PMF Fyn - pædagogmedhjælpere og pædagogiske assistenters fagforening søger ny kollega

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medarbejder med primærfunktioner inden for administration, faglig organisering og lønvurdering søges

PMF Fyn søger en ny kollega til tiltrædelse 1. oktober 2021 - eller snarest muligt herefter.

Vi er en lille lokal FOA-afdeling med stor vilje til at udføre fagbevægelsens kerneopgave: at arbejde for bedre løn og ansættelsesvilkår for vores medlemmer – også når det indebærer en målrettet indsats for at forsøge at udvide og flytte grænser til gavn for det enkelte medlem.

Kontoret består ud over dig af tre fagligt valgte, en ansat samt en tilknyttet socialrådgiver.
Vi har tæt kontakt til medlemmernes tillidsvalgte – flere har deres jævnlige gang i huset, hvor kontorfaciliteter og faglig sparring er til deres rådighed.

Vi prioriterer en tæt og tillidsbåret kontakt med vores medlemmer.
Det er det fællesskab, vi gerne vil byde dig velkommen i.

Dine primære opgaver vil bestå i at:

  • Yde håndholdt administration af vores organiseringsindsats
    -  herunder godkende og journalisere nyansættelser i vores ESDH-system (Public 360)
  • videreformidle og kommunikere med de respektive tillidsrepræsentanter
  • videreformidle og inddrage faglig sagsbehandler, når det er påkrævet
  • Varetage konkurssager – herunder indberetning til Lønmodtagernes Garantifond
  • Indgå i kontorvagter i hele kontorets åbningstid
  • Beregne lønniveau og lønudvikling
  • Udføre beregninger i sager med manglende eller forkert løn – med gennemskuelighed og systematik til brug for faglig sagsbehandlers forhandlinger
  • Udføre tjek af ansættelsesbreve – herunder optællinger og beregninger i timelønssager
  • Lønindplacere og organisere ved nyansættelser – herunder dialog med nyansatte, vurdering af lønforslag m.m.
Herudover vil det være en fordel, hvis vi også kan bede dig om at:
  • Udarbejde statistisk materiale
           - f.eks. i forbindelse med faglige konflikter, undersøgelser og særlige fokusområder
            - f.eks. løn, timetal og fordeling af stillingsopslag
  • Være behjælpelig med at varetage kontakt og vejledning til medlemmer og ledere i forbindelse med aftaler om uddannelsesforløb

Med udgangspunkt i opgaverne er der ingen tvivl om, at du:
  • Har en høj grad af organisationsforståelse og brænder for fagligt arbejde og tillidsbåret medlemsservice
  • Har flair for medlemskontakt
  • Arbejder struktureret og selvstændigt – og følger en sag fra start til slut
  • Kan læse og forstå aftale- og overenskomsttekster
  • Har kompetencer inden for arbejde i Excel – meget gerne udvidet Excel og erfaring med arbejde med Pivottabeller
  • Har generelt flair for brug af IT bl.a. til journalisering
  • Har god talforståelse og evner at udfærdige analyser på baggrund af talmateriale
  • Har gode samarbejdsevner, du kan anvende både indenfor og udenfor organisationen

Vi tilbyder:
  • Et dynamisk, udviklingsorienteret og uformelt arbejdsmiljø
  • Et spændende job med selvstændige arbejdsopgaver – og hvor de fleste dage ikke ligner hinanden
  • Mulighed for af aftale fleksible arbejdstider
  • Engagerede kolleger, der er ”teamplayere”
  • Løn og arbejdsvilkår efter aftale.



Er du lige den vi søger, så send din ansøgning senest søndag d. 22. august 2021
via FOAs elektroniske rekrutteringssystem.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos afdelingsformand Frank Lundgren på telefon 46971301.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler onsdag d. 8. september 2021 mellem kl.  14 og 18 på PMF Fyn, Grønløkkevej 16, 5000 Odense C.
 
 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


PMF Fyn - pædagogmedhjælpere og pædagogiske assistenters fagforening søger ny kollega

Medarbejder med primærfunktioner inden for administration, faglig organisering og lønvurdering søges

PMF Fyn søger en ny kollega til tiltrædelse 1. oktober 2021 - eller snarest muligt herefter.

Vi er en lille lokal FOA-afdeling med stor vilje til at udføre fagbevægelsens kerneopgave: at arbejde for bedre løn og ansættelsesvilkår for vores medlemmer – også når det indebærer en målrettet indsats for at forsøge at udvide og flytte grænser til gavn for det enkelte medlem.

Kontoret består ud over dig af tre fagligt valgte, en ansat samt en tilknyttet socialrådgiver.
Vi har tæt kontakt til medlemmernes tillidsvalgte – flere har deres jævnlige gang i huset, hvor kontorfaciliteter og faglig sparring er til deres rådighed.

Vi prioriterer en tæt og tillidsbåret kontakt med vores medlemmer.
Det er det fællesskab, vi gerne vil byde dig velkommen i.

Dine primære opgaver vil bestå i at:

  • Yde håndholdt administration af vores organiseringsindsats
    -  herunder godkende og journalisere nyansættelser i vores ESDH-system (Public 360)
  • videreformidle og kommunikere med de respektive tillidsrepræsentanter
  • videreformidle og inddrage faglig sagsbehandler, når det er påkrævet
  • Varetage konkurssager – herunder indberetning til Lønmodtagernes Garantifond
  • Indgå i kontorvagter i hele kontorets åbningstid
  • Beregne lønniveau og lønudvikling
  • Udføre beregninger i sager med manglende eller forkert løn – med gennemskuelighed og systematik til brug for faglig sagsbehandlers forhandlinger
  • Udføre tjek af ansættelsesbreve – herunder optællinger og beregninger i timelønssager
  • Lønindplacere og organisere ved nyansættelser – herunder dialog med nyansatte, vurdering af lønforslag m.m.
Herudover vil det være en fordel, hvis vi også kan bede dig om at:
  • Udarbejde statistisk materiale
           - f.eks. i forbindelse med faglige konflikter, undersøgelser og særlige fokusområder
            - f.eks. løn, timetal og fordeling af stillingsopslag
  • Være behjælpelig med at varetage kontakt og vejledning til medlemmer og ledere i forbindelse med aftaler om uddannelsesforløb

Med udgangspunkt i opgaverne er der ingen tvivl om, at du:
  • Har en høj grad af organisationsforståelse og brænder for fagligt arbejde og tillidsbåret medlemsservice
  • Har flair for medlemskontakt
  • Arbejder struktureret og selvstændigt – og følger en sag fra start til slut
  • Kan læse og forstå aftale- og overenskomsttekster
  • Har kompetencer inden for arbejde i Excel – meget gerne udvidet Excel og erfaring med arbejde med Pivottabeller
  • Har generelt flair for brug af IT bl.a. til journalisering
  • Har god talforståelse og evner at udfærdige analyser på baggrund af talmateriale
  • Har gode samarbejdsevner, du kan anvende både indenfor og udenfor organisationen

Vi tilbyder:
  • Et dynamisk, udviklingsorienteret og uformelt arbejdsmiljø
  • Et spændende job med selvstændige arbejdsopgaver – og hvor de fleste dage ikke ligner hinanden
  • Mulighed for af aftale fleksible arbejdstider
  • Engagerede kolleger, der er ”teamplayere”
  • Løn og arbejdsvilkår efter aftale.



Er du lige den vi søger, så send din ansøgning senest søndag d. 22. august 2021
via FOAs elektroniske rekrutteringssystem.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos afdelingsformand Frank Lundgren på telefon 46971301.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler onsdag d. 8. september 2021 mellem kl.  14 og 18 på PMF Fyn, Grønløkkevej 16, 5000 Odense C.
 
 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.