Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Politiets Efterretningstjeneste søger Efterretningscontrollere til HUMINT

Søborg, Rigspolitiet, Politiets Efterretningstjeneste

Er du en fagligt og metodisk velfunderet efterretningsmedarbejder med en kritisk tænkende tilgang til opgaveløsningen?

PET søger en efterretningscontroller til PET’s Center for HUMINT’s arbejde med statslige aktører.

HUMINT
HUMINT arbejder med indhentning og formidling af information fra menneskelige kilder. Centret er centralt for PET’s evne til at identificere, forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerheden i Danmark. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet imod Danmark eller mod danskere og danske interesser i udlandet.

Vi søger en person, der ser muligheder før begrænsninger, besidder gode empatiske evner og trives i et arbejdsmiljø, hvor samarbejde, etik og politisk tæft er nødvendige kompetencer. Til gengæld tilbyder vi en mulighed for at gøre en central forskel for den samlede efterretningsindsats med HUMINT i PET. Du bliver en del af et team, hvor professionalisme, hårdt arbejde og godt humør går hånd i hånd.

Om jobbet
Som efterretningscontroller er du den i HUMINT, der har styr på PET’s efterretningsbehov og overblik over, hvordan de bedst søges dækket. Du indgår som en vigtig del af det praktiske indhentningsarbejde, ligesom dit samarbejde med centrets ledelse er vitalt for målretningen af den samlede indsats. Alt arbejde foregår i tæt samarbejde med et team, som er sammensat af flere kompetencer, hvor dine primære ansvarsområder er:
• Overordnet målretning af indhentningen så den bedst muligt dækker PET’s efterretningsbehov
• Ansvar for rapportering og kvalitetssikring heraf
• Udvikling og målretning af de enkelte operationer
• Afdækning af nye indhentningsmuligheder.
Derudover vil en stor del af dit arbejde bestå i at koordinere med andre enheder i PET samt med samarbejdspartnere i ind- og udland.

Vi tilbyder et spændende arbejde i et center i hastig udvikling, hvor efterretningsmæssig professionalisme og respekt for de enkelte medarbejdere og deres holdninger og kompetencer står i centrum. Du får stor indflydelse på egne arbejdsopgaver og den fremtidige udvikling af HUMINT i PET. I takt med at du viser dig parat til det, får du et stort ansvar og du møder en forventning om, at du er den dygtigste på dit område og at din og dit teams løsning derfor i udgangspunktet er den bedste. Det stiller store krav til dig, men giver dig samtidig gode muligheder for at udvikle dig selv.

Om dig
Det er afgørende, at du har erfaring med efterretningsarbejde. Om du har akademisk baggrund, er politiuddannet, soldat eller noget helt andet, er ikke afgørende.

Det er en fordel, hvis du udover ovenstående kan kende dig selv i følgende udsagn:
• Du har erfaring med og viden om samfund, kultur og sprog i et eller flere fremmede lande, der udgør en trussel mod Danmarks sikkerhed.
• Du har erfaring med at behandle informationer indhentet fra menneskelige kilder.
• Du er fagligt stærk indenfor metode og kildekritik.
• Du har erfaring med at drive efterretningsoperationer.
• Du skriver korrekt og præcist dansk.
• Du interesserer dig for internationale forhold.
• Du bevæger dig uproblematisk i internationale miljøer og behersker engelsk – og gerne andre fremmedsprog – på forhandlingsniveau.
• Du har blik for omsætning/nedbrydning af strategiske målsætninger.
• Du har overblik og forståelse for betydningen af sammenhængskraft.
• Du har erfaring med at udvikle og optimere.

Vi tilbyder
Et spændende og alsidigt job med et vigtigt formål. Et job med stor mulighed for at præge PET’s udvikling, gode faglige og personlige udviklingsmuligheder og et uformelt arbejdsmiljø, hvor tillid, samarbejde og professionalisme er væsentlige værdier.

En stilling som giver en bred samarbejds- og kontaktflade på alle niveauer i PET og til en række eksterne samarbejdspartnere.

Ansættelsesforhold
Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.

Har du en politiuddannelse lønindplaceres du efter klassificeringsaftalen i henhold til kompetencer og kvalifikationer.

Har du en akademisk uddannelse, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende aftale mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation.

Har du en tredje uddannelsesbaggrund bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-Fællesoverenskomst.

Dit arbejdssted bliver Politiets Efterretningstjeneste med adresse på Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg.

Det er en forudsætning for ansættelse i Politiets Efterretningstjeneste, at du kan sikkerhedsgodkendes, ligesom du skal kunne opretholde denne gennem hele din ansættelse.

Et ansættelsesforhold i PET behandles med fortrolighed. Det anbefales, at ansøgere behandler ansøgnings- og eventuel ansættelsesproces med den højeste grad ad diskretion. Ansøger skal være opmærksom på, at der i forbindelse med ansøgnings- og ansættelsesprocessen for denne stilling er særlige sikkerhedsmæssige foranstaltninger. Ved eventuel ansættelse vil yderligere vejledning omkring fortrolighed blive givet.

Kontakt
Ønsker du yderligere information vedrørende den ledige stilling, er du velkommen til at kontakte os på telefon 22665132. Du kan finde mere information om PET på vores hjemmeside www.pet.dk og politiet generelt på www.jobipolitiet.dk.

Alle interesserede uanset alder, køn, religion og etniske tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Ønsker du at søge stillingen, skal du sende din ansøgning, CV og evt. anbefalinger med almindelig post til Rigspolitiet, Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg, Att.: S.O. og påføre teksten ”Ansøgning 3”. Du bedes forsegle din ansøgning og kuvert i endnu en kuvert.

NB. Stillingen kan IKKE søges online og nedenstående link/knap må derfor IKKE benyttes. Ansøgningen kan og må heller ikke afleveres personligt hos Politiets Efterretningstjeneste.

Ansøgningsfrist: 1. august 2019

 

Politiets Efterretningstjeneste har som mission at identificere, forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerhed i det danske samfund. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet mod Danmark eller mod danskere og danske interesser i udlandet.

Politiets Efterretningstjeneste har som vision at være en analytisk baseret efterretnings- og sikkerhedstjeneste med en høj grad af beredskabs- og operationsparathed.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330051018Phoenix-b75954ef12019-07-05T00:00:00Politiets Efterretningstjeneste søger Efterretningscontrollere til HUMINT

Søborg, Rigspolitiet, Politiets Efterretningstjeneste

Er du en fagligt og metodisk velfunderet efterretningsmedarbejder med en kritisk tænkende tilgang til opgaveløsningen?

PET søger en efterretningscontroller til PET’s Center for HUMINT’s arbejde med statslige aktører.

HUMINT
HUMINT arbejder med indhentning og formidling af information fra menneskelige kilder. Centret er centralt for PET’s evne til at identificere, forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerheden i Danmark. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet imod Danmark eller mod danskere og danske interesser i udlandet.

Vi søger en person, der ser muligheder før begrænsninger, besidder gode empatiske evner og trives i et arbejdsmiljø, hvor samarbejde, etik og politisk tæft er nødvendige kompetencer. Til gengæld tilbyder vi en mulighed for at gøre en central forskel for den samlede efterretningsindsats med HUMINT i PET. Du bliver en del af et team, hvor professionalisme, hårdt arbejde og godt humør går hånd i hånd.

Om jobbet
Som efterretningscontroller er du den i HUMINT, der har styr på PET’s efterretningsbehov og overblik over, hvordan de bedst søges dækket. Du indgår som en vigtig del af det praktiske indhentningsarbejde, ligesom dit samarbejde med centrets ledelse er vitalt for målretningen af den samlede indsats. Alt arbejde foregår i tæt samarbejde med et team, som er sammensat af flere kompetencer, hvor dine primære ansvarsområder er:
• Overordnet målretning af indhentningen så den bedst muligt dækker PET’s efterretningsbehov
• Ansvar for rapportering og kvalitetssikring heraf
• Udvikling og målretning af de enkelte operationer
• Afdækning af nye indhentningsmuligheder.
Derudover vil en stor del af dit arbejde bestå i at koordinere med andre enheder i PET samt med samarbejdspartnere i ind- og udland.

Vi tilbyder et spændende arbejde i et center i hastig udvikling, hvor efterretningsmæssig professionalisme og respekt for de enkelte medarbejdere og deres holdninger og kompetencer står i centrum. Du får stor indflydelse på egne arbejdsopgaver og den fremtidige udvikling af HUMINT i PET. I takt med at du viser dig parat til det, får du et stort ansvar og du møder en forventning om, at du er den dygtigste på dit område og at din og dit teams løsning derfor i udgangspunktet er den bedste. Det stiller store krav til dig, men giver dig samtidig gode muligheder for at udvikle dig selv.

Om dig
Det er afgørende, at du har erfaring med efterretningsarbejde. Om du har akademisk baggrund, er politiuddannet, soldat eller noget helt andet, er ikke afgørende.

Det er en fordel, hvis du udover ovenstående kan kende dig selv i følgende udsagn:
• Du har erfaring med og viden om samfund, kultur og sprog i et eller flere fremmede lande, der udgør en trussel mod Danmarks sikkerhed.
• Du har erfaring med at behandle informationer indhentet fra menneskelige kilder.
• Du er fagligt stærk indenfor metode og kildekritik.
• Du har erfaring med at drive efterretningsoperationer.
• Du skriver korrekt og præcist dansk.
• Du interesserer dig for internationale forhold.
• Du bevæger dig uproblematisk i internationale miljøer og behersker engelsk – og gerne andre fremmedsprog – på forhandlingsniveau.
• Du har blik for omsætning/nedbrydning af strategiske målsætninger.
• Du har overblik og forståelse for betydningen af sammenhængskraft.
• Du har erfaring med at udvikle og optimere.

Vi tilbyder
Et spændende og alsidigt job med et vigtigt formål. Et job med stor mulighed for at præge PET’s udvikling, gode faglige og personlige udviklingsmuligheder og et uformelt arbejdsmiljø, hvor tillid, samarbejde og professionalisme er væsentlige værdier.

En stilling som giver en bred samarbejds- og kontaktflade på alle niveauer i PET og til en række eksterne samarbejdspartnere.

Ansættelsesforhold
Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.

Har du en politiuddannelse lønindplaceres du efter klassificeringsaftalen i henhold til kompetencer og kvalifikationer.

Har du en akademisk uddannelse, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende aftale mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation.

Har du en tredje uddannelsesbaggrund bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-Fællesoverenskomst.

Dit arbejdssted bliver Politiets Efterretningstjeneste med adresse på Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg.

Det er en forudsætning for ansættelse i Politiets Efterretningstjeneste, at du kan sikkerhedsgodkendes, ligesom du skal kunne opretholde denne gennem hele din ansættelse.

Et ansættelsesforhold i PET behandles med fortrolighed. Det anbefales, at ansøgere behandler ansøgnings- og eventuel ansættelsesproces med den højeste grad ad diskretion. Ansøger skal være opmærksom på, at der i forbindelse med ansøgnings- og ansættelsesprocessen for denne stilling er særlige sikkerhedsmæssige foranstaltninger. Ved eventuel ansættelse vil yderligere vejledning omkring fortrolighed blive givet.

Kontakt
Ønsker du yderligere information vedrørende den ledige stilling, er du velkommen til at kontakte os på telefon 22665132. Du kan finde mere information om PET på vores hjemmeside www.pet.dk og politiet generelt på www.jobipolitiet.dk.

Alle interesserede uanset alder, køn, religion og etniske tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Ønsker du at søge stillingen, skal du sende din ansøgning, CV og evt. anbefalinger med almindelig post til Rigspolitiet, Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg, Att.: S.O. og påføre teksten ”Ansøgning 3”. Du bedes forsegle din ansøgning og kuvert i endnu en kuvert.

NB. Stillingen kan IKKE søges online og nedenstående link/knap må derfor IKKE benyttes. Ansøgningen kan og må heller ikke afleveres personligt hos Politiets Efterretningstjeneste.

Ansøgningsfrist: 1. august 2019

 

Politiets Efterretningstjeneste har som mission at identificere, forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerhed i det danske samfund. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet mod Danmark eller mod danskere og danske interesser i udlandet.

