Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Piccolo / piccoline til Halifax Headquarters

Vi leder efter en piccolo / piccoline, der vil indgå på vores hovedkontor i Studiestræde i indre København og hjælpe os med at få den daglige gang på et travlt hovedkontor med ansvar for 10 restauranter til at glide som smurt.

DINE OPGAVER

  • Modtagelse af kontorets gæster.
  • Kopiering og evt. elektronisk journalisering.
  • Print og pakning af vores menukort, samt øvrigt materiale til restauranterne.
  • Diverse renholdningsopgaver i køkkenet og andre fællesområder.
  • Modtagelse, fordeling og afsendelse af post & pakker.
  • Bestilling og ajourføring af kontorartikler.
  • Holde generel orden i kontorets fællesarealer, køkken, print-/kopirum og mødelokaler.
  • Løbe ærinder i byen – også til vores restauranter i København.
  • Bestilling af varer og tilberedning af frokost på udvalgte dage, samt opvask/oprydning i forbindelse med frokost og mødeaktivitet.
  • Øvrige praktiske og administrative opgaver.

HVEM ER VI?
Vi er en administration med 16 faste ansatte, der holder til på Studiestræde midt i København. Du vil primært være tilknyttet HR-chefen, men skal løse opgaver på tværs af kontoret og vil altså få et bredt indblik i arbejdet i vores organisation med alt fra regnskab og kommunikation, til HR og rekruttering.
Med ca. 300 Halifax-ansatte fordelt på 10 restauranter og 20 managere, der også har sin gang på kontoret, ansættelsessamtaler, møder, oplæringssamtaler og meget andet, er vores kontor oftest fyldt med mennesker og liv – tingene går stærkt, og ingen dage ligner hinanden. Der er til gengæld højt til loftet, en uformel tone og vi passer på hinanden.

HVEM ER DU?
Du skal kunne navigere i et miljø med mange input og nye ansigter og være klar på at gribe de mange forskelligartede opgaver, der vil komme din vej, også selvom du måske havde planlagt noget andet for din dag. Du skal altså være omstillingsparat og udpræget serviceminded.
Vi forestiller os, at du er mellem to ungdomsuddannelser eller tager et sabbatår, hvor du vil prøve kræfter med erhvervslivet. Du er moden af din alder og kendt for at springe op med et smil, når der skal tages fat! Du må gerne være under 18 år.

Vi har brug for en udadvendt kollega, der udviser en høj grad af:

  • Selvstændighed
  • Omhyggelighed
  • Overblik
  • Effektivitet
  • Initiativ
  • Godt humør!

Du skal kunne kommunikere både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk og være fortrolig med Office-pakken.

PRAKTISK
Ansøgningsfrist: 22. april 2018, men vi vil løbende indkalde til samtaler.
Startdato: Hurtigst muligt.
25 timer/ugentlig. Man-fre kl. 10.00-15.00 eller efter aftale.

Send en motiveret ansøgning til job@halifax.dk og husk at skriv "Piccolo / piccoline" i emnefeltet. Vi glæder os til at høre fra dig!

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-chef Maria Lindebæk Pinholt på maria@halifax.dk.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329787949Phoenix-b2fb9e6212018-04-05T14:03:15.617Piccolo / piccoline til Halifax Headquarters

Vi leder efter en piccolo / piccoline, der vil indgå på vores hovedkontor i Studiestræde i indre København og hjælpe os med at få den daglige gang på et travlt hovedkontor med ansvar for 10 restauranter til at glide som smurt.

DINE OPGAVER

  • Modtagelse af kontorets gæster.
  • Kopiering og evt. elektronisk journalisering.
  • Print og pakning af vores menukort, samt øvrigt materiale til restauranterne.
  • Diverse renholdningsopgaver i køkkenet og andre fællesområder.
  • Modtagelse, fordeling og afsendelse af post & pakker.
  • Bestilling og ajourføring af kontorartikler.
  • Holde generel orden i kontorets fællesarealer, køkken, print-/kopirum og mødelokaler.
  • Løbe ærinder i byen – også til vores restauranter i København.
  • Bestilling af varer og tilberedning af frokost på udvalgte dage, samt opvask/oprydning i forbindelse med frokost og mødeaktivitet.
  • Øvrige praktiske og administrative opgaver.

HVEM ER VI?
Vi er en administration med 16 faste ansatte, der holder til på Studiestræde midt i København. Du vil primært være tilknyttet HR-chefen, men skal løse opgaver på tværs af kontoret og vil altså få et bredt indblik i arbejdet i vores organisation med alt fra regnskab og kommunikation, til HR og rekruttering.
Med ca. 300 Halifax-ansatte fordelt på 10 restauranter og 20 managere, der også har sin gang på kontoret, ansættelsessamtaler, møder, oplæringssamtaler og meget andet, er vores kontor oftest fyldt med mennesker og liv – tingene går stærkt, og ingen dage ligner hinanden. Der er til gengæld højt til loftet, en uformel tone og vi passer på hinanden.

