Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Plastikkirurgi søger lægesekretær

Da en af vores kolleger, skal prøve kræfter med noget helt andet end lægesekretærarbejdet, har vi pr. 1. september 2019 eller snarest derefter en fast på 37 timer ledig.

Det er et krav, at du er uddannet lægesekretær.

Vi er efter udflytningen i slut 2018, ved at finde os selv – og hinanden. Vi afprøver nye arbejdsgange, et nyt rul omkring de daglige opgaver, vi skifter lidt plads med hinanden således at vi kan tilegne os flere kompetencer, få bedre indblik i hinandens opgaver og ikke mindst gøre os mindre sårbare.

Dine opgaver vil primært være knytte til vores klinik/sekretariat, hvorfor det er at foretrække, at du har et godt kendskab til opgaver indenfor receptionsfunktionen, booking, telefonbetjening, registrering og en del journalskrivning.

I sekretariatet er der ro til de mere klinikfjerne opgaver. Sekretariatet ligger i forlængelse af vores sengeafsnit, så det gør det nemt at træde til med at løse opgaver for hinanden, og afløse i tilfælde af fravær.

Alle sekretærer har nogle specialopgaver, de er ansvarlige for eller afløser på.

Du skal søge stillingen, hvis du er yderst mødestabil, kan trives i en hverdag, hvor uforudsigelighed er et vilkår, og du er i stand til at agere på tværs af afdelingens afsnit.

Du er typen, der er videbegærlig, den som ser udfordringer frem for begrænsninger, og den som har lysten til at tilegne sig så mange kompetencer som muligt.

Du evner at have overblik, tage ansvar, have forståelse for arbejdsgange, kunne arbejde selvstændigt og spørge, når du er i tvivl.

For os er det vigtigt, at du har lysten til teamarbejde og medvirke til et rigtig godt kollegaskab. Her har vi ingen "savtakkede albuer" og sætter stor pris på et godt arbejdsmiljø, forskellighed og en masse godt humør blandt mødestabile kolleger.

Det er vigtigt, at alle medarbejdere arbejder ud fra devisen om, at vi er her for patienternes behov. Alle har ansvar for det gode arbejdsmiljø, og for at skabe motivation fremfor frustration på de mest udfordrende dage.

Vi tilbyder nogle meget engagerede og velfungerende kolleger, der vægter ansvar for både opgaver og hinanden højt. For dem er stabilitet, fleksibilitet og godt humør nogle af deres grundpiller i en travl hverdag.
Endvidere har sekretærerne et godt tværfagligt samarbejde med sygeplejersker og læger.

Vores nye kollega

  • er fyldt med godt humør, er fleksibel og kollegial.
  • er lægesekretæruddannet 
  • må meget gerne have kendskab til arbejdet på en kirurgisk afdeling
  • brænder for at give patienterne et godt forløb
  • kan lide at have travlt
  • har et godt overblik, gode koordineringsevner og følger opgaverne til dørs
  • er fortrolig med arbejdet i EPJ 
  • er mødestabil, fagligt kompetent og ansvarsbevidst

Ansøgningsfrist er den 11. august 2019. Der afholdes samtaler den 27. august 2019

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest og en tilfredsstillende autorisation

Den alm. daglige arbejdstid vil ligge fra kl. 08.00-15.30 (fre. til kl. 15.00). Vi har senvagt tirsdag til kl. 18.00 og til kl. 16.00 ugens 4 andre hverdage, dvs. en vagt ca. hver anden uge, som vi fordeler mellem os.

Du kan få meget mere af vide hos ledende lægesekretær Dorte Lise Andersen på 2370 9647. (ferie i uge 29+30).




Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330055063Phoenix-58926ce912019-07-05T12:00:55.390Plastikkirurgi søger lægesekretærDa en af vores kolleger, skal prøve kræfter med noget helt andet end lægesekretærarbejdet, har vi pr. 1. september 2019 eller snarest derefter en fast på 37 timer ledig.

