Politiets Efterretningstjeneste søger Efterretningscontrollere til HUMINT

Søborg, Rigspolitiet, Politiets Efterretningstjeneste

Er du en fagligt og metodisk velfunderet efterretningsmedarbejder med en kritisk tænkende tilgang til opgaveløsningen?

PET søger en efterretningscontroller til PET’s Center for HUMINT’s arbejde med statslige aktører.

HUMINT
HUMINT arbejder med indhentning og formidling af information fra menneskelige kilder. Centret er centralt for PET’s evne til at identificere, forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerheden i Danmark. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet imod Danmark eller mod danskere og danske interesser i udlandet.

Vi søger en person, der ser muligheder før begrænsninger, besidder gode empatiske evner og trives i et arbejdsmiljø, hvor samarbejde, etik og politisk tæft er nødvendige kompetencer. Til gengæld tilbyder vi en mulighed for at gøre en central forskel for den samlede efterretningsindsats med HUMINT i PET. Du bliver en del af et team, hvor professionalisme, hårdt arbejde og godt humør går hånd i hånd.

Om jobbet
Som efterretningscontroller er du den i HUMINT, der har styr på PET’s efterretningsbehov og overblik over, hvordan de bedst søges dækket. Du indgår som en vigtig del af det praktiske indhentningsarbejde, ligesom dit samarbejde med centrets ledelse er vitalt for målretningen af den samlede indsats. Alt arbejde foregår i tæt samarbejde med et team, som er sammensat af flere kompetencer, hvor dine primære ansvarsområder er:
• Overordnet målretning af indhentningen så den bedst muligt dækker PET’s efterretningsbehov
• Ansvar for rapportering og kvalitetssikring heraf
• Udvikling og målretning af de enkelte operationer
• Afdækning af nye indhentningsmuligheder.
Derudover vil en stor del af dit arbejde bestå i at koordinere med andre enheder i PET samt med samarbejdspartnere i ind- og udland.

Vi tilbyder et spændende arbejde i et center i hastig udvikling, hvor efterretningsmæssig professionalisme og respekt for de enkelte medarbejdere og deres holdninger og kompetencer står i centrum. Du får stor indflydelse på egne arbejdsopgaver og den fremtidige udvikling af HUMINT i PET. I takt med at du viser dig parat til det, får du et stort ansvar og du møder en forventning om, at du er den dygtigste på dit område og at din og dit teams løsning derfor i udgangspunktet er den bedste. Det stiller store krav til dig, men giver dig samtidig gode muligheder for at udvikle dig selv.

Om dig
Det er afgørende, at du har erfaring med efterretningsarbejde. Om du har akademisk baggrund, er politiuddannet, soldat eller noget helt andet, er ikke afgørende.

Det er en fordel, hvis du udover ovenstående kan kende dig selv i følgende udsagn:
• Du har erfaring med og viden om samfund, kultur og sprog i et eller flere fremmede lande, der udgør en trussel mod Danmarks sikkerhed.
• Du har erfaring med at behandle informationer indhentet fra menneskelige kilder.
• Du er fagligt stærk indenfor metode og kildekritik.
• Du har erfaring med at drive efterretningsoperationer.
• Du skriver korrekt og præcist dansk.
• Du interesserer dig for internationale forhold.
• Du bevæger dig uproblematisk i internationale miljøer og behersker engelsk – og gerne andre fremmedsprog – på forhandlingsniveau.
• Du har blik for omsætning/nedbrydning af strategiske målsætninger.
• Du har overblik og forståelse for betydningen af sammenhængskraft.
• Du har erfaring med at udvikle og optimere.

Vi tilbyder
Et spændende og alsidigt job med et vigtigt formål. Et job med stor mulighed for at præge PET’s udvikling, gode faglige og personlige udviklingsmuligheder og et uformelt arbejdsmiljø, hvor tillid, samarbejde og professionalisme er væsentlige værdier.

En stilling som giver en bred samarbejds- og kontaktflade på alle niveauer i PET og til en række eksterne samarbejdspartnere.

Ansættelsesforhold
Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.

Har du en politiuddannelse lønindplaceres du efter klassificeringsaftalen i henhold til kompetencer og kvalifikationer.

Har du en akademisk uddannelse, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende aftale mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation.

Har du en tredje uddannelsesbaggrund bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-Fællesoverenskomst.

Dit arbejdssted bliver Politiets Efterretningstjeneste med adresse på Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg.

Det er en forudsætning for ansættelse i Politiets Efterretningstjeneste, at du kan sikkerhedsgodkendes, ligesom du skal kunne opretholde denne gennem hele din ansættelse.

Et ansættelsesforhold i PET behandles med fortrolighed. Det anbefales, at ansøgere behandler ansøgnings- og eventuel ansættelsesproces med den højeste grad ad diskretion. Ansøger skal være opmærksom på, at der i forbindelse med ansøgnings- og ansættelsesprocessen for denne stilling er særlige sikkerhedsmæssige foranstaltninger. Ved eventuel ansættelse vil yderligere vejledning omkring fortrolighed blive givet.

Kontakt
Ønsker du yderligere information vedrørende den ledige stilling, er du velkommen til at kontakte os på telefon 22665132. Du kan finde mere information om PET på vores hjemmeside www.pet.dk og politiet generelt på www.jobipolitiet.dk.

Alle interesserede uanset alder, køn, religion og etniske tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Ønsker du at søge stillingen, skal du sende din ansøgning, CV og evt. anbefalinger med almindelig post til Rigspolitiet, Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg, Att.: S.O. og påføre teksten ”Ansøgning 3”. Du bedes forsegle din ansøgning og kuvert i endnu en kuvert.

NB. Stillingen kan IKKE søges online og nedenstående link/knap må derfor IKKE benyttes. Ansøgningen kan og må heller ikke afleveres personligt hos Politiets Efterretningstjeneste.

Ansøgningsfrist: 1. august 2019

 

Politiets Efterretningstjeneste har som mission at identificere, forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerhed i det danske samfund. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet mod Danmark eller mod danskere og danske interesser i udlandet.

Politiets Efterretningstjeneste har som vision at være en analytisk baseret efterretnings- og sikkerhedstjeneste med en høj grad af beredskabs- og operationsparathed.

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330051018Phoenix-b75954ef12019-07-05T00:00:00Politiets Efterretningstjeneste søger Efterretningscontrollere til HUMINT

Søborg, Rigspolitiet, Politiets Efterretningstjeneste

Er du en fagligt og metodisk velfunderet efterretningsmedarbejder med en kritisk tænkende tilgang til opgaveløsningen?

PET søger en efterretningscontroller til PET’s Center for HUMINT’s arbejde med statslige aktører.

