Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Plan og Byg i Allerød Kommune søger en administrativ medarbejder

Hvis du vil arbejde i et effektivt arbejdsmiljø med regnskab og administration, så kan det være, du skal være vores nye kollega!
 
Plan og Byg i Allerød Kommune søger en administrativ medarbejder med tiltrædelse 1. september 2019 eller efter aftale. Stillingen er på 37 timer om ugen.
 
Plan og Byg løser opgaver inder for byggesagsbehandling, fysisk planlægning, kommuneplan, planstrategi, lokalplaner og byrumsplanlægning, landzonesager, GIS, BBR og meget mere.
 
Afdelingen består af 15 engagerede medarbejdere. Vi tilbyder et udfordrende og afvekslende job, hvor du vil blive en del af et godt og engageret, fagligt miljø med god sparring og en uformel omgangstone. Der er gode muligheder for faglig og personlig udvikling, arbejdstiden er fleksibel, arbejdspladsen er placeret på rådhuset.
 
Allerød Kommune er en arbejdsplads med en høj social kapital. Vi vægter tværfagligt samarbejde og medindflydelse på egen hverdag højt.
 
Vi har en ledig stilling, hvor hovedopgaverne vil være:

  • Bogføring, kendskab til regnskabssystemer som eksempelvis Prisme. 
  • Kendskab og interesse i byggesagsbehandling og BBR.
  • Administrative opgaver som f.eks. mindre organisatoriske projekter, håndtering af post, journalisering m.v.
  • Administrativ støtte til fagmedarbejdere i en travl hverdag.
 
Vi forestiller os, at du er kontoruddannet, og at du er fleksibelt indstillet såvel i forhold til de enkelte opgaver som i dit forhold til arbejdsopgaverne samlet set og i forhold til arbejdstider.
 
På det personlige plan søger vi en kollega, som:
  • Kan holde mange bolde i luften på én gang og samtidig bevare overblikket. 
  • Er engageret og i godt humør.
  • Har et flair for anvendelse af it-systemer. 
  • Er fortrolig med tal og økonomi. 
  • Er god til at formulere sig såvel skriftligt som mundtligt. 

Som person er du ansvarsfuld, udadvendt og har et godt humør. Du er fleksibel, og du bliver motiveret af at skabe optimale løsninger og gode resultater på egen hånd og i samarbejde med andre. Det er væsentligt, at du værdsætter vidensdeling og sparring, og at du både kan modtage og bidrage i udvikling af et stærkt fagligt miljø.

Løn- og ansættelsesvilkår vil blive fastsat efter gældende overenskomst for HK.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Plan og Bygchef Per Jul Hansen på 48 12 63 36.
 
Vi indhenter referencer og straffeoplysninger på alle kommende medarbejdere. 

Du sender din ansøgning samt kopi af uddannelsesbevis digitalt via linket i annoncen senest 31. juli 2019.
 
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.



Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har ca. 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.

Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hver 10. minut fra Allerød Station.

Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.

Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.

Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.



 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330050102Phoenix-fdf0509812019-06-27T19:00:47.443Plan og Byg i Allerød Kommune søger en administrativ medarbejderHvis du vil arbejde i et effektivt arbejdsmiljø med regnskab og administration, så kan det være, du skal være vores nye kollega!
 
Plan og Byg i Allerød Kommune søger en administrativ medarbejder med tiltrædelse 1. september 2019 eller efter aftale. Stillingen er på 37 timer om ugen.
 
Plan og Byg løser opgaver inder for byggesagsbehandling, fysisk planlægning, kommuneplan, planstrategi, lokalplaner og byrumsplanlægning, landzonesager, GIS, BBR og meget mere.
 
Afdelingen består af 15 engagerede medarbejdere. Vi tilbyder et udfordrende og afvekslende job, hvor du vil blive en del af et godt og engageret, fagligt miljø med god sparring og en uformel omgangstone. Der er gode muligheder for faglig og personlig udvikling, arbejdstiden er fleksibel, arbejdspladsen er placeret på rådhuset.
 
Allerød Kommune er en arbejdsplads med en høj social kapital. Vi vægter tværfagligt samarbejde og medindflydelse på egen hverdag højt.
 
Vi har en ledig stilling, hvor hovedopgaverne vil være:
  • Bogføring, kendskab til regnskabssystemer som eksempelvis Prisme. 
  • Kendskab og interesse i byggesagsbehandling og BBR.
  • Administrative opgaver som f.eks. mindre organisatoriske projekter, håndtering af post, journalisering m.v.
  • Administrativ støtte til fagmedarbejdere i en travl hverdag.
 
Vi forestiller os, at du er kontoruddannet, og at du er fleksibelt indstillet såvel i forhold til de enkelte opgaver som i dit forhold til arbejdsopgaverne samlet set og i forhold til arbejdstider.
 
