PR og -marketingsmedarbejder

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

PR og -marketingsmedarbejder

(– projektansættelse)

 

Er du vores nye PR- og marketingsansvarlige?

Har du evnerne til at formulere en PR - og marketingstrategi der sikrer synlighed og kendskab til vores brand og produkter i udlandet? Kan du egenhændigt planlægge og producere PR- og marketingsindsatser jævnfør strategien; Herunder både skrive tekster til diverse formater (pressemeddelelse, nyhedsbreve, kataloger, website, SoMe) samt bestille billeder (stills og levende) til diverse kanaler? Og er du samtidig dygtig til at skabe og vedligeholde gode relationer til relevante interessenter i udlandet, på trods af stor fysisk distance? Kan du svare ’ja’ til ovenstående, er en stilling som PR og marketingsmedarbejder i Helene Blanche Fabrics & Wallpapers måske noget for dig.

 

Opgaven vi ønsker løst:

Helene Blanche Fabrics & Wallpapers blev etableret i 2008 af ejerne af indretningsvirksomheden Tapet-Cafe. Helene Blanche Fabrics & Wallpapers designer diverse tapet- og tekstilkollektioner som sælges til både b2b- og b2c-kunder i Danmark og et stigende antal lande i og udenfor EU.

Vi vækster i disse år og har store ambitioner om at det skal fortsætte. Vi søger derfor nu en person der kan tage ansvar for vores PR- og marketingsindsats. Vi ønsker at forbedre kendskabet til vores designs, med det formål at understøtte vores salgsarbejde. Du skal derfor have solid erfaring med at fortælle inspirerende historier om brands og produkter, herunder producere tekst og indkøbe billeder samt at formidle historierne til relevante interessenter. Dertil skal du kunne mestre og lide, at opbygge og vedligeholde relationer til journalister, stylister, influenter mv. Har du prøvet kræfter med PR og marketing på strategisk niveau, er det også en stor fordel.

Det er et krav at du har et stort drive til at tage initiativ og få eksekveret opgaver. Herunder at du har lyst og mod på at påtage dig et stort ansvar for at løbe med bolden og sikre resultater. Til gengæld får du muligheden for at komme med på en spændende rejse med store muligheder for at vokse med opgaven, organisationen og din afdeling. Stillingen giver mulighed for at tegne strategien på området i de kommende år. Afhængig af dine resultater, er der store muligheder for at forlænge ansættelsen.

 

Som PR og marketingkonsulent bliver det dit ansvar:

  • At forbedre kendskabet til og synligheden af vores brand og produkter blandt relevante interessenter i udlandet, med det formål at understøtte vores salgsaktiviteter.
    • Med udgangspunkt i relevante analyser af vores produkt, kunder og konkurrenter, at bidrage til at formulere PR- og marketingsstrategier for de markeder vi opererer i.
    • At omsætte strategierne til operationelle aktivitetsplaner der guider dit og PR- og marketingsteamets daglige arbejde.
    • Skabe og vedligeholde gode relationer til journalister, redaktører, kuratorer, stylister, influenter mv.
    • Identificere og formidle gode historier samt vinkle disse til relevante interessenter med det formål at skabe muligheder for interviews, artikler, reportager, udlån mv.
    • Koordinere vores indsatser indenfor e-mail- og influencermarketing.

 

Om dig:

  • Det er et krav, at du har minimum 2-4 års erfaring som producerende.
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde på et strategisk niveau.
  • Du har en relevant uddannelsesbaggrund indenfor kommunikation, marketing eller journalistik fra et brand, et reklame- eller et PR-bureau.
  • Det er et krav at du kan skrive og tale, som minimum på dansk og engelsk. Tysk, svensk, fransk eller spansk er en fordel.
  • Det er et krav at du er udadvendt og elsker at opbygge og vedligeholde relationer in-person, over telefon, mail, videokald, rejser, middage, messer mv.
  • Det er et krav at du har kendskab til både traditionel PR og marketing samt SoMe, e-mail og influencermarketing.
  • Det er et krav at du kan sætte dig mål og selvstændigt tage ansvar for at nå dem, herunder overholde deadlines, samt styre dit og dit teams tid- og ressourceforbrug.
  • Det er en stor fordel, men ikke et krav, at du har erfaring fra jobs indenfor tekstil, interiør, lifestyle, fashion, beauty eller fra et luxury brand.
  • Det er en fordel, at du udover MS Office, også kan arbejde i VOCAST, inDesign, Wordpress, og Mailchimp.
  • Det er en fordel, at du har kendskab til dataanalyse, herunder evner at opsætte relevante datapunkter for at måle engagement og reach, mhp. løbende at evaluere og forbedre vores indsatser. 

 

Vi tilbyder:

  • Et attraktivt og spændende job i en kreativ og ambitiøs virksomhed i vækst.
  • Store muligheder for at få indflydelse på strategien og eksekveringen på området, herunder muligheden for at vækste dit eget team på sigt.
  • Store muligheder for at vokse med opgaven og virksomheden, herunder med mulighed for senere fastansættelse og avancement afhængig af resultatskabelse.
  • At blive en del af et sammentømret, dedikeret og festligt team.
  • Løn efter kvalifikationer og resultater.

 

Praktisk information

Vi leder efter den rette kandidat, og er derfor fleksible med hensyn til antallet af arbejdstimer. Vi forestiller os et ugentligt timeantal på ca. 25-37 timer, afhængig af den rette kandidats faglige niveau. Stillingen er som udgangspunkt tidsbegrænset til et år, men kan forlænges afhængig af resultatskabelse. 

 

Ansøgningsproces

Vi søger en medarbejder der kan starte hurtigt muligt og ideelt 1. august 2022. Har du spørgsmål til jobbet eller arbejdspladsen, kontakt Camilla Bech Madsen på +45 60154830. Ønsker du at søge jobbet, så send din ansøgning + CV til cbm@tapet-cafe.dk.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


PR og -marketingsmedarbejder

PR og -marketingsmedarbejder

(– projektansættelse)

 

Er du vores nye PR- og marketingsansvarlige?

Har du evnerne til at formulere en PR - og marketingstrategi der sikrer synlighed og kendskab til vores brand og produkter i udlandet? Kan du egenhændigt planlægge og producere PR- og marketingsindsatser jævnfør strategien; Herunder både skrive tekster til diverse formater (pressemeddelelse, nyhedsbreve, kataloger, website, SoMe) samt bestille billeder (stills og levende) til diverse kanaler? Og er du samtidig dygtig til at skabe og vedligeholde gode relationer til relevante interessenter i udlandet, på trods af stor fysisk distance? Kan du svare ’ja’ til ovenstående, er en stilling som PR og marketingsmedarbejder i Helene Blanche Fabrics & Wallpapers måske noget for dig.

 

Opgaven vi ønsker løst:

Helene Blanche Fabrics & Wallpapers blev etableret i 2008 af ejerne af indretningsvirksomheden Tapet-Cafe. Helene Blanche Fabrics & Wallpapers designer diverse tapet- og tekstilkollektioner som sælges til både b2b- og b2c-kunder i Danmark og et stigende antal lande i og udenfor EU.

Vi vækster i disse år og har store ambitioner om at det skal fortsætte. Vi søger derfor nu en person der kan tage ansvar for vores PR- og marketingsindsats. Vi ønsker at forbedre kendskabet til vores designs, med det formål at understøtte vores salgsarbejde. Du skal derfor have solid erfaring med at fortælle inspirerende historier om brands og produkter, herunder producere tekst og indkøbe billeder samt at formidle historierne til relevante interessenter. Dertil skal du kunne mestre og lide, at opbygge og vedligeholde relationer til journalister, stylister, influenter mv. Har du prøvet kræfter med PR og marketing på strategisk niveau, er det også en stor fordel.

Det er et krav at du har et stort drive til at tage initiativ og få eksekveret opgaver. Herunder at du har lyst og mod på at påtage dig et stort ansvar for at løbe med bolden og sikre resultater. Til gengæld får du muligheden for at komme med på en spændende rejse med store muligheder for at vokse med opgaven, organisationen og din afdeling. Stillingen giver mulighed for at tegne strategien på området i de kommende år. Afhængig af dine resultater, er der store muligheder for at forlænge ansættelsen.

 

Som PR og marketingkonsulent bliver det dit ansvar:

  • At forbedre kendskabet til og synligheden af vores brand og produkter blandt relevante interessenter i udlandet, med det formål at understøtte vores salgsaktiviteter.
    • Med udgangspunkt i relevante analyser af vores produkt, kunder og konkurrenter, at bidrage til at formulere PR- og marketingsstrategier for de markeder vi opererer i.
    • At omsætte strategierne til operationelle aktivitetsplaner der guider dit og PR- og marketingsteamets daglige arbejde.
    • Skabe og vedligeholde gode relationer til journalister, redaktører, kuratorer, stylister, influenter mv.
    • Identificere og formidle gode historier samt vinkle disse til relevante interessenter med det formål at skabe muligheder for interviews, artikler, reportager, udlån mv.
    • Koordinere vores indsatser indenfor e-mail- og influencermarketing.

 

Om dig:

  • Det er et krav, at du har minimum 2-4 års erfaring som producerende.
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde på et strategisk niveau.
  • Du har en relevant uddannelsesbaggrund indenfor kommunikation, marketing eller journalistik fra et brand, et reklame- eller et PR-bureau.
  • Det er et krav at du kan skrive og tale, som minimum på dansk og engelsk. Tysk, svensk, fransk eller spansk er en fordel.
  • Det er et krav at du er udadvendt og elsker at opbygge og vedligeholde relationer in-person, over telefon, mail, videokald, rejser, middage, messer mv.
  • Det er et krav at du har kendskab til både traditionel PR og marketing samt SoMe, e-mail og influencermarketing.
  • Det er et krav at du kan sætte dig mål og selvstændigt tage ansvar for at nå dem, herunder overholde deadlines, samt styre dit og dit teams tid- og ressourceforbrug.
  • Det er en stor fordel, men ikke et krav, at du har erfaring fra jobs indenfor tekstil, interiør, lifestyle, fashion, beauty eller fra et luxury brand.
  • Det er en fordel, at du udover MS Office, også kan arbejde i VOCAST, inDesign, Wordpress, og Mailchimp.
  • Det er en fordel, at du har kendskab til dataanalyse, herunder evner at opsætte relevante datapunkter for at måle engagement og reach, mhp. løbende at evaluere og forbedre vores indsatser. 

 

Vi tilbyder:

  • Et attraktivt og spændende job i en kreativ og ambitiøs virksomhed i vækst.
  • Store muligheder for at få indflydelse på strategien og eksekveringen på området, herunder muligheden for at vækste dit eget team på sigt.
  • Store muligheder for at vokse med opgaven og virksomheden, herunder med mulighed for senere fastansættelse og avancement afhængig af resultatskabelse.
  • At blive en del af et sammentømret, dedikeret og festligt team.
  • Løn efter kvalifikationer og resultater.

 

Praktisk information

Vi leder efter den rette kandidat, og er derfor fleksible med hensyn til antallet af arbejdstimer. Vi forestiller os et ugentligt timeantal på ca. 25-37 timer, afhængig af den rette kandidats faglige niveau. Stillingen er som udgangspunkt tidsbegrænset til et år, men kan forlænges afhængig af resultatskabelse. 

 

Ansøgningsproces

Vi søger en medarbejder der kan starte hurtigt muligt og ideelt 1. august 2022. Har du spørgsmål til jobbet eller arbejdspladsen, kontakt Camilla Bech Madsen på +45 60154830. Ønsker du at søge jobbet, så send din ansøgning + CV til cbm@tapet-cafe.dk.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.