Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Proceskoordinator med ambitioner






OK a.m.b.a. i Aarhus http://www.ok.dk/

OK a.m.b.a. er et kundeejet energiselskab, der arbejder for et frit, fornuftigt og ansvarligt energivalg. Som kundeejet er OK sit ansvar bevidst ift. at tilbyde produkter af en kvalitet og en pris, som de kan stå ved. Generelt er ordentlighed et særligt karakteristika hos OK.Et karakteristika som afspejles i både værdier, mission og vision. Dette kommer særligt til udtryk i form af socialt ansvar, klima- og miljø politikker, lokalt samarbejde samt en produktportefølje der bl.a. indeholder benzinkort, forsikringer, el og mobiltelefoni.

Om stillingen

Du kommer til at fungere, som det administrative og faglige bindeled mellem produktchefen for forsikring, eksterne leverandører og den kommercielle del af forretningen.

Arbejdsopgaverne omfatter først og fremmest kvalitetssikring og strukturering af data, arbejdsgange og produktinfo. Samtidig vil du varetage indgående opkald fra kunder, hvor det er vigtigt at du er serviceminded og ser løsninger frem for problemer. Du er i al sin enkelthed produktchefens forlængede administrative arm. Der skal ofte træffes essentielle og hurtige beslutninger for at sikre et kontinuerligt flow i arbejdsgang, struktur og kvalitet. Det er derfor vigtigt, at du formår at være kvalitetsbevidst uden at fortabe dig i detaljen. Med det tætte samarbejde mellem interne og eksterne interessenter, får du en central rolle inden for dette produkt, og du vil derfor have en afgørende rolle i opretholdelse af OK’s høje kvalitets- og serviceniveau.

Om dig

Du....


  • besidder en ordentlighed der matcher OK´s værdier

  • er bevidst om vigtigheden i at opretholde og styrke de gode relationer

  • er serviceminded, kundeorienteret og løsningsorienteret

  • er procesorienteret

  • er nysgerrig og idérig

  • er detaljeorienteret, kvalitetsbevidst og struktureret

  • har evnen og lysten til at arbejde i et højt tempo og kan træffe beslutninger

  • har erfaring fra servicefaget – gerne som koordinator

  • er en god kommunikator på alle niveauer

  • du kan formidle viden og undervise kolleger



  • OK tilbyder


  • En arbejdsplads i konstant udvikling

  • Faglig stærk sparring og mulighed for personlig udvikling

  • Vigtigt forretningsområde

  • Et team af motiverede og entusiastiske kolleger i et fantastisk arbejdsmiljø

  • Stort ansvarsområde med mange samarbejdspartnere og snitflader

  • Gode konditioner med en attraktiv lønpakke og benefits



  • OK er et dansk, kundeejet selskab, der leverer brændstof og energi til hele Danmark. Vi har hovedkontor i Viby J og holder dagligt cirka 550 medarbejdere beskæftiget. Foruden olie og benzin leverer vi smøremidler, naturgas, el og varmepumpeløsninger til private og til erhvervslivet. Vi ønsker at give vores kunder et frit, fornuftigt og ansvarligt energivalg - nu og i fremtiden.



    Ansøgning

    PersonaleBørsen får mange henvendelser på jobannoncer og samtidig arbejder vi med egentlig headhunting, hvorfra vi udvælger kandidater med den rette profil til jobbet. Hvis denne stilling har din interesse, vil vi derfor opfordre dig til at sende din ansøgning hurtigst muligt, via ”SØG STILLINGEN” her på siden.





    Ikke det rigtige job?

    Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



    Opret jobagent her