Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Presse- og kommunikationschef til Det Sociale Netværk

Det Sociale Netværk/headspace Danmark søger en presse- og kommunikationschef, som evner at tænke både strategisk og praksisnært. Din primære opgave bliver at sætte vores initiativer og projekter på dagsordenen, så flere kommer til at kende vores tilbud, får lyst til at samarbejde med os, blive frivillig eller medlem.


Som presse- og kommunikationschef skal du bidrage til pressehåndtering og koordinere den interne og eksterne kommunikation. Alle initiativerne handler om at sætte fokus på psykisk sårbarhed samt styrke den mentale trivsel og sundhedsfremme hos særligt børn og unge.

Du skal kunne lægge solide kommunikationsplaner og omsætte dem til virkelighed i samarbejde med direktøren, projektledere og chefer på de 18 headspace-centre rundt om i Danmark. Du skal evne at tænke kreativt og visionært, lede arbejdet i et lille kommunikationsteam og også selv at sætte dig ved tasterne i det daglige kommunikationsarbejde.

Du skal kunne handle klogt, når bølgerne går højt, og du skal evne at sætte mål og prioritere opgaverne, så historierne bliver til virkelighed. Du er ambitiøs og har masser af initiativ, ligesom du arbejder struktureret og resultatorienteret. Du er god til at samarbejde med mange forskellige mennesker: en frivillig i et headspace-center den ene dag – en kommunal eller regional embedsmand den næste. 

Du har mindst fem års erfaring med presse- og kommunikationsarbejde, har et indgående kendskab til nyhedsformidling, og du ser muligheder på tværs af platforme. Du har et godt netværk i medieverdenen, som du er klar til at bruge for at gøre Det Sociale Netværk og vores initiativer kendt såvel langt ind i det politiske system som helt ud i danskernes – og især de unges – hverdag.

Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.:
-Pressehåndtering, kommunikationsplaner, retningslinjer for kommunikation lokalt og i projekterne

-Produktion af indhold og udvikling på sociale medier, vores hjemmesider

-Udvikling, sparring, eksekvering af events, kampagner og koncepter, annoncering

-Produktion af oplæg og taleskrivning

-Sparring og koordinering i forhold til det politiske arbejde

Vi forventer, at du har:
-Relevant uddannelse inden for kommunikation eller lignende

-Min. fem års erfaring fra kommunikations- eller mediebranchen

-Hands-on og strategisk erfaring med sociale medier

-Specificeret viden og interesse for feltet mental trivsel, særligt i forhold til børn og unge

-Erfaring med taleskrivning og baggrundsartikler 

-Kendskab til/erfaring med samfunds- og sundhedsfagligt arbejde

Praktisk erfaring med dataarbejde
Hjemmevant i Excel, Power Point og Office
Gode formidlingskompetencer 
Gerne erfaring fra NGO-sektoren eller andet politisk arbejde

Vi tilbyder et job, som giver mening.
Dine kolleger er super engagerede, og vi har hjemme på et dejligt kontor midt i København. Vores sekretariat er et uformelt arbejdsmiljø med mange forskellige initiativer. Vi bindes sammen af nogle fælles, stærke pejlemærker: Det Sociale Netværk skal være en stærk og troværdig stemme, indgå i partnerskaber, der viser civilsamfundets styrker, nedbryde tabuer og fordomme om psykisk sårbare, ligesom vi altid trækker erfaringer fra det levede liv, dokumentation og analyse helt ind i kernen af vores arbejde.

Løn- og ansættelsesforhold
37 timer ugentligt. Rejseaktivitet må forventes
Løn forhandles individuelt
Forventet tiltrædelse den 1. august 2019

Ansøgningsfrist: mandag den 17. juni kl. 12.00

Send din ansøgning inkl. CV til job@detsocialenetvaerk.dk med en tydelig markering i emnefelt: Presse- og kommunikationschef.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 25 og 26.