HVEM ER DU?
Du skal kunne navigere i et miljø med mange input og nye ansigter og være klar på at gribe de mange forskelligartede opgaver, der vil komme din vej, også selvom du måske havde planlagt noget andet for din dag. Du skal altså være omstillingsparat og udpræget serviceminded.
Vi forestiller os, at du er mellem to ungdomsuddannelser eller tager et sabbatår, hvor du vil prøve kræfter med erhvervslivet. Du er moden af din alder og kendt for at springe op med et smil, når der skal tages fat! Du må gerne være under 18 år.

Vi har brug for en udadvendt kollega, der udviser en høj grad af:

  • Selvstændighed
  • Omhyggelighed
  • Overblik
  • Effektivitet
  • Initiativ
  • Godt humør!

Du skal kunne kommunikere både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk og være fortrolig med Office-pakken.

PRAKTISK
Ansøgningsfrist: 22. april 2018, men vi vil løbende indkalde til samtaler.
Startdato: Hurtigst muligt.
25 timer/ugentlig. Man-fre kl. 10.00-15.00 eller efter aftale.

Send en motiveret ansøgning til job@halifax.dk og husk at skriv "Piccolo / piccoline" i emnefeltet. Vi glæder os til at høre fra dig!

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-chef Maria Lindebæk Pinholt på maria@halifax.dk.

2018-04-23T00:51:05.823 Vi leder efter en piccolo piccoline, der vil indgå på vores hovedkontor i Studiestræde i indre København og hjælpe os med at få den daglige gang på et travlt hovedkontor med ansvar for 10 restauranter til at glide som smurt. DINE OPGAVER Modtagelse af kontorets gæster. Kopiering og evt. elektronisk journalisering. Print og pakning af vores menukort, samt øvrigt materiale til restauranterne. Diverse renholdningsopgaver i køkkenet og andre fællesområder. Modtagelse, fordeling og afsendelse af post pakker. Bestilling og ajourføring af kontorartikler. Holde generel orden i kontorets fællesarealer, køkken, print- kopirum og mødelokaler. Løbe ærinder i byen også til vores restauranter i København. Bestilling af varer og tilberedning af frokost på udvalgte dage, samt opvask oprydning i forbindelse med frokost og mødeaktivitet. Øvrige praktiske og administrative opgaver. HVEM ER VI?Vi er en administration med 16 faste ansatte, der holder til på Studiestræde midt i København. Du vil primært være tilknyttet HR-chefen, men skal løse opgaver på tværs af kontoret og vil altså få et bredt indblik i arbejdet i vores organisation med alt fra regnskab og kommunikation, til HR og rekruttering.Med ca. 300 Halifax-ansatte fordelt på 10 restauranter og 20 managere, der også har sin gang på kontoret, ansættelsessamtaler, møder, oplæringssamtaler og meget andet, er vores kontor oftest fyldt med mennesker og liv tingene går stærkt, og ingen dage ligner hinanden. Der er til gengæld højt til loftet, en uformel tone og vi passer på hinanden. HVEM ER DU?Du skal kunne navigere i et miljø med mange input og nye ansigter og være klar på at gribe de mange forskelligartede opgaver, der vil komme din vej, også selvom du måske havde planlagt noget andet for din dag. Du skal altså være omstillingsparat og udpræget serviceminded.Vi forestiller os, at du er mellem to ungdomsuddannelser eller tager et sabbatår, hvor du vil prøve kræfter med erhvervslivet. Du er moden af din alder og kendt for at springe op med et smil, når der skal tages fat! Du må gerne være under 18 år. Vi har brug for en udadvendt kollega, der udviser en høj grad af: Selvstændighed Omhyggelighed Overblik Effektivitet Initiativ Godt humør! Du skal kunne kommunikere både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk og være fortrolig med Office-pakken. PRAKTISKAnsøgningsfrist: 22. april 2018, men vi vil løbende indkalde til samtaler. Startdato: Hurtigst muligt. 25 timer ugentlig. Man-fre kl. 10.00-15.00 eller efter aftale. Send en motiveret ansøgning til job@halifax.dk og husk at skriv Piccolo piccoline i emnefeltet. Vi glæder os til at høre fra dig! Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-chef Maria Lindebæk Pinholt på maria@halifax.dk.11Jobnetb2fb9e62100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-22T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3206373Administrationen11Studiestræde 32B1455København KDKDanmark0
job@halifax.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent549726JobNet48045631000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b2fb9e62https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b2fb9e62https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b2fb9e62&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b2fb9e62&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/11.jpgEr du den nye Piccoline i Administrationen?12008011Dansk3Læse/ tale915119Piccoline5Kontor og administration354170965Maria Lindebæk Pinholtjob@halifax.dkDKDanmarkDKDanmark329926132Piccolo/Piccoline søges til fotografvirksomhedRobot Vi søger en timelønnet piccolo piccoline, til at løse opgaver på vores lager og i vores fotostudier.Arbejdsopgaverne er bl.a. afsendelse og modtagelse og op nedpakning af produkter, dampning af tøj og diverse andre forefaldende opgaver i forbindelse med den daglige produktion. Den rette kandidat kommer til at indgå i et team med vores øvrige 3 piccoloer liner, hvor oplæring vil finde sted. Den rette kandidat er mødestabil, pligtopfydende og ønsker et job med variation, hvor 2 dage sjældent er ens. En interesse for fotografering kan være en fordel med ikke et krav. Startlønnen udgør 120,00 kr. pr. time og kan genforhandles efter 3 måneders ansættelse. Søg jobbet ved at udfylde formularen i søg job

Vi søger en timelønnet piccolo/piccoline, til at løse opgaver på vores lager og i vores fotostudier.

