Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Præsentabel vikar søges til salg af luksus brand på Strøget i København

Er du vild med tøj af højeste kvalitet og klar på at hjælpe andre med samme passion, så har vi jobbet til dig.

Indledning

Vi søger en vikar, gerne med erfaring fra butik til salg af luksus brand i København.
Stillingen er fordelt på 2 hverdage, samt en Lørdag, hvor du vil få mulighed for at få en spændende hverdag, med mulighed for at tage ansvar og blive en del af et dygtigt team.
Arbejdstiderne er fleksible og det forventes at man er klar til at hjælpe hinanden efter behov.

Arbejdsopgaver

Varetage butikkens kunder

Ønskede kvalifikationer

Vi forestiller os at:
- Du er interesseret i mode af højeste kvalitet
- Du er imødekommende og er klar til at give en fantastisk kundeoplevelse
- Du har mod på at tage ansvar og er klar til at tage fat
- Du har måske erfaring fra lignende stilling, dog ikke et krav

Vi tilbyder

- Et sjovt og alsidigt job
- Et struktureret oplæringsforløb
- Indsigt i en af de førende mærker inden for modebranchen

Tiltrædelse snarest muligt, så send gerne din ansøgning i dag.
Hvis du har spørgsmål til jobbet er du velkommen til, at kontakte Mikkel Thorsøe på mikkel.thorsoe@personalhuset-sg.com eller på telefon 27 79 36 67
Vi behandler ansøgninger og holder samtaler løbende.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329747110Phoenix-029ff85712018-01-25T15:04:03.500Præsentabel vikar søges til salg af luksus brand på Strøget i København

Er du vild med tøj af højeste kvalitet og klar på at hjælpe andre med samme passion, så har vi jobbet til dig.

Indledning

Vi søger en vikar, gerne med erfaring fra butik til salg af luksus brand i København.
Stillingen er fordelt på 2 hverdage, samt en Lørdag, hvor du vil få mulighed for at få en spændende hverdag, med mulighed for at tage ansvar og blive en del af et dygtigt team.
Arbejdstiderne er fleksible og det forventes at man er klar til at hjælpe hinanden efter behov.

Arbejdsopgaver

Varetage butikkens kunder

Ønskede kvalifikationer

Vi forestiller os at:
- Du er interesseret i mode af højeste kvalitet
- Du er imødekommende og er klar til at give en fantastisk kundeoplevelse
- Du har mod på at tage ansvar og er klar til at tage fat
- Du har måske erfaring fra lignende stilling, dog ikke et krav

Vi tilbyder

- Et sjovt og alsidigt job
- Et struktureret oplæringsforløb
- Indsigt i en af de førende mærker inden for modebranchen

Tiltrædelse snarest muligt, så send gerne din ansøgning i dag.
Hvis du har spørgsmål til jobbet er du velkommen til, at kontakte Mikkel Thorsøe på mikkel.thorsoe@personalhuset-sg.com eller på telefon 27 79 36 67
Vi behandler ansøgninger og holder samtaler løbende.

