Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Planlægger til Supply Chain

Jobbeskrivelse

Har du planlægningsevnerne til at understøtte tekniske og komplekse projekter over hele kloden? Og kunne du tænke dig et job i et internationalt team med rig mulighed for personlig og faglig udvikling?

Så får du her en nøglerolle inden for BEUMER Groups højteknologiske sorteringsanlæg, der får lufthavne og webshopsvarehuse verden over til at køre rundt. Derudover får du et grundigt introduktionsforløb, masser af faglig sparring samt kursusmuligheder og chancen for at bygge karriere inden for en stor, markedsledende virksomhed.

Velkommen til Supply Chain
På BEUMERs hovedkvarter i Aarhus får du mere end 650 nye kolleger, og du bliver en del af Supply Chain sammen med 30 kolleger – heriblandt 3 andre planlæggere. Sammen sørger vi for at få transportbånd og alverdens logistiksystemer til at rulle overalt i verden.

Bliv en vigtig del af værdikæden
Som planlægger får du medansvar for at sikre flow af varer i vores projekter til lufthavne og distributionscentre over hele verden. I tæt samarbejde med dine kolleger sørger du for, at leddene i værdikæden hænger sammen, og vi leverer til tiden, til den rigtige pris og uden at gå på kompromis med kvaliteten.

Stillingen indebærer derfor blandt andet, at du står for kapacitetsplanlægning, ligesom du følger op på leverancer, afholder statusmøder og andre værdikædebaserede opgaver. Du får et tæt samarbejde med tekniske designere, projektledere og leverandører samt kolleger i vores egen produktion.

Nyuddannet eller erfaren – og med mod på mere
Du har gode samarbejds- og kommunikationsevner, og uanset din baggrund har du motivationen til at sætte dig ind i teknisk komplekse produkter samt navigere i et bredt netværk af kolleger, hvis fagligheder du skal trække på for at kunne løse dine opgaver. Derudover forestiller vi os, at du:

  • har en del års erfaring fra en lignende stilling, men vi hører også meget gerne fra dig, hvis du er nyuddannet, da vi nok skal lære dig op
  • er uddannet teknisk designer, produktionsteknolog eller tilsvarende, så du har en vis teknisk indsigt og er i stand til at læse og forstå produktionstegninger
  • måske har erfaring med ERP og Excel, ligesom vi også meget gerne ser, at du har kendskab til CAD-programmer
  • er flydende på skrift og i tale på både engelsk og dansk, da du kommunikerer på engelsk med dine internationale kontaktpersoner hos vores datterselskaber.
     
  • Interesseret?
    Så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte logistics manager Finn Johansen på +45 2559 4005.

    Vi indkalder til samtaler løbende og afholder dem fra september.

    Vi glæder os til at byde dig velkommen!

    BEUMER Group

    Conveying, loading, palletering, pakning, sortering og distribution – BEUMER Group er førende inden for udvikling og fremstilling af højteknologiske intralogistiske systemer til globale markeder. Vores medarbejdere differentierer sig ved deres evne til at levere innovative løsninger til vores kunder. Det kan de, fordi de kender branchen og brænder for at udvikle og udvide deres viden løbende. Vi understøtter den høje standard gennem teamwork, gensidig respekt og en arbejdskultur, der er baseret på tillid og betyder stabilitet og tryghed for vores medarbejdere. Vores fælles mål er at implementere enestående og innovative projekter over hele verden.

    Jeg er interesseretFortrolighedspolitik


    Mere af samme slags?

    Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.