Arbejdsopgaverne er bl.a. afsendelse og modtagelse og op/nedpakning af produkter, dampning af tøj og diverse andre forefaldende opgaver i forbindelse med den daglige produktion.

Den rette kandidat kommer til at indgå i et team med vores øvrige 3 piccoloer/liner, hvor oplæring vil finde sted.

Den rette kandidat er mødestabil, pligtopfydende og ønsker et job med variation, hvor 2 dage sjældent er ens. En interesse for fotografering kan være en fordel med ikke et krav. 

Startlønnen udgør 120,00 kr. pr. time og kan genforhandles efter 3 måneders ansættelse.

 Søg jobbet ved at udfylde formularen i "søg job"

TRENDSHOTS ApS2018-12-11T00:00:002019-02-05T00:00:00
329924958Piccoline/Piccolo søges til større koncernRobot Virksomheden: HornskovVindberg er et af Danmarks største inkassobureauer, og er en virksomhed i voldsom vækst. Vi er beliggende Vestergade 18E, 1456 København K., kun 2 minutters gang fra Rådhuspladsen. Der er et godt sammenhold mellem de ansatte hos Hornskovvindberg og der er tit sociale arrangementer, hvor kollegaer kan mødes efter fyraften. Der er derfor rig mulighed for at udvikle sig på personligt og på det faglige plan. Arbejdsopgaver: Let rengøring af diverse køkkener, mødelokaler etc. Klargøring af mødelokaler Diverse forefaldende opgaver Personlige kvalifikationer: Ansvarsbevidst Fuld af gå på mod Frisk, åben og imødekommende Social anlagt og højt humør Arbejdstiderne Gennemsnitligt 20 timer om ugen. Dine arbejdstimer vil ligge imellem mandag til fredag 08.00 19.00. Er det noget for dig? Hvis ovenstående har din interesse, så fremsend dit CV og motiverede ansøgning til Teamleder Alma Johansen på aybj@hornskovvindberg.dk. Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Alma Johansen på tlf. 44 22 40 00. Tiltrædelse snarest muligt. Da vi får rigtig mange ansøgninger, har vi desværre ikke mulighed for at besvare alle. Så hører du ikke fra os er stillingen besat til anden side.

Virksomheden:

HornskovVindberg er et af Danmarks største inkassobureauer, og er en virksomhed i voldsom vækst. Vi er beliggende Vestergade 18E, 1456 København K., kun 2 minutters gang fra Rådhuspladsen.

Der er et godt sammenhold mellem de ansatte hos Hornskovvindberg og der er tit sociale arrangementer, hvor kollegaer kan mødes efter fyraften. Der er derfor rig mulighed for at udvikle sig på personligt og på det faglige plan.

Arbejdsopgaver:

  • Let rengøring af diverse køkkener, mødelokaler etc.
  • Klargøring af mødelokaler
  • Diverse forefaldende opgaver

Personlige kvalifikationer:

  • Ansvarsbevidst
  • Fuld af gå på mod
  • Frisk, åben og imødekommende
  • Social anlagt og højt humør

Arbejdstiderne

Gennemsnitligt 20 timer om ugen.

Dine arbejdstimer vil ligge imellem mandag til fredag 08.00 – 19.00.

Er det noget for dig?

Hvis ovenstående har din interesse, så fremsend dit CV og motiverede ansøgning til Teamleder Alma Johansen på aybj@hornskovvindberg.dk.

Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Alma Johansen på tlf. 44 22 40 00.

Tiltrædelse snarest muligt.

Da vi får rigtig mange ansøgninger, har vi desværre ikke mulighed for at besvare alle. Så hører du ikke fra os er stillingen besat til anden side. 

Faktura.dk A/SKøbenhavn2018-12-08T00:00:002019-02-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Piccolo/Piccoline søges til fotografvirksomhed

TRENDSHOTS ApS

Vi søger en timelønnet piccolo piccoline, til at løse opgaver på vores lager og i vores fotostudier.Arbejdsopgaverne er bl.a. afsendelse og modtagelse og op nedpakning af produkter, dampning af tøj og diverse andre forefaldende opgaver i forbindelse...
Indrykket:11. december 2018
Udløbsdato:5. februar 2019

Piccoline/Piccolo søges til større koncern

Faktura.dk A/S

København
Virksomheden: HornskovVindberg er et af Danmarks største inkassobureauer, og er en virksomhed i voldsom vækst. Vi er beliggende Vestergade 18E, 1456 København K., kun 2 minutters gang fra Rådhuspladsen. Der er et godt sammenhold mellem de ansatte ho...
Indrykket:8. december 2018
Udløbsdato:1. februar 2019