Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

PL & Partners søger Paid Social Specialist

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329827336Phoenix-b555138712018-06-07T00:00:00PL & Partners søger Paid Social Specialist

PL & Partners er Danmarks førende Paid Social Agency med 15 digitale specialister.

Som bureau udmærker vi os ved at have et tæt samarbejde med Facebook og en track-record, som de eneste officielle gæstetalere ved store internationale events hos Facebook i Dublin. Vi skaber en stærk og værdifuld digital tilstedeværelse for både nationale og internationale virksomheder. Vi forener data, Facebook-annonceplatformens mange muligheder og vores erfaring fra en lang række store og små cases til at udarbejde og implementere en paid Facebook og Instagram strategi, der skaber en rentabel forretning for den individuelle kunde.

Vi arbejder med kunder som Sony Music, Illums Bolighus, SimpleFeast, Novo Nordisk, WineFamily, Nordisk Film Biografer og mange flere, og vi køber hver måned ind for millioner af kroner i annoncebudgetter på Facebook og Instagram på vores kunders vegne på markeder i hele verden.

Vi arbejder altid ud fra et langsigtet og holistisk mind set og etablerer en dybere forretningsforståelse for kundens virksomhed samt deres resterende marketingaktiviteter for at opbygge Facebook og Instagram som en primær drivkraft for udvikling og vækst.

Som organisation er vi en startup i vækst, og det betyder, at der er fart på i hverdagen. Det betyder også, at der ikke er langt fra tanke til handling, og som en del af teamet er du også med til at kridte banen op for vores fremtidige vækst og udvikling.

Vi søger:
Vi søger lige nu en erfaren Paid Social Specialist, der kan være med til at løfte vores niveau og håndtere en stadig voksende kompleksitet og størrelse på kundecases.

Du vil få ansvar for både profilerede kunder såvel som fundede startups, hvor ligheden mellem casene er, at kunderne har ambitiøse vækstmål og høje budgetter. Uanset kundens type vil samarbejdet bære præg af et højt niveau af strategisk sparring samt udvikling, implementering, optimering og rapportering af en skræddersyet løsning.

Arbejdsopgaver:
Som Paid Social Specialist hos PL & Partners kan du forvente arbejdsopgaver, som omfatter blandt andet:

  • Udarbejdelse af strategier og roadmaps for både store og små kunder, der befinder sig i en bred vifte af industrier, brancher og lande. Du indgår som lead-specialist i vores leverance-team, som består af dig, en strategisk projektleder, en back-up specialist og en client manager. Du får fuldt teknisk ansvar for dine egne accounts, og det er derfor altafgørende, at du tager ejerskab over processen.
  • Eksekvering af egne strategier herunder opsætning, optimering og evaluering af kampagner. Det vil ligeledes være dit ansvar løbende at optimere strategi og retning, når du vurderer det relevant for den enkelte account.
  • Skabe indsigt i- og analysere kundeadfærd ud fra data i Facebook Business Manager, Google Analytics og andre tredjepartsprogrammer og tools for derved at forstå, hvordan denne data kan danne grobund for optimering af kundens strategi samt deres overordnede digitale forretning.
  • Udarbejde detaljeret månedlige rapporter til kunden, der giver indblik i performance og planen for samarbejdet fremadrettet både for Facebook og Instagram specifikt men også andre marketingkanaler og steder i værdikæden.
  • Løbende kontakt til kunden efter deres behov samt generel teknisk og strategisk rådgivning om brugen af Facebook og Instagram annoncer (herunder content, ad copy og målgrupper). Du kommer til at lede og deltage i status -og strategimøder og skal trives med at præsentere foran et TV og white board.
  • Deltagelse i onboarding af nye kollegaer over tid samt ansvar for mentorroller, når nye kollegaer læres op.