For yderligere oplysninger om stillingen: Du er velkommen til at kontakte direktør Trine Hammershøy. Du kan skrive på th@detsocialenetvaerk.dk eller ringe på 2090 4993.

Hvis du vil ringe, skal det ske i tidsrummet kl. 9-10 om formiddagen.

Om Det Sociale Netværk/headspace Danmark
Foreningen Det Sociale Netværk blev etableret i 2009 af blandt andre Poul Nyrup Rasmussen, Palle Simonsen og Tine Bryld. Foreningen arbejder for at være en stærk stemme og skabe bedre vilkår for psykisk sårbare og deres pårørende, og at samfundet i stigende grad fokuserer, inkluderer og accepterer psykisk sårbare. I dag er Benedikte Kiær formand for Det Sociale Netværk og Poul Nyrup Rasmussen er protektor.

Det Sociale Netværk står for en lang række initiativer, der primært hjælper børn og unge, pårørende og psykisk sårbare. Bl.a. initiativet headspace, som findes i 18 forskellige byer med rådgivning til børn og unge mellem 12-25 år.Du kan læse mere om Det Sociale Netværk på vores hjemmeside: www.detsocialenetvaerk.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330033475Phoenix-d18c1c4f12019-05-28T00:00:00Presse- og kommunikationschef til Det Sociale Netværk

Det Sociale Netværk/headspace Danmark søger en presse- og kommunikationschef, som evner at tænke både strategisk og praksisnært. Din primære opgave bliver at sætte vores initiativer og projekter på dagsordenen, så flere kommer til at kende vores tilbud, får lyst til at samarbejde med os, blive frivillig eller medlem.


Som presse- og kommunikationschef skal du bidrage til pressehåndtering og koordinere den interne og eksterne kommunikation. Alle initiativerne handler om at sætte fokus på psykisk sårbarhed samt styrke den mentale trivsel og sundhedsfremme hos særligt børn og unge.

Du skal kunne lægge solide kommunikationsplaner og omsætte dem til virkelighed i samarbejde med direktøren, projektledere og chefer på de 18 headspace-centre rundt om i Danmark. Du skal evne at tænke kreativt og visionært, lede arbejdet i et lille kommunikationsteam og også selv at sætte dig ved tasterne i det daglige kommunikationsarbejde.

Du skal kunne handle klogt, når bølgerne går højt, og du skal evne at sætte mål og prioritere opgaverne, så historierne bliver til virkelighed. Du er ambitiøs og har masser af initiativ, ligesom du arbejder struktureret og resultatorienteret. Du er god til at samarbejde med mange forskellige mennesker: en frivillig i et headspace-center den ene dag – en kommunal eller regional embedsmand den næste. 

Du har mindst fem års erfaring med presse- og kommunikationsarbejde, har et indgående kendskab til nyhedsformidling, og du ser muligheder på tværs af platforme. Du har et godt netværk i medieverdenen, som du er klar til at bruge for at gøre Det Sociale Netværk og vores initiativer kendt såvel langt ind i det politiske system som helt ud i danskernes – og især de unges – hverdag.

Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.:
-Pressehåndtering, kommunikationsplaner, retningslinjer for kommunikation lokalt og i projekterne

-Produktion af indhold og udvikling på sociale medier, vores hjemmesider

-Udvikling, sparring, eksekvering af events, kampagner og koncepter, annoncering

-Produktion af oplæg og taleskrivning

-Sparring og koordinering i forhold til det politiske arbejde

Vi forventer, at du har:
-Relevant uddannelse inden for kommunikation eller lignende

-Min. fem års erfaring fra kommunikations- eller mediebranchen

-Hands-on og strategisk erfaring med sociale medier

-Specificeret viden og interesse for feltet mental trivsel, særligt i forhold til børn og unge

