Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Planlægningsleder til Medicoteknik, Region Syddanmark

Har du kompetencer og interesse inden for medicoteknisk apparaturanskaffelser, projektledelse og bygherrerådgivning, og kan du påtage dig lederskabet i en regional stabsfunktion i Region Syddanmark?

Har du kompetencer og interesse inden for medicoteknisk apparaturanskaffelser, projektledelse og bygherrerådgivning, og kan du påtage dig lederskabet i en regional stabsfunktion i Region Syddanmark? 
 
Vi søger en engageret og målrettet planlægningsleder til Planlægning & Indkøb i Medicoteknik med erfaring med projektledelse, indblik i det medicotekniske område og som kan tage ansvaret for at lede og udvikle en allerede velfungerende stab. 
 
Der er i alt ansat ca. 100 medarbejdere i Medicoteknik. 8 af disse medarbejdere vil referere til dig under Planlægning & Indkøb, som pt. er sammensat af 4 regionale indkøbere og 4 regionale projektledere med kontorer i Odense og Kolding.  
Stabsfunktionen er ansvarlig for koordinering af medicotekniske apparaturanskaffelser i samarbejde med regionens sygehuse samt medicoteknisk bygherrerådgivning til sygehusbyggerierne i Region Syddanmark.

 
Som planlægningsleder refererer du direkte til den medicotekniske chef og er en del af ledergruppen i Medicoteknik. Ledelsesmæssigt samarbejder organisationens ledere som et team om udvikling og drift i hele den medicotekniske regionale funktion. For at sikre at medarbejderne kan udføre deres opgaver på bedste vilkår og sammenligneligt regionalt, arbejder vi i ledelsen som udgangspunkt efter samme principper.   
Vi efterlever regionens værdier og dens ledelsesgrundlag, og det forventes, at du deltager i relevante kurser og ledelsesforløb, som regionen udbyder indenfor personalejura og lignende. 
 
Funktionsområder 
Du er som planlægningsleder, sammen med dine medarbejdere og resten af Medicotekniks ledergruppe, ansvarlig for planlægning og koordinering af den samlede portefølje af indkøbs- og byggeprojekter i samarbejde med regionens sygehuse. Desuden vil du spille en vigtig rolle i den videre udvikling af koncepter og strategier indenfor anskaffelse af det medicotekniske apparatur. 
 
Du vil i kraft af din funktion som planlægningsleder varetage kontakten til de samarbejdspartnere, vi har i relation til sygehusene og regionshuset, hvilket indbefatter dialog med regionale stabsafdelinger og sygehusdirektioner og -administrationer. Desuden vil du på overordnet niveau medvirke ved udarbejdelse af servicekontrakter og øvrige tredjepartsaftaler med eksterne samarbejdspartnere herunder regionalisering af servicestrategien på området. 
Du vil varetage den daglige forvaltning af de medicotekniske apparaturpuljer samt stabsfunktionens ressourceforbrug i forhold til igangværende projekter. 
En særlig opgave de kommende år vil være et medansvar i at løse den medicotekniske opgave i forbindelse med Nyt OUH.  
 
Det vil være dit ansvar at varetage kompetenceudviklingen af personalet samt opfølgning herpå. Du vil også være ansvarlig for, at Medicotekniks overordnede visioner, strategier, målsætninger og handleplaner er implementeret og effektueret. 
 
Vi lægger vægt på, at du har gode samarbejdsevner, har en udadvendt natur og et godt humør. Det er desuden vigtigt, at du har erfaring med distanceledelse og har gode analytiske egenskaber, som du kan gøre brug af i en travl, tværfaglig og varieret hverdag. 
 
Vi forventer, at du: 
  • har ledelseserfaring indenfor indkøb og/eller projektledelse 
  • har interessen og viljen til at skabe resultater, kan arbejde selvstændigt og prioritere egne samt dine medarbejderes opgaver 
  • kan sparre med dine medarbejdere i en tæt og faglig dialog 
  • kan praktisere en støttende, delegerende og situationsbestemt ledelse 
  • har en relevant videregående uddannelse 
  • har en evne til at gå i dialog og kommunikere klart og tydeligt både i skrift og tale 
  • er handlekraftig, systematisk og har en økonomisk forståelse 
  • kan uddelegere projekter og opgaver samt sikre fokus på opfølgning og implementering 
  • er vant til at anvende diverse IT systemer og er erfaren bruger af MS Office 
 
Andre nøgleord for din person er: 
  • Engagement i dit virke 
  • Ansvarsbevidsthed 
  • Professionelt serviceminded 
 
 
Vi tilbyder 
Medicoteknik er en spændende arbejdsplads i et dynamisk sundhedsteknologisk miljø.  
Du vil varetage et selvstændigt funktionsområde med alsidige opgaver, hvor der er gode muligheder for såvel faglig som personlig udvikling. Du vil have adgang til at sparre med kollegaer og medarbejdere med en stor viden og massiv interesse indenfor medicoteknik. 
I hele organisationen praktiserer vi frihed under ansvar. Vores medarbejdere er ansat på en flekstidsordning og har en række andre personalegoder, hvor sammenhold og fællesfølelse prioriteres højt. 
 
Du kan læse mere om os på vores hjemmeside 
 
 
Løn- og ansættelsesforhold 
Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst med mulighed for tildeling af individuelle tillæg. 
 
Ansøgningsfrist 
Ansøgningsfristen er onsdag den 12. juni 2019  
Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 17. juni 2019 
Evt. 2. samtale forventes afholdt mandag den 24. juni 2019 
Ansøgning skal sendes via rekrutteringssystem. 
Ansættelse pr. 1. august 2019 eller snarest muligt.
 
Yderligere oplysninger 
Oplysninger vedrørende stillingen kan fås hos medicoteknisk chef Steffen Pryds på 
telefon 9944 0212 eller e-mail spr@rsyd.dk 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330025487Phoenix-d2e1bd8112019-05-16T10:01:05.360Planlægningsleder til Medicoteknik, Region SyddanmarkHar du kompetencer og interesse inden for medicoteknisk apparaturanskaffelser, projektledelse og bygherrerådgivning, og kan du påtage dig lederskabet i en regional stabsfunktion i Region Syddanmark?
Har du kompetencer og interesse inden for medicoteknisk apparaturanskaffelser, projektledelse og bygherrerådgivning, og kan du påtage dig lederskabet i en regional stabsfunktion i Region Syddanmark? 
 
Vi søger en engageret og målrettet planlægningsleder til Planlægning & Indkøb i Medicoteknik med erfaring med projektledelse, indblik i det medicotekniske område og som kan tage ansvaret for at lede og udvikle en allerede velfungerende stab. 
 
Der er i alt ansat ca. 100 medarbejdere i Medicoteknik. 8 af disse medarbejdere vil referere til dig under Planlægning & Indkøb, som pt. er sammensat af 4 regionale indkøbere og 4 regionale projektledere med kontorer i Odense og Kolding.  
Stabsfunktionen er ansvarlig for koordinering af medicotekniske apparaturanskaffelser i samarbejde med regionens sygehuse samt medicoteknisk bygherrerådgivning til sygehusbyggerierne i Region Syddanmark.

 
Som planlægningsleder refererer du direkte til den medicotekniske chef og er en del af ledergruppen i Medicoteknik. Ledelsesmæssigt samarbejder organisationens ledere som et team om udvikling og drift i hele den medicotekniske regionale funktion. For at sikre at medarbejderne kan udføre deres opgaver på bedste vilkår og sammenligneligt regionalt, arbejder vi i ledelsen som udgangspunkt efter samme principper.   
Vi efterlever regionens værdier og dens ledelsesgrundlag, og det forventes, at du deltager i relevante kurser og ledelsesforløb, som regionen udbyder indenfor personalejura og lignende. 
 
Funktionsområder 
Du er som planlægningsleder, sammen med dine medarbejdere og resten af Medicotekniks ledergruppe, ansvarlig for planlægning og koordinering af den samlede portefølje af indkøbs- og byggeprojekter i samarbejde med regionens sygehuse. Desuden vil du spille en vigtig rolle i den videre udvikling af koncepter og strategier indenfor anskaffelse af det medicotekniske apparatur. 
 
Du vil i kraft af din funktion som planlægningsleder varetage kontakten til de samarbejdspartnere, vi har i relation til sygehusene og regionshuset, hvilket indbefatter dialog med regionale stabsafdelinger og sygehusdirektioner og -administrationer. Desuden vil du på overordnet niveau medvirke ved udarbejdelse af servicekontrakter og øvrige tredjepartsaftaler med eksterne samarbejdspartnere herunder regionalisering af servicestrategien på området. 
Du vil varetage den daglige forvaltning af de medicotekniske apparaturpuljer samt stabsfunktionens ressourceforbrug i forhold til igangværende projekter. 
En særlig opgave de kommende år vil være et medansvar i at løse den medicotekniske opgave i forbindelse med Nyt OUH.  
 
Det vil være dit ansvar at varetage kompetenceudviklingen af personalet samt opfølgning herpå. Du vil også være ansvarlig for, at Medicotekniks overordnede visioner, strategier, målsætninger og handleplaner er implementeret og effektueret. 
 
Vi lægger vægt på, at du har gode samarbejdsevner, har en udadvendt natur og et godt humør. Det er desuden vigtigt, at du har erfaring med distanceledelse og har gode analytiske egenskaber, som du kan gøre brug af i en travl, tværfaglig og varieret hverdag. 
 
Vi forventer, at du: 
  • har ledelseserfaring indenfor indkøb og/eller projektledelse 
  • har interessen og viljen til at skabe resultater, kan arbejde selvstændigt og prioritere egne samt dine medarbejderes opgaver 
  • kan sparre med dine medarbejdere i en tæt og faglig dialog 
  • kan praktisere en støttende, delegerende og situationsbestemt ledelse 
  • har en relevant videregående uddannelse 
  • har en evne til at gå i dialog og kommunikere klart og tydeligt både i skrift og tale 
  • er handlekraftig, systematisk og har en økonomisk forståelse 
  • kan uddelegere projekter og opgaver samt sikre fokus på opfølgning og implementering 
  • er vant til at anvende diverse IT systemer og er erfaren bruger af MS Office 
 
Andre nøgleord for din person er: 
  • Engagement i dit virke 
  • Ansvarsbevidsthed 
  • Professionelt serviceminded 
 
 
Vi tilbyder 
Medicoteknik er en spændende arbejdsplads i et dynamisk sundhedsteknologisk miljø.  
Du vil varetage et selvstændigt funktionsområde med alsidige opgaver, hvor der er gode muligheder for såvel faglig som personlig udvikling. Du vil have adgang til at sparre med kollegaer og medarbejdere med en stor viden og massiv interesse indenfor medicoteknik. 
I hele organisationen praktiserer vi frihed under ansvar. Vores medarbejdere er ansat på en flekstidsordning og har en række andre personalegoder, hvor sammenhold og fællesfølelse prioriteres højt. 
 
Du kan læse mere om os på vores hjemmeside 
 
 
Løn- og ansættelsesforhold 
Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst med mulighed for tildeling af individuelle tillæg. 
 
Ansøgningsfrist 
Ansøgningsfristen er onsdag den 12. juni 2019  
Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 17. juni 2019 
Evt. 2. samtale forventes afholdt mandag den 24. juni 2019 
Ansøgning skal sendes via rekrutteringssystem. 
Ansættelse pr. 1. august 2019 eller snarest muligt.
 
Yderligere oplysninger 
Oplysninger vedrørende stillingen kan fås hos medicoteknisk chef Steffen Pryds på 
telefon 9944 0212 eller e-mail spr@rsyd.dk 
2019-06-13T00:51:53.967 Har du kompetencer og interesse inden for medicoteknisk apparaturanskaffelser, projektledelse og bygherrerådgivning, og kan du påtage dig lederskabet i en regional stabsfunktion i Region Syddanmark?Har du kompetencer og interesse inden for medicoteknisk apparaturanskaffelser, projektledelse og bygherrerådgivning, og kan du påtage dig lederskabet i en regional stabsfunktion i Region Syddanmark? Vi søger en engageret og målrettet planlægningsleder til Planlægning & Indkøb i Medicoteknik med erfaring med projektledelse, indblik i det medicotekniske område og som kan tage ansvaret for at lede og udvikle en allerede velfungerende stab. Der er i alt ansat ca. 100 medarbejdere i Medicoteknik. 8 af disse medarbejdere vil referere til dig under Planlægning & Indkøb, som pt. er sammensat af 4 regionale indkøbere og 4 regionale projektledere med kontorer i Odense og Kolding. Stabsfunktionen er ansvarlig for koordinering af medicotekniske apparaturanskaffelser i samarbejde med regionens sygehuse samt medicoteknisk bygherrerådgivning til sygehusbyggerierne i Region Syddanmark. Som planlægningsleder refererer du direkte til den medicotekniske chef og er en del af ledergruppen i Medicoteknik. Ledelsesmæssigt samarbejder organisationens ledere som et team om udvikling og drift i hele den medicotekniske regionale funktion. For at sikre at medarbejderne kan udføre deres opgaver på bedste vilkår og sammenligneligt regionalt, arbejder vi i ledelsen som udgangspunkt efter samme principper. Vi efterlever regionens værdier og dens ledelsesgrundlag, og det forventes, at du deltager i relevante kurser og ledelsesforløb, som regionen udbyder indenfor personalejura og lignende. Funktionsområder Du er som planlægningsleder, sammen med dine medarbejdere og resten af Medicotekniks ledergruppe, ansvarlig for planlægning og koordinering af den samlede portefølje af indkøbs- og byggeprojekter i samarbejde med regionens sygehuse. Desuden vil du spille en vigtig rolle i den videre udvikling af koncepter og strategier indenfor anskaffelse af det medicotekniske apparatur. Du vil i kraft af din funktion som planlægningsleder varetage kontakten til de samarbejdspartnere, vi har i relation til sygehusene og regionshuset, hvilket indbefatter dialog med regionale stabsafdelinger og sygehusdirektioner og -administrationer. Desuden vil du på overordnet niveau medvirke ved udarbejdelse af servicekontrakter og øvrige tredjepartsaftaler med eksterne samarbejdspartnere herunder regionalisering af servicestrategien på området. Du vil varetage den daglige forvaltning af de medicotekniske apparaturpuljer samt stabsfunktionens ressourceforbrug i forhold til igangværende projekter. En særlig opgave de kommende år vil være et medansvar i at løse den medicotekniske opgave i forbindelse med Nyt OUH. Det vil være dit ansvar at varetage kompetenceudviklingen af personalet samt opfølgning herpå. Du vil også være ansvarlig for, at Medicotekniks overordnede visioner, strategier, målsætninger og handleplaner er implementeret og effektueret. Vi lægger vægt på, at du har gode samarbejdsevner, har en udadvendt natur og et godt humør. Det er desuden vigtigt, at du har erfaring med distanceledelse og har gode analytiske egenskaber, som du kan gøre brug af i en travl, tværfaglig og varieret hverdag. Vi forventer, at du: har ledelseserfaring indenfor indkøb og eller projektledelse har interessen og viljen til at skabe resultater, kan arbejde selvstændigt og prioritere egne samt dine medarbejderes opgaver kan sparre med dine medarbejdere i en tæt og faglig dialog kan praktisere en støttende, delegerende og situationsbestemt ledelse har en relevant videregående uddannelse har en evne til at gå i dialog og kommunikere klart og tydeligt både i skrift og tale er handlekraftig, systematisk og har en økonomisk forståelse kan uddelegere projekter og opgaver samt sikre fokus på opfølgning og implementering er vant til at anvende diverse IT systemer og er erfaren bruger af MS Office Andre nøgleord for din person er: Engagement i dit virke Ansvarsbevidsthed Professionelt serviceminded Vi tilbyder Medicoteknik er en spændende arbejdsplads i et dynamisk sundhedsteknologisk miljø. Du vil varetage et selvstændigt funktionsområde med alsidige opgaver, hvor der er gode muligheder for såvel faglig som personlig udvikling. Du vil have adgang til at sparre med kollegaer og medarbejdere med en stor viden og massiv interesse indenfor medicoteknik. I hele organisationen praktiserer vi frihed under ansvar. Vores medarbejdere er ansat på en flekstidsordning og har en række andre personalegoder, hvor sammenhold og fællesfølelse prioriteres højt. Du kan læse mere om os på vores hjemmeside Løn- og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst med mulighed for tildeling af individuelle tillæg. Ansøgningsfrist Ansøgningsfristen er onsdag den 12. juni 2019 Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 17. juni 2019 Evt. 2. samtale forventes afholdt mandag den 24. juni 2019 Ansøgning skal sendes via rekrutteringssystem. Ansættelse pr. 1. august 2019 eller snarest muligt. Yderligere oplysninger Oplysninger vedrørende stillingen kan fås hos medicoteknisk chef Steffen Pryds på telefon 9944 0212 eller e-mail spr@rsyd.dk10Phoenixd2e1bd81101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-12T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=198&ProjectId=207577&DepartmentId=7183&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3529015Medicoteknik11Kløvervænget 18, Indgang 1225000Odense CDKDanmarkORS/d2e1bd81_logo.pngORS/Small/d2e1bd81_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent762077RegionSyddanmarkMinimum20757700016-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d2e1bd81https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d2e1bd81https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d2e1bd81&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d2e1bd81&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse361840367spr@rsyd.dkDanmarkDanmark330047836Quantity Surveyor Assistant for the Odense Hospital Project TeamRobot Project description: Odense Hospital Project Team Joint Venture I S is a cooperation between ITINERA and CMB working together with the Region of Southern Denmark for building the new OUH. The project is expected to be completed in 2022 and will consist of a total area of 260.000 sqm, 700 somatic beds and 52 operating rooms. Once completed, the new OUH will be the largest hospital in Denmark built from scratch. Job Description: You will report directly to the Cost Control Office (Quantity surveyor manager), ensuring that computing processes and activities will be carried out on time and within the budget. Experience Qualifications: B.S. degree in Civil Engineering, preferably specialized in Quantity Surveying or similar Proved experience in major infrastructure projects of similar size experience from a hospital project is considered a plus Fluent in English (spoken and written), Danish is an advantage Strong analytical and problem solving skills Professional interpersonal skills ability to interact effectively with people from all levels of the organization along with customers and vendors Effective in managing customer demands and balancing speed with quality Has a problem-solving orientation. Can identify issues and produce a variety of solutions quickly Team work abilities Strong communication skills, both written and verbal Organizational skills needed to manage time well, prioritize effectively, and handle multiple deadlines with minimal supervision A high level of personal integrity and a strong work ethic. Your tasks vary but will include: Preparing all payment applications Assessing of documents related to the contract for variations Assisting the Contract Commercial manager in any other aspects Measuring of subcontractor work Assessing of claims for magnitude in regard to time sheets IT skills: MS Office suite, MS project. STR Vision is a plus. How to apply: We look forward to receiving your application, please ensure you upload a version of your up to date CV and cover letter in English. If your application is selected, our talent acquisition team will inform you to arrange an interview.

Project description:

Odense Hospital Project Team Joint Venture I/S is a cooperation between ITINERA and CMB working together with the Region of Southern Denmark for building the new OUH. The project is expected to be completed in 2022 and will consist of a total area of 260.000 sqm, 700 somatic beds and 52 operating rooms. Once completed, the new OUH will be the largest hospital in Denmark built from scratch.

 

Job Description:

 

You will report directly to the Cost Control Office (Quantity surveyor manager), ensuring that computing processes and activities will be carried out on time and within the budget.

 

Experience/Qualifications: 

B.S. degree in Civil Engineering, preferably specialized in Quantity Surveying or similar

Proved experience in major infrastructure projects of similar size; experience from a  hospital project is considered a plus

Fluent in English (spoken and written), Danish is an advantage

Strong analytical and problem solving skills

Professional interpersonal skills; ability to interact effectively with people from all levels of the organization along with customers and vendors

Effective in managing customer demands and balancing speed with quality

Has a problem-solving orientation. Can identify issues and produce a variety of solutions quickly 

Team work abilities

Strong communication skills, both written and verbal

Organizational skills needed to manage time well, prioritize effectively, and handle multiple deadlines with minimal supervision

A high level of personal integrity and a strong work ethic.

 

Your tasks vary but will include:

 

Preparing all payment applications

Assessing of documents related to the contract for variations

Assisting the Contract / Commercial manager in any other aspects

Measuring of subcontractor work

Assessing of claims for magnitude in regard to time sheets

IT skills: MS Office suite, MS project. STR Vision is a plus.

 

How to apply:

 

We look forward to receiving your application, please ensure you upload a version of your up to date CV and cover letter in English. If your application is selected, our talent acquisition team will inform you to arrange an interview.

 

Odense Hospital Project Team Joint Venture I/SOdense C2019-06-21T00:00:002019-07-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Quantity Surveyor Assistant for the Odense Hospital Project Team

Odense Hospital Project Team Joint Venture I/S

Odense C
Project description: Odense Hospital Project Team Joint Venture I S is a cooperation between ITINERA and CMB working together with the Region of Southern Denmark for building the new OUH. The project is expected to be completed in 2022 and will cons...
Indrykket:21. juni 2019
Udløbsdato:31. juli 2019