Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Prispresseren.dk søger en dygtig kundeservicemedarbejder til vores webshop i Aalborg - 25 timer/uge.

Hos Prispresseren.dk er vi i rivende udvikling og søger derfor en ny frisk medarbejder til vores kundeservice.

Vi forventer at du:

- Er serviceminded og sætter kunden i centrum.
- Arbejder struktureret og har ordenssans.
- Kan arbejde selvstændigt og er pligtopfyldende.
- Er smilende, veltalende og udadvendt.

Jobbet indeholder:

- Kundeservice pr. telefon og mail.
- Reklamation- og returhåndtering.
- Løbende dialog med lager.
- 25 timer pr. uge.

Løn efter kvalifikationer.

Send en ansøgning med vellignende billede samt CV til job@ihdk.dk.
Vi tillader os kun at gå videre med de profiler som har interesse og takker på forhånd for alle ansøgninger - Samtaler vil blive afholdt snarest!


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329755905Phoenix-a7cac04b12018-02-06T19:04:51.570Prispresseren.dk søger en dygtig kundeservicemedarbejder til vores webshop i Aalborg - 25 timer/uge.

Hos Prispresseren.dk er vi i rivende udvikling og søger derfor en ny frisk medarbejder til vores kundeservice.

Vi forventer at du:

- Er serviceminded og sætter kunden i centrum.
- Arbejder struktureret og har ordenssans.
- Kan arbejde selvstændigt og er pligtopfyldende.
- Er smilende, veltalende og udadvendt.

Jobbet indeholder:

- Kundeservice pr. telefon og mail.
- Reklamation- og returhåndtering.
- Løbende dialog med lager.
- 25 timer pr. uge.

Løn efter kvalifikationer.

Send en ansøgning med vellignende billede samt CV til job@ihdk.dk.
Vi tillader os kun at gå videre med de profiler som har interesse og takker på forhånd for alle ansøgninger - Samtaler vil blive afholdt snarest!

2018-03-01T01:02:46.477 Hos Prispresseren.dk er vi i rivende udvikling og søger derfor en ny frisk medarbejder til vores kundeservice. Vi forventer at du: - Er serviceminded og sætter kunden i centrum.- Arbejder struktureret og har ordenssans.- Kan arbejde selvstændigt og er pligtopfyldende.- Er smilende, veltalende og udadvendt. Jobbet indeholder: - Kundeservice pr. telefon og mail.- Reklamation- og returhåndtering.- Løbende dialog med lager.- 25 timer pr. uge. Løn efter kvalifikationer. Send en ansøgning med vellignende billede samt CV til job@ihdk.dk.Vi tillader os kun at gå videre med de profiler som har interesse og takker på forhånd for alle ansøgninger - Samtaler vil blive afholdt snarest!11Jobneta7cac04b100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-28T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3078999Internethandel Danmark ApS11Hobrovej 5099200Aalborg SVDKDanmark157.000308009.87543600
job@ihdk.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent509710JobNet47411921000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a7cac04bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a7cac04bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a7cac04b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a7cac04b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/4.jpgEr du den nye Kundeservicemedarbejder i Internethandel Danmark ApS?12008001Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg352861104René Najmijob@ihdk.dkDKDanmarkDKDanmark329900743Fleksibelt job som Mystery ShopperRobot Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet! Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du: Selv er med til at påvirke din arbejdstid? Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver? Hjælper virksomheder med at højne deres service? Vi søger lige nu friske, åbne og kommunikative Mystery Shoppere. Som Mystery Shopper vil du blive tilbudt opgaver, hvor du skal besøge butikker og vurdere serviceniveauet. Det kan være alt fra besøg hos restauranter, optikerkæder og bilforhandlere, og du får løn alt efter opgavens omfang.Det er vigtigt, at du er god til at skabe kontakt, er smilende og fyldt af gå på mod. Hvad forventer vi af dig? At du kan tale og skrive korrekt dansk, da der skal udfyldes spørgeskemaer online. At du er pligtopfyldende og overholder aftaler. Der vil være tale om en freelanceansættelse, hvor du kan blive tildelt opgaver, som er ledige i dit område, og som du har tid til at påtage dig. Kan du se dig selv i denne stilling, og har du lyst til at være vores ansigt udadtil? Så send en anøgning til vores mail: shopper@servicemind.com.

Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet!

Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du:

  • Selv er med til at påvirke din arbejdstid?
  • Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver?
  • Hjælper virksomheder med at højne deres service?

Vi søger lige nu friske, åbne og kommunikative Mystery Shoppere. Som Mystery Shopper vil du blive tilbudt opgaver, hvor du skal besøge butikker og vurdere serviceniveauet. Det kan være alt fra besøg hos restauranter, optikerkæder og bilforhandlere, og du får løn alt efter opgavens omfang.Det er vigtigt, at du er god til at skabe kontakt, er smilende og fyldt af gå på mod.

Hvad forventer vi af dig? At du kan tale og skrive korrekt dansk, da der skal udfyldes spørgeskemaer online. At du er pligtopfyldende og overholder aftaler.

Der vil være tale om en freelanceansættelse, hvor du kan blive tildelt opgaver, som er ledige i dit område, og som du har tid til at påtage dig. Kan du se dig selv i denne stilling, og har du lyst til at være vores ansigt udadtil? Så send en anøgning til vores mail: shopper@servicemind.com.

TELEMIND ApS2018-10-26T00:00:002018-12-19T00:00:00
329910154Er du vores nye finsk-talende kundeservice-medarbejder?Robot Brænder du for at give god service, er du positiv og glad, kan du holde hovedet koldt når det brænder på, og kan du lide at bruge computeren som dit daglige redskab? Så er du måske vores nye kollega. CJ Hvidevareservice Aalborg er danmarks førende specialist inden for salg af tilbehør og reservedele samt reparation af hårde hvidevarer og små elapparater, og er autoriseret servicepartner for 40 af de største brands i verden - bl.a. KitchenAid, LG mv. Vi har travlt og er i vækst. Vi udvider forretningen til Finland og derfor skal vi bruge en ny finsk-talende kundeservice-medarbejder til håndtering af salg og support mod vores finske kunder. Dine opgaver: Du skal varetage ordremodtagelse salg kundesupport Du skal servicere kunder pr. telefon og mail Du skal gennemgå eksplosionstegninger for at finde relevante reservedele Du skal formidle besvarelsen af tekniske spørgsmål på finsk, i samarbejde med vores dansk- og engelsk-talende teknikere Du skal bestille varer ved vores leverandører Du skal pakke ordrer og produkter Du får en skiftende og spændende dagligdag Du skal indgå i et moderne miljø og ønsker at blive én af danmarks førende specialister Dine kvalifikationer: Du er nyuddannet eller har erfaring Du er selvstændig Du er grundig, serviceminded og kvalitetsbevidst Du er god til IT Du er bosat i Nordjylland Du taler finsk og dansk eller engelsk Du motiveres af, at gøre kunderne glade Løn Løn med pensionsordning og øvrige ansættelsesvilkår vil matche dine kompetencer og din baggrund. Ansættelse Vi skal bruge dig nu, men er du den helt rigtige, venter vi gerne på dig. Vil du vide mere om jobbet som servicekoordinator, dine muligheder, og vores forventninger til dig så ring på telefon 45 26 88 85 41 og tal med adm. direktør Claus Holland Justesen. Du kan også besøge os på cjaps.dk job, hvis du vil vide mere om vores virksomhed og vores services, samt læse om dine karrieremuligheder. Send din ansøgning pr. e-mail til hr@cjhvidevareservice.dk.

Brænder du for at give god service, er du positiv og glad, kan du holde hovedet koldt når det brænder på, og kan du lide at bruge computeren som dit daglige redskab? Så er du måske vores nye kollega.

CJ Hvidevareservice Aalborg er danmarks førende specialist inden for salg af tilbehør og reservedele samt reparation af hårde hvidevarer og små elapparater, og er autoriseret servicepartner for 40 af de største brands i verden - bl.a. KitchenAid, LG mv. Vi har travlt og er i vækst. Vi udvider forretningen til Finland og derfor skal vi bruge en ny finsk-talende kundeservice-medarbejder til håndtering af salg og support mod vores finske kunder.

Dine opgaver:

  • Du skal varetage ordremodtagelse / salg / kundesupport
  • Du skal servicere kunder pr. telefon og mail
  • Du skal gennemgå eksplosionstegninger for at finde relevante reservedele
  • Du skal formidle besvarelsen af tekniske spørgsmål på finsk, i samarbejde med vores dansk- og engelsk-talende teknikere
  • Du skal bestille varer ved vores leverandører
  • Du skal pakke ordrer og produkter
  • Du får en skiftende og spændende dagligdag
  • Du skal indgå i et moderne miljø og ønsker at blive én af danmarks førende specialister

Dine kvalifikationer:

  • Du er nyuddannet eller har erfaring
  • Du er selvstændig
  • Du er grundig, serviceminded og kvalitetsbevidst
  • Du er god til IT
  • Du er bosat i Nordjylland
  • Du taler finsk og dansk eller engelsk
  • Du motiveres af, at gøre kunderne glade

 

Løn Løn med pensionsordning og øvrige ansættelsesvilkår vil matche dine kompetencer og din baggrund.

Ansættelse Vi skal bruge dig nu, men er du den helt rigtige, venter vi gerne på dig. Vil du vide mere om jobbet som servicekoordinator, dine muligheder, og vores forventninger til dig så ring på telefon +45 26 88 85 41 og tal med adm. direktør Claus Holland Justesen.

Du kan også besøge os på cjaps.dk/job, hvis du vil vide mere om vores virksomhed og vores services, samt læse om dine karrieremuligheder.

Send din ansøgning pr. e-mail til hr@cjhvidevareservice.dk.

C. J. HVIDEVARESERVICE, AALBORG ApSAalborg2018-11-11T00:00:002019-01-04T00:00:00
329919628Technical Sales SupporterRobot RTX A S is among the world leading engineering companies within wireless and custom design solutions. We are a midsize company with approx. 275 employees, we are listed on Nasdaq Copenhagen A S, and our headquarters are placed in Nørresundby with satellites located in Hong Kong and the USA. RTX is an innovative company in a positive development, and we have successfully finalized more than 1000 wireless projects from initial design, development, testing and production. We deliver solutions to global brands, such as Alcatel-Lucent, Avaya, Ericsson-LG, NEC, Mitel, Samsung and many more. About the job As a sales supporter in Business Communications at RTX, you will be part of our sales support team with responsibility for the daily support to our B2B customers, handling of RMAs and preparation of technical documentation. You will be the connecting link between the sales and engineering departments and the support to our customers is handled in close cooperation with R D. We have customers worldwide and it is, therefore, important that you speak and write English at a high level. You will report to our Business Managers and you will also support our sales team in the handling of requests from customers and preparation of quotations in close cooperation with the sales staff. Contact to our customers will be an important part of your job and in addition, our sales staff need a daily back-up to follow-up on sales and projects. About you You are technically qualified in electronics and have knowledge about product development. You are quality-oriented and understand complex issues. You are a superuser in the Microsoft Office programs. You are good at communicating both internally and with customers from all over the world, and you are service-minded in the solution of your tasks. You work in a structured and independent way. You have humour and you are positive and easy to work with. Candidates with experience from a similar position will be preferred. Basic knowledge of IT infrastructure is an advantage, but not a requirement. The job is in the company s headquarters in Nørresundby. We offer At RTX, you will be working with experienced colleagues. Reception and introduction of new colleagues are important to us and we expect that you do your utmost to become a member of our team as quickly as possible. From your first day in RTX, we will assign a tutor to help you get started. Being employed at RTX requires top motivation and we are all very result-oriented and go for the most efficient solution. This means that you will have a lot of freedom in the way you solve your tasks, but you will also be responsible for ensuring our customers satisfaction with the solutions. We expect a systematic approach to the tasks focusing on the quality. Application Further information about the job is available from sales supporter Henrik Daugaard, telephone 45 9632 2300. We look forward to receiving your application via www.rtx.dk.

RTX A/S is among the world leading engineering companies within wireless and custom design solutions. We are a midsize company with approx. 275 employees, we are listed on Nasdaq Copenhagen A/S, and our headquarters are placed in Nørresundby with satellites located in Hong Kong and the USA. RTX is an innovative company in a positive development, and we have successfully finalized more than 1000 wireless projects from initial design, development, testing and production. We deliver solutions to global brands, such as Alcatel-Lucent, Avaya, Ericsson-LG, NEC, Mitel, Samsung and many more.

About the job

As a sales supporter in Business Communications at RTX, you will be part of our sales support team with responsibility for the daily support to our B2B customers, handling of RMAs and preparation of technical documentation. You will be the connecting link between the sales and engineering departments and the support to our customers is handled in close cooperation with R&D. We have customers worldwide and it is, therefore, important that you speak and write English at a high level.

You will report to our Business Managers and you will also support our sales team in the handling of requests from customers and preparation of quotations in close cooperation with the sales staff. Contact to our customers will be an important part of your job and in addition, our sales staff need a daily back-up to follow-up on sales and projects.

About you

You are technically qualified in electronics and have knowledge about product development. You are quality-oriented and understand complex issues. You are a superuser in the Microsoft Office programs. You are good at communicating both internally and with customers from all over the world, and you are service-minded in the solution of your tasks. You work in a structured and independent way. You have humour and you are positive and easy to work with. Candidates with experience from a similar position will be preferred. Basic knowledge of IT infrastructure is an advantage, but not a requirement.

The job is in the company’s headquarters in Nørresundby.

We offer

At RTX, you will be working with experienced colleagues. Reception and introduction of new colleagues are important to us and we expect that you do your utmost to become a member of our team as quickly as possible. From your first day in RTX, we will assign a tutor to help you get started.  Being employed at RTX requires top motivation and we are all very result-oriented and go for the most efficient solution. This means that you will have a lot of freedom in the way you solve your tasks, but you will also be responsible for ensuring our customers’ satisfaction with the solutions. We expect a systematic approach to the tasks focusing on the quality.

Application
Further information about the job is available from sales supporter Henrik Daugaard, telephone +45 9632 2300. We look forward to receiving your application via www.rtx.dk.

RTX A/SAalborg2018-11-28T00:00:002018-12-19T00:00:00
329923479Intern salgsmedsarbejder - AalborgRobot Er du den vi søger ? TIL AFDELINGEN I AALBORG SØGES EN INTERN SALGSMEDARBEJDER MED TILTR DELSE SNAREST MULIGT EUROPART Danmark A S er Danmarks største leverandør af reservedele, værksteds-indretning og værktøj til den tunge transportbranche. Til afdelingen i Aalborg søges en intern salgsmedarbejder med tiltrædelse snarest muligt. Afdelingen er bemandingsmæssig i størrelsesorden 7-8 medarbejdere, og stillingen refererer til afdelingslederen. Vi har følgende forventninger til vores kommende medarbejder: Erfaring fra et tilsvarende job i den tunge branche, du er uddannet lastbilmekaniker eller har anden erfaring fra branchen som grundlag for en oplæring Har ordenssans, solidt overblik og engagement i en krævende hverdag Har kundetække i både telefon som i den personlige kontakt Skal kunne sproget i branchen Er god til at indgå i et team-samarbejde ... og det er en stor fordel, hvis du har truck-kort Til gengæld kan vi tilbyde ordnede arbejdsforhold, en spændende og udfordrende hverdag i en travl international præget organisation med gode muligheder for at vokse med opgaverne. Samtidig tilbyder vi dig en fornuftig løn med pensionsordning, sundhedsforsikring samt mulighed for medarbejderbonus. HAR OVENSTÅENDE VAKT DIN INTERESSE? Så send din ansøgning hurtigst muligt senest 17. december Tiltrædelse hurtigst muligt Ansøgningen fremsendes på e-mail til: jobdk@europart.net Eventuelle spørgsmål til jobbet kan stilles til afdelingsleder Jesper Andersen på: 45 2334 1224 eller via mail j.andersen@europart.net Ved indsendelse af ansøgning til EUROPART, giver du samtidig dit samtykke til, at vi må behandle dine personlige data. Dine data slettes efter maksimalt 3 måneder. Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke. EUROPART Danmark A S er 100 ejet af EUROPART International GmbH i Hagen, Tyskland. EUROPART-gruppen er den største udbyder af reservedele, værkstedsindretning og udstyr til den tunge transportsektor i Europa. EUROPART er aktiv 27 lande, og er ejet af kapitalfonden Alpha Private Equity.

 Er du den vi søger ?

TIL AFDELINGEN I AALBORG SØGES EN INTERN SALGSMEDARBEJDER

MED TILTRÆDELSE SNAREST MULIGT

EUROPART Danmark A/S er Danmarks største leverandør af reservedele, værksteds-indretning og værktøj til den tunge transportbranche. Til afdelingen i Aalborg søges en intern salgsmedarbejder – med tiltrædelse snarest muligt. Afdelingen er bemandingsmæssig i størrelsesorden 7-8 medarbejdere, og stillingen refererer til afdelingslederen. Vi har følgende forventninger til vores kommende medarbejder:

  • Erfaring fra et tilsvarende job i den tunge branche, du er uddannet  lastbilmekaniker   eller har anden erfaring fra branchen – som grundlag for en oplæring
  • Har ordenssans, solidt overblik og engagement i en krævende hverdag
  • Har kundetække i både telefon som i den personlige kontakt
  • Skal kunne "sproget" i branchen
  • Er god til at indgå i et team-samarbejde ... og det er en stor fordel, hvis du har truck-kort

Til gengæld kan vi tilbyde ordnede arbejdsforhold, en spændende og udfordrende hverdag i en travl international præget organisation – med gode muligheder for at vokse med opgaverne. Samtidig tilbyder vi dig en fornuftig løn med pensionsordning, sundhedsforsikring samt mulighed for medarbejderbonus.

HAR OVENSTÅENDE VAKT DIN INTERESSE?

Så send din ansøgning hurtigst muligt – senest 17. december

Tiltrædelse – hurtigst muligt

Ansøgningen fremsendes på e-mail til: jobdk@europart.net Eventuelle spørgsmål til jobbet kan stilles til afdelingsleder Jesper Andersen på: +45 2334 1224 eller via mail j.andersen@europart.net

Ved indsendelse af ansøgning til EUROPART, giver du samtidig dit samtykke til, at vi må behandle dine personlige data. Dine data slettes efter maksimalt 3 måneder. Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke.

 

EUROPART Danmark A/S er 100 % ejet af EUROPART International GmbH i Hagen, Tyskland. EUROPART-gruppen er den største udbyder af reservedele, værkstedsindretning og –udstyr til den tunge transportsektor i Europa.

EUROPART er aktiv 27 lande, og er ejet af kapitalfonden Alpha Private Equity.

 

EUROPART DANMARK A/SAalborg2018-12-05T00:00:002018-12-17T00:00:00
329923493Customer Succes Manager søges til Tech-virksomhedRobot Om stillingen I Apacta lever og ånder vi for at skabe succes hos vores kunder. Som Customer Succes Manager vil du blive ansvarlig for at skabe den rette grobund for vores kunders succes, ved at supportere deres brug af vores system og sammensætte den rette løsning. Du vil blive en vigtig del af et ungt team i en spændende vækstvirksomhed i hjertet af Aalborg, hvor der er fokus på udvikling, såvel hos vores kunder som i vores team. Om Apacta Apacta er en af de førende virksomheder i Danmark, der tilbyder software til byggeindustrien. Vi er et ungt, innovativt og uhøjtideligt team placeret i hjertet af Aalborg. Vi er en international virksomhed, og taler derfor engelsk internt i hverdagen. Hvad er en Customer Succes Manager ansvarlig for? Vores ideelle kandidat har en forretningsorienteret og teknisk tilgang til sit arbejde. Du skal sætte stor værdi på kundeservice samt trives i et konkurrencepræget miljø! Ansvar for igangværende kontakt med Apacta s kunder Fornyelse og fastholdelse af allerede eksisterende kunder Mersalg til eksisterende kunder Support opfølgninger til eksisterende kunder Da denne stilling er nyoprettet, skal du være med til at opbygge, strukturere og organisere opgaverne og de daglige indsatser. Din profil Du trives med at være i en startup-virksomhed, hvor der er fart på og ikke langt fra tanke til handling. Du brænder for at sælge og servicere via telefonisk kontakt med kunder og derigennem skabe mersalg og høj kundetilfredshed, ved at sikre at vores kunder får succes. Du skal have en naturlig sans for salg og have et højt service-gen. Du skal være en smilende og imødekommende person, der kan mærkes gennem telefonen. Du motiveres af at skabe mersalg og det at nå dine mål. Du er en frisk, åben, imødekommende person, der har begge ben på jorden. Du formår at skabe en struktureret hverdag, der sikrer, at vi får nået alle daglige opgaver og hele tiden forbedrer os. Apacta har i øjeblikket 900 håndværksvirksomheder som kunder, og der kommer dagligt flere til.

Om stillingen 

I Apacta lever og ånder vi for at skabe succes hos vores kunder. Som Customer Succes Manager vil du blive ansvarlig for at skabe den rette grobund for vores kunders succes, ved at supportere deres brug af vores system og sammensætte den rette løsning. Du vil blive en vigtig del af et ungt team i en spændende vækstvirksomhed i hjertet af Aalborg, hvor der er fokus på udvikling, såvel hos vores kunder som i vores team.

Om Apacta

Apacta er en af de førende virksomheder i Danmark, der tilbyder software til byggeindustrien. Vi er et ungt, innovativt og uhøjtideligt team placeret i hjertet af Aalborg. Vi er en international virksomhed, og taler derfor engelsk internt i hverdagen.

 

Hvad er en Customer Succes Manager ansvarlig for?

Vores ideelle kandidat har en forretningsorienteret og teknisk tilgang til sit arbejde. Du skal sætte stor værdi på kundeservice samt trives i et konkurrencepræget miljø!

 

  • Ansvar for igangværende kontakt med Apacta’s kunder
  • Fornyelse og fastholdelse af allerede eksisterende kunder
  • Mersalg til eksisterende kunder
  • Support opfølgninger til eksisterende kunder

 

Da denne stilling er nyoprettet, skal du være med til at opbygge, strukturere og organisere opgaverne og de daglige indsatser.

 

Din profil

Du trives med at være i en startup-virksomhed, hvor der er fart på og ikke langt fra tanke til handling. Du brænder for at sælge og servicere via telefonisk kontakt med kunder og derigennem skabe mersalg og høj kundetilfredshed, ved at sikre at vores kunder får succes.

Du skal have en naturlig sans for salg og have et højt service-gen. Du skal være en smilende og imødekommende person, der kan mærkes gennem telefonen.

Du motiveres af at skabe mersalg og det at nå dine mål.

Du er en frisk, åben, imødekommende person, der har begge ben på jorden. Du formår at skabe en struktureret hverdag, der sikrer, at vi får nået alle daglige opgaver og hele tiden forbedrer os.

 

Apacta har i øjeblikket 900 håndværksvirksomheder som kunder, og der kommer dagligt flere til.

APACTA A/SAalborg2018-12-05T00:00:002018-12-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Fleksibelt job som Mystery Shopper

TELEMIND ApS

Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet! Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du: Selv er med til at påvirke din arbejdstid? Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver? Hjælper virksomheder med at højne deres service? ...
Indrykket:26. oktober 2018
Udløbsdato:19. december 2018

Er du vores nye finsk-talende kundeservice-medarbejder?

C. J. HVIDEVARESERVICE, AALBORG ApS

Aalborg
Brænder du for at give god service, er du positiv og glad, kan du holde hovedet koldt når det brænder på, og kan du lide at bruge computeren som dit daglige redskab? Så er du måske vores nye kollega. CJ Hvidevareservice Aalborg er danmarks førende s...
Indrykket:11. november 2018
Udløbsdato:4. januar 2019

Technical Sales Supporter

RTX A/S

Aalborg
RTX A S is among the world leading engineering companies within wireless and custom design solutions. We are a midsize company with approx. 275 employees, we are listed on Nasdaq Copenhagen A S, and our headquarters are placed in Nørresundby with sa...
Indrykket:28. november 2018
Udløbsdato:19. december 2018

Intern salgsmedsarbejder - Aalborg

EUROPART DANMARK A/S

Aalborg
Er du den vi søger ? TIL AFDELINGEN I AALBORG SØGES EN INTERN SALGSMEDARBEJDER MED TILTR DELSE SNAREST MULIGT EUROPART Danmark A S er Danmarks største leverandør af reservedele, værksteds-indretning og værktøj til den tunge transportbranche. Til afd...
Indrykket:5. december 2018
Udløbsdato:17. december 2018

Customer Succes Manager søges til Tech-virksomhed

APACTA A/S

Aalborg
Om stillingen I Apacta lever og ånder vi for at skabe succes hos vores kunder. Som Customer Succes Manager vil du blive ansvarlig for at skabe den rette grobund for vores kunders succes, ved at supportere deres brug af vores system og sammensætte de...
Indrykket:5. december 2018
Udløbsdato:14. december 2018