-Erfaring med taleskrivning og baggrundsartikler 

-Kendskab til/erfaring med samfunds- og sundhedsfagligt arbejde

Praktisk erfaring med dataarbejde
Hjemmevant i Excel, Power Point og Office
Gode formidlingskompetencer 
Gerne erfaring fra NGO-sektoren eller andet politisk arbejde

Vi tilbyder et job, som giver mening.
Dine kolleger er super engagerede, og vi har hjemme på et dejligt kontor midt i København. Vores sekretariat er et uformelt arbejdsmiljø med mange forskellige initiativer. Vi bindes sammen af nogle fælles, stærke pejlemærker: Det Sociale Netværk skal være en stærk og troværdig stemme, indgå i partnerskaber, der viser civilsamfundets styrker, nedbryde tabuer og fordomme om psykisk sårbare, ligesom vi altid trækker erfaringer fra det levede liv, dokumentation og analyse helt ind i kernen af vores arbejde.

Løn- og ansættelsesforhold
37 timer ugentligt. Rejseaktivitet må forventes
Løn forhandles individuelt
Forventet tiltrædelse den 1. august 2019

Ansøgningsfrist: mandag den 17. juni kl. 12.00

Send din ansøgning inkl. CV til job@detsocialenetvaerk.dk med en tydelig markering i emnefelt: Presse- og kommunikationschef.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 25 og 26.

For yderligere oplysninger om stillingen: Du er velkommen til at kontakte direktør Trine Hammershøy. Du kan skrive på th@detsocialenetvaerk.dk eller ringe på 2090 4993.

Hvis du vil ringe, skal det ske i tidsrummet kl. 9-10 om formiddagen.

Om Det Sociale Netværk/headspace Danmark
Foreningen Det Sociale Netværk blev etableret i 2009 af blandt andre Poul Nyrup Rasmussen, Palle Simonsen og Tine Bryld. Foreningen arbejder for at være en stærk stemme og skabe bedre vilkår for psykisk sårbare og deres pårørende, og at samfundet i stigende grad fokuserer, inkluderer og accepterer psykisk sårbare. I dag er Benedikte Kiær formand for Det Sociale Netværk og Poul Nyrup Rasmussen er protektor.

Det Sociale Netværk står for en lang række initiativer, der primært hjælper børn og unge, pårørende og psykisk sårbare. Bl.a. initiativet headspace, som findes i 18 forskellige byer med rådgivning til børn og unge mellem 12-25 år.Du kan læse mere om Det Sociale Netværk på vores hjemmeside: www.detsocialenetvaerk.dk

2019-06-18T00:51:47.927 Det Sociale Netværk headspace Danmark søger en presse- og kommunikationschef, som evner at tænke både strategisk og praksisnært. Din primære opgave bliver at sætte vores initiativer og projekter på dagsordenen, så flere kommer til at kende vores tilbud, får lyst til at samarbejde med os, blive frivillig eller medlem. Som presse- og kommunikationschef skal du bidrage til pressehåndtering og koordinere den interne og eksterne kommunikation. Alle initiativerne handler om at sætte fokus på psykisk sårbarhed samt styrke den mentale trivsel og sundhedsfremme hos særligt børn og unge. Du skal kunne lægge solide kommunikationsplaner og omsætte dem til virkelighed i samarbejde med direktøren, projektledere og chefer på de 18 headspace-centre rundt om i Danmark. Du skal evne at tænke kreativt og visionært, lede arbejdet i et lille kommunikationsteam og også selv at sætte dig ved tasterne i det daglige kommunikationsarbejde. Du skal kunne handle klogt, når bølgerne går højt, og du skal evne at sætte mål og prioritere opgaverne, så historierne bliver til virkelighed. Du er ambitiøs og har masser af initiativ, ligesom du arbejder struktureret og resultatorienteret. Du er god til at samarbejde med mange forskellige mennesker: en frivillig i et headspace-center den ene dag en kommunal eller regional embedsmand den næste. Du har mindst fem års erfaring med presse- og kommunikationsarbejde, har et indgående kendskab til nyhedsformidling, og du ser muligheder på tværs af platforme. Du har et godt netværk i medieverdenen, som du er klar til at bruge for at gøre Det Sociale Netværk og vores initiativer kendt såvel langt ind i det politiske system som helt ud i danskernes og især de unges hverdag. Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.:-Pressehåndtering, kommunikationsplaner, retningslinjer for kommunikation lokalt og i projekterne -Produktion af indhold og udvikling på sociale medier, vores hjemmesider -Udvikling, sparring, eksekvering af events, kampagner og koncepter, annoncering -Produktion af oplæg og taleskrivning -Sparring og koordinering i forhold til det politiske arbejde Vi forventer, at du har:-Relevant uddannelse inden for kommunikation eller lignende -Min. fem års erfaring fra kommunikations- eller mediebranchen -Hands-on og strategisk erfaring med sociale medier -Specificeret viden og interesse for feltet mental trivsel, særligt i forhold til børn og unge -Erfaring med taleskrivning og baggrundsartikler -Kendskab til erfaring med samfunds- og sundhedsfagligt arbejde Praktisk erfaring med dataarbejde Hjemmevant i Excel, Power Point og OfficeGode formidlingskompetencer Gerne erfaring fra NGO-sektoren eller andet politisk arbejde Vi tilbyder et job, som giver mening. Dine kolleger er super engagerede, og vi har hjemme på et dejligt kontor midt i København. Vores sekretariat er et uformelt arbejdsmiljø med mange forskellige initiativer. Vi bindes sammen af nogle fælles, stærke pejlemærker: Det Sociale Netværk skal være en stærk og troværdig stemme, indgå i partnerskaber, der viser civilsamfundets styrker, nedbryde tabuer og fordomme om psykisk sårbare, ligesom vi altid trækker erfaringer fra det levede liv, dokumentation og analyse helt ind i kernen af vores arbejde. Løn- og ansættelsesforhold37 timer ugentligt. Rejseaktivitet må forventesLøn forhandles individueltForventet tiltrædelse den 1. august 2019 Ansøgningsfrist: mandag den 17. juni kl. 12.00 Send din ansøgning inkl. CV til job@detsocialenetvaerk.dk med en tydelig markering i emnefelt: Presse- og kommunikationschef. Vi forventer at afholde samtaler i uge 25 og 26. For yderligere oplysninger om stillingen: Du er velkommen til at kontakte direktør Trine Hammershøy. Du kan skrive på th@detsocialenetvaerk.dk eller ringe på 2090 4993. Hvis du vil ringe, skal det ske i tidsrummet kl. 9-10 om formiddagen. Om Det Sociale Netværk headspace DanmarkForeningen Det Sociale Netværk blev etableret i 2009 af blandt andre Poul Nyrup Rasmussen, Palle Simonsen og Tine Bryld. Foreningen arbejder for at være en stærk stemme og skabe bedre vilkår for psykisk sårbare og deres pårørende, og at samfundet i stigende grad fokuserer, inkluderer og accepterer psykisk sårbare. I dag er Benedikte Kiær formand for Det Sociale Netværk og Poul Nyrup Rasmussen er protektor. Det Sociale Netværk står for en lang række initiativer, der primært hjælper børn og unge, pårørende og psykisk sårbare. Bl.a. initiativet headspace, som findes i 18 forskellige byer med rådgivning til børn og unge mellem 12-25 år.Du kan læse mere om Det Sociale Netværk på vores hjemmeside: www.detsocialenetvaerk.dk11jobnetd18c1c4f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-17T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3536663Foreningen Det Sociale Netværk11Østergade 5 31100København KDKDanmark0job@detsocialenetvaerk.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent769122JobNet4996763499676310028-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d18c1c4fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d18c1c4fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d18c1c4f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d18c1c4f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonPresse- og kommunikationschef til Det Sociale Netværk1Dansk3Læse/ tale123407Kommunikationschef6Ledelse361937560Trine Hammershøyjob@detsocialenetvaerk.dkDKDanmarkDKDanmark330134923Student til Presse og KommunikationRobot Student til Presse og Kommunikation I Presse og Kommunikation står vi for Social- og Indenrigsministeriets eksterne kommunikation. Lige nu søger vi en student. Vi søger dig, der har et par år tilbage på en kommunikationsfaglig uddannelse, er struktureret og kan skabe overblik og som synes, at det lyder som et drømmestudiejob at komme helt tæt på den presse- og kommunikationsarbejdet i et departement. Dig Du er i gang med en uddannelse inden for kommunikation, retorik eller journalistik, og du har mindst to år tilbage af studiet. Det vigtigt for os, at du: Er struktureret. Du er god til at holde overblik, og du kan planlægge dine opgaver. Har gode samarbejdsevner. Du er god til at samarbejde med mange forskellige mennesker og er udadvendt og imødekommende. Er dygtig til kommunikation. Du kommer tæt på centrale politiske processer, som skal håndteres kommunikationsfagligt. Stillingen Du kommer især til at arbejde med: Medieovervågning. Du skaber overblik over, hvad medierne skriver om en given sag, og du udarbejder månedsrapporter. Research. Det kan eksempelvis være til en tale eller et interview. At holde overblik. Det er fx dig, der holder styr på vores abonnementer. Hjemmesiderne. Du hjælper med at redigere på vores hjemmesider. Ad hoc-opgaver. Du hjælper kollegaerne med forskellige forefaldende opgaver. Både praktiske opgaver på kontoret og kommunikationsopgaver fx i forbindelse med taleskrivning, pressearbejde eller indlæg. Du bliver en del af Presse og Kommunikation i Ministersekretariatet. Vi arbejder med pressearbejde, sociale medier, taleskrivning og hjemmesiden. Ud over dig er vi otte medarbejdere. Vi arbejder oftest i et højt tempo og prioriterer idéudvikling og faglig sparring højt. Hver morgen starter klokken 9.00 til et kort tavlemøde, hvor vi vender dagens nyheder. Departementet I Social- og Indenrigsministeriet arbejder vi for at skabe resultater, der positivt bidrager til at skabe fremskridt for udsatte borgere i vores samfund, og vi har ansvaret for de overordnede rammer for kommuner og regioner. Samtidig er vi Danmarks valgministerium. Viden og kvalitet, sikker drift og ordentlighed er vores værdier, der er med i alt fra vores daglige arbejde over udvikling til ledelse. Det er vigtigt, du kan se dig selv i det. Løn og ansættelse Du vil blive ansat som student efter HK-overenskomsten. Arbejdstiden er i gennemsnit 15 timer om ugen. Ansættelsesområdet er Social- og Indenrigsministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Social- og Indenrigsministeriets departement, Holmens Kanal 22, 1060 København K. Vi har brug for dig snarest. Spørgsmål? Du er velkommen til at kontakte kommunikationschef Jens Anton Tingstrøm Klinken på tlf. 30 43 02 47 eller jatk@sim.dk. Søg Send ansøgning, CV og eksamensdokumentation elektronisk via stillingsopslaget på www.sim.dk. Vi skal have modtaget din ansøgning senest 16. december kl. 12.00. Vi opfordrer alle interesserede uanset køn, alder, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Student til Presse og Kommunikation

