Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Piccolo / piccoline til Halifax Headquarters

Vi leder efter en piccolo / piccoline, der vil indgå på vores hovedkontor i Studiestræde i indre København og hjælpe os med at få den daglige gang på et travlt hovedkontor med ansvar for 10 restauranter til at glide som smurt.

DINE OPGAVER

  • Modtagelse af kontorets gæster.
  • Kopiering og evt. elektronisk journalisering.
  • Print og pakning af vores menukort, samt øvrigt materiale til restauranterne.
  • Diverse renholdningsopgaver i køkkenet og andre fællesområder.
  • Modtagelse, fordeling og afsendelse af post & pakker.
  • Bestilling og ajourføring af kontorartikler.
  • Holde generel orden i kontorets fællesarealer, køkken, print-/kopirum og mødelokaler.
  • Løbe ærinder i byen – også til vores restauranter i København.
  • Bestilling af varer og tilberedning af frokost på udvalgte dage, samt opvask/oprydning i forbindelse med frokost og mødeaktivitet.
  • Øvrige praktiske og administrative opgaver.

HVEM ER VI?
Vi er en administration med 16 faste ansatte, der holder til på Studiestræde midt i København. Du vil primært være tilknyttet HR-chefen, men skal løse opgaver på tværs af kontoret og vil altså få et bredt indblik i arbejdet i vores organisation med alt fra regnskab og kommunikation, til HR og rekruttering.
Med ca. 300 Halifax-ansatte fordelt på 10 restauranter og 20 managere, der også har sin gang på kontoret, ansættelsessamtaler, møder, oplæringssamtaler og meget andet, er vores kontor oftest fyldt med mennesker og liv – tingene går stærkt, og ingen dage ligner hinanden. Der er til gengæld højt til loftet, en uformel tone og vi passer på hinanden.

HVEM ER DU?
Du skal kunne navigere i et miljø med mange input og nye ansigter og være klar på at gribe de mange forskelligartede opgaver, der vil komme din vej, også selvom du måske havde planlagt noget andet for din dag. Du skal altså være omstillingsparat og udpræget serviceminded.
Vi forestiller os, at du er mellem to ungdomsuddannelser eller tager et sabbatår, hvor du vil prøve kræfter med erhvervslivet. Du er moden af din alder og kendt for at springe op med et smil, når der skal tages fat! Du må gerne være under 18 år.

Vi har brug for en udadvendt kollega, der udviser en høj grad af:

  • Selvstændighed
  • Omhyggelighed
  • Overblik
  • Effektivitet
  • Initiativ
  • Godt humør!

Du skal kunne kommunikere både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk og være fortrolig med Office-pakken.

PRAKTISK
Ansøgningsfrist: 22. april 2018, men vi vil løbende indkalde til samtaler.
Startdato: Hurtigst muligt.
25 timer/ugentlig. Man-fre kl. 10.00-15.00 eller efter aftale.

Send en motiveret ansøgning til job@halifax.dk og husk at skriv "Piccolo / piccoline" i emnefeltet. Vi glæder os til at høre fra dig!

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-chef Maria Lindebæk Pinholt på maria@halifax.dk.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329787949Phoenix-b2fb9e6212018-04-05T14:03:15.617Piccolo / piccoline til Halifax Headquarters

Vi leder efter en piccolo / piccoline, der vil indgå på vores hovedkontor i Studiestræde i indre København og hjælpe os med at få den daglige gang på et travlt hovedkontor med ansvar for 10 restauranter til at glide som smurt.

DINE OPGAVER

  • Modtagelse af kontorets gæster.
  • Kopiering og evt. elektronisk journalisering.
  • Print og pakning af vores menukort, samt øvrigt materiale til restauranterne.
  • Diverse renholdningsopgaver i køkkenet og andre fællesområder.
  • Modtagelse, fordeling og afsendelse af post & pakker.
  • Bestilling og ajourføring af kontorartikler.
  • Holde generel orden i kontorets fællesarealer, køkken, print-/kopirum og mødelokaler.
  • Løbe ærinder i byen – også til vores restauranter i København.
  • Bestilling af varer og tilberedning af frokost på udvalgte dage, samt opvask/oprydning i forbindelse med frokost og mødeaktivitet.
  • Øvrige praktiske og administrative opgaver.

HVEM ER VI?
Vi er en administration med 16 faste ansatte, der holder til på Studiestræde midt i København. Du vil primært være tilknyttet HR-chefen, men skal løse opgaver på tværs af kontoret og vil altså få et bredt indblik i arbejdet i vores organisation med alt fra regnskab og kommunikation, til HR og rekruttering.
Med ca. 300 Halifax-ansatte fordelt på 10 restauranter og 20 managere, der også har sin gang på kontoret, ansættelsessamtaler, møder, oplæringssamtaler og meget andet, er vores kontor oftest fyldt med mennesker og liv – tingene går stærkt, og ingen dage ligner hinanden. Der er til gengæld højt til loftet, en uformel tone og vi passer på hinanden.

HVEM ER DU?
Du skal kunne navigere i et miljø med mange input og nye ansigter og være klar på at gribe de mange forskelligartede opgaver, der vil komme din vej, også selvom du måske havde planlagt noget andet for din dag. Du skal altså være omstillingsparat og udpræget serviceminded.
Vi forestiller os, at du er mellem to ungdomsuddannelser eller tager et sabbatår, hvor du vil prøve kræfter med erhvervslivet. Du er moden af din alder og kendt for at springe op med et smil, når der skal tages fat! Du må gerne være under 18 år.

Vi har brug for en udadvendt kollega, der udviser en høj grad af:

  • Selvstændighed
  • Omhyggelighed
  • Overblik
  • Effektivitet
  • Initiativ
  • Godt humør!

Du skal kunne kommunikere både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk og være fortrolig med Office-pakken.

PRAKTISK
Ansøgningsfrist: 22. april 2018, men vi vil løbende indkalde til samtaler.
Startdato: Hurtigst muligt.
25 timer/ugentlig. Man-fre kl. 10.00-15.00 eller efter aftale.

Send en motiveret ansøgning til job@halifax.dk og husk at skriv "Piccolo / piccoline" i emnefeltet. Vi glæder os til at høre fra dig!

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-chef Maria Lindebæk Pinholt på maria@halifax.dk.

