Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Privat rengøring ved travle familier

Ønsker du at arbejde med privat rengøring i tæt samarbejde med familier, så læs videre. 

- Kan du arbejde effektivt og går du op i detaljerne?

Hvem er vi? 

RexKyoo er en virksomhed som hjælper familier med at komme i kontakt med kompetente ambassadører som ønsker at gøre rent i private boliger. Udover at tilbyde privat rengøring tilbyder RexKyoo også privat børnepasning og privat lektiehjælp til familierne. Vi er en virksomhed som har fokus på kvalitet frem for kvantitet, og det er derfor vigtigt at du kun sender en ansøgning hvis du kan svare ja til nedenstående

Hvad indebærer det at være tilbyde rengøring som ambassadør for RexKyoo?

For at komme i betragtning til jobbet skal du som minimum have følgende; 

  • Straffeattest skal vises 
  • Et brændende ønske om at leverer et rent hjem HVER gang du er på job
  • Være stabil og handlekraftig 
  • Sociale kompetencer vægtes højt

Rengøringen foregår i familiens eget hjem og det er derfor vigtigt at du udviser respekt for deres hjem såvel for deres kultur i hjemmet. 

Jobbet er primært deltid og vil foregår på Sjælland - København er populær iblandt vores kunder.

 

Hvem er du? 

Du er en person som vægter de sociale kompetencer lige så højt som de faglige kompetencer. Du har et brændende ønske om at arbejde tæt med familier og afleverer et skinnede hjem hver gang du har været på arbejde.  Du er nysgerrig på andre og ikke mindst effektiv og fokuseret når du er på arbejde. Du har et godt servicegen og kundens oplevelse betyder meget for din stolhed i dit arbejde. 

Lyder dette som noget for dig så send gerne din ansøgning og CV, hvor du beskriver årsagen til at vi skal inviterer dig til en personlig samtale.

Din ansøgning og CV skal sendes til: 

job@rexkyoo.com med emnefeltet ATT: Thilde Rex - Privat rengøring

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329743485Phoenix-6a9bc28812018-01-18T05:08:31.850Privat rengøring ved travle familier

Ønsker du at arbejde med privat rengøring i tæt samarbejde med familier, så læs videre. 

- Kan du arbejde effektivt og går du op i detaljerne?

Hvem er vi? 

RexKyoo er en virksomhed som hjælper familier med at komme i kontakt med kompetente ambassadører som ønsker at gøre rent i private boliger. Udover at tilbyde privat rengøring tilbyder RexKyoo også privat børnepasning og privat lektiehjælp til familierne. Vi er en virksomhed som har fokus på kvalitet frem for kvantitet, og det er derfor vigtigt at du kun sender en ansøgning hvis du kan svare ja til nedenstående

Hvad indebærer det at være tilbyde rengøring som ambassadør for RexKyoo?

For at komme i betragtning til jobbet skal du som minimum have følgende; 

  • Straffeattest skal vises 
  • Et brændende ønske om at leverer et rent hjem HVER gang du er på job
  • Være stabil og handlekraftig 
  • Sociale kompetencer vægtes højt

Rengøringen foregår i familiens eget hjem og det er derfor vigtigt at du udviser respekt for deres hjem såvel for deres kultur i hjemmet. 

Jobbet er primært deltid og vil foregår på Sjælland - København er populær iblandt vores kunder.

 

Hvem er du? 

Du er en person som vægter de sociale kompetencer lige så højt som de faglige kompetencer. Du har et brændende ønske om at arbejde tæt med familier og afleverer et skinnede hjem hver gang du har været på arbejde.  Du er nysgerrig på andre og ikke mindst effektiv og fokuseret når du er på arbejde. Du har et godt servicegen og kundens oplevelse betyder meget for din stolhed i dit arbejde. 

Lyder dette som noget for dig så send gerne din ansøgning og CV, hvor du beskriver årsagen til at vi skal inviterer dig til en personlig samtale.

