Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Phonere til vores kvalitetsafdeling

Er du frisk, udadvendt og serviceorienteret? Synes du om at kommunikere med forskellige mennesker? Så er du måske en af vores nye phonere i Taastrup.

FK Distribution søger friske og udadvendte medarbejdere til vores team af phonere i vores kvalitetsafdeling i Taastrup, som har flair for god kundebetjening via telefon og mail.

Om jobbet

Dine opgaver vil primært være telefonisk kontakt til husstande i udvalgte områder, og deraf følgende administrative opgaver.

Vi kan tilbyde et job med fast timeløn, hvor du vil indgå i en vagtplan sammen med det øvrige phonerteam. Arbejdet ligger lørdage fra 10.00-16.00 og en sjælden gang imellem fredag kl. 16.00-21.00.

Om dig

Jobbet er for dig, som:

  • Er mødestabil, grundig og ansvarsfuld
  • Arbejder selvstændigt og struktureret med dine arbejdsopgaver
  • Er imødekommende og serviceorienteret
  • Taler og skriver flydende dansk, og kan begå dig på både engelsk og tysk

Vi har ikke noget krav til uddannelse; det er den rette indstilling og din lyst til at levere god service, som tæller. Det er naturligvis en fordel, hvis du tidligere har beskæftiget dig med kundeservice eller telefoni.

FK Distribution er eksperter

Og vi brænder for det, vi laver. Du vil blive en del af en entusiastisk virksomhed, der er midt i en rivende udvikling. Det går ofte stærkt hos os, så derfor er det vigtigt, at du trives i et travlt miljø, og at du er god til at strukturere din tid og dine arbejdsopgaver.

Arbejdsstedet er i vores moderne kontormiljø i Taastrup tæt på stationen. Vil du lære mere om FK Distribution, så klik ind på vores hjemmeside fk.dk eller minetilbud.dk.

Interesseret?

Vi afholder løbende samtaler, så hvis ovenstående har fanget din interesse, så send en kortfattet ansøgning samt dit CV i dag via vore hjemmeside www.fk.dk. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte kvalitetschef Tina Bøgebjerg Pedersen på tina.bogebjerg@fk.dk.

FK Distribution formidler både digitale tilbud og fysiske tilbudsaviser til de danske forbrugere. Vi er midt i en rivende udvikling med at transformere os fra en klassisk distributionsvirksomhed til en avanceret medierådgiver. Vi er i gang med at skabe den ultimative digitale portal og markedsplads med aktuelle og målrettede tilbud til forbrugeren. Vi står blandt andet bag NejTak+ og minetilbud. FK Distribution er et datterselskab til North Media A/S.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330113299Phoenix-e1135a2812019-11-04T00:00:00Phonere til vores kvalitetsafdeling

Er du frisk, udadvendt og serviceorienteret? Synes du om at kommunikere med forskellige mennesker? Så er du måske en af vores nye phonere i Taastrup.

FK Distribution søger friske og udadvendte medarbejdere til vores team af phonere i vores kvalitetsafdeling i Taastrup, som har flair for god kundebetjening via telefon og mail.

Om jobbet

Dine opgaver vil primært være telefonisk kontakt til husstande i udvalgte områder, og deraf følgende administrative opgaver.

Vi kan tilbyde et job med fast timeløn, hvor du vil indgå i en vagtplan sammen med det øvrige phonerteam. Arbejdet ligger lørdage fra 10.00-16.00 og en sjælden gang imellem fredag kl. 16.00-21.00.

Om dig

Jobbet er for dig, som:

  • Er mødestabil, grundig og ansvarsfuld
  • Arbejder selvstændigt og struktureret med dine arbejdsopgaver
  • Er imødekommende og serviceorienteret
  • Taler og skriver flydende dansk, og kan begå dig på både engelsk og tysk

Vi har ikke noget krav til uddannelse; det er den rette indstilling og din lyst til at levere god service, som tæller. Det er naturligvis en fordel, hvis du tidligere har beskæftiget dig med kundeservice eller telefoni.

FK Distribution er eksperter

Og vi brænder for det, vi laver. Du vil blive en del af en entusiastisk virksomhed, der er midt i en rivende udvikling. Det går ofte stærkt hos os, så derfor er det vigtigt, at du trives i et travlt miljø, og at du er god til at strukturere din tid og dine arbejdsopgaver.

Arbejdsstedet er i vores moderne kontormiljø i Taastrup tæt på stationen. Vil du lære mere om FK Distribution, så klik ind på vores hjemmeside fk.dk eller minetilbud.dk.

Interesseret?

Vi afholder løbende samtaler, så hvis ovenstående har fanget din interesse, så send en kortfattet ansøgning samt dit CV i dag via vore hjemmeside www.fk.dk. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte kvalitetschef Tina Bøgebjerg Pedersen på tina.bogebjerg@fk.dk.

FK Distribution formidler både digitale tilbud og fysiske tilbudsaviser til de danske forbrugere. Vi er midt i en rivende udvikling med at transformere os fra en klassisk distributionsvirksomhed til en avanceret medierådgiver. Vi er i gang med at skabe den ultimative digitale portal og markedsplads med aktuelle og målrettede tilbud til forbrugeren. Vi står blandt andet bag NejTak+ og minetilbud. FK Distribution er et datterselskab til North Media A/S.

 

2019-11-29T00:51:15.320 Er du frisk, udadvendt og serviceorienteret? Synes du om at kommunikere med forskellige mennesker? Så er du måske en af vores nye phonere i Taastrup. FK Distribution søger friske og udadvendte medarbejdere til vores team af phonere i vores kvalitetsafdeling i Taastrup, som har flair for god kundebetjening via telefon og mail. Om jobbet Dine opgaver vil primært være telefonisk kontakt til husstande i udvalgte områder, og deraf følgende administrative opgaver. Vi kan tilbyde et job med fast timeløn, hvor du vil indgå i en vagtplan sammen med det øvrige phonerteam. Arbejdet ligger lørdage fra 10.00-16.00 og en sjælden gang imellem fredag kl. 16.00-21.00. Om dig Jobbet er for dig, som: Er mødestabil, grundig og ansvarsfuld Arbejder selvstændigt og struktureret med dine arbejdsopgaver Er imødekommende og serviceorienteret Taler og skriver flydende dansk, og kan begå dig på både engelsk og tysk Vi har ikke noget krav til uddannelse det er den rette indstilling og din lyst til at levere god service, som tæller. Det er naturligvis en fordel, hvis du tidligere har beskæftiget dig med kundeservice eller telefoni. FK Distribution er eksperter Og vi brænder for det, vi laver. Du vil blive en del af en entusiastisk virksomhed, der er midt i en rivende udvikling. Det går ofte stærkt hos os, så derfor er det vigtigt, at du trives i et travlt miljø, og at du er god til at strukturere din tid og dine arbejdsopgaver. Arbejdsstedet er i vores moderne kontormiljø i Taastrup tæt på stationen. Vil du lære mere om FK Distribution, så klik ind på vores hjemmeside fk.dk eller minetilbud.dk. Interesseret? Vi afholder løbende samtaler, så hvis ovenstående har fanget din interesse, så send en kortfattet ansøgning samt dit CV i dag via vore hjemmeside www.fk.dk. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte kvalitetschef Tina Bøgebjerg Pedersen på tina.bogebjerg@fk.dk. FK Distribution formidler både digitale tilbud og fysiske tilbudsaviser til de danske forbrugere. Vi er midt i en rivende udvikling med at transformere os fra en klassisk distributionsvirksomhed til en avanceret medierådgiver. Vi er i gang med at skabe den ultimative digitale portal og markedsplads med aktuelle og målrettede tilbud til forbrugeren. Vi står blandt andet bag NejTak og minetilbud. FK Distribution er et datterselskab til North Media A S.10Phoenixe1135a28101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-12-02T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1444&ProjectId=143729&DepartmentId=19983&MediaId=4618&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-Taastrup3638080FK Distribution A/S11Bredebjergvej 62630TaastrupDKDanmarkORS/e1135a28_logo.pngORS/Small/e1135a28_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent1844638FKMedium1437292019110400128-10-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e1135a28https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e1135a28https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e1135a28&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e1135a28&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpgPhonere til vores kvalitetsafdeling12007991Dansk3Læse/ tale911306Phoner913230Kundeservicemedarbejder0Øvrige2Salg5Kontor og administration363349964rikke.gadegaard@fk.dkDanmarkDanmark330131378Costumer advisor/KundeserviceRobot Jobbets indhold: Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder, Erhverv, offentlige, private og forsikringskunder pr. telefon, sms og e-mails og ved frontdesk i receptionen i et team med ca 10-12 andre. Vores typiske kunde henvendelser drejer sig for eksempel om, indlevering indsendelse af IT udstyr, afklaring af kundens IT problem, videregivelse af tilbud og vejledning i løsninger. Det er super vigtigt at vores kunder føler sig velkomne og bliver modtaget med et smil og en absolut førsteklasses service. Derudover er der alm forefaldende arbejde. Du skal have lyst til at arbejde med kundekontakt i et dynamisk miljø hvor tempoet er højt Du har gerne et solidt kendskab til og interesse for IT, specielt Apple, Huawei og Samsung produkter da vi er Apple, Huawei og Samsung autoriseret værksted Vi forventer at du: Er imødekommende, smilende vejledende, informativ, ernergisk og løsningsorienteret. Er nærværende. Er resultatorienteret. Er fleksibel og forandringsparat. Taler og skriver dansk på modersmåls niveau og behersker Engelsk Er mødestabil og ansvarsbevidst Indstillet på at give en kundesevice i verdensklasse. IT Teknsik flair: Vi forventer at du har IT teknisk flair, både på PC, Bærbar, mobil udstyr og Apple. Vi søger en energisk person med et godt drive, der kan lide at have travlt. Praktiske opgaver: Modtage og oprette reperationer i vores system, Besvare opkald på telefon fra vores kunder Besvare e-mails Være mellemled imellem tekniker og kunderne Modtage og sende pakker Vi Tilbyder: En dynamisk nytænkende virksomhed med stort fokus på sublim service og et godt samarbejde iblandt gode kollegaer. En attraktiv provisions ordning. Mulighed for tekniske kurser og oplæring, b.la ACMT (Apple certified Mac techincan) uddannelse. Mulighed for indkøb af It Udstyr til special priser. Send din ansøgning pr. email. NB : Husk at vedhæfte billede.

