Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Praktikant i international Gazelle-virksomhed

Bliv en del af en Gazelle-virksomhed i vækst. Vi kan, som en af Skandinaviens førende inden for salg biopejse, tilbyde en praktikplads, hvor der er gang i hjulene og to dage ikke er ens. Dit bidrag tages seriøst, og du vil fra dag ét fungere som en fast del af teamet.

Virksomheden rummer i alt ca. 20 ansatte, hvoraf ca. halvdelen er tilknyttet webafdelingen. Vi har på nuværende tidspunkt individuelle webshops i Danmark, Norge, Sverige, Storbritannien, Tyskland, Holland, Spanien, Finland, Frankrig og Polen. Derfor er det en fordel, hvis du behersker flere sprog.

Dine arbejdsområder:

  • Markedsanalyse.
  • Online markedsføringsmateriale og tryksager til messer i samarbejde med grafiker (10 årligt i DK).
  • Amazon og Ebay annoncering.
  • Social media; Facebook, Instagram, Pinterest, Houzz og Youtube.
  • SEO - pressemeddelse, artikelforforfatning, optimering (Begrænset omgang).
  • SEM - pay-per-click.
  • Indgå samarbejde med bolig- og livsstils influencers.
  • Online marketing generelt.


Biofireplace Group planer yderligere markedsudvidelse - både fysisk og online. Derfor vil/kan der ligeledes forekomme analyseforberedelse samt præsentationsmateriale i forbindelse hermed.


Vores forventninger:

  • Du er engageret.
  • Du har gå-på-mod og er initiativrig.
  • Du er en stærk skriftlig kommunikator.
  • Du har flair for nutidens trends inden for bolig.
  • Du har mod på at lære om digital markedsføring.

Forudgående kendskab til arbejdsområderne vil være at foretrække, men som en stærk skriftlig formidler med det rette engagement kommer du langt.

Vi forestiller os, at du er i gang med en videregående uddannelse indenfor marketing, kommunikation eller digitale medier.

Biopejs-Shop kan tilbyde en lærerig periode, hvor vi vil dele ud af vores kendskab til forskellige online markedsføringsteknikker. Du vil i særdeleshed lære om søgemaskineoptimering og pay-per-click annoncering samt få kendskab til, hvordan den daglige drift generelt udfolder sig i en vækstvirksomhed.

Vi forventer en minimum fire-måneders praktikperiode. Starttiden er fleksibel. Du vil få din egen faste arbejdsplads på kontoret, blive en integreret del af teamet og desuden nyde godt af virksomhedens madordning.

Har du spørgsmål til opslaget eller finder du det interessant? Så skynd dig at sende dit spørgsmål eller ansøgning til Casper W. Lanng via "ansøg nu" knappen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329936921Phoenix-7eb8eb7112019-01-04T00:00:00Praktikant i international Gazelle-virksomhed

Bliv en del af en Gazelle-virksomhed i vækst. Vi kan, som en af Skandinaviens førende inden for salg biopejse, tilbyde en praktikplads, hvor der er gang i hjulene og to dage ikke er ens. Dit bidrag tages seriøst, og du vil fra dag ét fungere som en fast del af teamet.

Virksomheden rummer i alt ca. 20 ansatte, hvoraf ca. halvdelen er tilknyttet webafdelingen. Vi har på nuværende tidspunkt individuelle webshops i Danmark, Norge, Sverige, Storbritannien, Tyskland, Holland, Spanien, Finland, Frankrig og Polen. Derfor er det en fordel, hvis du behersker flere sprog.

Dine arbejdsområder:

  • Markedsanalyse.
  • Online markedsføringsmateriale og tryksager til messer i samarbejde med grafiker (10 årligt i DK).
  • Amazon og Ebay annoncering.
  • Social media; Facebook, Instagram, Pinterest, Houzz og Youtube.
  • SEO - pressemeddelse, artikelforforfatning, optimering (Begrænset omgang).
  • SEM - pay-per-click.
  • Indgå samarbejde med bolig- og livsstils influencers.
  • Online marketing generelt.


Biofireplace Group planer yderligere markedsudvidelse - både fysisk og online. Derfor vil/kan der ligeledes forekomme analyseforberedelse samt præsentationsmateriale i forbindelse hermed.


Vores forventninger:

  • Du er engageret.
  • Du har gå-på-mod og er initiativrig.
  • Du er en stærk skriftlig kommunikator.
  • Du har flair for nutidens trends inden for bolig.
  • Du har mod på at lære om digital markedsføring.

Forudgående kendskab til arbejdsområderne vil være at foretrække, men som en stærk skriftlig formidler med det rette engagement kommer du langt.

Vi forestiller os, at du er i gang med en videregående uddannelse indenfor marketing, kommunikation eller digitale medier.

Biopejs-Shop kan tilbyde en lærerig periode, hvor vi vil dele ud af vores kendskab til forskellige online markedsføringsteknikker. Du vil i særdeleshed lære om søgemaskineoptimering og pay-per-click annoncering samt få kendskab til, hvordan den daglige drift generelt udfolder sig i en vækstvirksomhed.

Vi forventer en minimum fire-måneders praktikperiode. Starttiden er fleksibel. Du vil få din egen faste arbejdsplads på kontoret, blive en integreret del af teamet og desuden nyde godt af virksomhedens madordning.

Har du spørgsmål til opslaget eller finder du det interessant? Så skynd dig at sende dit spørgsmål eller ansøgning til Casper W. Lanng via "ansøg nu" knappen.

