Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Polsk talende Kontorassistent til Seamar Scandinavia´s HR afdeling

Er du dygtig, arbejdsom og struktureret? Så er du måske vores nye Kontorassistent, der med masser af gå på mod vil være med til at sætte sit præg på hverdagen i Seamar Scandinavia.

Seamar Scandinavia er en mellemstor virksomhed med ca. 200 medarbejdere hvoraf de 12 er funktionærer. Som kontormedarbejder bliver du en del af en virksomhed i rivende udvikling som tilbyder dig gode muligheder for at du kan præge din egen arbejdsdag. Du kommer til at løse opgaver inden for generel administration, HR og logistik.

Initiativrig og serviceminded profil:

At være ansvarsbevidst og serviceminded er er en naturlig del af dig - ligesom gå på mod og initiativ er en selvfølge. Du er struktureret og sætter en ære i at have overblik og får afsluttet dine opgaver til tiden.

 

Jobbet:

Der vil i stillingen være meget administration som eksempelvis skatteansøgninger, kontraktudfærdigelser samt logistisk arbejde hvor bestilling af flybilletter beboelse/hotelværelse mv. er en stor del af jobbet. Du vil i stillingen få meget kontakt med vores polske afdeling samt medarbejdere i hele verden. Derfor er det nødvendigt at du kan tale og skrive på polsk, dansk og engelsk på højt niveau.

 

Ansøgning

Vi skal have din ansøgning senest d. 19. juli 2019, men vi afholder ansættelsessamtaler løbende. Send din ansøgning til HR Chef Jens Ole Just Nielsen på mail jojn@seamar.dk

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Jens Ole Just Nielsen eller sende en mail til jojn@seamar.dk

Seamar Scandinavia

Seamar Scandinavia blev startet af Claus Rask Boddum & Jesper Mariegaard, og hovedkontoret ligger i Hirtshals ved Danmarks nordlige vestkyst, hvor størstedelen af ??færgerne mellem Danmark og Norge sejler. Vores præstationer afhænger i vid udstrækning af vores højtuddannede medarbejders indsats, og vi forsøger altid at tiltrække nye medarbejdere og bevare og motivere vores eksisterende medarbejdere. Vores fortsatte evne til at konkurrere effektivt afhænger af vores evne til at tiltrække nye medarbejdere samt bevare og motivere vores eksisterende medarbejdere.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330047288Phoenix-6ab60b2012019-06-20T00:00:00Polsk talende Kontorassistent til Seamar Scandinavia´s HR afdeling

Er du dygtig, arbejdsom og struktureret? Så er du måske vores nye Kontorassistent, der med masser af gå på mod vil være med til at sætte sit præg på hverdagen i Seamar Scandinavia.

Seamar Scandinavia er en mellemstor virksomhed med ca. 200 medarbejdere hvoraf de 12 er funktionærer. Som kontormedarbejder bliver du en del af en virksomhed i rivende udvikling som tilbyder dig gode muligheder for at du kan præge din egen arbejdsdag. Du kommer til at løse opgaver inden for generel administration, HR og logistik.

Initiativrig og serviceminded profil:

At være ansvarsbevidst og serviceminded er er en naturlig del af dig - ligesom gå på mod og initiativ er en selvfølge. Du er struktureret og sætter en ære i at have overblik og får afsluttet dine opgaver til tiden.

 

Jobbet:

Der vil i stillingen være meget administration som eksempelvis skatteansøgninger, kontraktudfærdigelser samt logistisk arbejde hvor bestilling af flybilletter beboelse/hotelværelse mv. er en stor del af jobbet. Du vil i stillingen få meget kontakt med vores polske afdeling samt medarbejdere i hele verden. Derfor er det nødvendigt at du kan tale og skrive på polsk, dansk og engelsk på højt niveau.

 

Ansøgning

Vi skal have din ansøgning senest d. 19. juli 2019, men vi afholder ansættelsessamtaler løbende. Send din ansøgning til HR Chef Jens Ole Just Nielsen på mail jojn@seamar.dk

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Jens Ole Just Nielsen eller sende en mail til jojn@seamar.dk

Seamar Scandinavia

Seamar Scandinavia blev startet af Claus Rask Boddum & Jesper Mariegaard, og hovedkontoret ligger i Hirtshals ved Danmarks nordlige vestkyst, hvor størstedelen af ??færgerne mellem Danmark og Norge sejler. Vores præstationer afhænger i vid udstrækning af vores højtuddannede medarbejders indsats, og vi forsøger altid at tiltrække nye medarbejdere og bevare og motivere vores eksisterende medarbejdere. Vores fortsatte evne til at konkurrere effektivt afhænger af vores evne til at tiltrække nye medarbejdere samt bevare og motivere vores eksisterende medarbejdere.

2019-07-20T00:51:50.420 Er du dygtig, arbejdsom og struktureret? Så er du måske vores nye Kontorassistent, der med masser af gå på mod vil være med til at sætte sit præg på hverdagen i Seamar Scandinavia. Seamar Scandinavia er en mellemstor virksomhed med ca. 200 medarbejdere hvoraf de 12 er funktionærer. Som kontormedarbejder bliver du en del af en virksomhed i rivende udvikling som tilbyder dig gode muligheder for at du kan præge din egen arbejdsdag. Du kommer til at løse opgaver inden for generel administration, HR og logistik. Initiativrig og serviceminded profil: At være ansvarsbevidst og serviceminded er er en naturlig del af dig - ligesom gå på mod og initiativ er en selvfølge. Du er struktureret og sætter en ære i at have overblik og får afsluttet dine opgaver til tiden. Jobbet: Der vil i stillingen være meget administration som eksempelvis skatteansøgninger, kontraktudfærdigelser samt logistisk arbejde hvor bestilling af flybilletter beboelse hotelværelse mv. er en stor del af jobbet. Du vil i stillingen få meget kontakt med vores polske afdeling samt medarbejdere i hele verden. Derfor er det nødvendigt at du kan tale og skrive på polsk, dansk og engelsk på højt niveau. Ansøgning Vi skal have din ansøgning senest d. 19. juli 2019, men vi afholder ansættelsessamtaler løbende. Send din ansøgning til HR Chef Jens Ole Just Nielsen på mail jojn@seamar.dk Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Jens Ole Just Nielsen eller sende en mail til jojn@seamar.dk Seamar Scandinavia Seamar Scandinavia blev startet af Claus Rask Boddum Jesper Mariegaard, og hovedkontoret ligger i Hirtshals ved Danmarks nordlige vestkyst, hvor størstedelen af ??færgerne mellem Danmark og Norge sejler. Vores præstationer afhænger i vid udstrækning af vores højtuddannede medarbejders indsats, og vi forsøger altid at tiltrække nye medarbejdere og bevare og motivere vores eksisterende medarbejdere. Vores fortsatte evne til at konkurrere effektivt afhænger af vores evne til at tiltrække nye medarbejdere samt bevare og motivere vores eksisterende medarbejdere.11jobnet6ab60b20100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-19T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandNordjyllandHjørring3550710SEAMAR SCANDINAVIA A/S11Dalsagervej 109850HirtshalsDKDanmark0jojn@seamar.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent781808JobNet5008103500810310020-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6ab60b20https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6ab60b20https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6ab60b20&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6ab60b20&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonPolsk talende Kontorassistent til Seamar Scandinavia´s HR afdeling1Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration362113725jojn@seamar.dkjojn@seamar.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK