Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Presse- og kommunikationschef til Det Sociale Netværk

Det Sociale Netværk/headspace Danmark søger en presse- og kommunikationschef, som evner at tænke både strategisk og praksisnært. Din primære opgave bliver at sætte vores initiativer og projekter på dagsordenen, så flere kommer til at kende vores tilbud, får lyst til at samarbejde med os, blive frivillig eller medlem.


Som presse- og kommunikationschef skal du bidrage til pressehåndtering og koordinere den interne og eksterne kommunikation. Alle initiativerne handler om at sætte fokus på psykisk sårbarhed samt styrke den mentale trivsel og sundhedsfremme hos særligt børn og unge.

Du skal kunne lægge solide kommunikationsplaner og omsætte dem til virkelighed i samarbejde med direktøren, projektledere og chefer på de 18 headspace-centre rundt om i Danmark. Du skal evne at tænke kreativt og visionært, lede arbejdet i et lille kommunikationsteam og også selv at sætte dig ved tasterne i det daglige kommunikationsarbejde.

Du skal kunne handle klogt, når bølgerne går højt, og du skal evne at sætte mål og prioritere opgaverne, så historierne bliver til virkelighed. Du er ambitiøs og har masser af initiativ, ligesom du arbejder struktureret og resultatorienteret. Du er god til at samarbejde med mange forskellige mennesker: en frivillig i et headspace-center den ene dag – en kommunal eller regional embedsmand den næste. 

Du har mindst fem års erfaring med presse- og kommunikationsarbejde, har et indgående kendskab til nyhedsformidling, og du ser muligheder på tværs af platforme. Du har et godt netværk i medieverdenen, som du er klar til at bruge for at gøre Det Sociale Netværk og vores initiativer kendt såvel langt ind i det politiske system som helt ud i danskernes – og især de unges – hverdag.

Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.:
-Pressehåndtering, kommunikationsplaner, retningslinjer for kommunikation lokalt og i projekterne

-Produktion af indhold og udvikling på sociale medier, vores hjemmesider

-Udvikling, sparring, eksekvering af events, kampagner og koncepter, annoncering

-Produktion af oplæg og taleskrivning

-Sparring og koordinering i forhold til det politiske arbejde

Vi forventer, at du har:
-Relevant uddannelse inden for kommunikation eller lignende

-Min. fem års erfaring fra kommunikations- eller mediebranchen

-Hands-on og strategisk erfaring med sociale medier

-Specificeret viden og interesse for feltet mental trivsel, særligt i forhold til børn og unge

-Erfaring med taleskrivning og baggrundsartikler 

-Kendskab til/erfaring med samfunds- og sundhedsfagligt arbejde

Praktisk erfaring med dataarbejde
Hjemmevant i Excel, Power Point og Office
Gode formidlingskompetencer 
Gerne erfaring fra NGO-sektoren eller andet politisk arbejde

Vi tilbyder et job, som giver mening.
Dine kolleger er super engagerede, og vi har hjemme på et dejligt kontor midt i København. Vores sekretariat er et uformelt arbejdsmiljø med mange forskellige initiativer. Vi bindes sammen af nogle fælles, stærke pejlemærker: Det Sociale Netværk skal være en stærk og troværdig stemme, indgå i partnerskaber, der viser civilsamfundets styrker, nedbryde tabuer og fordomme om psykisk sårbare, ligesom vi altid trækker erfaringer fra det levede liv, dokumentation og analyse helt ind i kernen af vores arbejde.

Løn- og ansættelsesforhold
37 timer ugentligt. Rejseaktivitet må forventes
Løn forhandles individuelt
Forventet tiltrædelse den 1. august 2019

Ansøgningsfrist: mandag den 17. juni kl. 12.00

Send din ansøgning inkl. CV til job@detsocialenetvaerk.dk med en tydelig markering i emnefelt: Presse- og kommunikationschef.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 25 og 26.

For yderligere oplysninger om stillingen: Du er velkommen til at kontakte direktør Trine Hammershøy. Du kan skrive på th@detsocialenetvaerk.dk eller ringe på 2090 4993.

Hvis du vil ringe, skal det ske i tidsrummet kl. 9-10 om formiddagen.

Om Det Sociale Netværk/headspace Danmark
Foreningen Det Sociale Netværk blev etableret i 2009 af blandt andre Poul Nyrup Rasmussen, Palle Simonsen og Tine Bryld. Foreningen arbejder for at være en stærk stemme og skabe bedre vilkår for psykisk sårbare og deres pårørende, og at samfundet i stigende grad fokuserer, inkluderer og accepterer psykisk sårbare. I dag er Benedikte Kiær formand for Det Sociale Netværk og Poul Nyrup Rasmussen er protektor.

Det Sociale Netværk står for en lang række initiativer, der primært hjælper børn og unge, pårørende og psykisk sårbare. Bl.a. initiativet headspace, som findes i 18 forskellige byer med rådgivning til børn og unge mellem 12-25 år.Du kan læse mere om Det Sociale Netværk på vores hjemmeside: www.detsocialenetvaerk.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330033475Phoenix-d18c1c4f12019-05-28T00:00:00Presse- og kommunikationschef til Det Sociale Netværk

Det Sociale Netværk/headspace Danmark søger en presse- og kommunikationschef, som evner at tænke både strategisk og praksisnært. Din primære opgave bliver at sætte vores initiativer og projekter på dagsordenen, så flere kommer til at kende vores tilbud, får lyst til at samarbejde med os, blive frivillig eller medlem.


Som presse- og kommunikationschef skal du bidrage til pressehåndtering og koordinere den interne og eksterne kommunikation. Alle initiativerne handler om at sætte fokus på psykisk sårbarhed samt styrke den mentale trivsel og sundhedsfremme hos særligt børn og unge.

Du skal kunne lægge solide kommunikationsplaner og omsætte dem til virkelighed i samarbejde med direktøren, projektledere og chefer på de 18 headspace-centre rundt om i Danmark. Du skal evne at tænke kreativt og visionært, lede arbejdet i et lille kommunikationsteam og også selv at sætte dig ved tasterne i det daglige kommunikationsarbejde.