I Presse og Kommunikation står vi for Social- og Indenrigsministeriets eksterne kommunikation. Lige nu søger vi en student. Vi søger dig, der har et par år tilbage på en kommunikationsfaglig uddannelse, er struktureret og kan skabe overblik – og som synes, at det lyder som et drømmestudiejob at komme helt tæt på den presse- og kommunikationsarbejdet i et departement.

Dig
Du er i gang med en uddannelse inden for kommunikation, retorik eller journalistik, og du har mindst to år tilbage af studiet.

Det vigtigt for os, at du:

  • Er struktureret. Du er god til at holde overblik, og du kan planlægge dine opgaver.
  • Har gode samarbejdsevner. Du er god til at samarbejde med mange forskellige mennesker og er udadvendt og imødekommende.
  • Er dygtig til kommunikation. Du kommer tæt på centrale politiske processer, som skal håndteres kommunikationsfagligt.
Stillingen
Du kommer især til at arbejde med:

  • Medieovervågning. Du skaber overblik over, hvad medierne skriver om en given sag, og du udarbejder månedsrapporter.
  • Research. Det kan eksempelvis være til en tale eller et interview.
  • At holde overblik. Det er fx dig, der holder styr på vores abonnementer.
  • Hjemmesiderne. Du hjælper med at redigere på vores hjemmesider.
  • Ad hoc-opgaver. Du hjælper kollegaerne med forskellige forefaldende opgaver. Både praktiske opgaver på kontoret og kommunikationsopgaver fx i forbindelse med taleskrivning, pressearbejde eller indlæg.
Du bliver en del af Presse og Kommunikation i Ministersekretariatet. Vi arbejder med pressearbejde, sociale medier, taleskrivning og hjemmesiden. Ud over dig er vi otte medarbejdere. Vi arbejder oftest i et højt tempo og prioriterer idéudvikling og faglig sparring højt. Hver morgen starter klokken 9.00 til et kort tavlemøde, hvor vi vender dagens nyheder.

Departementet
I Social- og Indenrigsministeriet arbejder vi for at skabe resultater, der positivt bidrager til at skabe fremskridt for udsatte borgere i vores samfund, og vi har ansvaret for de overordnede rammer for kommuner og regioner. Samtidig er vi Danmarks valgministerium. Viden og kvalitet, sikker drift og ordentlighed er vores værdier, der er med i alt fra vores daglige arbejde over udvikling til ledelse. Det er vigtigt, du kan se dig selv i det.

Løn og ansættelse
Du vil blive ansat som student efter HK-overenskomsten. Arbejdstiden er i gennemsnit 15 timer om ugen.

Ansættelsesområdet er Social- og Indenrigsministeriet med tilhørende institutioner.

Arbejdsstedet er Social- og Indenrigsministeriets departement, Holmens Kanal 22, 1060 København K.

Vi har brug for dig snarest.

Spørgsmål?
Du er velkommen til at kontakte kommunikationschef Jens Anton Tingstrøm Klinken på tlf. 30 43 02 47 eller jatk@sim.dk.

Søg
Send ansøgning, CV og eksamensdokumentation elektronisk via stillingsopslaget på www.sim.dk. Vi skal have modtaget din ansøgning senest 16. december kl. 12.00.

Vi opfordrer alle interesserede uanset køn, alder, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Social- og IndenrigsministerietKøbenhavn K2019-12-04T00:00:002019-12-16T00:00:00
330132252Communications Officer, Global Internal CommunicationsRobot We are looking for a senior communications professional who will thrive supporting the internal communications needs of a 137-year old, global company with more than 11.500 colleagues, worldwide. About the role As Communications Officer for global internal communications, you will have the opportunity to define, develop and deliver internal communications projects while working with colleagues and business leaders all over the world. You will help the company drive a strong, diverse and inclusive employee culture focused on results by producing impactful messaging platforms to set the stage and show the way forward. To get there, you will act as a business partner to a wide variety of internal stakeholders such as our industry presidents, functional heads and regional leadership teams. In close collaboration with your colleagues, you will create communications plans targeted to specific projects and desired outcomes, such as promoting company success stories, clarifying our strategy to a diverse audience, supporting change management, and driving a culture of continuous improvement and performance excellence. In order to be successful in this role, you exhibit the following behaviors: Open, curious and at the forefront of new trends Proactive, independent and result-driven Ability to manage ambitious, strategic projects - but also solve simple day-to-day tasks You pride yourself on not just the idea, but on the results. Therefore, you bring top notch project management skills, a willingness to ramp up quickly with industry terms and technologies, and the business acumen to empower you to succeed A team-focused attitude, along with the ability to work autonomously and with senior staff About the department We are a small and collaborative team who work from several global offices, while headquartered in Denmark. We interface with one another and with all levels of the business, as proactively as possible, in order to deliver clear, concise and effective communications to employees who work in roles ranging from blue collar to senior executives. We manage projects and plans from the simple article, to the complex launch of an industry game changer. We roll up our sleeves and do the work ourselves, as well as use outside agencies from time to time. We will respect your input, your ideas and your commitment to bring best practices how we can raise our own bar. We know you have a life outside of work which is why we offer a range of benefits that allow you to plan your life accordingly. We therefore endeavour to promote a lifestyle that meets your individual needs while also enabling you to be fully engaged at work. You will be: Acting as a trusted communications advisor to internal stakeholders at all levels of the business Developing communication plans with a targeted range of impactful messages, materials and activities, and then implement and measure results, accordingly Working on tasks that vary from writing and editing, to project management, to orchestrating and executing complex communications activities while ensuring on-brand communication of the highest quality You have: A bachelor s degree, masters preferred, in communications or relevant area Many years experience working within a global organisation as a trusted communications advisor, preferably within an international Business-to-Business corporation. As an alternative, you might also bring suitable and relevant experience working within a communications agency consultancy serving global clients You are fluent in English and have excellent writing skills, with the ability to understand and write in the company s tone of voice You are proficient with standard business software and digital platforms, including the Office 365 suite, SharePoint and Social Media As an equal opportunity employer, FLSmidth embraces diversity and equality by promoting an environment of inclusion. We encourage applicants of all backgrounds and perspectives to apply the more diverse our employees are, the stronger our team is. Build a better world FLSmidth helps build societies all over the world by contributing to the infrastructure needed for global economic growth. It is a big responsibility and we are committed to driving productivity while minimising environmental impact. To achieve this, your skills, your curiosity, and your drive for change are important. Together, we create a collaborative, safe and supportive environment in which to discover ways to build a better future. Application and contact Questions about the position may be directed to Jodi Monaco, Jodi.Monaco@flsmidth.com. Please apply by clicking apply on this page. The application deadline is December 8, 2019. Kindly note that we will be reviewing applications and conducting interviews on an ongoing basis so please apply as soon as possible. Please state where you saw the ad and have reference no. R6001 ready at hand when you contact us. No recruiters and unsolicited agency referrals please. About FLSmidth FLSmidth is an international engineering company with an annual turnover of approx. EUR 2.7 bn. We are the world s leading supplier of plants, machinery, services and spare parts to the cement and minerals industries. To maintain our market-leading position, we invest massively in technological innovation, R D and training of our 11,900 employees worldwide. For further information on FLSmidth business and services, visit www.flsmidth.com.

We are looking for a senior communications professional who will thrive supporting the internal communications needs of a 137-year old, global company with more than 11.500 colleagues, worldwide.

 About the role

As Communications Officer for global internal communications, you will have the opportunity to define, develop and deliver internal communications projects while working with colleagues and business leaders all over the world. You will help the company drive a strong, diverse and inclusive employee culture focused on results by producing impactful messaging platforms to set the stage and show the way forward. To get there, you will act as a business partner to a wide variety of internal stakeholders such as our industry presidents, functional heads and regional leadership teams. In close collaboration with your colleagues, you will create communications plans targeted to specific projects and desired outcomes, such as promoting company success stories, clarifying our strategy to a diverse audience, supporting change management, and driving a culture of continuous improvement and performance excellence.

In order to be successful in this role, you exhibit the following behaviors:

  • Open, curious and at the forefront of new trends
  • Proactive, independent and result-driven
  • Ability to manage ambitious, strategic projects - but also solve simple
    day-to-day tasks
  • You pride yourself on not just the idea, but on the results. Therefore, you bring top notch project management skills, a willingness to ramp up quickly with industry terms and technologies, and the business acumen to empower you to succeed
  • A team-focused attitude, along with the ability to work autonomously and with senior staff

 About the department

We are a small and collaborative team who work from several global offices, while headquartered in Denmark. We interface with one another and with all levels of the business, as proactively as possible, in order to deliver clear, concise and effective communications to employees who work in roles ranging from blue collar to senior executives. We manage projects and plans from the simple article, to the complex launch of an industry game changer. We roll up our sleeves and do the work ourselves, as well as use outside agencies from time to time. We will respect your input, your ideas and your commitment to bring best practices how we can raise our own bar.

 We know you have a life outside of work which is why we offer a range of benefits that allow you to plan your life accordingly. We therefore endeavour to promote a lifestyle that meets your individual needs while also enabling you to be fully engaged at work.

You will be:

  • Acting as a trusted communications advisor to internal stakeholders at all levels of the business
  • Developing communication plans with a targeted range of impactful messages, materials and activities, and then implement and measure results, accordingly
  • Working on tasks that vary from writing and editing, to project management, to orchestrating and executing complex communications activities while ensuring on-brand communication of the highest quality

 You have:

  • A bachelor’s degree, masters preferred, in communications or relevant area
  • Many years experience working within a global organisation as a trusted communications advisor, preferably within an international Business-to-Business corporation. As an alternative, you might also bring suitable and relevant experience working within a communications agency/consultancy serving global clients
  • You are fluent in English and have excellent writing skills, with the ability to understand and write in the company’s “tone of voice”
  • You are proficient with standard business software and digital platforms, including the Office 365 suite, SharePoint and Social Media

 As an equal opportunity employer, FLSmidth embraces diversity and equality by promoting an environment of inclusion. We encourage applicants of all backgrounds and perspectives to apply – the more diverse our employees are, the stronger our team is.


Build a better world

FLSmidth helps build societies all over the world by contributing to the infrastructure needed for global economic growth. It is a big responsibility and we are committed to driving productivity while minimising environmental impact. To achieve this, your skills, your curiosity, and your drive for change are important. Together, we create a collaborative, safe and supportive environment in which to discover ways to build a better future.

Application and contact

Questions about the position may be directed to Jodi Monaco, Jodi.Monaco@flsmidth.com. Please apply by clicking “apply” on this page. The application deadline is December 8, 2019.  Kindly note that we will be reviewing applications and conducting interviews on an ongoing basis so please apply as soon as possible.

Please state where you saw the ad and have reference no. R6001 ready at hand when you contact us.

No recruiters and unsolicited agency referrals please.

 About FLSmidth


FLSmidth is an international engineering company with an annual turnover of approx. EUR 2.7 bn. We are the world’s leading supplier of plants, machinery, services and spare parts to the cement and minerals industries. To maintain our market-leading position, we invest massively in technological innovation, R&D and training of our 11,900 employees worldwide. For further information on FLSmidth business and services, visit www.flsmidth.com.

FLSMIDTH & CO. A/SValby2019-11-28T00:00:002019-12-08T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Student til Presse og Kommunikation

Social- og Indenrigsministeriet

København K
Student til Presse og Kommunikation I Presse og Kommunikation står vi for Social- og Indenrigsministeriets eksterne kommunikation. Lige nu søger vi en student. Vi søger dig, der har et par år tilbage på en kommunikationsfaglig uddannelse, er struktu...
Indrykket:4. december 2019
Udløbsdato:16. december 2019

Communications Officer, Global Internal Communications

FLSMIDTH & CO. A/S

Valby
We are looking for a senior communications professional who will thrive supporting the internal communications needs of a 137-year old, global company with more than 11.500 colleagues, worldwide. About the role As Communications Officer for global i...
Indrykket:28. november 2019
Udløbsdato:8. december 2019