Plan og Byg søger jurist

Plan og Byg i Allerød Kommune søger en jurist med tiltrædelse snarest muligt. Stillingen er på 37 timer om ugen.

Om os
Plan og Byg løser bl.a. opgaver inden for byggesagsbehandling, fysisk planlægning, kommuneplan, planstrategi, lokalplaner, bebyggelsesplaner og byrumsplanlægning, landzonesager, BBR mm.
Afdelingen består af 15 engagerede medarbejdere.
 
Vi holder til på Allerød Rådhus i et arbejdsmiljø med lyse storrumskontorer, hvor man dagligt oplever en uhøjtidelig, humoristisk omgangstone, hjælpsomhed, faglig diskussion og højt ambitionsniveau.
 
Om stillingen
Vi tilbyder spændende og udfordrende arbejdsopgaver i plan- og byggesagsteamet med både personlige og faglige udviklingsmuligheder. Der er rig mulighed for at arbejde selvstændigt, tage ansvar og tage del i fællesskabet, inden for afdelingen og på tværs af fagområder og afdelinger.
 
Ud over juridisk rådgivning af kollegaer, borgere, politikere, klagesagsbehandling, notatskrivning samt informationssøgning inden for relevante juridiske områder, vil en del af opgaveløsningen også omfatte strategisk planlægning af afdelingens områder, kompetencer og processer.
 
Du refererer til planchefen, der har det overordnede faglige og personalemæssige ansvar for hele afdelingen.

Om dig

  • Du er serviceorienteret, og har et løsningsorienteret mind set. Du kan lide at sætte dig godt ind i et område, og sætter en ære i, at opgaver skal løses korrekt og effektivt.
  • Du har erfaring med sagsbehandling i en offentlig forvaltning. Arbejdet i en politisk ledet hverdag tiltaler dig, og erfaring hermed vil være en fordel.
  • Du ønsker, at være en del af et fagligt stærkt miljø i en politisk ledet organisation.
  • Du har arbejdet som jurist med byggeret, byudvikling og –planlægning, miljøret, eller har interesse for området, og ønsker at sætte dig ind i dette.
  • Du motiveres af borgerbetjening, herunder borgervejledning, -inddragelse og klagesagsbehandling.
  • Du ser servicering af det politiske liv og samarbejde med bygherrer, udviklere, borgere og kollegaer fra andre faggrupper, som en spændende og naturlig del af hverdagen.
  • Du finder balancen mellem muligheder og begrænsninger inden for den ramme en kommunal forvaltning er underlagt.
  • Du forstår, at formidle svært tilgængeligt fagstof, så det kan forstås af andre faggrupper, politikere og borgere.
  • Du er god til at kommunikere på dansk, både mundtligt og skriftligt, da du skal bidrage
    til at sikre en god og tæt dialog med borgere og erhvervsliv og fremstille sager til
    politisk behandling.
  • Du skal kunne tage ansvar for og arbejde selvstændigt med opgaverne, men du skal også kunne indgå i samarbejde med andre afdelinger på tværs af faggrupper ved større byggeprojekter.
     
Derfor skal du vælge os
Allerød Kommune er en arbejdsplads med en høj social kapital. Vi vægter tværfagligt samarbejde, kompetence- og jobudvikling og ikke mindst medindflydelse på egen hverdag højt. Det vigtigste for os er vores kerneopgave - at skabe værdi for borgeren.
 
Løn- og ansættelsesvilkår vil blive fastsat efter gældende overenskomst, med mulighed for forhandling af relevante tillæg.

Du er velkommen til at kontakte planchef, Per Jul Hansen på 48 12 63 36 for at høre nærmere om stillingen.

Vi indhenter referencer og straffeoplysninger på alle kommende medarbejdere.

Du sender din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis digitalt via linket i annoncen senest 31. juli 2019.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 32 og eventuel anden samtale i uge 33.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.


Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har ca. 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.

Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hver 10. minut fra Allerød Station.

Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.

Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.

Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.



 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330050642Phoenix-2641578512019-06-28T12:00:45.770Plan og Byg søger juristPlan og Byg i Allerød Kommune søger en jurist med tiltrædelse snarest muligt. Stillingen er på 37 timer om ugen.

Om os
Plan og Byg løser bl.a. opgaver inden for byggesagsbehandling, fysisk planlægning, kommuneplan, planstrategi, lokalplaner, bebyggelsesplaner og byrumsplanlægning, landzonesager, BBR mm.
Afdelingen består af 15 engagerede medarbejdere.
 
Vi holder til på Allerød Rådhus i et arbejdsmiljø med lyse storrumskontorer, hvor man dagligt oplever en uhøjtidelig, humoristisk omgangstone, hjælpsomhed, faglig diskussion og højt ambitionsniveau.
 
Om stillingen
Vi tilbyder spændende og udfordrende arbejdsopgaver i plan- og byggesagsteamet med både personlige og faglige udviklingsmuligheder. Der er rig mulighed for at arbejde selvstændigt, tage ansvar og tage del i fællesskabet, inden for afdelingen og på tværs af fagområder og afdelinger.
 
Ud over juridisk rådgivning af kollegaer, borgere, politikere, klagesagsbehandling, notatskrivning samt informationssøgning inden for relevante juridiske områder, vil en del af opgaveløsningen også omfatte strategisk planlægning af afdelingens områder, kompetencer og processer.
 
Du refererer til planchefen, der har det overordnede faglige og personalemæssige ansvar for hele afdelingen.

Om dig
  • Du er serviceorienteret, og har et løsningsorienteret mind set. Du kan lide at sætte dig godt ind i et område, og sætter en ære i, at opgaver skal løses korrekt og effektivt.
  • Du har erfaring med sagsbehandling i en offentlig forvaltning. Arbejdet i en politisk ledet hverdag tiltaler dig, og erfaring hermed vil være en fordel.
  • Du ønsker, at være en del af et fagligt stærkt miljø i en politisk ledet organisation.
  • Du har arbejdet som jurist med byggeret, byudvikling og –planlægning, miljøret, eller har interesse for området, og ønsker at sætte dig ind i dette.
  • Du motiveres af borgerbetjening, herunder borgervejledning, -inddragelse og klagesagsbehandling.
  • Du ser servicering af det politiske liv og samarbejde med bygherrer, udviklere, borgere og kollegaer fra andre faggrupper, som en spændende og naturlig del af hverdagen.
  • Du finder balancen mellem muligheder og begrænsninger inden for den ramme en kommunal forvaltning er underlagt.
  • Du forstår, at formidle svært tilgængeligt fagstof, så det kan forstås af andre faggrupper, politikere og borgere.
  • Du er god til at kommunikere på dansk, både mundtligt og skriftligt, da du skal bidrage
    til at sikre en god og tæt dialog med borgere og erhvervsliv og fremstille sager til
    politisk behandling.
  • Du skal kunne tage ansvar for og arbejde selvstændigt med opgaverne, men du skal også kunne indgå i samarbejde med andre afdelinger på tværs af faggrupper ved større byggeprojekter.
     
Derfor skal du vælge os
Allerød Kommune er en arbejdsplads med en høj social kapital. Vi vægter tværfagligt samarbejde, kompetence- og jobudvikling og ikke mindst medindflydelse på egen hverdag højt. Det vigtigste for os er vores kerneopgave - at skabe værdi for borgeren.
 
Løn- og ansættelsesvilkår vil blive fastsat efter gældende overenskomst, med mulighed for forhandling af relevante tillæg.

Du er velkommen til at kontakte planchef, Per Jul Hansen på 48 12 63 36 for at høre nærmere om stillingen.

Vi indhenter referencer og straffeoplysninger på alle kommende medarbejdere.

Du sender din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis digitalt via linket i annoncen senest 31. juli 2019.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 32 og eventuel anden samtale i uge 33.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.


Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har ca. 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.

Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hver 10. minut fra Allerød Station.

Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.

Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.

Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.



 

Plan og Byg i Allerød Kommune søger en jurist med tiltrædelse snarest muligt. Stillingen er på 37 timer om ugen.Om osPlan og Byg løser bl.a. opgaver inden for byggesagsbehandling, fysisk planlægning, kommuneplan, planstrategi, lokalplaner, bebyggelsesplaner og byrumsplanlægning, landzonesager, BBR mm.Afdelingen består af 15 engagerede medarbejdere. Vi holder til på Allerød Rådhus i et arbejdsmiljø med lyse storrumskontorer, hvor man dagligt oplever en uhøjtidelig, humoristisk omgangstone, hjælpsomhed, faglig diskussion og højt ambitionsniveau. Om stillingenVi tilbyder spændende og udfordrende arbejdsopgaver i plan- og byggesagsteamet med både personlige og faglige udviklingsmuligheder. Der er rig mulighed for at arbejde selvstændigt, tage ansvar og tage del i fællesskabet, inden for afdelingen og på tværs af fagområder og afdelinger. Ud over juridisk rådgivning af kollegaer, borgere, politikere, klagesagsbehandling, notatskrivning samt informationssøgning inden for relevante juridiske områder, vil en del af opgaveløsningen også omfatte strategisk planlægning af afdelingens områder, kompetencer og processer. Du refererer til planchefen, der har det overordnede faglige og personalemæssige ansvar for hele afdelingen.Om dig Du er serviceorienteret, og har et løsningsorienteret mind set. Du kan lide at sætte dig godt ind i et område, og sætter en ære i, at opgaver skal løses korrekt og effektivt. Du har erfaring med sagsbehandling i en offentlig forvaltning. Arbejdet i en politisk ledet hverdag tiltaler dig, og erfaring hermed vil være en fordel. Du ønsker, at være en del af et fagligt stærkt miljø i en politisk ledet organisation. Du har arbejdet som jurist med byggeret, byudvikling og planlægning, miljøret, eller har interesse for området, og ønsker at sætte dig ind i dette. Du motiveres af borgerbetjening, herunder borgervejledning, -inddragelse og klagesagsbehandling. Du ser servicering af det politiske liv og samarbejde med bygherrer, udviklere, borgere og kollegaer fra andre faggrupper, som en spændende og naturlig del af hverdagen. Du finder balancen mellem muligheder og begrænsninger inden for den ramme en kommunal forvaltning er underlagt. Du forstår, at formidle svært tilgængeligt fagstof, så det kan forstås af andre faggrupper, politikere og borgere. Du er god til at kommunikere på dansk, både mundtligt og skriftligt, da du skal bidragetil at sikre en god og tæt dialog med borgere og erhvervsliv og fremstille sager tilpolitisk behandling. Du skal kunne tage ansvar for og arbejde selvstændigt med opgaverne, men du skal også kunne indgå i samarbejde med andre afdelinger på tværs af faggrupper ved større byggeprojekter. Derfor skal du vælge osAllerød Kommune er en arbejdsplads med en høj social kapital. Vi vægter tværfagligt samarbejde, kompetence- og jobudvikling og ikke mindst medindflydelse på egen hverdag højt. Det vigtigste for os er vores kerneopgave - at skabe værdi for borgeren. Løn- og ansættelsesvilkår vil blive fastsat efter gældende overenskomst, med mulighed for forhandling af relevante tillæg.Du er velkommen til at kontakte planchef, Per Jul Hansen på 48 12 63 36 for at høre nærmere om stillingen.Vi indhenter referencer og straffeoplysninger på alle kommende medarbejdere.Du sender din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis digitalt via linket i annoncen senest 31. juli 2019.Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 32 og eventuel anden samtale i uge 33.Vi glæder os til at modtage din ansøgning.Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har ca. 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hver 10. minut fra Allerød Station.Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.10Phoenix26415785101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-31T00:00:000010https://alleroed.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=6cfb24e0-f949-407e-bc9b-dfa589ea79a30EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3553980Plan og Byg11Bjarkesvej 23450AllerødDKDanmarkORS/26415785_logo.jpegORS/Small/26415785_logo.jpeg0
personale@alleroed.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent785229EmplyMinimum pakken - 35 dage31b2a089-dbad-4969-86fc-e051f73cc9c8_443000028-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=26415785https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=26415785https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=26415785&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=26415785&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Offentlig_administration/2.jpgØnsker du et spændende job som Jurist? Hos Plan og Byg tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale242910Jurist25Offentlig administration362149344Per Jul Hansenpersonale@alleroed.dkDanmarkDanmark330050600Allerød Kommune søger jurist med kendskab til social- og beskæftigelsesområdet til gruppelederfunktionBasic Trives du med udfordringer, udvikling og krav om høj faglighed? Kan du sikre kvalitet og stabil drift i en hektisk hverdag? Bidrager du aktivt til det gode arbejdsmiljø? Så kan det være dig, der er vores nye kollega! Vi søger en erfaren jurist, der kan sikre vores faglighed i forhold til udarbejdelse af afgørelser og behandling af klagesager inden for social- og beskæftigelseslovgivningens rammer. Tiltrædelse pr. 1. september 2019 eller snarest derefter. Stillingen er på 37 timer ugentligt. Arbejdstiden er mandag onsdag kl. 8 15, torsdag kl. 8 18 og fredag kl. 8 14. Vi har flekstid. Om osAllerød Kommune er en del af Frikommune forsøg II og arbejder med at tilrettelægge en indsats, hvor der er fokus på borgerens ressourcer, og hvor der sammen med borgeren aftales mål og indsatser. Vi bryder de gængse organisatoriske rammer og sammentænker Jobcenter og den specialiserede indsat i n funktion. Vi arbejder med n borger n plan, hvor fokus er på koordinering og tværfaglige indsatser, og hvor medarbejdere med ansvar for koordineringen af borgerens plan, får kompetence til at bevillige indsatser på tværs af beskæftigelseslovgivningen og den social lovgivning i tæt samarbejde med kollegaer med særlig ekspertise på området. Om stillingenDin opgave bliver at rådgive medarbejdere i juridiske spørgsmål på det sociale- og beskæftigelsesområdet, udarbejde afgørelser, kompetenceudvikle, arbejde med implementering af ny lovgivning (herunder undervisning af medarbejdere), botilbud, BPA-ordninger og meget mere. Derudover forventer vi, at du varetager en gruppelederfunktion for ca. 7 medarbejder, der arbejder med indsatsen for unge fra 16 til 30 år samt borgere med handicap. Alle medarbejderne arbejder som plankoordinatorer med fokus på n borger - n plan og sammenhængende tværgående indsats. Stillingsindhold er fordelt med 50 til gruppelederopgaver og 50 øvrige opgaver: Gruppelederopgaver Daglig personaleledelse Fordeling af arbejdsopgaver i teamet Sikre faglig forsvarlig opgaveløsning i teamet Faglig opdatering af teamet Implementering af nyt lovstof Udarbejdelse og vedligeholdelse af arbejdsgangsbeskrivelser Kvalitetsudvikling og ledelsestilsyn. Øvrige opgaver Deltagelse i ledelsesmøder Udviklingsopgaver Fast medlem af boligvisitation Undervisning Indarbejdelse af persondataforordning i afdelingen Sparring på juridiske problemstillinger i afdelingen. Om digVi forventer, at du: Har særligt kendskab til og erfaring med serviceloven, lov om aktiv beskæftigelsesindsats, aktivloven, sygedagpengeloven, pensionsloven, fleksjobområdet og tilhørende områder Har indgående kendskab til de forvaltningsprocessuelle regler Har et højt fagligt niveau og evner at træffe afgørelse på baggrund heraf Har erfaring med tilrettelæggelse og kvalitetssikring af arbejdsprocesser Er en dygtig formidler både mundtligt og skriftligt, bl.a. i undervisningssituationer Har ledelseserfaring Har blik for vigtigheden af og kan understøtte arbejdet med at tilrettelægge en koordineret, målrettet og helhedsorienteret med borgerne på tværs af afdelinger, faggrupper og med eksterne samarbejdspartnere Er udadvendt, positiv, fleksibel, empatisk og kan agere under et til tider stort arbejdspres Har erfaring med anvendelsen af IT-redskaber og har en høj datadisciplin. Derfor skal du vælge osAllerød Kommune er en arbejdsplads med en høj social kapital. Vi vægter tværfagligt samarbejde, kompetence- og jobudvikling og ikke mindst medindflydelse på egen hverdag højt. Det vigtigste for os er vores kerneopgave - at skabe værdi for borgeren. Herudover tilbyder vi: Mulighed for at være med til at præge jobbet og udviklingen i organisationen Selvstændige og udfordrende arbejdsvilkår En travl hverdag, hvor ikke to dage er ens Engagerede og kompetente kollegaer. Løn- og ansættelsesvilkår vil blive fastsat efter gældende overenskomst for AC.Du er velkommen til at kontakte socialchef Gitte Overgaard på 48 100 244 for at høre nærmere om stillingen.Vi indhenter referencer og straffeoplysninger på alle kommende medarbejdere.Du sender din ansøgning og dit uddannelsesbevis digitalt via linket i annoncen senest 25. juli 2019.Vi forventer at holde ansættelsessamtaler 29 og 30. juli 2019.Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har ca. 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hver 10. minut fra Allerød Station.Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.Trives du med udfordringer, udvikling og krav om høj faglighed? Kan du sikre kvalitet og stabil drift i en hektisk hverdag? Bidrager du aktivt til det gode arbejdsmiljø? Så kan det være dig, der er vores nye kollega!
 
Vi søger en erfaren jurist, der kan sikre vores faglighed i forhold til udarbejdelse af afgørelser og behandling af klagesager inden for social- og beskæftigelseslovgivningens rammer.
 
Tiltrædelse pr. 1. september 2019 eller snarest derefter. Stillingen er på 37 timer ugentligt.
 
Arbejdstiden er mandag–onsdag kl. 8–15, torsdag kl. 8–18 og fredag kl. 8–14. Vi har flekstid.
 
Om os
Allerød Kommune er en del af Frikommune forsøg II og arbejder med at tilrettelægge en indsats, hvor der er fokus på borgerens ressourcer, og hvor der sammen med borgeren aftales mål og indsatser. Vi bryder de gængse organisatoriske rammer og sammentænker Jobcenter og den specialiserede indsat i én funktion.
 
Vi arbejder med Én borger – én plan, hvor fokus er på koordinering og tværfaglige indsatser, og hvor medarbejdere med ansvar for koordineringen af borgerens plan, får kompetence til at bevillige indsatser på tværs af beskæftigelseslovgivningen og den social lovgivning i tæt samarbejde med kollegaer med særlig ekspertise på området.
 
Om stillingen
Din opgave bliver at rådgive medarbejdere i juridiske spørgsmål på det sociale- og beskæftigelsesområdet, udarbejde afgørelser, kompetenceudvikle, arbejde med implementering af ny lovgivning (herunder undervisning af medarbejdere), botilbud, BPA-ordninger og meget mere.
 
Derudover forventer vi, at du varetager en gruppelederfunktion for ca. 7 medarbejder, der arbejder med indsatsen for unge fra 16 til 30 år samt borgere med handicap. Alle medarbejderne arbejder som plankoordinatorer med fokus på Én borger - én plan og sammenhængende tværgående indsats.
 
Stillingsindhold er fordelt med 50 % til gruppelederopgaver og 50 % øvrige opgaver:
 
Gruppelederopgaver 
  • Daglig personaleledelse
  • Fordeling af arbejdsopgaver i teamet
  • Sikre faglig forsvarlig opgaveløsning i teamet
  • Faglig opdatering af teamet
  • Implementering af nyt lovstof
  • Udarbejdelse og vedligeholdelse af arbejdsgangsbeskrivelser
  • Kvalitetsudvikling og ledelsestilsyn.

Øvrige opgaver
  • Deltagelse i ledelsesmøder
  • Udviklingsopgaver
  • Fast medlem af boligvisitation
  • Undervisning
  • Indarbejdelse af persondataforordning i afdelingen
  • Sparring på juridiske problemstillinger i afdelingen.
   
Om dig
Vi forventer, at du:
  • Har særligt kendskab til og erfaring med serviceloven, lov om aktiv beskæftigelsesindsats, aktivloven, sygedagpengeloven, pensionsloven, fleksjobområdet og tilhørende områder
  • Har indgående kendskab til de forvaltningsprocessuelle regler
  • Har et højt fagligt niveau og evner at træffe afgørelse på baggrund heraf
  • Har erfaring med tilrettelæggelse og kvalitetssikring af arbejdsprocesser
  • Er en dygtig formidler både mundtligt og skriftligt, bl.a. i undervisningssituationer
  • Har ledelseserfaring 
  • Har blik for vigtigheden af og kan understøtte arbejdet med at tilrettelægge en koordineret, målrettet og helhedsorienteret med borgerne på tværs af afdelinger, faggrupper og med eksterne samarbejdspartnere
  • Er udadvendt, positiv, fleksibel, empatisk og kan agere under et til tider stort arbejdspres
  • Har erfaring med anvendelsen af IT-redskaber og har en høj datadisciplin.

Derfor skal du vælge os
Allerød Kommune er en arbejdsplads med en høj social kapital. Vi vægter tværfagligt samarbejde, kompetence- og jobudvikling og ikke mindst medindflydelse på egen hverdag højt. Det vigtigste for os er vores kerneopgave - at skabe værdi for borgeren.
 
Herudover tilbyder vi:
  • Mulighed for at være med til at præge jobbet og udviklingen i organisationen
  • Selvstændige og udfordrende arbejdsvilkår
  • En travl hverdag, hvor ikke to dage er ens
  • Engagerede og kompetente kollegaer.

Løn- og ansættelsesvilkår vil blive fastsat efter gældende overenskomst for AC.

Du er velkommen til at kontakte socialchef Gitte Overgaard på 48 100 244 for at høre nærmere om stillingen.

Vi indhenter referencer og straffeoplysninger på alle kommende medarbejdere.

Du sender din ansøgning og dit uddannelsesbevis digitalt via linket i annoncen senest 25. juli 2019.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler 29 og 30. juli 2019.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.



Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har ca. 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.

Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hver 10. minut fra Allerød Station.

Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.

Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.

Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.



 

ORS/Small/52bffdf6_logo.jpegBorgerserviceAllerød2019-06-28T11:00:26.4032019-07-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Allerød Kommune søger jurist med kendskab til social- og beskæftigelsesområdet til gruppelederfunktion

Borgerservice

Allerød
Trives du med udfordringer, udvikling og krav om høj faglighed? Kan du sikre kvalitet og stabil drift i en hektisk hverdag? Bidrager du aktivt til det gode arbejdsmiljø? Så kan det være dig, der er vores nye kollega! Vi søger en erfaren jurist, der ...
Indrykket:28. juni 2019
Udløbsdato:25. juli 2019