Praktik inden for Procesforbedring i Udviklingsafdelingen

Praktik inden for Procesforbedring i Udviklingsafdelingen

Vi søger 1 studerende til praktik, som har gå-på-mod og lyst til at blive en del af Continuous Improvement teamet. Du vil – som en naturlig del af teamet – blive inddraget i problemstillinger, samt indgå i arbejdet med både større og mindre opgaver.

Opgaverne løses på tværs af alle udviklingsafdelinger og kan omfatte udarbejdelse af dokumentation, som f.eks. træningsmateriale, proces evaluering og proces dokumentation. Du kan også blive inddraget i afholdelse af træning samt planlægning og facilitering af workshops. 

Kender du til begreber som Process Management, Change Management og gerne vil udforske dette med udgangspunkt i processen for udvikling af nye produkter, så kan denne praktik være en mulighed for dig.

Du:  

  • er i gang med en relevant uddannelse og brænder for at arbejde med processer og mennesker i en større organisation
  • er positiv, imødekommende og kan lide at kommunikere med andre
  • er fleksibel og har gå-på-mod
  • bliver motiveret af faglige udfordringer
  • taler og forstår dansk og engelsk på grundlæggende niveau


Hvorfor LINAK? 

  • Løn under praktikperioden
  • Betalt kollegieværelse, hvis du ikke bor i nærheden
  • Ansvar for egne projekter og mulighed for at afprøve teori i praksis
  • Sociale arrangementer med de 15-20 andre praktikanter. Hvis du vil vide mere om, hvordan det er at være praktikant hos LINAK, kan du klikke her.
  • Evt. mulighed for et samarbejde om dit afgangsprojekt efterfølgende
  • Faglig sparring og udvikling med den praktikansvarlige


Din ansøgning: 

  • skal udtrykke det du brænder allermest for at arbejde med under din praktik
  • skal indikere tidsrammen og tidspunkt for praktikken
  • skal indeholde din motivation for at vælge LINAK som praktiksted
  • skal indeholde dit foreløbige karakterudskrift

 

Ansøgningsfrist til forårssemesteret 2020: 15. november 2019. Ansøgninger behandles løbende og i nogle tilfælde indkaldes også til samtaler før ansøgningsfristen. 

Start: 1. februar 2020.


LINAK = god arbejdsplads × faglige udfordringer2

Vi er markedsledende, sætter kunden i første række og udfordrer status quo. Dette giver os mange spændende faglige udfordringer og vi overvejer altid, hvordan vi kan gøre vores arbejde mere effektivt og innovativt. Samtidig prioriterer vi en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv. Du er omgivet af erfarne og fagligt stærke kolleger i en team-orienteret kultur, og hvor samarbejde og fleksibilitet er i højsædet.   

Ønsker du flere oplysninger, er du velkommen til at kontakte en af vores HR konsulenter Ida Falkenham på 73151875 eller Catharina Christensen på tlf. 73151635.

LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup
6430 Nordborg


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330090105Phoenix-95eeec1712019-09-14T00:00:00Praktik inden for Procesforbedring i Udviklingsafdelingen

Praktik inden for Procesforbedring i Udviklingsafdelingen

Vi søger 1 studerende til praktik, som har gå-på-mod og lyst til at blive en del af Continuous Improvement teamet. Du vil – som en naturlig del af teamet – blive inddraget i problemstillinger, samt indgå i arbejdet med både større og mindre opgaver.

Opgaverne løses på tværs af alle udviklingsafdelinger og kan omfatte udarbejdelse af dokumentation, som f.eks. træningsmateriale, proces evaluering og proces dokumentation. Du kan også blive inddraget i afholdelse af træning samt planlægning og facilitering af workshops. 

Kender du til begreber som Process Management, Change Management og gerne vil udforske dette med udgangspunkt i processen for udvikling af nye produkter, så kan denne praktik være en mulighed for dig.

Du:  

  • er i gang med en relevant uddannelse og brænder for at arbejde med processer og mennesker i en større organisation
  • er positiv, imødekommende og kan lide at kommunikere med andre
  • er fleksibel og har gå-på-mod
  • bliver motiveret af faglige udfordringer
  • taler og forstår dansk og engelsk på grundlæggende niveau


Hvorfor LINAK? 

  • Løn under praktikperioden
  • Betalt kollegieværelse, hvis du ikke bor i nærheden
  • Ansvar for egne projekter og mulighed for at afprøve teori i praksis
  • Sociale arrangementer med de 15-20 andre praktikanter. Hvis du vil vide mere om, hvordan det er at være praktikant hos LINAK, kan du klikke her.
  • Evt. mulighed for et samarbejde om dit afgangsprojekt efterfølgende
  • Faglig sparring og udvikling med den praktikansvarlige


Din ansøgning: 

  • skal udtrykke det du brænder allermest for at arbejde med under din praktik
  • skal indikere tidsrammen og tidspunkt for praktikken
  • skal indeholde din motivation for at vælge LINAK som praktiksted
  • skal indeholde dit foreløbige karakterudskrift

 

Ansøgningsfrist til forårssemesteret 2020: 15. november 2019. Ansøgninger behandles løbende og i nogle tilfælde indkaldes også til samtaler før ansøgningsfristen. 

Start: 1. februar 2020.


LINAK = god arbejdsplads × faglige udfordringer2

Vi er markedsledende, sætter kunden i første række og udfordrer status quo. Dette giver os mange spændende faglige udfordringer og vi overvejer altid, hvordan vi kan gøre vores arbejde mere effektivt og innovativt. Samtidig prioriterer vi en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv. Du er omgivet af erfarne og fagligt stærke kolleger i en team-orienteret kultur, og hvor samarbejde og fleksibilitet er i højsædet.   

Ønsker du flere oplysninger, er du velkommen til at kontakte en af vores HR konsulenter Ida Falkenham på 73151875 eller Catharina Christensen på tlf. 73151635.

LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup
6430 Nordborg

Praktik inden for Procesforbedring i Udviklingsafdelingen Vi søger 1 studerende til praktik, som har gå-på-mod og lyst til at blive en del af Continuous Improvement teamet. Du vil som en naturlig del af teamet blive inddraget i problemstillinger, samt indgå i arbejdet med både større og mindre opgaver. Opgaverne løses på tværs af alle udviklingsafdelinger og kan omfatte udarbejdelse af dokumentation, som f.eks. træningsmateriale, proces evaluering og proces dokumentation. Du kan også blive inddraget i afholdelse af træning samt planlægning og facilitering af workshops. Kender du til begreber som Process Management, Change Management og gerne vil udforske dette med udgangspunkt i processen for udvikling af nye produkter, så kan denne praktik være en mulighed for dig. Du: er i gang med en relevant uddannelse og brænder for at arbejde med processer og mennesker i en større organisation er positiv, imødekommende og kan lide at kommunikere med andre er fleksibel og har gå-på-mod bliver motiveret af faglige udfordringer taler og forstår dansk og engelsk på grundlæggende niveau Hvorfor LINAK? Løn under praktikperioden Betalt kollegieværelse, hvis du ikke bor i nærheden Ansvar for egne projekter og mulighed for at afprøve teori i praksis Sociale arrangementer med de 15-20 andre praktikanter. Hvis du vil vide mere om, hvordan det er at være praktikant hos LINAK, kan du klikke her. Evt. mulighed for et samarbejde om dit afgangsprojekt efterfølgende Faglig sparring og udvikling med den praktikansvarlige Din ansøgning: skal udtrykke det du brænder allermest for at arbejde med under din praktik skal indikere tidsrammen og tidspunkt for praktikken skal indeholde din motivation for at vælge LINAK som praktiksted skal indeholde dit foreløbige karakterudskrift Ansøgningsfrist til forårssemesteret 2020: 15. november 2019. Ansøgninger behandles løbende og i nogle tilfælde indkaldes også til samtaler før ansøgningsfristen. Start: 1. februar 2020. LINAK god arbejdsplads × faglige udfordringer2 Vi er markedsledende, sætter kunden i første række og udfordrer status quo. Dette giver os mange spændende faglige udfordringer og vi overvejer altid, hvordan vi kan gøre vores arbejde mere effektivt og innovativt. Samtidig prioriterer vi en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv. Du er omgivet af erfarne og fagligt stærke kolleger i en team-orienteret kultur, og hvor samarbejde og fleksibilitet er i højsædet. Ønsker du flere oplysninger, er du velkommen til at kontakte en af vores HR konsulenter Ida Falkenham på 73151875 eller Catharina Christensen på tlf. 73151635. LINAK A S Group Headquarters Smedevænget 8, Guderup 6430 Nordborg11jobnet95eeec17100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-11-08T00:00:000000https://www.linak.com/career/vacancies/job/?id=9600EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3608004LINAK A/S11Smedevænget 86430NordborgDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset823893JobNet5044636504463610013-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=95eeec17https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=95eeec17https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=95eeec17&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=95eeec17&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/1.jpgPraktik inden for Procesforbedring i Udviklingsafdelingen12008001Dansk3Læse/ tale938331Udviklingskonsulent5Kontor og administration362698575noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330088857CRM Business ConsultantRobot CRM Business Consultant Vi søger en CRM Business Consultant, der brænder for at skabe værdiskabende CRM løsninger på tværs af vores globale organisation. Du bliver del af et makkerpar, der er ansvarlige for, at de globale CRM løsninger og funktionaliteter afspejler de forretningsmæssige behov og processer. Du vil have et naturligt tæt samarbejde med dine øvrige kolleger i Market Intelligence afdelingen, der arbejder med forretningsudvikling, markedsovervågning og salgsunderstøttelse. Derudover vil du have et naturligt tæt samarbejde med CRM specialister i vores globale IT afdeling. Du vil i tæt dialog med den globale salg og marketing organisation afdække og kvalificere forretningsbehov, beskrive og tegne forretningsprocesser, specificere løsninger og i samarbejde med IT implementere løsningerne. Derudover skal du løbende udvikle og uddanne CRM superbrugere og brugere og du vil være en naturlig del af den daglige CRM support og problemløsning. Primære arbejdsopgaver Afdække og kvalificere forretningsbehov og omsætte disse til CRM funktionaliteter Via dialog og samarbejde med de mere end 700 brugere skabe begejstring og synliggøre mulighederne i CRM applikationen Deltage i CRM relaterede projekter nyudviklinger, opgraderinger og opdateringer Udvikle og uddanne den globale superbruger organisation, så de udnytter CRM funktionaliteterne og mulighederne Udvikle og vedligeholde læringsmaterialer til CRM brugerne, der bidrager til at funktionaliteter og muligheder i CRM bruges mest optimalt Gennem løbende support til CRM brugerne bidrage til at den daglige CRM drift kører problemfrit Din baggrund Du har en uddannelse på minimum bachelor niveau, hvor du har vist, at du kan håndtere komplekse problemstillinger. Du har 2-3 års erfaring i en tilsvarende stilling eller som avanceret CRM bruger med en brændende interesse for at få et CRM systemet til at være den bærende platform for en international salg og marketing organisation samt kan nikke genkendende til følgende egenskaber: forretningsforståelse, der gør dig i stand til at gå i dialog med brugerne og forstå deres arbejdsprocesser og ønsker til et CRM system. en effektiv kommunikator, der kan inspirere forretningen omkring CRM funktioner samt skabe motivation for at benytte systemet korrekt systematisk og analytisk en selvstarter, der trives med en blanding af selvstændige og teamorienterede opgaver en udadvendt person, der behersker engelsk i skrift og tale på højt niveau Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Corporate Director, Market Intelligence Per Olav Rindalsholt, tlf. 73 15 16 52. Ansøgninger vurderes løbende og stillingen lukkes når den rette kandidat er fundet. (Eventuelle ansøgningsfrister er systemgenererede og ikke fastsat af LINAK). LINAK A S Group Headquarters Smedevænget 8, Guderup 6430 Nordborg

CRM Business Consultant

Vi søger en CRM Business Consultant, der brænder for at skabe værdiskabende CRM løsninger på tværs af vores globale organisation.

Du bliver del af et makkerpar, der er ansvarlige for, at de globale CRM løsninger og funktionaliteter afspejler de forretningsmæssige behov og processer. Du vil have et naturligt tæt samarbejde med dine øvrige kolleger i Market Intelligence afdelingen, der arbejder med forretningsudvikling, markedsovervågning og salgsunderstøttelse. Derudover vil du have et naturligt tæt samarbejde med CRM specialister i vores globale IT afdeling.

Du vil i tæt dialog med den globale salg og marketing organisation afdække og kvalificere forretningsbehov, beskrive og tegne forretningsprocesser, specificere løsninger og i samarbejde med IT implementere løsningerne. Derudover skal du løbende udvikle og uddanne CRM superbrugere og brugere og du vil være en naturlig del af den daglige CRM support og problemløsning.

Primære arbejdsopgaver

  • Afdække og kvalificere forretningsbehov og omsætte disse til CRM funktionaliteter
  • Via dialog og samarbejde med de mere end 700 brugere skabe begejstring og synliggøre mulighederne i CRM applikationen
  • Deltage i CRM relaterede projekter – nyudviklinger, opgraderinger og opdateringer
  • Udvikle og uddanne den globale superbruger organisation, så de udnytter CRM funktionaliteterne og mulighederne 
  • Udvikle og vedligeholde læringsmaterialer til CRM brugerne, der bidrager til at funktionaliteter og muligheder i CRM bruges mest optimalt
  • Gennem løbende support til CRM brugerne bidrage til at den daglige CRM drift kører problemfrit

Din baggrund

Du har en uddannelse på minimum bachelor niveau, hvor du har vist, at du kan håndtere komplekse problemstillinger. Du har 2-3 års erfaring i en tilsvarende stilling eller som avanceret CRM bruger med en brændende interesse for at få et CRM systemet til at være den bærende platform for en international salg og marketing organisation samt kan nikke genkendende til følgende egenskaber:

  • forretningsforståelse, der gør dig i stand til at gå i dialog med brugerne og forstå deres arbejdsprocesser og ønsker til et CRM system.
  • en effektiv kommunikator, der kan inspirere forretningen omkring CRM funktioner samt skabe motivation for at benytte systemet korrekt
  • systematisk og analytisk
  • en selvstarter, der trives med en blanding af selvstændige og teamorienterede opgaver
  • en udadvendt person, der behersker engelsk i skrift og tale på højt niveau

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Corporate Director, Market Intelligence Per Olav Rindalsholt, tlf. 73 15 16 52.

Ansøgninger vurderes løbende og stillingen lukkes når den rette kandidat er fundet. (Eventuelle ansøgningsfrister er systemgenererede og ikke fastsat af LINAK).

LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup
6430 Nordborg

 

LINAK A/SNordborg2019-09-12T00:00:002019-11-07T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

CRM Business Consultant

LINAK A/S

Nordborg
CRM Business Consultant Vi søger en CRM Business Consultant, der brænder for at skabe værdiskabende CRM løsninger på tværs af vores globale organisation. Du bliver del af et makkerpar, der er ansvarlige for, at de globale CRM løsninger og funktional...
Indrykket:12. september 2019
Udløbsdato:7. november 2019