Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Planlægger med aktutfunktion samt flair for arbejdesgange i CURA søges

Da Virksomheden er i rivende udvikling søger vi yderliger 1 administrativ idlsjæle til at indgå i team med 5 andre sundhedsfaglige medarbejder alle med hjertet på rette sted for faget, og trivsel på arbejdspladsen.

Har du lysten til at gøre en forskel, gå forest og tage ansvar når dette kræves, både i grupper men også i det selvstændige arbejde.

Er du rubust, har du overblik og kan du holde mange bolde i luften i løbet af din arbejdsdag. så er det lige dig vi søger

Tiltrædelse pr. 1 februar 2021 eller efter nærmere  aftale.

Stillingerne kræver du er uddandet  Social og Sundhedsassistent og har en autorisation. 

At du er rutineret bruger af omsorgssystemet CURA, (gerne plan og produktion) samt almen edb kendskab.

At du er istand til at arbejde målrettet med alle sundhedslovsopgaver beskrevet i  Aalborg Kommunes kompetenceprofil for Social og Sundhedsassistenter.Da du ud over det administrative arbejde skal varetage akutfunktioner - via nødkald, men også ved akut sygdom i vores SSA gruppe.

Deltage i Sygeplejefaglgemøder samt SSA møder i eget hus

Varetage og lave egenkontrol på dokumentation sammen med afdelingslederen.

Udarbejde dagsplaner for weekendvagter og i ferieperioder på tværs af vagtlag.

Være sparringspartner for vores elevvejleder.

Deltagelse i vagtordning i weekend og på helligdage.

Kenskab til Digirehab være en fordel men ikke et krav.

Være rubust, have overblik og kunne holde mange bolde i luften i løbet af din arbejdsdag.

Pt. er den ledige stilling på 30 timer med varierende arbejdstid mellem kl 06.00-16.00.

Privatplejen er godkendt i Aalborg Kommune og har mere end 20 års erfaring med levering af hjemmeplejeydelser.

Vi har en vision om at være Danmarks mest attraktive leverandør indenfor pleje og omsorg samt yde en professionel og vedkommende hjælp til de borger der har valgt os, med udgangspunkt i borgernes selvbestemmelsesret og  deres ressourcer så de oplever hjælpen som aktiverende,nærværende, varm og rehabiliterende.

Privatplejen er 100 % dansk ejet og har overenskomt dækket og medlem af Dansk Erhverv.

De første 3 måneder af ansættelsen sker på prøve.

Du skal have kørekort og egen bil til rådighed.

Hvis du ikke har vejleder uddandelse tilbydes denne under ansættelsen.

Hvis du ikke er uddandelse som akut behandler tilbydes denne under ansættelsen.

 

 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.