HUMINT
HUMINT arbejder med indhentning og formidling af information fra menneskelige kilder. Centret er centralt for PET’s evne til at identificere, forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerheden i Danmark. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet imod Danmark eller mod danskere og danske interesser i udlandet.

Vi søger en person, der ser muligheder før begrænsninger, besidder gode empatiske evner og trives i et arbejdsmiljø, hvor samarbejde, etik og politisk tæft er nødvendige kompetencer. Til gengæld tilbyder vi en mulighed for at gøre en central forskel for den samlede efterretningsindsats med HUMINT i PET. Du bliver en del af et team, hvor professionalisme, hårdt arbejde og godt humør går hånd i hånd.

Om jobbet
Som efterretningscontroller er du den i HUMINT, der har styr på PET’s efterretningsbehov og overblik over, hvordan de bedst søges dækket. Du indgår som en vigtig del af det praktiske indhentningsarbejde, ligesom dit samarbejde med centrets ledelse er vitalt for målretningen af den samlede indsats. Alt arbejde foregår i tæt samarbejde med et team, som er sammensat af flere kompetencer, hvor dine primære ansvarsområder er:
• Overordnet målretning af indhentningen så den bedst muligt dækker PET’s efterretningsbehov
• Ansvar for rapportering og kvalitetssikring heraf
• Udvikling og målretning af de enkelte operationer
• Afdækning af nye indhentningsmuligheder.
Derudover vil en stor del af dit arbejde bestå i at koordinere med andre enheder i PET samt med samarbejdspartnere i ind- og udland.

Vi tilbyder et spændende arbejde i et center i hastig udvikling, hvor efterretningsmæssig professionalisme og respekt for de enkelte medarbejdere og deres holdninger og kompetencer står i centrum. Du får stor indflydelse på egne arbejdsopgaver og den fremtidige udvikling af HUMINT i PET. I takt med at du viser dig parat til det, får du et stort ansvar og du møder en forventning om, at du er den dygtigste på dit område og at din og dit teams løsning derfor i udgangspunktet er den bedste. Det stiller store krav til dig, men giver dig samtidig gode muligheder for at udvikle dig selv.

Om dig
Det er afgørende, at du har erfaring med efterretningsarbejde. Om du har akademisk baggrund, er politiuddannet, soldat eller noget helt andet, er ikke afgørende.

Det er en fordel, hvis du udover ovenstående kan kende dig selv i følgende udsagn:
• Du har erfaring med og viden om samfund, kultur og sprog i et eller flere fremmede lande, der udgør en trussel mod Danmarks sikkerhed.
• Du har erfaring med at behandle informationer indhentet fra menneskelige kilder.
• Du er fagligt stærk indenfor metode og kildekritik.
• Du har erfaring med at drive efterretningsoperationer.
• Du skriver korrekt og præcist dansk.
• Du interesserer dig for internationale forhold.
• Du bevæger dig uproblematisk i internationale miljøer og behersker engelsk – og gerne andre fremmedsprog – på forhandlingsniveau.
• Du har blik for omsætning/nedbrydning af strategiske målsætninger.
• Du har overblik og forståelse for betydningen af sammenhængskraft.
• Du har erfaring med at udvikle og optimere.

Vi tilbyder
Et spændende og alsidigt job med et vigtigt formål. Et job med stor mulighed for at præge PET’s udvikling, gode faglige og personlige udviklingsmuligheder og et uformelt arbejdsmiljø, hvor tillid, samarbejde og professionalisme er væsentlige værdier.

En stilling som giver en bred samarbejds- og kontaktflade på alle niveauer i PET og til en række eksterne samarbejdspartnere.

Ansættelsesforhold
Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.

Har du en politiuddannelse lønindplaceres du efter klassificeringsaftalen i henhold til kompetencer og kvalifikationer.

Har du en akademisk uddannelse, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende aftale mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation.

Har du en tredje uddannelsesbaggrund bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-Fællesoverenskomst.

Dit arbejdssted bliver Politiets Efterretningstjeneste med adresse på Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg.

Det er en forudsætning for ansættelse i Politiets Efterretningstjeneste, at du kan sikkerhedsgodkendes, ligesom du skal kunne opretholde denne gennem hele din ansættelse.

Et ansættelsesforhold i PET behandles med fortrolighed. Det anbefales, at ansøgere behandler ansøgnings- og eventuel ansættelsesproces med den højeste grad ad diskretion. Ansøger skal være opmærksom på, at der i forbindelse med ansøgnings- og ansættelsesprocessen for denne stilling er særlige sikkerhedsmæssige foranstaltninger. Ved eventuel ansættelse vil yderligere vejledning omkring fortrolighed blive givet.

Kontakt
Ønsker du yderligere information vedrørende den ledige stilling, er du velkommen til at kontakte os på telefon 22665132. Du kan finde mere information om PET på vores hjemmeside www.pet.dk og politiet generelt på www.jobipolitiet.dk.

Alle interesserede uanset alder, køn, religion og etniske tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Ønsker du at søge stillingen, skal du sende din ansøgning, CV og evt. anbefalinger med almindelig post til Rigspolitiet, Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg, Att.: S.O. og påføre teksten ”Ansøgning 3”. Du bedes forsegle din ansøgning og kuvert i endnu en kuvert.

NB. Stillingen kan IKKE søges online og nedenstående link/knap må derfor IKKE benyttes. Ansøgningen kan og må heller ikke afleveres personligt hos Politiets Efterretningstjeneste.

Ansøgningsfrist: 1. august 2019

 

Politiets Efterretningstjeneste har som mission at identificere, forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerhed i det danske samfund. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet mod Danmark eller mod danskere og danske interesser i udlandet.

Politiets Efterretningstjeneste har som vision at være en analytisk baseret efterretnings- og sikkerhedstjeneste med en høj grad af beredskabs- og operationsparathed.

 

Søborg, Rigspolitiet, Politiets Efterretningstjeneste Er du en fagligt og metodisk velfunderet efterretningsmedarbejder med en kritisk tænkende tilgang til opgaveløsningen?PET søger en efterretningscontroller til PET s Center for HUMINT s arbejde med statslige aktører.HUMINTHUMINT arbejder med indhentning og formidling af information fra menneskelige kilder. Centret er centralt for PET s evne til at identificere, forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerheden i Danmark. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet imod Danmark eller mod danskere og danske interesser i udlandet.Vi søger en person, der ser muligheder før begrænsninger, besidder gode empatiske evner og trives i et arbejdsmiljø, hvor samarbejde, etik og politisk tæft er nødvendige kompetencer. Til gengæld tilbyder vi en mulighed for at gøre en central forskel for den samlede efterretningsindsats med HUMINT i PET. Du bliver en del af et team, hvor professionalisme, hårdt arbejde og godt humør går hånd i hånd.Om jobbetSom efterretningscontroller er du den i HUMINT, der har styr på PET s efterretningsbehov og overblik over, hvordan de bedst søges dækket. Du indgår som en vigtig del af det praktiske indhentningsarbejde, ligesom dit samarbejde med centrets ledelse er vitalt for målretningen af den samlede indsats. Alt arbejde foregår i tæt samarbejde med et team, som er sammensat af flere kompetencer, hvor dine primære ansvarsområder er: Overordnet målretning af indhentningen så den bedst muligt dækker PET s efterretningsbehov Ansvar for rapportering og kvalitetssikring heraf Udvikling og målretning af de enkelte operationer Afdækning af nye indhentningsmuligheder.Derudover vil en stor del af dit arbejde bestå i at koordinere med andre enheder i PET samt med samarbejdspartnere i ind- og udland.Vi tilbyder et spændende arbejde i et center i hastig udvikling, hvor efterretningsmæssig professionalisme og respekt for de enkelte medarbejdere og deres holdninger og kompetencer står i centrum. Du får stor indflydelse på egne arbejdsopgaver og den fremtidige udvikling af HUMINT i PET. I takt med at du viser dig parat til det, får du et stort ansvar og du møder en forventning om, at du er den dygtigste på dit område og at din og dit teams løsning derfor i udgangspunktet er den bedste. Det stiller store krav til dig, men giver dig samtidig gode muligheder for at udvikle dig selv.Om digDet er afgørende, at du har erfaring med efterretningsarbejde. Om du har akademisk baggrund, er politiuddannet, soldat eller noget helt andet, er ikke afgørende.Det er en fordel, hvis du udover ovenstående kan kende dig selv i følgende udsagn: Du har erfaring med og viden om samfund, kultur og sprog i et eller flere fremmede lande, der udgør en trussel mod Danmarks sikkerhed. Du har erfaring med at behandle informationer indhentet fra menneskelige kilder. Du er fagligt stærk indenfor metode og kildekritik. Du har erfaring med at drive efterretningsoperationer. Du skriver korrekt og præcist dansk. Du interesserer dig for internationale forhold. Du bevæger dig uproblematisk i internationale miljøer og behersker engelsk og gerne andre fremmedsprog på forhandlingsniveau. Du har blik for omsætning nedbrydning af strategiske målsætninger. Du har overblik og forståelse for betydningen af sammenhængskraft. Du har erfaring med at udvikle og optimere.Vi tilbyderEt spændende og alsidigt job med et vigtigt formål. Et job med stor mulighed for at præge PET s udvikling, gode faglige og personlige udviklingsmuligheder og et uformelt arbejdsmiljø, hvor tillid, samarbejde og professionalisme er væsentlige værdier.En stilling som giver en bred samarbejds- og kontaktflade på alle niveauer i PET og til en række eksterne samarbejdspartnere. AnsættelsesforholdStillingen ønskes besat hurtigst muligt. Har du en politiuddannelse lønindplaceres du efter klassificeringsaftalen i henhold til kompetencer og kvalifikationer.Har du en akademisk uddannelse, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende aftale mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation.Har du en tredje uddannelsesbaggrund bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK STAT samt OAO-S-Fællesoverenskomst.Dit arbejdssted bliver Politiets Efterretningstjeneste med adresse på Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg.Det er en forudsætning for ansættelse i Politiets Efterretningstjeneste, at du kan sikkerhedsgodkendes, ligesom du skal kunne opretholde denne gennem hele din ansættelse.Et ansættelsesforhold i PET behandles med fortrolighed. Det anbefales, at ansøgere behandler ansøgnings- og eventuel ansættelsesproces med den højeste grad ad diskretion. Ansøger skal være opmærksom på, at der i forbindelse med ansøgnings- og ansættelsesprocessen for denne stilling er særlige sikkerhedsmæssige foranstaltninger. Ved eventuel ansættelse vil yderligere vejledning omkring fortrolighed blive givet. KontaktØnsker du yderligere information vedrørende den ledige stilling, er du velkommen til at kontakte os på telefon 22665132. Du kan finde mere information om PET på vores hjemmeside www.pet.dk og politiet generelt på www.jobipolitiet.dk. Alle interesserede uanset alder, køn, religion og etniske tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.Ønsker du at søge stillingen, skal du sende din ansøgning, CV og evt. anbefalinger med almindelig post til Rigspolitiet, Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg, Att.: S.O. og påføre teksten Ansøgning 3 . Du bedes forsegle din ansøgning og kuvert i endnu en kuvert. NB. Stillingen kan IKKE søges online og nedenstående link knap må derfor IKKE benyttes. Ansøgningen kan og må heller ikke afleveres personligt hos Politiets Efterretningstjeneste. Ansøgningsfrist: 1. august 2019 Politiets Efterretningstjeneste har som mission at identificere, forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerhed i det danske samfund. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet mod Danmark eller mod danskere og danske interesser i udlandet. Politiets Efterretningstjeneste har som vision at være en analytisk baseret efterretnings- og sikkerhedstjeneste med en høj grad af beredskabs- og operationsparathed.11jobnetb75954ef100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-01T00:00:0000000EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofteEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxe3554374Politiets Efterretningstjeneste11Klausdalsbrovej 12860SøborgDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent785016JobNet5011103501110310027-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b75954efhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b75954efhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b75954ef&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b75954ef&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/1.jpgMed et job indenfor Økonomi får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12007951Dansk3Læse/ tale937348Controller3Økonomi362154234noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330049847Erfaren Group Controller søges til produktionsvirksomhed beliggende på MidtsjællandBasic Beskrivelse I en alsidig rolle som Group Controller, bliver du operativt involveret i virksomhedens administrative kerneopgaver inden for produktions, finansiel og business controlling. Du bliver en af 10 medarbejdere i en faglig stærk organisation under CFO en, hvor du tager ansvar for dine helt egne opgaver. Du har mulighed for at sparre med dine nærmeste kolleger, hvor der også er en forventning om, at du træder til med kvalificerede input fra dine primære kompetenceområder Arbejdsopgaver Opfølgning og vedligeholdelse af stamdata og styklister Ansvar for opsætning og videreudvikling af Standard Cost Analyse af pris- og produktionsvarianser Analyse af produktmarginer og performance Lager opfølgning, værdiansættelse, omkostningsallokering Transfer Pricing Deltage i månedsafslutningen, finansiel controlling af regnskab, afvigelsesanalyser og kommentarer Optimering og effektivisering af systemmæssige processer og rapportering Sparringspartner på regnskab og koncernrapportering Udarbejde Budgetterings- og forecasting modeller Diverse ad hoc opgaver Om virksomheden Der er her tale om en anerkendt og respekteret international virksomhed, der siden midten af forrige århundrede har virket inden for sit felt. Virksomheden har hovedsæde i Danmark og datterselskaber i flere verdensdele. Man tilbyder en bred vifte af løsninger inden for sit specifikke område. Virksomheden producerer sine produkter i Danmark i et engageret miljø af specialister, og man har en afbalanceret fokuseret vækststrategi, der har sit udgangspunkt i effektivitet og kvalitet. Man har en fokuseret og kvalitetsbevidst profil hvor medarbejderne udgør en væsentlig ressource. Personlige kompetencer Du er proaktiv, struktureret, har regnskabsforståelse og analytisk sans. Du er robust og kommunikerende, og håndterer dine daglige opgaver med stor sikkerhed. Du trives i et ansvarligt miljø og er ikke bange for at tage initiativ til udvikling og forbedringer, og du trives med at have muligheden for at sætte dit aftryk på afdelingens processer uden at kompromittere din egen operative indsats. Du har en velafbalanceret tilgang til ansvar, og du kan arbejde selvstændigt såvel som i teams og har stor forståelse for at ingen kommer i mål alene. IT-kompetencer Generelt stærk på IT. God systemforståelse og indgående kendskab til ERP og BI systemer. Uddannelse HD-R, Cand.merc.aud merc. eller tilsvarende. Sprog Engelsk er er et krav Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Nikita Faber Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..

Beskrivelse

I en alsidig rolle som Group Controller, bliver du operativt involveret i virksomhedens administrative kerneopgaver inden for produktions, finansiel og business controlling. Du bliver en af 10 medarbejdere i en faglig stærk organisation under CFO’en, hvor du tager ansvar for dine helt egne opgaver. Du har mulighed for at sparre med dine nærmeste kolleger, hvor der også er en forventning om, at du træder til med kvalificerede input fra dine primære kompetenceområder

Arbejdsopgaver

  • Opfølgning og vedligeholdelse af stamdata og styklister
  • Ansvar for opsætning og videreudvikling af Standard Cost
  • Analyse af pris- og produktionsvarianser
  • Analyse af produktmarginer og performance
  • Lager opfølgning, værdiansættelse, omkostningsallokering
  • Transfer Pricing
  • Deltage i månedsafslutningen, finansiel controlling af regnskab, afvigelsesanalyser og kommentarer
  • Optimering og effektivisering af systemmæssige processer og rapportering
  • Sparringspartner på regnskab og koncernrapportering
  • Udarbejde Budgetterings- og forecasting modeller
  • Diverse ad hoc opgaver

Om virksomheden

Der er her tale om en anerkendt og respekteret international virksomhed, der siden midten af forrige århundrede har virket inden for sit felt. Virksomheden har hovedsæde i Danmark og datterselskaber i flere verdensdele. Man tilbyder en bred vifte af løsninger inden for sit specifikke område. Virksomheden producerer sine produkter i Danmark i et engageret miljø af specialister, og man har en afbalanceret fokuseret vækststrategi, der har sit udgangspunkt i effektivitet og kvalitet. Man har en fokuseret og kvalitetsbevidst profil hvor medarbejderne udgør en væsentlig ressource.

Personlige kompetencer

Du er proaktiv, struktureret, har regnskabsforståelse og analytisk sans. Du er robust og kommunikerende, og håndterer dine daglige opgaver med stor sikkerhed. Du trives i et ansvarligt miljø og er ikke bange for at tage initiativ til udvikling og forbedringer, og du trives med at have muligheden for at sætte dit aftryk på afdelingens processer uden at kompromittere din egen operative indsats. Du har en velafbalanceret tilgang til ansvar, og du kan arbejde selvstændigt såvel som i teams og har stor forståelse for at ingen kommer i mål alene.

IT-kompetencer

Generelt stærk på IT. God systemforståelse og indgående kendskab til ERP og BI systemer.

Uddannelse

HD-R, Cand.merc.aud / merc. eller tilsvarende.

Sprog

Engelsk er er et krav

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Nikita Faber Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..

ORS/Small/c2fa6ed0_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-06-27T12:00:37.1402019-07-31T00:00:00
330055521Ambitiøs operativ Controller søges til velkonsolideret Entreprenørvirksomhed i OdenseBasic Beskrivelse I en kvalitetsorienteret og fokuseret entreprenørvirksomhed, bliver du i en nyoprettet stilling som controller det operative bindeled mellem regnskabsafdelingen, der består af fire personer og økonomichefen. Du får ansvaret for følgende opgaver Arbejdsopgaver Likviditetsstyring Forecast Budgetter Månedsafslutninger Byggeregnskaber, månedligt KPI er Diverse ad-hoc opgaver Om virksomheden Der er her tale om veletableret og meget fokuseret entreprenørvirksomhed, der har eksisteret i mere end 50 år. Man forstår at tilpasse strategien til de herskende konjunkturer, og har derfor i dag en velfungerende og meget tilpasningsdygtig virksomhed, der håndterer omverdenen, medarbejderne og kunderne med stor succes. Personlige kompetencer Du er selvkørende, proaktiv, struktureret og holder et rigtigt godt humør. Du er en teknisk fagligt stærk ballast, og du forstår at træde til, der hvor dine kompetencer gør størst gavn. Du anerkender din operative rolle, og er forstående over for, at hele afdelingen skal fungere og i land med sine opgaver, før der er tale om en succes. IT-kompetencer Gerne Navision og Excel er et krav Uddannelse HD-R eller tilsvarende Sprog Dansk og engelsk Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Nikita Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..

Beskrivelse

I en kvalitetsorienteret og fokuseret entreprenørvirksomhed, bliver du i en nyoprettet stilling som controller det operative bindeled mellem regnskabsafdelingen, der består af fire personer og økonomichefen. Du får ansvaret for følgende opgaver

Arbejdsopgaver

  • Likviditetsstyring
  • Forecast
  • Budgetter
  • Månedsafslutninger
  • Byggeregnskaber, månedligt
  • KPI’er
  • Diverse ad-hoc opgaver

Om virksomheden

Der er her tale om veletableret og meget fokuseret entreprenørvirksomhed, der har eksisteret i mere end 50 år. Man forstår at tilpasse strategien til de herskende konjunkturer, og har derfor i dag en velfungerende og meget tilpasningsdygtig virksomhed, der håndterer omverdenen, medarbejderne og kunderne med stor succes.

Personlige kompetencer

Du er selvkørende, proaktiv, struktureret og holder et rigtigt godt humør. Du er en teknisk fagligt stærk ballast, og du forstår at træde til, der hvor dine kompetencer gør størst gavn. Du anerkender din operative rolle, og er forstående over for, at hele afdelingen skal fungere og i land med sine opgaver, før der er tale om en succes.

IT-kompetencer

Gerne Navision og Excel er et krav

Uddannelse

HD-R eller tilsvarende

Sprog

Dansk og engelsk

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..

ORS/Small/6e0cbadf_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-07-05T17:01:41.6502019-08-08T00:00:00
330053618Skarp projektcontroller søges til IT-servicevirksomhed i HerlevBasic Beskrivelse Som projektcontroller vil du få ansvaret for at kontrollere og styre et udsnit af virksomhedens projekter af forskellige størrelser og tidshorisonter. Du vil indgå i en afdeling på i alt seks controllere med forskellige fokusområder, og du vil referere til virksomhedens økonomichef. Din hverdag vil være præget af en varieret opgaveportefølje og du vil i din opgaveløsning have en bred kontaktflade med både interne og eksterne aktører. Dine opgaver omfatter: Arbejdsopgaver Porteføljestyring Risikostyring Projektgennemgang, herunder statuslister Projektbudgetter Analyser IFRS Kontrakter Optimering og effektivisering af processer Ad-hoc Om virksomheden Her er tale om en projektorienteret virksomhed, der beskæftiger ca. 670 medarbejdere i Danmark, fordelt på forskellige lokationer. På adressen vil du have ca. 100 kolleger i hverdagen. Virksomheden befinder sig i en spændende udviklingsfase, hvor der blandt andet arbejdes med at forbedre interne processer. Der eksisterer en behagelig og uformel atmosfære i virksomheden, og der lægges vægt på frihed under ansvar og godt samarbejde på tværs af organisationen. Fra virksomhedens side tilbydes gode personaleforhold såsom sundhedsforsikring, pensionsordning, frokostordning og sociale arrangementer. Personlige kompetencer Du er nysgerrig af natur og arbejder analytisk og detaljeorienteret. Da du vil varetage en udadvendt funktion, er det vigtigt at du trives med at have kontakt med mange forskellige mennesker af forskellige baggrunde. Du forstår derfor at kommunikere og samarbejde med forskellige faggrupper. Derudover er du en kvalitetsbevidst person, der har et godt overblik og som godt kan lide at skabe gode resultater. IT-kompetencer Du har flair for IT Uddannelse & Erfaring HD-R eller cand.merc. Du har minimum nogle års projekterfaring. Sprog Dansk og engelsk på højt niveau Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som projektcontroller vil du få ansvaret for at kontrollere og styre et udsnit af virksomhedens projekter af forskellige størrelser og tidshorisonter. Du vil indgå i en afdeling på i alt seks controllere med forskellige fokusområder, og du vil referere til virksomhedens økonomichef. Din hverdag vil være præget af en varieret opgaveportefølje og du vil i din opgaveløsning have en bred kontaktflade med både interne og eksterne aktører. Dine opgaver omfatter:

Arbejdsopgaver

  • Porteføljestyring
  • Risikostyring
  • Projektgennemgang, herunder statuslister
  • Projektbudgetter
  • Analyser
  • IFRS
  • Kontrakter
  • Optimering og effektivisering af processer
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Her er tale om en projektorienteret virksomhed, der beskæftiger ca. 670 medarbejdere i Danmark, fordelt på forskellige lokationer. På adressen vil du have ca. 100 kolleger i hverdagen. Virksomheden befinder sig i en spændende udviklingsfase, hvor der blandt andet arbejdes med at forbedre interne processer. Der eksisterer en behagelig og uformel atmosfære i virksomheden, og der lægges vægt på frihed under ansvar og godt samarbejde på tværs af organisationen. Fra virksomhedens side tilbydes gode personaleforhold såsom sundhedsforsikring, pensionsordning, frokostordning og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Du er nysgerrig af natur og arbejder analytisk og detaljeorienteret. Da du vil varetage en udadvendt funktion, er det vigtigt at du trives med at have kontakt med mange forskellige mennesker af forskellige baggrunde. Du forstår derfor at kommunikere og samarbejde med forskellige faggrupper.

Derudover er du en kvalitetsbevidst person, der har et godt overblik og som godt kan lide at skabe gode resultater.

IT-kompetencer

Du har flair for IT

Uddannelse & Erfaring

HD-R eller cand.merc. Du har minimum nogle års projekterfaring.

Sprog

Dansk og engelsk på højt niveau

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/ee80ca1b_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-07-03T18:00:20.8502019-08-06T00:00:00
330060336Specialkonsulent med stærke controller- og regnskabskompetencer til Regnskabsteamet i Børne- og UngdomsforvaltningenBasic Vi søger en erfaren controller med en solid økonomifaglig baggrund, som kan sikre høj kvalitet i driften samtidig med, at der er fokus på udvikling og optimering af processer. Du arbejder struktureret og selvstændigt, og du bidrager samtidig med at skabe det gode samarbejde i teamet og på tværs af organisationen. Vi søger en erfaren og fagligt stærk controller til vores regnskabsteam, der sammen med kollegerne i teamet kan sikre, at Børne- og Ungdomsforvaltningens regnskab til enhver tid giver det bedst mulige styringsgrundlag, både i forvaltningen og på de enkelte skoler og institutioner. Det vil ske i et tæt og positivt samarbejde med kolleger i vores egen forvaltning og med Københavns Kommunes Koncernservice, der varetager de traditionelle bogføringsopgaver. Om stillingen Vi tilbyder et alsidigt job i en afvekslende hverdag med mange bolde i luften. Du får som controller en central rolle i regnskabsteamet, og du har mod på at løse mange forskellige regnskabsopgaver i samarbejde med gode kolleger. Opgaverne i teamet spænder vidt, men det er vigtigt, at du kan se dig selv bidrage til at løse nedenstående opgaver: rådgive og give support til brugere om løsning af diverse problemstillinger for eksempel relateret til afstemninger af kontantkasser, overgange til nye betalingsformer, balancekonti, overholdelse af regler forretningsgange mv. udføre konkrete controller- og regnskabsopgaver i relation til eksempelvis periodeluk, årsafslutning, afstemninger af balancekonti, kontantkasser, fakturakontrol og rykkerprocedurer mv. afstemninger mellem fagsystemer og økonomisystem afstemninger af debitorer og kreditorer understøttelse af brugen af Kvantum, som er kommunens SAP-baserede økonomisystem Du refererer til regnskabschefen og indgår i regnskabsteamet, som pt. består af otte medarbejdere. Om dig Vi forventer, at du har en relevant uddannelse, fx cand.merc., cand.merc.aud. eller anden økonomisk uddannelse, og at du har praktisk erfaring med tilsvarende arbejdsopgaver fra en lignende stilling. Du har en god it-forståelse og skal endvidere have gode kommunikative evner, kunne formulere dig præcist og målrettet både mundtligt og skriftligt og kunne formidle din faglighed i øjenhøjde. Vi lægger vægt på, at du har et godt humør og går positivt til nye opgaver. Det er afgørende for os, at du er fleksibel, udviklingsorienteret og brænder for videndeling både at lære fra dig og lære nyt. Du er også en person, der tager ansvar og initiativ, og du har overblik og arbejder struktureret. Vi forventer, at du har en stærk regnskabsfaglig profil og kan arbejde i regnskabssystemer, gerne SAP og økonomiprocesser i det offentlige har en god talforståelse og erfaring med at arbejde med Excel på højt niveau kan dykke ned i systemerne og finde ind til kernen af problemstillingerne er typen, der bliver ved indtil tallene stemmer forstår vigtigheden af, at forvaltningen lever op til kommunens regler og krav på regnskabsområdet, og er i stand til at formidle dette til samarbejdspartnere og slutbrugere har erfaring med at få nye forretningsgange og kontroller til at fungere og kan vedligeholde samt kvalitetssikre årshjul, regnskabsinstruks og vejledninger mv. Vi tilbyder Du bliver ansat i en stor organisation med gode muligheder for faglig udvikling og karrieremuligheder. Vi har et godt, fagligt og kollegialt arbejdsmiljø, hvor vi løfter i flok. Løn- og ansættelsesvilkår Arbejdstiden er 37 timer om ugen med tilknyttet flekstidsaftale. Vi forventer en ansættelse som specialkonsulent eller lignende alt efter erfaring og kvalifikationer. Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst og aftales efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Forventet ansættelse den 1. oktober 2019. Særlige forhold Vi har indrettet os efter principperne i aktivitetsbaseret indretning, hvilket betyder, at hos os har du ikke en fast plads, og det kræver, at du hver dag er reflekteret over dagens opgaver, og hvor i indretningen de bedst løses. Yderligere information Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte regnskabschef Helle Vestergaard Motsi på 2440 6909. Søg via nedenstående link senest onsdag den 14. august 2019. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 34 og evt. 2. samtale i uge 35. Om Børne- og Ungdomsforvaltningen Børne- og Ungdomsforvaltningen har til opgave at sikre folkeskoleuddannelse og dagpasningstilbud til alle Københavns børn og unge. Vi har et årligt budget på ca. 10,5 mia. kr. Grundlaget for at kunne sikre, at vores midler anvendes til gavn for vores børn og unge er en sikker, regnskabsmæssig forvaltning.

Vi søger en erfaren controller med en solid økonomifaglig baggrund, som kan sikre høj kvalitet i driften samtidig med, at der er fokus på udvikling og optimering af processer. Du arbejder struktureret og selvstændigt, og du bidrager samtidig med at skabe det gode samarbejde i teamet og på tværs af organisationen. Vi søger en erfaren og fagligt stærk controller til vores regnskabsteam, der sammen med kollegerne i teamet kan sikre, at Børne- og Ungdomsforvaltningens regnskab til enhver tid giver det bedst mulige styringsgrundlag, både i forvaltningen og på de enkelte skoler og institutioner. Det vil ske i et tæt og positivt samarbejde med kolleger i vores egen forvaltning og med Københavns Kommunes Koncernservice, der varetager de traditionelle bogføringsopgaver.

Om stillingen
Vi tilbyder et alsidigt job i en afvekslende hverdag med mange bolde i luften. Du får som controller en central rolle i regnskabsteamet, og du har mod på at løse mange forskellige regnskabsopgaver i samarbejde med gode kolleger. Opgaverne i teamet spænder vidt, men det er vigtigt, at du kan se dig selv bidrage til at løse nedenstående opgaver:

  • rådgive og give support til brugere om løsning af diverse problemstillinger – for eksempel relateret til afstemninger af kontantkasser, overgange til nye betalingsformer, balancekonti, overholdelse af regler/forretningsgange mv.
  • udføre konkrete controller- og regnskabsopgaver i relation til eksempelvis periodeluk, årsafslutning, afstemninger af balancekonti, kontantkasser, fakturakontrol og rykkerprocedurer mv.
  • afstemninger mellem fagsystemer og økonomisystem
  • afstemninger af debitorer og kreditorer
  • understøttelse af brugen af Kvantum, som er kommunens SAP-baserede økonomisystem

Du refererer til regnskabschefen og indgår i regnskabsteamet, som pt. består af otte medarbejdere.

Om dig
Vi forventer, at du har en relevant uddannelse, fx cand.merc., cand.merc.aud. eller anden økonomisk uddannelse, og at du har praktisk erfaring med tilsvarende arbejdsopgaver fra en lignende stilling. Du har en god it-forståelse og skal endvidere have gode kommunikative evner, kunne formulere dig præcist og målrettet både mundtligt og skriftligt og kunne formidle din faglighed i øjenhøjde.

Vi lægger vægt på, at du har et godt humør og går positivt til nye opgaver. Det er afgørende for os, at du er fleksibel, udviklingsorienteret og brænder for videndeling – både at lære fra dig og lære nyt. Du er også en person, der tager ansvar og initiativ, og du har overblik og arbejder struktureret.

Vi forventer, at du

  • har en stærk regnskabsfaglig profil og kan arbejde i regnskabssystemer, gerne SAP og økonomiprocesser i det offentlige
  • har en god talforståelse og erfaring med at arbejde med Excel på højt niveau
  • kan dykke ned i systemerne og finde ind til kernen af problemstillingerne
  • er typen, der bliver ved indtil tallene stemmer
  • forstår vigtigheden af, at forvaltningen lever op til kommunens regler og krav på regnskabsområdet, og er i stand til at formidle dette til samarbejdspartnere og slutbrugere
  • har erfaring med at få nye forretningsgange og kontroller til at fungere og kan vedligeholde samt kvalitetssikre årshjul, regnskabsinstruks og vejledninger mv.

Vi tilbyder
Du bliver ansat i en stor organisation med gode muligheder for faglig udvikling og karrieremuligheder. Vi har et godt, fagligt og kollegialt arbejdsmiljø, hvor vi løfter i flok.

Løn- og ansættelsesvilkår
Arbejdstiden er 37 timer om ugen med tilknyttet flekstidsaftale. Vi forventer en ansættelse som specialkonsulent eller lignende alt efter erfaring og kvalifikationer. Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst og aftales efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Forventet ansættelse den 1. oktober 2019.

Særlige forhold
Vi har indrettet os efter principperne i aktivitetsbaseret indretning, hvilket betyder, at hos os har du ikke en fast plads, og det kræver, at du hver dag er reflekteret over dagens opgaver, og hvor i indretningen de bedst løses.

Yderligere information
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte regnskabschef Helle Vestergaard Motsi på 2440 6909.

Søg via nedenstående link senest onsdag den 14. august 2019.
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 34 og evt. 2. samtale i uge 35.

Om Børne- og Ungdomsforvaltningen
Børne- og Ungdomsforvaltningen har til opgave at sikre folkeskoleuddannelse og dagpasningstilbud til alle Københavns børn og unge. Vi har et årligt budget på ca. 10,5 mia. kr. Grundlaget for at kunne sikre, at vores midler anvendes til gavn for vores børn og unge er en sikker, regnskabsmæssig forvaltning.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngØkonomi og RegnskabKøbenhavn V2019-07-16T10:00:11.5332019-08-14T00:00:00
330060338Controller med revisionsmæssig baggrund og stærke regnskabskompetencer til Regnskabsteamet i Børne- og UngdomsforvaltningenBasic Vil du bruge din erfaring fra revisionsbranchen til at sikre høj kvalitet i driften samtidig med, at du har fokus på udvikling og optimering af processer? Evner du at arbejde struktureret og selvstændigt samtidig med, at du koordinerer regnskabsteamets arbejde i forbindelse med måneds- og årsafslutning? Vi søger en fagligt stærk controller og koordinator med en solid revisionsmæssig erfaring til vores regnskabsteam, der sammen med kollegerne i teamet kan sikre, at Børne- og Ungdomsforvaltningens regnskab til enhver tid giver det bedst mulige styringsgrundlag, både i forvaltningen og på de enkelte skoler og institutioner. Det vil ske i et tæt og positivt samarbejde med kolleger i vores egen forvaltning og med Københavns Kommunes Koncernservice, der varetager de traditionelle bogføringsopgaver. Om stillingen Vi tilbyder et alsidigt job i en afvekslende hverdag med mange bolde i luften. Du får som controller en central rolle i regnskabsteamet, og du har mod på at koordinere og løse mange forskellige regnskabsopgaver i samarbejde med gode kolleger. Opgaverne i teamet spænder vidt, men det er vigtigt, at du kan se dig selv bidrage til at løse nedenstående opgaver: rådgive og give support til brugere om løsning af diverse problemstillinger for eksempel relateret til afstemninger af kontantkasser, overgange til nye betalingsformer, balancekonti, overholdelse af regler forretningsgange mv. udføre konkrete controller- og regnskabsopgaver i relation til eksempelvis periodeluk, årsafslutning, afstemninger af balancekonti, kontantkasser, debitorer og kreditorer mv. optimering af processer og arbejdsgange i regnskabsafdelingen, herunder udarbejdelse af procesbeskrivelser koordination og økonomisk gennemgang af enkeltinstitutioner understøttelse af brugen af Kvantum, som er kommunens SAP-baserede økonomisystem Du refererer til regnskabschefen og indgår i regnskabsteamet, som pt. består af otte medarbejdere. Om dig Vi forventer, at du som minimum har tre-fem års erfaring fra revisionsbranchen, og at du har en relevant økonomisk uddannelse, fx HD Regnskab, cand.merc.aud. eller lignende. Du har en god it-forståelse og skal endvidere have gode kommunikative evner, kunne formulere dig præcist og målrettet både mundtligt og skriftligt og kunne formidle din faglighed i øjenhøjde. Vi lægger vægt på, at du har et godt humør og går positivt til nye opgaver. Det er afgørende for os, at du er fleksibel, udviklingsorienteret og brænder for videndeling både at lære fra dig og lære nyt. Du er også en person, der tager ansvar og initiativ, og du har overblik og arbejder struktureret. Vi forventer, at du har en grundlæggende og bred viden indenfor revisions- og regnskabsområdet, og at du agerer som et fagligt fyrtårn blandt kolleger og samarbejdspartnere har indgående kendskab til og erfaring med regnskabsaflæggelse, revision, håndtering af tilskud, moms og skat mv. kan koordinere teamets arbejde i forbindelse med måneds- og årsafslutning og bidrage til et godt samarbejde med den interne revision og Koncernservice kan arbejde i regnskabssystemer, gerne SAP og økonomiprocesser i det offentlige har god talforståelse og erfaring med at arbejde med Excel på højt niveau forstår vigtigheden af, at forvaltningen lever op til kommunens regler og krav har erfaring med udarbejdelse af procesbeskrivelser og kan vedligeholde samt kvalitetssikre årshjul, regnskabsinstruks og vejledninger mv. Vi tilbyder Du bliver ansat i en stor organisation med gode muligheder for faglig udvikling og karrieremuligheder. Vi har et godt, fagligt og kollegialt arbejdsmiljø, hvor vi løfter i flok. Løn- og ansættelsesvilkår Arbejdstiden er 37 timer om ugen med tilknyttet flekstidsaftale. Vi forventer en ansættelse som specialkonsulent eller lignende alt efter erfaring og kvalifikationer. Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst og aftales efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Forventet ansættelse den 1. oktober 2019. Særlige forhold Vi har indrettet os efter principperne i aktivitetsbaseret indretning, hvilket betyder, at hos os har du ikke en fast plads, og det kræver, at du hver dag er reflekteret over dagens opgaver, og hvor i indretningen de bedst løses. Yderligere information Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte regnskabschef Helle Vestergaard Motsi på 2440 6909. Søg via nedenstående link senest onsdag den 14. august 2019. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 34 og evt. 2. samtale i uge 35. Om Børne- og Ungdomsforvaltningen Børne- og Ungdomsforvaltningen har til opgave at sikre folkeskoleuddannelse og dagpasningstilbud til alle Københavns børn og unge. Vi har et årligt budget på ca. 10,5 mia. kr. Grundlaget for at kunne sikre, at vores midler anvendes til gavn for vores børn og unge er en sikker, regnskabsmæssig forvaltning.

Vil du bruge din erfaring fra revisionsbranchen til at sikre høj kvalitet i driften samtidig med, at du har fokus på udvikling og optimering af processer? Evner du at arbejde struktureret og selvstændigt samtidig med, at du koordinerer regnskabsteamets arbejde i forbindelse med måneds- og årsafslutning?

Vi søger en fagligt stærk controller og koordinator med en solid revisionsmæssig erfaring til vores regnskabsteam, der sammen med kollegerne i teamet kan sikre, at Børne- og Ungdomsforvaltningens regnskab til enhver tid giver det bedst mulige styringsgrundlag, både i forvaltningen og på de enkelte skoler og institutioner. Det vil ske i et tæt og positivt samarbejde med kolleger i vores egen forvaltning og med Københavns Kommunes Koncernservice, der varetager de traditionelle bogføringsopgaver.

Om stillingen
Vi tilbyder et alsidigt job i en afvekslende hverdag med mange bolde i luften. Du får som controller en central rolle i regnskabsteamet, og du har mod på at koordinere og løse mange forskellige regnskabsopgaver i samarbejde med gode kolleger. Opgaverne i teamet spænder vidt, men det er vigtigt, at du kan se dig selv bidrage til at løse nedenstående opgaver:

  • rådgive og give support til brugere om løsning af diverse problemstillinger – for eksempel relateret til afstemninger af kontantkasser, overgange til nye betalingsformer, balancekonti, overholdelse af regler/forretningsgange mv.
  • udføre konkrete controller- og regnskabsopgaver i relation til eksempelvis periodeluk, årsafslutning, afstemninger af balancekonti, kontantkasser, debitorer og kreditorer mv.
  • optimering af processer og arbejdsgange i regnskabsafdelingen, herunder udarbejdelse af procesbeskrivelser
  • koordination og økonomisk gennemgang af enkeltinstitutioner
  • understøttelse af brugen af Kvantum, som er kommunens SAP-baserede økonomisystem

Du refererer til regnskabschefen og indgår i regnskabsteamet, som pt. består af otte medarbejdere.

Om dig
Vi forventer, at du som minimum har tre-fem års erfaring fra revisionsbranchen, og at du har en relevant økonomisk uddannelse, fx HD Regnskab, cand.merc.aud. eller lignende. Du har en god it-forståelse og skal endvidere have gode kommunikative evner, kunne formulere dig præcist og målrettet både mundtligt og skriftligt og kunne formidle din faglighed i øjenhøjde.

Vi lægger vægt på, at du har et godt humør og går positivt til nye opgaver. Det er afgørende for os, at du er fleksibel, udviklingsorienteret og brænder for videndeling – både at lære fra dig og lære nyt. Du er også en person, der tager ansvar og initiativ, og du har overblik og arbejder struktureret.

Vi forventer, at du

  • har en grundlæggende og bred viden indenfor revisions- og regnskabsområdet, og at du agerer som et fagligt fyrtårn blandt kolleger og samarbejdspartnere
  • har indgående kendskab til og erfaring med regnskabsaflæggelse, revision, håndtering af tilskud, moms og skat mv.
  • kan koordinere teamets arbejde i forbindelse med måneds- og årsafslutning og bidrage til et godt samarbejde med den interne revision og Koncernservice
  • kan arbejde i regnskabssystemer, gerne SAP og økonomiprocesser i det offentlige
  • har god talforståelse og erfaring med at arbejde med Excel på højt niveau
  • forstår vigtigheden af, at forvaltningen lever op til kommunens regler og krav
  • har erfaring med udarbejdelse af procesbeskrivelser og kan vedligeholde samt kvalitetssikre årshjul, regnskabsinstruks og vejledninger mv.

Vi tilbyder
Du bliver ansat i en stor organisation med gode muligheder for faglig udvikling og karrieremuligheder. Vi har et godt, fagligt og kollegialt arbejdsmiljø, hvor vi løfter i flok.

Løn- og ansættelsesvilkår
Arbejdstiden er 37 timer om ugen med tilknyttet flekstidsaftale. Vi forventer en ansættelse som specialkonsulent eller lignende alt efter erfaring og kvalifikationer. Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst og aftales efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Forventet ansættelse den 1. oktober 2019.

Særlige forhold
Vi har indrettet os efter principperne i aktivitetsbaseret indretning, hvilket betyder, at hos os har du ikke en fast plads, og det kræver, at du hver dag er reflekteret over dagens opgaver, og hvor i indretningen de bedst løses.

Yderligere information
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte regnskabschef Helle Vestergaard Motsi på 2440 6909.

Søg via nedenstående link senest onsdag den 14. august 2019.
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 34 og evt. 2. samtale i uge 35.

Om Børne- og Ungdomsforvaltningen
Børne- og Ungdomsforvaltningen har til opgave at sikre folkeskoleuddannelse og dagpasningstilbud til alle Københavns børn og unge. Vi har et årligt budget på ca. 10,5 mia. kr. Grundlaget for at kunne sikre, at vores midler anvendes til gavn for vores børn og unge er en sikker, regnskabsmæssig forvaltning.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngØkonomi og RegnskabKøbenhavn V2019-07-16T10:00:19.5932019-08-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren Group Controller søges til produktionsvirksomhed beliggende på Midtsjælland

Proselection

København K
Beskrivelse I en alsidig rolle som Group Controller, bliver du operativt involveret i virksomhedens administrative kerneopgaver inden for produktions, finansiel og business controlling. Du bliver en af 10 medarbejdere i en faglig stærk organisation ...
Indrykket:27. juni 2019
Udløbsdato:31. juli 2019

Ambitiøs operativ Controller søges til velkonsolideret Entreprenørvirksomhed i Odense

Proselection

København K
Beskrivelse I en kvalitetsorienteret og fokuseret entreprenørvirksomhed, bliver du i en nyoprettet stilling som controller det operative bindeled mellem regnskabsafdelingen, der består af fire personer og økonomichefen. Du får ansvaret for følgende ...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:8. august 2019

Skarp projektcontroller søges til IT-servicevirksomhed i Herlev

Proselection

København K
Beskrivelse Som projektcontroller vil du få ansvaret for at kontrollere og styre et udsnit af virksomhedens projekter af forskellige størrelser og tidshorisonter. Du vil indgå i en afdeling på i alt seks controllere med forskellige fokusområder, og ...
Indrykket:3. juli 2019
Udløbsdato:6. august 2019

Specialkonsulent med stærke controller- og regnskabskompetencer til Regnskabsteamet i Børne- og Ungdomsforvaltningen

Økonomi og Regnskab

København V
Vi søger en erfaren controller med en solid økonomifaglig baggrund, som kan sikre høj kvalitet i driften samtidig med, at der er fokus på udvikling og optimering af processer. Du arbejder struktureret og selvstændigt, og du bidrager samtidig med at ...
Indrykket:16. juli 2019
Udløbsdato:14. august 2019

Controller med revisionsmæssig baggrund og stærke regnskabskompetencer til Regnskabsteamet i Børne- og Ungdomsforvaltningen

Økonomi og Regnskab

København V
Vil du bruge din erfaring fra revisionsbranchen til at sikre høj kvalitet i driften samtidig med, at du har fokus på udvikling og optimering af processer? Evner du at arbejde struktureret og selvstændigt samtidig med, at du koordinerer regnskabsteam...
Indrykket:16. juli 2019
Udløbsdato:14. august 2019