2019-03-02T00:50:41.807 Bliv en del af en Gazelle-virksomhed i vækst. Vi kan, som en af Skandinaviens førende inden for salg biopejse, tilbyde en praktikplads, hvor der er gang i hjulene og to dage ikke er ens. Dit bidrag tages seriøst, og du vil fra dag ét fungere som en fast del af teamet. Virksomheden rummer i alt ca. 20 ansatte, hvoraf ca. halvdelen er tilknyttet webafdelingen. Vi har på nuværende tidspunkt individuelle webshops i Danmark, Norge, Sverige, Storbritannien, Tyskland, Holland, Spanien, Finland, Frankrig og Polen. Derfor er det en fordel, hvis du behersker flere sprog. Dine arbejdsområder: Markedsanalyse. Online markedsføringsmateriale og tryksager til messer i samarbejde med grafiker (10 årligt i DK). Amazon og Ebay annoncering. Social media Facebook, Instagram, Pinterest, Houzz og Youtube. SEO - pressemeddelse, artikelforforfatning, optimering (Begrænset omgang). SEM - pay-per-click. Indgå samarbejde med bolig- og livsstils influencers. Online marketing generelt. Biofireplace Group planer yderligere markedsudvidelse - både fysisk og online. Derfor vil kan der ligeledes forekomme analyseforberedelse samt præsentationsmateriale i forbindelse hermed. Vores forventninger: Du er engageret. Du har gå-på-mod og er initiativrig. Du er en stærk skriftlig kommunikator. Du har flair for nutidens trends inden for bolig. Du har mod på at lære om digital markedsføring. Forudgående kendskab til arbejdsområderne vil være at foretrække, men som en stærk skriftlig formidler med det rette engagement kommer du langt. Vi forestiller os, at du er i gang med en videregående uddannelse indenfor marketing, kommunikation eller digitale medier. Biopejs-Shop kan tilbyde en lærerig periode, hvor vi vil dele ud af vores kendskab til forskellige online markedsføringsteknikker. Du vil i særdeleshed lære om søgemaskineoptimering og pay-per-click annoncering samt få kendskab til, hvordan den daglige drift generelt udfolder sig i en vækstvirksomhed. Vi forventer en minimum fire-måneders praktikperiode. Starttiden er fleksibel. Du vil få din egen faste arbejdsplads på kontoret, blive en integreret del af teamet og desuden nyde godt af virksomhedens madordning. Har du spørgsmål til opslaget eller finder du det interessant? Så skynd dig at sende dit spørgsmål eller ansøgning til Casper W. Lanng via ansøg nu knappen.11Jobnet7eb8eb71100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-01T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3428489Biopejs-shop11Hadsundvej 729000AalborgDKDanmark0
ca@biopejs-shop.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent688862JobNet492588449258841000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7eb8eb71https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7eb8eb71https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7eb8eb71&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7eb8eb71&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/6.jpgEr du den nye Marketingmedarbejder i Biopejs-shop?12008001Dansk3Læse/ tale341920Marketingmedarbejder4Marketing359946104Casper Mortensenca@biopejs-shop.dkDKDanmarkDKDanmark330009310Salgs- og MarketingsassistentRobot Salgs- og Marketing kollega, der kan tysk til fingerspidserne Conscius er et firma med store ambitioner for fremtiden. For at indfri disse, har vi brug for en talentfuld salgs- og marketingsassistent med flair for kommunikation og marketingopgaver til vores super skarpe Team Conscius. Du bliver en vigtig brik i vores salgs- og marketingsarbejde og kommer til at fungere som backup ved salgsunderstøttende aktiviteter. Siden slutningen af 90 erne har Conscius udviklet forretningskritisk software til først og fremmest finans- og energibranchen. I dag har vi fokus på energibranchen og vi kan med stolthed fortælle, at vi i dag samarbejder med de førende el- og gashandelsselskaber i Danmark. Conscius har i tæt samarbejde med kunder udviklet handelsplatformen Midas, som håndterer salgsprocesser, risikostyring og BI i forbindelse med salg af el og gas til slutkunder. Vores succes hos kunder er skabt, fordi vi løser komplekse forretningsmæssige udfordringer igennem it og domæneviden. Det at mødes med kunden i øjenhøjde, forstå deres verden og ikke mindst udfordringer er meget betydningsfuldt for et langvarigt og givende samarbejde. Arbejdsopgaver og den faglige vinkel Støtte salgsafdelingen i konkrete salgsprocesser. Kommunikation omkring produkter og løsninger. Udarbejde præsentations- og salgsmateriale. Gennemføre marketing- og salgskampagner samt kundeevents. Nyhedsbreve og kommunikation i bred forstand. Website kommunikation og markedsføring. SoMe vil være et godt kort på hånden. Ovennævnte kræver en kreativ, intelligent og kommunikativ profil, som på spændende og gribende vis formulerer sig enkelt og elegant - på tysk flydende og fejlfrit da vi står overfor et salgsfremstød i Tyskland. Dansk og eller Engelsk sprogfærdighed vil selvfølgelig være en stor fordel. Endvidere er det vigtigt, at du har gode it-kundskaber, er velfunderet i relevante it-programmer og værktøjer. Lad os høre fra dig! Måske kan vi sammensætte en rolle, der passer til dig, så du bliver som en fisk i vandet og Conscius bliver flyvende . Du har lyst til at være opsøgende og proaktiv i forhold til at holde dig ajour og velinformeret omkring alt hvad der rør sig i vores brancher. Det skal ses som en selvfølge, at marketing og salg arbejder tæt sammen. Det vil sige, at du finder det naturligt at tale med kunder og andre, som giver indsigt i branchen - fordi vores produkter kun har relevans, hvis markedet efterlyser dem. Baggrund og den menneskelige profil Måske kommer du fra en lignende stilling i energibranchen og kender dermed vores kunders forretning indefra. Det kan også være, at du er nyuddannet og igennem studiet har tilegnet dig erfaring og værktøjer, som gør dig i stand til at løfte opgaverne. Du er udadvendt og føler dig beriget i mødet med nye mennesker. Din energi er smittende, positiv og smilende langt de fleste dage. Du ser muligheder løsninger og er opsøgende når svaret ikke lige er til at få øje på. Du er team-player, som arbejder innovativt, effektivt og kreativt. Du er fuld af gode ideer til hvordan vi skal vinde det tyske marked Arbejdspladsen Conscius Hos Conscius er vi altid på vej mod noget nyt. Verden står aldrig stille, og det gør vi heller ikke. Vi har et højt ambitionsniveau og store forventninger til både virksomheden, medarbejderne og den verden, der omgiver os. Hos os har vi en flad organisation, som praktiserer frihed under ansvar. Det betyder, at hver enkelt medarbejder selv bærer et stort ansvar for at tilrettelægge arbejdet og yde sit optimale. Her er der altid plads til ideer og forslag til hvordan ting kan gøres anderledes. Tips til Ansøgningen Fortæl om dine erfaringer og særlige styrker. Hvad brænder du for jobmæssigt? Fortæl også om din personlighed og menneskelige profil, så vi herudfra kan skabe rammerne for et godt samarbejde med højt til loftet og plads til ambitioner. Ansøgningen sendes til job@conscius.com vedhæftet foto. Vi indkalder løbende til samtaler, så send din ansøgning med det samme.

Salgs- og Marketing kollega, der kan tysk til fingerspidserne 

Conscius er et firma med store ambitioner for fremtiden. For at indfri disse, har vi brug for en talentfuld salgs- og marketingsassistent med flair for kommunikation og marketingopgaver til vores super skarpe Team Conscius. Du bliver en vigtig brik i vores salgs- og marketingsarbejde og kommer til at fungere som backup ved salgsunderstøttende aktiviteter.

Siden slutningen af 90'erne har Conscius udviklet forretningskritisk software til først og fremmest finans- og energibranchen. I dag har vi fokus på energibranchen og vi kan med stolthed fortælle, at vi i dag samarbejder med de førende el- og gashandelsselskaber i Danmark. Conscius har i tæt samarbejde med kunder udviklet handelsplatformen Midas, som håndterer salgsprocesser, risikostyring og BI i forbindelse med salg af el og gas til slutkunder.

Vores succes hos kunder er skabt, fordi vi løser komplekse forretningsmæssige udfordringer igennem it og domæneviden. Det at mødes med kunden i øjenhøjde, forstå deres verden og ikke mindst udfordringer er meget betydningsfuldt for et langvarigt og givende samarbejde.

Arbejdsopgaver og den faglige vinkel

  • Støtte salgsafdelingen i konkrete salgsprocesser.
  • Kommunikation omkring produkter og løsninger.
  • Udarbejde præsentations- og salgsmateriale.
  • Gennemføre marketing- og salgskampagner samt kundeevents.
  • Nyhedsbreve og kommunikation i bred forstand.
  • Website kommunikation og markedsføring.
  • SoMe vil være et godt kort på hånden.

Ovennævnte kræver en kreativ, intelligent og kommunikativ profil, som på spændende og gribende vis formulerer sig enkelt og elegant - på tysk flydende og fejlfrit da vi står overfor et salgsfremstød i Tyskland. Dansk og/eller Engelsk sprogfærdighed vil selvfølgelig være en stor fordel. Endvidere er det vigtigt, at du har gode it-kundskaber, er velfunderet i relevante it-programmer og værktøjer. Lad os høre fra dig! Måske kan vi sammensætte en rolle, der passer til dig, så du bliver som en ”fisk i vandet” og Conscius bliver ” flyvende”.

Du har lyst til at være opsøgende og proaktiv i forhold til at holde dig ajour og velinformeret omkring alt hvad der rør sig i vores brancher. Det skal ses som en selvfølge, at marketing og salg arbejder tæt sammen. Det vil sige, at du finder det naturligt at tale med kunder og andre, som giver indsigt i branchen - fordi vores produkter kun har relevans, hvis markedet efterlyser dem.

Baggrund og den menneskelige profil

Måske kommer du fra en lignende stilling i energibranchen og kender dermed vores kunders forretning indefra. Det kan også være, at du er nyuddannet og igennem studiet har tilegnet dig erfaring og værktøjer, som gør dig i stand til at løfte opgaverne. 

