Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Procesejer til Erhvervsprocesser i Skattestyrelsen

Vil du være en del af, at sikre det forretningsmæssige grundlag for afregning af moms til statskassen? Brænder du for udvikling og implementering af effektive processer? Har du lyst til at gå i detaljen og løse komplekse problemstillinger? Så er det dig, vi søger til en spændende stilling som forretningsudvikler på momsområdet i Skattestyrelsen.

Din nye arbejdsplads
Kontoret Moms og Lønsum hører under fagområdet Erhverv i Skattestyrelsen. Vi er sammensat af en masse forskellige fagprofiler der til sammen danner et team der kan dække behovet for forretnings- og tekniske generalister til at løse vores opgave.

Moms og Lønsum har det strategiske ansvar for forretningsudviklingen på afregningsområdet over for virksomheder. Kontoret understøtter sikker og effektiv drift samt deltager i lovgivningsprocesser på afregningsområdet. Dvs. vi varetager alle ydelser og processer inden for indberetning og afregning på området.

Som procesejer får du ansvaret for at udvikle forretningen og få moms- og lønsumsafgiftsreglerne til at leve i praksis. Det er vores opgave at gøre det så enkelt som muligt for både virksomheder og Skattestyrelsens driftsenheder at afregne korrekt afgift til tiden.

Jobbet
I samarbejde med teamet bidrager du til at kortlægge, vedligeholde og optimere Skattestyrelsens digitale og manuelle processer på moms- og lønsumsafgiftsområdet. Du vil som procesejer have det store overblik over processen, og vil agere bindeled mellem forskellige dele af forretningen, herunder deltage i tværgående arbejdsgrupper. Tempoet er til tider højt, og deadlines kan være korte, så det er en fordel, hvis du trives i en uforudsigelig hverdag.

Din arbejdsdag vil blive varieret og have et omdrejningspunkt mellem lovgivning, it og processtyring. Du vil få mulighed for at dykke ned i detaljen i forskellige dele af processen og løse komplekse problemstillinger. Konkret arbejder vi med administrative bidrag til finanslov og politiske udspil, forretningsmæssige afklaringer vedr. store it-projekter fx det nye system der skal understøtte One Stop Shop, proceskortlægning og -udvikling, risikostyring og meget andet.

Om dig
Jobbet har et bredt opgavespænd og vil bl.a. indebære, at du kan:

  • afkode sammenhænge mellem it-systemer, forretningsgange og jura
  • kortlægge, udvikle og vedligeholde processer og de iboende ansvars- og rollefordelinger
  • samarbejde med mange typer af interessenter såvel internt som eksternt
  • kommunikere svære og komplekse problemstillinger
  • sikre målopfyldelse og resultater


Vi forestiller os, at du har en relevant videregående uddannelse, som fx cand.scient.pol., cand.scient.adm., cand.merc.(jur.) eller lignende og gerne med et teknisk twist. Du kan også have opnået tilsvarende faglighed, kvalifikationer og kompetencer gennem dit erhvervsarbejde som fx forretningsudvikler. Det vil være en fordel, at du har kendskab til skatte- og afgiftsområdet.

Du er i stand til at tænke helhedsorienteret, og du sætter brugernes behov i fokus. Du er struktureret og analytisk i din tilgang til problemløsning og trives med at arbejde både selvstændigt og i teams. Endelig er du robust og får energi af at være i en organisation under udvikling.

Vi kan tilbyde dig
Et spændende job i kontoret Moms og Lønsum, hvor du får 21 kompetente og engagerede kolleger. Du vil blive udfordret på den gode måde og får mulighed for at bidrage til en vigtig samfundsopgave. Du vil opleve, at du bliver udviklet dagligt og kontinuerligt får ny viden inden for komplekse fagområder. Du får mulighed for at påvirke moms- og lønsumsafgiftsområdet og de digitale løsninger, som er i konstant bevægelse og udvikling, og du er selv med til at skabe den nye viden på området.

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning og CV samt dokumentation for uddannelse og kompetencer via linket ”Søg stillingen” senest 15. februar 2019.

Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Mia E. B. Hansen på telefon 72 37 86 23.

Der kan indgå faglig case samt personprofilanalyse- og logisk test i rekrutteringsprocessen.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK) eller overenskomst for fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Ansættelse vil være i Skatteministeriet med tilhørende institutioner

Din fysiske arbejdsplads bliver indtil videre Østbanegade 123, 2100 København Ø, men forventes fra medio 2020 at være i Høje Taastrup.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Om Skattestyrelsen
’Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden’

Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330160442Phoenix-160301fc12020-01-20T00:00:00Procesejer til Erhvervsprocesser i SkattestyrelsenVil du være en del af, at sikre det forretningsmæssige grundlag for afregning af moms til statskassen? Brænder du for udvikling og implementering af effektive processer? Har du lyst til at gå i detaljen og løse komplekse problemstillinger? Så er det dig, vi søger til en spændende stilling som forretningsudvikler på momsområdet i Skattestyrelsen.

Din nye arbejdsplads
Kontoret Moms og Lønsum hører under fagområdet Erhverv i Skattestyrelsen. Vi er sammensat af en masse forskellige fagprofiler der til sammen danner et team der kan dække behovet for forretnings- og tekniske generalister til at løse vores opgave.

Moms og Lønsum har det strategiske ansvar for forretningsudviklingen på afregningsområdet over for virksomheder. Kontoret understøtter sikker og effektiv drift samt deltager i lovgivningsprocesser på afregningsområdet. Dvs. vi varetager alle ydelser og processer inden for indberetning og afregning på området.

Som procesejer får du ansvaret for at udvikle forretningen og få moms- og lønsumsafgiftsreglerne til at leve i praksis. Det er vores opgave at gøre det så enkelt som muligt for både virksomheder og Skattestyrelsens driftsenheder at afregne korrekt afgift til tiden.

Jobbet
I samarbejde med teamet bidrager du til at kortlægge, vedligeholde og optimere Skattestyrelsens digitale og manuelle processer på moms- og lønsumsafgiftsområdet. Du vil som procesejer have det store overblik over processen, og vil agere bindeled mellem forskellige dele af forretningen, herunder deltage i tværgående arbejdsgrupper. Tempoet er til tider højt, og deadlines kan være korte, så det er en fordel, hvis du trives i en uforudsigelig hverdag.

Din arbejdsdag vil blive varieret og have et omdrejningspunkt mellem lovgivning, it og processtyring. Du vil få mulighed for at dykke ned i detaljen i forskellige dele af processen og løse komplekse problemstillinger. Konkret arbejder vi med administrative bidrag til finanslov og politiske udspil, forretningsmæssige afklaringer vedr. store it-projekter fx det nye system der skal understøtte One Stop Shop, proceskortlægning og -udvikling, risikostyring og meget andet.

Om dig
Jobbet har et bredt opgavespænd og vil bl.a. indebære, at du kan:

  • afkode sammenhænge mellem it-systemer, forretningsgange og jura
  • kortlægge, udvikle og vedligeholde processer og de iboende ansvars- og rollefordelinger
  • samarbejde med mange typer af interessenter såvel internt som eksternt
  • kommunikere svære og komplekse problemstillinger
  • sikre målopfyldelse og resultater


Vi forestiller os, at du har en relevant videregående uddannelse, som fx cand.scient.pol., cand.scient.adm., cand.merc.(jur.) eller lignende og gerne med et teknisk twist. Du kan også have opnået tilsvarende faglighed, kvalifikationer og kompetencer gennem dit erhvervsarbejde som fx forretningsudvikler. Det vil være en fordel, at du har kendskab til skatte- og afgiftsområdet.

Du er i stand til at tænke helhedsorienteret, og du sætter brugernes behov i fokus. Du er struktureret og analytisk i din tilgang til problemløsning og trives med at arbejde både selvstændigt og i teams. Endelig er du robust og får energi af at være i en organisation under udvikling.

Vi kan tilbyde dig
Et spændende job i kontoret Moms og Lønsum, hvor du får 21 kompetente og engagerede kolleger. Du vil blive udfordret på den gode måde og får mulighed for at bidrage til en vigtig samfundsopgave. Du vil opleve, at du bliver udviklet dagligt og kontinuerligt får ny viden inden for komplekse fagområder. Du får mulighed for at påvirke moms- og lønsumsafgiftsområdet og de digitale løsninger, som er i konstant bevægelse og udvikling, og du er selv med til at skabe den nye viden på området.

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning og CV samt dokumentation for uddannelse og kompetencer via linket ”Søg stillingen” senest 15. februar 2019.

Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Mia E. B. Hansen på telefon 72 37 86 23.

Der kan indgå faglig case samt personprofilanalyse- og logisk test i rekrutteringsprocessen.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK) eller overenskomst for fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Ansættelse vil være i Skatteministeriet med tilhørende institutioner

Din fysiske arbejdsplads bliver indtil videre Østbanegade 123, 2100 København Ø, men forventes fra medio 2020 at være i Høje Taastrup.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Om Skattestyrelsen
’Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden’

Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

2020-02-16T00:51:22.960 Vil du være en del af, at sikre det forretningsmæssige grundlag for afregning af moms til statskassen? Brænder du for udvikling og implementering af effektive processer? Har du lyst til at gå i detaljen og løse komplekse problemstillinger? Så er det dig, vi søger til en spændende stilling som forretningsudvikler på momsområdet i Skattestyrelsen. Din nye arbejdsplads Kontoret Moms og Lønsum hører under fagområdet Erhverv i Skattestyrelsen. Vi er sammensat af en masse forskellige fagprofiler der til sammen danner et team der kan dække behovet for forretnings- og tekniske generalister til at løse vores opgave. Moms og Lønsum har det strategiske ansvar for forretningsudviklingen på afregningsområdet over for virksomheder. Kontoret understøtter sikker og effektiv drift samt deltager i lovgivningsprocesser på afregningsområdet. Dvs. vi varetager alle ydelser og processer inden for indberetning og afregning på området. Som procesejer får du ansvaret for at udvikle forretningen og få moms- og lønsumsafgiftsreglerne til at leve i praksis. Det er vores opgave at gøre det så enkelt som muligt for både virksomheder og Skattestyrelsens driftsenheder at afregne korrekt afgift til tiden. Jobbet I samarbejde med teamet bidrager du til at kortlægge, vedligeholde og optimere Skattestyrelsens digitale og manuelle processer på moms- og lønsumsafgiftsområdet. Du vil som procesejer have det store overblik over processen, og vil agere bindeled mellem forskellige dele af forretningen, herunder deltage i tværgående arbejdsgrupper. Tempoet er til tider højt, og deadlines kan være korte, så det er en fordel, hvis du trives i en uforudsigelig hverdag. Din arbejdsdag vil blive varieret og have et omdrejningspunkt mellem lovgivning, it og processtyring. Du vil få mulighed for at dykke ned i detaljen i forskellige dele af processen og løse komplekse problemstillinger. Konkret arbejder vi med administrative bidrag til finanslov og politiske udspil, forretningsmæssige afklaringer vedr. store it-projekter fx det nye system der skal understøtte One Stop Shop, proceskortlægning og -udvikling, risikostyring og meget andet. Om dig Jobbet har et bredt opgavespænd og vil bl.a. indebære, at du kan: afkode sammenhænge mellem it-systemer, forretningsgange og jura kortlægge, udvikle og vedligeholde processer og de iboende ansvars- og rollefordelinger samarbejde med mange typer af interessenter såvel internt som eksternt kommunikere svære og komplekse problemstillinger sikre målopfyldelse og resultater Vi forestiller os, at du har en relevant videregående uddannelse, som fx cand.scient.pol., cand.scient.adm., cand.merc.(jur.) eller lignende og gerne med et teknisk twist. Du kan også have opnået tilsvarende faglighed, kvalifikationer og kompetencer gennem dit erhvervsarbejde som fx forretningsudvikler. Det vil være en fordel, at du har kendskab til skatte- og afgiftsområdet. Du er i stand til at tænke helhedsorienteret, og du sætter brugernes behov i fokus. Du er struktureret og analytisk i din tilgang til problemløsning og trives med at arbejde både selvstændigt og i teams. Endelig er du robust og får energi af at være i en organisation under udvikling. Vi kan tilbyde dig Et spændende job i kontoret Moms og Lønsum, hvor du får 21 kompetente og engagerede kolleger. Du vil blive udfordret på den gode måde og får mulighed for at bidrage til en vigtig samfundsopgave. Du vil opleve, at du bliver udviklet dagligt og kontinuerligt får ny viden inden for komplekse fagområder. Du får mulighed for at påvirke moms- og lønsumsafgiftsområdet og de digitale løsninger, som er i konstant bevægelse og udvikling, og du er selv med til at skabe den nye viden på området. Ansøgning og kontakt Send din ansøgning og CV samt dokumentation for uddannelse og kompetencer via linket Søg stillingen senest 15. februar 2019. Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Mia E. B. Hansen på telefon 72 37 86 23. Der kan indgå faglig case samt personprofilanalyse- og logisk test i rekrutteringsprocessen. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK) eller overenskomst for fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Ansættelse vil være i Skatteministeriet med tilhørende institutioner Din fysiske arbejdsplads bliver indtil videre Østbanegade 123, 2100 København Ø, men forventes fra medio 2020 at være i Høje Taastrup. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Om Skattestyrelsen Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnet160301fc100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-15T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=129111&DepartmentId=9408&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3694650Skatteforvaltningen, KBH, Østbanegade11Østbanegade 1232100København Ø72378623DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent10000887766JobNet5102534510253410020-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=160301fchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=160301fchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=160301fc&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=160301fc&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/213116-243-1.jpgProcesejer til Erhvervsprocesser i Skattestyrelsen12007981Dansk3Læse/ tale213116IT-konsulent1IT363961573Mia E. Bnoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK