Planner i Indkøb

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du vores nye Planner i Indkøb?

Vil du være med til at bygge en stærkere indkøbsbevidsthed i Billund Kommune? Vi er et lille team med mange spændende opgaver og højt til loftet. Hele organisationen er vores legeplads i Børnenes Hovedstad.

Er du interesseret i at yde en indsats og at se resultaterne deraf? Så vil vi gerne høre fra dig!

Du vil være èn af tre personer, der arbejder i Indkøb for Billund Kommune. Sammen koordinerer vi og varetager Billund Kommunes udbudsproces, kontrakt implementering, bakker op om driftsopfølgning og udarbejder ledelsesinformation og analyser.

Indkøb er en del af Billund Kommunes område for Økonomi, Personale, Indkøb, Kantine og Intern Service. Vi består af 43 medarbejder og refererer til Områdeschef for Økonomi-, Personale og Indkøb.

Indkøb får opbakning fra flere statslige organisationer, såsom Kommunernes Landsforening (KL), IKA foreningen af offentlige indkøbere og Staten og Kommunernes Indkøbsservice (SKI). Herudover, er Billund Kommune i indkøbsfællesskabet, Sydjysk Kommuneindkøb (SK) sammen med Varde og Vejen Kommuner.

Primære arbejdsopgaver:

Dine primære arbejdsopgaver vil være at skabe og kommunikere overblik over Billund Kommunes kontrakter igennem udløbsdatoer, kontrakt forbrug, og anvendelse. For at udføre dette arbejde vil du have berøring med flere systemer og en del kollegaer i Billund Kommune.

  • Du vil igennem professionelt samarbejde med dine kollegaer, udarbejder oversigter til Billund Kommunes udbudsplan, forbrugsopgørelser på kontrakt plan og opfølgninger relaterede til de gældende budgetteringer.
  • Du vil udarbejde detaljerede analyser til kommende udbud og deltage i opgaverelaterede udviklingsprojekter.
  • Du vil have ansvar for sikring at korrekt oprettelse af kontrakter samt compliance ift. anvendelse af kontrakterne.
  • Du vil også være involveret i drøftelser og planlægning på Billund Kommunes vegne i SK Indkøbsfælleskab.

Ovenstående vil ske i tæt samarbejde med Leder af Indkøb ift. de relevante design, etablering og opfølgnings handlinger forbundet med opgaverne.

Jobprofil:

Har du en uddannelse som peger mod succes i denne rolle, tager vi den i betragtning. Din uddannelse er dog ikke altafgørende. Det vil blive prioriteret, at du:

  • har erfaring med detaljerede analyser og at holde styr på detaljer
  • har et solidt kendskab til Excel, som du arbejder rutineret og ubesværet i
  • er struktureret og har en metodisk tilgang til opgaver
  • nemt kan danne overblik og kommunikere høfligt, rummeligt og professionelt
  • er god til at kommunikere og formulere dig, både i skrift og tale
  • er initiativrig, engageret og har en ansvarsbevidst tilgang til opgaverne
  • trives i en udadvendt funktion og finder motivation i en proaktive rolle
  • er en teamplayer, der også trives med selvstændigt arbejde, er serviceminded og har humor
  • har forståelse for og kan trives i de politiske processer i en offentlig instans

Generelt set, er du er frisk på at komme med ideer, forslag til forandring og løsninger i en arbejdsplads hvor der er et fælles ansvar for, at alle indkøbs opgaver bliver løst professionelt. Samtidigt, nyder du at være med i optimeringsprojekter, er god til at lytte og forstå forskellige personligheder og er interesseret i at bidrage til et godt team ånd.

Vi kan tilbyde:

I Billund Kommune arbejder vi værdibaseret med fokus på at skabe trivsel igennem dialog, udvikling og respekt. Det skal sikre, at vi har en attraktiv arbejdsplads, hvor vi arbejder indlevende, effektivt og serviceorienteret.

Vi tror på, at kompetente og udviklingsorienterede medarbejdere er bedst til at bidrage til et godt internt samarbejde og sikre borgerne en god service. Derfor prioriterer Billund Kommune udvikling af den enkelte medarbejder og af arbejdspladsen højt, og både ledere og medarbejdere er forpligtede til såvel individuel som fælles kompetenceudvikling.

Løn mv.:

Løn og ansættelsesforhold i henhold til de gældende overenskomster.

Der er tale om en fast fuldtidsstilling på Billund Kommunes Rådhus i Grindsted.

Yderligere oplysninger:

Yderliggere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Leder af Indkøb Hulda Armine, har@billund.dk, tlf. 2463 1998.

Ansøgningsfrist:

Der er ansøgningsfrist den 18. november 2021.

Udvælgelse af ansøgere til samtale vil ske i uge 47, og vi forventer at gennemføre ansættelsessamtalerne i uger 48.

Forventet ansættelsesdato er 1. februar 2022.

 

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Andre job der minder om dette

Naturstyrelsen søger indkøbskonsulent til udbuds- og indkøbsteamet i Randbøl

Naturstyrelsen

Randbøl
Vil du være en del af det team, der har det overordnede ansvar for Naturstyrelsens mange udbud og indkøb, og samtidig være med til at holde styr på Naturstyrelsens maskinpark, så har vi en spændende stilling til dig!Udbud & Indkøb er en del af Natur...
Indrykket:18. november 2021

kontorassistent til finans

HANSEN & SØN A/S - TRICOLORE

Padborg
Vi mangler dig, der pt. har tiden til at hjælpe os de næste 4-6 måneder inden du skal starte på din uddannelse eller drømmerejse. I vores team afregning, bestående af 6 medarbejdere, der både fagligt og socialt har det godt sammen, hersker der stor ...
Indrykket:12. november 2021

Planner i Indkøb

Er du vores nye Planner i Indkøb?

Vil du være med til at bygge en stærkere indkøbsbevidsthed i Billund Kommune? Vi er et lille team med mange spændende opgaver og højt til loftet. Hele organisationen er vores legeplads i Børnenes Hovedstad.

Er du interesseret i at yde en indsats og at se resultaterne deraf? Så vil vi gerne høre fra dig!

Du vil være èn af tre personer, der arbejder i Indkøb for Billund Kommune. Sammen koordinerer vi og varetager Billund Kommunes udbudsproces, kontrakt implementering, bakker op om driftsopfølgning og udarbejder ledelsesinformation og analyser.

Indkøb er en del af Billund Kommunes område for Økonomi, Personale, Indkøb, Kantine og Intern Service. Vi består af 43 medarbejder og refererer til Områdeschef for Økonomi-, Personale og Indkøb.

Indkøb får opbakning fra flere statslige organisationer, såsom Kommunernes Landsforening (KL), IKA foreningen af offentlige indkøbere og Staten og Kommunernes Indkøbsservice (SKI). Herudover, er Billund Kommune i indkøbsfællesskabet, Sydjysk Kommuneindkøb (SK) sammen med Varde og Vejen Kommuner.

Primære arbejdsopgaver:

Dine primære arbejdsopgaver vil være at skabe og kommunikere overblik over Billund Kommunes kontrakter igennem udløbsdatoer, kontrakt forbrug, og anvendelse. For at udføre dette arbejde vil du have berøring med flere systemer og en del kollegaer i Billund Kommune.

  • Du vil igennem professionelt samarbejde med dine kollegaer, udarbejder oversigter til Billund Kommunes udbudsplan, forbrugsopgørelser på kontrakt plan og opfølgninger relaterede til de gældende budgetteringer.
  • Du vil udarbejde detaljerede analyser til kommende udbud og deltage i opgaverelaterede udviklingsprojekter.
  • Du vil have ansvar for sikring at korrekt oprettelse af kontrakter samt compliance ift. anvendelse af kontrakterne.
  • Du vil også være involveret i drøftelser og planlægning på Billund Kommunes vegne i SK Indkøbsfælleskab.

Ovenstående vil ske i tæt samarbejde med Leder af Indkøb ift. de relevante design, etablering og opfølgnings handlinger forbundet med opgaverne.

Jobprofil:

Har du en uddannelse som peger mod succes i denne rolle, tager vi den i betragtning. Din uddannelse er dog ikke altafgørende. Det vil blive prioriteret, at du:

  • har erfaring med detaljerede analyser og at holde styr på detaljer
  • har et solidt kendskab til Excel, som du arbejder rutineret og ubesværet i
  • er struktureret og har en metodisk tilgang til opgaver
  • nemt kan danne overblik og kommunikere høfligt, rummeligt og professionelt
  • er god til at kommunikere og formulere dig, både i skrift og tale
  • er initiativrig, engageret og har en ansvarsbevidst tilgang til opgaverne
  • trives i en udadvendt funktion og finder motivation i en proaktive rolle
  • er en teamplayer, der også trives med selvstændigt arbejde, er serviceminded og har humor
  • har forståelse for og kan trives i de politiske processer i en offentlig instans

Generelt set, er du er frisk på at komme med ideer, forslag til forandring og løsninger i en arbejdsplads hvor der er et fælles ansvar for, at alle indkøbs opgaver bliver løst professionelt. Samtidigt, nyder du at være med i optimeringsprojekter, er god til at lytte og forstå forskellige personligheder og er interesseret i at bidrage til et godt team ånd.

Vi kan tilbyde:

I Billund Kommune arbejder vi værdibaseret med fokus på at skabe trivsel igennem dialog, udvikling og respekt. Det skal sikre, at vi har en attraktiv arbejdsplads, hvor vi arbejder indlevende, effektivt og serviceorienteret.

Vi tror på, at kompetente og udviklingsorienterede medarbejdere er bedst til at bidrage til et godt internt samarbejde og sikre borgerne en god service. Derfor prioriterer Billund Kommune udvikling af den enkelte medarbejder og af arbejdspladsen højt, og både ledere og medarbejdere er forpligtede til såvel individuel som fælles kompetenceudvikling.

Løn mv.:

Løn og ansættelsesforhold i henhold til de gældende overenskomster.

Der er tale om en fast fuldtidsstilling på Billund Kommunes Rådhus i Grindsted.

Yderligere oplysninger:

Yderliggere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Leder af Indkøb Hulda Armine, har@billund.dk, tlf. 2463 1998.

Ansøgningsfrist:

Der er ansøgningsfrist den 18. november 2021.

Udvælgelse af ansøgere til samtale vil ske i uge 47, og vi forventer at gennemføre ansættelsessamtalerne i uger 48.

Forventet ansættelsesdato er 1. februar 2022.

 

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Naturstyrelsen søger indkøbskonsulent til udbuds- og indkøbsteamet i Randbøl

Naturstyrelsen

Randbøl
Vil du være en del af det team, der har det overordnede ansvar for Naturstyrelsens mange udbud og indkøb, og samtidig være med til at holde styr på Naturstyrelsens maskinpark, så har vi en spændende stilling til dig!Udbud & Indkøb er en del af Natur...
Indrykket:18. november 2021

kontorassistent til finans

HANSEN & SØN A/S - TRICOLORE

Padborg
Vi mangler dig, der pt. har tiden til at hjælpe os de næste 4-6 måneder inden du skal starte på din uddannelse eller drømmerejse. I vores team afregning, bestående af 6 medarbejdere, der både fagligt og socialt har det godt sammen, hersker der stor ...
Indrykket:12. november 2021