Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Personlige assistenter (Pa'er) til fagdirektører og underdirektører i den kommende Udviklings- og Forenklingsstyrelse

Kan du holde hovedet koldt i pressede situationer, har du det store overblik, og er dit servicegen noget ud over det sædvanlige? Så er du måske en af de sekretærer / PA’er, vi mangler i den kommende Udviklings- og Forenklingsstyrelse. 
 
Ledelsesstøtte til travle chefer 
Som sekretær / PA vil du få ansvaret for at bistå fagdirektører og underdirektører i et af de fem fagdirektørområder i den kommende Udviklings- og Forenklingsstyrelse. Vi ønsker sekretærer /PA’er, som er servicemindede, pligtopfyldende og motiveres af at have mange bolde i luften. 
 
Du vil bl.a. komme til at arbejde med følgende: 
 

  • kalenderstyring 
  • mødesupport 
  • planlægning og koordinering af arrangementer 
  • diverse administrative og praktiske opgaver. 
 

Du vil blive en del af et nyetableret ledelsessekretariat, hvor du vil have mulighed for at byde ind og selv være med til at skabe din rolle. Du vil opleve en travl og afvekslende hverdag, hvor der ofte kræves kreativ opgaveløsning. 
 
Om dig 
Du har en relevant kontoruddannelse eller lignende. Vi lægger vægt på, at du har arbejdet som ledelsesstøtte / personlig assistent, eller at du har nogle års erfaring med at arbejde som koordinator eller projektmedarbejder.  
 
Det er vigtigt, at du kan håndtere og koordinere mange opgaver, arbejde struktureret samt sikre rettidig opfølgning. 
 
Desuden lægger vi vægt på, at du: 
 
  • kan arbejde fortroligt og begå dig på alle niveauer i organisationen 
  • er dygtig bruger af Office-pakken (Outlook, Word og Excel) 
  • kan arbejde selvstændigt og samtidig er teamspiller, der er god til at skabe relationer 
  • kan håndtere stort arbejdspres og korte deadlines. 
 

Ansøgning og kontakt 
Ansøgning med CV og relevante dokumenter bedes sendt via linket ”søg jobbet” senest den 16. februar 2018. Vi gennemfører samtaler løbende. 
 
Hvis du vil vide mere om stillingen eller ansættelsesprocessen, er du velkommen til at kontakte HR-partner Jaél Rubin Mangurten på tlf. nr. 7237 5942 eller jael.mangurten@skat.dk eller sekretariatsmedarbejder Mette Klemme på tlf. nr. 7237 5453 eller mette.klemme@skat.dk.  
 
Ansættelsesområdet er skatteministeriet med tilhørende institutioner.  
 
Dit arbejdssted vil indtil videre være på en af adresserne Østbanegade 123, 2100 København Ø, Kalvebod Brygge 35, 1560 København V eller Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg. På sigt vil arbejdsstedet skifte til Udviklings- og Forenklingsstyrelsens lokation på Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.  
 
Udviklings- og Forenklingsstyrelsen  
Som led i regeringens plan ’Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021’ vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver.   
 
Udviklings- og Forenklingsstyrelsens kerneopgave bliver at sikre, at skatteforvaltningen understøttes af driftssikker og fremtidsparat it. Styrelsen forventes bemandet med ca. 900-1.100 medarbejdere og får kontorer i København, Middelfart og Aalborg. Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.fra1til7.dk.  
 
Skatteministeriet opfordrer alle kvalificerede ansøgere, uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.   


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her