2018-03-23T00:50:34.643 Er du vild med tøj af højeste kvalitet og klar på at hjælpe andre med samme passion, så har vi jobbet til dig. Indledning Vi søger en vikar, gerne med erfaring fra butik til salg af luksus brand i København.Stillingen er fordelt på 2 hverdage, samt en Lørdag, hvor du vil få mulighed for at få en spændende hverdag, med mulighed for at tage ansvar og blive en del af et dygtigt team.Arbejdstiderne er fleksible og det forventes at man er klar til at hjælpe hinanden efter behov. Arbejdsopgaver Varetage butikkens kunder Ønskede kvalifikationer Vi forestiller os at:- Du er interesseret i mode af højeste kvalitet- Du er imødekommende og er klar til at give en fantastisk kundeoplevelse- Du har mod på at tage ansvar og er klar til at tage fat- Du har måske erfaring fra lignende stilling, dog ikke et krav Vi tilbyder - Et sjovt og alsidigt job- Et struktureret oplæringsforløb- Indsigt i en af de førende mærker inden for modebranchenTiltrædelse snarest muligt, så send gerne din ansøgning i dag.Hvis du har spørgsmål til jobbet er du velkommen til, at kontakte Mikkel Thorsøe på mikkel.thorsoe@personalhuset-sg.com eller på telefon 27 79 36 67Vi behandler ansøgninger og holder samtaler løbende.11Jobnet029ff857100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-22T00:00:000010http://www.personalehuset.dk/0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3087535PERSONALHUSET STAFFING GROUP A/S11Vestergade 161456København KDKDanmark155.6775823012.56976640
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid47Tidsbegrænset513017JobNet47505821000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=029ff857https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=029ff857https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=029ff857&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=029ff857&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/4.jpgMed et job indenfor Salg bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Butiksassistent lige noget for dig.12008001Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg27Detail- og engroshandel352512432importimport_029ff857DKDanmarkDKDanmark329933451Studiemedarbejder søges som Sales Assistant til showroom i København for møbelbrandet alton&heimRobot Har du interesse for design og interiør, og er du en serviceminded person med et naturligt salgstalent? Søger du et studiejob på 4-16 timer om ugen? Så har vi måske stillingen til dig hos alton heim. Virksomheden er et nyt, internationalt møbelbrand med nyåbnede showrooms i henholdsvis Aarhus og Oslo. Det tredje showroom kommer til at åbne i København. Produkterne er designede af danske designere i skarp, ny, skandinavisk stil. Møblerne produceres i Europa, og der er fokus på miljøvenlig produktion og anvendelsen af bæredygtige materialer. Frontfigur i nyt showroomI rollen som Sales Assistant skal du være med til at sælge og profilere det nye møbelbrand, og sammen med resten af teamet bidrage til at skabe gode resultater. Du bliver en af frontfigurerne, som kunderne møder i showroomet, hvorfor din opgave er at agere ambassadør for brandet og yde kompetent vejledning, så kunden får den bedste oplevelse og løsning. Omdrejningspunktet for dit arbejde er at sikre god kundeservice og vejledning, der fører til det helt rigtige salg for den enkelte kunde. Som Sales Assistant er det tilmed din opgave sammen med resten af teamet at sørge for, at showroomet og I som team altid fremstår skarpt og professionelt. Udadvendt og samarbejdende personDu brænder for at gøre et positivt indtryk på kunderne, og du værdsætter en hverdag, hvor personlig service og kundetilfredshed er altafgørende. Du har muligvis erfaring med salg fra tidligere jobs i butik, men vigtigst er det, at du er udadvendt, initiativrig og fleksibel, ligesom at du har gode samarbejdsevner. Har du erfaring fra branchen, er det naturligvis en fordel, men ikke et krav. Din imødekommenhed er ikke til at tage fejl af, og du har nemt ved at snakke med mange forskellige mennesker. Du er en engageret person, som tør og vil tage selvstændigt ansvar. Studiejob i en spændende virksomhedDer er tale om et studiejob i rollen som Sales Assistant på cirka 4-16 timer om ugen udgjort af både eftermiddags- og weekendarbejde. Der er mulighed for yderligere timer i perioder med ferie eller lignende. Du bliver som Sales Assistant ansat i en nyopstartet, international møbelkoncern med seriøse ambitioner. Der er tale om en koncern med en solid ejerkreds bag sig. Der er lagt op til en spændende rejse, hvor bæredygtighed, kvalitet og skandinavisk stil og design er i fokus, så hvis du har lyst til at tage del i rejsen, er stillingen måske noget for dig. Kunne du tænke dig at høre mere?Synes du stillingen lyder interessant, så upload din ansøgning og dit CV via linket her på siden. Ansøgninger vil blive behandlet løbende, så send gerne afsted med det samme. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte betterpeoples Team Lead, Gitte Højlund på 45 5382 4466 eller gh@betterpeople.dk. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion. (C) betterpeople A S

Har du interesse for design og interiør, og er du en serviceminded person med et naturligt salgstalent? Søger du et studiejob på 4-16 timer om ugen? Så har vi måske stillingen til dig hos alton&heim.

Virksomheden er et nyt, internationalt møbelbrand med nyåbnede showrooms i henholdsvis Aarhus og Oslo. Det tredje showroom kommer til at åbne i København. Produkterne er designede af danske designere i skarp, ny, skandinavisk stil. Møblerne produceres i Europa, og der er fokus på miljøvenlig produktion og anvendelsen af bæredygtige materialer.

