Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Planlægningsleder til Medicoteknik, Region Syddanmark

Har du kompetencer og interesse inden for medicoteknisk apparaturanskaffelser, projektledelse og bygherrerådgivning, og kan du påtage dig lederskabet i en regional stabsfunktion i Region Syddanmark?

Har du kompetencer og interesse inden for medicoteknisk apparaturanskaffelser, projektledelse og bygherrerådgivning, og kan du påtage dig lederskabet i en regional stabsfunktion i Region Syddanmark? 
 
Vi søger en engageret og målrettet planlægningsleder til Planlægning & Indkøb i Medicoteknik med erfaring med projektledelse, indblik i det medicotekniske område og som kan tage ansvaret for at lede og udvikle en allerede velfungerende stab. 
 
Der er i alt ansat ca. 100 medarbejdere i Medicoteknik. 8 af disse medarbejdere vil referere til dig under Planlægning & Indkøb, som pt. er sammensat af 4 regionale indkøbere og 4 regionale projektledere med kontorer i Odense og Kolding.  
Stabsfunktionen er ansvarlig for koordinering af medicotekniske apparaturanskaffelser i samarbejde med regionens sygehuse samt medicoteknisk bygherrerådgivning til sygehusbyggerierne i Region Syddanmark.

 
Som planlægningsleder refererer du direkte til den medicotekniske chef og er en del af ledergruppen i Medicoteknik. Ledelsesmæssigt samarbejder organisationens ledere som et team om udvikling og drift i hele den medicotekniske regionale funktion. For at sikre at medarbejderne kan udføre deres opgaver på bedste vilkår og sammenligneligt regionalt, arbejder vi i ledelsen som udgangspunkt efter samme principper.   
Vi efterlever regionens værdier og dens ledelsesgrundlag, og det forventes, at du deltager i relevante kurser og ledelsesforløb, som regionen udbyder indenfor personalejura og lignende. 
 
Funktionsområder 
Du er som planlægningsleder, sammen med dine medarbejdere og resten af Medicotekniks ledergruppe, ansvarlig for planlægning og koordinering af den samlede portefølje af indkøbs- og byggeprojekter i samarbejde med regionens sygehuse. Desuden vil du spille en vigtig rolle i den videre udvikling af koncepter og strategier indenfor anskaffelse af det medicotekniske apparatur. 
 
Du vil i kraft af din funktion som planlægningsleder varetage kontakten til de samarbejdspartnere, vi har i relation til sygehusene og regionshuset, hvilket indbefatter dialog med regionale stabsafdelinger og sygehusdirektioner og -administrationer. Desuden vil du på overordnet niveau medvirke ved udarbejdelse af servicekontrakter og øvrige tredjepartsaftaler med eksterne samarbejdspartnere herunder regionalisering af servicestrategien på området. 
Du vil varetage den daglige forvaltning af de medicotekniske apparaturpuljer samt stabsfunktionens ressourceforbrug i forhold til igangværende projekter. 
En særlig opgave de kommende år vil være et medansvar i at løse den medicotekniske opgave i forbindelse med Nyt OUH.  
 
Det vil være dit ansvar at varetage kompetenceudviklingen af personalet samt opfølgning herpå. Du vil også være ansvarlig for, at Medicotekniks overordnede visioner, strategier, målsætninger og handleplaner er implementeret og effektueret. 
 
Vi lægger vægt på, at du har gode samarbejdsevner, har en udadvendt natur og et godt humør. Det er desuden vigtigt, at du har erfaring med distanceledelse og har gode analytiske egenskaber, som du kan gøre brug af i en travl, tværfaglig og varieret hverdag. 
 
Vi forventer, at du: 
  • har ledelseserfaring indenfor indkøb og/eller projektledelse 
  • har interessen og viljen til at skabe resultater, kan arbejde selvstændigt og prioritere egne samt dine medarbejderes opgaver 
  • kan sparre med dine medarbejdere i en tæt og faglig dialog 
  • kan praktisere en støttende, delegerende og situationsbestemt ledelse 
  • har en relevant videregående uddannelse 
  • har en evne til at gå i dialog og kommunikere klart og tydeligt både i skrift og tale 
  • er handlekraftig, systematisk og har en økonomisk forståelse 
  • kan uddelegere projekter og opgaver samt sikre fokus på opfølgning og implementering 
  • er vant til at anvende diverse IT systemer og er erfaren bruger af MS Office 
 
Andre nøgleord for din person er: 
  • Engagement i dit virke 
  • Ansvarsbevidsthed 
  • Professionelt serviceminded 
 
 
Vi tilbyder 
Medicoteknik er en spændende arbejdsplads i et dynamisk sundhedsteknologisk miljø.  
Du vil varetage et selvstændigt funktionsområde med alsidige opgaver, hvor der er gode muligheder for såvel faglig som personlig udvikling. Du vil have adgang til at sparre med kollegaer og medarbejdere med en stor viden og massiv interesse indenfor medicoteknik. 
I hele organisationen praktiserer vi frihed under ansvar. Vores medarbejdere er ansat på en flekstidsordning og har en række andre personalegoder, hvor sammenhold og fællesfølelse prioriteres højt. 
 
Du kan læse mere om os på vores hjemmeside 
 
 
Løn- og ansættelsesforhold 
Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst med mulighed for tildeling af individuelle tillæg. 
 
Ansøgningsfrist 
Ansøgningsfristen er onsdag den 12. juni 2019  
Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 17. juni 2019 
Evt. 2. samtale forventes afholdt mandag den 24. juni 2019 
Ansøgning skal sendes via rekrutteringssystem. 
Ansættelse pr. 1. august 2019 eller snarest muligt.
 
