Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Piccoline/piccolo søges til advokatkontor i hjertet af København

Vi søger en piccoline/piccolo ca. 30-35 timer om ugen, fordelt over ugens 5 hverdage med start den 1. august 2020.

Vi er en international advokatvirksomhed med en travl hverdag, og vores piccoline/piccolo er afgørende for, at kontoret er velfungerende. Vi har et nært samarbejde med revisionsfirmaet Rödl & Partner Danmark, og i løbet af 2021 flytter begge virksomheder til nyistandsatte lokaler i København K.

Om dig
Hos LEAD Rödl & Partner er vi ambitiøse på vores kunders vegne, og det er vores speciale at yde en specialiseret og målrettet rådgivning, der tager udgangspunkt i den enkelte klients behov. Hos os bliver du en del af et ungt, engageret og energisk team, hvor faglighed og toppræstationer går hånd i hånd med sparring og dialog. Vi har en uformel omgangstone, en god team-ånd, og vi lægger vægt på, at der er en god samarbejdskultur på kontoret.

Som piccolo/piccoline skal du kunne håndtere mange forskellige opgaver og have flere bolde i luften på samme tid. Det er derfor vigtigt, du er en udadvendt, positiv og smilende person, der trives med en varieret dagligdag. Du er grundig og struktureret, du arbejder selvstændigt og er god til at tage initiativer. Det er et plus, hvis du har flair for it og publicering af opslag på de sociale medier, men det er ikke en betingelse for ansættelse.

Arbejdsopgaver
  • Indkøb til frokostordning og husets daglige fornødenheder
  • Forberedelse af frokost til kontorets ansatte
  • Telefonbetjening
  • Modtagelse af gæster
  • Mødeopdækning og -afrydning
  • Bestilling af diverse kontorartikler
  • Oprydning af køkken
  • Postbehandling
  • Oprettelse af nye sager og arkivering af afsluttede sager
  • Kopierings- og scanningsopgaver
  • Mindre it-opgaver
  • Bogbestilling og -aflevering på det administrative bibliotek
  • Diverse ad-hoc opgaver og ærinder
Arbejdstid
Mandag-fredag i tidsrummet 8.30-16.00.

Vil du vide mere?
Har du spørgsmål til stillingen eller LEAD Rödl & Partner, er du velkommen til at kontakte administrerende direktør Mette Brinch på +45 6120 8461 eller mette.brinch@lead-roedl.dk.

Ansøgning
Ansøgning, CV og eventuelt uddannelsesbevis sendes via knappen "Send ansøgning" senest den 5. august 2020. Vi holder løbende samtaler, så skriv til os allerede i dag.

Om LEAD Rödl & Partner
Firmaet blev etableret i 2011 og indgik i 2017 et partnerskab med det tyske firmaRödl & Partner.
LEAD Rödl & Partner er således en del af en international advokatvirksomhed med kontorer i 49 lande.

Vi har et højt specialiseret team af advokater med international baggrund og erfaring. Vi er markedsorienteret og rådgiver om alle selskabs- og erhvervsretlige forhold, fx større transaktioner, fusioner og omstruktureringer, udbud og entreprise, aftale- og kontraktretlige forhold, ansættelsesret samt professionelt ledelsesansvar og insolvensret.

Vi har bred erfaring med international markedspraksis og solid indsigt i de juridiske forhold på tværs af landegrænser, som vores danske klienter drager fordel af, når de foretager investeringer eller etablerer virksomhed på udenlandske markeder, og som udenlandske kunder drager nytte af, når de foretager dispositioner her i landet.

Se mere på vores ansøgersite: https://lead-roedl.ofir.com


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.