Frontfigur i nyt showroom
I rollen som Sales Assistant skal du være med til at sælge og profilere det nye møbelbrand, og sammen med resten af teamet bidrage til at skabe gode resultater. Du bliver en af frontfigurerne, som kunderne møder i showroomet, hvorfor din opgave er at agere ambassadør for brandet og yde kompetent vejledning, så kunden får den bedste oplevelse og løsning. Omdrejningspunktet for dit arbejde er at sikre god kundeservice og vejledning, der fører til det helt rigtige salg for den enkelte kunde. Som Sales Assistant er det tilmed din opgave sammen med resten af teamet at sørge for, at showroomet og I som team altid fremstår skarpt og professionelt.

Udadvendt og samarbejdende person
Du brænder for at gøre et positivt indtryk på kunderne, og du værdsætter en hverdag, hvor personlig service og kundetilfredshed er altafgørende. Du har muligvis erfaring med salg fra tidligere jobs i butik, men vigtigst er det, at du er udadvendt, initiativrig og fleksibel, ligesom at du har gode samarbejdsevner. Har du erfaring fra branchen, er det naturligvis en fordel, men ikke et krav. Din imødekommenhed er ikke til at tage fejl af, og du har nemt ved at snakke med mange forskellige mennesker. Du er en engageret person, som tør og vil tage selvstændigt ansvar.

Studiejob i en spændende virksomhed
Der er tale om et studiejob i rollen som Sales Assistant på cirka 4-16 timer om ugen udgjort af både eftermiddags- og weekendarbejde. Der er mulighed for yderligere timer i perioder med ferie eller lignende. Du bliver som Sales Assistant ansat i en nyopstartet, international møbelkoncern med seriøse ambitioner. Der er tale om en koncern med en solid ejerkreds bag sig. Der er lagt op til en spændende rejse, hvor bæredygtighed, kvalitet og skandinavisk stil og design er i fokus, så hvis du har lyst til at tage del i rejsen, er stillingen måske noget for dig.

Kunne du tænke dig at høre mere?
Synes du stillingen lyder interessant, så upload din ansøgning og dit CV via linket her på siden. Ansøgninger vil blive behandlet løbende, så send gerne afsted med det samme. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte betterpeoples Team Lead, Gitte Højlund på +45 5382 4466 eller gh@betterpeople.dk. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion.

(C) betterpeople A/S

betterpeople A/SKøbenhavn K2018-12-21T00:00:002019-01-18T00:00:00
329938216Blue City København søger ny butiksassistentRobot Får du hjertebanken når du spotter muligheden for at lave en god handel? Drømmer du om at vise dine evner i en virksomhed der giver dig fuld opbakning til at lave dine egne aftaler? Så læs videre! Vi går ikke op i om du kan løse en femtegradsligning, hvor gammel du er, om du er høj eller lav, MEN det er en forudsætning at du kan trade - købe og sælge! Besidder du et stærkt købmandskab og mærker iværksættertrangen, så har du muligheden til at komme med fra starten og udvikle dig i en fuldtidsstilling som butiksassistent i Danmarks mest spændende e-retailing koncept. Intelligent købmandskab er en livsstil Vi mener det seriøst når vi siger at Blue Citys succes skabes af vores medarbejderes livsstil deres evne til at handle, at købe ind og sælge videre. Blue City er sat i verden for at tilbyde alle danskere den rette teknologi til den rette pris og det kan vi kun hvis vi har de helt rigtige Store-traders. Store-Trader Som butiksassistent hos Blue City får du en vigtig rolle som Store-Trader. Det betyder, at du får 200.000 kroner til at handle med, udover din løn. Herefter er det op til dig at bevise, at du brænder for at handle og har evnerne til det. Jo bedre du gør det, desto højere budget får du. Arbejdsopgaver Dine arbejdsopgaver vil indeholde, men ikke være begrænset til: Køb og salg af telefoner, tablets og anden elektronik i butikken. Regelmæssig betjening af kunder i den butik. Test af elektronik. Pakning af onlineordrer. Oprydning, rengøring, og andre ad-hoc opgaver. Om dig Til gengæld forventer vi også følgende af dig: Du er moden og ansvarsbevidst. Du er over 18 år og har salgserfaring fra anden butik. Du kan arbejde selvstændigt. Du kan arbejde hurtigt og under tidspres. Du kan formulere dig på skrift og holde hovedet koldt i stressede situationer. Du har en vis basis viden omkring mobiltelefoner og tablets som minimum. Du kan arbejde 1-2 lørdage om måneden. Tiltrædelse Tiltrædelse forventes at være snarest muligt, hvor der vil være oplæring i et par uger, hvorefter det forventes, at du kan stå selvstændigt i butikken. Ansættelsessamtaler afholdes løbende, så send derfor din ansøgning hurtigst muligt. Yderligere information Den førende kæde indenfor handel med brugt forbrugerelektronik Blue City A S er ejet Blue Company Holding, som er et dansk privatejet investeringsselskab. Blue City har en række fysiske butikker i Danmark og en E-commerce platform i Danmark og Sverige, www.bluecity.dk og www.bluecity.se. Selskabet blev profitabelt i dets 2. regnskabsår. Vi har skabt en forretning indenfor cirkulær økonomi, som er kommercielt attraktiv og med et stort vækstpotentiale. Blue City vil tiltrække de bedste medarbejdere med et princip, hvor vi hylder det gode købmandskab og hvor råderet, frihedsgrader og udviklingsmuligheder stiger desto mere man performer og viser man vil og kan. Send en mail til job@bluecity.dk med din ansøgning og CV og skriv Butiksassistent- Blue City København i emnefeltet.

