Proceskonsulent til HR og Implementering (barselsvikariat)

Vil du være med i det organisatoriske motorrum, når vi bygger en ny styrelse? Kan du arbejde udviklingsorienteret og i tæt samarbejde med alle funktioner og ledelseslag i organisationen? Så kan du blive barselsvikar for en af vores proceskonsulenter i HR og Implementering i Vurderingsstyrelsen.

Vi tilbyder et job, hvor du får mulighed for at arbejde i og præge kulturen i en ny styrelse med vokseværk. Du får en høj grad af selvledelse, hvor du selv er med til at tilrettelægge og præge dine arbejdsopgaver. Vi prioriterer tæt samarbejde og sparring med dine fagligt dygtige kollegaer og giver dig mulighed for faglig og personlige udvikling. Du er både med til at udvikle og implementere processer i tæt samarbejde med mange forskellige funktioner i hele styrelsen, så du får hurtigt et stort, internt netværk.

Projektudvikling, facilitering og projektledelse

En af hovedopgaverne bliver at fortsætte udviklingen og faciliteringen af et organisatorisk tiltag, der arbejder med tættere koordinering og klare snit- og samarbejdsflader mellem drift og stab. Ejerskabet for projektet ligger hos en af vores fire underdirektører, som du vil få et tæt samarbejde med. Desuden vil du skulle stå for faciliteringen af og opfølgningen på kvartalsvise workshops for relevante kontorchefer, hvor status, fremdrift og implementering drøftes. Dertil afholdes mindst to årlige temadage for medarbejdere, som du også vil skulle arrangere og eventuelt afholde. Der er brug for, at du har overblikket over projektet og sikrer koordineringen samt løbende justeringer i tæt samarbejde med kontorchefer, medarbejdere og underdirektør og med et kontinuerligt blik på implementering.

Intern facilitering og undervisning

Stillingen er desuden en intern konsulentstilling, hvor du vil blive brugt til mange forskellige typer faciliterings- og undervisningopgaver lige fra procesfacilitering i ledergrupper til tilrettelæggelse og afholdelse af undervisning af vores interne underviserkorps. Der er brug for, at du både kan udvikle den gode proces for en lille gruppe med 5 ledere om f.eks. samarbejde og teamudvikling til planlægning og afholdelse af den store temadag for 60 medarbejdere.

Som intern konsulent vil du både arbejdet tæt sammen med vores kompetenceteam og undervisere samt med et lille team, der arbejder med ledelses- og organisationsudvikling og understøtter og sparrer med vores ledere og underdirektører i hele landet omkring deres ledelse.

Udviklingsorientret med fokus på koordinering og implementering

Vi forestiller os, at du har en akademisk uddannelsesbaggrund eller på anden vis har opnået forståelse for processer. Du arbejder udviklingsmotiveret og er stærk i at få tingene til at ske i praksis, i tæt samarbejde med mange forskellige typer samarbejdspartnere i drift såvel som stab samt på både medarbejder- og ledelsesniveau. Du skal være stærk i implementering og koordinering og være vant til at arbejde i en politisk ledet organisation.

Du arbejder struktureret og tjekker detaljerne en ekstra gang, før du færdiggør en opgave. I en travl hverdag er du personen, der mestrer at bevare overblikket og roen, og derfor bliver du heller ikke skræmt af komplekse problemstillinger eller af at arbejde under tidspres. Pludselige ændringer i opgaver og prioriteringer gør blot din arbejdsdag sjovere.

Kontoret har også ansvar for den styrelsesspecifikke employer branding, hvorfor det er en fordel, hvis du har erfaring indenfor dette område.

Det er også en fordel, hvis du har erfaring med at undervise i at give feedback og implementering af feedbackkultur. I Vurderingsstyrelsen arbejder vi med fokus på anerkendende feedback.

Du må forvente en del rejseaktivitet, da vi dækker 6 forskellige adresser i Danmark og ofte afholder temadage, undervisning mm forskellige steder i landet.

HR og Implementering – dit nye kontor

Du bliver organisatorisk placeret i kontoret for HR og Implementering. Kontoret består af en kontorchef og 10 medarbejdere, og du indgår i et tæt samarbejde med dine kolleger i HR-teamet. Vi sidder i åbent kontorlandskab, deler viden og giver hinanden faglig sparring. Kontoret har en central rolle i opbygningen af den nye styrelse og har både projektopgaver og mere driftsprægede opgaver. Vi er et meget socialt kontor med en uformel omgangstone og højt humør, som vi bevarer, selvom vi har travlt.

Ansøgning og kontakt

Ansøgning, CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”søg jobbet” senest den 7. august 2019. Vi forventer at afholde samtaler i uge 33. Tiltrædelse 1. september eller hurtigst muligt derefter. Stillingen er tidsbegrænset til 31. august 2020.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Anette Munk Ebbesen på telefon 23367490 i uge 27 og 28 og fuldmægtig Majken Krogh på 72387760 i uge 31 og 32. I uge 29 og 30 holder kontoret lukket.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Der vil indgå case i rekrutteringsprocessen, og der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Dit arbejdssted bliver Ny Østergade 9-11, 4000 Roskilde.

Om Vurderingsstyrelsen

’Vi sikrer, at boligejerne får en mere retvisende og gennemskuelig ejendomsvurdering’

Vurderingsstyrelsen har til opgave at udarbejde mere retvisende og gennemskuelige offentlige vurderinger af grunde og ejendomme. Fremtidens vurderinger bliver baseret på nye og detaljerede data. Det skal sikre, at borgere og virksomheder kan have tillid til, at de bliver beskattet på et korrekt grundlag.

Vi er en arbejdsplads med mange forskellige fagligheder. De er alle i spil i dagligdagen, hvor vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø og en stærk samarbejdskultur, hvor alle trives, tager ansvar og bidrager til den fælles opgave. Vores værdier er ansvar, udsyn, faglighed og samarbejde.

Vurderingsstyrelsen er en arbejdsplads i vækst, og vi har derfor løbende brug for nye engagerede kolleger.

Læs mere om Vurderingsstyrelsen på www.vurdst.dk

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.





Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330051269Phoenix-01888e2712019-06-30T00:00:00Proceskonsulent til HR og Implementering (barselsvikariat)Vil du være med i det organisatoriske motorrum, når vi bygger en ny styrelse? Kan du arbejde udviklingsorienteret og i tæt samarbejde med alle funktioner og ledelseslag i organisationen? Så kan du blive barselsvikar for en af vores proceskonsulenter i HR og Implementering i Vurderingsstyrelsen.

Vi tilbyder et job, hvor du får mulighed for at arbejde i og præge kulturen i en ny styrelse med vokseværk. Du får en høj grad af selvledelse, hvor du selv er med til at tilrettelægge og præge dine arbejdsopgaver. Vi prioriterer tæt samarbejde og sparring med dine fagligt dygtige kollegaer og giver dig mulighed for faglig og personlige udvikling. Du er både med til at udvikle og implementere processer i tæt samarbejde med mange forskellige funktioner i hele styrelsen, så du får hurtigt et stort, internt netværk.

Projektudvikling, facilitering og projektledelse

En af hovedopgaverne bliver at fortsætte udviklingen og faciliteringen af et organisatorisk tiltag, der arbejder med tættere koordinering og klare snit- og samarbejdsflader mellem drift og stab. Ejerskabet for projektet ligger hos en af vores fire underdirektører, som du vil få et tæt samarbejde med. Desuden vil du skulle stå for faciliteringen af og opfølgningen på kvartalsvise workshops for relevante kontorchefer, hvor status, fremdrift og implementering drøftes. Dertil afholdes mindst to årlige temadage for medarbejdere, som du også vil skulle arrangere og eventuelt afholde. Der er brug for, at du har overblikket over projektet og sikrer koordineringen samt løbende justeringer i tæt samarbejde med kontorchefer, medarbejdere og underdirektør og med et kontinuerligt blik på implementering.

Intern facilitering og undervisning

Stillingen er desuden en intern konsulentstilling, hvor du vil blive brugt til mange forskellige typer faciliterings- og undervisningopgaver lige fra procesfacilitering i ledergrupper til tilrettelæggelse og afholdelse af undervisning af vores interne underviserkorps. Der er brug for, at du både kan udvikle den gode proces for en lille gruppe med 5 ledere om f.eks. samarbejde og teamudvikling til planlægning og afholdelse af den store temadag for 60 medarbejdere.

Som intern konsulent vil du både arbejdet tæt sammen med vores kompetenceteam og undervisere samt med et lille team, der arbejder med ledelses- og organisationsudvikling og understøtter og sparrer med vores ledere og underdirektører i hele landet omkring deres ledelse.

Udviklingsorientret med fokus på koordinering og implementering

Vi forestiller os, at du har en akademisk uddannelsesbaggrund eller på anden vis har opnået forståelse for processer. Du arbejder udviklingsmotiveret og er stærk i at få tingene til at ske i praksis, i tæt samarbejde med mange forskellige typer samarbejdspartnere i drift såvel som stab samt på både medarbejder- og ledelsesniveau. Du skal være stærk i implementering og koordinering og være vant til at arbejde i en politisk ledet organisation.

Du arbejder struktureret og tjekker detaljerne en ekstra gang, før du færdiggør en opgave. I en travl hverdag er du personen, der mestrer at bevare overblikket og roen, og derfor bliver du heller ikke skræmt af komplekse problemstillinger eller af at arbejde under tidspres. Pludselige ændringer i opgaver og prioriteringer gør blot din arbejdsdag sjovere.

Kontoret har også ansvar for den styrelsesspecifikke employer branding, hvorfor det er en fordel, hvis du har erfaring indenfor dette område.

Det er også en fordel, hvis du har erfaring med at undervise i at give feedback og implementering af feedbackkultur. I Vurderingsstyrelsen arbejder vi med fokus på anerkendende feedback.

Du må forvente en del rejseaktivitet, da vi dækker 6 forskellige adresser i Danmark og ofte afholder temadage, undervisning mm forskellige steder i landet.

HR og Implementering – dit nye kontor

Du bliver organisatorisk placeret i kontoret for HR og Implementering. Kontoret består af en kontorchef og 10 medarbejdere, og du indgår i et tæt samarbejde med dine kolleger i HR-teamet. Vi sidder i åbent kontorlandskab, deler viden og giver hinanden faglig sparring. Kontoret har en central rolle i opbygningen af den nye styrelse og har både projektopgaver og mere driftsprægede opgaver. Vi er et meget socialt kontor med en uformel omgangstone og højt humør, som vi bevarer, selvom vi har travlt.

Ansøgning og kontakt

Ansøgning, CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”søg jobbet” senest den 7. august 2019. Vi forventer at afholde samtaler i uge 33. Tiltrædelse 1. september eller hurtigst muligt derefter. Stillingen er tidsbegrænset til 31. august 2020.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Anette Munk Ebbesen på telefon 23367490 i uge 27 og 28 og fuldmægtig Majken Krogh på 72387760 i uge 31 og 32. I uge 29 og 30 holder kontoret lukket.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Der vil indgå case i rekrutteringsprocessen, og der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Dit arbejdssted bliver Ny Østergade 9-11, 4000 Roskilde.

Om Vurderingsstyrelsen

’Vi sikrer, at boligejerne får en mere retvisende og gennemskuelig ejendomsvurdering’

Vurderingsstyrelsen har til opgave at udarbejde mere retvisende og gennemskuelige offentlige vurderinger af grunde og ejendomme. Fremtidens vurderinger bliver baseret på nye og detaljerede data. Det skal sikre, at borgere og virksomheder kan have tillid til, at de bliver beskattet på et korrekt grundlag.

Vi er en arbejdsplads med mange forskellige fagligheder. De er alle i spil i dagligdagen, hvor vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø og en stærk samarbejdskultur, hvor alle trives, tager ansvar og bidrager til den fælles opgave. Vores værdier er ansvar, udsyn, faglighed og samarbejde.

Vurderingsstyrelsen er en arbejdsplads i vækst, og vi har derfor løbende brug for nye engagerede kolleger.

Læs mere om Vurderingsstyrelsen på www.vurdst.dk

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.




Vil du være med i det organisatoriske motorrum, når vi bygger en ny styrelse? Kan du arbejde udviklingsorienteret og i tæt samarbejde med alle funktioner og ledelseslag i organisationen? Så kan du blive barselsvikar for en af vores proceskonsulenter i HR og Implementering i Vurderingsstyrelsen. Vi tilbyder et job, hvor du får mulighed for at arbejde i og præge kulturen i en ny styrelse med vokseværk. Du får en høj grad af selvledelse, hvor du selv er med til at tilrettelægge og præge dine arbejdsopgaver. Vi prioriterer tæt samarbejde og sparring med dine fagligt dygtige kollegaer og giver dig mulighed for faglig og personlige udvikling. Du er både med til at udvikle og implementere processer i tæt samarbejde med mange forskellige funktioner i hele styrelsen, så du får hurtigt et stort, internt netværk. Projektudvikling, facilitering og projektledelse En af hovedopgaverne bliver at fortsætte udviklingen og faciliteringen af et organisatorisk tiltag, der arbejder med tættere koordinering og klare snit- og samarbejdsflader mellem drift og stab. Ejerskabet for projektet ligger hos en af vores fire underdirektører, som du vil få et tæt samarbejde med. Desuden vil du skulle stå for faciliteringen af og opfølgningen på kvartalsvise workshops for relevante kontorchefer, hvor status, fremdrift og implementering drøftes. Dertil afholdes mindst to årlige temadage for medarbejdere, som du også vil skulle arrangere og eventuelt afholde. Der er brug for, at du har overblikket over projektet og sikrer koordineringen samt løbende justeringer i tæt samarbejde med kontorchefer, medarbejdere og underdirektør og med et kontinuerligt blik på implementering. Intern facilitering og undervisning Stillingen er desuden en intern konsulentstilling, hvor du vil blive brugt til mange forskellige typer faciliterings- og undervisningopgaver lige fra procesfacilitering i ledergrupper til tilrettelæggelse og afholdelse af undervisning af vores interne underviserkorps. Der er brug for, at du både kan udvikle den gode proces for en lille gruppe med 5 ledere om f.eks. samarbejde og teamudvikling til planlægning og afholdelse af den store temadag for 60 medarbejdere. Som intern konsulent vil du både arbejdet tæt sammen med vores kompetenceteam og undervisere samt med et lille team, der arbejder med ledelses- og organisationsudvikling og understøtter og sparrer med vores ledere og underdirektører i hele landet omkring deres ledelse. Udviklingsorientret med fokus på koordinering og implementering Vi forestiller os, at du har en akademisk uddannelsesbaggrund eller på anden vis har opnået forståelse for processer. Du arbejder udviklingsmotiveret og er stærk i at få tingene til at ske i praksis, i tæt samarbejde med mange forskellige typer samarbejdspartnere i drift såvel som stab samt på både medarbejder- og ledelsesniveau. Du skal være stærk i implementering og koordinering og være vant til at arbejde i en politisk ledet organisation. Du arbejder struktureret og tjekker detaljerne en ekstra gang, før du færdiggør en opgave. I en travl hverdag er du personen, der mestrer at bevare overblikket og roen, og derfor bliver du heller ikke skræmt af komplekse problemstillinger eller af at arbejde under tidspres. Pludselige ændringer i opgaver og prioriteringer gør blot din arbejdsdag sjovere. Kontoret har også ansvar for den styrelsesspecifikke employer branding, hvorfor det er en fordel, hvis du har erfaring indenfor dette område. Det er også en fordel, hvis du har erfaring med at undervise i at give feedback og implementering af feedbackkultur. I Vurderingsstyrelsen arbejder vi med fokus på anerkendende feedback. Du må forvente en del rejseaktivitet, da vi dækker 6 forskellige adresser i Danmark og ofte afholder temadage, undervisning mm forskellige steder i landet. HR og Implementering dit nye kontor Du bliver organisatorisk placeret i kontoret for HR og Implementering. Kontoret består af en kontorchef og 10 medarbejdere, og du indgår i et tæt samarbejde med dine kolleger i HR-teamet. Vi sidder i åbent kontorlandskab, deler viden og giver hinanden faglig sparring. Kontoret har en central rolle i opbygningen af den nye styrelse og har både projektopgaver og mere driftsprægede opgaver. Vi er et meget socialt kontor med en uformel omgangstone og højt humør, som vi bevarer, selvom vi har travlt. Ansøgning og kontakt Ansøgning, CV og eksamensbevis bedes sendt via linket søg jobbet senest den 7. august 2019. Vi forventer at afholde samtaler i uge 33. Tiltrædelse 1. september eller hurtigst muligt derefter. Stillingen er tidsbegrænset til 31. august 2020. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Anette Munk Ebbesen på telefon 23367490 i uge 27 og 28 og fuldmægtig Majken Krogh på 72387760 i uge 31 og 32. I uge 29 og 30 holder kontoret lukket. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Der vil indgå case i rekrutteringsprocessen, og der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Dit arbejdssted bliver Ny Østergade 9-11, 4000 Roskilde. Om Vurderingsstyrelsen Vi sikrer, at boligejerne får en mere retvisende og gennemskuelig ejendomsvurdering Vurderingsstyrelsen har til opgave at udarbejde mere retvisende og gennemskuelige offentlige vurderinger af grunde og ejendomme. Fremtidens vurderinger bliver baseret på nye og detaljerede data. Det skal sikre, at borgere og virksomheder kan have tillid til, at de bliver beskattet på et korrekt grundlag. Vi er en arbejdsplads med mange forskellige fagligheder. De er alle i spil i dagligdagen, hvor vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø og en stærk samarbejdskultur, hvor alle trives, tager ansvar og bidrager til den fælles opgave. Vores værdier er ansvar, udsyn, faglighed og samarbejde. Vurderingsstyrelsen er en arbejdsplads i vækst, og vi har derfor løbende brug for nye engagerede kolleger. Læs mere om Vurderingsstyrelsen på www.vurdst.dk Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11jobnet01888e27100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-07T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=123845&DepartmentId=9410&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3554615Skatteforvaltningen, Roskilde, Ny Østergade11Ny Østergade 7 - 114000RoskildeDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset784694JobNet5010997501099710027-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=01888e27https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=01888e27https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=01888e27&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=01888e27&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/10.jpgEr du struktureret? Hos Skatteforvaltningen, Roskilde, Ny Østergade søger vi en dygtig Akademisk medarbejder, der udviser selvstændighed.12008971Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration362154479noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330052104Presse- og kommunikationsmedarbejder til ledelsessekretariatet i VurderingsstyrelsenRobot Vi søger en presse- og kommunikationsmedarbejder, der motiveres af at håndtere dag-til-dag henvendelser fra pressen samtidig med, at du har fingeren på pulsen og rådgiver ledere i kommunikationssituationer på et fagområde, der har bevågenhed i medierne og hos borgere og virksomheder. Hvis du kan nikke ja hertil, så er jobbet Vurderingsstyrelsens ledelsessekretariat i Roskilde noget for dig. Dine nye opgaver Du vil blive en del af Vurderingsstyrelsens ledelsessekretariat, der understøtter topledelsen ved at koordinere og sætte strategisk retning på tværs, samt sikre at Folketingets, ministerens og ledelsens beslutninger når ud i hele organisationen. Endelig sikrer kontoret tværgående beslutningsoplæg til minister, departement og topledelse samt koordinationen med de øvrige institutioner i og uden for Skatteministeriets ressort. Selvom din præcise opgaveportefølje vil blive fastlagt efter dine kompetencer, vil du komme til at: håndtere de daglige pressehenvendelser fra journalister og andre eksterne interessenter, herunder bidrage til dækningen af pressetelefon og postkasser mv. hjælpe og rådgive medarbejdere og ledelse i Vurderingsstyrelsen om spørgsmål og håndtering af pressen udarbejde pressemeddelelser, beredskaber samt øvrige bidrag til den eksterne kommunikation samarbejde med såvel interne som eksterne interessenter om kommunikationstiltag, kampagner og lignende. overvåge mediernes dækning af skatteområdet og agere proaktivt ud fra mediebilledet løbende forbedre pressehåndteringen og understøtte et godt samarbejde med Vurderingsstyrelsens omverden Du vil løse opgaverne i samarbejde med en kollega og en chef, der samarbejder tæt med styrelsens direktør og Skatteministeriets departement i øvrigt. Din profil Der er ikke en entydig uddannelses- og erfaringsprofil til stillingen. Vi forestiller os dog, at du har en relevant videregående uddannelse med indsigt i kommunikation og politik, fx som journalist, cand.comm., cand.scient.pol. eller lignende. Du skal trives med mange og forskelligartede opgaver, hvor de færreste dage ligner hinanden, og du skal være klar på at tage selvstændigt ansvar inden for et bredt felt af opgaver. Derudover forventer vi, at du har et stort kendskab til journalistik og kommunikation i praksis, formentlig fra nogle års ansættelse hos større medier, andre offentlige eller private virksomheder, kommunikationsbureauer eller lignende. Endeligt forudsætter stillingen, at du har politisk flair og gode samarbejdsevner med henblik på at indgå i et kontor, hvor opgaverne er mange, men hvor ambitionerne, humøret og opbakningen om hinanden tilsvarende er høje. Ansøgning og kontakt Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via linket søg stillingen senest den 7. august 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 33-34. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du i perioden fra d. 1-5. juli og 24. juli og frem velkommen til at kontakte kontorchef i ledelsessekretariatet, Steffen Uglvig Jensen på 7237 0428 eller suj@vurdst.dk. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Som følge af stillingens krav til fleksibilitet vil der kunne forhandles et funktionstillæg til stilling. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Din arbejdsplads er placeret i Ny Østergade 9-11, 4000 Roskilde. Forud for ansættelse indhentes straffeattest, og du kan forvente et testforløb efter 1. interview. Tiltrædelse er snarest muligt. Om Vurderingsstyrelsen Vi sikrer, at boligejerne får en mere retvisende og gennemskuelig ejendomsvurdering Vurderingsstyrelsen har til opgave at udarbejde mere retvisende og gennemskuelige offentlige vurderinger af grunde og ejendomme. Fremtidens vurderinger bliver baseret på nye og detaljerede data. Det skal sikre, at borgere og virksomheder kan have tillid til, at de bliver beskattet på et korrekt grundlag. Vi er en arbejdsplads med mange forskellige fagligheder. De er alle i spil i dagligdagen, hvor vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø og en stærk samarbejdskultur, hvor alle trives, tager ansvar og bidrager til den fælles opgave. Vores værdier er ansvar, udsyn, faglighed og samarbejde. Vurderingsstyrelsen er en arbejdsplads i vækst, og vi har derfor løbende brug for nye engagerede kolleger. Læs mere om Vurderingsstyrelsen på www.vurdst.dk. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Vi søger en presse- og kommunikationsmedarbejder, der motiveres af at håndtere dag-til-dag henvendelser fra pressen samtidig med, at du har fingeren på pulsen og rådgiver ledere i kommunikationssituationer på et fagområde, der har bevågenhed i medierne og hos borgere og virksomheder. Hvis du kan nikke ja hertil, så er jobbet Vurderingsstyrelsens ledelsessekretariat i Roskilde noget for dig.

Dine nye opgaver
Du vil blive en del af Vurderingsstyrelsens ledelsessekretariat, der understøtter topledelsen ved at koordinere og sætte strategisk retning på tværs, samt sikre at Folketingets, ministerens og ledelsens beslutninger når ud i hele organisationen. Endelig sikrer kontoret tværgående beslutningsoplæg til minister, departement og topledelse samt koordinationen med de øvrige institutioner i og uden for Skatteministeriets ressort.

Selvom din præcise opgaveportefølje vil blive fastlagt efter dine kompetencer, vil du komme til at:

  • håndtere de daglige pressehenvendelser fra journalister og andre eksterne interessenter, herunder bidrage til dækningen af pressetelefon og postkasser mv.
  • hjælpe og rådgive medarbejdere og ledelse i Vurderingsstyrelsen om spørgsmål og håndtering af pressen
  • udarbejde pressemeddelelser, beredskaber samt øvrige bidrag til den eksterne kommunikation
  • samarbejde med såvel interne som eksterne interessenter om kommunikationstiltag, kampagner og lignende.
  • overvåge mediernes dækning af skatteområdet og agere proaktivt ud fra mediebilledet
  • løbende forbedre pressehåndteringen og understøtte et godt samarbejde med Vurderingsstyrelsens omverden


Du vil løse opgaverne i samarbejde med en kollega og en chef, der samarbejder tæt med styrelsens direktør og Skatteministeriets departement i øvrigt.

Din profil
Der er ikke en entydig uddannelses- og erfaringsprofil til stillingen. Vi forestiller os dog, at du har en relevant videregående uddannelse med indsigt i kommunikation og politik, fx som journalist, cand.comm., cand.scient.pol. eller lignende.

Du skal trives med mange og forskelligartede opgaver, hvor de færreste dage ligner hinanden, og du skal være klar på at tage selvstændigt ansvar inden for et bredt felt af opgaver.

Derudover forventer vi, at du har et stort kendskab til journalistik og kommunikation i praksis, formentlig fra nogle års ansættelse hos større medier, andre offentlige eller private virksomheder, kommunikationsbureauer eller lignende.

Endeligt forudsætter stillingen, at du har politisk flair og gode samarbejdsevner med henblik på at indgå i et kontor, hvor opgaverne er mange, men hvor ambitionerne, humøret og opbakningen om hinanden tilsvarende er høje.

Ansøgning og kontakt
Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via linket ’søg stillingen’ senest den 7. august 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 33-34.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du i perioden fra d. 1-5. juli og 24. juli og frem velkommen til at kontakte kontorchef i ledelsessekretariatet, Steffen Uglvig Jensen på 7237 0428 eller suj@vurdst.dk.

Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Som følge af stillingens krav til fleksibilitet vil der kunne forhandles et funktionstillæg til stilling. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Din arbejdsplads er placeret i Ny Østergade 9-11, 4000 Roskilde.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest, og du kan forvente et testforløb efter 1. interview.

Tiltrædelse er snarest muligt.

Om Vurderingsstyrelsen
’Vi sikrer, at boligejerne får en mere retvisende og gennemskuelig ejendomsvurdering’

Vurderingsstyrelsen har til opgave at udarbejde mere retvisende og gennemskuelige offentlige vurderinger af grunde og ejendomme. Fremtidens vurderinger bliver baseret på nye og detaljerede data. Det skal sikre, at borgere og virksomheder kan have tillid til, at de bliver beskattet på et korrekt grundlag.

Vi er en arbejdsplads med mange forskellige fagligheder. De er alle i spil i dagligdagen, hvor vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø og en stærk samarbejdskultur, hvor alle trives, tager ansvar og bidrager til den fælles opgave. Vores værdier er ansvar, udsyn, faglighed og samarbejde.

Vurderingsstyrelsen er en arbejdsplads i vækst, og vi har derfor løbende brug for nye engagerede kolleger.

Læs mere om Vurderingsstyrelsen på www.vurdst.dk.

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skatteforvaltningen, Roskilde, Ny ØstergadeRoskilde2019-07-01T00:00:002019-08-07T00:00:00
330062439Vil du være vores nye internationale ambassadør?Robot Zealand udbyder uddannelser på dansk og engelsk, og vi har både danske og internationale studerende. Zealand har som mål at øge antallet af studerende, der tager på studieophold eller praktik i udlandet. Vi søger en udadvendt, selvstændig og struktureret international ambassadør til vores afdeling i Roskilde, hvis primære opgave er at hjælpe flere af vores studerende afsted på studieophold eller praktik i udlandet. En anden opgave er at understøtte udenlandske studerende, der ønsker at komme på udvekslingsophold hos os. Endvidere vil vores internationale ambassadør have fokus på international udveksling af vores medarbejdere. Se vores video om udveksling https: m.youtube.com watch?v qVIIqqS8VPM Om jobbet Dine opgaver - udgående mobilitet At sikre at vores strategi, mål og handlingsplaner vedr. udgående mobilitet bliver opfyldt.Aktivt at markedsføre studieophold i udlandet over for vores studerende både danske og internationale.At vejlede de studerende før, under og efter udlandsopholdet og varetage administrative opgaver i den forbindelse, herunder sikre at al dokumentation bliver udført korrekt.At vejlede de studerende i forhold til at finde kurser hos vores internationale partnere, der er i overensstemmelse med studieordningen og det semester, som de ellers skulle have fulgt hos os.At hjælpe og vejlede kolleger, der påtænker international udveksling i en virksomhed eller i en uddannelsesinstitution. Dine opgaver - indgående mobilitet At sikre at vores strategi, mål og handlingsplaner vedr. indgående mobilitet bliver opfyldt.At hjælpe de indgående udvekslingsstuderende i samarbejde med vores centrale internationale afdeling og de faglige miljøer så de kommer ind på det rigtige semester på en uddannelse hos os, der er i overensstemmelse med den uddannelse de kommer fra.At varetage administrative opgaver vedr. indgående studerede og sikre at al dokumentation er i orden. Vi tilbyder en spændende stilling i en dynamisk organisation. Den internationale ambassadør vil få et tæt samarbejde med en bred vifte af kolleger og stor kontakt til både danske og internationale studerende samt vores partnere i udlandet. Stillingen er forankret i den lokale studieservice, som også omfatter studievejledningen. I Roskilde udbyder vi uddannelser ind for tre fagområder: It, det merkantile og det fødevaretekniske. Du kommer til at arbejde i vores nye studiemiljø. Et helt nyt og moderne bygningskompleks, beliggende centralt i Roskilde i naturskønne omgivelser. Din Profil Vi forventer, at du Har en akademisk uddannelse, gerne med en international orientering.Har praktisk erfaring med internationalisering, og at du er god til at håndtere forskellige nationaliteter og kulturer. Vi ser gerne, at du selv har studeret i udlandet.Er nytænkende og initiativrig og har interesse og engagement i at sikre og udvikle vores internationale aktiviteter.Trives med både udadvendte og administrative opgaver. Kendskab til Erasmus programmet vil være en fordel.Har fokus på opfyldelse af vores strategi, succeskriterier og måltal på udvekslingsområdet.Kan arbejde selvstændigt og målrettet samtidig med, at der er mange bolde i luften .Er udadvendt, imødekommende og serviceorienteret.Er god til at samarbejde på tværs af faggrupper og nationaliteter.Har gode kommunikative evner, skriftligt og mundtligt på både dansk og engelsk. Praktiske oplysninger Ansættelsen er på fuldtid og sker i henhold til gældende overenskomst med Finansministeriet. Send din ansøgning med cv, kopi af uddannelsesbevis samt anden relevant dokumentation via linket nedenfor. Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt og senest 1. oktober 2019. Vi inviterer til samtale løbende, så søg allerede i dag og senest mandag den 26. august 2019 kl. 12.00 Arbejdsstedet er Zealand Sjællands Erhvervsakademi, Maglegårdsvej 2, 4000 Roskilde. Spørgsmål til stillingen kan rettes til akademichef Peter Schwalbe på tlf. 5076 2668 eller mail pesc@zealand.dk (holder ferie i uge 30-32) eller studievejleder Inge Kjær på tlf. 5076 2630 eller mail inkj@zealand.dk (holder ferie i uge 29-31). Bliv en del af Zealand På Zealand uddanner vi til job i erhvervslivet, med fokus på at forene teori og praksis i tæt samarbejde med regionens virksomheder. Hos os er det passionen for samarbejde og faglighed, der driver værket. Vi uddanner og former ambitiøse og professionelle praktikere, som bidrager til vækst i erhvervslivet. Zealand har afdelinger i fem byer i Region Sjælland. Læs mere på Zealand.dk Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset personlig baggrund til at søge vores ledige stillinger.

Zealand udbyder uddannelser på dansk og engelsk, og vi har både danske og internationale studerende. Zealand har som mål at øge antallet af studerende, der tager på studieophold eller praktik i udlandet. 

Vi søger en udadvendt, selvstændig og struktureret international ambassadør til vores afdeling i Roskilde, hvis primære opgave er at hjælpe flere af vores studerende afsted på studieophold eller praktik i udlandet. En anden opgave er at understøtte udenlandske studerende, der ønsker at komme på udvekslingsophold hos os. Endvidere vil vores internationale ambassadør have fokus på international udveksling af vores medarbejdere. Se vores video om udveksling https://m.youtube.com/watch?v=qVIIqqS8VPM

Om jobbet

Dine opgaver -  udgående mobilitet

  • At sikre at vores strategi, mål og handlingsplaner vedr. udgående mobilitet bliver opfyldt.
  • Aktivt at markedsføre studieophold i udlandet over for vores studerende – både danske og internationale.
  • At vejlede de studerende før, under og efter udlandsopholdet og varetage administrative opgaver i den forbindelse, herunder sikre at al dokumentation bliver udført korrekt.
  • At vejlede de studerende i forhold til at finde kurser hos vores internationale partnere, der er i overensstemmelse med studieordningen og det semester, som de ellers skulle have fulgt hos os.
  • At hjælpe og vejlede kolleger, der påtænker international udveksling i en virksomhed eller i en uddannelsesinstitution.

Dine opgaver -  indgående mobilitet 

  • At sikre at vores strategi, mål og handlingsplaner vedr. indgående mobilitet bliver opfyldt.
  • At hjælpe de indgående udvekslingsstuderende – i samarbejde med vores centrale internationale afdeling og de faglige miljøer – så de kommer ind på det rigtige semester på en uddannelse hos os, der er i overensstemmelse med den uddannelse de kommer fra.
  • At varetage administrative opgaver vedr. indgående studerede og sikre at al dokumentation er i orden.

Vi tilbyder en spændende stilling i en dynamisk organisation. Den internationale ambassadør vil få et tæt samarbejde med en bred vifte af kolleger og stor kontakt til både danske og internationale studerende samt vores partnere i udlandet. Stillingen er forankret i den lokale studieservice, som også omfatter studievejledningen.

I Roskilde udbyder vi uddannelser ind for tre fagområder: It, det merkantile og det fødevaretekniske. Du kommer til at arbejde i vores nye studiemiljø. Et helt nyt og moderne bygningskompleks, beliggende centralt i Roskilde i naturskønne omgivelser.

Din Profil

Vi forventer, at du

  • Har en akademisk uddannelse, gerne med en international orientering.
  • Har praktisk erfaring med internationalisering, og at du er god til at håndtere forskellige nationaliteter og kulturer. Vi ser gerne, at du selv har studeret i udlandet.
  • Er nytænkende og initiativrig og har interesse og engagement i at sikre og udvikle vores internationale aktiviteter.
  • Trives med både udadvendte og administrative opgaver. Kendskab til Erasmus + programmet vil være en fordel.
  • Har fokus på opfyldelse af vores strategi, succeskriterier og måltal på udvekslingsområdet.
  • Kan arbejde selvstændigt og målrettet samtidig med, at der er mange ”bolde i luften”.
  • Er udadvendt, imødekommende og serviceorienteret.
  • Er god til at samarbejde på tværs af faggrupper og nationaliteter.
  • Har gode kommunikative evner, skriftligt og mundtligt på både dansk og engelsk.

Praktiske oplysninger

Ansættelsen er på fuldtid og sker i henhold til gældende overenskomst med Finansministeriet.

Send din ansøgning med cv, kopi af uddannelsesbevis samt anden relevant dokumentation via linket nedenfor.

Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt og senest 1. oktober 2019. Vi inviterer til samtale løbende, så søg allerede i dag og senest mandag den 26. august 2019 kl. 12.00

Arbejdsstedet er Zealand – Sjællands Erhvervsakademi, Maglegårdsvej 2, 4000 Roskilde.

Spørgsmål til stillingen kan rettes til akademichef Peter Schwalbe på tlf. 5076 2668 eller mail pesc@zealand.dk (holder ferie i uge 30-32) eller studievejleder Inge Kjær på tlf. 5076 2630 eller mail inkj@zealand.dk (holder ferie i uge 29-31).

Bliv en del af Zealand

På Zealand uddanner vi til job i erhvervslivet, med fokus på at forene teori og praksis i tæt samarbejde med regionens virksomheder.

Hos os er det passionen for samarbejde og faglighed, der driver værket. Vi uddanner og former ambitiøse og professionelle praktikere, som bidrager til vækst i erhvervslivet.

Zealand har afdelinger i fem byer i Region Sjælland. Læs mere på Zealand.dk

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset personlig baggrund til at søge vores ledige stillinger.

Zealand - Sjællands ErhvervsakademiRoskilde2019-07-22T00:00:002019-08-26T00:00:00
330061357Løntilskudsstilling - Akademiker med interesse for beskæftigelsespolitik og organisationsudviklingRobot Inden du søger dette job, skal du undersøge, om du er berettiget til at få et job med løntilskud. Hvis du er i tvivl, skal du kontakte dit lokale Jobcenter. Hvis du er blevet henvist til en af Jobcentrets samarbejdspartnere, er det dem, som du skal spørge. Din arbejdsgiver skal have jobbet godkendt skriftligt af Jobcentret, inden du påbegynder en ansættelse med løntilskud. Har du lyst til at få erfaring med at arbejde i spændingsfeltet mellem stat og kommuner? Og kan du lide at arbejde med intern organisationsudvikling? Så har vi en spændende løntilskudsstilling i Arbejdsmarkedskontor Øst i Roskilde. Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked I Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering har vi ansvar for at skabe det bedst mulige grundlag for et sundt, dynamisk og effektivt arbejdsmarked, hvor flest mulige har job eller uddanner sig, og hvor virksomheder på alle niveauer har adgang til de medarbejdere de har brug for ufaglærte, faglærte, eller højt specialiserede vidensmedarbejdere. Som en del af Beskæftigelsesministeriet, er Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne små. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger. Du kan læse mere om os på www.star.dk. Understøtning og opfølgning på beskæftigelsesindsatsen samt organisationsudvikling Er det noget for dig? Så har du nu muligheden for at blive en del af Arbejdsmarkedskontor Øst, som er ansvarlig for understøtning og opfølgning på kommunernes beskæftigelsesindsats, sekretariatsbetjening af tre regionale arbejdsmarkedsråd, koordinering af voksen- og efteruddannelsesindsatsen for ledige og beskæftigede samt koordinering af det regionale landsdækkende virksomhedssamarbejde. Arbejdsmarkedskontor Øst er fysisk placeret i Roskilde. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte: • Medvirke til indførelsen af tavlemøder og tavlestyring i kontoret (intern organisationsudvikling) • Hjælpe og understøtte kontorets medarbejdere med deres opgaver, herunder bl.a. o Understøtte jobcentrene i deres beskæftigelsesindsats o Etablering af Voksen- og efteruddannelsesforløb o Samarbejde med virksomheder om rekruttering af arbejdskraft o Betjening af de tre regionale arbejdsmarkedsråd Bliv vores nye kollega Vi forestiller os, at du: • har en samfundsvidenskabelig uddannelse fx cand.scient.pol., cand.scient.adm. eller lignende • har erfaring med at arbejde med tal og data • har interesse for beskæftigelsesområdet • er god til at formidle komplekst materiale kort og let forståeligt • er god til processtyring og har fokus på at inddrage relevante aktører • kan samarbejde og befinder dig godt i teamsamarbejde • har erfaring med intern organisationsudvikling Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er en løntilskudsstilling. Ansættelse med løntilskud er for ledige med ret til at blive aktiveret ifølge lovbekendtgørelse nr. 1342 af 21. november 2016 om en aktiv beskæftigelsesindsat. Tal eventuelt med dit Jobcenter eller anden aktør for at afklare, om du er berettiget til at blive ansat med løntilskud. Du ansættes som fuldmægtig efter overenskomsten for akademikere i staten. Lønnen fastsættes i henhold til lovbekendtgørelse nr. 1342 af 21. november 2016 om en aktiv beskæftigelsesindsats med senere ændringer, du oppebærer din nuværende ydelse mens du er i løntilskud, samt arbejdsgiversbetalt pension. Din ugentlige arbejdstid fastsættes med udgangspunkt i din ydelse. Dit daglige arbejdssted er Arbejdsmarkedskontor Øst, ny Østergade 9, 4000 Roskilde. Vi vil gerne have, at du starter hurtigst muligt og senest den 1. september 2019. Spørgsmål og ansøgning Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte Arbejdsmarkedschef Susanne Hansen på tlf. 72 22 34 06 eller specialkonsulent Steen Bach Pallesen på tlf. 72 22 34 69. Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte ekspeditionssekretær Christina Athena Bertolis i Koncern HR på tlf.nr. 72 20 52 55. Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer senest tirsdag den 6. august 2019.Inden du søger dette job, skal du undersøge, om du er berettiget til at få et job med løntilskud. Hvis du er i tvivl, skal du kontakte dit lokale Jobcenter. Hvis du er blevet henvist til en af Jobcentrets samarbejdspartnere, er det dem, som du skal spørge. Din arbejdsgiver skal have jobbet godkendt skriftligt af Jobcentret, inden du påbegynder en ansættelse med løntilskud.

Har du lyst til at få erfaring med at arbejde i spændingsfeltet mellem stat og kommuner? Og kan du lide at arbejde med intern organisationsudvikling? Så har vi en spændende løntilskudsstilling i Arbejdsmarkedskontor Øst i Roskilde.
 
Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked
I Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering har vi ansvar for at skabe det bedst mulige grundlag for et sundt, dynamisk og effektivt arbejdsmarked, hvor flest mulige har job eller uddanner sig, og hvor virksomheder på alle niveauer har adgang til de medarbejdere de har brug for – ufaglærte, faglærte, eller højt specialiserede vidensmedarbejdere.

Som en del af Beskæftigelsesministeriet, er Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne små. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger.

Du kan læse mere om os på www.star.dk.

Understøtning og opfølgning på beskæftigelsesindsatsen samt organisationsudvikling
Er det noget for dig? Så har du nu muligheden for at blive en del af Arbejdsmarkedskontor Øst, som er ansvarlig for understøtning og opfølgning på kommunernes beskæftigelsesindsats, sekretariatsbetjening af tre regionale arbejdsmarkedsråd, koordinering af voksen- og efteruddannelsesindsatsen for ledige og beskæftigede samt koordinering af det regionale/landsdækkende virksomhedssamarbejde.
Arbejdsmarkedskontor Øst er fysisk placeret i Roskilde.
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte:

•    Medvirke til indførelsen af tavlemøder og tavlestyring i kontoret (intern organisationsudvikling)
•    Hjælpe og understøtte kontorets medarbejdere med deres opgaver, herunder bl.a.
o    Understøtte jobcentrene i deres beskæftigelsesindsats
o    Etablering af Voksen- og efteruddannelsesforløb
o    Samarbejde med virksomheder om rekruttering af arbejdskraft
o    Betjening af de tre regionale arbejdsmarkedsråd

Bliv vores nye kollega
Vi forestiller os, at du:
•    har en samfundsvidenskabelig uddannelse fx cand.scient.pol., cand.scient.adm. eller lignende
•    har erfaring med at arbejde med tal og data
•    har interesse for beskæftigelsesområdet
•    er god til at formidle komplekst materiale kort og let forståeligt
•    er god til processtyring og har fokus på at inddrage relevante aktører
•    kan samarbejde og befinder dig godt i teamsamarbejde
•    har erfaring med intern organisationsudvikling
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en løntilskudsstilling. Ansættelse med løntilskud er for ledige med ret til at blive aktiveret ifølge lovbekendtgørelse nr. 1342 af 21. november 2016 om en aktiv beskæftigelsesindsat. Tal eventuelt med dit Jobcenter eller anden aktør for at afklare, om du er berettiget til at blive ansat med løntilskud.
 
Du ansættes som fuldmægtig efter overenskomsten for akademikere i staten.
 
Lønnen fastsættes i henhold til lovbekendtgørelse nr. 1342 af 21. november 2016 om en aktiv beskæftigelsesindsats med senere ændringer, du oppebærer din nuværende ydelse mens du er i løntilskud, samt arbejdsgiversbetalt pension.
 
Din ugentlige arbejdstid fastsættes med udgangspunkt i din ydelse.
 
Dit daglige arbejdssted er Arbejdsmarkedskontor Øst, ny Østergade 9, 4000 Roskilde.
 
Vi vil gerne have, at du starter hurtigst muligt og senest den 1. september 2019.
 
Spørgsmål og ansøgning
Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte Arbejdsmarkedschef Susanne Hansen på tlf. 72 22 34 06 eller specialkonsulent Steen Bach Pallesen på tlf. 72 22 34 69.
 
Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte ekspeditionssekretær Christina Athena Bertolis i Koncern HR på tlf.nr. 72 20 52 55.
 
Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.
 
Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer senest tirsdag den 6. august 2019.

Arbejdsmarkedskontor ØstRoskilde2019-07-17T00:00:002019-08-06T00:00:00
330054421Vurderingsstyrelsen søger fuldmægtig til Økonomistyring - gerne nyuddannetRobot Har du lyst til og interesse for økonomistyring, og kunne du tænke dig, at være med til at organisere og drive den centrale økonomistyring i statsligt regi? Så vil vi gerne have dig med i kontoret Økonomi og IT-koordination i Vurderingsstyrelsen. Til vores kontor Økonomi og IT-koordination søger vi en fuldmægtig, der kan indgå i vores økonomiteam. Som økonomimedarbejder i økonomiteamet vil du få fire dygtige og rutinerede kollegaer, der har godt styr på styrelsens aktiviteter og økonomi, og som glæder sig til at hjælpe dig i gang, og sikre at du får et godt greb om hvad økonomistyring er i en styrelse i Skatteforvaltningen. Økonomistyring og budgetter Økonomiteamet i Vurderingsstyrelsen har ansvaret for al udarbejdelse af budgetter og økonomistyring i Vurderingsstyrelsen. Teamet indgår derfor i tæt dialog med styrelsens direktion, styrelsens driftsenheder og departementet om den økonomiske udmøntning og styring af de aktiviteter som styrelsen er ansvarlig for. I den sammenhæng forventer vi at du skal bidrage til at: sikre økonomisk månedsopfølgning i styrelsen sikre fortsat systematiske rutiner omkring vores lønsumsstyring udarbejde bidrag til finanslovsarbejdet og de opfølgninger der knytter sig til denne forskellig ad hoc opgaver knyttet til økonomifunktionerne Faglighed og holdånd Vi lægger vægt på, at du har en god og solid faglighed, som du er interesseret i at omsætte til konkrete resultater og leverancer i vores styrelse. Vi forventer, at du er nyuddannet eller nyere på arbejdsmarkedet, og vi ser frem til at kunne lære fra os samtidigt med, at du kan bidrage til ny inspiration i vores team. Vi forestiller os at du har en uddannelse som cand.oecon., cand.merc., cand.pol. eller lignende med en stærk økonomisk faglighed. Helt konkret forventer vi, at: du har stærke samarbejdsevner og forstår at vores arbejde og succes er baseret på en holdindsats du er stærk i Microsoft Ofiice især Excel og har let ved at tilegne dig systemkendskab (SAP og lignende) du har gode formuleringsevner og skriver hurtigt, klart og sikkert du har flair for tal og interesse i at dyrke data du har ambitioner og gerne vil lære økonomistyring i statsligt regi Hvis du synes at ovenstående rammer dig og hvis du har lyst til at være med i en virksomhed, hvor vi, sammen med vores kollegaer står overfor en kæmpestor og spændende opgave med at implementere nye ejendomsvurderinger i Danmark, så skal du sende os din ansøgning og CV. Ansøgning og kontakt Ansøgning, CV og eksamensbevis bedes sendt via linket søg jobbet senest den 29. juli 2019. Tiltrædelse 1. oktober 2019. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Johnny Madsen på telefon 72371137 indtil 11. juli og eller kontorchef Hans Jølver Larsen på telefon 72373570. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Der vil være to samtalerunder, og der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Dit arbejdssted bliver Ny Østergade 9, 4000 Roskilde. Om Vurderingsstyrelsen Vi sikrer, at boligejerne får en mere retvisende og gennemskuelig ejendomsvurdering Vurderingsstyrelsen har til opgave at udarbejde mere retvisende og gennemskuelige offentlige vurderinger af grunde og ejendomme. Fremtidens vurderinger bliver baseret på nye og detaljerede data. Det skal sikre, at borgere og virksomheder kan have tillid til, at de bliver beskattet på et korrekt grundlag. Vi er en arbejdsplads med mange forskellige fagligheder. De er alle i spil i dagligdagen, hvor vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø og en stærk samarbejdskultur, hvor alle trives, tager ansvar og bidrager til den fælles opgave. Vores værdier er ansvar, udsyn, faglighed og samarbejde. Vurderingsstyrelsen er en arbejdsplads i vækst, og vi har derfor løbende brug for nye engagerede kolleger. Læs mere om Vurderingsstyrelsen på www.vurdst.dk Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Har du lyst til og interesse for økonomistyring, og kunne du tænke dig, at være med til at organisere og drive den centrale økonomistyring i statsligt regi? Så vil vi gerne have dig med i kontoret Økonomi og IT-koordination i Vurderingsstyrelsen.

Til vores kontor Økonomi og IT-koordination søger vi en fuldmægtig, der kan indgå i vores økonomiteam. Som økonomimedarbejder i økonomiteamet vil du få fire dygtige og rutinerede kollegaer, der har godt styr på styrelsens aktiviteter og økonomi, og som glæder sig til at hjælpe dig i gang, og sikre at du får et godt greb om hvad økonomistyring er i en styrelse i Skatteforvaltningen.



Økonomistyring og budgetter

Økonomiteamet i Vurderingsstyrelsen har ansvaret for al udarbejdelse af budgetter og økonomistyring i Vurderingsstyrelsen. Teamet indgår derfor i tæt dialog med styrelsens direktion, styrelsens driftsenheder og departementet om den økonomiske udmøntning og styring af de aktiviteter som styrelsen er ansvarlig for.

I den sammenhæng forventer vi at du skal bidrage til at:

  • sikre økonomisk månedsopfølgning i styrelsen
  • sikre fortsat systematiske rutiner omkring vores lønsumsstyring
  • udarbejde bidrag til finanslovsarbejdet og de opfølgninger der knytter sig til denne
  • forskellig ad hoc opgaver knyttet til økonomifunktionerne


Faglighed og holdånd

Vi lægger vægt på, at du har en god og solid faglighed, som du er interesseret i at omsætte til konkrete resultater og leverancer i vores styrelse. Vi forventer, at du er nyuddannet eller ”nyere” på arbejdsmarkedet, og vi ser frem til at kunne lære fra os samtidigt med, at du kan bidrage til ny inspiration i vores team. Vi forestiller os at du har en uddannelse som cand.oecon., cand.merc., cand.pol. eller lignende med en stærk økonomisk faglighed.

Helt konkret forventer vi, at:

  • du har stærke samarbejdsevner og forstår at vores arbejde og succes er baseret på en holdindsats
  • du er stærk i Microsoft Ofiice – især Excel og har let ved at tilegne dig systemkendskab (SAP og lignende)
  • du har gode formuleringsevner og skriver hurtigt, klart og sikkert
  • du har flair for tal og interesse i at dyrke data
  • du har ambitioner og gerne vil lære økonomistyring i statsligt regi


Hvis du synes at ovenstående rammer dig og hvis du har lyst til at være med i en virksomhed, hvor vi, sammen med vores kollegaer står overfor en kæmpestor og spændende opgave med at implementere nye ejendomsvurderinger i Danmark, så skal du sende os din ansøgning og CV.



Ansøgning og kontakt

Ansøgning, CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”søg jobbet” senest den 29. juli 2019. Tiltrædelse 1. oktober 2019.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Johnny Madsen på telefon 72371137 indtil 11. juli og eller kontorchef Hans Jølver Larsen på telefon 72373570.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Der vil være to samtalerunder, og der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Dit arbejdssted bliver Ny Østergade 9, 4000 Roskilde.



Om Vurderingsstyrelsen

’Vi sikrer, at boligejerne får en mere retvisende og gennemskuelig ejendomsvurdering’

Vurderingsstyrelsen har til opgave at udarbejde mere retvisende og gennemskuelige offentlige vurderinger af grunde og ejendomme. Fremtidens vurderinger bliver baseret på nye og detaljerede data. Det skal sikre, at borgere og virksomheder kan have tillid til, at de bliver beskattet på et korrekt grundlag.

Vi er en arbejdsplads med mange forskellige fagligheder. De er alle i spil i dagligdagen, hvor vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø og en stærk samarbejdskultur, hvor alle trives, tager ansvar og bidrager til den fælles opgave. Vores værdier er ansvar, udsyn, faglighed og samarbejde.

Vurderingsstyrelsen er en arbejdsplads i vækst, og vi har derfor løbende brug for nye engagerede kolleger.

Læs mere om Vurderingsstyrelsen på www.vurdst.dk

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skatteforvaltningen, Roskilde, Ny ØstergadeRoskilde2019-07-05T00:00:002019-07-29T00:00:00
330052115Vil du være med til at implementere anvendelsen af geodata og geografiske analyser i det nye ejendomsvurderingssystemRobot Har du solide geodata-analytiske kompetencer, og interesserer du dig for anvendelse af geodata i en ny kontekst? Kan du samtidig opsamle og omsætte behov for geografiske analyser og værktøjer til nye metoder og funktionaliteter og lide at formidle anvendelsen af geodata? Det er ikke nogen lille opgave, vi er blevet stillet: Vi skal udvikle et nyt offentligt ejendomsvurderingssystem. Første del af systemet er taget i brug, men den store udrulning sker i 2020, hvor alle ejerboliger skal vurderes. Det nye ejendomsvurderingssystem baseres i høj grad på data, herunder rigtig mange forskelligartede geografiske data, der spiller en central rolle i vurderingen og den manuelle sagsbehandling. Det betyder, at vi i styrelsen skal øge vores kompetencer inden for anvendelsen af geodata, geografiske analyser og specialiseret sagsbehandling, der tager udgangspunkt i geodata. Du vil starte tæt på udviklings- og implementeringsarbejdet af det nyudviklede WebGIS-system, nye gadefoto- og skråfotoapplikationer og især anvendelse og opsætning af QGIS, der pt. pågår i Implementeringscenter for Ejendomsvurderinger (ICE) i Udvikling- og Forenklingsstyrelsen. Om jobbet som geodata-analytiker og geoformidler Du vil blive ansat i kontoret Data & Modeller, hvor du vil få en væsentlig rolle i at implementere og videreudvikle anvendelsen af geodata og geografiske analyser i de kommende vurderinger for ejerboliger, erhvervsejendomme samt skov- og landbrug. Som vores geodata-analytiker vil du være med til at opbygge, udvikle og understøtte anvendelsen af geodata og geografiske analyser i det nye vurderingssystem. Du vil indgå i et nyt dynamisk team, der skal understøtte den manuelle sagsbehandling såvel som de nye ejendomsvurderingsmodeller. Der er tale om en unik opgave, hvor du er med til at sikre succesfuld færdiggørelse af det fremtidige ejendomsvurderingssystem. Du vil varetage mere specialiserede sagsbehandlings- og analyseopgaver og sikre kvaliteten af de anvendte data. Du vil således bl.a. få til opgave at udføre selvstændige GIS-analyser i QGIS, med henblik på kvalitetssikring og ledelsesinformation i forhold til vurderingerne. Herudover vil du bidrage til, at udvikle og implementere geografiske analyser og sagsbehandling i den nyudviklede WebGIS-løsning, der understøtter den manuelle sagsbehandling. Du får en stor kontaktflade til udviklingsorganisationen i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen, eksterne konsulenter og dine kommende kollegaer. Du vil starte i et onboardingforløb i tæt samarbejde med et GIS-team i udviklingsorganisationen på Frederiksberg, men vil efter 6-8 måneder flytte til dine kommende kollegaer i Roskilde, hvor du vil deltage i implementeringen af WebGIS-løsningen og anvendelse af GIS-analyser i den nye vurderingsorganisation. Om dig Du har en stærk geofaglig baggrund som geograf, geoinformatiker, landinspektør, ingeniør, eller tilsvarende, hvor du er vant til at arbejde med data. Du mestrer forskellige typer af geografiske analyser og datakvalitetsforbedringer i gængse GIS-systemer og spatiale databaser, og du kan navigere i spændfeltet mellem forretning og teknik. Du har lyst til at indgå i dialog og samarbejde med projektdeltagere fra andre offentlige myndigheder med faglige og datatekniske kompetencer og kan formidle din viden både skriftligt og mundtligt. Vi arbejder med PostgreSQL PostGIS database, GeoServer, QGIS og i mindre grad FME. Det vil derfor være en fordel med kendskab til disse teknologier. Kendskab til GeoDanmark, DAR, Matriklen, BBR og plandata vil ligeledes være en fordel. På det personlige plan er du god til at samarbejde, er løsningsorienteret og har fokus på at sikre fremdrift og skabe resultater. Du er nysgerrig og arbejder struktureret på et metodisk højt niveau med fokus på at levere resultater af høj kvalitet. Vi lægger desuden vægt på dine skriftlige og mundtlige kommunikationsevner. Ansøgning og ansættelse Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via nedenstående link senest 10. august 2019. Samtaler forventes afholdt på Osvald Helmuths Vej på Frederiksberg i uge 33 og 34. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte kontorchef for Modeller (Udviklings- og Forenklingsstyrelsen) Lasse Lindegaard på tlf. 7237 4573. Stillingen, skal tiltrædes snarest muligt. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst som fuldmægtig eller konsulent afhængig af dine kvalifikationer. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Ny Østergade 11, 4000 Roskilde, men der vil være et onboarding-forløb på Frederiksberg i 6-8 måneder, efter aftale. Forud for ansættelse indhentes straffeattest. Vurderingsstyrelsen Vi sikrer, at boligejerne får en mere retvisende og gennemskuelig ejendomsvurdering Vurderingsstyrelsen har til opgave at udarbejde mere retvisende og gennemskuelige offentlige vurderinger af grunde og ejendomme. Fremtidens vurderinger bliver baseret på nye og detaljerede data. Det skal sikre, at borgere og virksomheder kan have tillid til, at de bliver beskattet på et korrekt grundlag. Vi er en arbejdsplads med mange forskellige fagligheder. De er alle i spil i dagligdagen, hvor vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø og en stærk samarbejdskultur, hvor alle trives, tager ansvar og bidrager til den fælles opgave. Vores værdier er ansvar, udsyn, faglighed og samarbejde. Vurderingsstyrelsen er en arbejdsplads i vækst, og vi har derfor løbende brug for nye engagerede kolleger. Læs mere om Vurderingsstyrelsen på www.vurdst.dk Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Har du solide geodata-analytiske kompetencer, og interesserer du dig for anvendelse af geodata i en ny kontekst? Kan du samtidig opsamle og omsætte behov for geografiske analyser og værktøjer til nye metoder og funktionaliteter og lide at formidle anvendelsen af geodata?



Det er ikke nogen lille opgave, vi er blevet stillet: Vi skal udvikle et nyt offentligt ejendomsvurderingssystem. Første del af systemet er taget i brug, men den store udrulning sker i 2020, hvor alle ejerboliger skal vurderes. Det nye ejendomsvurderingssystem baseres i høj grad på data, herunder rigtig mange forskelligartede geografiske data, der spiller en central rolle i vurderingen og den manuelle sagsbehandling. Det betyder, at vi i styrelsen skal øge vores kompetencer inden for anvendelsen af geodata, geografiske analyser og specialiseret sagsbehandling, der tager udgangspunkt i geodata.

Du vil starte tæt på udviklings- og implementeringsarbejdet af det nyudviklede WebGIS-system, nye gadefoto- og skråfotoapplikationer og især anvendelse og opsætning af QGIS, der pt. pågår i Implementeringscenter for Ejendomsvurderinger (ICE) i Udvikling- og Forenklingsstyrelsen.



Om jobbet som geodata-analytiker og geoformidler

Du vil blive ansat i kontoret Data & Modeller, hvor du vil få en væsentlig rolle i at implementere og videreudvikle anvendelsen af geodata og geografiske analyser i de kommende vurderinger for ejerboliger, erhvervsejendomme samt skov- og landbrug.

Som vores geodata-analytiker vil du være med til at opbygge, udvikle og understøtte anvendelsen af geodata og geografiske analyser i det nye vurderingssystem. Du vil indgå i et nyt dynamisk team, der skal understøtte den manuelle sagsbehandling såvel som de nye ejendomsvurderingsmodeller.

Der er tale om en unik opgave, hvor du er med til at sikre succesfuld færdiggørelse af det fremtidige ejendomsvurderingssystem.

Du vil varetage mere specialiserede sagsbehandlings- og analyseopgaver og sikre kvaliteten af de anvendte data. Du vil således bl.a. få til opgave at udføre selvstændige GIS-analyser i QGIS, med henblik på kvalitetssikring og ledelsesinformation i forhold til vurderingerne. Herudover vil du bidrage til, at udvikle og implementere geografiske analyser og sagsbehandling i den nyudviklede WebGIS-løsning, der understøtter den manuelle sagsbehandling.

Du får en stor kontaktflade til udviklingsorganisationen i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen, eksterne konsulenter og dine kommende kollegaer. Du vil starte i et onboardingforløb i tæt samarbejde med et GIS-team i udviklingsorganisationen på Frederiksberg, men vil efter 6-8 måneder flytte til dine kommende kollegaer i Roskilde, hvor du vil deltage i implementeringen af WebGIS-løsningen og anvendelse af GIS-analyser i den nye vurderingsorganisation.



Om dig

Du har en stærk geofaglig baggrund som geograf, geoinformatiker, landinspektør, ingeniør, eller tilsvarende, hvor du er vant til at arbejde med data. Du mestrer forskellige typer af geografiske analyser og datakvalitetsforbedringer i gængse GIS-systemer og spatiale databaser, og du kan navigere i spændfeltet mellem forretning og teknik. Du har lyst til at indgå i dialog og samarbejde med projektdeltagere fra andre offentlige myndigheder med faglige og datatekniske kompetencer og kan formidle din viden både skriftligt og mundtligt. Vi arbejder med PostgreSQL/PostGIS database, GeoServer, QGIS og i mindre grad FME. Det vil derfor være en fordel med kendskab til disse teknologier. Kendskab til GeoDanmark, DAR, Matriklen, BBR og plandata vil ligeledes være en fordel.

På det personlige plan er du god til at samarbejde, er løsningsorienteret og har fokus på at sikre fremdrift og skabe resultater. Du er nysgerrig og arbejder struktureret på et metodisk højt niveau med fokus på at levere resultater af høj kvalitet. Vi lægger desuden vægt på dine skriftlige og mundtlige kommunikationsevner.



Ansøgning og ansættelse

Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via nedenstående link senest 10. august 2019. Samtaler forventes afholdt på Osvald Helmuths Vej på Frederiksberg i uge 33 og 34. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte kontorchef for Modeller (Udviklings- og Forenklingsstyrelsen) Lasse Lindegaard på tlf. 7237 4573.

Stillingen, skal tiltrædes snarest muligt.

Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst som fuldmægtig eller konsulent afhængig af dine kvalifikationer. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Arbejdsstedet er Ny Østergade 11, 4000 Roskilde, men der vil være et onboarding-forløb på Frederiksberg i 6-8 måneder, efter aftale.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.



Vurderingsstyrelsen

’Vi sikrer, at boligejerne får en mere retvisende og gennemskuelig ejendomsvurdering’

Vurderingsstyrelsen har til opgave at udarbejde mere retvisende og gennemskuelige offentlige vurderinger af grunde og ejendomme. Fremtidens vurderinger bliver baseret på nye og detaljerede data. Det skal sikre, at borgere og virksomheder kan have tillid til, at de bliver beskattet på et korrekt grundlag.

Vi er en arbejdsplads med mange forskellige fagligheder. De er alle i spil i dagligdagen, hvor vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø og en stærk samarbejdskultur, hvor alle trives, tager ansvar og bidrager til den fælles opgave. Vores værdier er ansvar, udsyn, faglighed og samarbejde.

Vurderingsstyrelsen er en arbejdsplads i vækst, og vi har derfor løbende brug for nye engagerede kolleger.

Læs mere om Vurderingsstyrelsen på www.vurdst.dk

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skatteforvaltningen, Roskilde, Ny ØstergadeRoskilde2019-07-01T00:00:002019-08-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Presse- og kommunikationsmedarbejder til ledelsessekretariatet i Vurderingsstyrelsen

Skatteforvaltningen, Roskilde, Ny Østergade

Roskilde
Vi søger en presse- og kommunikationsmedarbejder, der motiveres af at håndtere dag-til-dag henvendelser fra pressen samtidig med, at du har fingeren på pulsen og rådgiver ledere i kommunikationssituationer på et fagområde, der har bevågenhed i medie...
Indrykket:1. juli 2019
Udløbsdato:7. august 2019

Vil du være vores nye internationale ambassadør?

Zealand - Sjællands Erhvervsakademi

Roskilde
Zealand udbyder uddannelser på dansk og engelsk, og vi har både danske og internationale studerende. Zealand har som mål at øge antallet af studerende, der tager på studieophold eller praktik i udlandet. Vi søger en udadvendt, selvstændig og struktu...
Indrykket:22. juli 2019
Udløbsdato:26. august 2019

Løntilskudsstilling - Akademiker med interesse for beskæftigelsespolitik og organisationsudvikling

Arbejdsmarkedskontor Øst

Roskilde
Inden du søger dette job, skal du undersøge, om du er berettiget til at få et job med løntilskud. Hvis du er i tvivl, skal du kontakte dit lokale Jobcenter. Hvis du er blevet henvist til en af Jobcentrets samarbejdspartnere, er det dem, som du skal ...
Indrykket:17. juli 2019
Udløbsdato:6. august 2019

Vurderingsstyrelsen søger fuldmægtig til Økonomistyring - gerne nyuddannet

Skatteforvaltningen, Roskilde, Ny Østergade

Roskilde
Har du lyst til og interesse for økonomistyring, og kunne du tænke dig, at være med til at organisere og drive den centrale økonomistyring i statsligt regi? Så vil vi gerne have dig med i kontoret Økonomi og IT-koordination i Vurderingsstyrelsen. Ti...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:29. juli 2019

Vil du være med til at implementere anvendelsen af geodata og geografiske analyser i det nye ejendomsvurderingssystem

Skatteforvaltningen, Roskilde, Ny Østergade

Roskilde
Har du solide geodata-analytiske kompetencer, og interesserer du dig for anvendelse af geodata i en ny kontekst? Kan du samtidig opsamle og omsætte behov for geografiske analyser og værktøjer til nye metoder og funktionaliteter og lide at formidle a...
Indrykket:1. juli 2019
Udløbsdato:10. august 2019