Det er et krav, at du er uddannet lægesekretær.

Vi er efter udflytningen i slut 2018, ved at finde os selv – og hinanden. Vi afprøver nye arbejdsgange, et nyt rul omkring de daglige opgaver, vi skifter lidt plads med hinanden således at vi kan tilegne os flere kompetencer, få bedre indblik i hinandens opgaver og ikke mindst gøre os mindre sårbare.

Dine opgaver vil primært være knytte til vores klinik/sekretariat, hvorfor det er at foretrække, at du har et godt kendskab til opgaver indenfor receptionsfunktionen, booking, telefonbetjening, registrering og en del journalskrivning.

I sekretariatet er der ro til de mere klinikfjerne opgaver. Sekretariatet ligger i forlængelse af vores sengeafsnit, så det gør det nemt at træde til med at løse opgaver for hinanden, og afløse i tilfælde af fravær.

Alle sekretærer har nogle specialopgaver, de er ansvarlige for eller afløser på.

Du skal søge stillingen, hvis du er yderst mødestabil, kan trives i en hverdag, hvor uforudsigelighed er et vilkår, og du er i stand til at agere på tværs af afdelingens afsnit.

Du er typen, der er videbegærlig, den som ser udfordringer frem for begrænsninger, og den som har lysten til at tilegne sig så mange kompetencer som muligt.

Du evner at have overblik, tage ansvar, have forståelse for arbejdsgange, kunne arbejde selvstændigt og spørge, når du er i tvivl.

For os er det vigtigt, at du har lysten til teamarbejde og medvirke til et rigtig godt kollegaskab. Her har vi ingen "savtakkede albuer" og sætter stor pris på et godt arbejdsmiljø, forskellighed og en masse godt humør blandt mødestabile kolleger.

Det er vigtigt, at alle medarbejdere arbejder ud fra devisen om, at vi er her for patienternes behov. Alle har ansvar for det gode arbejdsmiljø, og for at skabe motivation fremfor frustration på de mest udfordrende dage.

Vi tilbyder nogle meget engagerede og velfungerende kolleger, der vægter ansvar for både opgaver og hinanden højt. For dem er stabilitet, fleksibilitet og godt humør nogle af deres grundpiller i en travl hverdag.
Endvidere har sekretærerne et godt tværfagligt samarbejde med sygeplejersker og læger.

Vores nye kollega
  • er fyldt med godt humør, er fleksibel og kollegial.
  • er lægesekretæruddannet 
  • må meget gerne have kendskab til arbejdet på en kirurgisk afdeling
  • brænder for at give patienterne et godt forløb
  • kan lide at have travlt
  • har et godt overblik, gode koordineringsevner og følger opgaverne til dørs
  • er fortrolig med arbejdet i EPJ 
  • er mødestabil, fagligt kompetent og ansvarsbevidst

Ansøgningsfrist er den 11. august 2019. Der afholdes samtaler den 27. august 2019

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest og en tilfredsstillende autorisation

Den alm. daglige arbejdstid vil ligge fra kl. 08.00-15.30 (fre. til kl. 15.00). Vi har senvagt tirsdag til kl. 18.00 og til kl. 16.00 ugens 4 andre hverdage, dvs. en vagt ca. hver anden uge, som vi fordeler mellem os.

Du kan få meget mere af vide hos ledende lægesekretær Dorte Lise Andersen på 2370 9647. (ferie i uge 29+30).




Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

2019-08-09T11:50:17.170 Da en af vores kolleger, skal prøve kræfter med noget helt andet end lægesekretærarbejdet, har vi pr. 1. september 2019 eller snarest derefter en fast på 37 timer ledig.Det er et krav, at du er uddannet lægesekretær.Vi er efter udflytningen i slut 2018, ved at finde os selv og hinanden. Vi afprøver nye arbejdsgange, et nyt rul omkring de daglige opgaver, vi skifter lidt plads med hinanden således at vi kan tilegne os flere kompetencer, få bedre indblik i hinandens opgaver og ikke mindst gøre os mindre sårbare.Dine opgaver vil primært være knytte til vores klinik sekretariat, hvorfor det er at foretrække, at du har et godt kendskab til opgaver indenfor receptionsfunktionen, booking, telefonbetjening, registrering og en del journalskrivning.I sekretariatet er der ro til de mere klinikfjerne opgaver. Sekretariatet ligger i forlængelse af vores sengeafsnit, så det gør det nemt at træde til med at løse opgaver for hinanden, og afløse i tilfælde af fravær.Alle sekretærer har nogle specialopgaver, de er ansvarlige for eller afløser på.Du skal søge stillingen, hvis du er yderst mødestabil, kan trives i en hverdag, hvor uforudsigelighed er et vilkår, og du er i stand til at agere på tværs af afdelingens afsnit.Du er typen, der er videbegærlig, den som ser udfordringer frem for begrænsninger, og den som har lysten til at tilegne sig så mange kompetencer som muligt.Du evner at have overblik, tage ansvar, have forståelse for arbejdsgange, kunne arbejde selvstændigt og spørge, når du er i tvivl.For os er det vigtigt, at du har lysten til teamarbejde og medvirke til et rigtig godt kollegaskab. Her har vi ingen savtakkede albuer og sætter stor pris på et godt arbejdsmiljø, forskellighed og en masse godt humør blandt mødestabile kolleger.Det er vigtigt, at alle medarbejdere arbejder ud fra devisen om, at vi er her for patienternes behov. Alle har ansvar for det gode arbejdsmiljø, og for at skabe motivation fremfor frustration på de mest udfordrende dage.Vi tilbyder nogle meget engagerede og velfungerende kolleger, der vægter ansvar for både opgaver og hinanden højt. For dem er stabilitet, fleksibilitet og godt humør nogle af deres grundpiller i en travl hverdag.Endvidere har sekretærerne et godt tværfagligt samarbejde med sygeplejersker og læger.Vores nye kollega er fyldt med godt humør, er fleksibel og kollegial. er lægesekretæruddannet må meget gerne have kendskab til arbejdet på en kirurgisk afdeling brænder for at give patienterne et godt forløb kan lide at have travlt har et godt overblik, gode koordineringsevner og følger opgaverne til dørs er fortrolig med arbejdet i EPJ er mødestabil, fagligt kompetent og ansvarsbevidst Ansøgningsfrist er den 11. august 2019. Der afholdes samtaler den 27. august 2019Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest og en tilfredsstillende autorisationDen alm. daglige arbejdstid vil ligge fra kl. 08.00-15.30 (fre. til kl. 15.00). Vi har senvagt tirsdag til kl. 18.00 og til kl. 16.00 ugens 4 andre hverdage, dvs. en vagt ca. hver anden uge, som vi fordeler mellem os.Du kan få meget mere af vide hos ledende lægesekretær Dorte Lise Andersen på 2370 9647. (ferie i uge 29 30).Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.10Phoenix58926ce9101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-09T00:00:000010https://rm.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=d65e5853-3987-40df-9441-cd6d58e67e9d0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3558290Plastik- og Brystkirurgi11Palle Juul-Jensens Boulevard 998200Aarhus NDKDanmarkORS/58926ce9_logo.gifORS/Small/58926ce9_logo.gif0
dorander@rm.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent789310EmplyMinimum pakken - 35 dage4864e1ef-185b-414f-9ae0-50f0847ccfa0_11599000005-07-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=58926ce9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=58926ce9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=58926ce9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=58926ce9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/1.jpgEr du den nye Lægesekretær i Plastik- og Brystkirurgi?12007991Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær10Sundhed362176521Dorte Lise Andersendorander@rm.dkDanmarkDanmarkda-DK