Proaktiv CFO til børsnoteret softwarevirksomhed

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference


Er du skarp til analyse og til at holde styr på tallene? Brænder du for at optimere og automatisere? Og synes du samtidig, det er spændende at være del af en børsnoteret virksomhed i kraftig vækst, hvor alle funktioner arbejder sammen om et fælles mål? Alt sammen mens du finder motivation i vores i strategi om at etablere os i flere lande. Så har vi brug for dig!


Som CFO kommer du til at arbejde tæt med vores CEO, CCO og den øvrige ledelsesgruppe, i driften og den videre udvikling af virksomheden. Du får det fulde ansvar for økonomi (både regnskab og controlling) og HR. Indenfor økonomi har du en regnskabschef og en kontorassistent til at hjælpe dig. Du kommer til at bruge størstedelen af din tid på økonomi, hvor du i starten vil være ”hands-on”, men hvor ambitionen er, når holdet er sat, at kunne fokusere på optimering og automatisering. HR-opgaverne varetages af en HR-ansvarlig, der varetager disse opgaver meget selvstændigt.


En hverdag i softwarebranchen er aldrig kedelig, og der er konstant fart over feltet, når business cases skal bygges og udfordres, hvilket du også vil få en rolle i. Du skal have det godt med omstilling og vores ambition om at ville gøre tingene bedre. Dine dage vil ofte være kombinationer af drift, controlling, udvikling og business support; et spænd, der kræver, at du kan have rigtig mange bolde i luften, prioritere og eksekvere.


Ansvarsområder

  • Årsregnskab, halvårsregnskab og kvartalsregnskaber. Vores regnskabsår følger kalenderåret.
  • Budget, inkl. løbende budgetopfølgning på drifts- og likviditetsbudget
  • Løbende opgørelse af ARR (Annual Recurring Revenue), samt andre relevante SaaS-metrics
  • Bogføring, lønudbetaling, månedsregnskaber
  • Udarbejdelse af analyser og indsigt i salgsdata. 
  • Sparring med andre funktioner om deres behov for rapportering/business support
  • Opstilling og udfordring på business cases
  • Deltagelse i udvalgte bestyrelsesmøder
  • Deltagelse i præsentationer af års-, halvårs- og kvartalsregnskaber via webinar
  • Kommunikation med revisorer og børsrådgivere (Grant Thornton og Plesner)
  • Udgiftsgodkendelse/opsætning af prokuraregler
  • Varetagelse af andre sædvanlige administrationsfunktionsopgaver


Vi forventer

At du er ambitiøs, holdspiller og ansvarsfuld. Du har stærke kompetencer inden for rollens ansvarsområder, og du trives med at have det fulde ansvar for hele økonomifunktionen og HR. Erfaring fra SaaS virksomheder er en fordel, men ikke et krav. Din baggrund kunne være en HD-R, cand.merc., cand.merc.aud. eller statsautoriseret revisor. Det vigtigste er dog, at du har en solid forretningsforståelse, vil hjælpe til med optimering generelt og kommer fra en tilsvarende stilling med ledelsesansvar.


Vi tilbyder

En mulighed for at være en del af en børsnoteret SaaS-virksomhed med internationale ambitioner. Indgå i et stærkt ledelsesteam, hvor vi stiller gensidige krav, og samtidig understøtter og udvikler hinanden. Det er en hverdag med en stor kontaktflade til vores medarbejdere – og et godt arbejdsmiljø med et stærkt samarbejde med engagerede og dynamiske kolleger i hele organisationen.


Vi er præget af en flad struktur med en stor grad af frihed og mulighed for at præge både jobbet og virksomheden. Som virksomhed har vi nogle stærke værdier omkring ordentlighed, ansvarlig og respekt, hvilket ligger i naturlig forlængelse af vores stærke softwareløsninger til governance, risk & compliance. RISMA, og vores løsninger, hjælper virksomheder, der er dedikerede til at gøre en positiv forskel for deres forretning og omverden, og vi tror på, at fremtiden tilhører ”good coorporate citizenship”. 


Ansøgning

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte CEO, Lars Nybro Munksgaard, på lnm@rismasystems.com  eller +45  3148 1100.

Send os din ansøgning hurtigst muligt via knappen "Send ansøgning". Vi afholder løbende samtaler.


Om RISMA

RISMA Systems blev stiftet i 2014 og udviklede i første omgang løsninger til risk management, hvoraf navnet RISMA kommer. Siden har vi formået at opbygge en robust, fleksibel og skalerbar platform, der understøtter ethvert område inden for governance, risk og compliance. 


Vi blev noteret på Nasdaq First North i marts 2021 og har siden da udbygget vores organisation betragteligt, herunder etablerede salgskontorer i Norge og Sverige. Endvidere har vi indgået partnerskaber med nogle af landets dygtigste eksperter indenfor de fagområder, som vores GRC-platform understøtter.


Vores værdier er stærke og har rødder i den skandinaviske ”trust culture” med fokus på ansvarlighed, gensidig respekt og ærlighed. 


Source: Ofir advertiser

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Proaktiv CFO til børsnoteret softwarevirksomhed


Er du skarp til analyse og til at holde styr på tallene? Brænder du for at optimere og automatisere? Og synes du samtidig, det er spændende at være del af en børsnoteret virksomhed i kraftig vækst, hvor alle funktioner arbejder sammen om et fælles mål? Alt sammen mens du finder motivation i vores i strategi om at etablere os i flere lande. Så har vi brug for dig!


Som CFO kommer du til at arbejde tæt med vores CEO, CCO og den øvrige ledelsesgruppe, i driften og den videre udvikling af virksomheden. Du får det fulde ansvar for økonomi (både regnskab og controlling) og HR. Indenfor økonomi har du en regnskabschef og en kontorassistent til at hjælpe dig. Du kommer til at bruge størstedelen af din tid på økonomi, hvor du i starten vil være ”hands-on”, men hvor ambitionen er, når holdet er sat, at kunne fokusere på optimering og automatisering. HR-opgaverne varetages af en HR-ansvarlig, der varetager disse opgaver meget selvstændigt.


En hverdag i softwarebranchen er aldrig kedelig, og der er konstant fart over feltet, når business cases skal bygges og udfordres, hvilket du også vil få en rolle i. Du skal have det godt med omstilling og vores ambition om at ville gøre tingene bedre. Dine dage vil ofte være kombinationer af drift, controlling, udvikling og business support; et spænd, der kræver, at du kan have rigtig mange bolde i luften, prioritere og eksekvere.


Ansvarsområder

  • Årsregnskab, halvårsregnskab og kvartalsregnskaber. Vores regnskabsår følger kalenderåret.
  • Budget, inkl. løbende budgetopfølgning på drifts- og likviditetsbudget
  • Løbende opgørelse af ARR (Annual Recurring Revenue), samt andre relevante SaaS-metrics
  • Bogføring, lønudbetaling, månedsregnskaber
  • Udarbejdelse af analyser og indsigt i salgsdata. 
  • Sparring med andre funktioner om deres behov for rapportering/business support
  • Opstilling og udfordring på business cases
  • Deltagelse i udvalgte bestyrelsesmøder
  • Deltagelse i præsentationer af års-, halvårs- og kvartalsregnskaber via webinar
  • Kommunikation med revisorer og børsrådgivere (Grant Thornton og Plesner)
  • Udgiftsgodkendelse/opsætning af prokuraregler
  • Varetagelse af andre sædvanlige administrationsfunktionsopgaver


Vi forventer

At du er ambitiøs, holdspiller og ansvarsfuld. Du har stærke kompetencer inden for rollens ansvarsområder, og du trives med at have det fulde ansvar for hele økonomifunktionen og HR. Erfaring fra SaaS virksomheder er en fordel, men ikke et krav. Din baggrund kunne være en HD-R, cand.merc., cand.merc.aud. eller statsautoriseret revisor. Det vigtigste er dog, at du har en solid forretningsforståelse, vil hjælpe til med optimering generelt og kommer fra en tilsvarende stilling med ledelsesansvar.


Vi tilbyder

En mulighed for at være en del af en børsnoteret SaaS-virksomhed med internationale ambitioner. Indgå i et stærkt ledelsesteam, hvor vi stiller gensidige krav, og samtidig understøtter og udvikler hinanden. Det er en hverdag med en stor kontaktflade til vores medarbejdere – og et godt arbejdsmiljø med et stærkt samarbejde med engagerede og dynamiske kolleger i hele organisationen.


Vi er præget af en flad struktur med en stor grad af frihed og mulighed for at præge både jobbet og virksomheden. Som virksomhed har vi nogle stærke værdier omkring ordentlighed, ansvarlig og respekt, hvilket ligger i naturlig forlængelse af vores stærke softwareløsninger til governance, risk & compliance. RISMA, og vores løsninger, hjælper virksomheder, der er dedikerede til at gøre en positiv forskel for deres forretning og omverden, og vi tror på, at fremtiden tilhører ”good coorporate citizenship”. 


Ansøgning

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte CEO, Lars Nybro Munksgaard, på lnm@rismasystems.com  eller +45  3148 1100.

Send os din ansøgning hurtigst muligt via knappen "Send ansøgning". Vi afholder løbende samtaler.


Om RISMA

RISMA Systems blev stiftet i 2014 og udviklede i første omgang løsninger til risk management, hvoraf navnet RISMA kommer. Siden har vi formået at opbygge en robust, fleksibel og skalerbar platform, der understøtter ethvert område inden for governance, risk og compliance. 


Vi blev noteret på Nasdaq First North i marts 2021 og har siden da udbygget vores organisation betragteligt, herunder etablerede salgskontorer i Norge og Sverige. Endvidere har vi indgået partnerskaber med nogle af landets dygtigste eksperter indenfor de fagområder, som vores GRC-platform understøtter.


Vores værdier er stærke og har rødder i den skandinaviske ”trust culture” med fokus på ansvarlighed, gensidig respekt og ærlighed. 


Source: Ofir advertiser

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.