Privatkunderådgiver til Aalborg - Nytorv

Vi har en åben plads samt en spændende og velplejet kundeportefølje klar.

Dette faktum kombineret med, at vi oplever høj aktivitet, glade og tilfredse kunder samt et ønske om at kunne fastholde nuværende momentum gør, at vi søger en ambitiøs, kompetent og resultatorienteret privatkunderådgiver.

Om dig
Du er uddannet i den finansielle sektor og har en sund forretnings- og kreditmæssig indstilling.

Du er god til at skabe nye langvarige relationer og er motiveret af at møde nye og eksisterende kunder.

Med dine kompetencer vil du være med til at sikre og tage ansvar for, at kundernes behov for aktiv, kompetent og professionel rådgivning imødekommes for derigennem at sikre fundamentet for de bedste kundeoplevelser og dermed også resultater.

Sammen med ovenstående er det vigtigt, at du har modet til at sætte ærlighed højt på din dagsorden - uanset om det er i relationen til kunderne eller dine kollegaer.

Om afdelingen på Nytorv og stillingen som privatkunderådgiver
Afdelingen, som beskæftiger 9 engagerede og motiverede medarbejdere, er ligesom resten af banken i en sund og spændende udvikling med mange forandringer og nye forretningsmuligheder.

Kulturen i afdelingen er præget af et stærkt socialt sammenhold og et afslappende miljø, hvor værtsskab og kundeoplevelser er udgangspunktet.

Teamet udmærker sig ved at have god spredning mellem alder og køn, en uformel tone og en høj faglighed.

Kundeporteføljen indeholder en bred vifte af spændende privatkunder af differentieret kompleksitet og størrelse. Afhængig af dine kompetencer og præferencer samt teamets øvrige sammensætning er der mulighed for at tilpasse størrelsen af porteføljen, så der bliver endnu mere plads til at opdyrke nye stærke kundeforhold.

Om at være medarbejder i Jutlander Bank
Vi arbejder alle målrettet på at give vores kunder oplevelsen af, at vi er Danmarks mest personlige og tilgængelige bank.

Det er et mål som understøttes af Åben Bank - vores 6 åbenhedsprincipper, som du kan læse mere om hér.

Vi har høje ambitioner for vores bank, vores kunder, og for dig som medarbejder - derfor gør vi i fællesskab også dét ekstra for, at du trives og udvikler dig i jobbet.

Du vil bl.a. opleve en anden form for fleksibilitet i dine arbejdstider, som hænger sammen med kundernes oplevelse af din tilgængelighed. Du booker kundemøder, når det passer ind i kundernes og din kalender, hvilket giver dig mulighed for at skabe mere fleksibel tid til alt andet end banken.

Ansøgning
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingens indhold og vores forventninger til dig som afdelingens nye rådgiver, er du meget velkommen til at kontakte Afdelingsdirektør Jakob Grøfte.

Samtaler afholdes løbende.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330039157Phoenix-156cf7d412019-06-08T00:00:00Privatkunderådgiver til Aalborg - Nytorv

Vi har en åben plads samt en spændende og velplejet kundeportefølje klar.

Dette faktum kombineret med, at vi oplever høj aktivitet, glade og tilfredse kunder samt et ønske om at kunne fastholde nuværende momentum gør, at vi søger en ambitiøs, kompetent og resultatorienteret privatkunderådgiver.

Om dig
Du er uddannet i den finansielle sektor og har en sund forretnings- og kreditmæssig indstilling.

Du er god til at skabe nye langvarige relationer og er motiveret af at møde nye og eksisterende kunder.

Med dine kompetencer vil du være med til at sikre og tage ansvar for, at kundernes behov for aktiv, kompetent og professionel rådgivning imødekommes for derigennem at sikre fundamentet for de bedste kundeoplevelser og dermed også resultater.

Sammen med ovenstående er det vigtigt, at du har modet til at sætte ærlighed højt på din dagsorden - uanset om det er i relationen til kunderne eller dine kollegaer.

Om afdelingen på Nytorv og stillingen som privatkunderådgiver
Afdelingen, som beskæftiger 9 engagerede og motiverede medarbejdere, er ligesom resten af banken i en sund og spændende udvikling med mange forandringer og nye forretningsmuligheder.

Kulturen i afdelingen er præget af et stærkt socialt sammenhold og et afslappende miljø, hvor værtsskab og kundeoplevelser er udgangspunktet.

Teamet udmærker sig ved at have god spredning mellem alder og køn, en uformel tone og en høj faglighed.

Kundeporteføljen indeholder en bred vifte af spændende privatkunder af differentieret kompleksitet og størrelse. Afhængig af dine kompetencer og præferencer samt teamets øvrige sammensætning er der mulighed for at tilpasse størrelsen af porteføljen, så der bliver endnu mere plads til at opdyrke nye stærke kundeforhold.

Om at være medarbejder i Jutlander Bank
Vi arbejder alle målrettet på at give vores kunder oplevelsen af, at vi er Danmarks mest personlige og tilgængelige bank.

Det er et mål som understøttes af Åben Bank - vores 6 åbenhedsprincipper, som du kan læse mere om hér.

Vi har høje ambitioner for vores bank, vores kunder, og for dig som medarbejder - derfor gør vi i fællesskab også dét ekstra for, at du trives og udvikler dig i jobbet.

Du vil bl.a. opleve en anden form for fleksibilitet i dine arbejdstider, som hænger sammen med kundernes oplevelse af din tilgængelighed. Du booker kundemøder, når det passer ind i kundernes og din kalender, hvilket giver dig mulighed for at skabe mere fleksibel tid til alt andet end banken.

Ansøgning
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingens indhold og vores forventninger til dig som afdelingens nye rådgiver, er du meget velkommen til at kontakte Afdelingsdirektør Jakob Grøfte.

Samtaler afholdes løbende.

Vi har en åben plads samt en spændende og velplejet kundeportefølje klar. Dette faktum kombineret med, at vi oplever høj aktivitet, glade og tilfredse kunder samt et ønske om at kunne fastholde nuværende momentum gør, at vi søger en ambitiøs, kompetent og resultatorienteret privatkunderådgiver. Om dig Du er uddannet i den finansielle sektor og har en sund forretnings- og kreditmæssig indstilling. Du er god til at skabe nye langvarige relationer og er motiveret af at møde nye og eksisterende kunder. Med dine kompetencer vil du være med til at sikre og tage ansvar for, at kundernes behov for aktiv, kompetent og professionel rådgivning imødekommes for derigennem at sikre fundamentet for de bedste kundeoplevelser og dermed også resultater. Sammen med ovenstående er det vigtigt, at du har modet til at sætte ærlighed højt på din dagsorden - uanset om det er i relationen til kunderne eller dine kollegaer. Om afdelingen på Nytorv og stillingen som privatkunderådgiver Afdelingen, som beskæftiger 9 engagerede og motiverede medarbejdere, er ligesom resten af banken i en sund og spændende udvikling med mange forandringer og nye forretningsmuligheder. Kulturen i afdelingen er præget af et stærkt socialt sammenhold og et afslappende miljø, hvor værtsskab og kundeoplevelser er udgangspunktet. Teamet udmærker sig ved at have god spredning mellem alder og køn, en uformel tone og en høj faglighed. Kundeporteføljen indeholder en bred vifte af spændende privatkunder af differentieret kompleksitet og størrelse. Afhængig af dine kompetencer og præferencer samt teamets øvrige sammensætning er der mulighed for at tilpasse størrelsen af porteføljen, så der bliver endnu mere plads til at opdyrke nye stærke kundeforhold. Om at være medarbejder i Jutlander Bank Vi arbejder alle målrettet på at give vores kunder oplevelsen af, at vi er Danmarks mest personlige og tilgængelige bank. Det er et mål som understøttes af Åben Bank - vores 6 åbenhedsprincipper, som du kan læse mere om h r. Vi har høje ambitioner for vores bank, vores kunder, og for dig som medarbejder - derfor gør vi i fællesskab også d t ekstra for, at du trives og udvikler dig i jobbet. Du vil bl.a. opleve en anden form for fleksibilitet i dine arbejdstider, som hænger sammen med kundernes oplevelse af din tilgængelighed. Du booker kundemøder, når det passer ind i kundernes og din kalender, hvilket giver dig mulighed for at skabe mere fleksibel tid til alt andet end banken. Ansøgning Ønsker du yderligere oplysninger om stillingens indhold og vores forventninger til dig som afdelingens nye rådgiver, er du meget velkommen til at kontakte Afdelingsdirektør Jakob Grøfte. Samtaler afholdes løbende.11jobnet156cf7d4100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-01T00:00:000000https://jutlander.dk/om-jutlander-bank/job-karriere/ledige-stillinger-1?hr=show-job/447760EuropaDanmarkJyllandNordjyllandVesthimmerlandEuropaDanmarkJyllandNordjyllandRebild3542934Jutlander Bank A/S11Østerågade 159000AalborgDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent774451JobNet5001382500138210006-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=156cf7d4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=156cf7d4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=156cf7d4&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=156cf7d4&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Finans_og_bank/7.jpgEr Finans og bank noget for dig? Søg jobbet som Bankrådgiver i dag.12007991Dansk3Læse/ tale915Bankrådgiver22Finans og bank362029013noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330061538Rådgiver til Landbrugscenter AarsRobot Vi har en åben plads og en kundeportefølje klar. Dette faktum kombineret med, at vi oplever høj aktivitet, glade og tilfredse landbrugskunder samt et ønske om at kunne fastholde nuværende momentum gør, at vi søger en ambitiøs, forretningsskabende og kompetent landbrugskunderådgiver. Om dig Du har interesse for landbruget og har erfaring med at yde professionel rådgivning til landbrugskunder. Du er uddannet i den finansielle sektor, gerne suppleret med en teoretisk uddannelse som f.eks. HD, og har derigennem god forståelse og indsigt i forretningsudvikling, kreditvurdering, regnskab og økonomistyring. Du evner at arbejde selvstændigt, og forstår samtidig vigtigheden af at være en god kollega, i en teambaseret og flad organisation, hvor beslutningsvejene er præcis lige så korte, som de syner. Med din erfaring fra lignende job, vil du være med til at sikre, at kundernes behov for aktiv, kompetent og professionel sparring imødekommes. Om Landbrugscenter Aars I Jutlander Bank har vi samlet vores ekspertise i rådgivning af landbrugskunder i to centre, Hobro og Aars, hvor vores mange landbrugskunder serviceres af vores dygtige, engagerede og fagligt kompetente medarbejdere. I Landbrugscenter Aars vil du indgå i et uformelt arbejdsmiljø hvor alle kollegaer - uanset funktion - sætter kunderne højt på dagsordenen, med det formål at sikre de bedste kundeoplevelser og dermed også resultater. Kundeporteføljen indeholder produktionslandbrug samt boliglandbrug - og der er plads til nye kunder. Vi har i Jutlander Bank et stort fokus på området. Derfor får du en enestående mulighed for at være med til at præge den fremtidige udvikling i samarbejde med et homogent team, der arbejder motiveret og seriøst. Om at være medarbejder i Jutlander Bank Vi arbejder alle målrettet på at give vores kunder oplevelsen af, at vi er Danmarks mest personlige og tilgængelige bank. Det er et mål som understøttes af Åben Bank - vores 6 åbenhedsprincipper, som du kan læse mere om h r. Vi har høje ambitioner for vores bank, vores kunder og for dig som medarbejder - derfor gør vi i fællesskab også d t ekstra for, at du trives og udvikler dig i jobbet. Du vil bl.a. opleve en anden form for fleksibilitet i dine arbejdstider, som hænger sammen med kundernes oplevelse af din tilgængelighed. Du booker kundemøder, når det passer ind i kundernes og din kalender, hvilket giver dig mulighed for at skabe mere fleksibel tid til alt andet end banken. Ansøgning Ønsker du yderligere oplysninger om stillingens indhold og vores forventninger til dig som afdelingens nye rådgiver, er du meget velkommen til at kontakte afdelingsdirektør Birgit Jakobsen Samtaler afholdes løbende

Vi har en åben plads og en kundeportefølje klar. Dette faktum kombineret med, at vi oplever høj aktivitet, glade og tilfredse landbrugskunder samt et ønske om at kunne fastholde nuværende momentum gør, at vi søger en ambitiøs, forretningsskabende og kompetent landbrugskunderådgiver.

Om dig
Du har interesse for landbruget og har erfaring med at yde professionel rådgivning til landbrugskunder.

Du er uddannet i den finansielle sektor, gerne suppleret med en teoretisk uddannelse som f.eks. HD, og har derigennem god forståelse og indsigt i forretningsudvikling, kreditvurdering, regnskab og økonomistyring.

Du evner at arbejde selvstændigt, og forstår samtidig vigtigheden af at være en god kollega, i en teambaseret og flad organisation, hvor beslutningsvejene er præcis lige så korte, som de syner.

Med din erfaring fra lignende job, vil du være med til at sikre, at kundernes behov for aktiv, kompetent og professionel sparring imødekommes.

Om Landbrugscenter Aars
I Jutlander Bank har vi samlet vores ekspertise i rådgivning af landbrugskunder i to centre, Hobro og Aars, hvor vores mange landbrugskunder serviceres af vores dygtige, engagerede og fagligt kompetente medarbejdere.

I Landbrugscenter Aars vil du indgå i et uformelt arbejdsmiljø hvor alle kollegaer - uanset funktion - sætter kunderne højt på dagsordenen, med det formål at sikre de bedste kundeoplevelser og dermed også resultater.

Kundeporteføljen indeholder produktionslandbrug samt boliglandbrug - og der er plads til nye kunder.

Vi har i Jutlander Bank et stort fokus på området. Derfor får du en enestående mulighed for at være med til at præge den fremtidige udvikling i samarbejde med et homogent team, der arbejder motiveret og seriøst.

Om at være medarbejder i Jutlander Bank
Vi arbejder alle målrettet på at give vores kunder oplevelsen af, at vi er Danmarks mest personlige og tilgængelige bank.

Det er et mål som understøttes af Åben Bank - vores 6 åbenhedsprincipper, som du kan læse mere om hér.

Vi har høje ambitioner for vores bank, vores kunder og for dig som medarbejder - derfor gør vi i fællesskab også dét ekstra for, at du trives og udvikler dig i jobbet.

Du vil bl.a. opleve en anden form for fleksibilitet i dine arbejdstider, som hænger sammen med kundernes oplevelse af din tilgængelighed. Du booker kundemøder, når det passer ind i kundernes og din kalender, hvilket giver dig mulighed for at skabe mere fleksibel tid til alt andet end banken.

Ansøgning
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingens indhold og vores forventninger til dig som afdelingens nye rådgiver, er du meget velkommen til at kontakte afdelingsdirektør Birgit Jakobsen

Samtaler afholdes løbende

Jutlander Bank A/SAars2019-07-18T00:00:002019-09-10T00:00:00
330061015Privatkunderådgiver til Connect Privat (Aars)Robot Vi har for ganske kort tid siden fået svar på en stor kundetilfredshedsanalyse blandt egne kunder. Vores kunder er super godt tilfredse med os. Omkring to tredjedele af dem fortæller, at de er så tilfredse, at de ligefrem gerne vil anbefale os til andre. Vi får også den feedback fra vores kunder, at vores strategi virker. Kunderne køber altså ind på vores vision om at ville være Danmarks mest personlige og tilgængelige bank. Kundernes tilfredshed med os, betyder samtidig at aktiviteten er høj. Både hos eksisterende og potentielt nye kunder. Kunne du tænke dig at blive en del af Jutlander Bank. En bank hvor kunderne er i fokus. Så læs med her: Om dig Du er god til at skabe nye langvarige relationer og er motiveret af at møde nye og eksisterende kunder. Du er uddannet i den finansielle sektor og har en sund forretnings- og kreditmæssig indstiling. Med din baggrund fra lignende stilling vil du være med til at sikre, at kundernes behov for aktiv, kompetent og professionel rådgivning imødekommes for derigennem at sikre fundamentet og mulighederne for at skabe endnu flere forretninger. Dit høje energiniveau og din vilje til at lykkes, er det der hjælper dig til at skabe flotte resultater. Om Connect Privat Afdelingen, som i dag beskæftiger 12 engagerede og motiverede medarbejdere, er ligesom resten af banken i en sund og spændende udvikling med mange forandringer og nye forretningsmuligheder. Connect Privat er skabt til og for de kunder, som ikke bor i nærheden af en traditionel Jutlander Bank-afdeling, Kunder som ønsker en personlig og tilgængelig rådgivning i kombination med høj faglig kompetence. Kulturen i afdelingen er præget af et stærkt socialt sammenhold og et energisk miljø, hvor de gode kundeoplevelser er udgangspunktet for en målrettet og salgsorienteret indsats. Afdelingen udmærker sig ved at have en leder med stort fokus på udvikling af den enkelte medarbejder. Flere af bankens ledere og talenter har således udviklet sig særligt positivt under deres ansættelse i Connect Privat. Arbejdsstedet er Himmerlandsgade 74 i Aars, hvor langt størstedelen af kundemøderne afholdes som web- eller telefonmøder. Som supplement hertil afholder vi møder hjemme hos kunden og i enkelte tilfælde også i vores afdeling på Frederiksberg i København. Om at være medarbejder i Jutlander Bank Vi arbejder alle målrettet på at give vores kunder oplevelsen af, at vi er Danmarks mest personlige og tilgængelige bank. Det er et mål som understøttes af Åben Bank - vores 6 åbenhedsprincipper, som du kan læse mere om h r. Vi har høje ambitioner for vores bank, vores kunder, og for dig som medarbejder - derfor gør vi i fællesskab også d t ekstra for, at du trives og udvikler dig i jobbet. Du vil bl.a. opleve en anden form for fleksibilitet i dine arbejdstider, som hænger sammen med kundernes oplevelse af din tilgængelighed. Du booker kundemøder, når det passer ind i kundernes og din kalender, hvilket giver dig mulighed for at skabe mere fleksibel tid til alt andet end banken. Ansøgning Ønsker du yderligere oplysninger om stillingens indhold og vores forventninger til dig som afdelingens nye rådgiver, er du meget velkommen til at kontakte Afdelingsdirektør Tina Sondrup Andersen Samtaler afholdes løbende

Vi har for ganske kort tid siden fået svar på en stor kundetilfredshedsanalyse blandt egne kunder.

Vores kunder er super godt tilfredse med os.
Omkring to tredjedele af dem fortæller, at de er så tilfredse, at de ligefrem gerne vil anbefale os til andre.

Vi får også den feedback fra vores kunder, at vores strategi virker.
Kunderne køber altså ind på vores vision om at ville være Danmarks mest personlige og tilgængelige bank.

Kundernes tilfredshed med os, betyder samtidig at aktiviteten er høj.
Både hos eksisterende og potentielt nye kunder.