Vores faglige forventninger til dig:

  • Vi forventer, at du har +1 års erfaring med digital markedsføring og paid social fra enten bureau eller en virksomhed med stort budget på Facebook og Instagram.
  • Du har en stærk forståelse for digitale medier, analyse og annoncering (herunder Facebook, Google AdWords, SEO, Google Analytics og Email Automation).
  • Du er udstyret med et strategisk indblik i digital markedsføring og sociale medier, og hvordan man opnår det fulde udbytte heraf.
  • Du har en stærk forretningsforståelse og kender betydning såvel som formler på virksomhedernes vigtigste nøgletal (herunder dækningsgrad, omsætning, resultat mm.).
  • Du trives i Google Sheets / Microsoft Excel og nyder at skabe orden i tal og at bruge tal til at træffe beslutninger.

Som person er du:

  • Ikke bange for at tage ansvar og være proaktiv i samarbejde med både kunder og kollegaer.
  • Du formår at arbejde struktureret og målrettet og kan håndtere kunderelationer med overskud og selvsikkerhed.
  • Du er drevet af ansvar, udfordringer og en meget stejl læringskurve.
  • Du trives i teams og er ikke bleg for at hjælpe der, hvor der er behov.

Vi tilbyder:
Hos PL & Partners kommer du til at arbejde i et stort, lyst kontor i 8-tallet (den ikoniske bygning som er designet af Bjarke Ingels) i Ørestaden et stenkast fra naturrige omgivelser og 200 meter fra Vestamager metrostation, hvorfra det tager 12 minutter at komme til Kongens Nytorv, samtidig med at motorvejen er 5 minutter væk i bil.

På kontoret kommer du i din daglige gang til at omgås med vores to foretrukne samarbejdspartnere, SavvyRevenue (AdWords specialistbureau) og Ackermann Kommunikation (E-mail automation bureau), som ligesom os er 100 % fokuseret i deres kanal på at skabe vækst i digitale forretninger.

Vi er et ungt team af digitale talenter, som arbejder ud fra en performance kultur og altid stræber efter ny indlæring for at fortsætte med at være de bedste i vores felt. Uden for arbejde knokler vi også hårdt på at opretholde den unge kultur og arrangerer derfor hyppigt sociale arrangementer for hele teamet. Som medarbejder kan du vælge at blive del af en rigtig god frokostordning. Løn vurderes efter kvalifikationer.

Sådan søger du:
Lyder stillingen som noget for dig, så send os en ansøgning sammen med CV til Teknisk Direktør og Partner, Kristian Larsen på job@pl-partners.dk. Stillingen er med opstart d. 01. august eller hurtigst muligt.

 

