Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Picoline/piccolo til Center for Ejendomme

Center for Ejendomme søger en serviceminded, alsidig og mødesikker blæksprutte, der har lyst til at hjælpe os med de praktiske og administrative opgaver på vores kontor i Herlev.

Om stillingen
Dine opgaver vil blive mangeartede og vil bl.a. omfatte:

  • modtagelse af gæster
  • håndtering af frokost (leveres udefra), heri bestilling, opdækning og afrydning mm.
  • håndtering af møder ved booking, bestilling, opdækning og afrydning
  • bistand til kolleger i forbindelse med større eller mindre projekter
  • bestilling af kontorartikler
  • lettere kontoropgaver
  • andre forefaldende opgaver, som gør hverdagen lettere for centrets medarbejdere
Om dig
Vi forestiller os, at du er mellem studier, da vores kommende piccoline/piccolo skal arbejde ca. 28 timer om ugen i en deltidsstilling.

Vi har en forventning om, at du er fleksibel og kan arbejde selvstændigt. Du forstår vigtigheden af at indgå i en servicefunktion, du har en humoristisk sans, og du skal være klar til at yde en ekstra indsats, når det er nødvendigt.

Om os
Som piccoline/piccolo bliver du en del af Staben, som består af 16 medarbejdere. Vi har ansvaret for blandt andet økonomistyring, kommunikation, organisationsudvikling, håndtering af lejekontrakter og sekretariatsbetjening af direktion og diverse mødefora.

Vi er i gang med at skabe et stærkt fagligt miljø med gode udviklingsmuligheder for Center for Ejendommes ca. 800 medarbejdere. Ambitionen er at være stærk og værdsat samarbejdspartner således, at vi sammen med regionens øvrige medarbejdere skaber en god oplevelse for patienterne.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte administrativ medarbejder Anne Mette Strange på tlf. 51 40 84 85 eller stabschef Janne Wesch Lorentzen på tlf. 29 79 02 45.

Løn- og ansættelsesforhold
Der er tale om en deltidsstilling med ansættelse pr. 1. september 2019.

Du bliver en del af staben og får reference til stabschef i Center for Ejendomme, Janne Wesch Lorentzen. Arbejdsstedet er på Center for Ejendommes hovedkontor i Herlev.

Stillingen er på ca. 28 timer om ugen. Arbejdstiden vil som udgangspunkt være mandag til torsdag kl. 11.00-16.30 og fredag kl. 9.00-14.30.

Øvrige løn- og ansættelsesforhold fastsættes i henhold til gældende overenskomst.

Ansøgningsprocedure
Du søger stillingen ved at uploade ansøgning, CV samt andre relevante dokumenter gennem vores online rekrutteringssystem.

Ansøgningsfristen er d. 23. juni 2019.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 27.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330031405Phoenix-f618fccd12019-06-04T00:00:00Picoline/piccolo til Center for EjendommeCenter for Ejendomme søger en serviceminded, alsidig og mødesikker blæksprutte, der har lyst til at hjælpe os med de praktiske og administrative opgaver på vores kontor i Herlev.

Om stillingen
Dine opgaver vil blive mangeartede og vil bl.a. omfatte:

  • modtagelse af gæster
  • håndtering af frokost (leveres udefra), heri bestilling, opdækning og afrydning mm.
  • håndtering af møder ved booking, bestilling, opdækning og afrydning
  • bistand til kolleger i forbindelse med større eller mindre projekter
  • bestilling af kontorartikler
  • lettere kontoropgaver
  • andre forefaldende opgaver, som gør hverdagen lettere for centrets medarbejdere
Om dig
Vi forestiller os, at du er mellem studier, da vores kommende piccoline/piccolo skal arbejde ca. 28 timer om ugen i en deltidsstilling.

Vi har en forventning om, at du er fleksibel og kan arbejde selvstændigt. Du forstår vigtigheden af at indgå i en servicefunktion, du har en humoristisk sans, og du skal være klar til at yde en ekstra indsats, når det er nødvendigt.

Om os
Som piccoline/piccolo bliver du en del af Staben, som består af 16 medarbejdere. Vi har ansvaret for blandt andet økonomistyring, kommunikation, organisationsudvikling, håndtering af lejekontrakter og sekretariatsbetjening af direktion og diverse mødefora.

