Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Procesejer til implementering af systemunderstøttelse i kundekommunikation til den kommende Vurderingsstyrelse

Har du en bred forretningsmæssig forståelse, skarpe analytiske og kommunikative evner, og motiveres du af at arbejde på tværs? Har du erfaring med implementering af it-understøttelse af kundekommunikation. Så er det måske dig, vi søger til en attraktiv stilling som procesejer i kontoret for Kundekommunikation i Vurdering i SKAT.  
 
Vurdering i SKAT skal etablere sig som en selvstændig styrelse pr. 1. juli 2018 som en del af SKATs strategiske indsats for at forbedre og forny de offentlige ejendomsvurderinger. Sammen med dygtige og erfarne folk, mander vi også op med mange nye sagsbehandlere, så vi sammen står klar til at tage et helt nyudviklet ejendomsvurderingssystem i brug - et system, som skal være den centrale motor i fremtidens ejendomsvurdering sammen med en ny ejendomsvurderingslov. 
 
Procesejer med strategisk kundefokus - om stillingen:  
Du bliver organisatorisk placeret i et nyetableret kontor for Kundekommunikation, hvor du indgår i tæt samarbejde med kontorets øvrige medarbejdere. Vi sidder i åbent kontorlandskab, deler viden og giver hinanden faglig sparring. Kontoret har en central rolle i den nye styrelse og har overordnet set til ansvar at sikre, at den eksterne kommunikation er med til at genopbygge tilliden til den offentlige ejendomsvurdering.  
 
Vurdering i SKAT står overfor den store opgave at implementere processer og it-understøttelse i forhold til udsendelse af breve til boligejerne i forbindelse med vurdering eller efterfølgende sagsbehandling. Vi søger i den forbindelse en dygtig procesejer, der kan sikre forankring mellem kommunikationsstrategien, den teknisk understøttende udvikling og mødet med borgerne.  
 
Dine opgaver er bl.a. at:  

  • sikre kravstilling til systemudviklingen i forhold til at varetage forretningens interesser og behov frem mod implementering af kundekommunikations-setup 
  • forankre forretningens kommunikationskrav til it-systemer og fungere som bindeled mellem forretningen, it og kundekommunikation for at sikre den bedst mulige oplevelse for boligejerne i den direkte kommunikation med Vurderingsstyrelsen 
  • drive tværgående samarbejde med en lang række stakeholdere med forskellige faglige kompetencer indenfor kommunikation, jura, vurderingsfaglighed, it-udviklere, mv.  
  • sikre fremdrift i et stort og komplekst setup af mange typer kommunikation på tværs af kanaler, der skal understøtte den samlede fremtidige drift i ejendomsvurderingen 


God kombination af kommunikations- og it-faglighed – om dig:  
  • Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund på kandidatniveau, fx cand.it med kundefokus, cand.merc eller lignende og gerne et par års erfaring fra en lignende stilling 
  • Det er vigtigt, at du har relevant erfaring med styrings- og koordineringsopgaver, gerne fra udviklingsprojekter indenfor kommunikation og it 
  • Du trives i et energisk og udviklingsorienteret miljø med stor faglighed 
  • Du har den nødvendige diplomati til at indgå i tætte samarbejdsrelationer med dybe fagligheder, som er forskellige fra din 
  • Du kan arbejde pragmatisk og agilt men evner alligevel at holde fokus på et langsigtet mål 
  • Du er selvstændig og vant til at drive processer og projekter selv på et højt fagligt niveau 


Ansøgning og kontakt  
Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via linket ’søg stillingen’ senest den 18. februar 2018. Vi forventer at holde samtaler i uge 8 og 9. 
 
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Chef for Kundekommunikation, Stine Schmidt Raaholt på 30704766 eller stine.raaholt@skat.dk.   
 
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Din arbejdsplads er placeret i Ny Østergade 9-11, 4000 Roskilde.      
 
Forud for ansættelse indhentes straffeattest, og du kan forvente et testforløb efter 1. interview.  
 
Tiltrædelse er 1. maj – meget gerne før.   
 
Om Skatteministeriets koncern og Vurdering i SKAT  
Som led i regeringens plan ’Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021’ vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver. Koncernens vigtigste opgave er at sikre, at borgere og virksomheder nemt og korrekt betaler deres skatter, afgifter og gæld til det offentlige.   
 
Ejendomsvurderingsområdet bliver fra den 1. juli 2018 placeret i en ny Vurderingsstyrelse, der forventes bemandet med ca. 600-650 medarbejdere. Vurderingsstyrelsens kerneopgave er, at sikre retvisende vurderinger af ejendomme og grunde i Danmark, samt sikre gennemskuelighed for boligejerne ved at begrunde og forklare vurderingerne. Geografisk er Vurderingsstyrelsen placeret i Roskilde, Maribo, Haderslev, Herning og Aalborg. Du kan læse mere herom på http://www.fra1til7.dk   
 
Skatteministeriet opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329753893Phoenix-35a096d512018-02-02T19:01:58.533Procesejer til implementering af systemunderstøttelse i kundekommunikation til den kommende VurderingsstyrelseHar du en bred forretningsmæssig forståelse, skarpe analytiske og kommunikative evner, og motiveres du af at arbejde på tværs? Har du erfaring med implementering af it-understøttelse af kundekommunikation. Så er det måske dig, vi søger til en attraktiv stilling som procesejer i kontoret for Kundekommunikation i Vurdering i SKAT.  
 
Vurdering i SKAT skal etablere sig som en selvstændig styrelse pr. 1. juli 2018 som en del af SKATs strategiske indsats for at forbedre og forny de offentlige ejendomsvurderinger. Sammen med dygtige og erfarne folk, mander vi også op med mange nye sagsbehandlere, så vi sammen står klar til at tage et helt nyudviklet ejendomsvurderingssystem i brug - et system, som skal være den centrale motor i fremtidens ejendomsvurdering sammen med en ny ejendomsvurderingslov. 
 
Procesejer med strategisk kundefokus - om stillingen:  
Du bliver organisatorisk placeret i et nyetableret kontor for Kundekommunikation, hvor du indgår i tæt samarbejde med kontorets øvrige medarbejdere. Vi sidder i åbent kontorlandskab, deler viden og giver hinanden faglig sparring. Kontoret har en central rolle i den nye styrelse og har overordnet set til ansvar at sikre, at den eksterne kommunikation er med til at genopbygge tilliden til den offentlige ejendomsvurdering.  
 
Vurdering i SKAT står overfor den store opgave at implementere processer og it-understøttelse i forhold til udsendelse af breve til boligejerne i forbindelse med vurdering eller efterfølgende sagsbehandling. Vi søger i den forbindelse en dygtig procesejer, der kan sikre forankring mellem kommunikationsstrategien, den teknisk understøttende udvikling og mødet med borgerne.  
 
Dine opgaver er bl.a. at:  
  • sikre kravstilling til systemudviklingen i forhold til at varetage forretningens interesser og behov frem mod implementering af kundekommunikations-setup 
  • forankre forretningens kommunikationskrav til it-systemer og fungere som bindeled mellem forretningen, it og kundekommunikation for at sikre den bedst mulige oplevelse for boligejerne i den direkte kommunikation med Vurderingsstyrelsen 
  • drive tværgående samarbejde med en lang række stakeholdere med forskellige faglige kompetencer indenfor kommunikation, jura, vurderingsfaglighed, it-udviklere, mv.  
  • sikre fremdrift i et stort og komplekst setup af mange typer kommunikation på tværs af kanaler, der skal understøtte den samlede fremtidige drift i ejendomsvurderingen 


God kombination af kommunikations- og it-faglighed – om dig:  
  • Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund på kandidatniveau, fx cand.it med kundefokus, cand.merc eller lignende og gerne et par års erfaring fra en lignende stilling 
  • Det er vigtigt, at du har relevant erfaring med styrings- og koordineringsopgaver, gerne fra udviklingsprojekter indenfor kommunikation og it 
  • Du trives i et energisk og udviklingsorienteret miljø med stor faglighed 
  • Du har den nødvendige diplomati til at indgå i tætte samarbejdsrelationer med dybe fagligheder, som er forskellige fra din 
  • Du kan arbejde pragmatisk og agilt men evner alligevel at holde fokus på et langsigtet mål 
  • Du er selvstændig og vant til at drive processer og projekter selv på et højt fagligt niveau 


Ansøgning og kontakt  
Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via linket ’søg stillingen’ senest den 18. februar 2018. Vi forventer at holde samtaler i uge 8 og 9. 
 
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Chef for Kundekommunikation, Stine Schmidt Raaholt på 30704766 eller stine.raaholt@skat.dk.   
 
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Din arbejdsplads er placeret i Ny Østergade 9-11, 4000 Roskilde.      
 
Forud for ansættelse indhentes straffeattest, og du kan forvente et testforløb efter 1. interview.  
 
Tiltrædelse er 1. maj – meget gerne før.   
 
Om Skatteministeriets koncern og Vurdering i SKAT  
Som led i regeringens plan ’Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021’ vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver. Koncernens vigtigste opgave er at sikre, at borgere og virksomheder nemt og korrekt betaler deres skatter, afgifter og gæld til det offentlige.   
 
Ejendomsvurderingsområdet bliver fra den 1. juli 2018 placeret i en ny Vurderingsstyrelse, der forventes bemandet med ca. 600-650 medarbejdere. Vurderingsstyrelsens kerneopgave er, at sikre retvisende vurderinger af ejendomme og grunde i Danmark, samt sikre gennemskuelighed for boligejerne ved at begrunde og forklare vurderingerne. Geografisk er Vurderingsstyrelsen placeret i Roskilde, Maribo, Haderslev, Herning og Aalborg. Du kan læse mere herom på http://www.fra1til7.dk   
 
Skatteministeriet opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. 
2018-02-19T01:03:57.973 Har du en bred forretningsmæssig forståelse, skarpe analytiske og kommunikative evner, og motiveres du af at arbejde på tværs? Har du erfaring med implementering af it-understøttelse af kundekommunikation. Så er det måske dig, vi søger til en attraktiv stilling som procesejer i kontoret for Kundekommunikation i Vurdering i SKAT. Vurdering i SKAT skal etablere sig som en selvstændig styrelse pr. 1. juli 2018 som en del af SKATs strategiske indsats for at forbedre og forny de offentlige ejendomsvurderinger. Sammen med dygtige og erfarne folk, mander vi også op med mange nye sagsbehandlere, så vi sammen står klar til at tage et helt nyudviklet ejendomsvurderingssystem i brug - et system, som skal være den centrale motor i fremtidens ejendomsvurdering sammen med en ny ejendomsvurderingslov. Procesejer med strategisk kundefokus - om stillingen: Du bliver organisatorisk placeret i et nyetableret kontor for Kundekommunikation, hvor du indgår i tæt samarbejde med kontorets øvrige medarbejdere. Vi sidder i åbent kontorlandskab, deler viden og giver hinanden faglig sparring. Kontoret har en central rolle i den nye styrelse og har overordnet set til ansvar at sikre, at den eksterne kommunikation er med til at genopbygge tilliden til den offentlige ejendomsvurdering. Vurdering i SKAT står overfor den store opgave at implementere processer og it-understøttelse i forhold til udsendelse af breve til boligejerne i forbindelse med vurdering eller efterfølgende sagsbehandling. Vi søger i den forbindelse en dygtig procesejer, der kan sikre forankring mellem kommunikationsstrategien, den teknisk understøttende udvikling og mødet med borgerne. Dine opgaver er bl.a. at: sikre kravstilling til systemudviklingen i forhold til at varetage forretningens interesser og behov frem mod implementering af kundekommunikations-setup forankre forretningens kommunikationskrav til it-systemer og fungere som bindeled mellem forretningen, it og kundekommunikation for at sikre den bedst mulige oplevelse for boligejerne i den direkte kommunikation med Vurderingsstyrelsen drive tværgående samarbejde med en lang række stakeholdere med forskellige faglige kompetencer indenfor kommunikation, jura, vurderingsfaglighed, it-udviklere, mv. sikre fremdrift i et stort og komplekst setup af mange typer kommunikation på tværs af kanaler, der skal understøtte den samlede fremtidige drift i ejendomsvurderingen God kombination af kommunikations- og it-faglighed om dig: Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund på kandidatniveau, fx cand.it med kundefokus, cand.merc eller lignende og gerne et par års erfaring fra en lignende stilling Det er vigtigt, at du har relevant erfaring med styrings- og koordineringsopgaver, gerne fra udviklingsprojekter indenfor kommunikation og it Du trives i et energisk og udviklingsorienteret miljø med stor faglighed Du har den nødvendige diplomati til at indgå i tætte samarbejdsrelationer med dybe fagligheder, som er forskellige fra din Du kan arbejde pragmatisk og agilt men evner alligevel at holde fokus på et langsigtet mål Du er selvstændig og vant til at drive processer og projekter selv på et højt fagligt niveau Ansøgning og kontakt Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via linket søg stillingen senest den 18. februar 2018. Vi forventer at holde samtaler i uge 8 og 9. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Chef for Kundekommunikation, Stine Schmidt Raaholt på 30704766 eller stine.raaholt@skat.dk. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Din arbejdsplads er placeret i Ny Østergade 9-11, 4000 Roskilde. Forud for ansættelse indhentes straffeattest, og du kan forvente et testforløb efter 1. interview. Tiltrædelse er 1. maj meget gerne før. Om Skatteministeriets koncern og Vurdering i SKAT Som led i regeringens plan Fra én til syv styrelser skatteforvaltningen 2021 vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver. Koncernens vigtigste opgave er at sikre, at borgere og virksomheder nemt og korrekt betaler deres skatter, afgifter og gæld til det offentlige. Ejendomsvurderingsområdet bliver fra den 1. juli 2018 placeret i en ny Vurderingsstyrelse, der forventes bemandet med ca. 600-650 medarbejdere. Vurderingsstyrelsens kerneopgave er, at sikre retvisende vurderinger af ejendomme og grunde i Danmark, samt sikre gennemskuelighed for boligejerne ved at begrunde og forklare vurderingerne. Geografisk er Vurderingsstyrelsen placeret i Roskilde, Maribo, Haderslev, Herning og Aalborg. Du kan læse mere herom på http: www.fra1til7.dk Skatteministeriet opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnet35a096d5100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-18T00:00:000010https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=110485&DepartmentId=8592&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3098236SKAT11Ny Østergade 114000RoskildeDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent519992JobNet47606231000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=35a096d5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=35a096d5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=35a096d5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=35a096d5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/7.jpgEr du en dygtig leder? Som Chef bliver du jævnligt mødt af spændende ledelsesrelaterede opgaver.12008001Dansk3Læse/ tale123208Chef6Ledelse352729763importimport_35a096d5DKDanmarkDKDanmarkda-DK