Din ansøgning og CV skal sendes til: 

job@rexkyoo.com med emnefeltet ATT: Thilde Rex - Privat rengøring

 

2018-03-13T00:50:48.990 Ønsker du at arbejde med privat rengøring i tæt samarbejde med familier, så læs videre. - Kan du arbejde effektivt og går du op i detaljerne? Hvem er vi? RexKyoo er en virksomhed som hjælper familier med at komme i kontakt med kompetente ambassadører som ønsker at gøre rent i private boliger. Udover at tilbyde privat rengøring tilbyder RexKyoo også privat børnepasning og privat lektiehjælp til familierne. Vi er en virksomhed som har fokus på kvalitet frem for kvantitet, og det er derfor vigtigt at du kun sender en ansøgning hvis du kan svare ja til nedenstående Hvad indebærer det at være tilbyde rengøring som ambassadør for RexKyoo? For at komme i betragtning til jobbet skal du som minimum have følgende Straffeattest skal vises Et brændende ønske om at leverer et rent hjem HVER gang du er på jobVære stabil og handlekraftig Sociale kompetencer vægtes højt Rengøringen foregår i familiens eget hjem og det er derfor vigtigt at du udviser respekt for deres hjem såvel for deres kultur i hjemmet. Jobbet er primært deltid og vil foregår på Sjælland - København er populær iblandt vores kunder. Hvem er du? Du er en person som vægter de sociale kompetencer lige så højt som de faglige kompetencer. Du har et brændende ønske om at arbejde tæt med familier og afleverer et skinnede hjem hver gang du har været på arbejde. Du er nysgerrig på andre og ikke mindst effektiv og fokuseret når du er på arbejde. Du har et godt servicegen og kundens oplevelse betyder meget for din stolhed i dit arbejde. Lyder dette som noget for dig så send gerne din ansøgning og CV, hvor du beskriver årsagen til at vi skal inviterer dig til en personlig samtale. Din ansøgning og CV skal sendes til: job@rexkyoo.com med emnefeltet ATT: Thilde Rex - Privat rengøring11Jobnet6a9bc288100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-12T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnTårnbyEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3080369Thilde RK Holding ApS11Lombardigade 232300København SDKDanmark155.6544050012.61381000
job@rexkyoo.comDKDanmarkDKDanmark
7Deltid47Tidsbegrænset510715JobNet47392121000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6a9bc288https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6a9bc288https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6a9bc288&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6a9bc288&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale913222Rengøringsassistent7Håndværk & service352351472Thilde Rexjob@rexkyoo.comDKDanmarkDKDanmark329920737Teknisk servicemedarbejder til Tingbjerg SkoleBasic Er du teknisk og serviceminded til fingerspidserne, og kan du hjælpe til med alt muligt både inde og ude, snerydning, mindre reparationsopgaver, flytteopgaver, opfyldning af materialer og meget meget mere, så hører vi gerne fra dig! Tingbjerg Skole søger en teknisk servicemedarbejder til en 37 timers stilling. Vores tekniske serviceafdeling dækker flere matrikler, og den opslåede stilling er primært på fritidsinstitutionen med adresse på Terrasserne. Du kan dog forvente at skulle løse opgaver andre steder også. Du kan læse mere om skolen og fritidsinstitutionen på vores hjemmeside www.tingbjergskole.kk.dk. Stillingen kræver stor faglighed og evnen til at løse opgaver både selvstændigt og i teams. Du skal kunne planlægge din egen dag ud fra eksisterende opgaver, og du skal være parat til, at din leder ændrer dine prioriteringer. Vi kan tilbyde følgende En 37 timers fastansættelse med løn efter overenskomsten Et uformelt arbejdsmiljø præget af gensidig respekt En arbejdsdag bestående af både faste rutine- og afvekslende opgaver Du vil blive en af fire tekniske ejendomsmedhjælpere, der dækker vores matrikler, og hvor fravær som udgangspunkt dækkes af en kollega. Teamet ledes af en teknisk ejendomsleder. Jobbet består bl.a. af indvendigt vedligehold samt pasning, renhold og vedligehold af udendørsarealer diverse håndværksmæssige opgaver og mindre reparationsopgaver flytteopgaver opstilling til møder opfyldning af materialer samle møbler diverse ad hoc-opgaver og alt mellem himmel og jord Vi forventer, at du trives med at arbejde i livlige omgivelser, hvor du dagligt møder mange børn og unge mennesker, og at du kan arbejde i en politisk ledet organisation er tryg ved at arbejde med dyr omkring dig, da vi har en lille bondegård er serviceminded, imødekommende og fleksibel har håndværksmæssig erfaring og hænderne skruet rigtig godt på, meget gerne med et grundigt håndelag og viden inden for VVS, tømrer snedker, el eller andet relevant, men også et bredere kendskab til andre discipliner, meget gerne låse mm. Det er en fordel at have svendebrev har gartnerisk forståelse og viljen til at arbejde udendørs i al slags vejr kan løse opgaver selvstændigt og i fællesskab med dine kollegaer kan føre og betjene diverse maskiner til snerydning og gartneropgaver, vedligehold samt mindre el-værktøjer er i stand til at handle selvstændigt samt føre beslutninger ud i livet benytter de fysiske hjælpe- værnemidler, der er stillet til rådighed har bygningskendskab deltager i snevagten Det er et ufravigeligt krav, at du har kategori B kørekort. Til samtalerne lægger vi vægt på praktisk erfaring og handling, evnen til at se eventuelle opgaver og løsningsorienterede forslag til at få dem udført. Jobbet kan være ganske krævende fysisk. Alle ansøgere uanset køn og kulturel baggrund opfordres til at søge stillingen. Løn- og ansættelsesforhold Den ugentlige arbejdstid udgør 37 timer. Arbejdstiden er normalt mellem kl. 07.00 og kl. 17.00. Der vil forekomme aften- og weekendarbejde. Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende FOA-overenskomst. Stillingen er med ansættelse den 1. februar 2019 og gerne før, hvis det er muligt. I forbindelse med ansættelsen indhenter vi straffe- og børneattester. Yderligere oplysninger Hvis du har brug for yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte teknisk ejendomsleder Kristian Østergaard på 5170 0556. Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 16. december 2018
Er du teknisk og serviceminded til fingerspidserne, og kan du hjælpe til med alt muligt både inde og ude, snerydning, mindre reparationsopgaver, flytteopgaver, opfyldning af materialer og meget meget mere, så hører vi gerne fra dig!
 
