PLAZA | Er du vores nye Økonomichef? Kbh / Aarhus

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Hos PLAZA Ure & Smykker er vi i rivende udvikling, og vi søger derfor en Økonomichef til vores kontor i Aarhus C eller København.   

Ønsker du at arbejde med digitalisering og forretningsudvikling, hvor du er med til at optimere processer og skabe værdi for Plaza ved hjælp af IT? Og motiveres du af at sikre overblik og struktur på de økonomiske nøgletal? Så er denne stilling helt sikkert noget for dig.

Som økonomichef får du ansvaret for:

  • Dag til dag overvågning af finansielle data
  • Planlægning, koordinering og udførelse af daglige manuelle processer
  • Balanceafstemninger og månedsrapporteringer
  • Sikre overblik, struktur og gennemsigtighed for Plazas butikker
  • Koordinering af IT-opgaver
  • Løbende automatisering af manuelle processer

Plaza har de seneste år haft fokus på at optimere og automatisere forretningsprocesser via nyt ERP-system Visma Business. Udviklingen har primært været varetaget af konsulenter, og vi søger derfor en medarbejder med IT-flair, som selvstændigt kan fortsætte digitaliseringsarbejdet.

Vi ser gerne at:

  • Du trives med både klassiske bogholderiopgaver og at du samtidig har gode analytiske egenskaber og lysten til at udfordre eksisterende processer.
  • Du er analytisk, struktureret og grundig. Du skal være god til at prioritere og skabe overblik med fokus på kvalitet, og tage ejerskab for egne opgaver.
  • Du skal have gode IT-kundskaber, herunder Excel og gerne kendskab til BI-værktøjer. Erfaring med Visma Business er en stor fordel, og erfaring med retaildrift er ligeledes en fordel.

Da du får direkte kontakt med de butiksansatte, er det vigtigt du er samarbejdsorienteret og en dygtig kommunikator.

Du vil komme til at arbejde tæt sammen med ledelsen og referere til Plazas CEO.

Om os

PLAZA er en landsdækkende ur- og smykkekæde, som huser både velkendte nationale og internationale brands, egne designs, klassiske ædelsten-, guld- og sølvsmykker samt et eksklusivt udvalg af forlovelses- og vielsesringe. Vi driver i dag 12 butikker samt en webshop, der alle stræber efter at give kunderne et inspirerende univers, der hylder tidens trends, bæredygtighed, kreative designere og guldsmedens unikke håndværk.

Lyder stillingen som noget for dig? Så send din ansøgning samt CV til dko@plaza.dk

Arbejdstid og sted:  Din primære arbejdstid vil være kl. 8-16 på vores kontor i Århus eller København.

Tiltrædelse: Hurtigt muligst 

Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt (Samtaler afholdes løbende)

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


PLAZA | Er du vores nye Økonomichef? Kbh / Aarhus

Hos PLAZA Ure & Smykker er vi i rivende udvikling, og vi søger derfor en Økonomichef til vores kontor i Aarhus C eller København.   

Ønsker du at arbejde med digitalisering og forretningsudvikling, hvor du er med til at optimere processer og skabe værdi for Plaza ved hjælp af IT? Og motiveres du af at sikre overblik og struktur på de økonomiske nøgletal? Så er denne stilling helt sikkert noget for dig.

Som økonomichef får du ansvaret for:

  • Dag til dag overvågning af finansielle data
  • Planlægning, koordinering og udførelse af daglige manuelle processer
  • Balanceafstemninger og månedsrapporteringer
  • Sikre overblik, struktur og gennemsigtighed for Plazas butikker
  • Koordinering af IT-opgaver
  • Løbende automatisering af manuelle processer

Plaza har de seneste år haft fokus på at optimere og automatisere forretningsprocesser via nyt ERP-system Visma Business. Udviklingen har primært været varetaget af konsulenter, og vi søger derfor en medarbejder med IT-flair, som selvstændigt kan fortsætte digitaliseringsarbejdet.

Vi ser gerne at:

  • Du trives med både klassiske bogholderiopgaver og at du samtidig har gode analytiske egenskaber og lysten til at udfordre eksisterende processer.
  • Du er analytisk, struktureret og grundig. Du skal være god til at prioritere og skabe overblik med fokus på kvalitet, og tage ejerskab for egne opgaver.
  • Du skal have gode IT-kundskaber, herunder Excel og gerne kendskab til BI-værktøjer. Erfaring med Visma Business er en stor fordel, og erfaring med retaildrift er ligeledes en fordel.

Da du får direkte kontakt med de butiksansatte, er det vigtigt du er samarbejdsorienteret og en dygtig kommunikator.

Du vil komme til at arbejde tæt sammen med ledelsen og referere til Plazas CEO.

Om os

PLAZA er en landsdækkende ur- og smykkekæde, som huser både velkendte nationale og internationale brands, egne designs, klassiske ædelsten-, guld- og sølvsmykker samt et eksklusivt udvalg af forlovelses- og vielsesringe. Vi driver i dag 12 butikker samt en webshop, der alle stræber efter at give kunderne et inspirerende univers, der hylder tidens trends, bæredygtighed, kreative designere og guldsmedens unikke håndværk.

Lyder stillingen som noget for dig? Så send din ansøgning samt CV til dko@plaza.dk

Arbejdstid og sted:  Din primære arbejdstid vil være kl. 8-16 på vores kontor i Århus eller København.

Tiltrædelse: Hurtigt muligst 

Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt (Samtaler afholdes løbende)

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.