Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Praktikant i international Gazelle-virksomhed

Bliv en del af en Gazelle-virksomhed i vækst. Vi kan, som en af Skandinaviens førende inden for salg biopejse, tilbyde en praktikplads, hvor der er gang i hjulene og to dage ikke er ens. Dit bidrag tages seriøst, og du vil fra dag ét fungere som en fast del af teamet.

Virksomheden rummer i alt ca. 20 ansatte, hvoraf ca. halvdelen er tilknyttet webafdelingen. Vi har på nuværende tidspunkt individuelle webshops i Danmark, Norge, Sverige, Storbritannien, Tyskland, Holland, Spanien, Finland, Frankrig og Polen. Derfor er det en fordel, hvis du behersker flere sprog.

Dine arbejdsområder:

  • Markedsanalyse.
  • Online markedsføringsmateriale og tryksager til messer i samarbejde med grafiker (10 årligt i DK).
  • Amazon og Ebay annoncering.
  • Social media; Facebook, Instagram, Pinterest, Houzz og Youtube.
  • SEO - pressemeddelse, artikelforforfatning, optimering (Begrænset omgang).
  • SEM - pay-per-click.
  • Indgå samarbejde med bolig- og livsstils influencers.
  • Online marketing generelt.


Biofireplace Group planer yderligere markedsudvidelse - både fysisk og online. Derfor vil/kan der ligeledes forekomme analyseforberedelse samt præsentationsmateriale i forbindelse hermed.


Vores forventninger:

  • Du er engageret.
  • Du har gå-på-mod og er initiativrig.
  • Du er en stærk skriftlig kommunikator.
  • Du har flair for nutidens trends inden for bolig.
  • Du har mod på at lære om digital markedsføring.

Forudgående kendskab til arbejdsområderne vil være at foretrække, men som en stærk skriftlig formidler med det rette engagement kommer du langt.

Vi forestiller os, at du er i gang med en videregående uddannelse indenfor marketing, kommunikation eller digitale medier.

Biopejs-Shop kan tilbyde en lærerig periode, hvor vi vil dele ud af vores kendskab til forskellige online markedsføringsteknikker. Du vil i særdeleshed lære om søgemaskineoptimering og pay-per-click annoncering samt få kendskab til, hvordan den daglige drift generelt udfolder sig i en vækstvirksomhed.

Vi forventer en minimum fire-måneders praktikperiode. Starttiden er fleksibel. Du vil få din egen faste arbejdsplads på kontoret, blive en integreret del af teamet og desuden nyde godt af virksomhedens madordning.

Har du spørgsmål til opslaget eller finder du det interessant? Så skynd dig at sende dit spørgsmål eller ansøgning til Casper W. Lanng via "ansøg nu" knappen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329936921Phoenix-7eb8eb7112019-01-04T00:00:00Praktikant i international Gazelle-virksomhed

Bliv en del af en Gazelle-virksomhed i vækst. Vi kan, som en af Skandinaviens førende inden for salg biopejse, tilbyde en praktikplads, hvor der er gang i hjulene og to dage ikke er ens. Dit bidrag tages seriøst, og du vil fra dag ét fungere som en fast del af teamet.

Virksomheden rummer i alt ca. 20 ansatte, hvoraf ca. halvdelen er tilknyttet webafdelingen. Vi har på nuværende tidspunkt individuelle webshops i Danmark, Norge, Sverige, Storbritannien, Tyskland, Holland, Spanien, Finland, Frankrig og Polen. Derfor er det en fordel, hvis du behersker flere sprog.

Dine arbejdsområder:

  • Markedsanalyse.
  • Online markedsføringsmateriale og tryksager til messer i samarbejde med grafiker (10 årligt i DK).
  • Amazon og Ebay annoncering.
  • Social media; Facebook, Instagram, Pinterest, Houzz og Youtube.
  • SEO - pressemeddelse, artikelforforfatning, optimering (Begrænset omgang).
  • SEM - pay-per-click.
  • Indgå samarbejde med bolig- og livsstils influencers.
  • Online marketing generelt.


Biofireplace Group planer yderligere markedsudvidelse - både fysisk og online. Derfor vil/kan der ligeledes forekomme analyseforberedelse samt præsentationsmateriale i forbindelse hermed.


Vores forventninger:

  • Du er engageret.
  • Du har gå-på-mod og er initiativrig.
  • Du er en stærk skriftlig kommunikator.
  • Du har flair for nutidens trends inden for bolig.
  • Du har mod på at lære om digital markedsføring.

Forudgående kendskab til arbejdsområderne vil være at foretrække, men som en stærk skriftlig formidler med det rette engagement kommer du langt.

Vi forestiller os, at du er i gang med en videregående uddannelse indenfor marketing, kommunikation eller digitale medier.

Biopejs-Shop kan tilbyde en lærerig periode, hvor vi vil dele ud af vores kendskab til forskellige online markedsføringsteknikker. Du vil i særdeleshed lære om søgemaskineoptimering og pay-per-click annoncering samt få kendskab til, hvordan den daglige drift generelt udfolder sig i en vækstvirksomhed.

Vi forventer en minimum fire-måneders praktikperiode. Starttiden er fleksibel. Du vil få din egen faste arbejdsplads på kontoret, blive en integreret del af teamet og desuden nyde godt af virksomhedens madordning.

Har du spørgsmål til opslaget eller finder du det interessant? Så skynd dig at sende dit spørgsmål eller ansøgning til Casper W. Lanng via "ansøg nu" knappen.

2019-03-02T00:50:41.807 Bliv en del af en Gazelle-virksomhed i vækst. Vi kan, som en af Skandinaviens førende inden for salg biopejse, tilbyde en praktikplads, hvor der er gang i hjulene og to dage ikke er ens. Dit bidrag tages seriøst, og du vil fra dag ét fungere som en fast del af teamet. Virksomheden rummer i alt ca. 20 ansatte, hvoraf ca. halvdelen er tilknyttet webafdelingen. Vi har på nuværende tidspunkt individuelle webshops i Danmark, Norge, Sverige, Storbritannien, Tyskland, Holland, Spanien, Finland, Frankrig og Polen. Derfor er det en fordel, hvis du behersker flere sprog. Dine arbejdsområder: Markedsanalyse. Online markedsføringsmateriale og tryksager til messer i samarbejde med grafiker (10 årligt i DK). Amazon og Ebay annoncering. Social media Facebook, Instagram, Pinterest, Houzz og Youtube. SEO - pressemeddelse, artikelforforfatning, optimering (Begrænset omgang). SEM - pay-per-click. Indgå samarbejde med bolig- og livsstils influencers. Online marketing generelt. Biofireplace Group planer yderligere markedsudvidelse - både fysisk og online. Derfor vil kan der ligeledes forekomme analyseforberedelse samt præsentationsmateriale i forbindelse hermed. Vores forventninger: Du er engageret. Du har gå-på-mod og er initiativrig. Du er en stærk skriftlig kommunikator. Du har flair for nutidens trends inden for bolig. Du har mod på at lære om digital markedsføring. Forudgående kendskab til arbejdsområderne vil være at foretrække, men som en stærk skriftlig formidler med det rette engagement kommer du langt. Vi forestiller os, at du er i gang med en videregående uddannelse indenfor marketing, kommunikation eller digitale medier. Biopejs-Shop kan tilbyde en lærerig periode, hvor vi vil dele ud af vores kendskab til forskellige online markedsføringsteknikker. Du vil i særdeleshed lære om søgemaskineoptimering og pay-per-click annoncering samt få kendskab til, hvordan den daglige drift generelt udfolder sig i en vækstvirksomhed. Vi forventer en minimum fire-måneders praktikperiode. Starttiden er fleksibel. Du vil få din egen faste arbejdsplads på kontoret, blive en integreret del af teamet og desuden nyde godt af virksomhedens madordning. Har du spørgsmål til opslaget eller finder du det interessant? Så skynd dig at sende dit spørgsmål eller ansøgning til Casper W. Lanng via ansøg nu knappen.11Jobnet7eb8eb71100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-01T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3428489Biopejs-shop11Hadsundvej 729000AalborgDKDanmark0
ca@biopejs-shop.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent688862JobNet492588449258841000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7eb8eb71https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7eb8eb71https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7eb8eb71&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7eb8eb71&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/6.jpgEr du den nye Marketingmedarbejder i Biopejs-shop?12008001Dansk3Læse/ tale341920Marketingmedarbejder4Marketing359946104Casper Mortensenca@biopejs-shop.dkDKDanmarkDKDanmark330075425Online markedsføringsmedarbejder til SaaS-virksomheden NemTilmeld.dkRobot Brænder du for at lave online markedsføring, og har du en relevant teoretisk uddannelse indenfor for området?Så er det dig, vi mangler på vores hold.NemTilmeld søger en online markedsføringsmedarbejder til at hjælpe mennesker i målgruppen med at opdage og erkende deres behov for et tilmeldingssystem, så de kan blive glade kunder hos NemTilmeld.NemTilmeld hjælper mennesker, som afholder arrangementer.Vi udvikler og driver et IT system, som letter mange af de tunge og tidskrævende arbejdsopgaver, som er forbundet med tilmelding, administration, kommunikation og betaling til arrangementer.Vi søger en person, som kan og vil være med til at få flere kunder i butikken.JobbetDin vigtigste opgave er at hjælpe med at finde nye kunder der har behov for, og lyst til at købe et tilmeldingssystem.Du får en vigtig plads i en uformel organisation, hvor du får medindflydelse på dine arbejdsopgaver.Hvis du gør det godt, får du lov at bestemme en hel del selv.Vi synes den rigtige løsning er bedre end den hurtige løsning - det skal du også helst synes.Du skal være en del af vores nye salgsafdeling hvor vi samler Preben fra offline salg, Michael fra online markedsføring og en ny person (måske dig) med god teoretisk viden om online markedsføring i samme afdeling.Preben har erfaring fra landevejen, hvor han har besøgt mange kunder.Michael har erfaring fra online markedsføring og en del arbejde med support hvor han har hjulpet vores kunder med at bruge systemet.Du skal komme med teoretisk viden, nye ideer og evner til at være med til at udføre den plan vi laver sammen.ArbejdsopgaverDin primære arbejdsopgave bliver at være med til at lave en plan for vores salg og være med til at udføre den med speciale indenfor online markedsføring.Du kommer til at indgå i tæt samarbejde med Michael og Preben. Du kommer også til at have kontaktflade med andre afdelinger i virksomheden, f.eks. support, kommunikation og udvikling.Hvad skal du kunne?- Have en uddannelse hvor du har fået en relevant kandidatgrad indenfor online markedsføring- Have relevant teoretisk viden om online markedsføring- Analysere og argumentere med fakta- Gode skriftlige og mundtlige kommunikationsevner både på dansk og engelsk- Skrive tekster uden at bruge autokorrektur, dvs. se og rette dine egne skriftlige fejl- IT flair og forståelse- Være vedholdende og gøre det aftalte til den aftalte tid- Tænke og arbejde selvstændigt inden for de aftalte rammer- Være tålmodigVigtige personlige egenskaber- Turde at være menneskelig, hvile i dig selv, tro på sig selv- Turde vise andre tillid- Være parat til at indgå på et hold og være med til at løfte i flok- Være tillidsskabende, troværdig og lyttende- God situationsfornemmelse- Opsøgende og positiv- Likeable naturlig karisma- Kan få andre til at smile på den gode måde, som passer til situationen.Vi tilbyder dig- Et spændende job i en virksomhed i udvikling- Fast 37 timers arbejdsuge med mulighed for flextid (dog ingen hjemmearbejde)- Du holder fri når du har fri- At være en del af et fællesskab som er mere end bare kollegaer- Sociale aktiviteter- En hverdag i nye, lyse kontorer med kantine, som tidligere er kåret til en af Danmarks bedste- Udvikling både personligt og i samspil med andre hvor vi bruger Insights som værktøj- Lønniveauet er efter en nyuddannetHvor og hvornår?Arbejdstedet er i Nørresundby.RTX Business Park, Strømmen 6, 9400 NørresundbyHvis vi vælger dig skal du starte 1.oktober. 2019.Vi vælger løbende kandidater til ansættelsesforløbet, så ansøg hurtigst muligt.Vil du være med på hold NemTilmeld?Så send din ansøgning og CV til job@nemtilmeld.dkNår du skriver din ansøgning, så fortæl:- hvad du synes du kan hjælpe os med- hvem du er- hvad du kan- hvad du vil- hvilken relevant kandidatgrad du har- hvilke studieprojekter du har lavet- hvilke valgfag du har haft- hvilket frivilligt eller betalt arbejde du har haft- hvordan du tænker du passer ind på hold NemTilmeld- hvad du synes er vigtigt i dit liv.Husk dette:- Skriv i et sprog så vi kan mærke dig- Gør det interessant at læse- Svar på om du kan det vi har brug for- Hvis du søger uden at have en kandidatgrad, spilder du desværre din tidAnsøgningsfristen er søndag d. 25. august 2019.Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kundehjælper og direktør Thomas Kjærgaard på telefon 70 40 40 61.Du kan læse mere om holdet her:https: www.nemtilmeld.dk om-os

Brænder du for at lave online markedsføring, og har du en relevant teoretisk uddannelse indenfor  for området?
Så er det dig, vi mangler på vores hold.

NemTilmeld søger en online markedsføringsmedarbejder til at hjælpe mennesker i målgruppen med at opdage og erkende deres behov for et tilmeldingssystem, så de kan blive glade kunder hos NemTilmeld.

NemTilmeld hjælper mennesker, som afholder arrangementer.
Vi udvikler og driver et IT system, som letter mange af de tunge og tidskrævende arbejdsopgaver, som er forbundet med tilmelding, administration, kommunikation og betaling til arrangementer.

Vi søger en person, som kan og vil være med til at få flere kunder i butikken.

Jobbet
Din vigtigste opgave er at hjælpe med at finde nye kunder der har behov for, og lyst til at købe et tilmeldingssystem.
Du får en vigtig plads i en uformel organisation, hvor du får medindflydelse på dine arbejdsopgaver.
Hvis du gør det godt, får du lov at bestemme en hel del selv.

Vi synes den rigtige løsning er bedre end den hurtige løsning - det skal du også helst synes.

Du skal være en del af vores nye salgsafdeling hvor vi samler Preben fra offline salg, Michael fra online markedsføring og en ny person (måske dig) med god teoretisk viden om online markedsføring i samme afdeling.
Preben har erfaring fra landevejen, hvor han har besøgt mange kunder.
Michael har erfaring fra online markedsføring og en del arbejde med support hvor han har hjulpet vores kunder med at bruge systemet.
Du skal komme med teoretisk viden, nye ideer og evner til at være med til at udføre den plan vi laver sammen.

Arbejdsopgaver
Din primære arbejdsopgave bliver at være med til at lave en plan for vores salg og være med til at udføre den med speciale indenfor online markedsføring.

Du kommer til at indgå i tæt samarbejde med Michael og Preben.  Du kommer også til at have kontaktflade med andre afdelinger i virksomheden, f.eks. support, kommunikation og udvikling.

Hvad skal du kunne?
- Have en uddannelse hvor du har fået en relevant kandidatgrad indenfor online markedsføring
- Have relevant teoretisk viden om online markedsføring
- Analysere og argumentere med fakta
- Gode skriftlige og mundtlige kommunikationsevner både på dansk og engelsk
- Skrive tekster uden at bruge autokorrektur, dvs. se og rette dine egne skriftlige fejl
- IT flair og forståelse
- Være vedholdende og gøre det aftalte til den aftalte tid
- Tænke og arbejde selvstændigt inden for de aftalte rammer
- Være tålmodig

Vigtige personlige egenskaber
- Turde at være menneskelig, hvile i dig selv, tro på sig selv
- Turde vise andre tillid
- Være parat til at indgå på et hold og være med til at løfte i flok
- Være tillidsskabende, troværdig og lyttende
- God situationsfornemmelse
- Opsøgende og positiv
- Likeable naturlig karisma
- Kan få andre til at smile på den gode måde, som passer til situationen.

Vi tilbyder dig
- Et spændende job i en virksomhed i udvikling
- Fast 37 timers arbejdsuge med mulighed for flextid (dog ingen hjemmearbejde)
- Du holder fri når du har fri
- At være en del af et fællesskab som er mere end bare kollegaer
- Sociale aktiviteter
- En hverdag i nye, lyse kontorer med kantine, som tidligere er kåret til en af Danmarks bedste
- Udvikling både personligt og i samspil med andre hvor vi bruger Insights som værktøj
- Lønniveauet er efter en nyuddannet

Hvor og hvornår?
Arbejdstedet er i Nørresundby.
RTX Business Park, Strømmen 6, 9400 Nørresundby

Hvis vi vælger dig skal du starte 1.oktober. 2019.
Vi vælger løbende kandidater til ansættelsesforløbet, så ansøg hurtigst muligt.

Vil du være med på hold NemTilmeld?
Så send din ansøgning og CV til job@nemtilmeld.dk
Når du skriver din ansøgning, så fortæl:
- hvad du synes du kan hjælpe os med
- hvem du er
- hvad du kan
- hvad du vil
- hvilken relevant kandidatgrad du har
- hvilke studieprojekter du har lavet
- hvilke valgfag du har haft
- hvilket frivilligt eller betalt arbejde du har haft
- hvordan du tænker du passer ind på hold NemTilmeld
- hvad du synes er vigtigt i dit liv.

Husk dette:
- Skriv i et sprog så vi kan mærke dig
- Gør det interessant at læse
- Svar på om du kan det vi har brug for
- Hvis du søger uden at have en kandidatgrad, spilder du desværre din tid

Ansøgningsfristen er søndag d. 25. august 2019.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kundehjælper og direktør Thomas Kjærgaard på telefon 70 40 40 61.

Du kan læse mere om holdet her:
https://www.nemtilmeld.dk/om-os/

NemTimeld.dk ApSNørresundby2019-08-20T00:00:002019-08-25T00:00:00
330067835Marketingassistent (barselsvikar)Robot Omhyggelig kommunikatør søges til Happydays inhouse reklamebureau Få foden inden for i kommunikationsbranchen, hvor du kan dyrke dit sprogøre og flair for SoMe, indtil Christina er tilbage næste sommer! Som marketingassistent hos Happydays kommer du til at hjælpe os med at holde alle boldene i luften, skrive tekster, opdatere vores Facebook og Instagramprofil, læse korrektur og nappe en telefon, når der er tryk på kedlerne. Marketingafdelingen står for alt kommunikativt materiale, der bliver produceret i rejsevirksomheden Happydays: Annoncer, nyhedsbreve, pressemeddelelser, kundeinformation, blogindlæg, rejseartikler, reklame- og radiospots, al content til webshoppen og sociale medier m.m. Du bliver assistent i en afdeling af kreative hoveder, der udover marketingchefen tæller to tekstforfattere og fem grafikere så det vil være en styrke, hvis du er ordensmenneske, logisk tænkende og ikke er bange for at tage stafetten af dig selv. Din rolle bliver at assistere med både logistik- og kommunikationsopgaver, der kan få det store produktionsflow til at glide i en dagligdag styret af stramme deadlines. Opgaverne er primært Hotelkontrakter logistik og opdateringer Korrekturlæsning Små og større tekstopgaver Indlæg og opdatering på sociale medier Researcharbejde på flere sprog Kundeservice på telefonen og en weekendvagt i ny og næ Projektopgaver for marketingchefen Vi søger en assistent, der er 200 fejlfri i dansk retstavning og kommatering har helt styr på Officepakken og er kvik til at lære nye systemer at kende måske er nyuddannet i sprog og kommunikation eller autodidakt og på udkig efter den rette hylde bidrager naturligt til, at det er sjovt at gå på arbejde hos Happydays Ansættelsen er tidsbegrænset (barselsvikariat) med start 1. september 2019. Send ansøgningen hurtigst muligt til:Karin Wenzel, marketingchefkw@happydays.nu HUSK emnelinje: Marketingassistent Noter, hvor du har set stillingsopslaget og giv os skriftligt samtykke, hvis du er interesseret i, at vi beholder din ansøgning i op til 2 år.

Omhyggelig kommunikatør søges til Happydays’ inhouse reklamebureau

Få foden inden for i kommunikationsbranchen, hvor du kan dyrke dit sprogøre og flair for SoMe, indtil Christina er tilbage næste sommer! Som marketingassistent hos Happydays kommer du til at hjælpe os med at holde alle boldene i luften, skrive tekster, opdatere vores Facebook og Instagramprofil, læse korrektur og nappe en telefon, når der er tryk på kedlerne.

Marketingafdelingen står for alt kommunikativt materiale, der bliver produceret i rejsevirksomheden Happydays: Annoncer, nyhedsbreve, pressemeddelelser, kundeinformation, blogindlæg, rejseartikler, reklame- og radiospots, al content til webshoppen og sociale medier m.m.

Du bliver assistent i en afdeling af kreative hoveder, der udover marketingchefen tæller to tekstforfattere og fem grafikere – så det vil være en styrke, hvis du er ordensmenneske, logisk tænkende og ikke er bange for at tage stafetten af dig selv. Din rolle bliver at assistere med både logistik- og kommunikationsopgaver, der kan få det store produktionsflow til at glide i en dagligdag styret af stramme deadlines.

Opgaverne er primært

  • Hotelkontrakter – logistik og opdateringer
  • Korrekturlæsning
  • Små og større tekstopgaver
  • Indlæg og opdatering på sociale medier
  • Researcharbejde på flere sprog
  • Kundeservice på telefonen – og en weekendvagt i ny og næ
  • Projektopgaver for marketingchefen

Vi søger en assistent, der

  • er 200 % fejlfri i dansk retstavning og kommatering
  • har helt styr på Officepakken og er kvik til at lære nye systemer at kende
  • måske er nyuddannet i sprog og kommunikation – eller autodidakt og på udkig efter den rette hylde
  • bidrager naturligt til, at det er sjovt at gå på arbejde hos Happydays

Ansættelsen er tidsbegrænset (barselsvikariat) med start 1. september 2019.

Send ansøgningen hurtigst muligt til:
Karin Wenzel, marketingchef
kw@happydays.nu

HUSK emnelinje: Marketingassistent
Noter, hvor du har set stillingsopslaget og giv os skriftligt samtykke, hvis du er interesseret i, at vi beholder din ansøgning i op til 2 år.

HAPPYDAYS A/SFrederikshavn2019-08-05T00:00:002019-08-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Online markedsføringsmedarbejder til SaaS-virksomheden NemTilmeld.dk

NemTimeld.dk ApS

Nørresundby
Brænder du for at lave online markedsføring, og har du en relevant teoretisk uddannelse indenfor for området?Så er det dig, vi mangler på vores hold.NemTilmeld søger en online markedsføringsmedarbejder til at hjælpe mennesker i målgruppen med at opd...
Indrykket:20. august 2019
Udløbsdato:25. august 2019

Marketingassistent (barselsvikar)

HAPPYDAYS A/S

Frederikshavn
Omhyggelig kommunikatør søges til Happydays inhouse reklamebureau Få foden inden for i kommunikationsbranchen, hvor du kan dyrke dit sprogøre og flair for SoMe, indtil Christina er tilbage næste sommer! Som marketingassistent hos Happydays kommer du...
Indrykket:5. august 2019
Udløbsdato:26. august 2019