Tingbjerg Skole søger en teknisk servicemedarbejder til en 37 timers stilling. Vores tekniske serviceafdeling dækker flere matrikler, og den opslåede stilling er primært på fritidsinstitutionen med adresse på Terrasserne. Du kan dog forvente at skulle løse opgaver andre steder også.   
 
Du kan læse mere om skolen og fritidsinstitutionen på vores hjemmeside www.tingbjergskole.kk.dk.
 
Stillingen kræver stor faglighed og evnen til at løse opgaver både selvstændigt og i teams. Du skal kunne planlægge din egen dag ud fra eksisterende opgaver, og du skal være parat til, at din leder ændrer dine prioriteringer.  
 
Vi kan tilbyde følgende
  • En 37 timers fastansættelse med løn efter overenskomsten  
  • Et uformelt arbejdsmiljø præget af gensidig respekt
  • En arbejdsdag bestående af både faste rutine- og afvekslende opgaver  
Du vil blive en af fire tekniske ejendomsmedhjælpere, der dækker vores matrikler, og hvor fravær som udgangspunkt dækkes af en kollega. Teamet ledes af en teknisk ejendomsleder.  
 
Jobbet består bl.a. af
  • indvendigt vedligehold samt pasning, renhold og vedligehold af udendørsarealer
  • diverse håndværksmæssige opgaver og mindre reparationsopgaver   
  • flytteopgaver   
  • opstilling til møder   
  • opfyldning af materialer  
  • samle møbler
  • diverse ad hoc-opgaver og alt mellem himmel og jord 
Vi forventer, at du
  • trives med at arbejde i livlige omgivelser, hvor du dagligt møder mange børn og unge mennesker, og at du kan arbejde i en politisk ledet organisation  
  • er tryg ved at arbejde med dyr omkring dig, da vi har en lille bondegård   
  • er serviceminded, imødekommende og fleksibel   
  • har håndværksmæssig erfaring og hænderne skruet rigtig godt på, meget gerne med et grundigt håndelag og viden inden for VVS, tømrer/snedker, el eller andet relevant, men også et bredere kendskab til andre discipliner, meget gerne låse mm. Det er en fordel at have svendebrev 
  • har gartnerisk forståelse og viljen til at arbejde udendørs i al slags vejr 
  • kan løse opgaver selvstændigt og i fællesskab med dine kollegaer   
  • kan føre og betjene diverse maskiner til snerydning og gartneropgaver, vedligehold samt mindre el-værktøjer 
  • er i stand til at handle selvstændigt samt føre beslutninger ud i livet 
  • benytter de fysiske hjælpe-/værnemidler, der er stillet til rådighed   
  • har bygningskendskab   
  • deltager i snevagten
Det er et ufravigeligt krav, at du har kategori B kørekort.
 
Til samtalerne lægger vi vægt på praktisk erfaring og handling, evnen til at se eventuelle opgaver og løsningsorienterede forslag til at få dem udført.
 
Jobbet kan være ganske krævende fysisk.
 
Alle ansøgere uanset køn og kulturel baggrund opfordres til at søge stillingen.   
 
Løn- og ansættelsesforhold  
Den ugentlige arbejdstid udgør 37 timer. Arbejdstiden er normalt mellem kl. 07.00 og kl. 17.00.  
Der vil forekomme aften- og weekendarbejde.  
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende FOA-overenskomst.
 
Stillingen er med ansættelse den 1. februar 2019 og gerne før, hvis det er muligt.
 
I forbindelse med ansættelsen indhenter vi straffe- og børneattester.  
 
Yderligere oplysninger
Hvis du har brug for yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte teknisk ejendomsleder Kristian Østergaard på 5170 0556.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 16. december 2018
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngTingbjerg SkoleKøbenhavn2018-11-30T15:00:40.7372018-12-16T00:00:00
329926806Initiativrig, professionel og omhyggelig Housekeeping Manager søges til KøbenhavnRobot Vi er i fuld gang med forberedelserne til opstart hos en ny kunde, og vi søger den rette til at hjælpe os med denne spændende opgave. Den daglige gang vil være på to hoteller i indre København og din primære opgave vil være at sørge for driften og økonomien på dem. Vi skal sørge for at opstart og træning af nye medarbejdere sker så trygt, professionelt og bedst muligt, og at vores værdier bliver inkaneret i vores nye medarbejdere. Derfor er vi på udkig efter den bedste person til dette. Arbejdsopgaver: Lede og motiverer medarbejderne Sørge for et team af 1.assistenter som kan stå for daglig drift Sikrer en ensartet og høj kvalitetsstandard samt overholdelse af budgetter Daglig kontakt med kundens kontaktperson Instruktion af nye medarbejdere Ansættelse- afskedigelser Rengøring af værelser, hvis der skulle være brug for det Bestilling- disponering af rengøringsmaterialer m.m. Vores forventninger til dig, at du: Kan tale dansk og skrive dansk Kan tale og forstå engelsk Kan dokumenteret erfaring indenfor housekeeping Kan arbejde selvstændigt samt håndterer pressede situationer roligt og professionelt Er vant til udarbejdelse af bemandings- vagtplaner og overenskomster Er vant til håndtering af timesedler samt ferie- og fraværsstyring Er loyal, serviceminded og velorganiseret samt stabil, pålidelig og fleksibel Er ansvarsfuld, troværdig og effektiv Er fleksibel i forhold til arbejdstider, arbejdsopgaver samt områder Er i besiddelse af gode samarbejdsevner IT kundskaber på brugerniveau Vi kan tilbyde: Gode ordnede arbejdsforhold, med frihed under ansvar Mulighed for personlig udvikling og efteruddannelse Gensidig tillid og respekt mellem ledere og medarbejdere Et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø Balance mellem arbejds- og familieliv Arbejdstelefon og computer Opstart hurtigst muligt Arbejdstid: 30 timer ugentligt (weekendarbejder kan forekomme) Lønforhold i forhold til overenskomst og kompetencer. Alle ansøgninger bedes sendt til job@rs-rent.dk - markeret KØBENHAVN. Ansøgninger behandles løbende

Vi er i fuld gang med forberedelserne til opstart hos en ny kunde, og vi søger den rette til at hjælpe os med denne spændende opgave. Den daglige gang vil være på to hoteller i indre København og din primære opgave vil være at sørge for driften og økonomien på dem.

Vi skal sørge for at opstart og træning af nye medarbejdere sker så trygt, professionelt og bedst muligt, og at vores værdier bliver inkaneret i vores nye medarbejdere. Derfor er vi på udkig efter den bedste person til dette.

Arbejdsopgaver:

  • Lede og motiverer medarbejderne
  • Sørge for et team af 1.assistenter som kan stå for daglig drift
  • Sikrer en ensartet og høj kvalitetsstandard samt overholdelse af budgetter
  • Daglig kontakt med kundens kontaktperson
  • Instruktion af nye medarbejdere
  • Ansættelse-/afskedigelser
  • Rengøring af værelser, hvis der skulle være brug for det
  • Bestilling-/disponering af rengøringsmaterialer m.m.

Vores forventninger til dig, at du:

  • Kan tale dansk og skrive dansk
  • Kan tale og forstå engelsk
  • Kan dokumenteret erfaring indenfor housekeeping
  • Kan arbejde selvstændigt samt håndterer pressede situationer roligt og professionelt
  • Er vant til udarbejdelse af bemandings-/vagtplaner og overenskomster
  • Er vant til håndtering af timesedler samt ferie- og fraværsstyring
  • Er loyal, serviceminded og velorganiseret samt stabil, pålidelig og fleksibel
  • Er ansvarsfuld, troværdig og effektiv
  • Er fleksibel i forhold til arbejdstider, arbejdsopgaver samt områder
  • Er i besiddelse af gode samarbejdsevner
  • IT kundskaber på brugerniveau

Vi kan tilbyde:

  • Gode ordnede arbejdsforhold, med frihed under ansvar
  • Mulighed for personlig udvikling og efteruddannelse
  • Gensidig tillid og respekt mellem ledere og medarbejdere
  • Et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø
  • Balance mellem arbejds- og familieliv
  • Arbejdstelefon og computer

Opstart hurtigst muligt

Arbejdstid: 30 timer ugentligt (weekendarbejder kan forekomme)

Lønforhold i forhold til overenskomst og kompetencer.

Alle ansøgninger bedes sendt til job@rs-rent.dk - markeret KØBENHAVN.

Ansøgninger behandles løbende

 

RS-RENT Hotelrengøring ApSKøbenhavn2018-12-12T00:00:002019-01-18T00:00:00
329919550.Robot Oldfrue housekeeper søges til Good Morning City Copenhagen Star i hjertet af København Vi søger DIG der sætter en ære i, at vores fine hotel skinner som nyt hver dag.Du vil få ansvaret for rengøring af hotellets 134 værelser og daglige rengøring af fælles arealer. I din afdeling er der ca. 10 medarbejder på deltid og fuldtid. Vi tænker, at du er samarbejdsorienteret, kvalitetsbevidst og engageret, med erfaring fra tilsvarende arbejdsopgaver-job enten som ansvarlig eller måske er du i dag supervisor og klar til at stå på egne ben. Du er serviceminded, pålidelig af natur og har et stort ordensgen. Vi lægger vægt på, at du arbejder selvstændigt, har flair for rengøring og er i god fysisk form. Jobbet er meget ansvarsfuldt og selvstændigt, det kræver, at du er loyal, respektfuld, pligtopfyldende og selv er i stand til at tilrettelægge din og dine kollegaernes arbejdsdag. Jobbet Oldfruen har ansvaret for, at planlægge den daglige rengøring af fælles arealer og værelser. føre tilsyn med udførelsen af rengøringen og foretage værelses-tjek sørge for indkøb af rengøringsprodukter og -udstyr varetage administrative funktioner, såsom timeregistrering, ferieplanlægning, budgetopfølgning m.fl. have tilsyn med inventar og udstyr og tage initiativ til vedligeholdelse eller udskiftning indgå i den daglige rengøring kan lede og motivere medarbejderne kan sikre en ensartet og høj kvalitets standard Vi tilbyder En spændende fuldtidsstilling, hvor du skal være med til at sætte standarden. En plads i vores lederegruppe, som tager ansvar og hjælper hinanden. Vi er en inspirerende og levende arbejdsplads med dygtige, glade og engagerede kollegaer. Et job hvor der, for den rette kandidat, kan være stor udvikling. Hos os skal du bruge din personlighed og alle dine kompetencer inden for planlægning, rengøring og indkøb. Sprog: Engelsk gerne dansk Du skal fremvise en straffeattest. Arbejdstid: 37 -timer ugentligt (weekendarbejder kan forekomme) ligger normalt mellem kl. 07.45 og 16.00 på hverdage og mellem kl. 7.00 og 15.00 i weekender. Arbejdstid efter overenskomst og rullende vagtplan. Løn efter overenskomst. Er du interesseret, så send din ansøgning og CV med foto på nedenstående link: - gerne hurtigst muligt, da rekrutterings processen er løbende og afsluttes når rette kandidat er fundet. Med venlig hilsen FUGL LEONHARDTOldfrue/housekeeper søges til Good Morning City Copenhagen Star  i hjertet af København
Vi søger DIG der sætter en ære i, at vores fine hotel skinner som nyt hver dag.Du vil få ansvaret for rengøring af hotellets 134 værelser og daglige rengøring af fælles arealer. I din afdeling er der ca. 10 medarbejder på deltid og fuldtid. Vi tænker, at du er samarbejdsorienteret, kvalitetsbevidst og engageret, med erfaring fra tilsvarende arbejdsopgaver-job enten som ansvarlig eller måske er du i dag supervisor og klar til at stå på egne ben. Du er serviceminded, pålidelig af natur og har et stort ordensgen. Vi lægger vægt på, at du arbejder selvstændigt, har flair for rengøring og er i god fysisk form. Jobbet er meget ansvarsfuldt og selvstændigt, det kræver, at du er loyal, respektfuld, pligtopfyldende og selv er i stand til at tilrettelægge din og dine kollegaernes arbejdsdag.

Jobbet
Oldfruen har ansvaret for, at planlægge den daglige rengøring af fælles arealer og værelser.

   • føre tilsyn med udførelsen af rengøringen og foretage værelses-tjek
   • sørge for indkøb af rengøringsprodukter og -udstyr
   • varetage administrative funktioner, såsom timeregistrering, ferieplanlægning, budgetopfølgning m.fl.
   • have tilsyn med inventar og udstyr og tage initiativ til vedligeholdelse eller udskiftning
   • indgå i den daglige rengøring
   • kan lede og motivere medarbejderne
   • kan sikre en ensartet og høj kvalitets standard


Vi tilbyder
En spændende fuldtidsstilling, hvor du skal være med til at sætte standarden.
En plads i vores lederegruppe, som tager ansvar og hjælper hinanden.
Vi er en inspirerende og levende arbejdsplads med dygtige, glade og engagerede kollegaer.
Et job hvor der, for den rette kandidat, kan være stor udvikling.
Hos os skal du bruge din personlighed og alle dine kompetencer inden for planlægning, rengøring og indkøb.

Sprog: Engelsk gerne dansk
Du skal fremvise en straffeattest.

Arbejdstid: 37 -timer ugentligt (weekendarbejder kan forekomme) ligger normalt mellem kl. 07.45 og 16.00 på hverdage og mellem kl. 7.00 og 15.00 i weekender. Arbejdstid efter overenskomst og rullende vagtplan. Løn efter overenskomst. 

Er du interesseret, så send din ansøgning og CV med foto på nedenstående link:
- gerne hurtigst muligt, da rekrutterings processen er løbende og afsluttes når rette kandidat er fundet.


Med venlig hilsen
FUGL LEONHARDT
 

Good Morning City Copenhagen Star (del af Ligula Hospitality Group)2018-11-29T00:00:002019-01-24T00:00:00
329918008Servicemedarbejdere til SalgsafdelingRobot Servicemindede medarbejdere søges til øjeblikkelig tiltrædelse! Imentor A S tilbyder job i en atmosfærisk virksomhed i vækst. Arbejdspladsen er beliggende i København S - 400 m fra Islands Brygge Metrostation. Imentor A S er en kundeformidlingsvirksomhed indenfor en bred vifte af brancher. Vores koncept er at formidle kontakt imellem kunder vi skaffer via internettet og vores samarbejdspartnere landet over. Jobbet Jobbet består i at kontakte virksomheder pr. telefon og vejlede dem ifht. markedsføring og ordre-flow samt sælge en abonnementsløsning. Hvad forventer vi af dig? Du har et godt drive, serviceminded og punktlig. Da du vil have kontakt med kunder hver eneste dag via telefonen, er det vigtigt at du trives med telefonarbejde og at du er forstående og tålmodig over for vores kunder. Du er fleksibel og trives hvor arbejdstempoet er højt. Du kan lide at arbejde både i teams og alene. Du er selvdisciplineret og ansvarlig. Vi kan tilbyde dig: Et job i en hurtig voksende virksomhed Telekommunikations-kursus (salgsteknik og kommunikation) Godt arbejdsmiljø Gode kollegaer God løn og provision Arbejdstid: Fuldtidsstilling: mandag til fredag kl. 08:00 til ca. 16:00 Arbejdssted: 2300 København S ca. 400 m fra Islands Brygge Metrostation Ansøgning: Send ansøgning og cv til Thomas Vidbjørg på thomas@prisberegning.dk

Servicemindede medarbejdere søges til øjeblikkelig tiltrædelse!

Imentor A/S tilbyder job i en atmosfærisk virksomhed i vækst. Arbejdspladsen er beliggende i København S - 400 m fra Islands Brygge Metrostation.

Imentor A/S er en kundeformidlingsvirksomhed indenfor en bred vifte af brancher. Vores koncept er at formidle kontakt imellem kunder vi skaffer via internettet og vores samarbejdspartnere landet over.

Jobbet

Jobbet består i at kontakte virksomheder pr. telefon og vejlede dem ifht. markedsføring og ordre-flow samt sælge en abonnementsløsning.

Hvad forventer vi af dig?

Du har et godt drive, serviceminded og punktlig. Da du vil have kontakt med kunder hver eneste dag via telefonen, er det vigtigt at du trives med telefonarbejde og at du er forstående og tålmodig over for vores kunder. Du er fleksibel og trives hvor arbejdstempoet er højt. Du kan lide at arbejde både i teams og alene. Du er selvdisciplineret og ansvarlig.

Vi kan tilbyde dig:

  • Et job i en hurtig voksende virksomhed
  • Telekommunikations-kursus (salgsteknik og kommunikation)
  • Godt arbejdsmiljø
  • Gode kollegaer
  • God løn og provision

Arbejdstid:

Fuldtidsstilling:

  • mandag til fredag kl. 08:00 til ca. 16:00

 

Arbejdssted:

2300 København S – ca. 400 m fra Islands Brygge Metrostation

Ansøgning:

Send ansøgning og cv til Thomas Vidbjørg på thomas@prisberegning.dk

Prisberegning.dk A/SKøbenhavn2018-11-26T00:00:002019-01-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Teknisk servicemedarbejder til Tingbjerg Skole

Tingbjerg Skole

København
Er du teknisk og serviceminded til fingerspidserne, og kan du hjælpe til med alt muligt både inde og ude, snerydning, mindre reparationsopgaver, flytteopgaver, opfyldning af materialer og meget meget mere, så hører vi gerne fra dig! Tingbjerg Skole ...
Indrykket:30. november 2018
Udløbsdato:16. december 2018

Initiativrig, professionel og omhyggelig Housekeeping Manager søges til København

RS-RENT Hotelrengøring ApS

København
Vi er i fuld gang med forberedelserne til opstart hos en ny kunde, og vi søger den rette til at hjælpe os med denne spændende opgave. Den daglige gang vil være på to hoteller i indre København og din primære opgave vil være at sørge for driften og ø...
Indrykket:12. december 2018
Udløbsdato:18. januar 2019

.

Good Morning City Copenhagen Star (del af Ligula Hospitality Group)

Oldfrue housekeeper søges til Good Morning City Copenhagen Star i hjertet af København Vi søger DIG der sætter en ære i, at vores fine hotel skinner som nyt hver dag.Du vil få ansvaret for rengøring af hotellets 134 værelser og daglige rengøring af ...
Indrykket:29. november 2018
Udløbsdato:24. januar 2019

Servicemedarbejdere til Salgsafdeling

Prisberegning.dk A/S

København
Servicemindede medarbejdere søges til øjeblikkelig tiltrædelse! Imentor A S tilbyder job i en atmosfærisk virksomhed i vækst. Arbejdspladsen er beliggende i København S - 400 m fra Islands Brygge Metrostation. Imentor A S er en kundeformidlingsvirks...
Indrykket:26. november 2018
Udløbsdato:21. januar 2019