Du skal kunne handle klogt, når bølgerne går højt, og du skal evne at sætte mål og prioritere opgaverne, så historierne bliver til virkelighed. Du er ambitiøs og har masser af initiativ, ligesom du arbejder struktureret og resultatorienteret. Du er god til at samarbejde med mange forskellige mennesker: en frivillig i et headspace-center den ene dag – en kommunal eller regional embedsmand den næste. 

Du har mindst fem års erfaring med presse- og kommunikationsarbejde, har et indgående kendskab til nyhedsformidling, og du ser muligheder på tværs af platforme. Du har et godt netværk i medieverdenen, som du er klar til at bruge for at gøre Det Sociale Netværk og vores initiativer kendt såvel langt ind i det politiske system som helt ud i danskernes – og især de unges – hverdag.

Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.:
-Pressehåndtering, kommunikationsplaner, retningslinjer for kommunikation lokalt og i projekterne

-Produktion af indhold og udvikling på sociale medier, vores hjemmesider

-Udvikling, sparring, eksekvering af events, kampagner og koncepter, annoncering

-Produktion af oplæg og taleskrivning

-Sparring og koordinering i forhold til det politiske arbejde

Vi forventer, at du har:
-Relevant uddannelse inden for kommunikation eller lignende

-Min. fem års erfaring fra kommunikations- eller mediebranchen

-Hands-on og strategisk erfaring med sociale medier

-Specificeret viden og interesse for feltet mental trivsel, særligt i forhold til børn og unge

-Erfaring med taleskrivning og baggrundsartikler 

-Kendskab til/erfaring med samfunds- og sundhedsfagligt arbejde

Praktisk erfaring med dataarbejde
Hjemmevant i Excel, Power Point og Office
Gode formidlingskompetencer 
Gerne erfaring fra NGO-sektoren eller andet politisk arbejde

Vi tilbyder et job, som giver mening.
Dine kolleger er super engagerede, og vi har hjemme på et dejligt kontor midt i København. Vores sekretariat er et uformelt arbejdsmiljø med mange forskellige initiativer. Vi bindes sammen af nogle fælles, stærke pejlemærker: Det Sociale Netværk skal være en stærk og troværdig stemme, indgå i partnerskaber, der viser civilsamfundets styrker, nedbryde tabuer og fordomme om psykisk sårbare, ligesom vi altid trækker erfaringer fra det levede liv, dokumentation og analyse helt ind i kernen af vores arbejde.

Løn- og ansættelsesforhold
37 timer ugentligt. Rejseaktivitet må forventes
Løn forhandles individuelt
Forventet tiltrædelse den 1. august 2019

Ansøgningsfrist: mandag den 17. juni kl. 12.00

Send din ansøgning inkl. CV til job@detsocialenetvaerk.dk med en tydelig markering i emnefelt: Presse- og kommunikationschef.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 25 og 26.

For yderligere oplysninger om stillingen: Du er velkommen til at kontakte direktør Trine Hammershøy. Du kan skrive på th@detsocialenetvaerk.dk eller ringe på 2090 4993.

Hvis du vil ringe, skal det ske i tidsrummet kl. 9-10 om formiddagen.

Om Det Sociale Netværk/headspace Danmark
Foreningen Det Sociale Netværk blev etableret i 2009 af blandt andre Poul Nyrup Rasmussen, Palle Simonsen og Tine Bryld. Foreningen arbejder for at være en stærk stemme og skabe bedre vilkår for psykisk sårbare og deres pårørende, og at samfundet i stigende grad fokuserer, inkluderer og accepterer psykisk sårbare. I dag er Benedikte Kiær formand for Det Sociale Netværk og Poul Nyrup Rasmussen er protektor.

Det Sociale Netværk står for en lang række initiativer, der primært hjælper børn og unge, pårørende og psykisk sårbare. Bl.a. initiativet headspace, som findes i 18 forskellige byer med rådgivning til børn og unge mellem 12-25 år.Du kan læse mere om Det Sociale Netværk på vores hjemmeside: www.detsocialenetvaerk.dk

2019-06-18T00:51:47.927 Det Sociale Netværk headspace Danmark søger en presse- og kommunikationschef, som evner at tænke både strategisk og praksisnært. Din primære opgave bliver at sætte vores initiativer og projekter på dagsordenen, så flere kommer til at kende vores tilbud, får lyst til at samarbejde med os, blive frivillig eller medlem. Som presse- og kommunikationschef skal du bidrage til pressehåndtering og koordinere den interne og eksterne kommunikation. Alle initiativerne handler om at sætte fokus på psykisk sårbarhed samt styrke den mentale trivsel og sundhedsfremme hos særligt børn og unge. Du skal kunne lægge solide kommunikationsplaner og omsætte dem til virkelighed i samarbejde med direktøren, projektledere og chefer på de 18 headspace-centre rundt om i Danmark. Du skal evne at tænke kreativt og visionært, lede arbejdet i et lille kommunikationsteam og også selv at sætte dig ved tasterne i det daglige kommunikationsarbejde. Du skal kunne handle klogt, når bølgerne går højt, og du skal evne at sætte mål og prioritere opgaverne, så historierne bliver til virkelighed. Du er ambitiøs og har masser af initiativ, ligesom du arbejder struktureret og resultatorienteret. Du er god til at samarbejde med mange forskellige mennesker: en frivillig i et headspace-center den ene dag en kommunal eller regional embedsmand den næste. Du har mindst fem års erfaring med presse- og kommunikationsarbejde, har et indgående kendskab til nyhedsformidling, og du ser muligheder på tværs af platforme. Du har et godt netværk i medieverdenen, som du er klar til at bruge for at gøre Det Sociale Netværk og vores initiativer kendt såvel langt ind i det politiske system som helt ud i danskernes og især de unges hverdag. Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.:-Pressehåndtering, kommunikationsplaner, retningslinjer for kommunikation lokalt og i projekterne -Produktion af indhold og udvikling på sociale medier, vores hjemmesider -Udvikling, sparring, eksekvering af events, kampagner og koncepter, annoncering -Produktion af oplæg og taleskrivning -Sparring og koordinering i forhold til det politiske arbejde Vi forventer, at du har:-Relevant uddannelse inden for kommunikation eller lignende -Min. fem års erfaring fra kommunikations- eller mediebranchen -Hands-on og strategisk erfaring med sociale medier -Specificeret viden og interesse for feltet mental trivsel, særligt i forhold til børn og unge -Erfaring med taleskrivning og baggrundsartikler -Kendskab til erfaring med samfunds- og sundhedsfagligt arbejde Praktisk erfaring med dataarbejde Hjemmevant i Excel, Power Point og OfficeGode formidlingskompetencer Gerne erfaring fra NGO-sektoren eller andet politisk arbejde Vi tilbyder et job, som giver mening. Dine kolleger er super engagerede, og vi har hjemme på et dejligt kontor midt i København. Vores sekretariat er et uformelt arbejdsmiljø med mange forskellige initiativer. Vi bindes sammen af nogle fælles, stærke pejlemærker: Det Sociale Netværk skal være en stærk og troværdig stemme, indgå i partnerskaber, der viser civilsamfundets styrker, nedbryde tabuer og fordomme om psykisk sårbare, ligesom vi altid trækker erfaringer fra det levede liv, dokumentation og analyse helt ind i kernen af vores arbejde. Løn- og ansættelsesforhold37 timer ugentligt. Rejseaktivitet må forventesLøn forhandles individueltForventet tiltrædelse den 1. august 2019 Ansøgningsfrist: mandag den 17. juni kl. 12.00 Send din ansøgning inkl. CV til job@detsocialenetvaerk.dk med en tydelig markering i emnefelt: Presse- og kommunikationschef. Vi forventer at afholde samtaler i uge 25 og 26. For yderligere oplysninger om stillingen: Du er velkommen til at kontakte direktør Trine Hammershøy. Du kan skrive på th@detsocialenetvaerk.dk eller ringe på 2090 4993. Hvis du vil ringe, skal det ske i tidsrummet kl. 9-10 om formiddagen. Om Det Sociale Netværk headspace DanmarkForeningen Det Sociale Netværk blev etableret i 2009 af blandt andre Poul Nyrup Rasmussen, Palle Simonsen og Tine Bryld. Foreningen arbejder for at være en stærk stemme og skabe bedre vilkår for psykisk sårbare og deres pårørende, og at samfundet i stigende grad fokuserer, inkluderer og accepterer psykisk sårbare. I dag er Benedikte Kiær formand for Det Sociale Netværk og Poul Nyrup Rasmussen er protektor. Det Sociale Netværk står for en lang række initiativer, der primært hjælper børn og unge, pårørende og psykisk sårbare. Bl.a. initiativet headspace, som findes i 18 forskellige byer med rådgivning til børn og unge mellem 12-25 år.Du kan læse mere om Det Sociale Netværk på vores hjemmeside: www.detsocialenetvaerk.dk11jobnetd18c1c4f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-17T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3536663Foreningen Det Sociale Netværk11Østergade 5 31100København KDKDanmark0job@detsocialenetvaerk.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent769122JobNet4996763499676310028-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d18c1c4fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d18c1c4fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d18c1c4f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d18c1c4f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale123407Kommunikationschef6Ledelse361937560Trine Hammershøyjob@detsocialenetvaerk.dkDKDanmarkDKDanmark330056341Skatteministeriet søger ny pressechefRobot Som pressechef er du med der, hvor det sker. Skatteministeriet fylder meget i den offentlige debat, og som pressechef er du med fra start til slut, når sagerne ruller, og medierne ringer. Jobbet som pressechef Som pressechef vil du få ansvaret for medarbejderne i kontoret Presse, som er placeret i Afdeling for Stab og Kommunikation. Presse varetager alle opgaver relateret til pressehåndteringen. Det omfatter blandt andet de løbende presseopgaver som pressetelefonen, pressehenvendelser til minister og ministerium, koordinering med særlig rådgiver og koordinering med vores styrelsers pressefunktioner. Kontoret varetager også opgaver i forhold til presseindsatser som fx pressemøder, pressemeddelelser og korte beredskaber og talelinjer. Presse sparrer og koordinerer løbende med Center for Ledelse, Strategi og Udvikling om sager, der går fra strategisk kommunikation til konkret pressehåndtering. Derudover sparrer kontoret løbende med fagkontorerne i ministeriet. Om dig Du har erfaring med lignende opgaver og er fx uddannet journalist, cand. comm. eller har en anden relevant videregående uddannelse. Du har et stærkt journalistisk netværk med blandt andet relevante Christiansborg- og fagjournalister og har et højt drive, politisk tæft samt overblik over dine arbejdsopgaver og deadlines. Du er vant til at arbejde i et miljø, hvor tingene går stærkt, samtidig med at du er effektiv. Der er tale om en stilling i et dynamisk miljø med skiftende arbejdstider. Du må derfor være indstillet på et fleksibelt arbejdsliv. Om at arbejde i Skatteministeriet Skatteministeriets arbejde har indflydelse på alle danskeres liv og på al offentlig finansiering. Og med stor indflydelse følger stort ansvar. Vores arbejde skal leve op til de højeste faglige standarder, og vi skal være både dybt fagligt specialiseret og have blik for hele samfundets behov. I Skatteministeriet hjælper vi hinanden og samarbejder i hele koncernen om at løfte kvaliteten i alt, hvad vi gør. Høje ambitioner og fælles mål om integritet og transparens er kernen i vores arbejde. Vi har et stort fokus på ledelse og på udvikling af alle ansatte, professionelt såvel som menneskeligt. Ansøgning og ansættelse Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via nedenstående link senest den 29. juli kl. 12.00. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte afdelingschef Janus Breck på telefonnummer 7237 1111. Stillingen skal tiltrædes snarest muligt, og du vil blive ansat efter gældende overenskomst. På grund af stillingens særlige indhold vil det være muligt i forbindelse med ansættelsen at indgå aftale om et tillæg, der afspejler stillingens indhold, omfang og tyngde samt din erfaring og kvalifikationer. Arbejdsstedet er Nicolai Eigtveds Gade 28, 1402 København K. Skatteministeriet opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Læs mere om ansættelse i Skatteministeriet på www.skm.dk job.Som pressechef er du med der, hvor det sker. Skatteministeriet fylder meget i den offentlige debat, og som pressechef er du med fra start til slut, når sagerne ruller, og medierne ringer.

