Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Personlig assistent (PA) til sekretariatsbetjening af Kultur- og Fritidsborgmesteren i Københavns Kommune

Brænder du for politik? Har du udsyn, og kan du fungere i en travl hverdag? Har du et skarpt blik og ditto pen? Så kunne du være vores nye kollega i borgmestersekretariatet i Kultur- og Fritidsforvaltningen.  
 
Sekretariatet beskæftiger sig med direktions- og politikerbetjening i bredeste forstand, herunder sagsstyring, mødeforberedelse, pressehåndtering og politikudvikling.
 
Sekretariatet varetager i den forbindelse en lang række opgaver for borgmesteren. Du bliver ansat som personlig assistent for kultur- og fritidsborgmesteren.
 
Du skal bl.a. kunne varetage følgende opgaver
  • Mødeforberedelse og opfølgning på borgmesterens møder med interne og eksterne samarbejdspartnere  
  • Forberedelse af borgmesterens deltagelse i møder på Rådhuset og i politiske udvalg  
  • Håndtering og besvarelse af henvendelser  
  • Analyse- og udviklingsarbejde i forbindelse med aktuelle politiske sager  
Om dig
  • Du har et samfundsvidenskabeligt udsyn  
  • Du har lyst til at arbejde med sekretariatsbetjening i en politisk styret organisation, hvor arbejdstempoet er højt, og arbejdsopgaverne skifter fra uge til uge  
  • Du er god til at formidle sager og analyser i en overskuelig form  
  • Du er struktureret og velformuleret  
Den ideelle kandidat har erfaring fra en politisk styret organisation og med analysearbejde, mødeforberedelse og borgerkommunikation. 
 
Løn- og ansættelsesforhold
Er i henhold til gældende overenskomst.
Tiltrædelse snarest muligt.
 
Yderligere oplysninger
For mere information om stillingen kan du kontakte sekretariatschef Merete Evers Dewilde på 2612 0661.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 26. februar 2018
 
Kultur- og Fritidsforvaltningen 
I Kultur- og Fritidsforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje.
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329759706Phoenix-8fd3a92f12018-02-12T15:07:42.690Personlig assistent (PA) til sekretariatsbetjening af Kultur- og Fritidsborgmesteren i Københavns Kommune
Brænder du for politik? Har du udsyn, og kan du fungere i en travl hverdag? Har du et skarpt blik og ditto pen? Så kunne du være vores nye kollega i borgmestersekretariatet i Kultur- og Fritidsforvaltningen.  
 
Sekretariatet beskæftiger sig med direktions- og politikerbetjening i bredeste forstand, herunder sagsstyring, mødeforberedelse, pressehåndtering og politikudvikling.
 
Sekretariatet varetager i den forbindelse en lang række opgaver for borgmesteren. Du bliver ansat som personlig assistent for kultur- og fritidsborgmesteren.
 
Du skal bl.a. kunne varetage følgende opgaver
  • Mødeforberedelse og opfølgning på borgmesterens møder med interne og eksterne samarbejdspartnere  
  • Forberedelse af borgmesterens deltagelse i møder på Rådhuset og i politiske udvalg  
  • Håndtering og besvarelse af henvendelser  
  • Analyse- og udviklingsarbejde i forbindelse med aktuelle politiske sager  
Om dig
  • Du har et samfundsvidenskabeligt udsyn  
  • Du har lyst til at arbejde med sekretariatsbetjening i en politisk styret organisation, hvor arbejdstempoet er højt, og arbejdsopgaverne skifter fra uge til uge  
  • Du er god til at formidle sager og analyser i en overskuelig form  
  • Du er struktureret og velformuleret  
Den ideelle kandidat har erfaring fra en politisk styret organisation og med analysearbejde, mødeforberedelse og borgerkommunikation. 
 
Løn- og ansættelsesforhold
Er i henhold til gældende overenskomst.
Tiltrædelse snarest muligt.
 
Yderligere oplysninger
For mere information om stillingen kan du kontakte sekretariatschef Merete Evers Dewilde på 2612 0661.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 26. februar 2018
 
Kultur- og Fritidsforvaltningen 
I Kultur- og Fritidsforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje.
 
2018-02-27T00:03:03.383 Brænder du for politik? Har du udsyn, og kan du fungere i en travl hverdag? Har du et skarpt blik og ditto pen? Så kunne du være vores nye kollega i borgmestersekretariatet i Kultur- og Fritidsforvaltningen. Sekretariatet beskæftiger sig med direktions- og politikerbetjening i bredeste forstand, herunder sagsstyring, mødeforberedelse, pressehåndtering og politikudvikling. Sekretariatet varetager i den forbindelse en lang række opgaver for borgmesteren. Du bliver ansat som personlig assistent for kultur- og fritidsborgmesteren. Du skal bl.a. kunne varetage følgende opgaver Mødeforberedelse og opfølgning på borgmesterens møder med interne og eksterne samarbejdspartnere Forberedelse af borgmesterens deltagelse i møder på Rådhuset og i politiske udvalg Håndtering og besvarelse af henvendelser Analyse- og udviklingsarbejde i forbindelse med aktuelle politiske sager Om dig Du har et samfundsvidenskabeligt udsyn Du har lyst til at arbejde med sekretariatsbetjening i en politisk styret organisation, hvor arbejdstempoet er højt, og arbejdsopgaverne skifter fra uge til uge Du er god til at formidle sager og analyser i en overskuelig form Du er struktureret og velformuleret Den ideelle kandidat har erfaring fra en politisk styret organisation og med analysearbejde, mødeforberedelse og borgerkommunikation. Løn- og ansættelsesforhold Er i henhold til gældende overenskomst. Tiltrædelse snarest muligt. Yderligere oplysninger For mere information om stillingen kan du kontakte sekretariatschef Merete Evers Dewilde på 2612 0661. Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 26. februar 2018 Kultur- og Fritidsforvaltningen I Kultur- og Fritidsforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje.10Phoenix8fd3a92f101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-26T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=149194&DepartmentId=19028&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3109983Sekretariat og Presse11Rådhuspladsen 11550København VDKDanmarkORS/8fd3a92f_logo.pngORS/Small/8fd3a92f_logo.png0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent524861KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8fd3a92fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8fd3a92fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8fd3a92f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8fd3a92f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/7.jpgEr du struktureret? Hos Sekretariat og Presse søger vi en dygtig Personlig assistent, der udviser selvstændighed.12008001Dansk3Læse/ tale933171Personlig assistent5Kontor og administration353002124importimport_8fd3a92fDKDanmarkDKDanmarkda-DK