Politiets Administrative Center søger digitaliserings konsulent, genopslag

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Holstebro, Midt- og Vestjyllands Politi

Her skal du arbejde:
I Politiets Administrative Center (PAC) løser vi politiadministrative opgaver for hele landet. Vi har årligt over 1,5 mio. sager – og derigennem en meget stor berøringsflade med borgerne samt en stor mængde data. Vi er ikke first mover på ny teknologi, derfor stiller det store krav til os om at udnytte det vi har. I vores strategi er borgerne i centrum, og den opgave tager vi meget alvorligt.

PAC består af 2 driftsenheder og 2 stabsfunktioner, der understøtter drift og udvikling i afdelingerne og sikrer kvalitet og legalitet i opgaveløsningen. PAC tæller en afdelingschef, 4 enhedschefer, 13 sektionsledere ca. 300 medarbejdere.

Vi er en organisation, der er gearet til at tage et spring ud i fremtiden med borgeren i centrum, og vi ser frem mod en stor og spændende opgave, som vi har brug for dit bidrag til at løse.

Det skal du lave:
Den seneste opgave, der er landet i PAC, er udvikling og drift af selvbetjeningsløsninger for hele dansk politi. Det kræver, at vi mander op med en profil, der bevæger sig ubesværet mellem IT teknik og forretningsforståelse.

Arbejdet med at producere blanketterne foregår i et meget tæt samarbejde med andre fagligheder i PAC, og du skal formå at gå ind i et rum, hvor I finder den bedste løsning for borgeren på tværs af alle faglighederne.

Din opgave bliver at:
• Analysere arbejdsgange og udarbejdelse af løsningsdesign for teknisk understøttelse
• Design af blanketter herunder teknisk opsætning i erhvervsstyrelsens blanketmotor
• Support af brugere og borgere
• Udarbejdelse af blanketdokumentation
• Udarbejdelse af PDD’er til brug for RPA processer
• Test af blanketter og robotter
• Lave vejledninger og anden dokumentation til brugere i hele politiet.
• Håndtering af forespørgsler og fejlmeldinger fra brugere og designere.
• Teste ny funktionalitet.
• Samarbejde med udviklere fra andre systemer når der skal laves integrationer.

Det skal du kunne:
• Du skal have en relevant faglig baggrund
• Du har erfaring med og interesse for Xpath, HTML5, XML og CSS
• Du må meget gerne kende til Erhvervsstyrelsens blanketmotor
• Du skal have databasekendskab
• Du må gerne have kendskab til RPA teknologi
• Du har evt. arbejdet med integrationer til andre systemer.
• Har gode analytiske evner og en struktureret tilgang til opgaverne.
• Du er udadvendt, selvstændig og serviceminded.
• Du kan lide at komme ud blandt brugere og kunder, og er i stand til at sætte dig ind i
og forstå en kompleks organisation.
• Samtidig kan du lide at fordybe dig når systemet og blanketter skal udvikles.
• Du er god til at formidle og kommunikere.

Dine nærmeste kolleger bliver resten af holdet i stabsfunktionerne, der, udover jurister, lige nu består af:
• 2 dataanalytiker, der kan læse og forstå data fra de 1,5 mio. sager, der årligt bliver
behandlet i centeret og sørge for, at beslutningsoplæg bliver underbygget af valid
data, så vi ved hvad vi taler om
• 4 digitaliseringskonsulenter, der dels dribler projekter og er anker i den forestående
digitaliseringsproces og dels foretager kodninger og tekniske rettelser
• 2 kommunikationsrådgiver, hvoraf den ene særligt er knyttet til selvbetjeningsteamet,
men som også løser andre interne og eksterne kommunikationsopgaver.
• 2 sekretærer, der sørger for alt det, ingen andre tænker på – og arbejder på at skabe
struktur og sikre koordinering i hele centeret.
• Den landsdækkende koordinator for offeromsorg, der understøtter hele landets
politikredse med at tage hånd om de borgere, der har været i en udsat situation.
• 1 kontorelev, som vi glæder os over indtil vi skal sende hende afsted på sin videre
rejse
• 1 chef, der ser det som sin fornemste opgave at placere udfordringer der, hvor de kan
blive håndteret og skabe en platform for muligheder

Vi vægter vores forskellige baggrunde meget højt og arbejder målrettet på at udnytte synergierne mellem vores fagligheder til fordel for borgerne.

Vi tilbyder ansættelse i en særdeles spændende organisation, der arbejder målrettet for at skabe sikkerhed og tryghed i Danmark. En organisation med stor offentlig og politisk opmærksomhed. En organisation præget af et højt engagement, et ukueligt gåpåmod og et stærkt sammenhold. Vi har høje forventninger og glæder os til at byde dig velkommen på holdet i en tid, hvor mulighederne ligger helt åbne for at skabe fremtidens administrative center.

Ansættelsesforhold

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende aftaler. Du bliver indplaceret med baggrund i dine kvalifikationer.

Dit arbejdssted bliver Midt- og Vestjyllands Politi, Politiets Administrative Center i Holstebro. Midt- og Vestjyllands Politi er en røgfri arbejdsplads.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele din ansættelse.

Tiltrædelse snarest muligt.

Kontakt

Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved henvendelse til sekretariatschef Mette Veng på tlf. 20495541 eller digitaliseringskonsulent Sandra Larsen på telefon 30570471.

Det forventes, at der afholdes 1. samtale den 23. maj 2022 og 2. samtale den 30. maj 2022.

Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk oprindelse opfordres til at søge stillingen.

Stillingen skal søges via stillingsopslaget på www.politi.dk.
Når du ansøger om en stilling ved politiet opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere stillinger ved politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt stilling. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilken stilling du søger.

Midt- og Vestjyllands Politi er landets geografisk største politikreds og har ca. 1.200 ansatte fordelt på hovedstationen i Holstebro samt på lokalstationer i Herning, Ringkøbing, Silkeborg, Skive, Thisted og Viborg.

Vi har som den eneste politikreds i Danmark 4 søjler, nemlig politisøjlen, anklagemyndigheden, staben samt PAC (Politiets Administrative Center).

Ansøgningsfrist: 18. maj 2022 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Politiets Administrative Center søger digitaliserings konsulent, genopslag

Holstebro, Midt- og Vestjyllands Politi

Her skal du arbejde:
I Politiets Administrative Center (PAC) løser vi politiadministrative opgaver for hele landet. Vi har årligt over 1,5 mio. sager – og derigennem en meget stor berøringsflade med borgerne samt en stor mængde data. Vi er ikke first mover på ny teknologi, derfor stiller det store krav til os om at udnytte det vi har. I vores strategi er borgerne i centrum, og den opgave tager vi meget alvorligt.

PAC består af 2 driftsenheder og 2 stabsfunktioner, der understøtter drift og udvikling i afdelingerne og sikrer kvalitet og legalitet i opgaveløsningen. PAC tæller en afdelingschef, 4 enhedschefer, 13 sektionsledere ca. 300 medarbejdere.

Vi er en organisation, der er gearet til at tage et spring ud i fremtiden med borgeren i centrum, og vi ser frem mod en stor og spændende opgave, som vi har brug for dit bidrag til at løse.

Det skal du lave:
Den seneste opgave, der er landet i PAC, er udvikling og drift af selvbetjeningsløsninger for hele dansk politi. Det kræver, at vi mander op med en profil, der bevæger sig ubesværet mellem IT teknik og forretningsforståelse.

Arbejdet med at producere blanketterne foregår i et meget tæt samarbejde med andre fagligheder i PAC, og du skal formå at gå ind i et rum, hvor I finder den bedste løsning for borgeren på tværs af alle faglighederne.

Din opgave bliver at:
• Analysere arbejdsgange og udarbejdelse af løsningsdesign for teknisk understøttelse
• Design af blanketter herunder teknisk opsætning i erhvervsstyrelsens blanketmotor
• Support af brugere og borgere
• Udarbejdelse af blanketdokumentation
• Udarbejdelse af PDD’er til brug for RPA processer
• Test af blanketter og robotter
• Lave vejledninger og anden dokumentation til brugere i hele politiet.
• Håndtering af forespørgsler og fejlmeldinger fra brugere og designere.
• Teste ny funktionalitet.
• Samarbejde med udviklere fra andre systemer når der skal laves integrationer.

Det skal du kunne:
• Du skal have en relevant faglig baggrund
• Du har erfaring med og interesse for Xpath, HTML5, XML og CSS
• Du må meget gerne kende til Erhvervsstyrelsens blanketmotor
• Du skal have databasekendskab
• Du må gerne have kendskab til RPA teknologi
• Du har evt. arbejdet med integrationer til andre systemer.
• Har gode analytiske evner og en struktureret tilgang til opgaverne.
• Du er udadvendt, selvstændig og serviceminded.
• Du kan lide at komme ud blandt brugere og kunder, og er i stand til at sætte dig ind i
og forstå en kompleks organisation.
• Samtidig kan du lide at fordybe dig når systemet og blanketter skal udvikles.
• Du er god til at formidle og kommunikere.

Dine nærmeste kolleger bliver resten af holdet i stabsfunktionerne, der, udover jurister, lige nu består af:
• 2 dataanalytiker, der kan læse og forstå data fra de 1,5 mio. sager, der årligt bliver
behandlet i centeret og sørge for, at beslutningsoplæg bliver underbygget af valid
data, så vi ved hvad vi taler om
• 4 digitaliseringskonsulenter, der dels dribler projekter og er anker i den forestående
digitaliseringsproces og dels foretager kodninger og tekniske rettelser
• 2 kommunikationsrådgiver, hvoraf den ene særligt er knyttet til selvbetjeningsteamet,
men som også løser andre interne og eksterne kommunikationsopgaver.
• 2 sekretærer, der sørger for alt det, ingen andre tænker på – og arbejder på at skabe
struktur og sikre koordinering i hele centeret.
• Den landsdækkende koordinator for offeromsorg, der understøtter hele landets
politikredse med at tage hånd om de borgere, der har været i en udsat situation.
• 1 kontorelev, som vi glæder os over indtil vi skal sende hende afsted på sin videre
rejse
• 1 chef, der ser det som sin fornemste opgave at placere udfordringer der, hvor de kan
blive håndteret og skabe en platform for muligheder

Vi vægter vores forskellige baggrunde meget højt og arbejder målrettet på at udnytte synergierne mellem vores fagligheder til fordel for borgerne.

Vi tilbyder ansættelse i en særdeles spændende organisation, der arbejder målrettet for at skabe sikkerhed og tryghed i Danmark. En organisation med stor offentlig og politisk opmærksomhed. En organisation præget af et højt engagement, et ukueligt gåpåmod og et stærkt sammenhold. Vi har høje forventninger og glæder os til at byde dig velkommen på holdet i en tid, hvor mulighederne ligger helt åbne for at skabe fremtidens administrative center.

Ansættelsesforhold

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende aftaler. Du bliver indplaceret med baggrund i dine kvalifikationer.

Dit arbejdssted bliver Midt- og Vestjyllands Politi, Politiets Administrative Center i Holstebro. Midt- og Vestjyllands Politi er en røgfri arbejdsplads.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele din ansættelse.

Tiltrædelse snarest muligt.

Kontakt

Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved henvendelse til sekretariatschef Mette Veng på tlf. 20495541 eller digitaliseringskonsulent Sandra Larsen på telefon 30570471.

Det forventes, at der afholdes 1. samtale den 23. maj 2022 og 2. samtale den 30. maj 2022.

Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk oprindelse opfordres til at søge stillingen.

Stillingen skal søges via stillingsopslaget på www.politi.dk.
Når du ansøger om en stilling ved politiet opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere stillinger ved politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt stilling. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilken stilling du søger.

Midt- og Vestjyllands Politi er landets geografisk største politikreds og har ca. 1.200 ansatte fordelt på hovedstationen i Holstebro samt på lokalstationer i Herning, Ringkøbing, Silkeborg, Skive, Thisted og Viborg.

Vi har som den eneste politikreds i Danmark 4 søjler, nemlig politisøjlen, anklagemyndigheden, staben samt PAC (Politiets Administrative Center).

Ansøgningsfrist: 18. maj 2022 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.