Politiets Efterretningstjeneste har som vision at være en analytisk baseret efterretnings- og sikkerhedstjeneste med en høj grad af beredskabs- og operationsparathed.

 

2019-08-02T00:51:57.033 Søborg, Rigspolitiet, Politiets Efterretningstjeneste Er du en fagligt og metodisk velfunderet efterretningsmedarbejder med en kritisk tænkende tilgang til opgaveløsningen?PET søger en efterretningscontroller til PET s Center for HUMINT s arbejde med statslige aktører.HUMINTHUMINT arbejder med indhentning og formidling af information fra menneskelige kilder. Centret er centralt for PET s evne til at identificere, forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerheden i Danmark. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet imod Danmark eller mod danskere og danske interesser i udlandet.Vi søger en person, der ser muligheder før begrænsninger, besidder gode empatiske evner og trives i et arbejdsmiljø, hvor samarbejde, etik og politisk tæft er nødvendige kompetencer. Til gengæld tilbyder vi en mulighed for at gøre en central forskel for den samlede efterretningsindsats med HUMINT i PET. Du bliver en del af et team, hvor professionalisme, hårdt arbejde og godt humør går hånd i hånd.Om jobbetSom efterretningscontroller er du den i HUMINT, der har styr på PET s efterretningsbehov og overblik over, hvordan de bedst søges dækket. Du indgår som en vigtig del af det praktiske indhentningsarbejde, ligesom dit samarbejde med centrets ledelse er vitalt for målretningen af den samlede indsats. Alt arbejde foregår i tæt samarbejde med et team, som er sammensat af flere kompetencer, hvor dine primære ansvarsområder er: Overordnet målretning af indhentningen så den bedst muligt dækker PET s efterretningsbehov Ansvar for rapportering og kvalitetssikring heraf Udvikling og målretning af de enkelte operationer Afdækning af nye indhentningsmuligheder.Derudover vil en stor del af dit arbejde bestå i at koordinere med andre enheder i PET samt med samarbejdspartnere i ind- og udland.Vi tilbyder et spændende arbejde i et center i hastig udvikling, hvor efterretningsmæssig professionalisme og respekt for de enkelte medarbejdere og deres holdninger og kompetencer står i centrum. Du får stor indflydelse på egne arbejdsopgaver og den fremtidige udvikling af HUMINT i PET. I takt med at du viser dig parat til det, får du et stort ansvar og du møder en forventning om, at du er den dygtigste på dit område og at din og dit teams løsning derfor i udgangspunktet er den bedste. Det stiller store krav til dig, men giver dig samtidig gode muligheder for at udvikle dig selv.Om digDet er afgørende, at du har erfaring med efterretningsarbejde. Om du har akademisk baggrund, er politiuddannet, soldat eller noget helt andet, er ikke afgørende.Det er en fordel, hvis du udover ovenstående kan kende dig selv i følgende udsagn: Du har erfaring med og viden om samfund, kultur og sprog i et eller flere fremmede lande, der udgør en trussel mod Danmarks sikkerhed. Du har erfaring med at behandle informationer indhentet fra menneskelige kilder. Du er fagligt stærk indenfor metode og kildekritik. Du har erfaring med at drive efterretningsoperationer. Du skriver korrekt og præcist dansk. Du interesserer dig for internationale forhold. Du bevæger dig uproblematisk i internationale miljøer og behersker engelsk og gerne andre fremmedsprog på forhandlingsniveau. Du har blik for omsætning nedbrydning af strategiske målsætninger. Du har overblik og forståelse for betydningen af sammenhængskraft. Du har erfaring med at udvikle og optimere.Vi tilbyderEt spændende og alsidigt job med et vigtigt formål. Et job med stor mulighed for at præge PET s udvikling, gode faglige og personlige udviklingsmuligheder og et uformelt arbejdsmiljø, hvor tillid, samarbejde og professionalisme er væsentlige værdier.En stilling som giver en bred samarbejds- og kontaktflade på alle niveauer i PET og til en række eksterne samarbejdspartnere. AnsættelsesforholdStillingen ønskes besat hurtigst muligt. Har du en politiuddannelse lønindplaceres du efter klassificeringsaftalen i henhold til kompetencer og kvalifikationer.Har du en akademisk uddannelse, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende aftale mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation.Har du en tredje uddannelsesbaggrund bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK STAT samt OAO-S-Fællesoverenskomst.Dit arbejdssted bliver Politiets Efterretningstjeneste med adresse på Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg.Det er en forudsætning for ansættelse i Politiets Efterretningstjeneste, at du kan sikkerhedsgodkendes, ligesom du skal kunne opretholde denne gennem hele din ansættelse.Et ansættelsesforhold i PET behandles med fortrolighed. Det anbefales, at ansøgere behandler ansøgnings- og eventuel ansættelsesproces med den højeste grad ad diskretion. Ansøger skal være opmærksom på, at der i forbindelse med ansøgnings- og ansættelsesprocessen for denne stilling er særlige sikkerhedsmæssige foranstaltninger. Ved eventuel ansættelse vil yderligere vejledning omkring fortrolighed blive givet. KontaktØnsker du yderligere information vedrørende den ledige stilling, er du velkommen til at kontakte os på telefon 22665132. Du kan finde mere information om PET på vores hjemmeside www.pet.dk og politiet generelt på www.jobipolitiet.dk. Alle interesserede uanset alder, køn, religion og etniske tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.Ønsker du at søge stillingen, skal du sende din ansøgning, CV og evt. anbefalinger med almindelig post til Rigspolitiet, Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg, Att.: S.O. og påføre teksten Ansøgning 3 . Du bedes forsegle din ansøgning og kuvert i endnu en kuvert. NB. Stillingen kan IKKE søges online og nedenstående link knap må derfor IKKE benyttes. Ansøgningen kan og må heller ikke afleveres personligt hos Politiets Efterretningstjeneste. Ansøgningsfrist: 1. august 2019 Politiets Efterretningstjeneste har som mission at identificere, forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerhed i det danske samfund. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet mod Danmark eller mod danskere og danske interesser i udlandet. Politiets Efterretningstjeneste har som vision at være en analytisk baseret efterretnings- og sikkerhedstjeneste med en høj grad af beredskabs- og operationsparathed.11jobnetb75954ef100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-01T00:00:0000000EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofteEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxe3554374Politiets Efterretningstjeneste11Klausdalsbrovej 12860SøborgDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent785016JobNet5011103501110310027-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b75954efhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b75954efhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b75954ef&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b75954ef&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/1.jpgPolitiets Efterretningstjeneste søger Efterretningscontrollere til HUMINT12007951Dansk3Læse/ tale937348Controller3Økonomi362154234noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330124681Controller til Neurorehabilitering - KbhBasic Brænder du for tal og økonomistyring, og har du særlige faglige kompetencer indenfor feltet? Neurorehabilitering Kbh udvider tilbuddene til borgere med erhvervet hjerneskade, og vi har derfor brug for flere kvalificerede kræfter. Du har nu chancen for at blive en del af holdet på et center i udvikling. Vi søger en Controller! Neurorehabilitering Kbh der tilbyder sammenhængende forløb til borgere med behov for rehabilitering på specialiseret niveau, udvider antallet af døgn- og ambulante pladser og flytter til nye lokaler på Østerbro. Om Neurorehabilitering Kbh Neurorehabilitering - Kbh er Københavns Kommunes rehabiliteringscenter for borgere med erhvervet hjerneskade og er en del af Sundheds- og Omsorgsforvaltningen. Centret har ca. 120 medarbejdere og ledere med forskellig faglig baggrund sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter, ergoterapeuter, fysioterapeuter, neuropsykologer, administrative medarbejdere og servicepersonale og planlægger hertil over det næste år at ansætte 50 til 60 flere. Vores fokus er på borgernes og de pårørendes aktive medvirken i forløbet og i udviklingen af den tværfaglige indsats med sigte på rehabilitering af fysiske, kognitive, sproglige og sociale funktioner. Borgerne skal opleve, at de er centrum i eget forløb, således de kan bevare håb og tryghed på vej til en ny livssituation sammen med deres pårørende. Centret flytter til en ny matrikel i starten af 2020, hvor neurorehabilitering samles som speciale for borgere, der enten er på midlertidige døgnophold eller modtager et ambulant genoptræningsforløb. Vi styrker aktuelt det samlede rehabiliteringsforløb ved at etablere et nyt tilbud pr. 1. februar, hvor borgere kan modtage rehabilitering på specialiseret niveau. Neurorehabilitering Kbh arbejder på at fremme udvikling og forskning af rehabilitering efter en erhvervet hjerneskade sammen med relevante forsknings- og uddannelsesinstitutioner. Det er med til at gøre Neurorehabilitering Kbh til et nationalt førende kommunalt rehabiliteringstilbud på hjerneskadeområdet. Vi tilbyder Mulighed for at udvikle og optimere økonomistyringen på centret En stilling med mangeartede og skiftende arbejdsopgaver En inspirerende og bred samarbejdsflade med både interne og eksterne samarbejdspartnere i kommunen og på hospitalerne Et arbejdsmiljø med fokus på vidensdeling, trivsel, faglig sparring og tværfagligt samarbejde, hvor der lægges vægt på selvstændighed, ansvarlighed, respekt og kollegialt samvær Om stillingen Du vil blive en central medarbejder på centret, der i tæt samarbejde med ledelsen vil være med til at optimere og udvikle økonomistyringen. Dine opgaver vil være Løbende analysearbejde, økonomistyring og omkostningscontrolling i relation til centrets forskellige aktiviteter både medarbejderbehov og borgerflow Udarbejde løbende rapportering til brug for ledelsesopfølgning Deltage i diverse projekter og ad hoc-opgaver Deltagelse i budgetfordeling inden for centrets økonomiske ramme Koordinere og videreformidle information omkring budgetter og forbrug til ledelsen Debitorbogholderi og fakturering Finansbogholderi kontering og godkendelse af det daglige bogholderi Vi forestiller os, at du Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund f.eks. finansøkonom, business controller, cand.merc. eller kontoruddannet med speciale i regnskab Har flere års erfaring med bogholderi Har stærke analytiske og kommunikative kompetencer Har interesse for at arbejde med økonomistyring og problemstillinger i tilknytning hertil Kan begå dig i en politisk styret organisation Har kendskab til kvantum Vil du vide mere om Neurorehabilitering - Kbh Du kan læse mere om tilbud til borgere med erhvervet hjerneskade i Københavns Kommune på www.hjerneskade.kk.dk. Ansættelsessted Neurorehabilitering Kbh er på nuværende tidspunkt beliggende i Bystævneparken i Brønshøj, men flytter til februar 2020 til Strandvejen i Hellerup. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Tiltrædelse den 1. februar 2020 eller snarest muligt. Mere information Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte centerchef Susanne Lorentzen på 6162 2359 eller teamleder Line Hemmingsen på 2420 4717. Sammen med din ansøgning bedes du uploade dit CV og uddannelsesbevis. Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Søg via nedenstående link senest søndag den 8. december 2019 Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler fredag den 13. december 2019. Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk

Brænder du for tal og økonomistyring, og har du særlige faglige kompetencer indenfor feltet? Neurorehabilitering – Kbh udvider tilbuddene til borgere med erhvervet hjerneskade, og vi har derfor brug for flere kvalificerede kræfter. Du har nu chancen for at blive en del af holdet på et center i udvikling.

Vi søger en Controller! Neurorehabilitering – Kbh der tilbyder sammenhængende forløb til borgere med behov for rehabilitering på specialiseret niveau, udvider antallet af døgn- og ambulante pladser og flytter til nye lokaler på Østerbro.

Om Neurorehabilitering – Kbh
Neurorehabilitering - Kbh er Københavns Kommunes rehabiliteringscenter for borgere med erhvervet hjerneskade og er en del af Sundheds- og Omsorgsforvaltningen. Centret har ca. 120 medarbejdere og ledere med forskellig faglig baggrund – sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter, ergoterapeuter, fysioterapeuter, neuropsykologer, administrative medarbejdere og servicepersonale – og planlægger hertil over det næste år at ansætte 50 til 60 flere.

Vores fokus er på borgernes og de pårørendes aktive medvirken i forløbet og i udviklingen af den tværfaglige indsats med sigte på rehabilitering af fysiske, kognitive, sproglige og sociale funktioner. Borgerne skal opleve, at de er centrum i eget forløb, således de kan bevare håb og tryghed på vej til en ny livssituation sammen med deres pårørende.

Centret flytter til en ny matrikel i starten af 2020, hvor neurorehabilitering samles som speciale for borgere, der enten er på midlertidige døgnophold eller modtager et ambulant genoptræningsforløb. Vi styrker aktuelt det samlede rehabiliteringsforløb ved at etablere et nyt tilbud pr. 1. februar, hvor borgere kan modtage rehabilitering på specialiseret niveau.

Neurorehabilitering – Kbh arbejder på at fremme udvikling og forskning af rehabilitering efter en erhvervet hjerneskade sammen med relevante forsknings- og uddannelsesinstitutioner. Det er med til at gøre Neurorehabilitering – Kbh til et nationalt førende kommunalt rehabiliteringstilbud på hjerneskadeområdet.

Vi tilbyder

  • Mulighed for at udvikle og optimere økonomistyringen på centret
  • En stilling med mangeartede og skiftende arbejdsopgaver
  • En inspirerende og bred samarbejdsflade med både interne og eksterne samarbejdspartnere i kommunen og på hospitalerne
  • Et arbejdsmiljø med fokus på vidensdeling, trivsel, faglig sparring og tværfagligt samarbejde, hvor der lægges vægt på selvstændighed, ansvarlighed, respekt og kollegialt samvær

Om stillingen
Du vil blive en central medarbejder på centret, der i tæt samarbejde med ledelsen vil være med til at optimere og udvikle økonomistyringen.

Dine opgaver vil være

  • Løbende analysearbejde, økonomistyring og omkostningscontrolling i relation til centrets forskellige aktiviteter både medarbejderbehov og borgerflow
  • Udarbejde løbende rapportering til brug for ledelsesopfølgning
  • Deltage i diverse projekter og ad hoc-opgaver
  • Deltagelse i budgetfordeling inden for centrets økonomiske ramme
  • Koordinere og videreformidle information omkring budgetter og forbrug til ledelsen
  • Debitorbogholderi og fakturering
  • Finansbogholderi – kontering og godkendelse af det daglige bogholderi

Vi forestiller os, at du

  • Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund f.eks. finansøkonom, business controller, cand.merc. eller kontoruddannet med speciale i regnskab
  • Har flere års erfaring med bogholderi
  • Har stærke analytiske og kommunikative kompetencer
  • Har interesse for at arbejde med økonomistyring og problemstillinger i tilknytning hertil
  • Kan begå dig i en politisk styret organisation
  • Har kendskab til kvantum

Vil du vide mere om Neurorehabilitering - Kbh
Du kan læse mere om tilbud til borgere med erhvervet hjerneskade i Københavns Kommune på www.hjerneskade.kk.dk.

Ansættelsessted
Neurorehabilitering – Kbh er på nuværende tidspunkt beliggende i Bystævneparken i Brønshøj, men flytter til februar 2020 til Strandvejen i Hellerup.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Tiltrædelse den 1. februar 2020 eller snarest muligt.

Mere information
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte centerchef Susanne Lorentzen på 6162 2359 eller teamleder Line Hemmingsen på 2420 4717.

Sammen med din ansøgning bedes du uploade dit CV og uddannelsesbevis.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Søg via nedenstående link senest søndag den 8. december 2019
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler fredag den 13. december 2019.

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngNeurorehabilitering - KbhBrønshøj2019-11-14T15:04:17.4202019-12-08T00:00:00
330126907Udviklingsorienteret financial controller søges til veldrevet og vækstende virksomhed nord for KøbenhavnProfile Beskrivelse Som controller tilbydes du en spændende og alsidig stilling, hvor hovedfokus vil være på den finansielle controlling. Tanken er at stillingen arbejder i en mere forretningsorienteret retning således, at Finance i højere grad opleves som en reel business partner for den samlede virksomhed. Der er tale om en nyoprettet stilling, hvorfor du får ansvaret for at opbygge funktionen. Der vil være rig mulighed for selv at sætte dit præg på stillingen og processerne. Virksomheden står overfor en opgradering på det digitale område. En opgradering, som du vil være en stor del af. Du vil indgå i et tæt samarbejde med virksomhedens CFO og finance manager. Dine opgaver er bl.a.: Arbejdsopgaver Rapportering Forecast Financial controlling Deltagelse i budgetprocessen KPI rapportering Analyser Optimering af processer Implementering af nyt ERP-system Opbygning af nyt BI system Opbygge og vedligeholdes dashboards Deltagelse i projekter Backup for regnskabschef og CFO Ad hoc Om virksomheden Der er her tale om en uformel virksomhed med fokus på en professionel behandling af kunderne. Der hersker en humoristisk og behagelig omgangstone i virksomheden. Virksomheden har eksisteret i knap 100 år og beskæftiger i dag mere end 4.000 medarbejdere, hvoraf ca. 100 medarbejdere er i administrationen. Virksomheden har solide vækstplaner for de kommende år, der gennemføres ved udvidelse af markedspotentialet og opkøb. Fra virksomhedens side tilbydes der gode personaleforhold inkluderende pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning, fitnessordning og medarbejderarrangementer. Personlige kompetencer Som person er du ansvarsfuld, kvalitetsbevidst, og du har en detaljefokuseret tilgang til dit arbejde. Du er god til at bevare overblikket, og er god til at overskue mange samtidige problemstillinger. Du sætter en ære i at levere dit arbejde til tiden og i høj kvalitet. Din arbejdsstil er struktureret og fokuseret, og du besidder gode analytiske evner. Endvidere trives du i en uformel og humoristisk virksomhed. IT-kompetencer Du har stærke IT-kompetencer. Erfaring & uddannelse HD-R, cand.merc. Dertil har du erfaring fra lignende stilling. Sprog Engelsk i skrift og tale. Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Christina Nielsen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som controller tilbydes du en spændende og alsidig stilling, hvor hovedfokus vil være på den finansielle controlling. Tanken er at stillingen arbejder i en mere forretningsorienteret retning således, at Finance i højere grad opleves som en reel business partner for den samlede virksomhed. Der er tale om en nyoprettet stilling, hvorfor du får ansvaret for at opbygge funktionen. Der vil være rig mulighed for selv at sætte dit præg på stillingen og processerne. Virksomheden står overfor en opgradering på det digitale område. En opgradering, som du vil være en stor del af. Du vil indgå i et tæt samarbejde med virksomhedens CFO og finance manager. Dine opgaver er bl.a.:

Arbejdsopgaver

  • Rapportering
  • Forecast
  • Financial controlling
  • Deltagelse i budgetprocessen
  • KPI rapportering
  • Analyser
  • Optimering af processer
  • Implementering af nyt ERP-system
  • Opbygning af nyt BI system
  • Opbygge og vedligeholdes dashboards
  • Deltagelse i projekter
  • Backup for regnskabschef og CFO
  • Ad hoc

Om virksomheden

Der er her tale om en uformel virksomhed med fokus på en professionel behandling af kunderne. Der hersker en humoristisk og behagelig omgangstone i virksomheden. Virksomheden har eksisteret i knap 100 år og beskæftiger i dag mere end 4.000 medarbejdere, hvoraf ca. 100 medarbejdere er i administrationen. Virksomheden har solide vækstplaner for de kommende år, der gennemføres ved udvidelse af markedspotentialet og opkøb. Fra virksomhedens side tilbydes der gode personaleforhold inkluderende pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning, fitnessordning og medarbejderarrangementer.

Personlige kompetencer

Som person er du ansvarsfuld, kvalitetsbevidst, og du har en detaljefokuseret tilgang til dit arbejde. Du er god til at bevare overblikket, og er god til at overskue mange samtidige problemstillinger. Du sætter en ære i at levere dit arbejde til tiden og i høj kvalitet. Din arbejdsstil er struktureret og fokuseret, og du besidder gode analytiske evner. Endvidere trives du i en uformel og humoristisk virksomhed.

IT-kompetencer

Du har stærke IT-kompetencer.

Erfaring & uddannelse

HD-R, cand.merc.

Dertil har du erfaring fra lignende stilling.

Sprog

Engelsk i skrift og tale.

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Christina Nielsen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/19d24166_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-11-19T14:01:13.5402019-12-07T00:00:00
330114058Erfaren controller søges til solid finansiel rådgivningsvirksomhed i KøbenhavnProfile Beskrivelse Som controller vil du selvstændigt varetage regnskaberne for to fonde og et internt selskab, hvor dine opgaver vil være koncentreret omkring tungere regnskabsopgaver. Fondene er investeringsfonde, som virksomheden er rådgiver for, og selskabet beskæftiger sig med ejendomsudvikling, som du vil varetage det interne regnskab for. Med reference til virksomhedens CFO vil du indgå i en økonomiafdeling med to andre controllere, en receptionist samt en studentermedarbejder. Du vil få en alsidig arbejdsdag i en vækstende virksomhed, hvor man løfter i flok. I din hverdag vil du være i tæt kontakt med både interne og eksterne interessenter. Dine opgaver vil bl.a. bestå af: Arbejdsopgaver Udarbejdelse af måneds-, kvartals- og årsregnskaber Værdiansættelser af kreditter Bogføring af interne regnskaber (ca. 2 t u) Analyser af fondens performance Aktiv deltagelse i optimering af afdelingens arbejdsprocesser Indberetninger til offentlige myndigheder Ad hoc-opgaver Om virksomheden Her er tale om en særdeles spændende og solid finansiel rådgivningsvirksomhed med godt 20 medarbejdere, som arbejder i et uformelt og internationalt miljø. Hovedkontoret er beliggende i hyggelige lokaler i det centrale København. Der lægges vægt på trivsel og godt samarbejde. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af fleksible arbejdstider, sundhedsforsikring og sociale arrangementer. Personlige kompetencer Som person er du selvstændig, ansvarsfuld og formår at agere sparringspartner for interne og eksterne interessenter. Du sætter pris på at yde en god service og giver gerne en hånd med, hvor der er behov for det. Yderligere er du analytisk, besidder et godt overblik og sætter pris på en dynamisk og alsidig arbejdsdag, hvor du har vekslende opgaver. Endvidere er du proaktiv og ser løsninger fremfor problemer og bidrager gerne til den gode stemning. IT-kompetencer God til Excel Uddannelse & Erfaring HD-R eller Cand.merc. Herudover har du solid erfaring fra en lignende stilling. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra den finansielle sektor. Sprog Dansk og engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Søren Christiansen og Kristine Lorentzen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som controller vil du selvstændigt varetage regnskaberne for to fonde og et internt selskab, hvor dine opgaver vil være koncentreret omkring tungere regnskabsopgaver. Fondene er investeringsfonde, som virksomheden er rådgiver for, og selskabet beskæftiger sig med ejendomsudvikling, som du vil varetage det interne regnskab for. Med reference til virksomhedens CFO vil du indgå i en økonomiafdeling med to andre controllere, en receptionist samt en studentermedarbejder. Du vil få en alsidig arbejdsdag i en vækstende virksomhed, hvor man løfter i flok. I din hverdag vil du være i tæt kontakt med både interne og eksterne interessenter. Dine opgaver vil bl.a. bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Udarbejdelse af måneds-, kvartals- og årsregnskaber
  • Værdiansættelser af kreditter
  • Bogføring af interne regnskaber (ca. 2 t/u)
  • Analyser af fondens performance
  • Aktiv deltagelse i optimering af afdelingens arbejdsprocesser
  • Indberetninger til offentlige myndigheder
  • Ad hoc-opgaver

Om virksomheden

Her er tale om en særdeles spændende og solid finansiel rådgivningsvirksomhed med godt 20 medarbejdere, som arbejder i et uformelt og internationalt miljø. Hovedkontoret er beliggende i hyggelige lokaler i det centrale København. Der lægges vægt på trivsel og godt samarbejde. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af fleksible arbejdstider, sundhedsforsikring og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Som person er du selvstændig, ansvarsfuld og formår at agere sparringspartner for interne og eksterne interessenter. Du sætter pris på at yde en god service og giver gerne en hånd med, hvor der er behov for det. Yderligere er du analytisk, besidder et godt overblik og sætter pris på en dynamisk og alsidig arbejdsdag, hvor du har vekslende opgaver. Endvidere er du proaktiv og ser løsninger fremfor problemer og bidrager gerne til den gode stemning.

IT-kompetencer

God til Excel

Uddannelse & Erfaring

HD-R eller Cand.merc. Herudover har du solid erfaring fra en lignende stilling. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra den finansielle sektor.

Sprog

Dansk og engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Søren Christiansen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/6b746617_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-10-29T15:00:46.9602019-12-12T00:00:00
330124582Ambitiøs Controller søges til kvalitetsfokuseret produktionsvirksomhed NV for VejleProfile Beskrivelse I en kvalitetsfokuseret og velrenommeret produktionsvirksomhed, hvor dit fokus vil være på controlling af produktionen vil du i et tæt samspil med økonomi, ledelse, og IT og med reference til virksomhedens CFO blive ansvarlig for følgende opgaver Arbejdsopgaver Rapportering af uge og månedsresultater Opfølgning på KPI Udvikling af rapportering Opfølgning på business cases Godkende og validere nye BC Rolling forecast Input til rekalkulering af standard cost Optimering af data processer på fabrikken Intern kontrol Optimere anvendelse af PO til opfølgning Ad hoc Om virksomheden Der er her tale om en kvalitetsfokuseret og velrenommeret produktionsvirksomhed der, som en del af en større koncern, er førende inden for sit felt. Virksomheden har fokus på kvalitet, balanceret lønsom vækst og medarbejdernes trivsel. Man har absolut en adfærd, der afspejler, at medarbejderne er en væsentlig ressource. Personlige kompetencer Du er selvkørende, proaktiv, struktureret og holder et rigtigt godt humør. Du er en serviceorienteret stærk taltekniker, der har en helt naturlig omgang med tallene. Du fungerer godt i rollen som specialisten, der samler trådene, overskuer problemstillingen og kommer i mål. Du er den operationelle Hand-on profil, der formår at se det store i det små. IT-kompetencer Generelt stærk på IT Uddannelse HD-R eller tilsvarende Sprog Dansk og engelsk Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..

Beskrivelse

I en kvalitetsfokuseret og velrenommeret produktionsvirksomhed, hvor dit fokus vil være på controlling af produktionen vil du i et tæt samspil med økonomi, ledelse, og IT og med reference til virksomhedens CFO blive ansvarlig for følgende opgaver

Arbejdsopgaver

  • Rapportering af uge og månedsresultater
  • Opfølgning på KPI
  • Udvikling af rapportering
  • Opfølgning på business cases
  • Godkende og validere nye BC
  • Rolling forecast
  • Input til rekalkulering af standard cost
  • Optimering af data processer på fabrikken
  • Intern kontrol
  • Optimere anvendelse af PO til opfølgning
  • Ad hoc

Om virksomheden

Der er her tale om en kvalitetsfokuseret og velrenommeret produktionsvirksomhed der, som en del af en større koncern, er førende inden for sit felt. Virksomheden har fokus på kvalitet, balanceret lønsom vækst og medarbejdernes trivsel. Man har absolut en adfærd, der afspejler, at medarbejderne er en væsentlig ressource.

Personlige kompetencer

Du er selvkørende, proaktiv, struktureret og holder et rigtigt godt humør. Du er en serviceorienteret stærk taltekniker, der har en helt naturlig omgang med tallene. Du fungerer godt i rollen som specialisten, der samler trådene, overskuer problemstillingen og kommer i mål. Du er den operationelle Hand-on profil, der formår at se det store i det små.

IT-kompetencer

Generelt stærk på IT

Uddannelse

HD-R eller tilsvarende

Sprog

Dansk og engelsk

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..

ORS/Small/40663498_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-11-14T13:00:07.1532019-12-28T00:00:00
330126910Forretningsorienteret Koncerncontroller søges til stor energivirksomhed i FredericiaProfile Beskrivelse Som koncerncontroller bliver du ansvarlig for controlling af større investeringer (over 100 mio.). Du vil være med fra start til slut i projekter, hvor du som uafhængig part udfordrer og sparrer med bl.a. projektlederne (typisk direktører ledere fra datterselskaber) for at sikre projektets kvalitet. Koncerncontrolleren vil også konsolidere investeringsplaner og udfordre og sikre, at forretningen beskriver de væsentligste forudsætninger, usikkerheder og risici i de enkelte projekter således, at der på koncernniveau skabes gennemsigtighed for den øverste ledelse og bestyrelsen. Du får en alsidig hverdag i en udadvendt funktion, hvor du er med til at påvirke nogle af Danmarks største investeringer indenfor grøn omstilling. Du bliver en del af en koncernøkonomifunktion, der består af 11 erfarne medarbejdere samt organisationens koncernøkonomidirektør, som du vil referere til. Dine opgaver bliver: Arbejdsopgaver Analyser Business cases Konsolidering af investeringsplaner Controlling på større investeringer (over 100 mio.) Sikre at interne investeringsretningslinjer overholdes på projekter Sikre økonomisk gennemsigtighed i projekter Skabe og sikre beslutningsgrundlag til øverste ledelse og bestyrelse Optimere processer i forhold til investeringsgovernance Skabe relationer ud i organisationen med henblik på at indhente informationer og skabe gennemsigtighed i forhold til beslutningsgrundlag Ad hoc Om virksomheden Her er tale om en stor, dynamisk organisation, der beskæftiger 1200 medarbejdere. Organisationen driver nationale og internationale projekter med fokus på at sikre fremtidens energi. Der eksisterer en stærk projektkultur og stort engagement for grøn omstilling. Organisationen lægger vægt på faglig og personudvikling samt samarbejde og faglig sparring. Der er desuden fokus på trivsel, hvilket resulterer i at der generelt er høj anciennitet blandt medarbejderne. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af sundhedsforsikring, pensionsordning, personaleforening, sociale arrangementer og fleksible arbejdstider. Personlige kompetencer Du er forretningsorienteret og har gennemslagskraft. Desuden besidder du veludviklede samarbejdsevner og du formår at kommunikere med samt skabe relationer på forskellige niveauer i organisationen. Du er proaktiv og analytisk i din tilgang. Samtidig trives du i et fagligt stærkt miljø, hvor der er mange udfordrende opgaver og til tider stramme deadlines. Som person er du tillidsvækkende og løsningsorienteret. IT-kompetencer Stærke Excel-kompetencer og gerne kendskab til SAP. Uddannelse Cand.merc. eller lignende. Sprog Engelsk i skrift og tale er et krav. Kontaktpersoner Søren Billeschou Christiansen og Nikita Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

Beskrivelse

Som koncerncontroller bliver du ansvarlig for controlling af større investeringer (over 100 mio.). Du vil være med fra start til slut i projekter, hvor du som uafhængig part udfordrer og sparrer med bl.a. projektlederne (typisk direktører/ledere fra datterselskaber) for at sikre projektets kvalitet. Koncerncontrolleren vil også konsolidere investeringsplaner og udfordre og sikre, at forretningen beskriver de væsentligste forudsætninger, usikkerheder og risici i de enkelte projekter således, at der på koncernniveau skabes gennemsigtighed for den øverste ledelse og bestyrelsen. Du får en alsidig hverdag i en udadvendt funktion, hvor du er med til at påvirke nogle af Danmarks største investeringer indenfor grøn omstilling. Du bliver en del af en koncernøkonomifunktion, der består af 11 erfarne medarbejdere samt organisationens koncernøkonomidirektør, som du vil referere til. Dine opgaver bliver:

Arbejdsopgaver

  • Analyser
  • Business cases
  • Konsolidering af investeringsplaner
  • Controlling på større investeringer (over 100 mio.)
  • Sikre at interne investeringsretningslinjer overholdes på projekter
  • Sikre økonomisk gennemsigtighed i projekter
  • Skabe og sikre beslutningsgrundlag til øverste ledelse og bestyrelse
  • Optimere processer i forhold til investeringsgovernance
  • Skabe relationer ud i organisationen med henblik på at indhente informationer og skabe gennemsigtighed i forhold til beslutningsgrundlag
  • Ad hoc

Om virksomheden

Her er tale om en stor, dynamisk organisation, der beskæftiger 1200 medarbejdere. Organisationen driver nationale og internationale projekter med fokus på at sikre fremtidens energi. Der eksisterer en stærk projektkultur og stort engagement for grøn omstilling. Organisationen lægger vægt på faglig og personudvikling samt samarbejde og faglig sparring. Der er desuden fokus på trivsel, hvilket resulterer i at der generelt er høj anciennitet blandt medarbejderne. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af sundhedsforsikring, pensionsordning, personaleforening, sociale arrangementer og fleksible arbejdstider.

Personlige kompetencer

Du er forretningsorienteret og har gennemslagskraft. Desuden besidder du veludviklede samarbejdsevner og du formår at kommunikere med samt skabe relationer på forskellige niveauer i organisationen. Du er proaktiv og analytisk i din tilgang. Samtidig trives du i et fagligt stærkt miljø, hvor der er mange udfordrende opgaver og til tider stramme deadlines. Som person er du tillidsvækkende og løsningsorienteret.

IT-kompetencer

Stærke Excel-kompetencer og gerne kendskab til SAP.

Uddannelse

Cand.merc. eller lignende.

Sprog

Engelsk i skrift og tale er et krav.

Kontaktpersoner

Søren Billeschou Christiansen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ORS/Small/bfc5ab2a_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-11-19T14:01:21.7302020-01-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Controller til Neurorehabilitering - Kbh

Neurorehabilitering - Kbh

Brønshøj
Brænder du for tal og økonomistyring, og har du særlige faglige kompetencer indenfor feltet? Neurorehabilitering Kbh udvider tilbuddene til borgere med erhvervet hjerneskade, og vi har derfor brug for flere kvalificerede kræfter. Du har nu chancen f...
Indrykket:14. november 2019
Udløbsdato:8. december 2019

Udviklingsorienteret financial controller søges til veldrevet og vækstende virksomhed nord for København

Proselection

København K
Beskrivelse Som controller tilbydes du en spændende og alsidig stilling, hvor hovedfokus vil være på den finansielle controlling. Tanken er at stillingen arbejder i en mere forretningsorienteret retning således, at Finance i højere grad opleves som ...
Indrykket:19. november 2019
Udløbsdato:7. december 2019

Erfaren controller søges til solid finansiel rådgivningsvirksomhed i København

Proselection

København K
Beskrivelse Som controller vil du selvstændigt varetage regnskaberne for to fonde og et internt selskab, hvor dine opgaver vil være koncentreret omkring tungere regnskabsopgaver. Fondene er investeringsfonde, som virksomheden er rådgiver for, og sel...
Indrykket:29. oktober 2019
Udløbsdato:12. december 2019

Ambitiøs Controller søges til kvalitetsfokuseret produktionsvirksomhed NV for Vejle

Proselection

København K
Beskrivelse I en kvalitetsfokuseret og velrenommeret produktionsvirksomhed, hvor dit fokus vil være på controlling af produktionen vil du i et tæt samspil med økonomi, ledelse, og IT og med reference til virksomhedens CFO blive ansvarlig for følgend...
Indrykket:14. november 2019
Udløbsdato:28. december 2019

Forretningsorienteret Koncerncontroller søges til stor energivirksomhed i Fredericia

Proselection

København K
Beskrivelse Som koncerncontroller bliver du ansvarlig for controlling af større investeringer (over 100 mio.). Du vil være med fra start til slut i projekter, hvor du som uafhængig part udfordrer og sparrer med bl.a. projektlederne (typisk direktøre...
Indrykket:19. november 2019
Udløbsdato:3. januar 2020