  • Du er udadvendt og føler dig beriget i mødet med nye mennesker.
  • Din energi er smittende, positiv og smilende – langt de fleste dage.
  • Du ser muligheder/løsninger og er opsøgende når svaret ikke lige er til at få øje på.
  • Du er team-player, som arbejder innovativt, effektivt og kreativt.
  • Du er fuld af gode ideer til hvordan vi skal vinde det tyske marked

Arbejdspladsen Conscius

Hos Conscius er vi altid på vej mod noget nyt. Verden står aldrig stille, og det gør vi heller ikke. Vi har et højt ambitionsniveau og store forventninger til både virksomheden, medarbejderne og den verden, der omgiver os. Hos os har vi en flad organisation, som praktiserer frihed under ansvar. Det betyder, at hver enkelt medarbejder selv bærer et stort ansvar for at tilrettelægge arbejdet og yde sit optimale. Her er der altid plads til ideer og forslag til hvordan ting kan gøres anderledes.

Tips til Ansøgningen

Fortæl om dine erfaringer og særlige styrker. Hvad brænder du for jobmæssigt? Fortæl også om din personlighed og menneskelige profil, så vi herudfra kan skabe rammerne for et godt samarbejde med højt til loftet og plads til ambitioner.

Ansøgningen sendes til job@conscius.com vedhæftet foto. Vi indkalder løbende til samtaler, så send din ansøgning med det samme.

CONSCIUS A/SNørresundby2019-04-17T00:00:002019-06-12T00:00:00
330000913Kommunikationsmedarbejder med stor erfaring i Content Marketing og sociale medierRobot Vil du være en del af holdet hos Euro Poultry? Vi søger lige nu en kommunikationsmedarbejder med stor erfaring i Content Marketing og sociale medier til vores hovedkontor i Aalborg. Som Content og SoMe kommunikationsmedarbejder får du stor indflydelse på vores digitale marketingsstrategi. Vi har store ambitioner, så det er vigtigt, at du kan omsætte mål og visioner til kreative og resultatskabende aktiviteter. Vi er en virksomhed i vækst, med en klar strategi for hvor vi vil hen. Euro Poultry vil være det helt naturlige valg til at lede og udvikle fjerkræbranchens 1-stop shopping for udvalgte køkkener i Europa. Du vil blive en del af et dedikeret team, og din primære opgave bliver at udvikle og producere content til vores forskellige platforme, bl.a. website, sociale medier, nyhedsbreve og øvrige marketing kampagner. Storytelling er en integreret del af vores kommunikation, og her bliver du med content drivkraften, der skaber værdi og taler i øjenhøjde til og med vores målgrupper. Du har fingeren på pulsen, er en dygtig tekstforfatter og sætter en ære i at udvikle og producere inspirerende indhold - samtidig med, at du tænker i algoritmer og SEO for opnåelse af de bedste resultater. Du har et stort overblik og trives med mange forskelligartede opgaver og til tider korte deadlines. Du er god til at omsætte idéer til konkrete løsninger og følger opgaverne til dørs. Kvalifikationer: Kommunikationsuddannet Skriver perfekt dansk og behersker engelsk såvel mundtligt som skriftligt Minimum 2-3 års erfaring med professionel brug af sociale medier og kan dokumentere dine resultater Superbruger af analyseværktøjer som Google Analytics, Facebook Audience Insights mv. Erfaring med SEO, Adwords, Hub Spot, Facebook BusinessManager mm. Indgående kendskab til diverse social media-platforme (Facebook, Instagram, Snapchat, Youtube, LinkedIn mfl.) Erfaring med Adobepakken, InDesign, Photoshop, Illustrator mm. Erfaring med videoproduktion redigering er en fordel Erfaring med CMS systemer Erfaring fra fødevarebranchen vil være en fordel men ikke et krav Et positivt sind, udadvendt og formår at bevare en god dialog med dine kollegaer, selvom du har travlt Høj selvstændighedsgrad og serviceniveau Struktureret, effektiv og detaljeorienteret Lyst til at blive fagligt udfordret og brænder for at arbejde med fjerkræ og et unikt koncept Vi tilbyder… Et fleksibelt og attraktivt job i en verden af fjerkræ Et spændende arbejdsmiljø med mange udfordringer En international virksomhed med hovedkontor i Danmark og salgskontorer i Sverige, Finland, Holland og Belgien. Hvis du har lyst til at være en del af et stærkt team, som sætter høje mål og motiveres af at opnå det bedste resultat, og trives du samtidig med en varieret arbejdsdag, hvor det ofte går stærkt, så lad os høre fra dig hurtigst muligt. Send din ansøgning, dit CV vedlagt foto, samt kopi af relevante eksamenspapirer senest den 23. April 2019 til job@europoultry.dk mærket kommunikationsmedarbejder . Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte: Marketingchef, Christina Flyvholm, tlf.: 22407364. Ansøgningerne vil blive behandlet løbende og fortroligt. Uddybende information på www.europoultry.dk Sådan ansøger du Send din ansøgning, dit CV vedlagt foto, samt kopi af relevante eksamenspapirer senest den 23. April 2019 til job@europoultry.dk mærket kommunikationsmedarbejder .

Vil du være en del af holdet hos Euro Poultry? Vi søger lige nu en kommunikationsmedarbejder med stor erfaring i Content Marketing og sociale medier til vores hovedkontor i Aalborg.

Som Content og SoMe kommunikationsmedarbejder får du stor indflydelse på vores digitale marketingsstrategi. Vi har store ambitioner, så det er vigtigt, at du kan omsætte mål og visioner til kreative og resultatskabende aktiviteter.

Vi er en virksomhed i vækst, med en klar strategi for hvor vi vil hen. Euro Poultry vil være det helt naturlige valg til at lede og udvikle fjerkræbranchens 1-stop shopping for udvalgte køkkener i Europa.

Du vil blive en del af et dedikeret team, og din primære opgave bliver at udvikle og producere content til vores forskellige platforme, bl.a. website, sociale medier, nyhedsbreve og øvrige marketing kampagner. Storytelling er en integreret del af vores kommunikation, og her bliver du med content drivkraften, der skaber værdi og taler i øjenhøjde til og med vores målgrupper.      

Du har fingeren på pulsen, er en dygtig tekstforfatter og sætter en ære i at udvikle og producere inspirerende indhold - samtidig med, at du tænker i algoritmer og SEO for opnåelse af de bedste resultater.

Du har et stort overblik og trives med mange forskelligartede opgaver og til tider korte deadlines. Du er god til at omsætte idéer til konkrete løsninger og følger opgaverne til dørs.

 

Kvalifikationer:

  • Kommunikationsuddannet
  • Skriver perfekt dansk og behersker engelsk såvel mundtligt som skriftligt
  • Minimum 2-3 års erfaring med professionel brug af sociale medier og kan dokumentere dine resultater
  • Superbruger af analyseværktøjer som Google Analytics, Facebook Audience Insights mv.
  • Erfaring med SEO, Adwords, Hub Spot, Facebook BusinessManager mm.
  • Indgående kendskab til diverse social media-platforme (Facebook, Instagram, Snapchat, Youtube, LinkedIn mfl.)
  • Erfaring med Adobepakken, InDesign, Photoshop, Illustrator mm.
  • Erfaring med videoproduktion/redigering er en fordel
  • Erfaring med CMS systemer
  • Erfaring fra fødevarebranchen vil være en fordel men ikke et krav
  • Et positivt sind, udadvendt og formår at bevare en god dialog med dine kollegaer, selvom du har travlt
  • Høj selvstændighedsgrad og serviceniveau
  • Struktureret, effektiv og detaljeorienteret
  • Lyst til at blive fagligt udfordret og brænder for at arbejde med fjerkræ og et unikt koncept

 

 Vi tilbyder…

  • Et fleksibelt og attraktivt job i en verden af fjerkræ
  • Et spændende arbejdsmiljø med mange udfordringer
  • En international virksomhed med hovedkontor i Danmark og salgskontorer i Sverige, Finland, Holland og Belgien.  
  • Hvis du har lyst til at være en del af et stærkt team, som sætter høje mål og motiveres af at opnå det bedste resultat, og trives du samtidig med en varieret arbejdsdag, hvor det ofte går stærkt, så lad os høre fra dig hurtigst muligt.

 

Send din ansøgning, dit CV vedlagt foto, samt kopi af relevante eksamenspapirer senest den 23. April 2019 til job@europoultry.dk mærket ”kommunikationsmedarbejder”.

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte: Marketingchef, Christina Flyvholm, tlf.: 22407364. Ansøgningerne vil blive behandlet løbende og fortroligt.


Uddybende information på www.europoultry.dk 

Sådan ansøger du

Send din ansøgning, dit CV vedlagt foto, samt kopi af relevante eksamenspapirer senest den 23. April 2019 til job@europoultry.dk mærket ”kommunikationsmedarbejder”.

Euro Poultry A/SAalborg SV2019-04-04T00:00:002019-04-23T00:00:00
329982487Initiativrig Digital Marketingkoordinator søges!Robot Spilnu.dk er for syvende år i træk i kraftig vækst, og vi har derfor brug for en stærk medspiller i vores marketingteam. Vi søger derfor en kompetent, struktureret og initiativrig digital marketingkoordinator, som brænder for at skabe resultater igennem digital markedsføring. Stillingen Du vil sammen med vores marketingteam udbygge firmaets brands, tiltrække nye brugere og fastholde eksisterende brugere. Dit primære ansvarsområde vil være online markedsføring med fokus på sociale medier og e-mail markedsføring især community-delen. Du vil bidrage aktivt med koncepter og produktion af kvalitetsindhold til vores målgrupper. Samtidigt vil du støtte den øvrige del af forretningen i forhold til analysebehov, kvalitetssikring af trafik, optimering af kanaler og hjælp til udarbejdelse af markedsføringsmateriale.Du vil indgå i et tæt samarbejde med dine kollegaer i marketingteamet, hvor du vil sidde med eksekvering, overvågning og optimering af de daglige kampagner. Dit arbejde vil blandt andet bestå i: Udtænkning og eksekvering af SoMe-tiltag, konkurrencer og kampagner til vores brugere Skabe skrive content til sociale medier og nyhedsbreve Evaluering og måling af konkurrencer, kampagner og content Community Management Koordinering af affiliate marketingpartnere Analyse og intern formidling af resultater af markedsføringen Udarbejdelse af markedsføringsmateriale i samarbejde med vores grafikere Kontakt til samarbejdspartnere inden for markedsføring Om dig Du har solid praktisk erfaring med sociale medier og digital kommunikation Du kan skrive fængende tekster, der konverterer Du kan overskue datastrukturer og trække relevant viden ud af data Du er kreativ, id rig og har god forståelse for målgrupper og brugeradfærd Du søger løbende ny viden inden for markedsføring og følger de forskellige trends og optimeringsmuligheder inden for sociale medier, e-mail og markedsføring generelt Du finder det naturligt at koble dataviden sammen med relevant forretningsforståelse Du motiveres af gode resultater Du har erfaring med Google Analytics, og det er en fordel at have erfaring med affiliate marketing samt produktion af video og grafik til markedsføring Ansættelsesvilkår Vi tilbyder en attraktiv lønpakke med pension og privat sundhedsforsikring, samt de bedste forhold i byen med blandt andet egen kantine, stor og velindrettet fitness-afdeling, fleksible arbejdstider plus en række sociale aktiviteter og meget andet. Ansøgningsfrist Vi modtager gerne din ansøgning og dit CV hurtigst muligt, da vi behandler ansøgninger løbende og besætter stillingen, så snart vi har fundet den rette kandidat. Tiltrædelse er hurtigst muligt.

Spilnu.dk er for syvende år i træk i kraftig vækst, og vi har derfor brug for en stærk medspiller i vores marketingteam. Vi søger derfor en kompetent, struktureret og initiativrig digital marketingkoordinator, som brænder for at skabe resultater igennem digital markedsføring.

