Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Plejehjemsleder til Gug Plejehjem

Kan du skabe udvikling og tværfaglig sammenhæng i indsatsen for borgere på Gug Plejehjem? Kan du sammen med medarbejderne sikre borgerne en tryk og indholdsrig hverdag? Brænder du for ledelse som fag?

Vi søger en plejehjemsleder, der i samarbejde med dygtige og motiverede medarbejdere samt beboere kan realisere kerneopgaven og skabe fremtidens velfærd via nærvær, ansvarlighed og respekt, og hvor ambitionen er, at borgeren oplever sammenhæng og kvalitet i mødet med kommunen.
 
Gug Plejehjem er, som følge af etablering af et nyt plejehjem, under forandring. Det betyder at Gug Plejehjem vil vokse fra i dag 25 pladser til i løbet af 2018 at bestå af i alt 65 pladser, fordelt med 41 faste almindelige pladser og 24 midlertidige pladser.
Udvidelsen vil ske gradvist i løbet af 3. og 4. kvartal 2018.

På Gug Plejehjem vil du få ledelsesansvaret for 70-80 medarbejdere, når udvidelsen er
afsluttet. Arbejdspladsen er desuden uddannelsessted for SOSU-elever.

Vil du være med til at præge etableringen og udviklingen af et "nyt" Gug Plejehjem, er dette stillingen for dig.

I Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. Vores vision er at skabe fremtidens velfærd præget af værdierne nærvær, ansvarlighed og respekt.

Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
  • Antal ledige stillinger: 1
  • Forventet ansættelsesdato: 1. juni 2018
Ansvarsområder – som leder af Gug Plejehjem får du ansvaret for:
  • Den strategiske udvikling af eget plejehjem
  • Den faglige udvikling af medarbejderne og assisterende plejehjemsleder
  • At planlægge, udvikle og koordinere det daglige arbejde på Gug Plejehjem
  • Den tværfaglige sammenhæng og samarbejde omkring beboeren/borgeren på plejehjemmet
  • Omsætte mål og indsatser til en hverdagskontekst på eget plejehjem jfr. Vision 2020
  • At sikre økonomisk drift af plejehjemmet
  • Opgaveløsningen inden for sundhed, pleje og omsorg er af høj kvalitet og sker i overensstemmelse med Service- og Sundhedsloven samt Aalborg Kommunes kvalitetsstandard
  • At sikre initiativer i forhold til innovation og ledelse med andre ressourcer på eget plejehjem
Opgaver – som leder af Gug Plejehjem, har du fokus på, at:
  • Sikre et godt hjem for plejehjemsbeboerne
  • Sikre gode forløb for beboeren/borgeren på tværs af sektorer og funktioner
  • Sikre et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø for medarbejderne
  • Sikre den rette sammensætning af kompetencer og faggruppe på plejehjemmet
  • Omsætte og implementere fagprofessionelle beslutninger og velfærdsteknologiske løsninger på plejehjemmet, fx nyt omsorgssystem
Vores forventninger til dig som leder:

 I Ældre- og Handicapforvaltningen skal du som leder af medarbejdere leve op til følgende ledelseskompetencer: Faglige kompetencer: 
  • Sundhedsfaglig uddannelse
  • Lederuddannelse på diplomniveau, eller indstillet på at gennemføre en sådan inden for en given tidsramme
  • Indsigt og erfaring inden for ældre, sundhed, HR og økonomi
Personlige kompetencer:
  • Praktisere anerkendende og delegerende ledelse i en værdibaseret organisation
  • Udvikle kulturen, kompetencer og teams i en ny og større enhed
  • Udfordre den enkelte medarbejder gennem faglig refleksion
  • Kommunikere, formidle og omsætte politiske og administrative mål til beboere/borgere, pårørende, medarbejdere og øvrige interessenter
  • Etablere tillidsfulde samarbejdsrelationer til beboere/borgere, pårørende, medarbejdere, i ledergruppen og til andre interessenter
  • Kunne praktisere god ledelse med afsæt i Ældre- og Handicapforvaltningens 7 ledelseskompetencer
  • Mod til at gøre op med vanetænkning
  • Gode samarbejdsevner og humor
Vi kan tilbyde:
  • Et spændende job på en arbejdsplads med motiverede og dygtige medarbejdere.    
  • Et engageret ledelsesteam, hvor vi støtter og udvikler hinanden.
Arbejdsstedets adresse:
  • Fortunavej 2, 9210 Aalborg SØ     
Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte konstitueret plejeboligchef Carsten Kaalbye på tlf. 22187065.

Der forventes at blive afholdt ansættelsessamtaler den 25. april 2018.

Forud for samtalen vil du blive bedt om at udfylde en personprofiltest.              
                     
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet
Mål og indsatser 2017-2018

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her