Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Procesmedarbejder søges til arbejde med forretningsudvikling

Udlændingestyrelsen søger en medarbejder med viden om procesoptimering til Kontoret for Kontrol og Forretningsudvikling.

Om stillingen
I Udlændingestyrelsen har vi i mange år arbejdet med procesoptimering i et tæt samspil mellem direktionen, chefer og medarbejdere. Det har givet tydelige resultater, hvor mere effektive processer sikrer markant kortere sagsbehandlingstider og højere kvalitet i afgørelserne.

Vi vil dog gerne videre endnu og arbejder derfor også på nye optimeringsmetoder, herunder indførsel af ny teknologi, der skal understøtte vores sagsbehandling.

Som procesmedarbejder i Kontoret for Kontrol og Forretningsudvikling vil du i tæt samarbejde med vores nuværende proceskonsulenter og den teamansvarlige drive arbejdet med forretningsudvikling i samspil med både ledelse og kollegaer i hele styrelsen. Procesteamets arbejde er projektdrevet, og vi har mange snitflader til resten af organisationen og de mange sagsområder.

For tiden arbejder teamet med procesgennemgang og forbedringer på et konkret sagsområde med en stor stigning i antallet af ansøgninger og krav om hurtigere sagsbehandlingstider samt indførelse af styrelsens første automatisering af delprocesser via robotteknologi. Robotterne udvikles i tæt samarbejde med forretningen og Koncern It.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte følgende:

  • planlægning og facilitering af workshops og lignende
  • udarbejdelse af analyser
  • kortlægning af processer samt dokumentation heraf
  • udvikling af nye løsninger og opstilling af effekter/gevinster
  • indgå i udviklingsarbejdet af robotter (selve udviklingen og driften af robotter varetages af Koncern It)
  • implementering af nye løsninger i tæt samarbejde med fagkontorene
  • afrapportering på gennemførelsen af de nye løsninger
Du vil have en bred kontaktflade til alle dele af styrelsen, og du vil samtidig få et meget tæt samarbejde med vores øvrige proceskonsulenter.

Om dig
Du har en relevant uddannelsesbaggrund og gerne en samfundsfaglig uddannelse på kandidatniveau.

Du bliver en del af et miljø, hvor du udfordres fagligt og personligt, og hvor vi forventer, at du er:

  • selvstændig og analytisk stærk
  • nysgerrig, udadvendt og skaber gode relationer til interne såvel som eksterne samarbejdspartnere
  • god til at samarbejde med og inddrage andre
  • god til at formidle, strukturere, gennemarbejde og dokumentere dit og andres arbejde
  • i stand til præcist og sikkert at forstå og formidle analyser skriftligt og mundtligt
  • god til at holde flere bolde i luften, uden at det gode humør og overblikket mistes
Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har kendskab til:

  • offentlig administration og gerne til mere komplekse sagsprocesser
  • ESDH-systemer og god forståelse på brugerniveau for integrationer mellem it-systemers anvendelse af Excel og grundlæggende talforståelse
  • udlændingeområdet
Din nye hverdag
Du skal arbejde i Kontoret for Kontrol og Forretningsudvikling, der har til formål at understøtte Udlændingestyrelsens kerneopgaver, og hvor vi bl.a. arbejder med digitalisering, statistik, ledelsesinformation og kontrol. I kontoret er vi ca. 24 medarbejdere med mange forskellige uddannelsesbaggrunde. Vi har højt engagement og humør, og omgangstonen er uformel.

Udlændingestyrelsen er en arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø. Samtidig får du gode udviklingsmuligheder og stor fleksibilitet, så du kan balancere faglige ambitioner og privatliv. Som ansat i Udlændingestyrelsen tilbydes du fleksibilitet i tilrettelæggelsen af din arbejdstid. Afhængig af dine arbejdsopgaver kan det eksempelvis omfatte en ugentlig hjemmearbejdsdag, en fire-dages-arbejdsuge eller nedsat tid. De konkrete vilkår aftales med din chef.

Du ansættes i Udlændinge- og Integrationsministeriets koncern efter overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation. Der er mulighed for at forhandle tillæg, der matcher dine kvalifikationer.

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt den daglige leder af procesteamet Heidi Larsen på telefonnummer 35 30 89 46 eller på e-mail hehl@us.dk.

Det bemærkes, at der bliver gennemført en registermæssig undersøgelse af din person, og at det er en forudsætning for stillingen, at du løbende kan bestå en registermæssig undersøgelse under hele din ansættelse.

Søg stillingen
Klik på knappen i højre side og upload din ansøgning, eksamensbevis mv. senest torsdag den 31. oktober 2019, kl. 12:00.

Vi forventer at holde 1. samtalerunde i uge 45 og en eventuel 2. samtalerunde i uge 46. Der vil være en mindre case i forbindelse med 2. samtalerunde.

Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Udlændinge- og Integrationsministeriet er medlem af Foreningen Nydansker.

Udlændingestyrelsens hoveddomicil, herunder Kontoret for Kontrol og Forretningsudvikling, ligger på Østerbro i København, men flyttes til Næstved, forventeligt den 1. april 2020. I Center for Asyl, der er placeret i Birkerød, er det alene Teamet for tidsbegrænset forlængelse af asyltilladelse, der flyttes til Næstved. Du vil som medarbejder i Udlændingestyrelsen have forflyttelsespligt mellem styrelsens nuværende arbejdssteder i København og Birkerød og det kommende arbejdssted i Næstved.