Kunne du tænke dig at blive en del af Jutlander Bank. En bank hvor kunderne er i fokus. Så læs med her:

Om dig
Du er god til at skabe nye langvarige relationer og er motiveret af at møde nye og eksisterende kunder.

Du er uddannet i den finansielle sektor og har en sund forretnings- og kreditmæssig indstiling.

Med din baggrund fra lignende stilling vil du være med til at sikre, at kundernes behov for aktiv, kompetent og professionel rådgivning imødekommes for derigennem at sikre fundamentet og mulighederne for at skabe endnu flere forretninger.

Dit høje energiniveau og din vilje til at lykkes, er det der hjælper dig til at skabe flotte resultater.

Om Connect Privat
Afdelingen, som i dag beskæftiger 12 engagerede og motiverede medarbejdere, er ligesom resten af banken i en sund og spændende udvikling med mange forandringer og nye forretningsmuligheder.

Connect Privat er skabt til og for de kunder, som ikke bor i nærheden af en traditionel Jutlander Bank-afdeling, Kunder som ønsker en personlig og tilgængelig rådgivning i kombination med høj faglig kompetence.

Kulturen i afdelingen er præget af et stærkt socialt sammenhold og et energisk miljø, hvor de gode kundeoplevelser er udgangspunktet for en målrettet og salgsorienteret indsats.

Afdelingen udmærker sig ved at have en leder med stort fokus på udvikling af den enkelte medarbejder. Flere af bankens ledere og talenter har således udviklet sig særligt positivt under deres ansættelse i Connect Privat.

Arbejdsstedet er Himmerlandsgade 74 i Aars, hvor langt størstedelen af kundemøderne afholdes som web- eller telefonmøder. Som supplement hertil afholder vi møder hjemme hos kunden og i enkelte tilfælde også i vores afdeling på Frederiksberg i København.

Om at være medarbejder i Jutlander Bank
Vi arbejder alle målrettet på at give vores kunder oplevelsen af, at vi er Danmarks mest personlige og tilgængelige bank.

Det er et mål som understøttes af Åben Bank - vores 6 åbenhedsprincipper, som du kan læse mere om hér.

Vi har høje ambitioner for vores bank, vores kunder, og for dig som medarbejder - derfor gør vi i fællesskab også dét ekstra for, at du trives og udvikler dig i jobbet.

Du vil bl.a. opleve en anden form for fleksibilitet i dine arbejdstider, som hænger sammen med kundernes oplevelse af din tilgængelighed. Du booker kundemøder, når det passer ind i kundernes og din kalender, hvilket giver dig mulighed for at skabe mere fleksibel tid til alt andet end banken.

Ansøgning
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingens indhold og vores forventninger til dig som afdelingens nye rådgiver, er du meget velkommen til at kontakte Afdelingsdirektør Tina Sondrup Andersen

Samtaler afholdes løbende

Jutlander Bank A/SAars2019-07-17T00:00:002019-09-09T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Rådgiver til Landbrugscenter Aars

Jutlander Bank A/S

Aars
Vi har en åben plads og en kundeportefølje klar. Dette faktum kombineret med, at vi oplever høj aktivitet, glade og tilfredse landbrugskunder samt et ønske om at kunne fastholde nuværende momentum gør, at vi søger en ambitiøs, forretningsskabende og...
Indrykket:18. juli 2019
Udløbsdato:10. september 2019

Privatkunderådgiver til Connect Privat (Aars)

Jutlander Bank A/S

Aars
Vi har for ganske kort tid siden fået svar på en stor kundetilfredshedsanalyse blandt egne kunder. Vores kunder er super godt tilfredse med os. Omkring to tredjedele af dem fortæller, at de er så tilfredse, at de ligefrem gerne vil anbefale os til a...
Indrykket:17. juli 2019
Udløbsdato:9. september 2019