Når du opretter en profil, accepterer du at modtage relevant oplysning via email, vedr. ledige job. Du accepterer samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.
Du kan ikke længere ansøge jobbet, men vi kan sende dig lignende job til din indbakke.
Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.
Vi søger dig til et af de vigtigste og mest givende jobs i Danmark, hvor du dagligt gør en forskel for mennesker, der har brug for det. Stillingen er målrettet en social- og sundhedsassistent/-hjælper i dagvagt på 35-37 timer ugentligt med weekendvagt hver 3. eller 4. weekend. Men vigtigst af alt, søger vi dig, der kan skabe værdifulde øjeblikke for vores beboere. Et eksempel på et værdifuldt øjeblik Vi har bedt en af dine måske kommende kollegaer fortælle om et værdifuldt øjeblik, som hun har skabt med en beboer hos os: ”Når du beder mig beskrive et værdifuldt øjeblik, kommer jeg til at tænke på en demensramt beboer, her hos os. Hvis vi ikke kommer til hende på en helt bestemt måde om morgen, så er hele hendes dag præget af forvirring og frustration. Vi har prøvet forskellige ting af for at møde hende og til sidst fundet frem til, at en bestemt sang gør beboeren glad. Men det er ikke kun vigtigt, at den bliver sunget, det skal også være på en helt bestemt måde. Det med at finde frem til den rigtige måde at møde det enkelte menneske på er en kompleks opgave, hvor jeg skal folde al min viden som assistent ud,” fortæller Ruchell med et stort smil. Du kan se Ruchells arbejde sammen med beboeren her: Frøken Jytte og Mester Jacob. Kan du som Ruchell skabe lignede værdifulde øjeblikke for beboerne? Hvis du kan, så er vi et godt match. Vi ved, at øjeblikke som disse kun opstår, når de nære medarbejdere selvstændigt kan planlægge deres arbejde og aktivt gøre brug af deres personlige og faglige kompetencer. Derfor forventer vi også et personligt engagement, humør og modet til at møde beboerne i deres virkelighed. Vores forventninger til dig er, at du
Samarbejde, sparring og faglig udvikling Plejecenter Egebo er et større plejecenter, hvor et godt tværfagligt samarbejde er nøglen til at opnå det bedste for beboerne. At indgå i personalegruppen på Egebo giver derfor gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Vi lægger derfor vægt på, at dine succeser kommer i spil i vores udvikling som organisation. Praktiske informationer Tiltrædelse den 1. februar 2021 eller snarest muligt derefter. Vi gør opmærksom på, at vi indhenter referencer. Mere information Har du lyst til at høre mere om stillingen, så er du velkommen til at kontakte souschef Naoual Ahabbad på 2444 4385 i tidsrummet 10.00-12.00 mandag til torsdag. Vi glæder os til at høre fra dig, Ledelsen, kollegaer og beboere på Plejecenter Egebo Søg via nedenstående link senest fredag den 15. januar 2021 Samtaler afholdes i uge 3-4. Til samtalen bedes du medbringe originalt eksamensbevis og autorisationsnr. Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, sosu-assistent eller sosu-hjælper, har du derudover fra den 1. september 2020 ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det. Se mere om os på vores-hverdag.dk.
Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.
Indtast din email, og du vil få sendt annoncen på mail, så du kan fortsætte din ansøgning på et senere tidspunkt.
Egebo Team 5 og 6
Bystævneparken 22
2700Brønshøj
Danmark
Få sat ord på dine kompetencer og styrker med dit helt eget SoftSkill CV.
Normalprisen er 99,- kr., men vi tilbyder netop nu muligheden GRATIS.