Gem job

Procurement Support Specialist

Brænder du for indkøb og er dine spidskompetencer koordinering, at tilsikre høj kvalitet og nøjagtighed af masterdata samt udarbejdelse af analyser? Så er du måske vores næste Procurement Support Specialist!

Vi har travlt, og derfor søger vi en ny kollega, der har lyst til at være med på vækstrejsen. I denne stilling vil du få en nøglerolle i arbejdet med at bistå det strategiske indkøbsteam i forskellige opgaver. Vi søger en Procurement Support Specialist, som er struktureret, energisk og detaljeorienteret, og som formår at bevare overblikket når tempoet er højt.

Du bliver en del af en alsidig og dynamisk hverdag i en international virksomhed, hvor et dygtigt og professionelt team bestående af dedikerede kollegaer med base i Aarhus og Støvring. Samtidig har vi også indkøbs-kollegaer på lokationer uden for Danmark. Du kommer til at bidrage med din positive indstilling og din erfaring inden for indkøb og handel. 

Du vil få mulighed for at arbejde selvstændigt med dine opgaver, hvilket ofte vil kræve, at du er vedholdende og motiveres af at følge dine opgaver helt i mål. Opgaverne kræver, at du er dygtig til at koordinere, strukturere og opbygge rutiner, da du bliver en nøgleperson i en kompleks værdikæde. Du får en helt essentiel rolle i at sikre vores data flow, samt kvaliteten af master data.

Kontaktfladen vil være bred både internt og eksternt, hvor du forventes at kunne skabe en god dialog med andre afdelinger og leverandører.

Ansvar og opgaver

  • Indhentning af tilbud fra leverandører.

  • Ansvarlig for opdatering af vores ERP-systemer med leverandør- og materialerelaterede stamdata.

  • Prissammenligninger og div. analyser

  • Supportere strategisk indkøb med forberedelsesarbejde til benchmarks, finde dokumentation eller analyser.

  • Supportere Procurement Project Leaders, indhentning af tilbud og opsætning af masterdata på nye varer eller med kost analyser.

  • Samarbejde med operationelt indkøb om at undgå prisafvigelser på ordrebekræftelserne eller tilsikre de optimale aftaler med leverandørerne.

  • Håndtering af fakturaafvigelser og kommunikation med leverandører med henblik på at reducere afvigelser.

  • Registrering af NDA'er og kontrakter i relevante databaser

  • Om dig

    For at få succes i denne stilling forventer vi, at du har en diplom-, bachelor- eller kandidatuddannelse inden for Indkøb eller anden kommerciel orientering kombineret 2+ års erfaring inden for indkøb. Desuden vil det være en klar fordel, hvis du:

  • Er en teamplayer, som arbejder for at gøre en forskel for sine kollegaer

  • Er analytisk og har evnen til at indsamle, fortolke og integrere information og viden for at sikre at analyser og planer udføres på det rigtige grundlag

  • Trives med ansvar og er yderst disciplineret og serviceorienteret, når det kommer til at levere indenfor deadlines

  • Kan kommunikere på engelsk på et professionelt niveau – skriftligt og mundtligt

  • Trives i et internationalt og multikulturelt miljø

  • Er rutineret i brugen af Excel, Dynamics Axapta og SAP.

  • Du sætter en ære i at levere kvalitet, og du agerer proaktivt og med et stort drive – således du griber alle de bolde der kastes op i luften. Du motiveres af at støtte og bistå kollegaer og forretningen på en løsningsorienteret og servicemindet måde og du er drevet af at alle enderne til at mødes.

    Vi tilbyder

    Et spændende og udfordrende job i en global mangfoldig og markedsledende virksomhed med gode muligheder for både faglig og personlig udvikling og med mulighed for at udvikle dig selv, tage ansvar og vise initiativ.

    Den internationale atmosfære understøtter virksomhedens vision og afspejler Marels kerneværdier Unity, Innovation og Excellence.

    Vi tilbyder fleksible arbejdstider, sundhedsforsikring, kantine med både morgenmad og frokost og mulighed for hjemmekontor.

    Du vil gennemgå et vel tilrettelagt on-boarding forløb, som vil give dig et solidt indblik I Marel og sikre at du et stærkt netværk I organisationen. Alt sammen for at det bedste fundament for du får succes I din rolle.

    Interesseret?

    Hvis du er interesseret i stillingen så send os dit CV og din ansøgning i dag. Vi læser ansøgningerne løbende.

    Hvis du har uddybende spørgsmål, kan du kontakte Talent Acquisition Specialist Una Komar på .

    Om Marel

    Marel er en global markedsledende virksomhed, som producerer højteknologisk procesudstyr til fjerkræ-, kød- og fiskeindustrien. I partnerskab med vores kunder vil vi ændre måden, fødevarer forarbejdes og produceres på. Vores vision er en verden, hvor kvalitetsfødevarer bliver produceret på en bæredygtig og økonomisk forsvarlig måde. Vores højteknologiske udstyr og systemer hjælper fødevareproducenter på alle markeder med at producere ved højeste produktivitet. Vi er ca. 7000 medarbejdere globalt, har kontorer i 30 lande på tværs af 6 kontinenter og et netværk af mere en 100 agenter og distributører.

    #LI-UK1 #LI-Hybrid

    Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


    ellerGem job

    Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

    Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

    Andre job der minder om dette

    Teknisk support specialist– Global Marine & Offsho...

    Silent-Aire

    Århus C
    Job Details Vil du arbejde med at omsætte din erfaring og tekniske forståelse til teknisk afklaring af Maritime produkter? Hvad vil du lave: Hvordan du vil gøre det De daglige opgaver vil bestå af: * Teknisk support af indgående reservedelsforespørgs...
    26. september 2022

    Procurement Support Specialist

    Brænder du for indkøb og er dine spidskompetencer koordinering, at tilsikre høj kvalitet og nøjagtighed af masterdata samt udarbejdelse af analyser? Så er du måske vores næste Procurement Support Specialist!

    Vi har travlt, og derfor søger vi en ny kollega, der har lyst til at være med på vækstrejsen. I denne stilling vil du få en nøglerolle i arbejdet med at bistå det strategiske indkøbsteam i forskellige opgaver. Vi søger en Procurement Support Specialist, som er struktureret, energisk og detaljeorienteret, og som formår at bevare overblikket når tempoet er højt.

    Du bliver en del af en alsidig og dynamisk hverdag i en international virksomhed, hvor et dygtigt og professionelt team bestående af dedikerede kollegaer med base i Aarhus og Støvring. Samtidig har vi også indkøbs-kollegaer på lokationer uden for Danmark. Du kommer til at bidrage med din positive indstilling og din erfaring inden for indkøb og handel. 

    Du vil få mulighed for at arbejde selvstændigt med dine opgaver, hvilket ofte vil kræve, at du er vedholdende og motiveres af at følge dine opgaver helt i mål. Opgaverne kræver, at du er dygtig til at koordinere, strukturere og opbygge rutiner, da du bliver en nøgleperson i en kompleks værdikæde. Du får en helt essentiel rolle i at sikre vores data flow, samt kvaliteten af master data.

    Kontaktfladen vil være bred både internt og eksternt, hvor du forventes at kunne skabe en god dialog med andre afdelinger og leverandører.

    Ansvar og opgaver

  • Indhentning af tilbud fra leverandører.

  • Ansvarlig for opdatering af vores ERP-systemer med leverandør- og materialerelaterede stamdata.

  • Prissammenligninger og div. analyser

  • Supportere strategisk indkøb med forberedelsesarbejde til benchmarks, finde dokumentation eller analyser.

  • Supportere Procurement Project Leaders, indhentning af tilbud og opsætning af masterdata på nye varer eller med kost analyser.

  • Samarbejde med operationelt indkøb om at undgå prisafvigelser på ordrebekræftelserne eller tilsikre de optimale aftaler med leverandørerne.

  • Håndtering af fakturaafvigelser og kommunikation med leverandører med henblik på at reducere afvigelser.

  • Registrering af NDA'er og kontrakter i relevante databaser

  • Om dig

    For at få succes i denne stilling forventer vi, at du har en diplom-, bachelor- eller kandidatuddannelse inden for Indkøb eller anden kommerciel orientering kombineret 2+ års erfaring inden for indkøb. Desuden vil det være en klar fordel, hvis du:

  • Er en teamplayer, som arbejder for at gøre en forskel for sine kollegaer

  • Er analytisk og har evnen til at indsamle, fortolke og integrere information og viden for at sikre at analyser og planer udføres på det rigtige grundlag

  • Trives med ansvar og er yderst disciplineret og serviceorienteret, når det kommer til at levere indenfor deadlines

  • Kan kommunikere på engelsk på et professionelt niveau – skriftligt og mundtligt

  • Trives i et internationalt og multikulturelt miljø

  • Er rutineret i brugen af Excel, Dynamics Axapta og SAP.

  • Du sætter en ære i at levere kvalitet, og du agerer proaktivt og med et stort drive – således du griber alle de bolde der kastes op i luften. Du motiveres af at støtte og bistå kollegaer og forretningen på en løsningsorienteret og servicemindet måde og du er drevet af at alle enderne til at mødes.

    Vi tilbyder

    Et spændende og udfordrende job i en global mangfoldig og markedsledende virksomhed med gode muligheder for både faglig og personlig udvikling og med mulighed for at udvikle dig selv, tage ansvar og vise initiativ.

    Den internationale atmosfære understøtter virksomhedens vision og afspejler Marels kerneværdier Unity, Innovation og Excellence.

    Vi tilbyder fleksible arbejdstider, sundhedsforsikring, kantine med både morgenmad og frokost og mulighed for hjemmekontor.

    Du vil gennemgå et vel tilrettelagt on-boarding forløb, som vil give dig et solidt indblik I Marel og sikre at du et stærkt netværk I organisationen. Alt sammen for at det bedste fundament for du får succes I din rolle.

    Interesseret?

    Hvis du er interesseret i stillingen så send os dit CV og din ansøgning i dag. Vi læser ansøgningerne løbende.

    Hvis du har uddybende spørgsmål, kan du kontakte Talent Acquisition Specialist Una Komar på .

    Om Marel

    Marel er en global markedsledende virksomhed, som producerer højteknologisk procesudstyr til fjerkræ-, kød- og fiskeindustrien. I partnerskab med vores kunder vil vi ændre måden, fødevarer forarbejdes og produceres på. Vores vision er en verden, hvor kvalitetsfødevarer bliver produceret på en bæredygtig og økonomisk forsvarlig måde. Vores højteknologiske udstyr og systemer hjælper fødevareproducenter på alle markeder med at producere ved højeste produktivitet. Vi er ca. 7000 medarbejdere globalt, har kontorer i 30 lande på tværs af 6 kontinenter og et netværk af mere en 100 agenter og distributører.

    #LI-UK1 #LI-Hybrid

    Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


    +
    Gem

    Mere af samme slags?

    Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

    Andre job der minder om dette

    Teknisk support specialist– Global Marine & Offsho...

    Silent-Aire

    Århus C
    Job Details Vil du arbejde med at omsætte din erfaring og tekniske forståelse til teknisk afklaring af Maritime produkter? Hvad vil du lave: Hvordan du vil gøre det De daglige opgaver vil bestå af: * Teknisk support af indgående reservedelsforespørgs...
    26. september 2022