Jobbets indhold:

Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder, Erhverv, offentlige, private og forsikringskunder pr. telefon, sms og e-mails og ved frontdesk i receptionen i et team med ca 10-12 andre.

Vores typiske kunde henvendelser drejer sig for eksempel om, indlevering/indsendelse af IT udstyr, afklaring af kundens IT problem, videregivelse af tilbud og vejledning i løsninger.

Det er super vigtigt at vores kunder føler sig velkomne og bliver modtaget med et smil og en absolut førsteklasses service. 

Derudover er der alm forefaldende arbejde.

  • Du skal have lyst til at arbejde med kundekontakt i et dynamisk miljø hvor tempoet er højt
  • Du har gerne et solidt kendskab til og interesse for IT, specielt Apple, Huawei og Samsung produkter da vi er Apple, Huawei og Samsung autoriseret værksted

Vi forventer at du:

  • Er imødekommende, smilende vejledende, informativ, ernergisk og løsningsorienteret. 
  • Er nærværende. 
  • Er resultatorienteret. 
  • Er fleksibel og forandringsparat. 
  • Taler og skriver dansk på modersmåls niveau og behersker Engelsk
  • Er mødestabil og ansvarsbevidst 
  • Indstillet på at give en kundesevice i verdensklasse.

IT Teknsik flair:

Vi forventer at du har IT teknisk flair, både på PC, Bærbar, mobil udstyr og Apple. Vi søger en energisk person med et godt drive, der kan lide at have travlt.

Praktiske opgaver:

  • Modtage og oprette reperationer i vores system,
  • Besvare opkald på telefon fra vores kunder
  • Besvare e-mails 
  • Være mellemled imellem tekniker og kunderne
  • Modtage og sende pakker

Vi Tilbyder:

En dynamisk nytænkende virksomhed med stort fokus på sublim service og et godt samarbejde iblandt gode kollegaer.

En attraktiv provisions ordning. Mulighed for tekniske kurser og oplæring, b.la ACMT  (Apple certified Mac techincan) uddannelseMulighed for indkøb af It Udstyr til special priser.

Send din ansøgning pr. email.

NB : Husk at vedhæfte billede.

MENTECH GLOSTRUP A/SGlostrup2019-11-27T00:00:002020-01-20T00:00:00
330130282Finnish & Danish Speaking Customer Service Adviser (50% work at home)Robot Location: Køge, Denmark (Approx 50 work at home possibility) Info: Finnish Danish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Language: Finnish Danish Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark Experience: More than 1 year of Customer Service Adviser experience required On behalf of our customer, which is an international company, Work Supply is seeking a Customer Service Adviser. Your job will be to provide excellent customer IT-support and take care of their problems from beginning to end. About you as our Customer Service Adviser:Effective and precise when communicating with customersIndependent and solution orientedDetail oriented and capable of handling complex problemsStable and punctualFluent in Finnish Danish Interviews will be conducted currently, therefore please mail your CV to:ak@worksupply.dk as soon as possible (Job ID 19656)

Location: Køge, Denmark (Approx 50% work at home possibility)

Info: Finnish & Danish is required for this job

Start: As soon as possible

Duration: Permanent job (Fulltime)

Language: Finnish & Danish

Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark

Experience: More than 1 year of Customer Service Adviser experience required

On behalf of our customer, which is an international company, Work Supply is seeking a Customer Service Adviser. Your job will be to provide excellent customer IT-support and take care of their problems from beginning to end.

About you as our Customer Service Adviser:
Effective and precise when communicating with customers
Independent and solution oriented
Detail oriented and capable of handling complex problems
Stable and punctual
Fluent in Finnish & Danish

Interviews will be conducted currently, therefore please mail your CV to:
ak@worksupply.dk as soon as possible (Job ID 19656)

Work Supply IVSKøge2019-11-25T00:00:002020-01-20T00:00:00
330128836ServicemedarbejderRobot Bilhuset Frederiksen A S Søger Servicemedarbejder Som servicemedarbejder vil din primære opgave være at betjene vores kunder i forretningen, telefonisk og online. Kundehenvendelserne vil ofte dreje sig om f.eks. tidsbestilling til værksted, booking af lånebil. Derudover vil du skulle håndtere div. administrative opgaver samt være medansvarlig for kunderne føler sig i fokus og yderst tilfredse. Dine kvalifikationer: Du er smilende, udadvendt, præsentabel og har et god humør Du behøver ikke være uddannet i autobranchen vi skal nok oplære dig Du har naturlig interesse for biler og lysten til at lære nyt Du vil yde en professionel kundeservice og har blik for detaljen Du både taler og skriver dansk og engelsk Du arbejder struktureret er ansvarlig og er god til tal Du har flair for IT, er teknisk velfunderet og har nemt ved at sætte dig ind i nye systemer Vi tilbyder: De bedste kunder at betjene En sjov og travl arbejdsdag som er præget af din egen indflydelse Et kollegialt sammenhold og medarbejdertrivsel er i højsædet Løn der matcher kvalifikationer, pension samt en god bonus mulighed Tiltrædelse: Efter aftale Arbejdstid: Fuldtid i forretningens åbningstid og du vil indgå i en turnusplan. Ansøgning: Sendes til df@bh-f.dk Bilhuset Frederiksen A S er autoriseret serviceværksted af kvalitetsmærkerne Volvo, SAAB samt Opel. Kundetilfredshed er vores vigtigste mål. Vi ligger blandt de bedste i Danmark på kundetilfredshed inden for Volvo, SAAB og Opel og vi servicerer mere end 10.500 kunder om året.

Bilhuset Frederiksen A/S

 

Søger Servicemedarbejder 

Som servicemedarbejder vil din primære opgave være at betjene vores kunder i forretningen, telefonisk og online. Kundehenvendelserne vil ofte dreje sig om f.eks. tidsbestilling til værksted, booking af lånebil. Derudover vil du skulle håndtere div. administrative opgaver samt være medansvarlig for kunderne føler sig i fokus og yderst tilfredse.

 

Dine kvalifikationer:  

 

  • Du er smilende, udadvendt, præsentabel og har et god humør
  • Du behøver ikke være uddannet i autobranchen – vi skal nok oplære dig
  • Du har naturlig interesse for biler og lysten til at lære nyt
  • Du vil yde en professionel kundeservice og har blik for detaljen
  • Du både taler og skriver dansk og engelsk
  • Du arbejder struktureret er ansvarlig og er god til tal
  • Du har flair for IT, er teknisk velfunderet og har nemt ved at sætte dig ind i nye systemer

 

Vi tilbyder:

 

  • De bedste kunder at betjene
  • En sjov og travl arbejdsdag som er præget af din egen indflydelse
  • Et kollegialt sammenhold og medarbejdertrivsel er i højsædet
  • Løn der matcher kvalifikationer, pension samt en god bonus mulighed

 

Tiltrædelse:       

  • Efter aftale

 

Arbejdstid:

 

  • Fuldtid i forretningens åbningstid og du vil indgå i en turnusplan.

 

Ansøgning:

 

  • Sendes til df@bh-f.dk 

 

  • Bilhuset Frederiksen A/S er autoriseret serviceværksted af kvalitetsmærkerne Volvo, SAAB samt Opel. Kundetilfredshed er vores vigtigste mål. Vi ligger blandt de bedste i Danmark på kundetilfredshed inden for Volvo, SAAB og Opel og vi servicerer mere end 10.500 kunder om året.

 

Bilhuset Frederiksen A/SBrøndby2019-11-22T00:00:002020-01-15T00:00:00
330126292Customer Service RepresentativeRobot At Sennheiser Communications, we want to provide best-in class headset solutions with a premium customer-centric approach and to do this, we are looking for a Customer Service Representative joining us for the next 12 Months. If you are an energetic and service minded person, who thrives in a fast paced environment, you could be the one we are looking for. You will join a dynamic organization at an exciting time, as we are building structures and processes. Based at our headquarters in Ballerup, you will service our BTB customers within the CC O and the Gaming segment, Your main tasks will be • Order handling and follow-up • B2B Customer contact • Contact to Procurement, Finance, Sales and other internal stakeholders • Contact to 3rd party logistics partner and Freight Forwarders • Ad hoc support tasks Who we are looking for • You must be open to and thrive with changes • You are committed and have focus on details • You are experienced with customer service and order handling • You are good at understanding ERP systems and processes • You have full proficiency in English - other European language is an advantage • Knowledge of AX2012 is an advantage Application and Contact Please send your CV and motivated application as soon as possible using the e-recruitment system. The vacancy will be closed as soon as we have found our new colleague. If you have questions regarding the position, please contact Karina R. Thomsen at 45 2535 6898. The company is a powerful joint venture between the German electro acoustics specialist Sennheiser electronic GmbH Co. KG and internationally renowned Danish hearing health care company William Demant Holding Group. The joint venture draws on the experience of the two parent companies that are both global technology leaders in their respective fields. Established in 2003, Sennheiser Communications A S has been developing award winning headsets for business professionals and the gaming community from the headquarters in Copenhagen, Denmark. The success builds on more than 150 years of combined sound heritage, on the latest technologies, and most of all, on our team of committed experts and professionals. Sennheiser Communications specializes in combining high-end audio and sound reproduction quality with leading hearing aid and advanced digital signal processing technologies for state-of-the-art communication products for call centers, office applications, as well as headsets for gaming and mobile devices. More information about Sennheiser Communications at www.senncom.com

At Sennheiser Communications, we want to provide best-in class headset solutions with a premium customer-centric approach and to do this, we are looking for a Customer Service Representative joining us for the next 12 Months.

If you are an energetic and service minded person, who thrives in a fast paced environment, you could be the one we are looking for.

You will join a dynamic organization at an exciting time, as we are building structures and processes. 

Based at our headquarters in Ballerup, you will service our BTB customers within the CC&O and the Gaming segment,

Your main tasks will be

•    Order handling and follow-up
•    B2B Customer contact
•    Contact to Procurement, Finance, Sales and other internal stakeholders
•    Contact to 3rd party logistics partner and Freight Forwarders
•    Ad hoc support tasks 

Who we are looking for

•    You must be open to and thrive with changes
•    You are committed and have focus on details
•    You are experienced with customer service and order handling
•    You are good at understanding ERP systems and processes
•    You have full proficiency in English - other European language is an advantage
•    Knowledge of AX2012 is an advantage

Application and Contact

Please send your CV and motivated application as soon as possible using the e-recruitment system. 

The vacancy will be closed as soon as we have found our new colleague.
If you have questions regarding the position, please contact Karina R. Thomsen at +45 2535 6898.