Behandling af persondata
Du kan læse om behandlingen af dine persondata i folderen ”Sådan behandler vi persondata om dig – før, under og efter din ansættelse i Udlændinge- og Integrationsministeriet”. Du finder folderen på vores hjemmeside: http://uim.dk/filer/saadan-behandler-vi-persondata-om-dig.pdf



Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330101192Phoenix-6441d7e412019-10-04T00:00:00Procesmedarbejder søges til arbejde med forretningsudviklingUdlændingestyrelsen søger en medarbejder med viden om procesoptimering til Kontoret for Kontrol og Forretningsudvikling.

Om stillingen
I Udlændingestyrelsen har vi i mange år arbejdet med procesoptimering i et tæt samspil mellem direktionen, chefer og medarbejdere. Det har givet tydelige resultater, hvor mere effektive processer sikrer markant kortere sagsbehandlingstider og højere kvalitet i afgørelserne.

Vi vil dog gerne videre endnu og arbejder derfor også på nye optimeringsmetoder, herunder indførsel af ny teknologi, der skal understøtte vores sagsbehandling.

Som procesmedarbejder i Kontoret for Kontrol og Forretningsudvikling vil du i tæt samarbejde med vores nuværende proceskonsulenter og den teamansvarlige drive arbejdet med forretningsudvikling i samspil med både ledelse og kollegaer i hele styrelsen. Procesteamets arbejde er projektdrevet, og vi har mange snitflader til resten af organisationen og de mange sagsområder.

For tiden arbejder teamet med procesgennemgang og forbedringer på et konkret sagsområde med en stor stigning i antallet af ansøgninger og krav om hurtigere sagsbehandlingstider samt indførelse af styrelsens første automatisering af delprocesser via robotteknologi. Robotterne udvikles i tæt samarbejde med forretningen og Koncern It.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte følgende:

  • planlægning og facilitering af workshops og lignende
  • udarbejdelse af analyser
  • kortlægning af processer samt dokumentation heraf
  • udvikling af nye løsninger og opstilling af effekter/gevinster
  • indgå i udviklingsarbejdet af robotter (selve udviklingen og driften af robotter varetages af Koncern It)
  • implementering af nye løsninger i tæt samarbejde med fagkontorene
  • afrapportering på gennemførelsen af de nye løsninger
Du vil have en bred kontaktflade til alle dele af styrelsen, og du vil samtidig få et meget tæt samarbejde med vores øvrige proceskonsulenter.

Om dig
Du har en relevant uddannelsesbaggrund og gerne en samfundsfaglig uddannelse på kandidatniveau.

Du bliver en del af et miljø, hvor du udfordres fagligt og personligt, og hvor vi forventer, at du er:

  • selvstændig og analytisk stærk
  • nysgerrig, udadvendt og skaber gode relationer til interne såvel som eksterne samarbejdspartnere
  • god til at samarbejde med og inddrage andre
  • god til at formidle, strukturere, gennemarbejde og dokumentere dit og andres arbejde
  • i stand til præcist og sikkert at forstå og formidle analyser skriftligt og mundtligt
  • god til at holde flere bolde i luften, uden at det gode humør og overblikket mistes
Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har kendskab til:

  • offentlig administration og gerne til mere komplekse sagsprocesser
  • ESDH-systemer og god forståelse på brugerniveau for integrationer mellem it-systemers anvendelse af Excel og grundlæggende talforståelse
  • udlændingeområdet
Din nye hverdag
Du skal arbejde i Kontoret for Kontrol og Forretningsudvikling, der har til formål at understøtte Udlændingestyrelsens kerneopgaver, og hvor vi bl.a. arbejder med digitalisering, statistik, ledelsesinformation og kontrol. I kontoret er vi ca. 24 medarbejdere med mange forskellige uddannelsesbaggrunde. Vi har højt engagement og humør, og omgangstonen er uformel.

Udlændingestyrelsen er en arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø. Samtidig får du gode udviklingsmuligheder og stor fleksibilitet, så du kan balancere faglige ambitioner og privatliv. Som ansat i Udlændingestyrelsen tilbydes du fleksibilitet i tilrettelæggelsen af din arbejdstid. Afhængig af dine arbejdsopgaver kan det eksempelvis omfatte en ugentlig hjemmearbejdsdag, en fire-dages-arbejdsuge eller nedsat tid. De konkrete vilkår aftales med din chef.

Du ansættes i Udlændinge- og Integrationsministeriets koncern efter overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation. Der er mulighed for at forhandle tillæg, der matcher dine kvalifikationer.

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt den daglige leder af procesteamet Heidi Larsen på telefonnummer 35 30 89 46 eller på e-mail hehl@us.dk.

Det bemærkes, at der bliver gennemført en registermæssig undersøgelse af din person, og at det er en forudsætning for stillingen, at du løbende kan bestå en registermæssig undersøgelse under hele din ansættelse.

Søg stillingen
Klik på knappen i højre side og upload din ansøgning, eksamensbevis mv. senest torsdag den 31. oktober 2019, kl. 12:00.

Vi forventer at holde 1. samtalerunde i uge 45 og en eventuel 2. samtalerunde i uge 46. Der vil være en mindre case i forbindelse med 2. samtalerunde.

Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Udlændinge- og Integrationsministeriet er medlem af Foreningen Nydansker.

Udlændingestyrelsens hoveddomicil, herunder Kontoret for Kontrol og Forretningsudvikling, ligger på Østerbro i København, men flyttes til Næstved, forventeligt den 1. april 2020. I Center for Asyl, der er placeret i Birkerød, er det alene Teamet for tidsbegrænset forlængelse af asyltilladelse, der flyttes til Næstved. Du vil som medarbejder i Udlændingestyrelsen have forflyttelsespligt mellem styrelsens nuværende arbejdssteder i København og Birkerød og det kommende arbejdssted i Næstved.

Behandling af persondata
Du kan læse om behandlingen af dine persondata i folderen ”Sådan behandler vi persondata om dig – før, under og efter din ansættelse i Udlændinge- og Integrationsministeriet”. Du finder folderen på vores hjemmeside: http://uim.dk/filer/saadan-behandler-vi-persondata-om-dig.pdf


2019-10-31T02:53:43.420 Udlændingestyrelsen søger en medarbejder med viden om procesoptimering til Kontoret for Kontrol og Forretningsudvikling. Om stillingen I Udlændingestyrelsen har vi i mange år arbejdet med procesoptimering i et tæt samspil mellem direktionen, chefer og medarbejdere. Det har givet tydelige resultater, hvor mere effektive processer sikrer markant kortere sagsbehandlingstider og højere kvalitet i afgørelserne. Vi vil dog gerne videre endnu og arbejder derfor også på nye optimeringsmetoder, herunder indførsel af ny teknologi, der skal understøtte vores sagsbehandling. Som procesmedarbejder i Kontoret for Kontrol og Forretningsudvikling vil du i tæt samarbejde med vores nuværende proceskonsulenter og den teamansvarlige drive arbejdet med forretningsudvikling i samspil med både ledelse og kollegaer i hele styrelsen. Procesteamets arbejde er projektdrevet, og vi har mange snitflader til resten af organisationen og de mange sagsområder. For tiden arbejder teamet med procesgennemgang og forbedringer på et konkret sagsområde med en stor stigning i antallet af ansøgninger og krav om hurtigere sagsbehandlingstider samt indførelse af styrelsens første automatisering af delprocesser via robotteknologi. Robotterne udvikles i tæt samarbejde med forretningen og Koncern It. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte følgende: planlægning og facilitering af workshops og lignende udarbejdelse af analyser kortlægning af processer samt dokumentation heraf udvikling af nye løsninger og opstilling af effekter gevinster indgå i udviklingsarbejdet af robotter (selve udviklingen og driften af robotter varetages af Koncern It) implementering af nye løsninger i tæt samarbejde med fagkontorene afrapportering på gennemførelsen af de nye løsninger Du vil have en bred kontaktflade til alle dele af styrelsen, og du vil samtidig få et meget tæt samarbejde med vores øvrige proceskonsulenter. Om dig Du har en relevant uddannelsesbaggrund og gerne en samfundsfaglig uddannelse på kandidatniveau. Du bliver en del af et miljø, hvor du udfordres fagligt og personligt, og hvor vi forventer, at du er: selvstændig og analytisk stærk nysgerrig, udadvendt og skaber gode relationer til interne såvel som eksterne samarbejdspartnere god til at samarbejde med og inddrage andre god til at formidle, strukturere, gennemarbejde og dokumentere dit og andres arbejde i stand til præcist og sikkert at forstå og formidle analyser skriftligt og mundtligt god til at holde flere bolde i luften, uden at det gode humør og overblikket mistes Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har kendskab til: offentlig administration og gerne til mere komplekse sagsprocesser ESDH-systemer og god forståelse på brugerniveau for integrationer mellem it-systemers anvendelse af Excel og grundlæggende talforståelse udlændingeområdet Din nye hverdag Du skal arbejde i Kontoret for Kontrol og Forretningsudvikling, der har til formål at understøtte Udlændingestyrelsens kerneopgaver, og hvor vi bl.a. arbejder med digitalisering, statistik, ledelsesinformation og kontrol. I kontoret er vi ca. 24 medarbejdere med mange forskellige uddannelsesbaggrunde. Vi har højt engagement og humør, og omgangstonen er uformel. Udlændingestyrelsen er en arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø. Samtidig får du gode udviklingsmuligheder og stor fleksibilitet, så du kan balancere faglige ambitioner og privatliv. Som ansat i Udlændingestyrelsen tilbydes du fleksibilitet i tilrettelæggelsen af din arbejdstid. Afhængig af dine arbejdsopgaver kan det eksempelvis omfatte en ugentlig hjemmearbejdsdag, en fire-dages-arbejdsuge eller nedsat tid. De konkrete vilkår aftales med din chef. Du ansættes i Udlændinge- og Integrationsministeriets koncern efter overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation. Der er mulighed for at forhandle tillæg, der matcher dine kvalifikationer. Vil du vide mere om stillingen, så kontakt den daglige leder af procesteamet Heidi Larsen på telefonnummer 35 30 89 46 eller på e-mail hehl@us.dk. Det bemærkes, at der bliver gennemført en registermæssig undersøgelse af din person, og at det er en forudsætning for stillingen, at du løbende kan bestå en registermæssig undersøgelse under hele din ansættelse. Søg stillingen Klik på knappen i højre side og upload din ansøgning, eksamensbevis mv. senest torsdag den 31. oktober 2019, kl. 12:00. Vi forventer at holde 1. samtalerunde i uge 45 og en eventuel 2. samtalerunde i uge 46. Der vil være en mindre case i forbindelse med 2. samtalerunde. Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Udlændinge- og Integrationsministeriet er medlem af Foreningen Nydansker. Udlændingestyrelsens hoveddomicil, herunder Kontoret for Kontrol og Forretningsudvikling, ligger på Østerbro i København, men flyttes til Næstved, forventeligt den 1. april 2020. I Center for Asyl, der er placeret i Birkerød, er det alene Teamet for tidsbegrænset forlængelse af asyltilladelse, der flyttes til Næstved. Du vil som medarbejder i Udlændingestyrelsen have forflyttelsespligt mellem styrelsens nuværende arbejdssteder i København og Birkerød og det kommende arbejdssted i Næstved. Behandling af persondata Du kan læse om behandlingen af dine persondata i folderen Sådan behandler vi persondata om dig før, under og efter din ansættelse i Udlændinge- og Integrationsministeriet . Du finder folderen på vores hjemmeside: http: uim.dk filer saadan-behandler-vi-persondata-om-dig.pdf11jobnet6441d7e4100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-31T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=125998&DepartmentId=8774&MediaId=2441&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3625476Udlændinge- og Integrationsministeriet11Slotsholmsgade 101216København KDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent834201JobNet5054388505438810004-10-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6441d7e4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6441d7e4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6441d7e4&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6441d7e4&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/8.jpgProcesmedarbejder søges til arbejde med forretningsudvikling12008001Dansk3Læse/ tale213135IT-projektleder6Ledelse362999272noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330127537Erfaren og stærk projektleder til Ramasjang og Ultra-appsRobot DR har store ambitioner for Ramasjang og Ultra I 2020 udvider vi vores digitale børnetilbud med endnu flere apps. Vi søger derfor en stærk og erfaren projektleder til at lede den tekniske udvikling af apps til Ramasjang og Ultra. Du er en teknisk stærk, idérig, digital, løsningsorienteret og dygtig projektleder. Du er selvkørende og er god til at forhandle, drive og snakke med eksterne leverandører. Du forstår at samle en kompleks organisation omkring nogle klare mål og en produktvision. Stillingen giver med andre ord en unik mulighed for at kombinere tilblivelsen af digitale produkter med det langsigtede og strategiske arbejde med Ramasjang og Ultra. Børn er på mange måder front runners, når det gælder digitale medievaner, og er en virkelig spændende målgruppe at arbejde med. 2020 bliver året, hvor vi bringer DR s børnetilbud helt ind i den digitale tidsalder. Fra 2. januar 2020 overgår Ultra til at være et rent digitalt tilbud til alle vores brugere. Ansvar og opgaver • Projektlede digitale børneprodukter til Ramasjang og Ultra fra idé til færdigt produkt hovedsageligt i samarbejde med eksterne leverandører • Sparringspartner på teknologivalg og teknisk kravstiller • Sikre brugerinddragelse i udviklingen af produkterne • Være teknisk stærk, nysgerrig og opsøgende i forhold til at kombinere teknologi og produktvision • Sikre tværgående afhængigheder og kommunikation mellem interne teams og eksterne leverandører • Udvikle og vedligeholde produktroadmap med milepæle for dine produkter • Ansvarlig for fremdrift i den prioriterede portefølje - herunder ansvar for økonomiopfølgning, releaseplan samt mere tekniske milepæle • Ansvarlig for at udviklingen skaber mest værdi for produktet. Dette gennem forståelse for strategi, brugeroplevelse og teknologisk platform Vi forventer, at du • Har en stærk digital forståelse og baggrund, der gør at du kan indgå i dialog med både løsningsarkitekter, udviklere, UX ere og product manager. • Har en stærk teknisk forståelse og kan sparre med leverandører og udviklere om teknisk platform og arkitektur • Har et stærkt projektledergen, der hjælper dig med at sikre leverancer til tiden og i den rette kvalitet • Er velorienteret ift. den teknologiske udvikling og de digitale muligheder • Har personlig gennemslagskraft, er initiativtager og overbevisende i dine argumenter. • Har gode sociale kompetencer og har en forretningsmæssig tilgang til dit arbejde. Om os Du kommer til at arbejde tæt sammen med product manageren for Ramasjang og Ultra, som har det strategiske ansvar. Du bliver en del af DR s organisation for digital produktudvikling, hvor vi driver vores platforme ud fra et UX-drevet og agilt mindset. Det er en kreativ og ung afdeling, der laver alt fra digitale musiktjenester til Nyhedsapp, MGP og digitale børnetilbud. Vi prioriterer at have det sjovt undervejs og have det godt med hinanden i hverdagen. Vi lægger vægt på, at medarbejdere udvikler sig personligt og fagligt. DR Ramasjang er DR s børneunivers til de 4-8 årige, mens DR Ultra er målrettet de 9-14 årige. DR står midt i en digital omstilling, hvor de to børnebrands på mange måder fører an, derfor har begge behov for stærke og velfungerende digitale platforme, hvor børnene let kan bruge DR s indhold. Kontakt Vil du vide mere om stillingen så kontakt teamleder Stine Louise Norstrand nsno@dr.dk Vi ser frem til at modtage din ansøgning og dit CV. Stillinger i DR søges udelukkende elektronisk. Ansøgningsfristen er onsdag den 4. december. Der afholdes ansættelsessamtaler den 10. og 12. december og 2. samtale den 16. december 2019.DR har store ambitioner for Ramasjang og Ultra

I 2020 udvider vi vores digitale børnetilbud med endnu flere apps. Vi søger derfor en stærk og erfaren projektleder til at lede den tekniske udvikling af apps til Ramasjang og Ultra.

Du er en teknisk stærk, idérig, digital, løsningsorienteret og dygtig projektleder. Du er selvkørende og er god til at forhandle, drive og snakke med eksterne leverandører. Du forstår at samle en kompleks organisation omkring nogle klare mål og en produktvision. Stillingen giver med andre ord en unik mulighed for at kombinere tilblivelsen af digitale produkter med det langsigtede og strategiske arbejde med Ramasjang og Ultra.

Børn er på mange måder front runners, når det gælder digitale medievaner, og er en virkelig spændende målgruppe at arbejde med. 2020 bliver året, hvor vi bringer DR’s børnetilbud helt ind i den digitale tidsalder. Fra 2. januar 2020 overgår Ultra til at være et rent digitalt tilbud til alle vores brugere.

Ansvar og opgaver

• Projektlede digitale børneprodukter til Ramasjang og Ultra fra idé til færdigt produkt –
hovedsageligt i samarbejde med eksterne leverandører
• Sparringspartner på teknologivalg og teknisk kravstiller
• Sikre brugerinddragelse i udviklingen af produkterne
• Være teknisk stærk, nysgerrig og opsøgende i forhold til at kombinere teknologi
og produktvision
• Sikre tværgående afhængigheder og kommunikation mellem interne teams og eksterne
leverandører
• Udvikle og vedligeholde produktroadmap med milepæle for dine produkter
• Ansvarlig for fremdrift i den prioriterede portefølje - herunder ansvar
for økonomiopfølgning, releaseplan samt mere tekniske milepæle
• Ansvarlig for at udviklingen skaber mest værdi for produktet. Dette gennem forståelse
for strategi, brugeroplevelse og teknologisk platform

Vi forventer, at du

• Har en stærk digital forståelse og baggrund, der gør at du kan indgå i dialog med både
løsningsarkitekter, udviklere, UX’ere og product manager.
• Har en stærk teknisk forståelse og kan sparre med leverandører og udviklere om teknisk
platform og arkitektur
• Har et stærkt projektledergen, der hjælper dig med at sikre leverancer til tiden og i den
rette kvalitet
• Er velorienteret ift. den teknologiske udvikling og de digitale muligheder
• Har personlig gennemslagskraft, er initiativtager og overbevisende i dine argumenter.
• Har gode sociale kompetencer og har en forretningsmæssig tilgang til dit arbejde.

Om os

Du kommer til at arbejde tæt sammen med product manageren for Ramasjang og Ultra, som har det strategiske ansvar. Du bliver en del af DR’s organisation for digital produktudvikling, hvor vi driver vores platforme ud fra et UX-drevet og agilt mindset. Det er en kreativ og ung afdeling, der laver alt fra digitale musiktjenester til Nyhedsapp, MGP – og digitale børnetilbud.

Vi prioriterer at have det sjovt undervejs og have det godt med hinanden i hverdagen. Vi lægger vægt på, at medarbejdere udvikler sig personligt og fagligt.

DR Ramasjang er DR’s børneunivers til de 4-8 årige, mens DR Ultra er målrettet de 9-14 årige. DR står midt i en digital omstilling, hvor de to børnebrands på mange måder fører an, derfor har begge behov for stærke og velfungerende digitale platforme, hvor børnene let kan bruge DR’s indhold.

Kontakt

Vil du vide mere om stillingen så kontakt teamleder Stine Louise Norstrand nsno@dr.dk

Vi ser frem til at modtage din ansøgning og dit CV. Stillinger i DR søges udelukkende elektronisk.

Ansøgningsfristen er onsdag den 4. december. Der afholdes ansættelsessamtaler den 10. og 12. december og 2. samtale den 16. december 2019.

DANMARKS RADIO DR-ByenKøbenhavn S2019-11-20T00:00:002019-12-04T00:00:00
330122344Erfaren programleder til stort it-udviklingsprojektRobot Vi står over for en spændende og ambitiøs opgave, hvor vi i samarbejde med de øvrige styrelser i skatteforvaltningen skal udvikle de helt rigtige it-løsninger, der understøtter skatteforvaltningens forretning og her får du mulighed for at sætte dit præg på resultatet. Der blev den 2. maj 2017 indgået et bredt politisk forlig (V, LA, K, DF, S og RV) om en ny boligbeskatning kaldet Tryghed om boligbeskatningen (boligforliget 2017). Som led heri skal Skatteministeriet (SKM) overtage beregning og opkrævning af grundskyld og dækningsafgift fra kommunerne. Forberedelsen af myndighedsoverdragelsen er samlet i et forretnings- og it-udviklingsprogram, hvortil der søges en programleder. Du bliver en del af afdelingen Digital Forretningsudvikling. Om jobbet Programlederen er ansvarlig for programmet med reference til styregruppen. Du bliver udenrigsminister for programmet, hvilket betyder at du har fokus på styregruppen, Board, Departementet, Statens IT-råd, leverandører m.fl. Du følger op på fremdriften i programmet og sørger for dets økonomi- og leverandørstyring. Du sikrer finansiering af programmet, og at de kontraktmæssige rammer bliver overholdt i samarbejde med controller og contract manager. Derudover er du overordnet ansvarlig for alle styringsdokumenter og skal sikre tæt styring i projektet, samt ansvarlig for gennemførelse af ad hoc analyser indenfor boligområdet. Til programmet er allokeret en række kontorchefer fra forretnings- og it-udvikling og fagstyrelsen, som i det daglige leder programmets interne leverance med faglig reference til dig. I rollen som programleder vil du have stor indflydelse på og mandat til selv at tilrettelægge programmet og egne opgaver i tæt samarbejde og dialog med styregruppeledelsen. På kort sigt er det din opgave at tilendebringe analysefasen af programmet med en godkendt faseovergang. På længere sigt er du ansvarlig for at planlægge og gennemføre gennemførelsesfasen indenfor rammerne af programmet jf. programgrundlaget. For at blive en succes i stillingen skal du, i samarbejde med den øvrige ledelse i programmet, lede programmet gennem analyse- og gennemførelsesfase indenfor rammerne udstukket af styregruppen. Du skal etablere et ledelsesmæssigt set-up med et board og en godkendelsesstuktur, der understøtter den daglige fremdrift i programmet, i tæt samarbejde med de allokerede kontorchefer. Til sidst understøtter du den faglige og organisatoriske udvikling af UFST som fremtidigt it-udviklingshus med succesfuld levering af store it udviklingsprogrammer. Via dit ledelsesmæssige ansvar er dine primære arbejdsopgaver at sikre: afslutning af analysefasen med tilhørende faseovergang, herunder risikovurdering i Statens It råd godkendelse af relevante styrings- og beslutningsdokumenter ift. gennemførelsesfasen, fx projektgrundlag, businesscase, risikolog, arkitekturlandskab, øvrige styringsdokumenter organisering og bemanding af gennemførelsesfasen, herunder opbygning af interne kompetencer fortsat dialog med departementet omkring reduktion af kompleksiteten i de reguleringsmæssige rammer rettidig gennemførelse af relevante udbud gennemførelse af ad hoc analyser indenfor boligområdet Om dig Afgørende for din succes er, at du er en engageret og inspirerende programleder. Du er en optimistisk person med et stort drive, der er vant til at træde i karakter og tage ansvar og sætte retning. Du er praktisk og teoretisk velfunderet inden for forretningsprocesser og eller projektledelse. Hvis du derudover har erfaring med agile it-udviklingsprojekter og SAFe som udviklings¬metode er det en fordel. Derudover, ser vi gerne at du: er certificeret i programledelse og kan dokumentere resultater med succesfuld ledelse af store programmer, hvorigennem du har opnået en tværgående forståelse for it, såvel som forretningsimplementering. er praktisk og teoretisk velfunderet inden for forretningsprocesser og eller projektledelse. har erfaring med agile it-udviklingsprojekter og SAFe som udviklings¬metode har kendskab til Statens it-model Du kommer til at samarbejde med mange interessenter, og derfor er det vigtigt, at du har erfaring med interessenthåndtering og har en åben og tillidsfuld tilgang til dine samarbejdspartnere og relationer. Det er vigtigt, at du trives i en udadvendt rolle, hvor du skal etablere stærke relationer og netværk. Du har gerne erfaring fra en organisation, hvor udviklingsopgaven i vid udtrækning er styret af lovgivning og regler. Det ligger dig derfor også naturligt at agere i et politisk styret miljø. Du har erfaring med at arbejde strategisk og operationelt og kan se egen funktion i en større strategisk sammenhæng. Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket Søg stillingen senest den 25. november 2019 kl. 12:00. For eventuelle spørgsmål kan underdirektør Trine Sandfuss kontaktes på telefon 40483733. Der indgår en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet. Tiltrædelse hurtigst muligt. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver indtil videre Østbanegade 123, 2100 København Ø. Udviklings- og Forenklingsstyrelsen I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Vi står over for en spændende og ambitiøs opgave, hvor vi i samarbejde med de øvrige styrelser i skatteforvaltningen skal udvikle de helt rigtige it-løsninger, der understøtter skatteforvaltningens forretning og her får du mulighed for at sætte dit præg på resultatet.

Der blev den 2. maj 2017 indgået et bredt politisk forlig (V, LA, K, DF, S og RV) om en ny boligbeskatning kaldet ’Tryghed om boligbeskatningen’ (boligforliget 2017). Som led heri skal Skatteministeriet (SKM) overtage beregning og opkrævning af grundskyld og dækningsafgift fra kommunerne. Forberedelsen af myndighedsoverdragelsen er samlet i et forretnings- og it-udviklingsprogram, hvortil der søges en programleder.

Du bliver en del af afdelingen Digital Forretningsudvikling.

Om jobbet
Programlederen er ansvarlig for programmet med reference til styregruppen.

Du bliver ’udenrigsminister’ for programmet, hvilket betyder at du har fokus på styregruppen, Board, Departementet, Statens IT-råd, leverandører m.fl. Du følger op på fremdriften i programmet og sørger for dets økonomi- og leverandørstyring. Du sikrer finansiering af programmet, og at de kontraktmæssige rammer bliver overholdt i samarbejde med controller og contract manager. Derudover er du overordnet ansvarlig for alle styringsdokumenter og skal sikre tæt styring i projektet, samt ansvarlig for gennemførelse af ad hoc analyser indenfor boligområdet.

Til programmet er allokeret en række kontorchefer fra forretnings- og it-udvikling og fagstyrelsen, som i det daglige leder programmets interne leverance med faglig reference til dig.

I rollen som programleder vil du have stor indflydelse på og mandat til selv at tilrettelægge programmet og egne opgaver i tæt samarbejde og dialog med styregruppeledelsen.

På kort sigt er det din opgave at tilendebringe analysefasen af programmet med en godkendt faseovergang. På længere sigt er du ansvarlig for at planlægge og gennemføre gennemførelsesfasen indenfor rammerne af programmet jf. programgrundlaget.

For at blive en succes i stillingen skal du, i samarbejde med den øvrige ledelse i programmet, lede programmet gennem analyse- og gennemførelsesfase indenfor rammerne udstukket af styregruppen. Du skal etablere et ledelsesmæssigt set-up med et board og en godkendelsesstuktur, der understøtter den daglige fremdrift i programmet, i tæt samarbejde med de allokerede kontorchefer. Til sidst understøtter du den faglige og organisatoriske udvikling af UFST som fremtidigt it-udviklingshus med succesfuld levering af store it udviklingsprogrammer.

Via dit ledelsesmæssige ansvar er dine primære arbejdsopgaver at sikre:

  • afslutning af analysefasen med tilhørende faseovergang, herunder risikovurdering i Statens It råd
  • godkendelse af relevante styrings- og beslutningsdokumenter ift. gennemførelsesfasen, fx projektgrundlag, businesscase, risikolog, arkitekturlandskab, øvrige styringsdokumenter
  • organisering og bemanding af gennemførelsesfasen, herunder opbygning af interne kompetencer
  • fortsat dialog med departementet omkring reduktion af kompleksiteten i de reguleringsmæssige rammer
  • rettidig gennemførelse af relevante udbud
  • gennemførelse af ad hoc analyser indenfor boligområdet
Om dig
Afgørende for din succes er, at du er en engageret og inspirerende programleder. Du er en optimistisk person med et stort drive, der er vant til at træde i karakter og tage ansvar og sætte retning. Du er praktisk og teoretisk velfunderet inden for forretningsprocesser og/eller projektledelse. Hvis du derudover har erfaring med agile it-udviklingsprojekter og SAFe som udviklings¬metode er det en fordel.