Vi er i gang med at skabe et stærkt fagligt miljø med gode udviklingsmuligheder for Center for Ejendommes ca. 800 medarbejdere. Ambitionen er at være stærk og værdsat samarbejdspartner således, at vi sammen med regionens øvrige medarbejdere skaber en god oplevelse for patienterne.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte administrativ medarbejder Anne Mette Strange på tlf. 51 40 84 85 eller stabschef Janne Wesch Lorentzen på tlf. 29 79 02 45.

Løn- og ansættelsesforhold
Der er tale om en deltidsstilling med ansættelse pr. 1. september 2019.

Du bliver en del af staben og får reference til stabschef i Center for Ejendomme, Janne Wesch Lorentzen. Arbejdsstedet er på Center for Ejendommes hovedkontor i Herlev.

Stillingen er på ca. 28 timer om ugen. Arbejdstiden vil som udgangspunkt være mandag til torsdag kl. 11.00-16.30 og fredag kl. 9.00-14.30.

Øvrige løn- og ansættelsesforhold fastsættes i henhold til gældende overenskomst.

Ansøgningsprocedure
Du søger stillingen ved at uploade ansøgning, CV samt andre relevante dokumenter gennem vores online rekrutteringssystem.

Ansøgningsfristen er d. 23. juni 2019.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 27.

2019-06-18T00:51:18.567 Center for Ejendomme søger en serviceminded, alsidig og mødesikker blæksprutte, der har lyst til at hjælpe os med de praktiske og administrative opgaver på vores kontor i Herlev. Om stillingen Dine opgaver vil blive mangeartede og vil bl.a. omfatte: modtagelse af gæster håndtering af frokost (leveres udefra), heri bestilling, opdækning og afrydning mm. håndtering af møder ved booking, bestilling, opdækning og afrydning bistand til kolleger i forbindelse med større eller mindre projekter bestilling af kontorartikler lettere kontoropgaver andre forefaldende opgaver, som gør hverdagen lettere for centrets medarbejdere Om dig Vi forestiller os, at du er mellem studier, da vores kommende piccoline piccolo skal arbejde ca. 28 timer om ugen i en deltidsstilling. Vi har en forventning om, at du er fleksibel og kan arbejde selvstændigt. Du forstår vigtigheden af at indgå i en servicefunktion, du har en humoristisk sans, og du skal være klar til at yde en ekstra indsats, når det er nødvendigt. Om os Som piccoline piccolo bliver du en del af Staben, som består af 16 medarbejdere. Vi har ansvaret for blandt andet økonomistyring, kommunikation, organisationsudvikling, håndtering af lejekontrakter og sekretariatsbetjening af direktion og diverse mødefora. Vi er i gang med at skabe et stærkt fagligt miljø med gode udviklingsmuligheder for Center for Ejendommes ca. 800 medarbejdere. Ambitionen er at være stærk og værdsat samarbejdspartner således, at vi sammen med regionens øvrige medarbejdere skaber en god oplevelse for patienterne. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte administrativ medarbejder Anne Mette Strange på tlf. 51 40 84 85 eller stabschef Janne Wesch Lorentzen på tlf. 29 79 02 45. Løn- og ansættelsesforhold Der er tale om en deltidsstilling med ansættelse pr. 1. september 2019. Du bliver en del af staben og får reference til stabschef i Center for Ejendomme, Janne Wesch Lorentzen. Arbejdsstedet er på Center for Ejendommes hovedkontor i Herlev. Stillingen er på ca. 28 timer om ugen. Arbejdstiden vil som udgangspunkt være mandag til torsdag kl. 11.00-16.30 og fredag kl. 9.00-14.30. Øvrige løn- og ansættelsesforhold fastsættes i henhold til gældende overenskomst. Ansøgningsprocedure Du søger stillingen ved at uploade ansøgning, CV samt andre relevante dokumenter gennem vores online rekrutteringssystem. Ansøgningsfristen er d. 23. juni 2019. Vi forventer at afholde samtaler i uge 27.11jobnetf618fccd100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=218590&DepartmentId=21829&MediaId=4724&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAllerødEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFredensborgEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3534656Region Hovedstaden11Kongens Vænge 2A3400Hillerød29778858DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent767273JobNet4995262499526210024-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f618fccdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f618fccdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f618fccd&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f618fccd&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/4.jpgPicoline/piccolo til Center for Ejendomme12007971Dansk3Læse/ tale915117Piccolo5Kontor og administration361891291noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK