Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Proceskonsulent med erfaring indenfor robotics til den kommende Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

I skattekoncernen har vi stort fokus på effektivisering af interne processer samt kvaliteten af brug af data, og søger derfor en proceskonsulent. Vil du være med til at udvikle og effektivisere vores processer og procesautomatisering indenfor kontrolområdet, så vi opnår best practice? Har du et stærkt metodisk greb om og erfaringer med procesoptimering, og kan du gennemføre og formidle forandringer på en motiverende måde, så fordelene tydeligt træder frem? Så har du nu mulighed for at indgå i et dygtigt og erfarent medarbejderteam i Procesudviklingskontoret. 
 
Procesoptimering og –styring  
Procesudviklingskontoret er placeret i Analyseafdelingen i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen. Kontorets formål er bl.a. at analysere og forbedre kontrolprocesser på skatte- og afgiftsområdet, samt at etablere nye procesværktøjer, bedre processtyring og procesautomatisering. Kontoret har til opgave at sikre sammenhængende og effektive processer, der er i overensstemmelse med den gældende lovgivning. 
  
Enhedens anden hovedopgave er at løfte kvaliteten af data om skattekoncernens kontrolaktiviteter for løbende at øge vores effekt. Kontoret har 11 medarbejdere i København, hvoraf 8 er proceskonsulenter. 
 
Som proceskonsulent har du, sammen med dine kolleger, bl.a. følgende ansvar:  
 

  • Kortlægning og diagrammering af eksisterende processer med henblik på effektivisering og kvalitetsforbedring.  
  • Facilitering af procesoptimering indenfor kontrolprocessen, som bruges af ca. 1.400 medarbejdere.  
  • Forbedring af tværgående processer i hele koncernen.   
  • Interessenthåndtering på forskellige niveauer. 
  • Udvikling af arbejdsstandarder ifm. procesudvikling. 
  • Implementering af forbedringer. 
 
Du vil som særligt speciale område skulle arbejde med robotics til at automatisere vores processer.  
 
I SKAT er løbende procesudvikling en vigtig opgave, og her vil du indgå i en faciliterende rolle. Du bliver ligeledes ansvarlig for mindre projekter (analyser, forbedringer, implementering af forandringer), hvorfor det er en fordel, at du har erfaring med projektledelse og gode skrivekundskaber.  
 
Faglige udfordringer og stor indflydelse 
Du har en relevant længerevarende uddannelse, f.eks. cand.merc., cand.scient.pol/adm/soc, cand.merc.aud. eller en anden relevant faglig baggrund. Du har erfaring med at kortlægge og optimere processer fra en stilling i f.eks. konsulentbranchen, revisionsbranchen, statsadministrationen eller fra en stor/større virksomhed. Du har erfaring indenfor robotics og procesautomatisering. Du kan dokumentere konkret/solid erfaring og redskaber inden for LEAN, kvalitetsledelse, optimeringsprojekter samt forandringshåndtering, desuden gerne erfaring med at coache på flere niveauer. Du har gerne kendskab til Visio eller andre BPM-værktøjer, såvel som BPM-systemer.  
 
Det er afgørende, at du er struktureret og god til at koordinere og planlægge dine opgaver. Du skal trives med en hverdag der er omskiftelig, og hvor der ikke er mange rutiner. Du er god til at skabe dig et overblik over komplicerede opgaver og sammenhænge, idet du deltager i videreudviklingen af længere og komplicerede processer. Du har gode formidlingsevner og formår at kommunikere positivt og konstruktivt i dit samarbejde med kontrolmedarbejderne. Du er udadvendt og trives med en stor berøringsflade, da workshops er en essentiel del i vores arbejde med proceskortlægning og –optimering.   
 
Ansøgning og kontakt 
Send os din ansøgning, cv, uddannelsespapirer og yderligere materiale via linket senest d. 4. marts 2018. Samtaler forventes afholdt i uge 10. Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Torsten Cumberland Jacobsen på telefon 72 38 37 06 eller Torsten Petersen på telefon 72 37 17 34. 
 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelse er i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.  
 
Der vil blive indhentet straffeattest i forbindelse med ansættelse.    
 
Procesudvikling har indtil videre til huse på Østbanegade 123, København Ø. På sigt vil Udviklings- og Forenklingsstyrelsen blive samlet på Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg. Du må forvente rejsedage i stillingen. 
 
Udviklings- og Forenklingsstyrelsen  
Som led i regeringens plan ’Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021’ vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver. 
 
Udviklings- og Forenklingsstyrelsens kerneopgave bliver at sikre, at skatteforvaltningen understøttes af driftssikker og fremtidsparat it. Styrelsen forventes bemandet med ca. 900-1.100 medarbejdere og får kontorer i København, Middelfart og Aalborg. Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på http://www.fra1til7.dk.
 
Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329761294Phoenix-4e03cfa612018-02-14T11:04:35.207Proceskonsulent med erfaring indenfor robotics til den kommende Udviklings- og ForenklingsstyrelsenI skattekoncernen har vi stort fokus på effektivisering af interne processer samt kvaliteten af brug af data, og søger derfor en proceskonsulent. Vil du være med til at udvikle og effektivisere vores processer og procesautomatisering indenfor kontrolområdet, så vi opnår best practice? Har du et stærkt metodisk greb om og erfaringer med procesoptimering, og kan du gennemføre og formidle forandringer på en motiverende måde, så fordelene tydeligt træder frem? Så har du nu mulighed for at indgå i et dygtigt og erfarent medarbejderteam i Procesudviklingskontoret. 
 
Procesoptimering og –styring  
Procesudviklingskontoret er placeret i Analyseafdelingen i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen. Kontorets formål er bl.a. at analysere og forbedre kontrolprocesser på skatte- og afgiftsområdet, samt at etablere nye procesværktøjer, bedre processtyring og procesautomatisering. Kontoret har til opgave at sikre sammenhængende og effektive processer, der er i overensstemmelse med den gældende lovgivning. 
  
Enhedens anden hovedopgave er at løfte kvaliteten af data om skattekoncernens kontrolaktiviteter for løbende at øge vores effekt. Kontoret har 11 medarbejdere i København, hvoraf 8 er proceskonsulenter. 
 
Som proceskonsulent har du, sammen med dine kolleger, bl.a. følgende ansvar:  
 
  • Kortlægning og diagrammering af eksisterende processer med henblik på effektivisering og kvalitetsforbedring.  
  • Facilitering af procesoptimering indenfor kontrolprocessen, som bruges af ca. 1.400 medarbejdere.  
  • Forbedring af tværgående processer i hele koncernen.   
  • Interessenthåndtering på forskellige niveauer. 
  • Udvikling af arbejdsstandarder ifm. procesudvikling. 
  • Implementering af forbedringer. 
 
Du vil som særligt speciale område skulle arbejde med robotics til at automatisere vores processer.  
 
I SKAT er løbende procesudvikling en vigtig opgave, og her vil du indgå i en faciliterende rolle. Du bliver ligeledes ansvarlig for mindre projekter (analyser, forbedringer, implementering af forandringer), hvorfor det er en fordel, at du har erfaring med projektledelse og gode skrivekundskaber.  
 
Faglige udfordringer og stor indflydelse 
Du har en relevant længerevarende uddannelse, f.eks. cand.merc., cand.scient.pol/adm/soc, cand.merc.aud. eller en anden relevant faglig baggrund. Du har erfaring med at kortlægge og optimere processer fra en stilling i f.eks. konsulentbranchen, revisionsbranchen, statsadministrationen eller fra en stor/større virksomhed. Du har erfaring indenfor robotics og procesautomatisering. Du kan dokumentere konkret/solid erfaring og redskaber inden for LEAN, kvalitetsledelse, optimeringsprojekter samt forandringshåndtering, desuden gerne erfaring med at coache på flere niveauer. Du har gerne kendskab til Visio eller andre BPM-værktøjer, såvel som BPM-systemer.  
 
Det er afgørende, at du er struktureret og god til at koordinere og planlægge dine opgaver. Du skal trives med en hverdag der er omskiftelig, og hvor der ikke er mange rutiner. Du er god til at skabe dig et overblik over komplicerede opgaver og sammenhænge, idet du deltager i videreudviklingen af længere og komplicerede processer. Du har gode formidlingsevner og formår at kommunikere positivt og konstruktivt i dit samarbejde med kontrolmedarbejderne. Du er udadvendt og trives med en stor berøringsflade, da workshops er en essentiel del i vores arbejde med proceskortlægning og –optimering.   
 
Ansøgning og kontakt 
Send os din ansøgning, cv, uddannelsespapirer og yderligere materiale via linket senest d. 4. marts 2018. Samtaler forventes afholdt i uge 10. Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Torsten Cumberland Jacobsen på telefon 72 38 37 06 eller Torsten Petersen på telefon 72 37 17 34. 
 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelse er i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.  
 
Der vil blive indhentet straffeattest i forbindelse med ansættelse.    
 
Procesudvikling har indtil videre til huse på Østbanegade 123, København Ø. På sigt vil Udviklings- og Forenklingsstyrelsen blive samlet på Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg. Du må forvente rejsedage i stillingen. 
 
Udviklings- og Forenklingsstyrelsen  
Som led i regeringens plan ’Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021’ vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver. 
 
Udviklings- og Forenklingsstyrelsens kerneopgave bliver at sikre, at skatteforvaltningen understøttes af driftssikker og fremtidsparat it. Styrelsen forventes bemandet med ca. 900-1.100 medarbejdere og får kontorer i København, Middelfart og Aalborg. Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på http://www.fra1til7.dk.
 
Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen 
2018-03-05T01:53:31.253 I skattekoncernen har vi stort fokus på effektivisering af interne processer samt kvaliteten af brug af data, og søger derfor en proceskonsulent. Vil du være med til at udvikle og effektivisere vores processer og procesautomatisering indenfor kontrolområdet, så vi opnår best practice? Har du et stærkt metodisk greb om og erfaringer med procesoptimering, og kan du gennemføre og formidle forandringer på en motiverende måde, så fordelene tydeligt træder frem? Så har du nu mulighed for at indgå i et dygtigt og erfarent medarbejderteam i Procesudviklingskontoret. Procesoptimering og styring Procesudviklingskontoret er placeret i Analyseafdelingen i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen. Kontorets formål er bl.a. at analysere og forbedre kontrolprocesser på skatte- og afgiftsområdet, samt at etablere nye procesværktøjer, bedre processtyring og procesautomatisering. Kontoret har til opgave at sikre sammenhængende og effektive processer, der er i overensstemmelse med den gældende lovgivning. Enhedens anden hovedopgave er at løfte kvaliteten af data om skattekoncernens kontrolaktiviteter for løbende at øge vores effekt. Kontoret har 11 medarbejdere i København, hvoraf 8 er proceskonsulenter. Som proceskonsulent har du, sammen med dine kolleger, bl.a. følgende ansvar: Kortlægning og diagrammering af eksisterende processer med henblik på effektivisering og kvalitetsforbedring. Facilitering af procesoptimering indenfor kontrolprocessen, som bruges af ca. 1.400 medarbejdere. Forbedring af tværgående processer i hele koncernen. Interessenthåndtering på forskellige niveauer. Udvikling af arbejdsstandarder ifm. procesudvikling. Implementering af forbedringer. Du vil som særligt speciale område skulle arbejde med robotics til at automatisere vores processer. I SKAT er løbende procesudvikling en vigtig opgave, og her vil du indgå i en faciliterende rolle. Du bliver ligeledes ansvarlig for mindre projekter (analyser, forbedringer, implementering af forandringer), hvorfor det er en fordel, at du har erfaring med projektledelse og gode skrivekundskaber. Faglige udfordringer og stor indflydelse Du har en relevant længerevarende uddannelse, f.eks. cand.merc., cand.scient.pol adm soc, cand.merc.aud. eller en anden relevant faglig baggrund. Du har erfaring med at kortlægge og optimere processer fra en stilling i f.eks. konsulentbranchen, revisionsbranchen, statsadministrationen eller fra en stor større virksomhed. Du har erfaring indenfor robotics og procesautomatisering. Du kan dokumentere konkret solid erfaring og redskaber inden for LEAN, kvalitetsledelse, optimeringsprojekter samt forandringshåndtering, desuden gerne erfaring med at coache på flere niveauer. Du har gerne kendskab til Visio eller andre BPM-værktøjer, såvel som BPM-systemer. Det er afgørende, at du er struktureret og god til at koordinere og planlægge dine opgaver. Du skal trives med en hverdag der er omskiftelig, og hvor der ikke er mange rutiner. Du er god til at skabe dig et overblik over komplicerede opgaver og sammenhænge, idet du deltager i videreudviklingen af længere og komplicerede processer. Du har gode formidlingsevner og formår at kommunikere positivt og konstruktivt i dit samarbejde med kontrolmedarbejderne. Du er udadvendt og trives med en stor berøringsflade, da workshops er en essentiel del i vores arbejde med proceskortlægning og optimering. Ansøgning og kontakt Send os din ansøgning, cv, uddannelsespapirer og yderligere materiale via linket senest d. 4. marts 2018. Samtaler forventes afholdt i uge 10. Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Torsten Cumberland Jacobsen på telefon 72 38 37 06 eller Torsten Petersen på telefon 72 37 17 34. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelse er i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Der vil blive indhentet straffeattest i forbindelse med ansættelse. Procesudvikling har indtil videre til huse på Østbanegade 123, København Ø. På sigt vil Udviklings- og Forenklingsstyrelsen blive samlet på Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg. Du må forvente rejsedage i stillingen. Udviklings- og Forenklingsstyrelsen Som led i regeringens plan Fra én til syv styrelser skatteforvaltningen 2021 vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver. Udviklings- og Forenklingsstyrelsens kerneopgave bliver at sikre, at skatteforvaltningen understøttes af driftssikker og fremtidsparat it. Styrelsen forventes bemandet med ca. 900-1.100 medarbejdere og får kontorer i København, Middelfart og Aalborg. Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på http: www.fra1til7.dk. Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen11Jobnet4e03cfa6100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-04T00:00:000010https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=110870&DepartmentId=8591&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3111658SKAT11Østbanegade 1232100København ØDKDanmark155.7055020012.58975390
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent526212JobNet47729221000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4e03cfa6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4e03cfa6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4e03cfa6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4e03cfa6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/6.jpgEr du en fagligt stærk IT-konsulent?12008011Dansk3Læse/ tale213116IT-konsulent1IT353036224Torsten Cumberland Jacobsennoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK