Proceskonsulent til transformation af forretningsprocesser

Aarhus Universitet søger en dygtig og innovativt tænkende proceskonsulent, som skal være med til at gennemføre en forretningstransformation af hele det studieadministrative område.

Aarhus Universitet står over for en stor forretningstransformation, som vil gribe ind i alle de studieadministrative lag i organisationen. Det er en kompleks rejse, som vil kræve dyb indsigt i både vores eksisterende ståsted og fremtidige mål. Du bliver en vigtig del af arbejdet med at kortlægge, hvilke forretningsprocesser vi har i dag, hvor vi skal hen og ikke mindst, hvordan vi kommer dertil.

Første del af arbejdet består i, at Aarhus Universitet, sammen med de syv andre danske universiteter, skal finde en afløser for det studieadministrative it-system ”STADS”. En vigtig del af arbejdet - med at finde og implementere et nyt system - består i at skabe en forståelse for eksisterende processer og arbejdsgange, som kan danne grobund for fornyelse og optimering.

Det nye system vil afløse ”STADS”, som har været i drift i mere end 25 år. Vi har derfor store forventninger til de muligheder, der knytter sig til en moderne afløser. En vigtig målsætning er at sætte de studerende og deres brugerrejser i centrum, hvor vi tidligere har haft et mere administrativt inde-fra-og-ud perspektiv.

Dine forudsætninger for at lykkes med opgaven kan være skabt i mangeartede sammenhænge og via forskellige uddannelser. Vigtigst er det, at du har relevant erfaring og formår at bringe den i spil i en kompleks organisation, som er præget af mennesker med stærke interesser og holdninger. Du skal derfor kunne kommunikere klart og målrettet, samt have øje for betydningen af løsningernes indhold og form.

Arbejdsopgaver:

  • Du skal dokumentere eksisterende processer og arbejdsgange.
  • Afdække forretningens behov.
  • Beskrive nye, optimerede arbejdsgange.
  • Være facilitator for workshops igennem hele forretningstransformationen.
  • Deltage i forberedelsen af styregruppemøder, herunder udarbejde skriftlige beslutningsoplæg.
  • Bidrage til organisatorisk implementering af omlagte processer.
  • Være sparringspartner for ledelse og programledelse i centrale beslutninger.

Kvalifikationer:
  • Erfaring som proceskonsulent og med forretningstransformation.
  • Erfaring med projektledelse
  • God politisk musikalitet.
  • Kan arbejde tværfagligt og er god til at samarbejde.
  • Har deltaget i organisatorisk implementering af IT-projekter.
  • God forretningsforståelse.
  • Er selvstændig og initiativrig.
  • Er resultatorienteret og har gennemslagskraft.
  • Stærk i forhold til at skabe relationer, sætte retning og motivere.

Om Studiesystemer:
Studiesystemer har ca. 20 ansatte og varetager systemejerskabet af Aarhus Universitets studiesystemer og samler opgaver knyttet til porteføljestyring, projektledelse, system- og forretningsudvikling, systemstrategi og -analyse, systemforvaltning, test og implementering af opdateringer samt brugersupport.

Du kan læse mere om Studiesystemer her: https://medarbejdere.au.dk/administration/administration/au-uddannelse/studiesystemer

Løn og ansættelsesvilkår:
Stillingen er en fast stilling på 37 timer pr. uge.

Arbejdsstedet er Fredrik Nielsens Vej 5, 8000 Aarhus C.

Løn og ansættelsesforhold er i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikere i Staten med mulighed for at forhandle individuelle løntillæg.

For yderligere oplysninger om stillingen:
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Funktionschef Kurt Bøge på kurt.boge@au.dk eller tlf. 9350 9039.

Ansættelsesprocessen:
Ansættelsessamtaler forventes afholdt uge 10 (1. runde) og uge 13 (2. runde). For kandidater, der går videre til 2. samtale, vil der blive udarbejdet en personprofil mellem 1. og 2. samtale.

Tiltrædelse er 1. maj 2019 eller snarest derefter.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Ansøgningsfrist
Alle ansøgninger skal være lavet online og modtaget senest: 25.02.2019

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329946440Phoenix-ebe6f4ea12019-01-22T00:00:00Proceskonsulent til transformation af forretningsprocesserAarhus Universitet søger en dygtig og innovativt tænkende proceskonsulent, som skal være med til at gennemføre en forretningstransformation af hele det studieadministrative område.

Aarhus Universitet står over for en stor forretningstransformation, som vil gribe ind i alle de studieadministrative lag i organisationen. Det er en kompleks rejse, som vil kræve dyb indsigt i både vores eksisterende ståsted og fremtidige mål. Du bliver en vigtig del af arbejdet med at kortlægge, hvilke forretningsprocesser vi har i dag, hvor vi skal hen og ikke mindst, hvordan vi kommer dertil.