Får du hjertebanken når du spotter muligheden for at lave en god handel? Drømmer du om at vise dine evner i en virksomhed der giver dig fuld opbakning til at lave dine egne aftaler? Så læs videre!

 

Vi går ikke op i om du kan løse en femtegradsligning, hvor gammel du er, om du er høj eller lav, MEN det er en forudsætning at du kan trade - købe og sælge!

Besidder du et stærkt købmandskab og mærker iværksættertrangen, så har du muligheden til at komme med fra starten og udvikle dig i en fuldtidsstilling som butiksassistent i Danmarks mest spændende e-retailing koncept.

 

Intelligent købmandskab er en livsstil 

Vi mener det seriøst når vi siger at Blue Citys succes skabes af vores medarbejderes livsstil – deres evne til at handle, at købe ind og sælge videre. Blue City er sat i verden for at tilbyde alle danskere den rette teknologi til den rette pris og det kan vi kun hvis vi har de helt rigtige Store-traders. 

 

Store-Trader

Som butiksassistent hos Blue City får du en vigtig rolle som Store-Trader. Det betyder, at du får 200.000 kroner til at handle med, udover din løn. Herefter er det op til dig at bevise, at du brænder for at handle og har evnerne til det. Jo bedre du gør det, desto højere budget får du. 

 

Arbejdsopgaver

Dine arbejdsopgaver vil indeholde, men ikke være begrænset til:

 

  • Køb og salg af telefoner, tablets og anden elektronik i butikken.
  • Regelmæssig betjening af kunder i den butik.
  • Test af elektronik.
  • Pakning af onlineordrer.
  • Oprydning, rengøring, og andre ad-hoc opgaver.

 

Om dig

Til gengæld forventer vi også følgende af dig:

 

  • Du er moden og ansvarsbevidst.
  • Du er over 18 år og har salgserfaring fra anden butik.
  • Du kan arbejde selvstændigt.
  • Du kan arbejde hurtigt og under tidspres.
  • Du kan formulere dig på skrift og holde hovedet koldt i stressede situationer.
  • Du har en vis basis viden omkring mobiltelefoner og tablets som minimum.
  • Du kan arbejde 1-2 lørdage om måneden.

 

Tiltrædelse

Tiltrædelse forventes at være snarest muligt, hvor der vil være oplæring i et par uger, hvorefter det forventes, at du kan stå selvstændigt i butikken.

Ansættelsessamtaler afholdes løbende, så send derfor din ansøgning hurtigst muligt.

 

Yderligere information

  • Den førende kæde indenfor handel med brugt forbrugerelektronik
  • Blue City A/S er ejet Blue Company Holding, som er et dansk privatejet investeringsselskab.
  • Blue City har en række fysiske butikker i Danmark og en E-commerce platform i Danmark og Sverige, www.bluecity.dk og www.bluecity.se.
  • Selskabet blev profitabelt i dets 2. regnskabsår.
  • Vi har skabt en forretning indenfor cirkulær økonomi, som er kommercielt attraktiv og med et stort vækstpotentiale.
  • Blue City vil tiltrække de bedste medarbejdere med et princip, hvor vi hylder det gode købmandskab og hvor råderet, frihedsgrader og udviklingsmuligheder stiger desto mere man performer og viser man vil og kan.

 

Send en mail til job@bluecity.dk med din ansøgning og CV og skriv 'Butiksassistent- Blue City København' i emnefeltet.

 

Vesterbrogade 84, 1620 København VKøbenhavn V2019-01-08T00:00:002019-02-10T00:00:00
329941971Skal du være vores nye kollega?Robot Vi søger en ny fuldtidskollega der er mødestabil, frisk, ærlig og ønsker at indgå i et team af kollegaer af begge køn og alle aldre, som næsten altid er i godt humør. Har du erfaring med butik, lyst til at komme med nye ideer til varer, opsætning m.m., så er det måske dig, vi søger. Kiosk Spil består af to butikker, hvoraf den ene er placeret ved Sundbyvester plads i Sundby - den anden i Dragør. Den ene butik er stor - den anden en del mindre. Begge butikker har et udvalg af legetøj, kontorartikler, værktøj, køkkenting og meget andet og fungerer samtidig som pakkeshops for flere udbydere. Vi har derfor et stort kundeflow. Vi har selvfølgelig også traditionelle kioskvarer som tobak, slik, sodavand mv. og er forhandlere af Danske Spil og Rejsekort. Teamet består af fuldtidsmedarbejdere samt studerende på videregående uddannelser - og de fleste har vagter i begge butikker. Butikkerne har åbent i tidsrummet 07.00-19.00 på hverdage, lørdage kl. 7.30-17.00 samt søn- og helligdage kl. 10.00-16.00. Lyder jobbet som noget for dig, så send os en ansøgning snarest muligt. Vi glæder os til at høre fra dig. Vi indkalder løbende til samtaler, og ansætter når den rette er fundet. Ansøgning kun via mail job@kioskogspil.com

Vi søger en ny fuldtidskollega der er mødestabil, frisk, ærlig og ønsker at indgå i et team af kollegaer af begge køn og alle aldre, som næsten altid er i godt humør.

Har du erfaring med butik, lyst til at komme med nye ideer til varer, opsætning m.m., så er det måske dig, vi søger.

Kiosk & Spil består af to butikker, hvoraf den ene er placeret ved Sundbyvester plads i Sundby - den anden i Dragør. Den ene butik er stor - den anden en del mindre.

Begge butikker har et udvalg af legetøj, kontorartikler, værktøj, køkkenting og meget andet – og fungerer samtidig som pakkeshops for flere udbydere. Vi har derfor et stort kundeflow.

Vi har selvfølgelig også traditionelle kioskvarer som tobak, slik, sodavand mv. og er forhandlere af Danske Spil og Rejsekort.

Teamet består af fuldtidsmedarbejdere samt studerende på videregående uddannelser - og de fleste har vagter i begge butikker.

Butikkerne har åbent i tidsrummet 07.00-19.00 på hverdage, lørdage kl. 7.30-17.00 samt søn- og helligdage kl. 10.00-16.00.

Lyder jobbet som noget for dig, så send os en ansøgning snarest muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig. Vi indkalder løbende til samtaler, og ansætter når den rette er fundet.

