Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Procestekniker - Product Technical Service

TROUBLESHOOTING – TEKNISK KNOWHOW – BRED OPGAVEPALETTE

Det mest eftertragtede audiobrand

Vores vision er at blive verdens mest eftertragtede audiobrand. Gennem mere end 95 år har vi skabt produkter, der rammer dine sanser, inspirerer og vækker stolthed i os alle. Vi er passionerede innovatører, der bruger vores indsigter og samarbejdsevner til at løse og simplificere komplekse udfordringer. Hver eneste dag er vi drevet af at skabe lydoplevelser, der har en dyb påvirkning på mennesker, sammen med andre, der deler vores passion.

Her får du muligheden for at blive en del af et af Danmarks mest erfarne serviceteams inden for verdenskendte luksuriøse elektronikprodukter. Du kommer til at følge produkterne fra vugge til grav i en alsidig hverdag, hvor du bidrager til, at kunderne fortsat oplever vores høje kvalitet.

Dit netværk

I Product Technical Service bliver du en del af yderst erfarent team med en omfattende viden inden for Bang & Olufsens produkter. Sammen er vi 13 teknikere, 4 produktionsmedarbejdere, 1 kvalitetskoordinator, 1 procestekniker og 7 lagermedarbejdere, der tager sig af reparationer af produkter på færdigvare- og komponentniveau, nicheproduktion, refurbishment og meget andet.

Med andre ord er vi dem, der vender en uheldig kundeoplevelse til tilfredshed, og samtidig strømliner vi den service, vi yder til forhandlere og servicecentre.

Din mission

Som procestekniker bliver du en del af vores Product Technical Service team i Struer, hvor vi tager serviceopgaver ind på vores produkter. Du får en rolle, du selv kan være med til at forme og kan virkelig få sat din tekniske viden i spil i hele vores produkters levetid. Du bliver nemlig en vigtig tovholder i at sikre, at vi kan servicere de nye produkter, vi får ind.

Derfor får du også en bred kontaktflade på tværs af Bang & Olufsen – fra Udvikling over Product Support til IT – hvor du binder de løse ender sammen, agerer troubleshooter, hvis en proces ikke kører, og i sidste ende sørger for, at kunderne oplever, at vores produkter lever op til den forventede kvalitet. Helt specifikt er du med til at:

  • Starte produktions- og reparations-områder og servicer på et produkt eller en produktfamilie op, samt lukke dem ned
  • indkøre reparation af kendte produkter
  • sikre og vedligeholde proces-dokumentation
  • sikre, at vi er klar til at tage imod de nye produkter
  • deltage i udviklingsopgaver for at bidrage til, at service bliver implementeret
  • Sikre afdelingens processer og udstyr er kørende
  • Du bringer

    Vi forestiller os, at du måske har en procesteknisk baggrund, har lavet troubleshooting i et produktionsmiljø, været PTA-tekniker eller ydet teknisk support i en teknisk virksomhed. Derudover tænker vi, at du:

  • har kendskab til et ERP-system, gerne SAP
  • måske har en grundlæggende viden om lean – det er dog kun en fordel og ikke et krav
  • kan tale og skrive flydende på engelsk
  • er en holdspiller, som samtidig kan begå dig på tværs af Bang & Olufsen i din opgaveløsning og agere ambassadør for Product Technical Service.
  • Er løsningsorienteret og har en konstruktiv tilgang til opgaveløsning, og kan tænke ud af boksen
  • Er du klar til at blive en del af verdens mest eftertragtede audiobrand?

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Lars Tygesen, Head of Product Technical Service, på .

    Bemærk : Ansøgninger kommer kun i betragtning, hvis de er sendt via ”Send ansøgning”-knappen.

    Læs mere om vores rekrutteringsproces, og udforsk dine karrieremuligheder hos Bang & Olufsen .


    Samarbejde og gensidig respekt driver innovation
    Vi er en global virksomhed med omkring 900 medarbejdere, der opererer i mere end 70 lande verden over. Det er kun muligt, fordi vi er agile og giver plads til individuelle beslutninger samt arbejder med nogle af verdens største teknologi- og produktionspartnere. Vi arbejder med et fladt hierarki samt åben og ærlig kommunikation. Vi mener, at feedback er vigtig for udviklingen, både på individuelt plan og for virksomheden, og vores ledelse af baseret på at kunne sætte en klar retning og facilitere samarbejde på tværs af funktioner, grænser og sammen med partnere. Vi ved, at det er vigtigt at kunne lære af hinanden og udvise gensidig respekt.

    Vi er meget mere end en arbejdsplads
    Livet er sjovere, når man deler og oplever det med andre. Vi samarbejder, skaber og innoverer på globalt plan hver eneste dag – og vi husker at nyde det hele sammen. Derfor afholder vi jævnligt musikfredage og sportsarrangementer, og vi samles ofte for at spise god mad sammen og for at fejre lokale traditioner centreret om vores fælles passion for musik.


    Mere af samme slags?

    Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

    Mere af samme slags?

    Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.