Yderligere oplysninger 
Oplysninger vedrørende stillingen kan fås hos medicoteknisk chef Steffen Pryds på 
telefon 9944 0212 eller e-mail spr@rsyd.dk 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330025487Phoenix-d2e1bd8112019-05-16T10:01:05.360Planlægningsleder til Medicoteknik, Region SyddanmarkHar du kompetencer og interesse inden for medicoteknisk apparaturanskaffelser, projektledelse og bygherrerådgivning, og kan du påtage dig lederskabet i en regional stabsfunktion i Region Syddanmark?
Har du kompetencer og interesse inden for medicoteknisk apparaturanskaffelser, projektledelse og bygherrerådgivning, og kan du påtage dig lederskabet i en regional stabsfunktion i Region Syddanmark? 
 
Vi søger en engageret og målrettet planlægningsleder til Planlægning & Indkøb i Medicoteknik med erfaring med projektledelse, indblik i det medicotekniske område og som kan tage ansvaret for at lede og udvikle en allerede velfungerende stab. 
 
Der er i alt ansat ca. 100 medarbejdere i Medicoteknik. 8 af disse medarbejdere vil referere til dig under Planlægning & Indkøb, som pt. er sammensat af 4 regionale indkøbere og 4 regionale projektledere med kontorer i Odense og Kolding.  
Stabsfunktionen er ansvarlig for koordinering af medicotekniske apparaturanskaffelser i samarbejde med regionens sygehuse samt medicoteknisk bygherrerådgivning til sygehusbyggerierne i Region Syddanmark.

 
Som planlægningsleder refererer du direkte til den medicotekniske chef og er en del af ledergruppen i Medicoteknik. Ledelsesmæssigt samarbejder organisationens ledere som et team om udvikling og drift i hele den medicotekniske regionale funktion. For at sikre at medarbejderne kan udføre deres opgaver på bedste vilkår og sammenligneligt regionalt, arbejder vi i ledelsen som udgangspunkt efter samme principper.   
Vi efterlever regionens værdier og dens ledelsesgrundlag, og det forventes, at du deltager i relevante kurser og ledelsesforløb, som regionen udbyder indenfor personalejura og lignende. 
 
Funktionsområder 
Du er som planlægningsleder, sammen med dine medarbejdere og resten af Medicotekniks ledergruppe, ansvarlig for planlægning og koordinering af den samlede portefølje af indkøbs- og byggeprojekter i samarbejde med regionens sygehuse. Desuden vil du spille en vigtig rolle i den videre udvikling af koncepter og strategier indenfor anskaffelse af det medicotekniske apparatur. 
 
Du vil i kraft af din funktion som planlægningsleder varetage kontakten til de samarbejdspartnere, vi har i relation til sygehusene og regionshuset, hvilket indbefatter dialog med regionale stabsafdelinger og sygehusdirektioner og -administrationer. Desuden vil du på overordnet niveau medvirke ved udarbejdelse af servicekontrakter og øvrige tredjepartsaftaler med eksterne samarbejdspartnere herunder regionalisering af servicestrategien på området. 
Du vil varetage den daglige forvaltning af de medicotekniske apparaturpuljer samt stabsfunktionens ressourceforbrug i forhold til igangværende projekter. 
En særlig opgave de kommende år vil være et medansvar i at løse den medicotekniske opgave i forbindelse med Nyt OUH.  
 
Det vil være dit ansvar at varetage kompetenceudviklingen af personalet samt opfølgning herpå. Du vil også være ansvarlig for, at Medicotekniks overordnede visioner, strategier, målsætninger og handleplaner er implementeret og effektueret. 
 
Vi lægger vægt på, at du har gode samarbejdsevner, har en udadvendt natur og et godt humør. Det er desuden vigtigt, at du har erfaring med distanceledelse og har gode analytiske egenskaber, som du kan gøre brug af i en travl, tværfaglig og varieret hverdag. 
 
Vi forventer, at du: 
  • har ledelseserfaring indenfor indkøb og/eller projektledelse 
  • har interessen og viljen til at skabe resultater, kan arbejde selvstændigt og prioritere egne samt dine medarbejderes opgaver 
  • kan sparre med dine medarbejdere i en tæt og faglig dialog 
  • kan praktisere en støttende, delegerende og situationsbestemt ledelse 
  • har en relevant videregående uddannelse 
  • har en evne til at gå i dialog og kommunikere klart og tydeligt både i skrift og tale 
  • er handlekraftig, systematisk og har en økonomisk forståelse 
  • kan uddelegere projekter og opgaver samt sikre fokus på opfølgning og implementering 
  • er vant til at anvende diverse IT systemer og er erfaren bruger af MS Office 
 
Andre nøgleord for din person er: 
  • Engagement i dit virke 
  • Ansvarsbevidsthed 
  • Professionelt serviceminded 
 
 
Vi tilbyder 
Medicoteknik er en spændende arbejdsplads i et dynamisk sundhedsteknologisk miljø.  
Du vil varetage et selvstændigt funktionsområde med alsidige opgaver, hvor der er gode muligheder for såvel faglig som personlig udvikling. Du vil have adgang til at sparre med kollegaer og medarbejdere med en stor viden og massiv interesse indenfor medicoteknik. 
I hele organisationen praktiserer vi frihed under ansvar. Vores medarbejdere er ansat på en flekstidsordning og har en række andre personalegoder, hvor sammenhold og fællesfølelse prioriteres højt. 
 
Du kan læse mere om os på vores hjemmeside 
 
 
Løn- og ansættelsesforhold 
Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst med mulighed for tildeling af individuelle tillæg. 
 
Ansøgningsfrist 
Ansøgningsfristen er onsdag den 12. juni 2019  
Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 17. juni 2019 
Evt. 2. samtale forventes afholdt mandag den 24. juni 2019 
Ansøgning skal sendes via rekrutteringssystem. 
Ansættelse pr. 1. august 2019 eller snarest muligt.
 
Yderligere oplysninger 
Oplysninger vedrørende stillingen kan fås hos medicoteknisk chef Steffen Pryds på 
telefon 9944 0212 eller e-mail spr@rsyd.dk 
2019-06-13T00:51:53.967 Har du kompetencer og interesse inden for medicoteknisk apparaturanskaffelser, projektledelse og bygherrerådgivning, og kan du påtage dig lederskabet i en regional stabsfunktion i Region Syddanmark?Har du kompetencer og interesse inden for medicoteknisk apparaturanskaffelser, projektledelse og bygherrerådgivning, og kan du påtage dig lederskabet i en regional stabsfunktion i Region Syddanmark? Vi søger en engageret og målrettet planlægningsleder til Planlægning & Indkøb i Medicoteknik med erfaring med projektledelse, indblik i det medicotekniske område og som kan tage ansvaret for at lede og udvikle en allerede velfungerende stab. Der er i alt ansat ca. 100 medarbejdere i Medicoteknik. 8 af disse medarbejdere vil referere til dig under Planlægning & Indkøb, som pt. er sammensat af 4 regionale indkøbere og 4 regionale projektledere med kontorer i Odense og Kolding. Stabsfunktionen er ansvarlig for koordinering af medicotekniske apparaturanskaffelser i samarbejde med regionens sygehuse samt medicoteknisk bygherrerådgivning til sygehusbyggerierne i Region Syddanmark. Som planlægningsleder refererer du direkte til den medicotekniske chef og er en del af ledergruppen i Medicoteknik. Ledelsesmæssigt samarbejder organisationens ledere som et team om udvikling og drift i hele den medicotekniske regionale funktion. For at sikre at medarbejderne kan udføre deres opgaver på bedste vilkår og sammenligneligt regionalt, arbejder vi i ledelsen som udgangspunkt efter samme principper. Vi efterlever regionens værdier og dens ledelsesgrundlag, og det forventes, at du deltager i relevante kurser og ledelsesforløb, som regionen udbyder indenfor personalejura og lignende. Funktionsområder Du er som planlægningsleder, sammen med dine medarbejdere og resten af Medicotekniks ledergruppe, ansvarlig for planlægning og koordinering af den samlede portefølje af indkøbs- og byggeprojekter i samarbejde med regionens sygehuse. Desuden vil du spille en vigtig rolle i den videre udvikling af koncepter og strategier indenfor anskaffelse af det medicotekniske apparatur. Du vil i kraft af din funktion som planlægningsleder varetage kontakten til de samarbejdspartnere, vi har i relation til sygehusene og regionshuset, hvilket indbefatter dialog med regionale stabsafdelinger og sygehusdirektioner og -administrationer. Desuden vil du på overordnet niveau medvirke ved udarbejdelse af servicekontrakter og øvrige tredjepartsaftaler med eksterne samarbejdspartnere herunder regionalisering af servicestrategien på området. Du vil varetage den daglige forvaltning af de medicotekniske apparaturpuljer samt stabsfunktionens ressourceforbrug i forhold til igangværende projekter. En særlig opgave de kommende år vil være et medansvar i at løse den medicotekniske opgave i forbindelse med Nyt OUH. Det vil være dit ansvar at varetage kompetenceudviklingen af personalet samt opfølgning herpå. Du vil også være ansvarlig for, at Medicotekniks overordnede visioner, strategier, målsætninger og handleplaner er implementeret og effektueret. Vi lægger vægt på, at du har gode samarbejdsevner, har en udadvendt natur og et godt humør. Det er desuden vigtigt, at du har erfaring med distanceledelse og har gode analytiske egenskaber, som du kan gøre brug af i en travl, tværfaglig og varieret hverdag. Vi forventer, at du: har ledelseserfaring indenfor indkøb og eller projektledelse har interessen og viljen til at skabe resultater, kan arbejde selvstændigt og prioritere egne samt dine medarbejderes opgaver kan sparre med dine medarbejdere i en tæt og faglig dialog kan praktisere en støttende, delegerende og situationsbestemt ledelse har en relevant videregående uddannelse har en evne til at gå i dialog og kommunikere klart og tydeligt både i skrift og tale er handlekraftig, systematisk og har en økonomisk forståelse kan uddelegere projekter og opgaver samt sikre fokus på opfølgning og implementering er vant til at anvende diverse IT systemer og er erfaren bruger af MS Office Andre nøgleord for din person er: Engagement i dit virke Ansvarsbevidsthed Professionelt serviceminded Vi tilbyder Medicoteknik er en spændende arbejdsplads i et dynamisk sundhedsteknologisk miljø. Du vil varetage et selvstændigt funktionsområde med alsidige opgaver, hvor der er gode muligheder for såvel faglig som personlig udvikling. Du vil have adgang til at sparre med kollegaer og medarbejdere med en stor viden og massiv interesse indenfor medicoteknik. I hele organisationen praktiserer vi frihed under ansvar. Vores medarbejdere er ansat på en flekstidsordning og har en række andre personalegoder, hvor sammenhold og fællesfølelse prioriteres højt. Du kan læse mere om os på vores hjemmeside Løn- og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst med mulighed for tildeling af individuelle tillæg. Ansøgningsfrist Ansøgningsfristen er onsdag den 12. juni 2019 Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 17. juni 2019 Evt. 2. samtale forventes afholdt mandag den 24. juni 2019 Ansøgning skal sendes via rekrutteringssystem. Ansættelse pr. 1. august 2019 eller snarest muligt. Yderligere oplysninger Oplysninger vedrørende stillingen kan fås hos medicoteknisk chef Steffen Pryds på telefon 9944 0212 eller e-mail spr@rsyd.dk10Phoenixd2e1bd81101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-12T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=198&ProjectId=207577&DepartmentId=7183&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3529015Medicoteknik11Kløvervænget 18, Indgang 1225000Odense CDKDanmarkORS/d2e1bd81_logo.pngORS/Small/d2e1bd81_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent762077RegionSyddanmarkMinimum20757700016-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d2e1bd81https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d2e1bd81https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d2e1bd81&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d2e1bd81&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonPlanlægningsleder til Medicoteknik, Region Syddanmark1Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse361840367spr@rsyd.dkDanmarkDanmark330115733Faglig pædagogisk leder til Dagtilbuddene i Assens-områdetBasic Evner du at skabe tillid, følgeskab og fælles fagligt fundament? Kan du skabe tydelige rammer for børns leg, læring, trivsel, dannelse og udvikling? Vil du være en del af et velfungerende område samt bidrage med hjerte, vilje og mod? Så er stillingen som faglig pædagogisk leder måske lige noget for dig! Vi søger en ambitiøs, energisk, varm og nærværende faglig pædagogisk leder til vores spændende og mangfoldige dagtilbudsområde i Assens pr. 1. februar 2020. Hvem er vi Dagtilbuddene i Assens-området består af dagpleje, vuggestue og tre børnehaver, som rummer en masse vidunderlige børn mellem 0-6 år. Området har en fagligt stærk personalegruppe på 61 ansatte med forskellige specifikke funktioner og kompetencer. Vi har en arabisktalende kulturpædagog, en ergoterapeut, to vækstvejledere, to sprogvejledere samt en masse andre gode folk, som dagligt brænder for at skabe og udvikle dagtilbud af høj kvalitet, med øje for omsorg og trivsel for alle. Vi er ambitiøse på alle børns vegne, og vi arbejder målrettet med endnu tidligere forebyggelse i et tæt professionelt tværfagligt samarbejde ud fra Assens Kommunes Vision 2030 Med vilje og hjerte, som bl.a. beskriver, at Vores Børn og Unge lykkes . Om jobbet Din tid som faglig pædagogisk leder vil være fordelt mellem ledelsestid og børnetid, med afsæt i din position som faglig pædagogisk leder. Det er nødvendigt, at du befinder dig godt i begge positioner og kan bevæge dig smidigt mellem opgaverne tilknyttet positionerne. Dit faglige fundament er stærkt, og du skal være parat til at dele ud af din viden og dine kompetencer. Du kommer til at indgå i områdeinstitutionens ledelsesteam og skal loyalt sikre fælles mål, retning og indsatser for hele området både internt og eksternt i forhold til Assens Kommunes strategier og politikker. Du vil skulle bidrage aktivt til den fortsatte udvikling af vores dagtilbudsområde i tæt samarbejde med personaler, forældre, bestyrelse samt skole- og dagtilbudsafdelingen. Du vil indgå i et givende lederforum på tværs af kommunen, og du vil blive en del af et fagligt netværk for alle pædagogiske ledere på 0-6 års området i Assens Kommune. Assens Kommunes ledelsesgrundlag vil være omdrejningspunktet for din ledelse, og vi forventer, at din ledelsesstil er åben og værdibaseret. Vi tilbyder Hos os får du: et engageret og velfungerende ledelsesteam, som ser frem til at byde nye pædagogiske tanker og kompetencer ind i praksis et område i faglig vækst med fokus på social kapital og løbende kompetenceudvikling en organisation, der er i gang med implementeringen af Sverigesmodellen i vores egen Assens form flere spændende udviklingsprojekter, herunder fokus på børns overgange og implementeringen af den nye styrkede læreplan lokal kompetenceudvikling for faglige fyrtårne i dagplejen og i børnehusene en masse gode kollegaer og godt humør. Hvem er du Vi lægger stor vægt på, at du: har en pædagogfaglig baggrund gerne med ledererfaring eller andre spidskompetencer ind i sparring, feedback og vejledning har mod på at tage en relevant efteruddannelse i ledelse, hvis du ikke allerede har en lederuddannelse formår at gå forrest og være rollemodel i ord og handling ind i det daglige pædagogiske arbejde er i stand til at sætte pejlemærker og tage ansvar kan opsøge og omsætte ny faglig viden på 0-6 års området er nærværende og lyttende i mødet med børn, forældre og personaler kan arbejde struktureret med handleplaner, læreplaner og digitale medier efter gældende lovgivning er lydhør, dialogorienteret, samarbejdsvillig og fleksibel har gode formidlingsevner og er tydelig i både i skrift og tale. Løn og ansættelsesforhold Stillingen er med tiltrædelse den 1. februar 2020. Løn og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst og ud fra reglerne om lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at børne- og straffeattest indhentes, inden ansættelse kan finde sted. Vil du vide mere Vi sætter stor pris på besøg, og du er derfor meget velkommen til at kontakte os og aftale et besøg. Du kan kontakte områdeleder Karin Ladefoged på tlf. 30 57 88 23 eller faglig pædagogisk leder Sanne Clausen på tlf. 24 24 54 91 også hvis du har spørgsmål til stillingen. Ansættelsesprocedure Der er ansøgningsfrist den 21. november 2019. Første samtalerunde med ansættelsesudvalget afvikles den 3. december 2019. Som led i rekrutteringsprocessen foretages der mellem første og anden samtale en personprofilanalyse med efterfølgende tilbagemelding af vores HR afdeling. Tilbagemeldingen gives personligt på Assens Rådhus. Anden samtalerunde med ansættelsesudvalget afvikles den 16. december 2019. Vi glæder os til at høre fra dig!

Evner du at skabe tillid, følgeskab og fælles fagligt fundament? Kan du skabe tydelige rammer for børns leg, læring, trivsel, dannelse og udvikling? Vil du være en del af et velfungerende område samt bidrage med hjerte, vilje og mod? Så er stillingen som faglig pædagogisk leder måske lige noget for dig!

Vi søger en ambitiøs, energisk, varm og nærværende faglig pædagogisk leder til vores spændende og mangfoldige dagtilbudsområde i Assens pr. 1. februar 2020.

Hvem er vi

Dagtilbuddene i Assens-området består af dagpleje, vuggestue og tre børnehaver, som rummer en masse vidunderlige børn mellem 0-6 år.

Området har en fagligt stærk personalegruppe på 61 ansatte med forskellige specifikke funktioner og kompetencer. Vi har en arabisktalende kulturpædagog, en ergoterapeut, to vækstvejledere, to sprogvejledere samt en masse andre gode folk, som dagligt brænder for at skabe og udvikle dagtilbud af høj kvalitet, med øje for omsorg og trivsel for alle.

Vi er ambitiøse på alle børns vegne, og vi arbejder målrettet med endnu tidligere forebyggelse i et tæt professionelt tværfagligt samarbejde ud fra Assens Kommunes Vision 2030 – Med vilje og hjerte, som bl.a. beskriver, at ”Vores Børn og Unge lykkes”.

Om jobbet

Din tid som faglig pædagogisk leder vil være fordelt mellem ledelsestid og børnetid, med afsæt i din position som faglig pædagogisk leder. Det er nødvendigt, at du befinder dig godt i begge positioner og kan bevæge dig smidigt mellem opgaverne tilknyttet positionerne.

Dit faglige fundament er stærkt, og du skal være parat til at dele ud af din viden og dine kompetencer.

Du kommer til at indgå i områdeinstitutionens ledelsesteam og skal loyalt sikre fælles mål, retning og indsatser for hele området – både internt og eksternt – i forhold til Assens Kommunes strategier og politikker.

Du vil skulle bidrage aktivt til den fortsatte udvikling af vores dagtilbudsområde i tæt samarbejde med personaler, forældre, bestyrelse samt skole- og dagtilbudsafdelingen.

Du vil indgå i et givende lederforum på tværs af kommunen, og du vil blive en del af et fagligt netværk for alle pædagogiske ledere på 0-6 års området i Assens Kommune.

Assens Kommunes ledelsesgrundlag vil være omdrejningspunktet for din ledelse, og vi forventer, at din ledelsesstil er åben og værdibaseret.

Vi tilbyder

Hos os får du:

  • et engageret og velfungerende ledelsesteam, som ser frem til at byde nye pædagogiske tanker og kompetencer ind i praksis
  • et område i faglig vækst med fokus på social kapital og løbende kompetenceudvikling
  • en organisation, der er i gang med implementeringen af Sverigesmodellen i vores egen Assens form
  • flere spændende udviklingsprojekter, herunder fokus på børns overgange og implementeringen af den nye styrkede læreplan
  • lokal kompetenceudvikling for faglige fyrtårne i dagplejen og i børnehusene
  • en masse gode kollegaer og godt humør.

Hvem er du

Vi lægger stor vægt på, at du:

  • har en pædagogfaglig baggrund – gerne med ledererfaring eller andre spidskompetencer ind i sparring, feedback og vejledning
  • har mod på at tage en relevant efteruddannelse i ledelse, hvis du ikke allerede har en lederuddannelse
  • formår at gå forrest og være rollemodel i ord og handling ind i det daglige pædagogiske arbejde
  • er i stand til at sætte pejlemærker og tage ansvar
  • kan opsøge og omsætte ny faglig viden på 0-6 års området
  • er nærværende og lyttende i mødet med børn, forældre og personaler
  • kan arbejde struktureret med handleplaner, læreplaner og digitale medier efter gældende lovgivning
  • er lydhør, dialogorienteret, samarbejdsvillig og fleksibel
  • har gode formidlingsevner og er tydelig i både i skrift og tale.

Løn og ansættelsesforhold

Stillingen er med tiltrædelse den 1. februar 2020. Løn og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst og ud fra reglerne om lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at børne- og straffeattest indhentes, inden ansættelse kan finde sted.

Vil du vide mere

Vi sætter stor pris på besøg, og du er derfor meget velkommen til at kontakte os og aftale et besøg. Du kan kontakte områdeleder Karin Ladefoged på tlf. 30 57 88 23 eller faglig pædagogisk leder Sanne Clausen på tlf. 24 24 54 91 – også hvis du har spørgsmål til stillingen.

Ansættelsesprocedure

Der er ansøgningsfrist den 21. november 2019.

Første samtalerunde med ansættelsesudvalget afvikles den 3. december 2019.

Som led i rekrutteringsprocessen foretages der mellem første og anden samtale en personprofilanalyse med efterfølgende tilbagemelding af vores HR afdeling. Tilbagemeldingen gives personligt på Assens Rådhus.

Anden samtalerunde med ansættelsesudvalget afvikles den 16. december 2019.

Vi glæder os til at høre fra dig!

ORS/Small/89eebc5f_logo.pngAssens Kommune - Områdeinstitution Assens ByAssens2019-10-31T16:03:17.5232019-11-21T00:00:00
330119858Genopslag - Leder af Børne- og FamilieområdetProfile Kan du sætte standarden for fremtidens myndighedsarbejde?Og kan du lede et børne- og familieområde med høj faglig standard og har du store ambitioner på områdets vegne? så har vi jobbet til dig.Faaborg-Midtfyn Kommune søger en leder til Børne- og Familieområdet i Opvækst og Læring, der sammen med dygtige og ambitiøse medarbejdere skal sikre, at Faaborg-Midtfyn Kommune forbliver en foregangskommune på børne- og familieområdet.Faaborg-Midtfyn Kommune er geografisk den største kommune på Fyn, der strækker sig fra Det Sydfynske Øhav over højskolelandet på Midtfyn til Odense-forstæderne i nord. Vi mener selv, at vi bor i Fyns smukkeste og mest mangfoldige kommune en kommune kendetegnet ved borgere, der i høj grad engagerer sig. Det viser sig blandt andet i et rigt foreningsliv, i stærke lokalsamfund med fællesspisninger og årlige kulturbegivenheder og i et levende iværksættermiljø. Højskoleånden ligger dybt i os og fællesskab og skabertrang er grundelementer i udviklingen og vores bestræbelser på at realisere kommunens vision og udviklingsstrategi Sammen skaber vi det bedste sted . - Læs udviklingsstrategien her.Vi tilbyder en spændende stilling i en kommune med fuld fart frem, hvor du vil blive udfordret både fagligt og personligt. Du vil blive leder for dygtige, erfarne og ambitiøse ledere og medarbejdere og få en imødekommende kollegial ledergruppe i Center for Opvækst og Læring.I Opvækst og Læring sigter vi på at: Medborgerskab, kultur og dannelse er retningsgivende for børn og unges dannelse og uddannelse til aktive og livsduelige mennesker i fremtidens samfund. Trivsel, omsorg og social mobilitet er retningsgivende for arbejdet med at skabe gode udviklingsvilkår og livsmuligheder for alle børn og unge også de med behov for støtte gennem opvæksten. Opvækst, læring og læringsmiljøer er retningsgivende for arbejdet med børn og unges opvækst og læring gennem deres liv i dagtilbud og skolen. Du kan læse mere om Faaborg-Midtfyn Kommune som arbejdsplads her.Om stillingenLederen af Børne- og Familieområdet refererer til chefen for Opvækst og Læring, og indgår i den tværfaglige ledergruppe sammen med lederen af Forebyggelse- og Sundhedsområdet og lederen af Sekretariatet.Du får det overordnede ansvar for området, der dækker fem afdelinger: Børnehusene, Visitation og integration, Socialfaglig (børn) inklusive handicap, Foranstaltning og familiepleje samt Socialfaglig (unge). Du er daglig leder for tre gruppeledere samt lederen af børnehusene. Under børne- og familieområdes fem afdelinger er der i alt 82 ansatte.Se organisationsdiagrammet for Opvækst og Læring her. Dine opgaver bliver blandt andet at: Varetage den daglige, overordnede ledelse af området, og sikre en stabil drift og styring af økonomien Fungere som leder for gruppelederne af enhederne indenfor området Betjene børne- og ungeudvalget, herunder også tvangsudvalget Realisere de politisk vedtagne målsætninger på området Sætte retningen for området og formidle dit budskab til ledere og medarbejdere Fastholde det gode arbejdsmiljø og engagement Bidrage til at styrkelse det tværgående samarbejde i Opvækst og Læring og på tværs af velfærdsområderne To af de opgaver der vil kræve dit fokus fra starten, er at fortsætte et samarbejde med Socialstyrelsens Task Force omkring udvikling af sagsbehandling, og understøtte Mulighedernes Arena, der er en omlægning af indsatser. Vi tidligere haft færre udgifter til anbringelser end kommunerne generelt, men vi er nu ved at indhente resten af landet. Det er afgørende for os at vende denne udvikling, og det er baggrunden for Mulighedernes Arena. Den nye leder af Børne- og Familieområdet skal understøtte implementeringen og udviklingen af dette arbejde.Vi er gennem vores samarbejde med Socialstyrelsen og KLK blevet bekræftet i, at vores myndighedsarbejde er blandt landets bedste. Vi har derfor brug for en leder, der kan tage opgaven med at videreudvikle et fagmiljø med en høj standard på sig.Her kan du finde link til vores Børne og Ungepolitik, personalepolitik, vision i Opvækst og Læring samt bærende principper.Om digDin uddannelsesmæssige baggrund kan være en længerevarende uddannelse eller en professionsuddannelse med relevant overbygning. Det er afgørende, at du har indgående kendskab til området og en høj faglighed, og at du kan læse og omsætte lovgivningen. Derudover kræver jobbet at Du har ledelseserfaring erfaring med ledelse af ledere vil være en fordel, men er ikke et krav Du er i stand til at engagere, begejstre og skabe følgeskab blandt fagligt dygtige ledere og medarbejdere Du er empatisk og god til at lytte, samtidig med, at du har mod til at træffe de nødvendige beslutninger og stå ved dem som troværdig myndighedsperson Du er handlingsorienteret, målrettet og resultatskabende Du har politisk tæft og erfaring med at arbejde i en politisk organisation Du har stærke relationelle kompetencer og kan styrke og skabe relationer til såvel kolleger indenfor og udenfor det faglige område, politikere og borgere Du er på forkant med udviklingen og din forståelse for kerneopgaven gør, at du kan tænke den anderledes. Du evner at være visionær, udforskende og har øje for, hvilken retning området bevæger sig i. Du kan læse mere om stillingen i jobprofilen her.Yderligere oplysningerHvis du har spørgsmål til stillingen eller Faaborg-Midtfyn Kommune som arbejdsplads, er du velkommen til at kontakte direktør Siggi Kristoffersen på telefon 72 53 10 16 eller sekretariatsleder Sisi Eibye på telefon 72 53 31 05.AnsættelsesvilkårArbejdstiden er fuld tid og ansættelsesstedet er Østerågade 40, 5672 Broby. Løn og ansættelse vil ske i henhold til gældende overenskomst.Forventet tiltrædelse er den 1. februar 2020 eller efter aftale.AnsøgningSend din ansøgning med bilag elektronisk via linket nedenfor. Den skal være os i hænde senest torsdag den 5. december 2019, kl. 12.00.RekrutteringsprocessenUdvalgte kandidater inviteres til samtale den 6. december 2019.Første samtalerunde afholdes den 10. december 2019 i tidsrummet fra kl. 8.30 til kl. 14.00. Anden samtalerunde afholdes den 12. december 2019 i tidsrummet fra kl. 8.30 til klokken 11.30.Mellem første og anden samtale vil du skulle gennemføre en kognitiv test samt en personprofilanalyse. I forbindelse med anden samtale vil du blive bedt om at forberede en præsentation med udgangspunkt i en case. Efter anden samtale vil ansættelsesudvalget indhente referencer efter aftale med dig.Tilbydes du stillingen skal du kunne fremvise tilfredsstillende straffe- og børneattest. Vi forventer også, at du har kørekort, da Faaborg-Midtfyn Kommune er en geografisk stor kommune. Faaborg-Midtfyn Kommune har en vision om at være røgfri kommune i arbejdstiden.Kan du sætte standarden for fremtidens myndighedsarbejde?

Og kan du lede et børne- og familieområde med høj faglig standard og har du store ambitioner på områdets vegne? – så har vi jobbet til dig.

Faaborg-Midtfyn Kommune søger en leder til Børne- og Familieområdet i Opvækst og Læring, der sammen med dygtige og ambitiøse medarbejdere skal sikre, at Faaborg-Midtfyn Kommune forbliver en foregangskommune på børne- og familieområdet.

Faaborg-Midtfyn Kommune er geografisk den største kommune på Fyn, der strækker sig fra Det Sydfynske Øhav over højskolelandet på Midtfyn til Odense-forstæderne i nord. Vi mener selv, at vi bor i Fyns smukkeste og mest mangfoldige kommune – en kommune kendetegnet ved borgere, der i høj grad engagerer sig. Det viser sig blandt andet i et rigt foreningsliv, i stærke lokalsamfund med fællesspisninger og årlige kulturbegivenheder og i et levende iværksættermiljø. Højskoleånden ligger dybt i os – og fællesskab og skabertrang er grundelementer i udviklingen og vores bestræbelser på at realisere kommunens vision og udviklingsstrategi Sammen skaber vi det bedste sted . - Læs udviklingsstrategien her.

Vi tilbyder en spændende stilling i en kommune med fuld fart frem, hvor du vil blive udfordret både fagligt og personligt. Du vil blive leder for dygtige, erfarne og ambitiøse ledere og medarbejdere og få en imødekommende kollegial ledergruppe i Center for Opvækst og Læring.

I Opvækst og Læring sigter vi på at:
  • Medborgerskab, kultur og dannelse er retningsgivende for børn og unges dannelse og uddannelse til aktive og livsduelige mennesker i fremtidens samfund.
  • Trivsel, omsorg og social mobilitet er retningsgivende for arbejdet med at skabe gode udviklingsvilkår og livsmuligheder for alle børn og unge – også de med behov for støtte gennem opvæksten.
  • Opvækst, læring og læringsmiljøer er retningsgivende for arbejdet med børn og unges opvækst og læring gennem deres liv i dagtilbud og skolen.
Du kan læse mere om Faaborg-Midtfyn Kommune som arbejdsplads her.

Om stillingen
Lederen af Børne- og Familieområdet refererer til chefen for Opvækst og Læring, og indgår i den tværfaglige ledergruppe sammen med lederen af Forebyggelse- og Sundhedsområdet og lederen af Sekretariatet.

Du får det overordnede ansvar for området, der dækker fem afdelinger: Børnehusene, Visitation og integration, Socialfaglig (børn) inklusive handicap, Foranstaltning og familiepleje samt Socialfaglig (unge). Du er daglig leder for tre gruppeledere samt lederen af børnehusene. Under børne- og familieområdes fem afdelinger er der i alt 82 ansatte.

Se organisationsdiagrammet for Opvækst og Læring her. 

Dine opgaver bliver blandt andet at:
  • Varetage den daglige, overordnede ledelse af området, og sikre en stabil drift og styring af økonomien
  • Fungere som leder for gruppelederne af enhederne indenfor området
  • Betjene børne- og ungeudvalget, herunder også tvangsudvalget
  • Realisere de politisk vedtagne målsætninger på området
  • Sætte retningen for området og formidle dit budskab til ledere og medarbejdere
  • Fastholde det gode arbejdsmiljø og engagement
  • Bidrage til at styrkelse det tværgående samarbejde i Opvækst og Læring og på tværs af velfærdsområderne
To af de opgaver der vil kræve dit fokus fra starten, er at fortsætte et samarbejde med Socialstyrelsens Task Force omkring udvikling af sagsbehandling, og understøtte Mulighedernes Arena, der er en omlægning af indsatser. Vi tidligere haft færre udgifter til anbringelser end kommunerne generelt, men vi er nu ved at indhente resten af landet. Det er afgørende for os at vende denne udvikling, og det er baggrunden for Mulighedernes Arena. Den nye leder af Børne- og Familieområdet skal understøtte implementeringen og udviklingen af dette arbejde.

Vi er gennem vores samarbejde med Socialstyrelsen og KLK blevet bekræftet i, at vores myndighedsarbejde er blandt landets bedste. Vi har derfor brug for en leder, der kan tage opgaven med at videreudvikle et fagmiljø med en høj standard på sig.

Her kan du finde link til vores Børne og Ungepolitik, personalepolitik, vision i Opvækst og Læring samt bærende principper.

Om dig
Din uddannelsesmæssige baggrund kan være en længerevarende uddannelse eller en professionsuddannelse med relevant overbygning. Det er afgørende, at du har indgående kendskab til området og en høj faglighed, og at du kan læse og omsætte lovgivningen. Derudover kræver jobbet at;
 
  • Du har ledelseserfaring – erfaring med ledelse af ledere vil være en fordel, men er ikke et krav
  • Du er i stand til at engagere, begejstre og skabe følgeskab blandt fagligt dygtige ledere og medarbejdere
  • Du er empatisk og god til at lytte, samtidig med, at du har mod til at træffe de nødvendige beslutninger og stå ved dem som troværdig myndighedsperson
  • Du er handlingsorienteret, målrettet og resultatskabende
  • Du har politisk tæft og erfaring med at arbejde i en politisk organisation
  • Du har stærke relationelle kompetencer og kan styrke og skabe relationer til såvel kolleger indenfor og udenfor det faglige område, politikere og borgere
  • Du er på forkant med udviklingen og din forståelse for kerneopgaven gør, at du kan tænke den anderledes. Du evner at være visionær, udforskende og har øje for, hvilken retning området bevæger sig i.
Du kan læse mere om stillingen i jobprofilen her.

Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål til stillingen eller Faaborg-Midtfyn Kommune som arbejdsplads, er du velkommen til at kontakte direktør Siggi Kristoffersen på telefon 72 53 10 16 eller sekretariatsleder Sisi Eibye på telefon 72 53 31 05.

Ansættelsesvilkår
Arbejdstiden er fuld tid og ansættelsesstedet er Østerågade 40, 5672 Broby. Løn og ansættelse vil ske i henhold til gældende overenskomst.

Forventet tiltrædelse er den 1. februar 2020 eller efter aftale.

Ansøgning
Send din ansøgning med bilag elektronisk via linket nedenfor. Den skal være os i hænde senest torsdag den 5. december 2019, kl. 12.00.

Rekrutteringsprocessen
Udvalgte kandidater inviteres til samtale den 6. december 2019.
Første samtalerunde afholdes den 10. december 2019 i tidsrummet fra kl. 8.30 til kl. 14.00. Anden samtalerunde afholdes den 12. december 2019 i tidsrummet fra kl. 8.30 til klokken 11.30.

Mellem første og anden samtale vil du skulle gennemføre en kognitiv test samt en personprofilanalyse. I forbindelse med anden samtale vil du blive bedt om at forberede en præsentation med udgangspunkt i en case. Efter anden samtale vil ansættelsesudvalget indhente referencer efter aftale med dig.

Tilbydes du stillingen skal du kunne fremvise tilfredsstillende straffe- og børneattest. Vi forventer også, at du har kørekort, da Faaborg-Midtfyn Kommune er en geografisk stor kommune. Faaborg-Midtfyn Kommune har en vision om at være røgfri kommune i arbejdstiden.
 

ORS/Small/831261da_logo.jpegCenter Opvækst og LæringBroby2019-11-07T11:00:45.7002019-12-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Faglig pædagogisk leder til Dagtilbuddene i Assens-området

Assens Kommune - Områdeinstitution Assens By

Assens
Evner du at skabe tillid, følgeskab og fælles fagligt fundament? Kan du skabe tydelige rammer for børns leg, læring, trivsel, dannelse og udvikling? Vil du være en del af et velfungerende område samt bidrage med hjerte, vilje og mod? Så er stillinge...
Indrykket:31. oktober 2019
Udløbsdato:21. november 2019

Genopslag - Leder af Børne- og Familieområdet

Center Opvækst og Læring

Broby
Kan du sætte standarden for fremtidens myndighedsarbejde?Og kan du lede et børne- og familieområde med høj faglig standard og har du store ambitioner på områdets vegne? så har vi jobbet til dig.Faaborg-Midtfyn Kommune søger en leder til Børne- og Fa...
Indrykket:7. november 2019
Udløbsdato:5. december 2019