The company is a powerful joint venture between the German electro acoustics specialist Sennheiser electronic GmbH & Co. KG and internationally renowned Danish hearing health care company William Demant Holding Group. The joint venture draws on the experience of the two parent companies that are both global technology leaders in their respective fields. 

Established in 2003, Sennheiser Communications A/S has been developing award winning headsets for business professionals and the gaming community from the headquarters in Copenhagen, Denmark. The success builds on more than 150 years of combined sound heritage, on the latest technologies, and most of all, on our team of committed experts and professionals.

Sennheiser Communications specializes in combining high-end audio and sound reproduction quality with leading hearing aid and advanced digital signal processing technologies for state-of-the-art communication products for call centers, office applications, as well as headsets for gaming and mobile devices.

More information about Sennheiser Communications at www.senncom.com

SENNHEISER COMMUNICATIONS A/SBallerup2019-11-18T00:00:002019-12-13T00:00:00
330125759Finnish & Danish Speaking Customer Service AdviserRobot Your opportunity to move to Copenhagen Denmark! Location: Køge, Denmark Info: Finnish Danish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Language: Finnish Danish Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark Experience: More than 1 year of Customer Service Adviser experience required On behalf of our customer, which is an international company, Work Supply is seeking a Customer Service Adviser. Your job will be to provide excellent customer IT-support and take care of their problems from beginning to end. About you as our Customer Service Adviser: Effective and precise when communicating with customers Independent and solution oriented Detail oriented and capable of handling complex problems Stable and punctual Fluent in Finnish Danish Interviews will be conducted currently, therefore please mail your CV to: ak@worksupply.dk as soon as possible (Job ID 19653)

Your opportunity to move to Copenhagen/Denmark!

Location: Køge, Denmark

Info: Finnish & Danish is required for this job

Start: As soon as possible

Duration: Permanent job (Fulltime)

Language: Finnish & Danish

Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark

Experience: More than 1 year of Customer Service Adviser experience required

On behalf of our customer, which is an international company, Work Supply is seeking a Customer Service Adviser. Your job will be to provide excellent customer IT-support and take care of their problems from beginning to end.

About you as our Customer Service Adviser:

  • Effective and precise when communicating with customers
  • Independent and solution oriented
  • Detail oriented and capable of handling complex problems
  • Stable and punctual
  • Fluent in Finnish & Danish

Interviews will be conducted currently, therefore please mail your CV to:

ak@worksupply.dk as soon as possible (Job ID 19653)

Work Supply IVSRoskilde2019-11-16T00:00:002020-01-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Costumer advisor/Kundeservice

MENTECH GLOSTRUP A/S

Glostrup
Jobbets indhold: Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder, Erhverv, offentlige, private og forsikringskunder pr. telefon, sms og e-mails og ved frontdesk i receptionen i et team med ca 10-12 andre. Vores typisk...
Indrykket:27. november 2019
Udløbsdato:20. januar 2020

Finnish & Danish Speaking Customer Service Adviser (50% work at home)

Work Supply IVS

Køge
Location: Køge, Denmark (Approx 50 work at home possibility) Info: Finnish Danish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Language: Finnish Danish Work Permit: All applicants must have work permit for D...
Indrykket:25. november 2019
Udløbsdato:20. januar 2020

Servicemedarbejder

Bilhuset Frederiksen A/S

Brøndby
Bilhuset Frederiksen A S Søger Servicemedarbejder Som servicemedarbejder vil din primære opgave være at betjene vores kunder i forretningen, telefonisk og online. Kundehenvendelserne vil ofte dreje sig om f.eks. tidsbestilling til værksted, booking ...
Indrykket:22. november 2019
Udløbsdato:15. januar 2020

Customer Service Representative

SENNHEISER COMMUNICATIONS A/S

Ballerup
At Sennheiser Communications, we want to provide best-in class headset solutions with a premium customer-centric approach and to do this, we are looking for a Customer Service Representative joining us for the next 12 Months. If you are an energetic...
Indrykket:18. november 2019
Udløbsdato:13. december 2019

Finnish & Danish Speaking Customer Service Adviser

Work Supply IVS

Roskilde
Your opportunity to move to Copenhagen Denmark! Location: Køge, Denmark Info: Finnish Danish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Language: Finnish Danish Work Permit: All applicants must have work p...
Indrykket:16. november 2019
Udløbsdato:11. januar 2020