Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Proceskonsulenter til Procesautomatisering

Har du erfaring med procesanalyser og -optimeringer i større organisationer, god teknisk forståelse og motiveres du af at arbejde med ny teknologi som eks. robotics (RPA) og AI?

I kontoret Procesautomatisering under fagdirektørområdet Data og Analyse bliver du en del af Center of Excellence for digital procesautomatisering. Dit primære ansvarsområde er som proceskonsulent på forretningsprojekter og opgaver, hvor du med din data / tekniske forståelse og din procesanalyse-værktøjskasse, analyserer, optimerer og dokumenterer processer. Du bliver bindeleddet mellem udviklerne og fagområderne, og du får en vigtig rolle i at understøtte opgavestiller med kvalificering af opgaverne, inden de gives videre til en udvikler.

Avancerede procesautomatiserings-løsninger i en datadrevet organisation

Fagdirektørområdet Data og Analyse spiller en central rolle i den strategiske udvikling af vores nye Skatteforvaltning. Vi arbejder med fremtiden inden for robotics, AI, Big Data og analytics, og som proceskonsulent komme du til at arbejde tæt sammen med RPA udviklere, forretningsanalytikere, data scientists, data engineers og procesejere/domæneeksperter fra fagstyrelser.

Dit primære fokus er at omsætte behov til løsninger og sikre, at det er de rette løsninger, der udvikles. Det betyder, at du får ansvar for at:

  • Kvalificere indmeldte opgaver og sammen med samarbejdspartnere vurdere opgavens egnethed ift. digital procesautomatisering
  • Analysere og dokumentere de arbejdsgange, der ønskes understøttet med RPA/AI, og sikre en holistisk E2E-tilgang til procesoptimering-/automatisering, så der ikke blot automatiseres 1:1, som processerne ser ud i dag
  • Sikre at godkendelser og procesdokumentation (PDD) er på plads, og at de rette samarbejdspartnere er involveret, inden opgaven overdrages til udvikling
  • Sikre dokumentation, metode og redskaber til standardisering på området i samarbejde med andre relevante kontorer


Proceskonsulent med drive

Du tænker tværgående og har en god forståelse for, hvordan information strømmer og ændrer sig gennem en virksomhed. Du trives med at arbejde med komplekse emner og har en struktureret og transparent tilgang til dit arbejde, og du har gode samarbejdsevner, så du på tværs af forskellige interessenter og fagligheder kan omsætte behov til gode løsninger.

Det vil være en fordel, hvis dine faglige kvalifikationer omfatter:

  • Erfaring med procesanalyse og procesoptimering med fx LEAN principper
  • Facilitering og afholdelse af workshops
  • Kendskab til kunderejser og UX design
  • Forståelse for forskellige automatiseringsteknologier, eks. RPA og AI/machine learning
  • Gode kommunikationskundskaber og samarbejdsegenskaber


Lidt om os

Procesautomatisering er placeret i Data og Analyse, som er et fagdirektørområde i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen. Kontorets formål er bl.a. at identificere automatiseringspotentialer i Skatteforvaltningen sammen med andre styrelser, kortlægge og udvikle automatiseringsløsninger, samt afprøve og modne nye teknologier og metoder inden for procesautomatisering. Kontoret består i dag af 17 medarbejdere.



Ansøgning og kontakt

Ansøgning med CV bedes sendt via nedenstående link senest 11. august 2019.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte kontorchef for Procesautomatisering Simon Wang Thellesen på tlf. 72 37 29 14 eller Chefkonsulent Tina Kragelund på tlf. 72 37 21 27.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Ansættelsesområdet er skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Dit arbejdssted vil være Teglgårdsparken 19, 5500 Middelfart el. Østbanegade 123, 2100 København Ø. Såfremt ansættelsesstedet bliver København så vil arbejdsstedet på sigt skifte til Udviklings- og Forenklingsstyrelsens lokation på Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.

Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

’I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning’

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Skatteministeriet opfordrer alle kvalificerede ansøgere, uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.





Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330047472Phoenix-ca3682d712019-06-21T00:00:00Proceskonsulenter til ProcesautomatiseringHar du erfaring med procesanalyser og -optimeringer i større organisationer, god teknisk forståelse og motiveres du af at arbejde med ny teknologi som eks. robotics (RPA) og AI?

I kontoret Procesautomatisering under fagdirektørområdet Data og Analyse bliver du en del af Center of Excellence for digital procesautomatisering. Dit primære ansvarsområde er som proceskonsulent på forretningsprojekter og opgaver, hvor du med din data / tekniske forståelse og din procesanalyse-værktøjskasse, analyserer, optimerer og dokumenterer processer. Du bliver bindeleddet mellem udviklerne og fagområderne, og du får en vigtig rolle i at understøtte opgavestiller med kvalificering af opgaverne, inden de gives videre til en udvikler.

Avancerede procesautomatiserings-løsninger i en datadrevet organisation

Fagdirektørområdet Data og Analyse spiller en central rolle i den strategiske udvikling af vores nye Skatteforvaltning. Vi arbejder med fremtiden inden for robotics, AI, Big Data og analytics, og som proceskonsulent komme du til at arbejde tæt sammen med RPA udviklere, forretningsanalytikere, data scientists, data engineers og procesejere/domæneeksperter fra fagstyrelser.

Dit primære fokus er at omsætte behov til løsninger og sikre, at det er de rette løsninger, der udvikles. Det betyder, at du får ansvar for at:

  • Kvalificere indmeldte opgaver og sammen med samarbejdspartnere vurdere opgavens egnethed ift. digital procesautomatisering
  • Analysere og dokumentere de arbejdsgange, der ønskes understøttet med RPA/AI, og sikre en holistisk E2E-tilgang til procesoptimering-/automatisering, så der ikke blot automatiseres 1:1, som processerne ser ud i dag
  • Sikre at godkendelser og procesdokumentation (PDD) er på plads, og at de rette samarbejdspartnere er involveret, inden opgaven overdrages til udvikling
  • Sikre dokumentation, metode og redskaber til standardisering på området i samarbejde med andre relevante kontorer


Proceskonsulent med drive

Du tænker tværgående og har en god forståelse for, hvordan information strømmer og ændrer sig gennem en virksomhed. Du trives med at arbejde med komplekse emner og har en struktureret og transparent tilgang til dit arbejde, og du har gode samarbejdsevner, så du på tværs af forskellige interessenter og fagligheder kan omsætte behov til gode løsninger.

Det vil være en fordel, hvis dine faglige kvalifikationer omfatter:

  • Erfaring med procesanalyse og procesoptimering med fx LEAN principper
  • Facilitering og afholdelse af workshops
  • Kendskab til kunderejser og UX design
  • Forståelse for forskellige automatiseringsteknologier, eks. RPA og AI/machine learning
  • Gode kommunikationskundskaber og samarbejdsegenskaber


Lidt om os

Procesautomatisering er placeret i Data og Analyse, som er et fagdirektørområde i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen. Kontorets formål er bl.a. at identificere automatiseringspotentialer i Skatteforvaltningen sammen med andre styrelser, kortlægge og udvikle automatiseringsløsninger, samt afprøve og modne nye teknologier og metoder inden for procesautomatisering. Kontoret består i dag af 17 medarbejdere.



Ansøgning og kontakt

Ansøgning med CV bedes sendt via nedenstående link senest 11. august 2019.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte kontorchef for Procesautomatisering Simon Wang Thellesen på tlf. 72 37 29 14 eller Chefkonsulent Tina Kragelund på tlf. 72 37 21 27.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Ansættelsesområdet er skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Dit arbejdssted vil være Teglgårdsparken 19, 5500 Middelfart el. Østbanegade 123, 2100 København Ø. Såfremt ansættelsesstedet bliver København så vil arbejdsstedet på sigt skifte til Udviklings- og Forenklingsstyrelsens lokation på Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.

Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

’I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning’

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Skatteministeriet opfordrer alle kvalificerede ansøgere, uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.




2019-08-12T00:53:43.607 Har du erfaring med procesanalyser og -optimeringer i større organisationer, god teknisk forståelse og motiveres du af at arbejde med ny teknologi som eks. robotics (RPA) og AI? I kontoret Procesautomatisering under fagdirektørområdet Data og Analyse bliver du en del af Center of Excellence for digital procesautomatisering. Dit primære ansvarsområde er som proceskonsulent på forretningsprojekter og opgaver, hvor du med din data tekniske forståelse og din procesanalyse-værktøjskasse, analyserer, optimerer og dokumenterer processer. Du bliver bindeleddet mellem udviklerne og fagområderne, og du får en vigtig rolle i at understøtte opgavestiller med kvalificering af opgaverne, inden de gives videre til en udvikler. Avancerede procesautomatiserings-løsninger i en datadrevet organisation Fagdirektørområdet Data og Analyse spiller en central rolle i den strategiske udvikling af vores nye Skatteforvaltning. Vi arbejder med fremtiden inden for robotics, AI, Big Data og analytics, og som proceskonsulent komme du til at arbejde tæt sammen med RPA udviklere, forretningsanalytikere, data scientists, data engineers og procesejere domæneeksperter fra fagstyrelser. Dit primære fokus er at omsætte behov til løsninger og sikre, at det er de rette løsninger, der udvikles. Det betyder, at du får ansvar for at: Kvalificere indmeldte opgaver og sammen med samarbejdspartnere vurdere opgavens egnethed ift. digital procesautomatisering Analysere og dokumentere de arbejdsgange, der ønskes understøttet med RPA AI, og sikre en holistisk E2E-tilgang til procesoptimering- automatisering, så der ikke blot automatiseres 1:1, som processerne ser ud i dag Sikre at godkendelser og procesdokumentation (PDD) er på plads, og at de rette samarbejdspartnere er involveret, inden opgaven overdrages til udvikling Sikre dokumentation, metode og redskaber til standardisering på området i samarbejde med andre relevante kontorer Proceskonsulent med drive Du tænker tværgående og har en god forståelse for, hvordan information strømmer og ændrer sig gennem en virksomhed. Du trives med at arbejde med komplekse emner og har en struktureret og transparent tilgang til dit arbejde, og du har gode samarbejdsevner, så du på tværs af forskellige interessenter og fagligheder kan omsætte behov til gode løsninger. Det vil være en fordel, hvis dine faglige kvalifikationer omfatter: Erfaring med procesanalyse og procesoptimering med fx LEAN principper Facilitering og afholdelse af workshops Kendskab til kunderejser og UX design Forståelse for forskellige automatiseringsteknologier, eks. RPA og AI machine learning Gode kommunikationskundskaber og samarbejdsegenskaber Lidt om os Procesautomatisering er placeret i Data og Analyse, som er et fagdirektørområde i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen. Kontorets formål er bl.a. at identificere automatiseringspotentialer i Skatteforvaltningen sammen med andre styrelser, kortlægge og udvikle automatiseringsløsninger, samt afprøve og modne nye teknologier og metoder inden for procesautomatisering. Kontoret består i dag af 17 medarbejdere. Ansøgning og kontakt Ansøgning med CV bedes sendt via nedenstående link senest 11. august 2019. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte kontorchef for Procesautomatisering Simon Wang Thellesen på tlf. 72 37 29 14 eller Chefkonsulent Tina Kragelund på tlf. 72 37 21 27. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Ansættelsesområdet er skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted vil være Teglgårdsparken 19, 5500 Middelfart el. Østbanegade 123, 2100 København Ø. Såfremt ansættelsesstedet bliver København så vil arbejdsstedet på sigt skifte til Udviklings- og Forenklingsstyrelsens lokation på Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg. Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Skatteministeriet opfordrer alle kvalificerede ansøgere, uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.11jobnetca3682d7100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-11T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=123723&DepartmentId=9414&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynMiddelfart3550923Skatteforvaltningen, Middelfart, Teglgårdsparken 1911Teglgårdsparken 195500MiddelfartDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent781971JobNet5008180500818010021-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ca3682d7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ca3682d7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ca3682d7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ca3682d7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonProceskonsulenter til Procesautomatisering1Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration362116166noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK