Procesoptimering og kundeansvarlig.


Prime Cargo har forrygende travlt og søger i den forbindelse en engageret procesoptimering og kunde ansvarlig medarbejder til vores lagerkontor på Terminal 1.

Med disse opgaver vil du referere til vores Operational Manager, der har det overordnende ansvar og planlægning for den samlede operation.

Du vil få ansvaret for, at dagligdagen fungerer optimalt på gulvet, i din gruppe på lagerkontoret og have fokus på optimering af forskellige processer begge steder. Du skal være med til at opstille performancemål og sikre at disse overholdes. Du skal også have fokus på, at kunne samarbejde på tværs af Prime Cargo´s afdelinger med bl.a. vores Business Excellence gruppe. Samtidig skal du være med til at sikre en rentabel drift og ikke mindst kunne omsætte opstillede mål til konkrete handlinger. Du skal være den der går forrest i forhold til at stå i spidsen for den daglige kundekontakt. Ligeledes skal du deltage på vores interne ledermøder og på den måde have indflydelse på fremtidens bedste lager set up.

Så har du lyst til, at være med til at gøre en forskel, så kan du blive en vigtig spiller i den fremtidige udvikling af vores lager.

Den ideelle kandidat:

Vi forestiller os, at du i dag allerede har, eller har haft en stilling som indebærer personaleansvar og ansvar for optimeringer af processer og at du dermed har oparbejdet en del erfaring inden for lager/ logistik. Du trives med, at være synlig for vores operatører og kollegaer på lagerkontoret og ikke mindst de kunder du får ansvaret for.

For at blive en succes i jobbet, skal du:

  • Sikre at det operationelle personale performer så deadlines overholdes.
  • Have god forståelse for en operation, hvor der er korte deadlines.
  • Være god til at omsætte kundens krav til praktik.
  • Have lyst til at identificerer og implementerer, så vi sikre optimeringer i operationen.
  • Sikre optimal og rentabel drift i samarbejde med den Operationel Manager.
  • Kunne arbejde med forskellige kulturer.
  • Kunne kommunikere på engelsk.
  • Have lyst til vedligeholdelse og koordinering af udstyr.
  • Være god til at samarbejde på flere niveauer.
  • Være bekendt med LEAN

  • Vi tilbyder:
  • En CSR ansvarlig virksomhed, hvor vi hylder talenter.
  • En virksomhed hvor udviklingen går hurtigt og omgangstonen er uformel.
  • En virksomhed hvor kulturen er fleksibilitet, pålidelighed, engagement, innovation.
  • Et job med mange udviklingsmuligheder.

  • Kan du se dig selv anvende dit talent og din kompetence inden for dette felt, så er jobbet helt sikkert noget for dig.

    Ansøgning

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning og CV snarest muligt. Alle ansøgninger vil blive behandlet fortrolig og løbende.



    Vi modtager kun ansøgninger udfyldt online.


    Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

    Ikke det rigtige job?

    Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



    Opret jobagent her

    Andre job der matcher din søgning

    Indrykket:22. februar 2018
    Udløbsdato:19. april 2018

    Procesoperatør, fastansættelse

    IVS ApS 2002

    Fredericia
    IVS søger for en af vore kunder i Assens Kommune, 1 procesoperatør til nathold Der arbejdes på 12 timers skift, med fast turnus: kl. 19.00 - 07.00 tirsdag til torsdag. Der vil være en oplæring til at begynde med, den vil ligge i dagtimerne i tidsrum...
    Indrykket:14. februar 2018
    Udløbsdato:11. marts 2018

    Procesoperatør til vakuumhærdning

    BODYCOTE VARMEBEHANDLING A/S

    Middelfart
    Til vores vakuumhærdningsafdeling søger vi en engageret processoperatør eller lign. til en fast stilling. Arbejdsopgaverne består i, at få kundeemner hærdet i vores forskellige vakuumovne inkl. oppakning og nedpakning af emner og undervejs foretage ...