Stillingen

Du vil sammen med vores marketingteam udbygge firmaets brands, tiltrække nye brugere og fastholde eksisterende brugere. Dit primære ansvarsområde vil være online markedsføring med fokus på sociale medier og e-mail markedsføring – især community-delen. Du vil bidrage aktivt med koncepter og produktion af kvalitetsindhold til vores målgrupper. Samtidigt vil du støtte den øvrige del af forretningen i forhold til analysebehov, kvalitetssikring af trafik, optimering af kanaler og hjælp til udarbejdelse af markedsføringsmateriale.

Du vil indgå i et tæt samarbejde med dine kollegaer i marketingteamet, hvor du vil sidde med eksekvering, overvågning og optimering af de daglige kampagner.

Dit arbejde vil blandt andet bestå i:

  • Udtænkning og eksekvering af SoMe-tiltag, konkurrencer og kampagner til vores brugere
  • Skabe/skrive content til sociale medier og nyhedsbreve
  • Evaluering og måling af konkurrencer, kampagner og content
  • Community Management
  • Koordinering af affiliate marketingpartnere
  • Analyse og intern formidling af resultater af markedsføringen
  • Udarbejdelse af markedsføringsmateriale i samarbejde med vores grafikere 
  • Kontakt til samarbejdspartnere inden for markedsføring

Om dig

  • Du har solid praktisk erfaring med sociale medier og digital kommunikation
  • Du kan skrive fængende tekster, der konverterer
  • Du kan overskue datastrukturer og trække relevant viden ud af data
  • Du er kreativ, idérig og har god forståelse for målgrupper og brugeradfærd
  • Du søger løbende ny viden inden for markedsføring og følger de forskellige trends og optimeringsmuligheder inden for sociale medier, e-mail og markedsføring generelt
  • Du finder det naturligt at koble dataviden sammen med relevant forretningsforståelse
  • Du motiveres af gode resultater
  • Du har erfaring med Google Analytics, og det er en fordel at have erfaring med affiliate marketing samt produktion af video og grafik til markedsføring

Ansættelsesvilkår

Vi tilbyder en attraktiv lønpakke med pension og privat sundhedsforsikring, samt de bedste forhold i byen med blandt andet egen kantine, stor og velindrettet fitness-afdeling, fleksible arbejdstider plus en række sociale aktiviteter og meget andet.

Ansøgningsfrist

Vi modtager gerne din ansøgning og dit CV hurtigst muligt, da vi behandler ansøgninger løbende og besætter stillingen, så snart vi har fundet den rette kandidat. Tiltrædelse er hurtigst muligt. 

CEGO A/SAalborg2019-03-21T00:00:002019-05-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgs- og Marketingsassistent

CONSCIUS A/S

Nørresundby
Salgs- og Marketing kollega, der kan tysk til fingerspidserne Conscius er et firma med store ambitioner for fremtiden. For at indfri disse, har vi brug for en talentfuld salgs- og marketingsassistent med flair for kommunikation og marketingopgaver t...
Indrykket:17. april 2019
Udløbsdato:12. juni 2019

Kommunikationsmedarbejder med stor erfaring i Content Marketing og sociale medier

Euro Poultry A/S

Aalborg SV
Vil du være en del af holdet hos Euro Poultry? Vi søger lige nu en kommunikationsmedarbejder med stor erfaring i Content Marketing og sociale medier til vores hovedkontor i Aalborg. Som Content og SoMe kommunikationsmedarbejder får du stor indflydel...
Indrykket:4. april 2019
Udløbsdato:23. april 2019

Initiativrig Digital Marketingkoordinator søges!

CEGO A/S

Aalborg
Spilnu.dk er for syvende år i træk i kraftig vækst, og vi har derfor brug for en stærk medspiller i vores marketingteam. Vi søger derfor en kompetent, struktureret og initiativrig digital marketingkoordinator, som brænder for at skabe resultater ige...
Indrykket:21. marts 2019
Udløbsdato:16. maj 2019