Ansøgning kun via mail – job@kioskogspil.com

KIOSK & SPILKøbenhavn S2019-01-14T00:00:002019-03-11T00:00:00
329931854Sengespecialisten søger en salgskonsulent/sengespecialist til deres nye butik i indre byRobot SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet. Sengespecialisten har i dag 24 butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkring et stærkt serviceniveau, udvidet behovsafdækning og deraf tilbundsgående rådgivning, hvilket tilsikrer kunderne de bedste forudsætninger for at vælge den rette sengeløsning. Se yderligere: http: www.sengespecialisten.dk STILLINGEN Sengespecialisten åbner ny butik i indre by og søger en salgskonsulent sengespecialist, der kan videreføre og udvikle den succes, der allerede er i koncernens andre butikker i dag. Vi søger derfor en erfaren og nærværende sælger, der møder kunden i øjenhøjde . Personen skal være drevet af resultater, der opnås gennem et højt serviceniveau, en proaktiv og energisk tilgang til opgaverne. Personen skal være fleksibel og kunne håndtere mange forskellige arbejdsopgaver som f.eks.: God til at vejlede kunderne og gå i dybden med deres behov Kan holde mange bolde i luften, f.eks. have flere kunder samtidig, uden at miste fokus på nogle af dem Ikke bange for at flytte eller montere en seng Et godt købmandsgen - god til at regne den ud Klar til at yde lidt ekstra - også i weekenderne Kendskab til en PC, på brugerniveau OM DIG Grundlæggende er du positiv, glad og værdsætter humor i hverdagen. Du har erfaring med salg, butiksmiljøet og gerne kendskab til salg af langvarige forbrugsvarer. Som person: Drives du af resultater og det at udvikle forretningen Er udadvendt og vant til at kommunikere Sætter en ære i at levere et højt service niveau Kan sætte sig i kundens sted spørge til deres behov Er frisk, og imødekommende Trives godt i et travlt og til tider hektisk miljø Sengespecialistens kultur er kendetegnet ved fokus på resultater og service på et højt niveau, og det er derfor afgørende at du besidder synligt engagement og drive, samt at du er vedholdende og opfølgende, men samtidig åben over for nye og bedre ideer. VIRKSOMHEDEN TILBYDER Der er tale om en virksomhed der lægger vægt på, at den enkelte medarbejder tager ansvar i forhold til rolle og kompetencer. Således er der en fri og omgængelig omgangstone, som ligeledes beskriver det miljø der er i virksomheden. Lønnen forhandles på et attraktivt niveau og modsvarer naturligvis de opstillede krav. TILTRÆDELSE Hurtigst muligt. ANSØGNING PersonaleBørsen får mange henvendelser på jobannoncer og samtidig arbejder vi med egentlig headhunting, hvorfra vi udvælger kandidater med den rette profil til jobbet. Hvis denne stilling har din interesse, vil vi derfor opfordre dig til at sende din ansøgning hurtigst muligt, via SØG STILLINGEN her på siden. Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Steffen Sørensen sts@personaleborsen.dk Tlf.: 70 27 76 61 Tlf.: 26 47 19 14 Sengespecialisten har i dag 24 butikker i hele landet, med hovedkontoret liggende i Lystrup ved Aarhus. Sengespecialisten ejes af JYSK Group som har et skandinavisk udgangspunkt med 20.000 medarbejdere i 41 lande. JYSK GROUP er en del af LARS LARSEN GROUP, med en samlet omsætning på 22 milliarder.

SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet.

Sengespecialisten har i dag 24 butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkring et stærkt serviceniveau, udvidet behovsafdækning og deraf tilbundsgående rådgivning, hvilket tilsikrer kunderne de bedste forudsætninger for at vælge den rette sengeløsning.

Se yderligere: http://www.sengespecialisten.dk

STILLINGEN

Sengespecialisten åbner ny butik i indre by og søger en salgskonsulent/sengespecialist, der kan videreføre og udvikle den succes, der allerede er i koncernens andre butikker i dag.

Vi søger derfor en erfaren og nærværende sælger, der møder kunden i ”øjenhøjde”.

Personen skal være drevet af resultater, der opnås gennem et højt serviceniveau, en proaktiv og energisk tilgang til opgaverne.

Personen skal være fleksibel og kunne håndtere mange forskellige arbejdsopgaver som f.eks.:

  • God til at vejlede kunderne og gå i dybden med deres behov
  • Kan holde mange bolde i luften, f.eks. have flere kunder samtidig, uden at miste fokus på nogle af dem
  • Ikke bange for at flytte eller montere en seng
  • Et godt købmandsgen - god til at regne den ud
  • Klar til at yde lidt ekstra - også i weekenderne
  • Kendskab til en PC, på brugerniveau

OM DIG

Grundlæggende er du positiv, glad og værdsætter humor i hverdagen. Du har erfaring med salg, butiksmiljøet og gerne kendskab til salg af langvarige forbrugsvarer.