På det personlige plan søger vi en kollega, som:
  • Kan holde mange bolde i luften på én gang og samtidig bevare overblikket. 
  • Er engageret og i godt humør.
  • Har et flair for anvendelse af it-systemer. 
  • Er fortrolig med tal og økonomi. 
  • Er god til at formulere sig såvel skriftligt som mundtligt. 

Som person er du ansvarsfuld, udadvendt og har et godt humør. Du er fleksibel, og du bliver motiveret af at skabe optimale løsninger og gode resultater på egen hånd og i samarbejde med andre. Det er væsentligt, at du værdsætter vidensdeling og sparring, og at du både kan modtage og bidrage i udvikling af et stærkt fagligt miljø.

Løn- og ansættelsesvilkår vil blive fastsat efter gældende overenskomst for HK.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Plan og Bygchef Per Jul Hansen på 48 12 63 36.
 
Vi indhenter referencer og straffeoplysninger på alle kommende medarbejdere. 

Du sender din ansøgning samt kopi af uddannelsesbevis digitalt via linket i annoncen senest 31. juli 2019.
 
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.



Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har ca. 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.

Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hver 10. minut fra Allerød Station.

Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.

Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.

Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.



 

2019-08-01T00:52:15.903 Hvis du vil arbejde i et effektivt arbejdsmiljø med regnskab og administration, så kan det være, du skal være vores nye kollega! Plan og Byg i Allerød Kommune søger en administrativ medarbejder med tiltrædelse 1. september 2019 eller efter aftale. Stillingen er på 37 timer om ugen. Plan og Byg løser opgaver inder for byggesagsbehandling, fysisk planlægning, kommuneplan, planstrategi, lokalplaner og byrumsplanlægning, landzonesager, GIS, BBR og meget mere. Afdelingen består af 15 engagerede medarbejdere. Vi tilbyder et udfordrende og afvekslende job, hvor du vil blive en del af et godt og engageret, fagligt miljø med god sparring og en uformel omgangstone. Der er gode muligheder for faglig og personlig udvikling, arbejdstiden er fleksibel, arbejdspladsen er placeret på rådhuset. Allerød Kommune er en arbejdsplads med en høj social kapital. Vi vægter tværfagligt samarbejde og medindflydelse på egen hverdag højt. Vi har en ledig stilling, hvor hovedopgaverne vil være: Bogføring, kendskab til regnskabssystemer som eksempelvis Prisme. Kendskab og interesse i byggesagsbehandling og BBR. Administrative opgaver som f.eks. mindre organisatoriske projekter, håndtering af post, journalisering m.v. Administrativ støtte til fagmedarbejdere i en travl hverdag. Vi forestiller os, at du er kontoruddannet, og at du er fleksibelt indstillet såvel i forhold til de enkelte opgaver som i dit forhold til arbejdsopgaverne samlet set og i forhold til arbejdstider. På det personlige plan søger vi en kollega, som: Kan holde mange bolde i luften på n gang og samtidig bevare overblikket. Er engageret og i godt humør. Har et flair for anvendelse af it-systemer. Er fortrolig med tal og økonomi. Er god til at formulere sig såvel skriftligt som mundtligt. Som person er du ansvarsfuld, udadvendt og har et godt humør. Du er fleksibel, og du bliver motiveret af at skabe optimale løsninger og gode resultater på egen hånd og i samarbejde med andre. Det er væsentligt, at du værdsætter vidensdeling og sparring, og at du både kan modtage og bidrage i udvikling af et stærkt fagligt miljø.Løn- og ansættelsesvilkår vil blive fastsat efter gældende overenskomst for HK.Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Plan og Bygchef Per Jul Hansen på 48 12 63 36. Vi indhenter referencer og straffeoplysninger på alle kommende medarbejdere. Du sender din ansøgning samt kopi af uddannelsesbevis digitalt via linket i annoncen senest 31. juli 2019. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har ca. 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hver 10. minut fra Allerød Station.Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.10Phoenixfdf05098101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-31T00:00:000010https://alleroed.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=d41e0e1a-4399-4eb8-acee-f3a842b012c00EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3553435Plan og Byg11Bjarkesvej 23450AllerødDKDanmarkORS/fdf05098_logo.jpegORS/Small/fdf05098_logo.jpeg0
personale@alleroed.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent784991EmplyMinimum pakken - 35 dage3f21438d-d33e-4749-8803-deb96072605a_441300027-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fdf05098https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fdf05098https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fdf05098&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fdf05098&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Offentlig_administration/1.jpgPlan og Byg i Allerød Kommune søger en administrativ medarbejder12008011Dansk3Læse/ tale934941Administrativ medarbejder25Offentlig administration362146900Per Jul Hansenpersonale@alleroed.dkDanmarkDanmarkda-DK