Jobbet som pressechef
Som pressechef vil du få ansvaret for medarbejderne i kontoret Presse, som er placeret i Afdeling for Stab og Kommunikation.

Presse varetager alle opgaver relateret til pressehåndteringen. Det omfatter blandt andet de løbende presseopgaver som pressetelefonen, pressehenvendelser til minister og ministerium, koordinering med særlig rådgiver og koordinering med vores styrelsers pressefunktioner. Kontoret varetager også opgaver i forhold til presseindsatser som fx pressemøder, pressemeddelelser og korte beredskaber og talelinjer.

Presse sparrer og koordinerer løbende med Center for Ledelse, Strategi og Udvikling om sager, der går fra strategisk kommunikation til konkret pressehåndtering. Derudover sparrer kontoret løbende med fagkontorerne i ministeriet.

Om dig
Du har erfaring med lignende opgaver og er fx uddannet journalist, cand. comm. eller har en anden relevant videregående uddannelse. Du har et stærkt journalistisk netværk med blandt andet relevante Christiansborg- og fagjournalister og har et højt drive, politisk tæft samt overblik over dine arbejdsopgaver og deadlines. Du er vant til at arbejde i et miljø, hvor tingene går stærkt, samtidig med at du er effektiv.

Der er tale om en stilling i et dynamisk miljø med skiftende arbejdstider. Du må derfor være indstillet på et fleksibelt arbejdsliv.

Om at arbejde i Skatteministeriet
Skatteministeriets arbejde har indflydelse på alle danskeres liv og på al offentlig finansiering. Og med stor indflydelse følger stort ansvar. Vores arbejde skal leve op til de højeste faglige standarder, og vi skal være både dybt fagligt specialiseret og have blik for hele samfundets behov.

I Skatteministeriet hjælper vi hinanden og samarbejder i hele koncernen om at løfte kvaliteten i alt, hvad vi gør. Høje ambitioner og fælles mål om integritet og transparens er kernen i vores arbejde. Vi har et stort fokus på ledelse og på udvikling af alle ansatte, professionelt såvel som menneskeligt.

Ansøgning og ansættelse
Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via nedenstående link senest den 29. juli kl. 12.00. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte afdelingschef Janus Breck på telefonnummer 7237 1111.

Stillingen skal tiltrædes snarest muligt, og du vil blive ansat efter gældende overenskomst. På grund af stillingens særlige indhold vil det være muligt i forbindelse med ansættelsen at indgå aftale om et tillæg, der afspejler stillingens indhold, omfang og tyngde samt din erfaring og kvalifikationer.

Arbejdsstedet er Nicolai Eigtveds Gade 28, 1402 København K.

Skatteministeriet opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Læs mere om ansættelse i Skatteministeriet på www.skm.dk/job.

SkatteministerietKøbenhavn K2019-07-08T00:00:002019-07-29T00:00:00
330054666Pressechef til boligministeren i Transport- og Boligministeriets departementRobot Transport- og Boligministeriets departement søger en pressechef til boligministeren med tiltrædelse snarest muligt. Transport- og Boligministeriet skal sikre mobilitet, boliger og byggeri, der skaber værdi. Ministeriet skal forene målet om høj mobilitet med målet om en grøn omstilling og samtidig sikre en effektiv byggesektor, en effektiv almen boligsektor, en effektiv transportsektor og velfungerende offentlige arbejdspladser. Det giver ministeriet stor opmærksomhed fra pressen, og her kommer du ind i billedet som vores nye pressechef for boligområdet. Ansvar Boligministerens ressortområde omfatter bl.a. almene boliger, parallelsamfund, byfornyelse, ældre- og ungdomsboliger, boligsociale indsatser, lejeloven, statens ejendoms- og bygherrevirksomhed, bygningsreglementet mv. Vi søger en pressechef, der skal varetage formidlingen af nyheder på bolig-, bygnings- og byggeområdet, den daglige kontakt til pressen, udvikling og udmøntning af pressestrategier, besvarelse af pressehenvendelser m.v. Som pressechef for boligministeren vil du indgå i ministeriets presseenhed, der består af transportministerens pressechef, to pressemedarbejdere samt en webredaktør. Du vil ligeledes arbejde tæt sammen med departementets ministersekretariat og boligministerens særlige rådgiver, og du vil have regelmæssig kontakt til bl.a. Bygningsstyrelsen og Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen. Det er derfor afgørende, at du kan samarbejde på tværs og skabe gode relationer i hele organisationen. Vi søger en pressechef, som • har solid erfaring med både den strategiske tilgang til pressearbejdet og evnen til her-og-nu pressehåndtering • er robust og kan bevare roen og overblikket i hektiske og pressede situationer • er fortrolig med pressens virke i forhold til politiske sager og har kendskab til arbejdsformen og pressearbejdet i et ministerium • ved hvordan en politisk redaktion arbejder • har kendskab til og viden om udvikling og gennemførelse af kampagner • har et stort netværk blandt journalister og pressen • er en god formidler skriftligt og mundtligt • har forståelse for sociale mediers rolle i nyhedsformidlingen • er uddannet journalist, cand.comm. eller har lignende relevant uddannelse og erfaring Det vil være en fordel, men er ikke en forudsætning, at du har erfaring med kendskab til boligpolitik. Vi tilbyder • et spændende, udfordrende og ansvarsfuldt job helt tæt på den politiske proces • gode kollegaer i et udviklingsorienteret og engageret arbejdsmiljø med en uhøjtidelig omgangstone Løn- og ansættelsesvilkår Aflønning sker efter relevant overenskomst som chefkonsulent el.lign. Stillingen besættes på åremålsvilkår efter forhandling. Ansættelsesområdet er Transport- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at ringe til afdelingschef Mikkel Sune Smith. Departementets telefonnummer er 41 71 27 00. Du kan læse mere om Transport- og Boligministeriet på www.trm.dk. Din ansøgning Send din ansøgning med kopi af eksamensbeviser m.v. senest torsdag den 15. august 2019. Du ansøger via et link, som du finder nederst i stillingsopslaget på vores hjemmeside, www.trm.dk. Der kan blive anvendt konsulenter i rekrutteringsforløbet. Vi indkalder løbende til samtaler. Transport- og Boligministeriet ser mangfoldighed som en ressource og ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Departementet er medlem af Foreningen Nydansker.Transport- og Boligministeriets departement søger en pressechef til boligministeren med tiltrædelse snarest muligt.

Transport- og Boligministeriet skal sikre mobilitet, boliger og byggeri, der skaber værdi. Ministeriet skal forene målet om høj mobilitet med målet om en grøn omstilling og samtidig sikre en effektiv byggesektor, en effektiv almen boligsektor, en effektiv transportsektor og velfungerende offentlige arbejdspladser. Det giver ministeriet stor opmærksomhed fra pressen, og her kommer du ind i billedet som vores nye pressechef for boligområdet.

Ansvar
Boligministerens ressortområde omfatter bl.a. almene boliger, parallelsamfund, byfornyelse, ældre- og ungdomsboliger, boligsociale indsatser, lejeloven, statens ejendoms- og bygherrevirksomhed, bygningsreglementet mv.

Vi søger en pressechef, der skal varetage formidlingen af nyheder på bolig-, bygnings- og byggeområdet, den daglige kontakt til pressen, udvikling og udmøntning af pressestrategier, besvarelse af pressehenvendelser m.v.

Som pressechef for boligministeren vil du indgå i ministeriets presseenhed, der består af transportministerens pressechef, to pressemedarbejdere samt en webredaktør. Du vil ligeledes arbejde tæt sammen med departementets ministersekretariat og boligministerens særlige rådgiver, og du vil have regelmæssig kontakt til bl.a. Bygningsstyrelsen og Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen. Det er derfor afgørende, at du kan samarbejde på tværs og skabe gode relationer i hele organisationen.

Vi søger en pressechef, som
• har solid erfaring med både den strategiske tilgang til pressearbejdet og evnen til her-og-nu pressehåndtering
• er robust og kan bevare roen og overblikket i hektiske og pressede situationer
• er fortrolig med pressens virke i forhold til politiske sager og har kendskab til arbejdsformen og pressearbejdet i et ministerium
• ved hvordan en politisk redaktion arbejder
• har kendskab til og viden om udvikling og gennemførelse af kampagner
• har et stort netværk blandt journalister og pressen
• er en god formidler skriftligt og mundtligt
• har forståelse for sociale mediers rolle i nyhedsformidlingen
• er uddannet journalist, cand.comm. eller har lignende relevant uddannelse og erfaring

Det vil være en fordel, men er ikke en forudsætning, at du har erfaring med/kendskab til boligpolitik.

Vi tilbyder
• et spændende, udfordrende og ansvarsfuldt job helt tæt på den politiske proces
• gode kollegaer i et udviklingsorienteret og engageret arbejdsmiljø med en uhøjtidelig omgangstone

Løn- og ansættelsesvilkår
Aflønning sker efter relevant overenskomst som chefkonsulent el.lign. Stillingen besættes på åremålsvilkår efter forhandling. Ansættelsesområdet er Transport- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at ringe til afdelingschef Mikkel Sune Smith. Departementets telefonnummer er 41 71 27 00.

Du kan læse mere om Transport- og Boligministeriet på www.trm.dk.

Din ansøgning
Send din ansøgning med kopi af eksamensbeviser m.v. senest torsdag den 15. august 2019. Du ansøger via et link, som du finder nederst i stillingsopslaget på vores hjemmeside, www.trm.dk.

Der kan blive anvendt konsulenter i rekrutteringsforløbet.

Vi indkalder løbende til samtaler.


Transport- og Boligministeriet ser mangfoldighed som en ressource og ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Departementet er medlem af Foreningen Nydansker.




TransportministerietKøbenhavn K2019-07-04T00:00:002019-08-15T00:00:00
330048589Pressechef til BanedanmarkRobot Vi søger en pressechef, som skal være med til at øge vores synlighed og tilstedeværelse på tværs af medier og digitale platforme. Visionerne for Banedanmark rækker ud i fremtiden med strategien om at levere den mest moderne jernbane i Europa - en jernbane i digital topform. Jernbanen er en miljøvenlig transportform og med elektrificeringen af jernbanen bliver den endnu mere grøn. Det er godt for klimaet. Vi ønsker at højne kendskabet til vores rolle i samfundet, hvad vi arbejder og står for. Derfor skal vi løbende kommunikere om indsatser og resultater. Det gør vi ved at være åbne, offensive og synlige og ved at skabe relevant indhold på tværs af medier og kanaler. Som ny pressechef spiller du en væsentlig rolle i den indsats i tæt samarbejde med kommunikationschefen og dine kolleger i afdelingen. Du bliver en del af en spændende styrelse, som tiltrækker sig stor opmærksomhed fra både politikere og borgere. På daglig basis skal du løbende opdyrke historier og vinkler til presse og sociale medier. Tempoet i hverdagen kan være højt med korte frister, og du får sammen med dine kolleger ansvaret for, at presse- og kommunikationsarbejdet håndteres præcist og med sikker sammenhæng til styrelsens strategiske retning. Om jobbet Overvåge mediebilledet, håndtere pressehenvendelser og stå for koordinering med talspersoner. Samarbejde med resten af holdet om at få store og små praktiske opgaver fra hånden i en travl hverdag. Stå for beredskaber, presseplaner og budskabspapirer. Udvikle budskaber og sikre synlighed i medierne om vores prioriterede indsatser. Få historier ud over rampen, om det så er i et tweet, et opkald eller i en pressemeddelelse. Om dig Du har en relevant kommunikationsfaglig eller journalistisk uddannelsesmæssig baggrund. Du har en god forståelse af både lokal-, regional- og landsdækkende presse, har et stort og solidt journalistisk netværk. Du tænker naturligt klassisk pressearbejde sammen med indsatser på web og sociale medier og kan levere relevant indhold på tværs af medier og platforme. Du er god til at samarbejde, er en holdspiler og en god kollega, der tager ansvar og følger dine opgaver til dørs. Om os Banedanmark er en styrelse under Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med over 2.000 medarbejdere. Vores hovedkontor ligger på Carsten Niebuhrs Gade 43 i København, men vi har dygtige og dedikerede medarbejdere i hele Danmark. Vi har ansvaret for den danske jernbane. Det betyder, at det er os, der styrer togtrafikken og informerer om den på skærme og højttalere på stationerne på fjernbanen. Vi vedligeholder banen og udfører milliardstore jernbaneprojekter, der til sammen er med til at forme fremtidens jernbane. Du referer til Kommunikationschefen og bliver en del af Kommunikationsafdelingen med 20 engagerede og dygtige kollegaer. Stillingen indeholder ikke personaleledelse. I Kommunikationsafdelingen servicerer vi pressen døgnet rundt. Vi rådgiver om kommunikation og presse og arbejder med sociale medier, events og kampagner. Vi sørger for, at naboerne langs banen får besked i god tid, når vi arbejder på banen, holder borgermøder, arbejder med visuel identitet og vores digitale platforme internt og eksternt. Løn Du ansættes som pressechef. Hvis du er akademiker ansættes du i forhold til ac-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer. Hvis du er journalist ansættes du i forhold til overenskomsten for journalister i staten. Ansøgning og kontakt Arbejdspladsen er Carsten Niebuhrsgade 43, 1577 København K. Du kan læse mere om os på www.banedanmark.dk. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kommunikationschef Katja Dahlberg på kdhl@bane.dk eller tlf. 3119 3244. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stillingen og følger instruktionerne. Du skal vedhæfte CV, ansøgning og eksamenspapirer.Vi søger en pressechef, som skal være med til at øge vores synlighed og tilstedeværelse på tværs af medier og digitale platforme.

Visionerne for Banedanmark rækker ud i fremtiden med strategien om at levere den mest moderne jernbane i Europa - en jernbane i digital topform. Jernbanen er en miljøvenlig transportform – og med elektrificeringen af jernbanen bliver den endnu mere grøn. Det er godt for klimaet.

Vi ønsker at højne kendskabet til vores rolle i samfundet, hvad vi arbejder og står for. Derfor skal vi løbende kommunikere om indsatser og resultater. Det gør vi ved at være åbne, offensive og synlige og ved at skabe relevant indhold på tværs af medier og kanaler. Som ny pressechef spiller du en væsentlig rolle i den indsats i tæt samarbejde med kommunikationschefen og dine kolleger i afdelingen.

Du bliver en del af en spændende styrelse, som tiltrækker sig stor opmærksomhed fra både politikere og borgere. På daglig basis skal du løbende opdyrke historier og vinkler til presse og sociale medier. Tempoet i hverdagen kan være højt med korte frister, og du får sammen med dine kolleger ansvaret for, at presse- og kommunikationsarbejdet håndteres præcist og med sikker sammenhæng til styrelsens strategiske retning.

Om jobbet

  • Overvåge mediebilledet, håndtere pressehenvendelser og stå for koordinering med talspersoner.
  • Samarbejde med resten af holdet om at få store og små praktiske opgaver fra hånden i en travl hverdag.
  • Stå for beredskaber, presseplaner og budskabspapirer.
  • Udvikle budskaber og sikre synlighed i medierne om vores prioriterede indsatser.
  • Få historier ud over rampen, om det så er i et tweet, et opkald eller i en pressemeddelelse.
Om dig

  • Du har en relevant kommunikationsfaglig eller journalistisk uddannelsesmæssig baggrund.
  • Du har en god forståelse af både lokal-, regional- og landsdækkende presse, har et stort og solidt journalistisk netværk.
  • Du tænker naturligt klassisk pressearbejde sammen med indsatser på web og sociale medier og kan levere relevant indhold på tværs af medier og platforme.
  • Du er god til at samarbejde, er en holdspiler og en god kollega, der tager ansvar og følger dine opgaver til dørs.
Om os

Banedanmark er en styrelse under Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med over 2.000 medarbejdere. Vores hovedkontor ligger på Carsten Niebuhrs Gade 43 i København, men vi har dygtige og dedikerede medarbejdere i hele Danmark. Vi har ansvaret for den danske jernbane. Det betyder, at det er os, der styrer togtrafikken og informerer om den på skærme og højttalere på stationerne på fjernbanen.

Vi vedligeholder banen og udfører milliardstore jernbaneprojekter, der til sammen er med til at forme fremtidens jernbane.

Du referer til Kommunikationschefen og bliver en del af Kommunikationsafdelingen med 20 engagerede og dygtige kollegaer. Stillingen indeholder ikke personaleledelse.

I Kommunikationsafdelingen servicerer vi pressen døgnet rundt. Vi rådgiver om kommunikation og presse og arbejder med sociale medier, events og kampagner. Vi sørger for, at naboerne langs banen får besked i god tid, når vi arbejder på banen, holder borgermøder, arbejder med visuel identitet og vores digitale platforme internt og eksternt.

Løn

Du ansættes som pressechef. Hvis du er akademiker ansættes du i forhold til ac-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.

Hvis du er journalist ansættes du i forhold til overenskomsten for journalister i staten.

Ansøgning og kontakt

Arbejdspladsen er Carsten Niebuhrsgade 43, 1577 København K. Du kan læse mere om os på www.banedanmark.dk.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kommunikationschef Katja Dahlberg på kdhl@bane.dk eller tlf. 3119 3244.

For at søge stillingen klikker du på linket "Søg stillingen" og følger instruktionerne. Du skal vedhæfte CV, ansøgning og eksamenspapirer.

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43København Ø2019-06-24T00:00:002019-08-13T00:00:00
330042699Head of Comunity RelationsRobot Copenhagen International School is seeking to appoint a highly motivated and experienced professional whose vision, commitment, and enthusiasm helps the school realize its mission and vision. This senior leadership position is suitable for an experienced marketing professional with a track record of success in brand management and communications, preferably in the education sector. The successful candidate will be an articulate, persuasive and credible ambassador for Copenhagen International School who is able to lead marketing and communications for the school in Copenhagen and beyond. Copenhagen International School is a leading, non-profit day school offering a comprehensive education programme for students aged 3 to 19. CIS serves approximately 950 students in a state-of-the art campus in the Nordhavn area. CIS is an International Baccalaureate (IB) World School, having been one of the five founding member schools of the IB Diploma Programme. Its community of families and educators comes from over 80 countries. CIS is committed to excellence in the education and the personal growth of every student. Our students learn in a multicultural community where each person is respected regardless of nationality, race, or religion. Desired Qualities: Alignment with the school s mission and vision Intercultural competence Proven ability to lead and motivate teams Experience of planning, reporting and budget management Ability to build excellent relationships with stakeholders from a wide range of cultures Develop and implement integrated social media marketing and communications Ability to create communications that are clear, concise and inspirational Highly organized with an attention to detail Desired Qualifications: Educated to Bachelors degree level or equivalent Marketing qualification Strategic marketing and communications experience Prior experience in international education Relevant experience of working in more than one country Understanding of Danish culture and Danish language skills To apply please submit the following documents (preferably together in a single pdf) a cover letter a full CV résumé with photograph details of four professional referees by email to employment@cis.dk before the 31st of July 2019.

Copenhagen International School is seeking to appoint a highly motivated and experienced professional whose vision, commitment, and enthusiasm helps the school realize its mission and vision. This senior leadership position is suitable for an experienced marketing professional with a track record of success in brand management and communications, preferably in the education sector. The successful candidate will be an articulate, persuasive and credible ambassador for Copenhagen International School who is able to lead marketing and communications for the school in Copenhagen and beyond.

Copenhagen International School is a leading, non-profit day school offering a comprehensive education programme for students aged 3 to 19. CIS serves approximately 950 students in a state-of-the art campus in the Nordhavn area. CIS is an International Baccalaureate (IB) World School, having been one of the five founding member schools of the IB Diploma Programme. Its community of families and educators comes from over 80 countries. CIS is committed to excellence in the education and the personal growth of every student. Our students learn in a multicultural community where each person is respected regardless of nationality, race, or religion.

Desired Qualities:

  • Alignment with the school’s mission and vision
  • Intercultural competence
  • Proven ability to lead and motivate teams
  • Experience of planning, reporting and budget management
  • Ability to build excellent relationships with stakeholders from a wide range of cultures
  • Develop and implement integrated social media marketing and communications
  • Ability to create communications that are clear, concise and inspirational
  • Highly organized with an attention to detail

Desired Qualifications:

  • Educated to Bachelors degree level or equivalent
  • Marketing qualification
  • Strategic marketing and communications experience
  • Prior experience in international education
  • Relevant experience of working in more than one country
  • Understanding of Danish culture and Danish language skills

To apply please submit the following documents (preferably together in a single pdf)

  •         a cover letter
  •         a full CV/résumé with photograph
  •         details of four professional referees

by email to employment@cis.dk before the 31st of July 2019.

Copenhagen International SchoolNordhavn2019-06-13T00:00:002019-07-31T00:00:00
330057408Pressechef til Børne- og UndervisningsministerietRobot Børne- og Undervisningsministeriet søger en pressechef til at lede Presse- og Kommunikationssekretariatet (PKS) i departementet. Er du skarp på presserådgivning og politisk betjening, og har du samtidig erfaring med strategisk kommunikation, er denne stilling måske noget for dig. PKS varetager pressebetjening af undervisningsministeren og koncernens interne og eksterne kommunikationsopgaver. Sekretariatet beskæftiger cirka 15 medarbejdere, heraf tre studenter og er organisatorisk placeret i Afdeling for Analyse og Rådgivning. Arbejdsområde Undervisningsområdet har stort offentlig og politisk fokus og mange interessenter til at præge dagsordenen. Vi kan derfor tilbyde en varierende arbejdsdag med spændende opgaver og et højt tempo. Som pressechef får du ansvaret for: daglig betjening af ministeren i forhold til presse og kommunikation ledelsen af sekretariatet proaktiv presseindsats i samarbejde med den ledende pressesekretær og tre øvrige pressesekretærer koordinering af daglige henvendelser fra journalister sikre at ministeriets kommunikation er strategisk og professionel navnlig i forhold til vores hjemmesider og sociale medier. Om dig Det er afgørende, at du har stærke kompetencer inden for pressearbejde, og at du har blik for den gode historie og den interessante vinkel, der kan få historierne udover rampen. Vi lægger også vægt på, at du har: flere års erfaring med presseopgaver i en lignende organisation kendskab til centraladministrationen og politiske beslutningsprocesser evne til at arbejde hurtigt og under pres, når det er nødvendigt gode samarbejdsevner imødekommende og med fasthed efter behov evne til skabe et godt arbejdsmiljø Du har formodentlig en uddannelsesmæssig baggrund inden for kommunikation eller journalistik, men din erfaring kan vægte højere end uddannelse. Erfaring med personaleledelse og professionel brug af sociale medier vil være en fordel. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er klassificeret i lønramme 37 løngruppe 1. Du vil som udgangspunkt blive ansat på kontraktvilkår efter Rammeaftale om kontraktansættelse af chefer i staten og på åremål. Hvis du er tjenestemand i forvejen, kan ansættelse på tjenestemandsvilkår være en mulighed. Ansættelsesområdet afhænger af ansættelsesformen. Nærmere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til afdelingschef Rasmus Vanggaard Knudsen på telefon 4131 5521 eller partner Eva Zeuthen Bentsen fra Zeuthen og Storm på telefon 2086 0325 Sådan søger du Send din ansøgning, cv og eksamensbevis til os via stillingsopslaget på vores hjemmeside senest den 12. august 2019, kl. 12. Hvis du er tjenestemand, skal din ansøgning stiles til Dronningen. Undervisningsministeriet samarbejder med konsulentfirmaet Zeuthen Storm i forbindelse med rekrutteringen, og der kan forekomme test i forbindelse med samtalerne. Du får flere oplysninger om testen, hvis det bliver aktuelt. Vi ønsker, at medarbejdernes sammensætning afspejler samfundets og ser frem til din ansøgning uanset personlig baggrund vi ser kun på kvalifikationer og kompetencer. Børne- og Undervisningsministeriet søger en pressechef til at lede Presse- og Kommunikationssekretariatet (PKS) i departementet. Er du skarp på presserådgivning og politisk betjening, og har du samtidig erfaring med strategisk kommunikation, er denne stilling måske noget for dig.

PKS varetager pressebetjening af undervisningsministeren og koncernens interne og eksterne kommunikationsopgaver. Sekretariatet beskæftiger cirka 15 medarbejdere, heraf tre studenter og er organisatorisk placeret i Afdeling for Analyse og Rådgivning.

Arbejdsområde

Undervisningsområdet har stort offentlig og politisk fokus og mange interessenter til at præge dagsordenen. Vi kan derfor tilbyde en varierende arbejdsdag med spændende opgaver og et højt tempo.

Som pressechef får du ansvaret for:

  • daglig betjening af ministeren i forhold til presse og kommunikation
  • ledelsen af sekretariatet
  • proaktiv presseindsats i samarbejde med den ledende pressesekretær og tre øvrige pressesekretærer
  • koordinering af daglige henvendelser fra journalister
  • sikre at ministeriets kommunikation er strategisk og professionel – navnlig i forhold til vores hjemmesider og sociale medier.
Om dig

Det er afgørende, at du har stærke kompetencer inden for pressearbejde, og at du har blik for den gode historie og den interessante vinkel, der kan få historierne udover rampen.

Vi lægger også vægt på, at du har:

  • flere års erfaring med presseopgaver i en lignende organisation
  • kendskab til centraladministrationen og politiske beslutningsprocesser
  • evne til at arbejde hurtigt og under pres, når det er nødvendigt
  • gode samarbejdsevner – imødekommende og med fasthed efter behov
  • evne til skabe et godt arbejdsmiljø
Du har formodentlig en uddannelsesmæssig baggrund inden for kommunikation eller journalistik, men din erfaring kan vægte højere end uddannelse. Erfaring med personaleledelse og professionel brug af sociale medier vil være en fordel.

Løn- og ansættelsesvilkår

Stillingen er klassificeret i lønramme 37/løngruppe 1. Du vil som udgangspunkt blive ansat på kontraktvilkår efter Rammeaftale om kontraktansættelse af chefer i staten og på åremål. Hvis du er tjenestemand i forvejen, kan ansættelse på tjenestemandsvilkår være en mulighed. Ansættelsesområdet afhænger af ansættelsesformen.

Nærmere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til afdelingschef Rasmus Vanggaard Knudsen på telefon 4131 5521 eller partner Eva Zeuthen Bentsen fra Zeuthen og Storm på telefon 2086 0325

Sådan søger du

Send din ansøgning, cv og eksamensbevis til os via stillingsopslaget på vores hjemmeside senest den 12. august 2019, kl. 12. Hvis du er tjenestemand, skal din ansøgning stiles til Dronningen. Undervisningsministeriet samarbejder med konsulentfirmaet Zeuthen Storm i forbindelse med rekrutteringen, og der kan forekomme test i forbindelse med samtalerne. Du får flere oplysninger om testen, hvis det bliver aktuelt.

Vi ønsker, at medarbejdernes sammensætning afspejler samfundets og ser frem til din ansøgning uanset personlig baggrund – vi ser kun på kvalifikationer og kompetencer.

Undervisningsministeriet Fr.Holm 21København K2019-07-09T00:00:002019-08-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Skatteministeriet søger ny pressechef

Skatteministeriet

København K
Som pressechef er du med der, hvor det sker. Skatteministeriet fylder meget i den offentlige debat, og som pressechef er du med fra start til slut, når sagerne ruller, og medierne ringer. Jobbet som pressechef Som pressechef vil du få ansvaret for m...
Indrykket:8. juli 2019
Udløbsdato:29. juli 2019

Pressechef til boligministeren i Transport- og Boligministeriets departement

Transportministeriet

København K
Transport- og Boligministeriets departement søger en pressechef til boligministeren med tiltrædelse snarest muligt. Transport- og Boligministeriet skal sikre mobilitet, boliger og byggeri, der skaber værdi. Ministeriet skal forene målet om høj mobil...
Indrykket:4. juli 2019
Udløbsdato:15. august 2019

Pressechef til Banedanmark

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København Ø
Vi søger en pressechef, som skal være med til at øge vores synlighed og tilstedeværelse på tværs af medier og digitale platforme. Visionerne for Banedanmark rækker ud i fremtiden med strategien om at levere den mest moderne jernbane i Europa - en je...
Indrykket:24. juni 2019
Udløbsdato:13. august 2019

Head of Comunity Relations

Copenhagen International School

Nordhavn
Copenhagen International School is seeking to appoint a highly motivated and experienced professional whose vision, commitment, and enthusiasm helps the school realize its mission and vision. This senior leadership position is suitable for an experi...
Indrykket:13. juni 2019
Udløbsdato:31. juli 2019

Pressechef til Børne- og Undervisningsministeriet

Undervisningsministeriet Fr.Holm 21

København K
Børne- og Undervisningsministeriet søger en pressechef til at lede Presse- og Kommunikationssekretariatet (PKS) i departementet. Er du skarp på presserådgivning og politisk betjening, og har du samtidig erfaring med strategisk kommunikation, er denn...
Indrykket:9. juli 2019
Udløbsdato:12. august 2019