Som person:

  • Drives du af resultater og det at udvikle forretningen
  • Er udadvendt og vant til at kommunikere
  • Sætter en ære i at levere et højt service niveau
  • Kan sætte sig i kundens sted – spørge til deres behov
  • Er frisk, og imødekommende
  • Trives godt i et travlt og til tider hektisk miljø

Sengespecialistens kultur er kendetegnet ved fokus på resultater og service på et højt niveau, og det er derfor afgørende at du besidder synligt engagement og drive, samt at du er vedholdende og opfølgende, men samtidig åben over for nye og bedre ideer.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

Der er tale om en virksomhed der lægger vægt på, at den enkelte medarbejder tager ansvar i forhold til rolle og kompetencer. Således er der en fri og omgængelig omgangstone, som ligeledes beskriver det miljø der er i virksomheden. Lønnen forhandles på et attraktivt niveau og modsvarer naturligvis de opstillede krav.

TILTRÆDELSE

Hurtigst muligt.

ANSØGNING

PersonaleBørsen får mange henvendelser på jobannoncer og samtidig arbejder vi med egentlig headhunting, hvorfra vi udvælger kandidater med den rette profil til jobbet. Hvis denne stilling har din interesse, vil vi derfor opfordre dig til at sende din ansøgning hurtigst muligt, via ”SØG STILLINGEN” her på siden.

Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte

Steffen Sørensen
sts@personaleborsen.dk
Tlf.: 70 27 76 61
Tlf.: 26 47 19 14

Sengespecialisten har i dag 24 butikker i hele landet, med hovedkontoret liggende i Lystrup ved Aarhus. Sengespecialisten ejes af JYSK Group som har et skandinavisk udgangspunkt med 20.000 medarbejdere i 41 lande. JYSK GROUP er en del af LARS LARSEN GROUP, med en samlet omsætning på 22 milliarder.

PersonaleBørsenKøbenhavn K2018-12-20T00:00:002019-02-14T00:00:00
329922131Salgs- og butiksassistentRobot Delicious By Nordic oplever stor succes i Københavns Lufthavn, og har 2 butikker, der har nogle yderst attraktive placeringer i Lufthavnen. Delicious By Nordic er et succesfuldt koncept, der er i færd med at udvikle sig til en international kæde, med placeringer i større lufthavne og high-end shoppingcentre. I den forbindelse søger vi dygtige sælgere butiksassistenter til vores konceptbutikker i Københavns Lufthavn. Delicious by Nordic har specialiseret sig i at sælge de bedste nordiske gourmetprodukter til rejsende kunder. Vil du være en del af et succesfuldt team der sælger lækre kvalitetsprodukter, og hvor servicering af lufthavnens passagerer sættes i højsædet? Din fornemmeste opgave bliver at give passagererne en unik oplevelse af at handle hos Delicious By Nordic under besøget i Københavns lufthavn. Vi forventer, at: Du er god til OPSØGENDE SALG, da det er MEGET VIGTIGT, at du kan invitere kunder ind i butikken. Du kan give kunden den bedste service og rådgivning i et dynamiske og internationalt miljø. Du har rimelige dansk og engelskkundskaber. Det er en fordel, hvis du også taler kinesisk. Du kan arbejde under tidsmæssigt pres. Du er fleksibel og evner at holde hovedet koldt, i et til tider hektisk miljø. Som person er du imødekommende, præsentabel, udadvendt, smilende og tillidsvækkende. Vi tilbyder: En dynamisk og spændende hverdag i Danmarks mest eksklusive Shopping Center, hvor du samarbejder med mange dygtige og inspirerende kollegaer om at gøre lige netop den forskel, der giver alle vores kunder en helt unik oplevelse hos Delicious by Nordic. Et grundigt introduktionsforløb efterfulgt af løbende salgstræning og udvikling af dine færdigheder. Vi garanterer en spændende arbejdsplads i et travlt internationalt miljø med passagererne i centrum. Løn efter kvalifikationer. Kan du genkende dig selv i ovennævnte? Send da straks en mail med en motiveret ansøgning, CV og billede til work@bynordic.eu og vi vil glæde os til at kontakte dig snarest muligt.

Delicious By Nordic oplever stor succes i Københavns Lufthavn, og har 2 butikker, der har nogle yderst attraktive placeringer i Lufthavnen.

Delicious By Nordic er et succesfuldt koncept, der er i færd med at udvikle sig til en international kæde, med placeringer i større lufthavne og high-end shoppingcentre.

I den forbindelse søger vi dygtige sælgere/butiksassistenter til vores konceptbutikker i Københavns Lufthavn.

Delicious by Nordic har specialiseret sig i at sælge de bedste nordiske gourmetprodukter til rejsende kunder.

Vil du være en del af et succesfuldt team der sælger lækre kvalitetsprodukter, og hvor servicering af lufthavnens passagerer sættes i højsædet?

Din fornemmeste opgave bliver at give passagererne en unik oplevelse af at handle hos
Delicious By Nordic under besøget i Københavns lufthavn.

Vi forventer, at:

• Du er god til OPSØGENDE SALG, da det er MEGET VIGTIGT, at du kan invitere kunder ind i butikken.

• Du kan give kunden den bedste service og rådgivning i et dynamiske og internationalt miljø.

• Du har rimelige dansk og engelskkundskaber. Det er en fordel, hvis du også taler kinesisk.

• Du kan arbejde under tidsmæssigt pres. Du er fleksibel og evner at holde hovedet koldt, i et til tider hektisk miljø.

• Som person er du imødekommende, præsentabel, udadvendt, smilende og tillidsvækkende.

Vi tilbyder:

En dynamisk og spændende hverdag i Danmarks mest eksklusive Shopping Center, hvor du samarbejder med mange dygtige og inspirerende kollegaer om at gøre lige netop den forskel, der giver alle vores kunder en helt unik oplevelse hos Delicious by Nordic.

Et grundigt introduktionsforløb efterfulgt af løbende salgstræning og udvikling af dine færdigheder.

Vi garanterer en spændende arbejdsplads i et travlt internationalt miljø med passagererne i centrum.

Løn efter kvalifikationer.

Kan du genkende dig selv i ovennævnte? Send da straks en mail med en motiveret ansøgning, CV og billede til work@bynordic.eu og vi vil glæde os til at kontakte dig snarest muligt.

DELICIOUS BY NORDIC AIR ApSKastrup2018-12-03T00:00:002019-01-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studiemedarbejder søges som Sales Assistant til showroom i København for møbelbrandet alton&heim

betterpeople A/S

København K
Har du interesse for design og interiør, og er du en serviceminded person med et naturligt salgstalent? Søger du et studiejob på 4-16 timer om ugen? Så har vi måske stillingen til dig hos alton heim. Virksomheden er et nyt, internationalt møbelbrand...
Indrykket:21. december 2018
Udløbsdato:18. januar 2019

Blue City København søger ny butiksassistent

Vesterbrogade 84, 1620 København V

København V
Får du hjertebanken når du spotter muligheden for at lave en god handel? Drømmer du om at vise dine evner i en virksomhed der giver dig fuld opbakning til at lave dine egne aftaler? Så læs videre! Vi går ikke op i om du kan løse en femtegradsligning...
Indrykket:8. januar 2019
Udløbsdato:10. februar 2019

Skal du være vores nye kollega?

KIOSK & SPIL

København S
Vi søger en ny fuldtidskollega der er mødestabil, frisk, ærlig og ønsker at indgå i et team af kollegaer af begge køn og alle aldre, som næsten altid er i godt humør. Har du erfaring med butik, lyst til at komme med nye ideer til varer, opsætning m....
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019

Sengespecialisten søger en salgskonsulent/sengespecialist til deres nye butik i indre by

PersonaleBørsen

København K
SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet. Sengespecialisten har i dag 24 butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkrin...
Indrykket:20. december 2018
Udløbsdato:14. februar 2019

Salgs- og butiksassistent

DELICIOUS BY NORDIC AIR ApS

Kastrup
Delicious By Nordic oplever stor succes i Københavns Lufthavn, og har 2 butikker, der har nogle yderst attraktive placeringer i Lufthavnen. Delicious By Nordic er et succesfuldt koncept, der er i færd med at udvikle sig til en international kæde, me...
Indrykket:3. december 2018
Udløbsdato:28. januar 2019