2018-07-01T00:50:41.117 PL Partners er Danmarks førende Paid Social Agency med 15 digitale specialister. Som bureau udmærker vi os ved at have et tæt samarbejde med Facebook og en track-record, som de eneste officielle gæstetalere ved store internationale events hos Facebook i Dublin. Vi skaber en stærk og værdifuld digital tilstedeværelse for både nationale og internationale virksomheder. Vi forener data, Facebook-annonceplatformens mange muligheder og vores erfaring fra en lang række store og små cases til at udarbejde og implementere en paid Facebook og Instagram strategi, der skaber en rentabel forretning for den individuelle kunde. Vi arbejder med kunder som Sony Music, Illums Bolighus, SimpleFeast, Novo Nordisk, WineFamily, Nordisk Film Biografer og mange flere, og vi køber hver måned ind for millioner af kroner i annoncebudgetter på Facebook og Instagram på vores kunders vegne på markeder i hele verden. Vi arbejder altid ud fra et langsigtet og holistisk mind set og etablerer en dybere forretningsforståelse for kundens virksomhed samt deres resterende marketingaktiviteter for at opbygge Facebook og Instagram som en primær drivkraft for udvikling og vækst. Som organisation er vi en startup i vækst, og det betyder, at der er fart på i hverdagen. Det betyder også, at der ikke er langt fra tanke til handling, og som en del af teamet er du også med til at kridte banen op for vores fremtidige vækst og udvikling. Vi søger: Vi søger lige nu en erfaren Paid Social Specialist, der kan være med til at løfte vores niveau og håndtere en stadig voksende kompleksitet og størrelse på kundecases. Du vil få ansvar for både profilerede kunder såvel som fundede startups, hvor ligheden mellem casene er, at kunderne har ambitiøse vækstmål og høje budgetter. Uanset kundens type vil samarbejdet bære præg af et højt niveau af strategisk sparring samt udvikling, implementering, optimering og rapportering af en skræddersyet løsning. Arbejdsopgaver: Som Paid Social Specialist hos PL Partners kan du forvente arbejdsopgaver, som omfatter blandt andet: Udarbejdelse af strategier og roadmaps for både store og små kunder, der befinder sig i en bred vifte af industrier, brancher og lande. Du indgår som lead-specialist i vores leverance-team, som består af dig, en strategisk projektleder, en back-up specialist og en client manager. Du får fuldt teknisk ansvar for dine egne accounts, og det er derfor altafgørende, at du tager ejerskab over processen. Eksekvering af egne strategier herunder opsætning, optimering og evaluering af kampagner. Det vil ligeledes være dit ansvar løbende at optimere strategi og retning, når du vurderer det relevant for den enkelte account. Skabe indsigt i- og analysere kundeadfærd ud fra data i Facebook Business Manager, Google Analytics og andre tredjepartsprogrammer og tools for derved at forstå, hvordan denne data kan danne grobund for optimering af kundens strategi samt deres overordnede digitale forretning. Udarbejde detaljeret månedlige rapporter til kunden, der giver indblik i performance og planen for samarbejdet fremadrettet både for Facebook og Instagram specifikt men også andre marketingkanaler og steder i værdikæden. Løbende kontakt til kunden efter deres behov samt generel teknisk og strategisk rådgivning om brugen af Facebook og Instagram annoncer (herunder content, ad copy og målgrupper). Du kommer til at lede og deltage i status -og strategimøder og skal trives med at præsentere foran et TV og white board. Deltagelse i onboarding af nye kollegaer over tid samt ansvar for mentorroller, når nye kollegaer læres op. Vores faglige forventninger til dig: Vi forventer, at du har 1 års erfaring med digital markedsføring og paid social fra enten bureau eller en virksomhed med stort budget på Facebook og Instagram. Du har en stærk forståelse for digitale medier, analyse og annoncering (herunder Facebook, Google AdWords, SEO, Google Analytics og Email Automation). Du er udstyret med et strategisk indblik i digital markedsføring og sociale medier, og hvordan man opnår det fulde udbytte heraf. Du har en stærk forretningsforståelse og kender betydning såvel som formler på virksomhedernes vigtigste nøgletal (herunder dækningsgrad, omsætning, resultat mm.). Du trives i Google Sheets Microsoft Excel og nyder at skabe orden i tal og at bruge tal til at træffe beslutninger. Som person er du: Ikke bange for at tage ansvar og være proaktiv i samarbejde med både kunder og kollegaer. Du formår at arbejde struktureret og målrettet og kan håndtere kunderelationer med overskud og selvsikkerhed. Du er drevet af ansvar, udfordringer og en meget stejl læringskurve. Du trives i teams og er ikke bleg for at hjælpe der, hvor der er behov. Vi tilbyder: Hos PL Partners kommer du til at arbejde i et stort, lyst kontor i 8-tallet (den ikoniske bygning som er designet af Bjarke Ingels) i Ørestaden et stenkast fra naturrige omgivelser og 200 meter fra Vestamager metrostation, hvorfra det tager 12 minutter at komme til Kongens Nytorv, samtidig med at motorvejen er 5 minutter væk i bil. På kontoret kommer du i din daglige gang til at omgås med vores to foretrukne samarbejdspartnere, SavvyRevenue (AdWords specialistbureau) og Ackermann Kommunikation (E-mail automation bureau), som ligesom os er 100 fokuseret i deres kanal på at skabe vækst i digitale forretninger. Vi er et ungt team af digitale talenter, som arbejder ud fra en performance kultur og altid stræber efter ny indlæring for at fortsætte med at være de bedste i vores felt. Uden for arbejde knokler vi også hårdt på at opretholde den unge kultur og arrangerer derfor hyppigt sociale arrangementer for hele teamet. Som medarbejder kan du vælge at blive del af en rigtig god frokostordning. Løn vurderes efter kvalifikationer. Sådan søger du: Lyder stillingen som noget for dig, så send os en ansøgning sammen med CV til Teknisk Direktør og Partner, Kristian Larsen på job@pl-partners.dk. Stillingen er med opstart d. 01. august eller hurtigst muligt.11Jobnetb5551387100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-30T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3280950PL & PARTNERS ApS11Robert Jacobsens Vej 76A2300København SDKDanmark0
job@pl-partners.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent585857JobNet48364031000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b5551387https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b5551387https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b5551387&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b5551387&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/1.jpgEr du en fagligt stærk Reklamekonsulent?12008001Dansk3Læse/ tale342904Reklamekonsulent4Marketing355489388Kristian Larsenjob@pl-partners.dkDKDanmarkDKDanmark330008377Paid Social Lead til REVOLTRobot DO YOU WANT TO JOIN OUR THRIVING TEAM OF PERFORMANCE DRIVEN MINDS? At REVOLT s core, we create highly strategic campaigns, and pair them with industry leading media solutions that cover everything from co-creating with influencers, to traditional e-commerce. Your role will involve driving the strategic sparring from a media perspective, as well as the development of campaign builds, optimization, reporting, and the overall growth created by succesfull partnerships with our clients. You will work regularly with both national and international clients, all of whom have a high level of ambition and a desire to revolt with us, testing and trying new and unique opportunities as they arise. 3 YEARS OF EXPERIENCE We re looking for 3 years of experience within digital marketing and paid social, preferably from an agency background. Strong experience with digital media, analysis and advertising through Facebook and Instagram. Experience with Google Ads, SEO, Google Analytics or Email Automation is highly desired. ECOMMERCE Experience in setup, including revenue tracking for Facebook campaigns and Facebook shops. Strong business understanding and ideally a full understanding of the dynamics in the agency industry. You should be data-driven, but also able to understand and work with creative content that first and foremost has to fit with the clients overall strategy. DEFINING STRATEGIES You ll be defining strategies and roadmaps, mainly for larger clients in a wide range of industries and markets. You will have the full technical responsibility for your own accounts and it s therefore crucial that you take ownership of both the process, and the growth potential. EXECUTION OF STRATEGIES This should span the entire process, includnig setup, optimization and evaluation of campaigns. It will also be your responsibility to continuously optimize the strategy based on results, to steer your clients in the right direction for future success. ANALYSING CUSTOMER BEHAVIOR From data in Facebook Business Manager, Google Analytics, Firebase among other tools, to succesfully grow the clients business. Prepare detailed monthly reports to all stakeholders, providing insight into performance for all social channels within their portfolio. CULTURE At REVOLT, culture is the most important factor, and perhaps our biggest asset. Each member of the team should be pro-active, ambitious and supportive of each another. We work like a family, with plenty of outings, excusions and opportunities to have a laugh. We live by three important values that we strive towards with both our employees and our clients. TRANSPARENCY The agency and consultancy sectors are traditionally opaque. We fight to make REVOLT as transparent as possible, from pricing models and an open-door policy for clients, to full-disclosure on every aspect of the business shared with our employees. BRAVERY Being brave with our ideas matters now more than ever. Social feeds and Media outlets across the globe are saturated with noise and only the courageous brands will cut through. This requires trust and collaboration at the highest level with our partners. FLEXIBILITY The channels that we can use to communicate with consumers change by the second. We remain at the forefront of those changes and help our clients navigate these endless challenges. ABOUT YOU: You should not be afraid to take responsibility and be pro-active with clients as well as internally with your colleagues. You ll need a structured mind, and be driven by achieving targets. We want someone who is motivated to make their own mark within the team, and to grow their own position along with the rest of REVOLT.