Første del af arbejdet består i, at Aarhus Universitet, sammen med de syv andre danske universiteter, skal finde en afløser for det studieadministrative it-system ”STADS”. En vigtig del af arbejdet - med at finde og implementere et nyt system - består i at skabe en forståelse for eksisterende processer og arbejdsgange, som kan danne grobund for fornyelse og optimering.

Det nye system vil afløse ”STADS”, som har været i drift i mere end 25 år. Vi har derfor store forventninger til de muligheder, der knytter sig til en moderne afløser. En vigtig målsætning er at sætte de studerende og deres brugerrejser i centrum, hvor vi tidligere har haft et mere administrativt inde-fra-og-ud perspektiv.

Dine forudsætninger for at lykkes med opgaven kan være skabt i mangeartede sammenhænge og via forskellige uddannelser. Vigtigst er det, at du har relevant erfaring og formår at bringe den i spil i en kompleks organisation, som er præget af mennesker med stærke interesser og holdninger. Du skal derfor kunne kommunikere klart og målrettet, samt have øje for betydningen af løsningernes indhold og form.

Arbejdsopgaver:
  • Du skal dokumentere eksisterende processer og arbejdsgange.
  • Afdække forretningens behov.
  • Beskrive nye, optimerede arbejdsgange.
  • Være facilitator for workshops igennem hele forretningstransformationen.
  • Deltage i forberedelsen af styregruppemøder, herunder udarbejde skriftlige beslutningsoplæg.
  • Bidrage til organisatorisk implementering af omlagte processer.
  • Være sparringspartner for ledelse og programledelse i centrale beslutninger.

Kvalifikationer:
  • Erfaring som proceskonsulent og med forretningstransformation.
  • Erfaring med projektledelse
  • God politisk musikalitet.
  • Kan arbejde tværfagligt og er god til at samarbejde.
  • Har deltaget i organisatorisk implementering af IT-projekter.
  • God forretningsforståelse.
  • Er selvstændig og initiativrig.
  • Er resultatorienteret og har gennemslagskraft.
  • Stærk i forhold til at skabe relationer, sætte retning og motivere.

Om Studiesystemer:
Studiesystemer har ca. 20 ansatte og varetager systemejerskabet af Aarhus Universitets studiesystemer og samler opgaver knyttet til porteføljestyring, projektledelse, system- og forretningsudvikling, systemstrategi og -analyse, systemforvaltning, test og implementering af opdateringer samt brugersupport.

Du kan læse mere om Studiesystemer her: https://medarbejdere.au.dk/administration/administration/au-uddannelse/studiesystemer

Løn og ansættelsesvilkår:
Stillingen er en fast stilling på 37 timer pr. uge.

Arbejdsstedet er Fredrik Nielsens Vej 5, 8000 Aarhus C.

Løn og ansættelsesforhold er i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikere i Staten med mulighed for at forhandle individuelle løntillæg.

For yderligere oplysninger om stillingen:
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Funktionschef Kurt Bøge på kurt.boge@au.dk eller tlf. 9350 9039.

Ansættelsesprocessen:
Ansættelsessamtaler forventes afholdt uge 10 (1. runde) og uge 13 (2. runde). For kandidater, der går videre til 2. samtale, vil der blive udarbejdet en personprofil mellem 1. og 2. samtale.

Tiltrædelse er 1. maj 2019 eller snarest derefter.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Ansøgningsfrist
Alle ansøgninger skal være lavet online og modtaget senest: 25.02.2019

 

Aarhus Universitet søger en dygtig og innovativt tænkende proceskonsulent, som skal være med til at gennemføre en forretningstransformation af hele det studieadministrative område.Aarhus Universitet står over for en stor forretningstransformation, som vil gribe ind i alle de studieadministrative lag i organisationen. Det er en kompleks rejse, som vil kræve dyb indsigt i både vores eksisterende ståsted og fremtidige mål. Du bliver en vigtig del af arbejdet med at kortlægge, hvilke forretningsprocesser vi har i dag, hvor vi skal hen og ikke mindst, hvordan vi kommer dertil.Første del af arbejdet består i, at Aarhus Universitet, sammen med de syv andre danske universiteter, skal finde en afløser for det studieadministrative it-system STADS . En vigtig del af arbejdet - med at finde og implementere et nyt system - består i at skabe en forståelse for eksisterende processer og arbejdsgange, som kan danne grobund for fornyelse og optimering.Det nye system vil afløse STADS , som har været i drift i mere end 25 år. Vi har derfor store forventninger til de muligheder, der knytter sig til en moderne afløser. En vigtig målsætning er at sætte de studerende og deres brugerrejser i centrum, hvor vi tidligere har haft et mere administrativt inde-fra-og-ud perspektiv.Dine forudsætninger for at lykkes med opgaven kan være skabt i mangeartede sammenhænge og via forskellige uddannelser. Vigtigst er det, at du har relevant erfaring og formår at bringe den i spil i en kompleks organisation, som er præget af mennesker med stærke interesser og holdninger. Du skal derfor kunne kommunikere klart og målrettet, samt have øje for betydningen af løsningernes indhold og form.Arbejdsopgaver:Du skal dokumentere eksisterende processer og arbejdsgange.Afdække forretningens behov.Beskrive nye, optimerede arbejdsgange.Være facilitator for workshops igennem hele forretningstransformationen.Deltage i forberedelsen af styregruppemøder, herunder udarbejde skriftlige beslutningsoplæg. Bidrage til organisatorisk implementering af omlagte processer.Være sparringspartner for ledelse og programledelse i centrale beslutninger.Kvalifikationer:Erfaring som proceskonsulent og med forretningstransformation.Erfaring med projektledelse God politisk musikalitet.Kan arbejde tværfagligt og er god til at samarbejde.Har deltaget i organisatorisk implementering af IT-projekter. God forretningsforståelse.Er selvstændig og initiativrig. Er resultatorienteret og har gennemslagskraft. Stærk i forhold til at skabe relationer, sætte retning og motivere.Om Studiesystemer:Studiesystemer har ca. 20 ansatte og varetager systemejerskabet af Aarhus Universitets studiesystemer og samler opgaver knyttet til porteføljestyring, projektledelse, system- og forretningsudvikling, systemstrategi og -analyse, systemforvaltning, test og implementering af opdateringer samt brugersupport.Du kan læse mere om Studiesystemer her: https: medarbejdere.au.dk administration administration au-uddannelse studiesystemerLøn og ansættelsesvilkår:Stillingen er en fast stilling på 37 timer pr. uge.Arbejdsstedet er Fredrik Nielsens Vej 5, 8000 Aarhus C.Løn og ansættelsesforhold er i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikere i Staten med mulighed for at forhandle individuelle løntillæg.For yderligere oplysninger om stillingen:Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Funktionschef Kurt Bøge på kurt.boge@au.dk eller tlf. 9350 9039.Ansættelsesprocessen:Ansættelsessamtaler forventes afholdt uge 10 (1. runde) og uge 13 (2. runde). For kandidater, der går videre til 2. samtale, vil der blive udarbejdet en personprofil mellem 1. og 2. samtale.Tiltrædelse er 1. maj 2019 eller snarest derefter.Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.AnsøgningsfristAlle ansøgninger skal være lavet online og modtaget senest: 25.02.201911Jobnetebe6f4ea100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-25T00:00:000000https://au.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=4020dc4d-0555-41a9-89e1-2887fdc103e1&languageKey=da-DK0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3440863Aarhus Universitet11Fredrik Nielsens Vej 58000Aarhus C87150000DKDanmark0
kurt.boge@au.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent697747JobNet493395949339591000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ebe6f4eahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ebe6f4eahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ebe6f4ea&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ebe6f4ea&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/22.jpgSom Fagkonsulent hos Aarhus Universitet bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale177Fagkonsulent6Ledelse9Undervisning og pædagogik360273186Kurtkurt.boge@au.dkDKDanmarkDKDanmark329950081Eksamensvagt til Marselisborg GymnasiumRobot Er du studerende og har kendskab til procedurerne omkring skriftlige eksaminer, så er det måske dig, vi søger! GO:WORK søger lige nu eksamensvagter til terminsprøverne ved Marselisborg Gymnasium. Det er vigtig du kan tage nogle vagter i uge 11 og 12. Jobbet Som eksamensvagt ved en eksamen skal du: • Observere og servicere de studerende ved skriftlige- og mundtlige eksaminer. • Klargøre og afvikle skriftlige eksaminer i samarbejde med de andre vagter og koordinatorer. • Udlevere eksamensopgaver og være behjælpelig ved spørgsmål ang. eksamen. • Kontrollere, at de gældende regler overholdes. Du vil indgå i et team af eksamensvagter, og få tildelt et fast regelsæt over, hvad de studerende må og ikke må. Udover eksamensvagt vil det også være muligt at blive tildelt gangvagter, som går ud på at sørge for der er ro omkring eksamenslokalerne. Arbejdstider og Løn Eksaminerne ligger i tidsrummet 7.30-16.30, men det kan variere fra gang til gang. Vi får løbende vagter, og du behøver ikke kunne arbejde hver gang. Vi ser helst du kan arbejde 1-3 dage om ugen, og vi tilpasser os dit skema. Lønnen er 110 kr. t Om dig Vi forestiller os, at du: • Er stabil og ansvarsfuld. • Er studerende eller er nyuddannet, og derfor selv har været igennem flere eksaminer og kender procedurerne i forbindelse hermed. • Er opmærksom og fokuseret • Har en seriøs indstilling til jobbet, samtidig med at du er seviceminded. Ansøgning Ansøgninger modtages kun via vores hjemmeside. Under fanen ledige stillinger vælges det pågældende jobopslag, herunder kan man sende sin ansøgning. Hvis du har spørgsmål angående jobbet, er du velkommen til at kontakte os på tlf.: 66 10 65 00, mandag til fredag imellem kl. 10.00-15.00. Om os GO:WORK er et vikarbureau, som arbejder sammen med mange spændende og forskellige virksomheder. Vi kan tilbyde vikariater inden for en række forskellige fagområder. Hos GO:WORK sætter vi den personlige oplevelse i første række, og det er vigtigt for os, at vores vikarer og kunder oplever et godt samarbejde og match. Vi arbejder fokuseret på, at der til enhver tid udvælges de absolut bedst egnede kandidater til de respektive jobs kandidater med den rette holdning. Læs mere på: http: www.go-work.dk eller https: www.facebook.com GoWork-1038258832854234 ?fref ts

Er du studerende og har kendskab til procedurerne omkring skriftlige eksaminer, så er det måske dig, vi søger! GO:WORK søger lige nu eksamensvagter til terminsprøverne ved Marselisborg Gymnasium. Det er vigtig du kan tage nogle vagter i uge 11 og 12.

Jobbet
Som eksamensvagt ved en eksamen skal du:
• Observere og servicere de studerende ved skriftlige- og mundtlige eksaminer.
• Klargøre og afvikle skriftlige eksaminer i samarbejde med de andre vagter og koordinatorer.
• Udlevere eksamensopgaver og være behjælpelig ved spørgsmål ang. eksamen.
• Kontrollere, at de gældende regler overholdes.

Du vil indgå i et team af eksamensvagter, og få tildelt et fast regelsæt over, hvad de studerende må og ikke må.

Udover eksamensvagt vil det også være muligt at blive tildelt gangvagter, som går ud på at sørge for der er ro omkring eksamenslokalerne.

Arbejdstider og Løn
Eksaminerne ligger i tidsrummet 7.30-16.30, men det kan variere fra gang til gang. Vi får løbende vagter, og du behøver ikke kunne arbejde hver gang. Vi ser helst du kan arbejde 1-3 dage om ugen, og vi tilpasser os dit skema.

Lønnen er 110 kr./t

Om dig
Vi forestiller os, at du:
• Er stabil og ansvarsfuld.
• Er studerende eller er nyuddannet, og derfor selv har været igennem flere eksaminer og kender procedurerne i forbindelse hermed.
• Er opmærksom og fokuseret
• Har en seriøs indstilling til jobbet, samtidig med at du er seviceminded.

Ansøgning
Ansøgninger modtages kun via vores hjemmeside. Under fanen "ledige stillinger" vælges det pågældende jobopslag, herunder kan man sende sin ansøgning.

Hvis du har spørgsmål angående jobbet, er du velkommen til at kontakte os på tlf.: 66 10 65 00, mandag til fredag imellem kl. 10.00-15.00.

Om os
GO:WORK er et vikarbureau, som arbejder sammen med mange spændende og forskellige virksomheder. Vi kan tilbyde vikariater inden for en række forskellige fagområder. Hos GO:WORK sætter vi den personlige oplevelse i første række, og det er vigtigt for os, at vores vikarer og kunder oplever et godt samarbejde og match. Vi arbejder fokuseret på, at der til enhver tid udvælges de absolut bedst egnede kandidater til de respektive jobs – kandidater med den rette holdning.

Læs mere på: http://www.go-work.dk eller https://www.facebook.com/GoWork-1038258832854234/?fref=ts

GO:WORK ApSAarhus C2019-01-29T00:00:002019-03-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Eksamensvagt til Marselisborg Gymnasium

GO:WORK ApS

Aarhus C
Er du studerende og har kendskab til procedurerne omkring skriftlige eksaminer, så er det måske dig, vi søger! GO:WORK søger lige nu eksamensvagter til terminsprøverne ved Marselisborg Gymnasium. Det er vigtig du kan tage nogle vagter i uge 11 og 12...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:25. marts 2019