Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Privatkunderådgiver til Connect Privat (Aars)

Er du drevet af ægte interesse og personligt engagement for at hjælpe kunder med at indfri netop deres drømme og realisere deres potentiale?
Har du samtidig lyst til løbende at dygtiggøre dig - både fagligt og personligt?

Kan du svare JA til ovenstående to spørgsmål, vil din nysgerrighed automatisk lade dig læse videre herunder:

Om dig
Du er god til at bevare og skabe nye langvarige relationer og er samtidig motiveret af at møde eksisterende og nye kunder.

Med din baggrund fra en lignende stilling vil du kunne bidrage til at sætte kundernes drømme og potentialer på jeres fælles dagsorden og forhåbentlig bliver de også til virkelighed.
Dermed er vejen banet for en super god oplevelse for kunderne og samtidig et godt bidrag til bankens resultat.

Du trives godt med fleksible rammer - herunder din tilrettelæggelse af arbejdstiden og de mange forskellige opgaver - i en fin balance med dit privatliv.
Balancen for netop din trivsel har du altid mulighed for at bevare via god støtte og sparring fra dine kolleger og ikke mindst din daglige leder.

Om Connect Privat
Afdelingen, som i dag beskæftiger 12 engagerede og motiverede medarbejdere, er ligesom resten af banken i en sund og spændende udvikling med mange forandringer og nye forretningsmuligheder.

Connect Privat er skabt til og for de kunder, som ikke bor i nærheden af en traditionel Jutlander Bank afdeling, Kunder som ønsker en personlig og tilgængelig rådgivning i kombination med høj faglig kompetence.

Kulturen i afdelingen er præget af et stærkt socialt sammenhold og et energisk miljø, hvor de gode kundeoplevelser er udgangspunktet for en målrettet og salgsorienteret indsats.

Afdelingen udmærker sig ved at have en leder med stort fokus på udvikling af den enkelte medarbejder. Flere af bankens ledere og talenter har således udviklet sig særligt positivt under deres ansættelse i Connect Privat.

Arbejdsstedet er Himmerlandsgade 74 i Aars, hvor langt størstedelen af kundemøderne afholdes som web- eller telefonmøder. Som supplement hertil afholder vi møder hjemme hos kunden og i enkelte tilfælde også i vores afdeling på Frederiksberg i København.

Om at være medarbejder i Jutlander Bank
Vi arbejder alle målrettet på at give vores kunder oplevelsen af, at vi er Danmarks mest personlige og tilgængelige bank.

Du vil opleve fleksibilitet i dine arbejdstider, som hænger sammen med kundernes oplevelse af din tilgængelighed.

Du booker kundemøder, når det passer ind i kundernes og din kalender. På den måde får du også skabt noget tid, som du på et senere tidspunkt kan bruge på alt andet end banken.

Du får en mobiltelefon, som både fungerer som din arbejds- og privat mobiltelefon og giver dermed kunderne mulighed for at kontakte netop dig, som deres personlige rådgiver.

Vi har høje ambitioner for vores bank, vores kunder, og for dig som medarbejder - derfor gør vi i fællesskab også dét ekstra for, at du trives og udvikler dig i jobbet - både fagligt og personligt.

Vores fælles mål understøttes udadtil af Åben Bank - vores 6 åbenhedsprincipper, som du kan læse mere om hér.
Netop de 6 åbenhedsprincipper lever også i vores relationer internt i banken. Det vil du opleve i din kontakt til dine nærmeste kolleger, din leder, de forskellige stabsfunktioner og direktionen.

Ansøgning
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingens indhold og vores forventninger til dig som afdelingens nye rådgiver, er du meget velkommen til at kontakte Afdelingsdirektør Tina Sondrup Andersen

Samtaler afholdes løbende


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330151625Phoenix-543d651912020-01-08T00:00:00Privatkunderådgiver til Connect Privat (Aars)

Er du drevet af ægte interesse og personligt engagement for at hjælpe kunder med at indfri netop deres drømme og realisere deres potentiale?
Har du samtidig lyst til løbende at dygtiggøre dig - både fagligt og personligt?

Kan du svare JA til ovenstående to spørgsmål, vil din nysgerrighed automatisk lade dig læse videre herunder:

Om dig
Du er god til at bevare og skabe nye langvarige relationer og er samtidig motiveret af at møde eksisterende og nye kunder.

Med din baggrund fra en lignende stilling vil du kunne bidrage til at sætte kundernes drømme og potentialer på jeres fælles dagsorden og forhåbentlig bliver de også til virkelighed.
Dermed er vejen banet for en super god oplevelse for kunderne og samtidig et godt bidrag til bankens resultat.

Du trives godt med fleksible rammer - herunder din tilrettelæggelse af arbejdstiden og de mange forskellige opgaver - i en fin balance med dit privatliv.
Balancen for netop din trivsel har du altid mulighed for at bevare via god støtte og sparring fra dine kolleger og ikke mindst din daglige leder.

Om Connect Privat
Afdelingen, som i dag beskæftiger 12 engagerede og motiverede medarbejdere, er ligesom resten af banken i en sund og spændende udvikling med mange forandringer og nye forretningsmuligheder.

Connect Privat er skabt til og for de kunder, som ikke bor i nærheden af en traditionel Jutlander Bank afdeling, Kunder som ønsker en personlig og tilgængelig rådgivning i kombination med høj faglig kompetence.

Kulturen i afdelingen er præget af et stærkt socialt sammenhold og et energisk miljø, hvor de gode kundeoplevelser er udgangspunktet for en målrettet og salgsorienteret indsats.

Afdelingen udmærker sig ved at have en leder med stort fokus på udvikling af den enkelte medarbejder. Flere af bankens ledere og talenter har således udviklet sig særligt positivt under deres ansættelse i Connect Privat.

Arbejdsstedet er Himmerlandsgade 74 i Aars, hvor langt størstedelen af kundemøderne afholdes som web- eller telefonmøder. Som supplement hertil afholder vi møder hjemme hos kunden og i enkelte tilfælde også i vores afdeling på Frederiksberg i København.

Om at være medarbejder i Jutlander Bank
Vi arbejder alle målrettet på at give vores kunder oplevelsen af, at vi er Danmarks mest personlige og tilgængelige bank.

Du vil opleve fleksibilitet i dine arbejdstider, som hænger sammen med kundernes oplevelse af din tilgængelighed.

Du booker kundemøder, når det passer ind i kundernes og din kalender. På den måde får du også skabt noget tid, som du på et senere tidspunkt kan bruge på alt andet end banken.

Du får en mobiltelefon, som både fungerer som din arbejds- og privat mobiltelefon og giver dermed kunderne mulighed for at kontakte netop dig, som deres personlige rådgiver.

Vi har høje ambitioner for vores bank, vores kunder, og for dig som medarbejder - derfor gør vi i fællesskab også dét ekstra for, at du trives og udvikler dig i jobbet - både fagligt og personligt.

Vores fælles mål understøttes udadtil af Åben Bank - vores 6 åbenhedsprincipper, som du kan læse mere om hér.
Netop de 6 åbenhedsprincipper lever også i vores relationer internt i banken. Det vil du opleve i din kontakt til dine nærmeste kolleger, din leder, de forskellige stabsfunktioner og direktionen.

Ansøgning
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingens indhold og vores forventninger til dig som afdelingens nye rådgiver, er du meget velkommen til at kontakte Afdelingsdirektør Tina Sondrup Andersen

Samtaler afholdes løbende

2020-02-17T18:50:37 Er du drevet af ægte interesse og personligt engagement for at hjælpe kunder med at indfri netop deres drømme og realisere deres potentiale? Har du samtidig lyst til løbende at dygtiggøre dig - både fagligt og personligt? Kan du svare JA til ovenstående to spørgsmål, vil din nysgerrighed automatisk lade dig læse videre herunder: Om dig Du er god til at bevare og skabe nye langvarige relationer og er samtidig motiveret af at møde eksisterende og nye kunder. Med din baggrund fra en lignende stilling vil du kunne bidrage til at sætte kundernes drømme og potentialer på jeres fælles dagsorden og forhåbentlig bliver de også til virkelighed. Dermed er vejen banet for en super god oplevelse for kunderne og samtidig et godt bidrag til bankens resultat. Du trives godt med fleksible rammer - herunder din tilrettelæggelse af arbejdstiden og de mange forskellige opgaver - i en fin balance med dit privatliv. Balancen for netop din trivsel har du altid mulighed for at bevare via god støtte og sparring fra dine kolleger og ikke mindst din daglige leder. Om Connect Privat Afdelingen, som i dag beskæftiger 12 engagerede og motiverede medarbejdere, er ligesom resten af banken i en sund og spændende udvikling med mange forandringer og nye forretningsmuligheder. Connect Privat er skabt til og for de kunder, som ikke bor i nærheden af en traditionel Jutlander Bank afdeling, Kunder som ønsker en personlig og tilgængelig rådgivning i kombination med høj faglig kompetence. Kulturen i afdelingen er præget af et stærkt socialt sammenhold og et energisk miljø, hvor de gode kundeoplevelser er udgangspunktet for en målrettet og salgsorienteret indsats. Afdelingen udmærker sig ved at have en leder med stort fokus på udvikling af den enkelte medarbejder. Flere af bankens ledere og talenter har således udviklet sig særligt positivt under deres ansættelse i Connect Privat. Arbejdsstedet er Himmerlandsgade 74 i Aars, hvor langt størstedelen af kundemøderne afholdes som web- eller telefonmøder. Som supplement hertil afholder vi møder hjemme hos kunden og i enkelte tilfælde også i vores afdeling på Frederiksberg i København. Om at være medarbejder i Jutlander Bank Vi arbejder alle målrettet på at give vores kunder oplevelsen af, at vi er Danmarks mest personlige og tilgængelige bank. Du vil opleve fleksibilitet i dine arbejdstider, som hænger sammen med kundernes oplevelse af din tilgængelighed. Du booker kundemøder, når det passer ind i kundernes og din kalender. På den måde får du også skabt noget tid, som du på et senere tidspunkt kan bruge på alt andet end banken. Du får en mobiltelefon, som både fungerer som din arbejds- og privat mobiltelefon og giver dermed kunderne mulighed for at kontakte netop dig, som deres personlige rådgiver. Vi har høje ambitioner for vores bank, vores kunder, og for dig som medarbejder - derfor gør vi i fællesskab også d t ekstra for, at du trives og udvikler dig i jobbet - både fagligt og personligt. Vores fælles mål understøttes udadtil af Åben Bank - vores 6 åbenhedsprincipper, som du kan læse mere om h r. Netop de 6 åbenhedsprincipper lever også i vores relationer internt i banken. Det vil du opleve i din kontakt til dine nærmeste kolleger, din leder, de forskellige stabsfunktioner og direktionen. Ansøgning Ønsker du yderligere oplysninger om stillingens indhold og vores forventninger til dig som afdelingens nye rådgiver, er du meget velkommen til at kontakte Afdelingsdirektør Tina Sondrup Andersen Samtaler afholdes løbende11Jobnet543d6519100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-03-02T00:00:000000https://jutlander.dk/om-jutlander-bank/job-karriere/ledige-stillinger-1?hr=show-job/528040EuropaDanmarkJyllandNordjyllandRebild3687602Jutlander Bank A/S11Markedsvej 59600AarsDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000879123JobNet5094581509458110006-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=543d6519https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=543d6519https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=543d6519&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=543d6519&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Finans_og_bank/3.jpgPrivatkunderådgiver til Connect Privat (Aars)12007641Dansk3Læse/ tale915Bankrådgiver22Finans og bank363883816Tinanoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK