Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Plejehjemsleder til Thomasminde

I Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. Vores vision er at skabe fremtidens velfærd præget af værdierne nærvær, ansvarlighed og respekt.

Thomasminde er et dejligt plejehjem med 43 et-værelses boliger til somatiske beboere. Plejehjemmet er beliggende centralt i Aalborg.


Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
  • Antal ledige stillinger: 1
  • Forventet ansættelsesdato: 1. april 2018
          
Dine kerneopgaver og rammerne for opgaveløsningen vil være, at: 
  • Sikre at borgenes behov er i centrum i det daglige arbejde.
  • Sikre at medarbejderne trives og har de fornødne kompetencer til at løse opgaverne.
  • Sikre dialog, samarbejde og fleksibilitet i forhold til at få opgaverne løst.
  • Have ansvar for den daglige drift, herunder overholdelse af budget.
  • Sikre at beboerne får de ydelser de har behov for og ret til efter såvel Serviceloven som Sundhedsloven.
  • Understøtte det rehabiliterende arbejde i dagligdagen.

Vores forventninger til dig som leder:

 I Ældre- og Handicapforvaltningen skal du som leder af medarbejdere leve op til følgende ledelseskompetencer:  
Faglige kompetencer og erfaring med: 
  • Ledelse og er lederuddannet, eller er indforstået med at tage en lederuddannelse.
  • Sundhedsfaglig ledelse, f.eks. sygeplejerske
  • Medarbejderrekruttering, budgetansvar samt ressourcemæssige og faglige prioriteringer.
  • At praktisere anerkendende ledelse i en værdibaseret organisation.
  • Fremsynet og omsættende i forhold til forskellige dagsordner. Sæt retning.
  • At styrke et fagligt og engageret arbejdsmiljø. Understøtte en eksisterende interesse for udvikling.
  • Understøttende i et tæt konstruktiv samspil med pårørende.
  • Økonomisk indsigt og dygtig til styring.
       
Personlige kompetencer:
  • Er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig.
  • Kan kommunikere politiske beslutninger, så de er klare og tydelige for medarbejderne.
  • Selvstændig.
  • God til at aflæse mennesker.
  • Handlekraftig og involverende. Ikke langt fra ord til handling.
  • Anerkendende, lyttende og inkluderende i forhold til pårørende, beboere og medarbejdere.
  • En leder der vil ledelsesteamet og samarbejdet i MED-udvalg samt samarbejdet med beboer- og pårørenderåd og frivillige.
  • En kollega der er udviklingsorienteret og som er interesseret i at give og modtage feedback.

Vi kan tilbyde:
  • Et spændende job på en arbejdsplads med motiverede og dygtige medarbejdere.
  • Et engageret ledelsesteam, hvor vi støtter og udvikler hinanden.    

Arbejdsstedets adresse:
  • Østerbro 8-10, 9000 Aalborg
      
Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte Helle Dahl Hansen på tlf. 99 31 34 70 eller Carsten Kaalbye på tlf. 22 18 70 65
 
Forud for samtalen vil du blive bedt om at udfylde en personprofiltest.           
                     
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet
Mål og indsatser 2017-2018

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her