Pizzapizza.nu

Pizzapizza Nørregade søger ny kollega.

Frisk medarbejder søges, til snarest tiltrædelse.
Jobbet består i ekspedition af kunder, derudover vil der være rengøring, når der ikke er kunder.

Arbejdstiden vil være ca. 10-15 timer om ugen, som placeres efter nærmere aftale.

Vagterne vil ligge i tidsrummet 11-22 Stillingen er som Ekspedient med Take Away.
Vi forventer at du vil være mødesikker, fleksibel og kundevenlig.

Send venligst E-mail til pizzapizza@pizzapizza.nu


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330035647Phoenix-feb53ccd12019-06-01T00:00:00Pizzapizza.nu

Pizzapizza Nørregade søger ny kollega.

Frisk medarbejder søges, til snarest tiltrædelse.
Jobbet består i ekspedition af kunder, derudover vil der være rengøring, når der ikke er kunder.

Arbejdstiden vil være ca. 10-15 timer om ugen, som placeres efter nærmere aftale.

Vagterne vil ligge i tidsrummet 11-22 Stillingen er som Ekspedient med Take Away.
Vi forventer at du vil være mødesikker, fleksibel og kundevenlig.

Send venligst E-mail til pizzapizza@pizzapizza.nu

Pizzapizza Nørregade søger ny kollega. Frisk medarbejder søges, til snarest tiltrædelse. Jobbet består i ekspedition af kunder, derudover vil der være rengøring, når der ikke er kunder. Arbejdstiden vil være ca. 10-15 timer om ugen, som placeres efter nærmere aftale. Vagterne vil ligge i tidsrummet 11-22 Stillingen er som Ekspedient med Take Away.Vi forventer at du vil være mødesikker, fleksibel og kundevenlig. Send venligst E-mail til pizzapizza@pizzapizza.nu11jobnetfeb53ccd100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-27T00:00:0000010EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3539453Fira & Stone City ApS11Nyborgvej 2795220Odense SØDKDanmark0almdalbudak@hotmail.comDKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent771205JobNet4998551499855110001-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=feb53ccdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=feb53ccdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=feb53ccd&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=feb53ccd&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg361986021alim dalbudakalmdalbudak@hotmail.comDKDanmarkDKDanmark330060508Studiejob som brander i OdenseRobot Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands. Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i. Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Hvem er du? Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende: Smilende, positiv og udadvendt Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med Klar på nye og sjove udfordringer Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig: Fast timehonorar En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver Frihed under ansvar Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg Lyder jobbet som noget for dig? Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg på tlf. 3143 2943.

Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands.

 

Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver/vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed – og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i.

 

Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum.

 

Hvem er du?

Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende:

  • Smilende, positiv og udadvendt
  • Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene
  • Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med
  • Klar på nye og sjove udfordringer

 

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig:

  • Fast timehonorar
  • En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse
  • En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver
  • Frihed under ansvar
  • Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg

 

Lyder jobbet som noget for dig?

Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg på tlf. 3143 2943.

RELATIONMEDIA A/SOdense C2019-07-16T00:00:002019-09-10T00:00:00
330056772Fuldtidsansat med fokus på kommunikation søges til Intecredo Services i OdenseRobot Du kommer til at arbejde med opgaver for Danske Inkasso ApS det vil primært være behandling af inkassosager, hvor du via telefonisk kontakt skal afdække skyldnernes betalingsvilje og betalingsevne. Relateret til dette vil der være administrativt arbejde, og der kan være ad hoc opgaver i forbindelse med sagsbehandlingen. Størstedelen af arbejdsopgaven vil være bag telefonen, enten inbound eller outbound. Derfor vil erfaring med telemarketing (salg eller kundeservice) være en fordel, men det er ikke et krav.Du skal arbejde ud fra et ønske om selv at skabe daglige resultater, og formå at arbejde selvstændigt for at opfylde de fastlagte mål og budgetter. Du gennemgår en grundig oplæring, og bliver en del af et meget dedikeret team, hvor fællesindsatsen er ligeså vigtig, som den individuelle performance. Vi tilbyder: Gode, faste rammer med sociale arrangementer Et seriøst og professionelt arbejdsmiljø 37 timers arbejdsuge med mulighed for fleksible arbejdstider efter nærmere aftale, dog altid i tidsrummet kl. 8.00-21.00 mandag - torsdag, fredag altid kl. 8.00-15.30 En målrettet uddannelse indenfor kommunikation og inkasso, samt løbende videreudvikling af dig som et led i din karriere Fantastiske kollegaer, der værdsætter en god og positiv stemning på arbejdspladsen At du bliver en del af en innovativ virksomhed, hvor samarbejdet prioriteres højt Er ovenstående noget for dig, så send din ansøgning samt relevante bilag til Koordinator Gitte gbs@danskeinkasso.dk.

Du kommer til at arbejde med opgaver for Danske Inkasso ApS – det vil primært være behandling af inkassosager, hvor du via telefonisk kontakt skal afdække skyldnernes betalingsvilje og betalingsevne. Relateret til dette vil der være administrativt arbejde, og der kan være ad hoc opgaver i forbindelse med sagsbehandlingen. Størstedelen af arbejdsopgaven vil være bag telefonen, enten inbound eller outbound. Derfor vil erfaring med telemarketing (salg eller kundeservice) være en fordel, men det er ikke et krav.

Du skal arbejde ud fra et ønske om selv at skabe daglige resultater, og formå at arbejde selvstændigt for at opfylde de fastlagte mål og budgetter. Du gennemgår en grundig oplæring, og bliver en del af et meget dedikeret team, hvor fællesindsatsen er ligeså vigtig, som den individuelle performance.
    
Vi tilbyder:

  • Gode, faste rammer med sociale arrangementer
  • Et seriøst og professionelt arbejdsmiljø
  • 37 timers arbejdsuge med mulighed for fleksible arbejdstider efter nærmere aftale, dog altid i tidsrummet kl. 8.00-21.00 mandag - torsdag, fredag altid kl. 8.00-15.30
  • En målrettet uddannelse indenfor kommunikation og inkasso, samt løbende videreudvikling af dig som et led i din karriere
  • Fantastiske kollegaer, der værdsætter en god og positiv stemning på arbejdspladsen
  • At du bliver en del af en innovativ virksomhed, hvor samarbejdet prioriteres højt


Er ovenstående noget for dig, så send din ansøgning samt relevante bilag til Koordinator Gitte – gbs@danskeinkasso.dk.

Intecredo Services ApSOdense SØ2019-07-09T00:00:002019-08-18T00:00:00
330054813Kundeservicemedarbejder søges ...Robot Kundeservicemedarbejder søges til F rch A S i Silkeborg Er du serviceminded, og brænder du for at gøre kunderne glade? Har du erfaring med internt salg, og brænder du for at levere den optimale kundeservice? Så er det dig, vi søger som vores nye kundeservicemedarbejder til hovedkontoret i Silkeborg. Om stillingen Med reference til Product Manager vil du indgå i et team på 4 medarbejdere i kundeserviceafdelingen, hvor du agerer salgs Back-Up for vores sælgere i marken og har den daglige kundekontakt. Derudover vil dine primære arbejdsopgaver indbefatte alt fra ordre- og reklamationsbehandling til indkøb, lagerlogistik, stamdatabehandling, telefonekspedition samt håndtering af interne ad hoc-opgaver. Om dig Du har særdeles gode servicegener og er en positiv, udadvendt og struktureret person, som trives med at have mange opgaver i spil på samme tid. Du har et godt overblik og arbejder selvstændigt med dine opgaver. Derudover er du vedholdende, løsningsorienteret og proaktiv - og du er imødekommende og smilende i telefonen. Du har en baggrund fra en lignende kundeservicestilling eller supportfunktion og har tidligere arbejdet med ordrehåndtering og telefonisk kundekontakt. Derudover har du erfaring med Navision eller C5, er en erfaren bruger af Excel og mestrer dansk og engelsk både mundtligt og skriftligt på forhandlerniveau. Det er en fordel, hvis du har kendskab til lastvognsegmentet eller autobranchen og ved hvilke produkter der benyttes i disse brancher. F rch tilbyder En alsidig fuldtidsstilling i en uformel organisation med et godt og uhøjtideligt arbejdsmiljø i en velkonsolideret virksomhed med tyske rødder og mere end 25 års erfaring på det danske marked. Du tilbydes løn efter kvalifikationer, pensionspakke samt sundhedsforsikring. Ansøgning NYGAARD CO. varetager rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag til ove@nygaardco.dk Vi behandler ansøgningerne løbende, og du må derfor gerne sende din ansøgning allerede i dag. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Ove Nygaard på telefon 30 31 09 08. Ansøgningerne vil blive behandlet løbende og fortroligt, tiltrædelse efter aftale men vi venter gerne på den rette. Om F rch A S F rch A S er en del af den verdensomspændende tyske handelsvirksomhed Theo F rch GmbH Co. der beskæftiger sig med salg af befæstelsesmaterialer, kemiprodukter, værktøj, sikkerhedsudstyr mm. til virksomheder inden for autobranchen. F rch er grundlagt i 1963 og omsætter for mere end 4 mia. årligt og har 3200 medarbejdere på verdensplan. Du kan læse mere om F rch A S på www.foerch.dk

Kundeservicemedarbejder søges til Förch A/S i Silkeborg

Er du serviceminded, og brænder du for at gøre kunderne glade? Har du erfaring med internt salg, og brænder du for at levere den optimale kundeservice?

Så er det dig, vi søger som vores nye kundeservicemedarbejder til hovedkontoret i Silkeborg.

Om stillingen

Med reference til Product Manager vil du indgå i et team på 4 medarbejdere i kundeserviceafdelingen, hvor du agerer salgs Back-Up for vores sælgere i marken og har den daglige kundekontakt.  Derudover vil dine primære arbejdsopgaver indbefatte alt fra ordre- og reklamationsbehandling til indkøb, lagerlogistik, stamdatabehandling, telefonekspedition samt håndtering af interne ad hoc-opgaver.

Om dig

Du har særdeles gode servicegener og er en positiv, udadvendt og struktureret person, som trives med at have mange opgaver i spil på samme tid. Du har et godt overblik og arbejder selvstændigt med dine opgaver. Derudover er du vedholdende, løsningsorienteret og proaktiv - og du er imødekommende og smilende i telefonen. Du har en baggrund fra en lignende kundeservicestilling eller supportfunktion og har tidligere arbejdet med ordrehåndtering og telefonisk kundekontakt. Derudover har du erfaring med Navision eller C5, er en erfaren bruger af Excel og mestrer dansk og engelsk både mundtligt og skriftligt på forhandlerniveau. Det er en fordel, hvis du har kendskab til lastvognsegmentet eller autobranchen og ved hvilke produkter der benyttes i disse brancher.

Förch tilbyder

En alsidig fuldtidsstilling i en uformel organisation med et godt og uhøjtideligt arbejdsmiljø i en velkonsolideret virksomhed med tyske rødder og mere end 25 års erfaring på det danske marked. Du tilbydes løn efter kvalifikationer, pensionspakke samt sundhedsforsikring.

Ansøgning

NYGAARD & CO. varetager rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag til ove@nygaardco.dk

Vi behandler ansøgningerne løbende, og du må derfor gerne sende din ansøgning allerede i dag. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Ove Nygaard på telefon ­­30 31 09 08.

Ansøgningerne vil blive behandlet løbende og fortroligt, tiltrædelse efter aftale men vi venter gerne på den rette.

Om Förch A/S 
Förch A/S er en del af den verdensomspændende tyske handelsvirksomhed Theo Förch GmbH & Co. der beskæftiger sig med salg af befæstelsesmaterialer, kemiprodukter, værktøj, sikkerhedsudstyr mm. til virksomheder inden for autobranchen. Förch er grundlagt i 1963 og omsætter for mere end 4 mia. årligt og har 3200 medarbejdere på verdensplan.

Du kan læse mere om Förch A/S på www.foerch.dk

NYGAARD & CO. v/Ove NygaardTommerup2019-07-05T00:00:002019-08-28T00:00:00
330060558Studiejob som brander i SvendborgRobot Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands. Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i. Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Hvem er du? Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende: Smilende, positiv og udadvendt Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med Klar på nye og sjove udfordringer Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig: Fast timehonorar En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver Frihed under ansvar Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg Lyder jobbet som noget for dig? Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg på tlf. 3143 2943.

Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands.

 

Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver/vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed – og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i.

 

Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum.

 

Hvem er du?

Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende:

  • Smilende, positiv og udadvendt
  • Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene
  • Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med
  • Klar på nye og sjove udfordringer

 

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig:

  • Fast timehonorar
  • En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse
  • En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver
  • Frihed under ansvar
  • Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg

 

Lyder jobbet som noget for dig?

Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg på tlf. 3143 2943.

RELATIONMEDIA A/SSvendborg2019-07-16T00:00:002019-09-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studiejob som brander i Odense

RELATIONMEDIA A/S

Odense C
Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe ...
Indrykket:16. juli 2019
Udløbsdato:10. september 2019

Fuldtidsansat med fokus på kommunikation søges til Intecredo Services i Odense

Intecredo Services ApS

Odense SØ
Du kommer til at arbejde med opgaver for Danske Inkasso ApS det vil primært være behandling af inkassosager, hvor du via telefonisk kontakt skal afdække skyldnernes betalingsvilje og betalingsevne. Relateret til dette vil der være administrativt arb...
Indrykket:9. juli 2019
Udløbsdato:18. august 2019

Kundeservicemedarbejder søges ...

NYGAARD & CO. v/Ove Nygaard

Tommerup
Kundeservicemedarbejder søges til F rch A S i Silkeborg Er du serviceminded, og brænder du for at gøre kunderne glade? Har du erfaring med internt salg, og brænder du for at levere den optimale kundeservice? Så er det dig, vi søger som vores nye kun...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:28. august 2019

Studiejob som brander i Svendborg

RELATIONMEDIA A/S

Svendborg
Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe ...
Indrykket:16. juli 2019
Udløbsdato:10. september 2019