DO YOU WANT TO JOIN OUR THRIVING TEAM OF PERFORMANCE DRIVEN MINDS?

At REVOLT's core, we create highly strategic campaigns, and pair them with industry leading media solutions that cover everything from co-creating with influencers, to traditional e-commerce. Your role will involve driving the strategic sparring from a media perspective, as well as the development of campaign builds, optimization, reporting, and the overall growth created by succesfull partnerships with our clients.

You will work regularly with both national and international clients, all of whom have a high level of ambition and a desire to revolt with us, testing and trying new and unique opportunities as they arise.

+3 YEARS OF EXPERIENCE

We're looking for 3+ years of experience within digital marketing and paid social, preferably from an agency background. Strong experience with digital media, analysis and advertising through Facebook and Instagram. Experience with Google Ads, SEO, Google Analytics or Email Automation is highly desired.

ECOMMERCE

Experience in setup, including revenue tracking for Facebook campaigns and Facebook shops. Strong business understanding and ideally a full understanding of the dynamics in the agency industry. You should be data-driven, but also able to understand and work with creative content that first and foremost has to fit with the clients overall strategy.

DEFINING STRATEGIES

You'll be defining strategies and roadmaps, mainly for larger clients in a wide range of industries and markets. You will have the full technical responsibility for your own accounts and it’s therefore crucial that you take ownership of both the process, and the growth potential.

EXECUTION OF STRATEGIES

This should span the entire process, includnig setup, optimization and evaluation of campaigns. It will also be your responsibility to continuously optimize the strategy based on results, to steer your clients in the right direction for future success.

ANALYSING CUSTOMER BEHAVIOR

From data in Facebook Business Manager, Google Analytics, Firebase among other tools, to succesfully grow the clients business. Prepare detailed monthly reports to all stakeholders, providing insight into performance for all social channels within their portfolio.

 

CULTURE

At REVOLT, culture is the most important factor, and perhaps our biggest asset. Each member of the team should be pro-active, ambitious and supportive of each another. We work like a family, with plenty of outings, excusions and opportunities to have a laugh.

We live by three important values that we strive towards with both our employees and our clients.

TRANSPARENCY The agency and consultancy sectors are traditionally opaque. We fight to make REVOLT as transparent as possible, from pricing models and an open-door policy for clients, to full-disclosure on every aspect of the business shared with our employees.

BRAVERY Being brave with our ideas matters now more than ever. Social feeds and Media outlets across the globe are saturated with noise and only the courageous brands will cut through.
This requires trust and collaboration at the highest level with our partners.

FLEXIBILITY The channels that we can use to communicate with consumers change by the second. We remain at the forefront of those changes and help our clients navigate these endless challenges.

ABOUT YOU:

You should not be afraid to take responsibility and be pro-active with clients as well as internally with your colleagues. You'll need a structured mind, and be driven by achieving targets. We want someone who is motivated to make their own mark within the team, and to grow their own position along with the rest of REVOLT.

REVOLT ApSKøbenhavn V2019-04-16T00:00:002019-05-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Paid Social Lead til REVOLT

REVOLT ApS

København V
DO YOU WANT TO JOIN OUR THRIVING TEAM OF PERFORMANCE DRIVEN MINDS? At REVOLT s core, we create highly strategic campaigns, and pair them with industry leading media solutions that cover everything from co-creating with influencers, to traditional e-...
Indrykket:16. april 2019
Udløbsdato:31. maj 2019