2018-04-23T00:51:05.823 Vi leder efter en piccolo piccoline, der vil indgå på vores hovedkontor i Studiestræde i indre København og hjælpe os med at få den daglige gang på et travlt hovedkontor med ansvar for 10 restauranter til at glide som smurt. DINE OPGAVER Modtagelse af kontorets gæster. Kopiering og evt. elektronisk journalisering. Print og pakning af vores menukort, samt øvrigt materiale til restauranterne. Diverse renholdningsopgaver i køkkenet og andre fællesområder. Modtagelse, fordeling og afsendelse af post pakker. Bestilling og ajourføring af kontorartikler. Holde generel orden i kontorets fællesarealer, køkken, print- kopirum og mødelokaler. Løbe ærinder i byen også til vores restauranter i København. Bestilling af varer og tilberedning af frokost på udvalgte dage, samt opvask oprydning i forbindelse med frokost og mødeaktivitet. Øvrige praktiske og administrative opgaver. HVEM ER VI?Vi er en administration med 16 faste ansatte, der holder til på Studiestræde midt i København. Du vil primært være tilknyttet HR-chefen, men skal løse opgaver på tværs af kontoret og vil altså få et bredt indblik i arbejdet i vores organisation med alt fra regnskab og kommunikation, til HR og rekruttering.Med ca. 300 Halifax-ansatte fordelt på 10 restauranter og 20 managere, der også har sin gang på kontoret, ansættelsessamtaler, møder, oplæringssamtaler og meget andet, er vores kontor oftest fyldt med mennesker og liv tingene går stærkt, og ingen dage ligner hinanden. Der er til gengæld højt til loftet, en uformel tone og vi passer på hinanden. HVEM ER DU?Du skal kunne navigere i et miljø med mange input og nye ansigter og være klar på at gribe de mange forskelligartede opgaver, der vil komme din vej, også selvom du måske havde planlagt noget andet for din dag. Du skal altså være omstillingsparat og udpræget serviceminded.Vi forestiller os, at du er mellem to ungdomsuddannelser eller tager et sabbatår, hvor du vil prøve kræfter med erhvervslivet. Du er moden af din alder og kendt for at springe op med et smil, når der skal tages fat! Du må gerne være under 18 år. Vi har brug for en udadvendt kollega, der udviser en høj grad af: Selvstændighed Omhyggelighed Overblik Effektivitet Initiativ Godt humør! Du skal kunne kommunikere både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk og være fortrolig med Office-pakken. PRAKTISKAnsøgningsfrist: 22. april 2018, men vi vil løbende indkalde til samtaler. Startdato: Hurtigst muligt. 25 timer ugentlig. Man-fre kl. 10.00-15.00 eller efter aftale. Send en motiveret ansøgning til job@halifax.dk og husk at skriv Piccolo piccoline i emnefeltet. Vi glæder os til at høre fra dig! Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-chef Maria Lindebæk Pinholt på maria@halifax.dk.11Jobnetb2fb9e62100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-22T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3206373Administrationen11Studiestræde 32B1455København KDKDanmark0
job@halifax.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent549726JobNet48045631000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b2fb9e62https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b2fb9e62https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b2fb9e62&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b2fb9e62&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/11.jpgEr du den nye Piccoline i Administrationen?12008011Dansk3Læse/ tale915119Piccoline5Kontor og administration354170965Maria Lindebæk Pinholtjob@halifax.dkDKDanmarkDKDanmark329982461Piccolo/piccoline søges til kontorarbejdeRobot Til vores kontor i DTU Science Park, Lyngby, søger vi en deltids piccolo piccoline til at arbejde med en række praktiske opgaver. Det handler om forberedelse af mødelokaler, sørge for forplejning, arrangere borde, stole, navneskilte. Oprydning efter møderne og sikre at lokaler er ryddede og fremstår præsentable. Der kan også være opgaver med at vedligeholde data i en database, indkøbe varer hos leverandører. Arbejdstid mellem 10 og 15 timer pr. uge. Vi søger en person, der er omhyggelig, velorganiseret, præsentabel og kan tage ansvar. Hvis du samtidig er god til skriftligt dansk er det en fordel. Hvem er vi: Keystones er Danmarks største netværk af virksomhedsbyggere . Vi er et lille team, der hjælper vores 300 medlemmer med at investere risikovillig kapital og tid i startups så det er Løvens Hule hele året rundt, bare uden TV-kameraer.

Til vores kontor i DTU Science Park, Lyngby, søger vi en deltids piccolo/piccoline til at arbejde med en række praktiske opgaver. Det handler om forberedelse af mødelokaler, sørge for forplejning, arrangere borde, stole, navneskilte. Oprydning efter møderne og sikre at lokaler er ryddede og fremstår præsentable. Der kan også være opgaver med at vedligeholde data i en database, indkøbe varer hos leverandører.

Arbejdstid mellem 10 og 15 timer pr. uge.

Vi søger en person, der er omhyggelig, velorganiseret, præsentabel og kan tage ansvar. Hvis du samtidig er god til skriftligt dansk er det en fordel.

Hvem er vi: Keystones er Danmarks største netværk af "virksomhedsbyggere". Vi er et lille team, der hjælper vores 300 medlemmer med at investere risikovillig kapital og tid i startups – så det er ”Løvens Hule” hele året rundt, bare uden TV-kameraer.

 

KEYSTONES ApSKgs. Lyngby2019-03-21T00:00:002019-03-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Piccolo/piccoline søges til kontorarbejde

KEYSTONES ApS

Kgs. Lyngby
Til vores kontor i DTU Science Park, Lyngby, søger vi en deltids piccolo piccoline til at arbejde med en række praktiske opgaver. Det handler om forberedelse af mødelokaler, sørge for forplejning, arrangere borde, stole, navneskilte. Oprydning efter...
Indrykket:21. marts 2019
Udløbsdato:27. marts 2019