Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Procespædagog (genopslag)


Om jobbet
Da en af vores nuværende procespædagoger har fået andet job søger Fagcenter Børn, Læring og Uddannelse pr. 1. marts 2018 en procespædagog 30-37 timer ugentlig, til arbejdet med udvikling af læringsmiljøer og pædagogisk praksis i vores dagtilbud.
Fagcenter for Børn, Læring og Uddannelse har fokus på at udvikle og drive dagtilbuds- og skole området og medvirker desuden til udvikling af tværgående indsatser på det samlede 0-18 års område. Som procespædagog vil du blive en del af et team på 8 procespædagoger.

Som procespædagog bidrager du til understøttelse af de almene dagtilbud med rådgivning og vejledning samt deltager i hverdagens arbejdsopgaver i en bestemt periode. Som procespædagog skal du endvidere kunne iværksætte reflekterende processer og samarbejde med det øvrige personale i dagtilbuddet samt samarbejde tværfagligt med kommunens samarbejdspartnere.

Vi kan tilbyde:

  • et spændende job med personlige udfordringer
  • opgaver i flere dagtilbud sideløbende
  • samarbejde med de øvrige procespædagoger
  • en anerkendende, udviklende og respektfuld omgangstone
Din profil

I forbindelse med stillingen, er der en række opgaver, som du skal kunne bidrage til at løfte. Vi forventer derfor;

  • at du er en uddannet og fagligt stærk pædagog
  • at du viden om inklusion
  • at du har et højt refleksionsniveau
  • at du kan arbejde med anerkendende relationer
  • at du er empatisk, tydelig, omsorgsfuld og imødekommende
  • at du er nærværende og i besiddelse af humor
  • at du har blik for styrken i helhedstænkning og tværfaglighed
  • at du kan formulere dig skriftligt
Derfor skal du vælge os

Vi tilbyder et stærkt team af kolleger i Fagcenter Børn, Læring og Uddannelse som har mange forskellige arbejdsopgaver, men som alle arbejder med kerneopgaven – at understøtte og udvikle 0-18 års området.
Vi arbejder tæt sammen, har en god og fri dialog og tror på vigtigheden af et godt samarbejdsklima.

Løn og ansættelsesvilkår:
Efter gældende overenskomst 

Hvis du vil vide mere:
Henvendelse til teamleder Tina Langholz på telefon 30 54 28 94

Ansøgning
Ansøgningsfrist 15. februar 2018 kl. 8.00.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 23. februar 2018.


Om os
Kalundborg er en kommune i vækst.

Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på.

Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur.

Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed.

Læs mere om kommunen: http://www.imaginekalundborg.dk  

I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.


Annoncering obligatorisk




Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her