Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Pladsanviser til dagtilbudsområdet

Stillingen som pladsanviser til det kommunale dagtilbudsområde er ledig til besættelse den 1. marts 2021 eller snarest muligt derefter. Stillingen, der er på 37 timer pr. uge, er placeret i dagtilbudsområdets administration, der er placeret Asylgade 22, 7700 Thisted.

Om dagtilbudsområdet og stillingen
Thisted kommune har 20 daginstitutioner, hvoraf en del er aldersintegreret samt ca. 130 dagplejere. Vi har gennemsnitlig indskrevet 1400–1500 børn i de kommunale dagtilbud. Dertil kommer private dagtilbud, som der dog ikke visiteres til via den kommunale pladsanvisning.

Stillingen er placeret i et administrationsteam på fem engageret medarbejdere, som foruden pladsanvisning varetager tilsyn og afregning med private dagtilbud, sagsbehandler tilskudsordninger, samt har en række interne serviceopgaver, herunder ajourføring af hjemmesider, IT mv.

Visitationen til et dagtilbud sker som udgangspunkt via en selvbetjeningsløsning, men en del forældre kontakter desuden pladsanvisningen med ønske om en bestemt dagplejer eller institution. Som pladsanviser er du vores dagtilbuds ansigt ud af til, da du ofte vil være den første der er i kontakt med forældre, der ønsker et dagtilbud til deres børn. Visitationen indebærer et tæt samarbejde med en lang række in- og eksterne samarbejdspartnere.

Du skal have flair for at arbejde med elektroniske systemer, da vi arbejder i KMD Institution, Dagpleje Modulet og ProCap, samt journaliseringssystemet SBSYS.

Der vil i forbindelse med visitationsopgaven være andre opgaver som skal løses, for eksempel udarbejdelse af analyser og prognoser, samt sikre opdateringer og justeringer så oplysninger i systemet hele tiden er korrekte.

Vi står de kommende år overfor en øget digitalisering af visitationsprocessen med udvidet brugerbetjening, hvilket vil betyde, at vi sammen skal udvikle nye spændende arbejdsgange og kompetencer samt løse nye opgaver.

Vi vil vægte at du

  • har kendskab til dagtilbudsområdet
  • er skarp til at bruge IT værktøjer, herunder også at kunne tænke i udvikling af vores it-systemer
  • er god til at tænke og arbejde logisk
  • har øje for kunne lave automatiske og manuelle tal-udtræk til statistik og analyse
  • er tydelig kommunikerende og har flair for god borgerbetjening, både telefonisk og ved personlig henvendelse
  • kan have mange bolde i luften, og stadig bevare overblikket
  • kan arbejde med forudsigelighed, men også en stor grad af uforudsigelighed
  • er en teamplayer, som kan spille sine kollegaer og leder gode, og også gerne selv vil spilles god
  • kan arbejde tværfagligt, da vi vægter vores interne og eksterne sammenhængskraft højt.

Løn- og ansættelsesforhold
I henhold til gældende overenskomst og principperne for Ny Løn.

For yderligere oplysninger
Du er velkommen til at ringe til områdeleder, Carina Hedegaard Bjørndal, 99 17 22 86, hvis du har spørgsmål til jobbet.

Ansøgningsfrist
torsdag den 14. januar kl. 8.00.
Samtaler forventes afholdt onsdag den 20. januar 2021

 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.