Derudover, ser vi gerne at du:

  • er certificeret i programledelse og kan dokumentere resultater med succesfuld ledelse af store programmer, hvorigennem du har opnået en tværgående forståelse for it, såvel som forretningsimplementering.
  • er praktisk og teoretisk velfunderet inden for forretningsprocesser og/eller projektledelse.
  • har erfaring med agile it-udviklingsprojekter og SAFe som udviklings¬metode
  • har kendskab til Statens it-model
Du kommer til at samarbejde med mange interessenter, og derfor er det vigtigt, at du har erfaring med interessenthåndtering og har en åben og tillidsfuld tilgang til dine samarbejdspartnere og relationer. Det er vigtigt, at du trives i en udadvendt rolle, hvor du skal etablere stærke relationer og netværk.

Du har gerne erfaring fra en organisation, hvor udviklingsopgaven i vid udtrækning er styret af lovgivning og regler. Det ligger dig derfor også naturligt at agere i et politisk styret miljø. Du har erfaring med at arbejde strategisk og operationelt og kan se egen funktion i en større strategisk sammenhæng.

Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest den 25. november 2019 kl. 12:00. For eventuelle spørgsmål kan underdirektør Trine Sandfuss kontaktes på telefon 40483733. Der indgår en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet. Tiltrædelse hurtigst muligt.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver indtil videre Østbanegade 123, 2100 København Ø.

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
’I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning’

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skatteforvaltningen, KBH, ØstbanegadeKøbenhavn Ø2019-11-11T00:00:002019-11-25T00:00:00
330121681Teknisk projektleder med dybe netværks kompetencerRobot Trives du i en ledende rolle, og har du erfaring med design, og ikke mindst implementering, af Core netværk og sikkerhedsløsninger? Så kan du meget vel være vores kommende kollega. I Statens It har vi travlt med at udvide vores portefølje og understøtte vores kunders forretning. Vi søger derfor en faglig koordinator og operationel SME til vores gruppe af specialister på Core netværk og Firewall teknologier i Transition. Om stillingen Du vil indgå i en projektdreven kultur, hvor vi har travlt med at overflytte nye kunder til vores fælles drifts- og servicecenter. Netværksomlægningen er en central del af disse projekter, og du vil derfor blive konfronteret med, at skulle forstå de dybere detaljer både i kundernes nuværende og kommende netværksdesign. Du vil blive en del af gruppen for Core Netværk og Sikkerhed i Transition, hvor du bl.a. skal arbejde med følgende opgaver: Sikre eksekvering på gruppens prioriterede opgaver, så vi møder vores aftalte leverancer. Koordinere og fordele dag-til-dag opgaver blandt gruppens specialister. Dyb faglig sparring med kollegaerne omkring tekniske løsningsdesigns og implementering af disse. Være garant for kvalitet og compliance, og sikre at løsninger passer ind i vores målarkitektur. Planlægge og gennemføre servicevinduer hos kunderne i tæt samarbejde med projektlederne. Om os I Statens It leverer vi basal it-drift og services til statslige ministerier, styrelser og selvejende uddannelsesinstitutioner. Vi leverer løsningerne i et organisatorisk setup, hvor mennesker, processer, metoder og værktøjer er i højsædet. Vores leverancemodel gør, at vi kan levere stærke løsninger til vores kunder, der er baseret på både kommercielle og Open Source teknologier. Vi er lige nu i en spændende udviklingsfase, hvor vi bl.a. implementerer en fælles statslig Cloud platform. Statens It er en styrelse under Finansministeriet. Vi har hovedkontor i Ballerup i Storkøbenhavn, og satellitkontorer i både Aarhus og Sønderborg. Om dig Du skal trives og motiveres i et ansvarsområde, der rækker ind over både projektledelse og teknik. Din baggrund kan være mangeartet, men erfaring fra leverandør eller en konsulentrolle vil være relevant. Stillingen stiller krav om en god teknisk forståelse for Core netværksinfrastruktur og sikkerhedsløsninger. Statens It anvender overvejende Cisco teknologier, men du kan også møde andre producenter hos vores kunder. Du skal evne at sætte dig ind i, hvordan netværksinfrastrukturen er sat op hos en kunde. Efterfølgende skal du kunne udarbejde et design for, hvordan løsningen skal se ud fremadrettet, og en implementeringsplan for overgangen til den nye løsning. Endelig skal du kunne koordinere gennemførsel af implementeringsplanen. Vi er afklaret med, at det vil tage noget tid at komme ind i stillingen, og få skabt det nødvendige fodfæste. Det er vi også parate til at støtte op om, og investere i. For dig personligt betyder det, at du skal være nysgerrig af natur, opsøgende og lyttende, vedholdende, og selvfølgeligt være villig til at lære nyt. Vi forventer også at du: Er en holdspiller med gode samarbejdsevner. Besidder en naturlig gennemslagskraft, og kan prioritere opgaver inden for eget område. Er empatisk anlagt med god menneskelig forståelse. Har du derudover erfaring med at arbejde med ITIL og ISO 20.000 27.001 som rammeværktøjer, er det en yderligere fordel. Løn og ansættelsesvilkår Du ansættes efter gældende overenskomst med mulighed for individuel forhandling alt efter kvalifikationer. Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes og efterfølgende kan opretholde sikkerhedsgodkendelsen i hele din ansættelsesperiode. Vil du vide mere? Så er du velkommen til at kontakte teamleder Anders Engberg på tlf. 7231 1094, eller via mail til Anders.engberg@statens-it.dk Ansøgning Send din ansøgning, CV og eventuelt andre relevante bilag via Statens eRekruttering senest den 3. december 2019. Statens It opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold eller handicap til at søge stillingen.Trives du i en ledende rolle, og har du erfaring med design, og ikke mindst implementering, af Core netværk og sikkerhedsløsninger? Så kan du meget vel være vores kommende kollega.

I Statens It har vi travlt med at udvide vores portefølje og understøtte vores kunders forretning.
Vi søger derfor en faglig koordinator og operationel SME til vores gruppe af specialister på Core netværk og Firewall teknologier i Transition.



Om stillingen
Du vil indgå i en projektdreven kultur, hvor vi har travlt med at overflytte nye kunder til vores fælles drifts- og servicecenter. Netværksomlægningen er en central del af disse projekter, og du vil derfor blive konfronteret med, at skulle forstå de dybere detaljer både i kundernes nuværende og kommende netværksdesign.

Du vil blive en del af gruppen for Core Netværk og Sikkerhed i Transition, hvor du bl.a. skal arbejde med følgende opgaver:

  • Sikre eksekvering på gruppens prioriterede opgaver, så vi møder vores aftalte leverancer.
  • Koordinere og fordele dag-til-dag opgaver blandt gruppens specialister.
  • Dyb faglig sparring med kollegaerne omkring tekniske løsningsdesigns og implementering af disse.
  • Være garant for kvalitet og compliance, og sikre at løsninger passer ind i vores målarkitektur.
  • Planlægge og gennemføre servicevinduer hos kunderne i tæt samarbejde med projektlederne.

Om os
I Statens It leverer vi basal it-drift og services til statslige ministerier, styrelser og selvejende uddannelsesinstitutioner. Vi leverer løsningerne i et organisatorisk setup, hvor mennesker, processer, metoder og værktøjer er i højsædet.

Vores leverancemodel gør, at vi kan levere stærke løsninger til vores kunder, der er baseret på både kommercielle og Open Source teknologier. Vi er lige nu i en spændende udviklingsfase, hvor vi bl.a. implementerer en fælles statslig Cloud platform.

Statens It er en styrelse under Finansministeriet. Vi har hovedkontor i Ballerup i Storkøbenhavn, og satellitkontorer i både Aarhus og Sønderborg.


Om dig
Du skal trives og motiveres i et ansvarsområde, der rækker ind over både projektledelse og teknik.
Din baggrund kan være mangeartet, men erfaring fra leverandør eller en konsulentrolle vil være relevant.

Stillingen stiller krav om en god teknisk forståelse for Core netværksinfrastruktur og sikkerhedsløsninger. Statens It anvender overvejende Cisco teknologier, men du kan også møde andre producenter hos vores kunder.

Du skal evne at sætte dig ind i, hvordan netværksinfrastrukturen er sat op hos en kunde. Efterfølgende skal du kunne udarbejde et design for, hvordan løsningen skal se ud fremadrettet, og en implementeringsplan for overgangen til den nye løsning. Endelig skal du kunne koordinere gennemførsel af implementeringsplanen.

Vi er afklaret med, at det vil tage noget tid at komme ind i stillingen, og få skabt det nødvendige fodfæste. Det er vi også parate til at støtte op om, og investere i.

For dig personligt betyder det, at du skal være nysgerrig af natur, opsøgende og lyttende, vedholdende, og selvfølgeligt være villig til at lære nyt.

Vi forventer også at du:

  • Er en holdspiller med gode samarbejdsevner.
  • Besidder en naturlig gennemslagskraft, og kan prioritere opgaver inden for eget område.
  • Er empatisk anlagt med god menneskelig forståelse.
Har du derudover erfaring med at arbejde med ITIL og ISO 20.000/27.001 som rammeværktøjer, er det en yderligere fordel.


Løn – og ansættelsesvilkår
Du ansættes efter gældende overenskomst med mulighed for individuel forhandling alt efter kvalifikationer.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes og efterfølgende kan opretholde sikkerhedsgodkendelsen i hele din ansættelsesperiode.


Vil du vide mere?
Så er du velkommen til at kontakte teamleder Anders Engberg på tlf. 7231 1094, eller via mail til
Anders.engberg@statens-it.dk


Ansøgning
Send din ansøgning, CV og eventuelt andre relevante bilag via Statens eRekruttering senest den
3. december 2019.

Statens It opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold eller handicap til at søge stillingen.


Statens ItBallerup2019-11-08T00:00:002019-12-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren og stærk projektleder til Ramasjang og Ultra-apps

DANMARKS RADIO DR-Byen

København S
DR har store ambitioner for Ramasjang og Ultra I 2020 udvider vi vores digitale børnetilbud med endnu flere apps. Vi søger derfor en stærk og erfaren projektleder til at lede den tekniske udvikling af apps til Ramasjang og Ultra. Du er en teknisk st...
Indrykket:20. november 2019
Udløbsdato:4. december 2019

Erfaren programleder til stort it-udviklingsprojekt

Skatteforvaltningen, KBH, Østbanegade

København Ø
Vi står over for en spændende og ambitiøs opgave, hvor vi i samarbejde med de øvrige styrelser i skatteforvaltningen skal udvikle de helt rigtige it-løsninger, der understøtter skatteforvaltningens forretning og her får du mulighed for at sætte dit ...
Indrykket:11. november 2019
Udløbsdato:25. november 2019

Teknisk projektleder med dybe netværks kompetencer

Statens It

Ballerup
Trives du i en ledende rolle, og har du erfaring med design, og ikke mindst implementering, af Core netværk og sikkerhedsløsninger? Så kan du meget vel være vores kommende kollega. I Statens It har vi travlt med at udvide vores portefølje og underst...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:3. december 2019