PRODUKTIONSCHEF

Produktionschef søges til Reproflex Scandinavia A/S
Prepress virksomhed i Kolding

Om Virksomheden

Reproflex Scandinavia A/S er en moderne og yderst veldreven digital Prepress virksomhed, som er leverandør til emballagebranchen, med stor fokus på prepress til flexotryk. Virksomheden er beliggende i attraktive lokaler i Kolding og beskæftiger ca. 30 medarbejdere.

Kunderne består af Trykkerier, Mærkevare producenter, Reklamebureauer samt Designproducenter. Hovedparten af kunderne er hjemmehørende i Skandinavien, men moderne teknologi har muliggjort eksport til fjernere destinationer, et voksende antal opgaver sendes derfor direkte til andre markeder.

Selskabet har på baggrund af stærk performance over de seneste 5 år indgået et partnerskab med kapitalfonden VækstPartner Kapital, og der er igangsat en ambitiøs vækstplan som skal tilsikre at selskabet står endnu stærkere i fremtiden. Det betyder også en signifikant øget investering i kommercielle aktiviteter og styrkelse af selskabets positionering.

Reproflex Scandinavia A/S er kendetegnet ved at levere en høj kvalitet og innovative løsninger.

Om Jobbet

Reproflex Scandinavia A/S søger en proaktiv og resultatorienteret Produktionschef der har fokus på at vedligeholde og styrke kernekunde-relationer baseret på en stærk teknisk forståelse. Med reference til direktionen får du det overordnede ansvar for virksomhedens produktion fra ordre til levering. Som produktionschef skal du sikre, at den daglige drift kører med rettidig levering og høj kvalitet.

Rollen stiller krav til at kunne veksle mellem reaktivt at kunne imødekomme kunders behov for Flexo trykteknisk support, samt proaktivt at forholde sig til kunders opgaver og behov, og identificere og realisere nye forretningsmuligheder. Du vil opleve en dynamisk og varieret hverdag, med opgaver i produktionen og spændende opgaver i samarbejde med kunder og kollegaer.

Der vil være fokus på udnyttelse af ressourcer samt udvikling af organisationen. Som medlem af ledergruppen forventes det, at du bidrager til udvikling på tværs af funktioner i tæt samarbejde med dine kollegaer. Du skal regne med ca. 20 rejsedage pr år.

Stillingen kræver en dedikeret indsats, og der er store forventninger til, at du kan medvirke til den overordnede positive udvikling af virksomheden og dermed fastholde den høje kvalitet og stærke markedsposition.

Dine arbejdsopgaver vil primært indebære

  • Ledelse og udvikling af ca. 10 medarbejdere i direkte reference
  • Kundesupport
  • Trykteknisk hjælp til interne projektledere
  • Overordnet planlægning.
  • Deltagelse i trykstarter i ind- og udland
  • Udvikling af nye emballageproducerende kunder
  • Sikre højt kvalitetsniveau og at kundetilfredsheden holdes på højt niveau
  • Videreføre LEAN-proces i virksomheden med implementering af principper herfra.

Kvalifikationer

Formentlig erfaring fra en lignende stilling, enten fra branchen, eller fra relateret fagligt forretningsområde.

  • God til at forstå og tale med kunder samt være løsningsorienteret
  • Skal være nysgerrig, og have interesse for nyeste teknologi
  • Skal have evner for at arbejde systematisk, og supportere dine kollegaer
  • Skal have karakter, og kunne repræsentere firmaet og dets kerneværdier
  • Engelsk på forhandlingsniveau, kendskab til de nordiske sprog, evt. også tysk
  • Skal være fleksibel med arbejdstiden

Din baggrund

En relevant videregående teknisk uddannelse kombineret med en ledelsesmæssig overbygning og solid erfaring inden for Emballage og/eller den grafiske branche vil være relevant.

Du har god forretningsforståelse og har tidligere med succes vist dit værd. Du har gode analytiske evner og en struktureret arbejdsform med godt blik for at prioritere indsatsen. Du har kunden i fokus og har en fleksibel og samarbejdsorienteret tilgang til dine opgaver. Du er proaktiv og formår at skabe fremdrift i opgaverne.

Du praktiserer synlig ledelse, er åben og udadvendt, har gennemslagskraft og gode sociale kompetencer. Du har gode kommunikative evner både i forhold til interne og eksterne relationer. Du har en veludviklet situationsfornemmelse og gode forhandlingsevner.

Derudover skal du have erfaring med moderne og effektive produktions systemer, og en opdateret erfaring indenfor grafisk produktion, gerne i Flexo emballagebranchen. Kundekontakt på specialistniveau fra tidligere jobfunktion vil være en fordel.

Som person er du

  • Forretningsorienteret, uformel, åben og med en god udstråling
  • Kundedrevet og evner at være både reaktiv og proaktiv
  • Praktisk anlagt og får tingene til at ske
  • Resultatorienteret og har en klar holdning til kvaliteten

Du indeholder også karakteristika som højt energiniveau, et blik for muligheder og selvstændighed. Du har desuden et godt og sikkert grafisk øje for kvalitet kombineret med en god portion humor og en hands-on holdning.

Du tilbydes

Der er tale om et spændende job, hvor du kan bruge dine erfaringer og sætte dit præg på udviklingen. Du bliver en del af en stærk organisation med glade og dedikerede, erfarne og kompetente medarbejdere.

Du får mulighed for at anvende og udvikle dine faglige og ledelsesmæssige kvalifikationer og derigennem bidrage til virksomhedens fortsatte udvikling. Du tilbydes gode og fleksible ansættelsesforhold og en lønpakke, der modsvarer de opstillede krav.

Reproflex Scandinavia A/S tilbyder dig en spændende rolle i en succesfuld og vækstorienteret virksomhed med muligheder for personlig udvikling.

Ansøgning:

ERHR/Effektiv Rekruttering forestår denne rekrutteringsopgave, hvorfor alle henvendelser skal stiles hertil.

ERHR/Effektiv Rekruttering vil ikke videregive den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale.

For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Michael Folmann, e-mail mf@erhr.dk tlf. 21216464.

Ansøgninger fremsendt via e-mail accepteres ikke

Ansøgningerne behandles løbende og tiltrædelse ønskes snarest muligt, men vi venter på den rette.

Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre side.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330008492Phoenix-7a761dbf12019-04-16T00:00:00PRODUKTIONSCHEF

Produktionschef søges til Reproflex Scandinavia A/S
Prepress virksomhed i Kolding

Om Virksomheden

Reproflex Scandinavia A/S er en moderne og yderst veldreven digital Prepress virksomhed, som er leverandør til emballagebranchen, med stor fokus på prepress til flexotryk. Virksomheden er beliggende i attraktive lokaler i Kolding og beskæftiger ca. 30 medarbejdere.

Kunderne består af Trykkerier, Mærkevare producenter, Reklamebureauer samt Designproducenter. Hovedparten af kunderne er hjemmehørende i Skandinavien, men moderne teknologi har muliggjort eksport til fjernere destinationer, et voksende antal opgaver sendes derfor direkte til andre markeder.

Selskabet har på baggrund af stærk performance over de seneste 5 år indgået et partnerskab med kapitalfonden VækstPartner Kapital, og der er igangsat en ambitiøs vækstplan som skal tilsikre at selskabet står endnu stærkere i fremtiden. Det betyder også en signifikant øget investering i kommercielle aktiviteter og styrkelse af selskabets positionering.

Reproflex Scandinavia A/S er kendetegnet ved at levere en høj kvalitet og innovative løsninger.

Om Jobbet

Reproflex Scandinavia A/S søger en proaktiv og resultatorienteret Produktionschef der har fokus på at vedligeholde og styrke kernekunde-relationer baseret på en stærk teknisk forståelse. Med reference til direktionen får du det overordnede ansvar for virksomhedens produktion fra ordre til levering. Som produktionschef skal du sikre, at den daglige drift kører med rettidig levering og høj kvalitet.

Rollen stiller krav til at kunne veksle mellem reaktivt at kunne imødekomme kunders behov for Flexo trykteknisk support, samt proaktivt at forholde sig til kunders opgaver og behov, og identificere og realisere nye forretningsmuligheder. Du vil opleve en dynamisk og varieret hverdag, med opgaver i produktionen og spændende opgaver i samarbejde med kunder og kollegaer.

Der vil være fokus på udnyttelse af ressourcer samt udvikling af organisationen. Som medlem af ledergruppen forventes det, at du bidrager til udvikling på tværs af funktioner i tæt samarbejde med dine kollegaer. Du skal regne med ca. 20 rejsedage pr år.

Stillingen kræver en dedikeret indsats, og der er store forventninger til, at du kan medvirke til den overordnede positive udvikling af virksomheden og dermed fastholde den høje kvalitet og stærke markedsposition.

Dine arbejdsopgaver vil primært indebære

  • Ledelse og udvikling af ca. 10 medarbejdere i direkte reference
  • Kundesupport
  • Trykteknisk hjælp til interne projektledere
  • Overordnet planlægning.
  • Deltagelse i trykstarter i ind- og udland
  • Udvikling af nye emballageproducerende kunder
  • Sikre højt kvalitetsniveau og at kundetilfredsheden holdes på højt niveau
  • Videreføre LEAN-proces i virksomheden med implementering af principper herfra.

Kvalifikationer

Formentlig erfaring fra en lignende stilling, enten fra branchen, eller fra relateret fagligt forretningsområde.

  • God til at forstå og tale med kunder samt være løsningsorienteret
  • Skal være nysgerrig, og have interesse for nyeste teknologi
  • Skal have evner for at arbejde systematisk, og supportere dine kollegaer
  • Skal have karakter, og kunne repræsentere firmaet og dets kerneværdier
  • Engelsk på forhandlingsniveau, kendskab til de nordiske sprog, evt. også tysk
  • Skal være fleksibel med arbejdstiden

Din baggrund

En relevant videregående teknisk uddannelse kombineret med en ledelsesmæssig overbygning og solid erfaring inden for Emballage og/eller den grafiske branche vil være relevant.

Du har god forretningsforståelse og har tidligere med succes vist dit værd. Du har gode analytiske evner og en struktureret arbejdsform med godt blik for at prioritere indsatsen. Du har kunden i fokus og har en fleksibel og samarbejdsorienteret tilgang til dine opgaver. Du er proaktiv og formår at skabe fremdrift i opgaverne.

Du praktiserer synlig ledelse, er åben og udadvendt, har gennemslagskraft og gode sociale kompetencer. Du har gode kommunikative evner både i forhold til interne og eksterne relationer. Du har en veludviklet situationsfornemmelse og gode forhandlingsevner.

Derudover skal du have erfaring med moderne og effektive produktions systemer, og en opdateret erfaring indenfor grafisk produktion, gerne i Flexo emballagebranchen. Kundekontakt på specialistniveau fra tidligere jobfunktion vil være en fordel.

Som person er du

  • Forretningsorienteret, uformel, åben og med en god udstråling
  • Kundedrevet og evner at være både reaktiv og proaktiv
  • Praktisk anlagt og får tingene til at ske
  • Resultatorienteret og har en klar holdning til kvaliteten

Du indeholder også karakteristika som højt energiniveau, et blik for muligheder og selvstændighed. Du har desuden et godt og sikkert grafisk øje for kvalitet kombineret med en god portion humor og en hands-on holdning.

Du tilbydes

Der er tale om et spændende job, hvor du kan bruge dine erfaringer og sætte dit præg på udviklingen. Du bliver en del af en stærk organisation med glade og dedikerede, erfarne og kompetente medarbejdere.

Du får mulighed for at anvende og udvikle dine faglige og ledelsesmæssige kvalifikationer og derigennem bidrage til virksomhedens fortsatte udvikling. Du tilbydes gode og fleksible ansættelsesforhold og en lønpakke, der modsvarer de opstillede krav.

Reproflex Scandinavia A/S tilbyder dig en spændende rolle i en succesfuld og vækstorienteret virksomhed med muligheder for personlig udvikling.

Ansøgning:

ERHR/Effektiv Rekruttering forestår denne rekrutteringsopgave, hvorfor alle henvendelser skal stiles hertil.

ERHR/Effektiv Rekruttering vil ikke videregive den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale.

For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Michael Folmann, e-mail mf@erhr.dk tlf. 21216464.

Ansøgninger fremsendt via e-mail accepteres ikke

Ansøgningerne behandles løbende og tiltrædelse ønskes snarest muligt, men vi venter på den rette.

Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre side.

Produktionschef søges til Reproflex Scandinavia A S Prepress virksomhed i Kolding Om Virksomheden Reproflex Scandinavia A S er en moderne og yderst veldreven digital Prepress virksomhed, som er leverandør til emballagebranchen, med stor fokus på prepress til flexotryk. Virksomheden er beliggende i attraktive lokaler i Kolding og beskæftiger ca. 30 medarbejdere. Kunderne består af Trykkerier, Mærkevare producenter, Reklamebureauer samt Designproducenter. Hovedparten af kunderne er hjemmehørende i Skandinavien, men moderne teknologi har muliggjort eksport til fjernere destinationer, et voksende antal opgaver sendes derfor direkte til andre markeder. Selskabet har på baggrund af stærk performance over de seneste 5 år indgået et partnerskab med kapitalfonden VækstPartner Kapital, og der er igangsat en ambitiøs vækstplan som skal tilsikre at selskabet står endnu stærkere i fremtiden. Det betyder også en signifikant øget investering i kommercielle aktiviteter og styrkelse af selskabets positionering. Reproflex Scandinavia A S er kendetegnet ved at levere en høj kvalitet og innovative løsninger. Om Jobbet Reproflex Scandinavia A S søger en proaktiv og resultatorienteret Produktionschef der har fokus på at vedligeholde og styrke kernekunde-relationer baseret på en stærk teknisk forståelse. Med reference til direktionen får du det overordnede ansvar for virksomhedens produktion fra ordre til levering. Som produktionschef skal du sikre, at den daglige drift kører med rettidig levering og høj kvalitet. Rollen stiller krav til at kunne veksle mellem reaktivt at kunne imødekomme kunders behov for Flexo trykteknisk support, samt proaktivt at forholde sig til kunders opgaver og behov, og identificere og realisere nye forretningsmuligheder. Du vil opleve en dynamisk og varieret hverdag, med opgaver i produktionen og spændende opgaver i samarbejde med kunder og kollegaer. Der vil være fokus på udnyttelse af ressourcer samt udvikling af organisationen. Som medlem af ledergruppen forventes det, at du bidrager til udvikling på tværs af funktioner i tæt samarbejde med dine kollegaer. Du skal regne med ca. 20 rejsedage pr år. Stillingen kræver en dedikeret indsats, og der er store forventninger til, at du kan medvirke til den overordnede positive udvikling af virksomheden og dermed fastholde den høje kvalitet og stærke markedsposition. Dine arbejdsopgaver vil primært indebære Ledelse og udvikling af ca. 10 medarbejdere i direkte reference Kundesupport Trykteknisk hjælp til interne projektledere Overordnet planlægning. Deltagelse i trykstarter i ind- og udland Udvikling af nye emballageproducerende kunder Sikre højt kvalitetsniveau og at kundetilfredsheden holdes på højt niveau Videreføre LEAN-proces i virksomheden med implementering af principper herfra. Kvalifikationer Formentlig erfaring fra en lignende stilling, enten fra branchen, eller fra relateret fagligt forretningsområde. God til at forstå og tale med kunder samt være løsningsorienteret Skal være nysgerrig, og have interesse for nyeste teknologi Skal have evner for at arbejde systematisk, og supportere dine kollegaer Skal have karakter, og kunne repræsentere firmaet og dets kerneværdier Engelsk på forhandlingsniveau, kendskab til de nordiske sprog, evt. også tysk Skal være fleksibel med arbejdstiden Din baggrund En relevant videregående teknisk uddannelse kombineret med en ledelsesmæssig overbygning og solid erfaring inden for Emballage og eller den grafiske branche vil være relevant. Du har god forretningsforståelse og har tidligere med succes vist dit værd. Du har gode analytiske evner og en struktureret arbejdsform med godt blik for at prioritere indsatsen. Du har kunden i fokus og har en fleksibel og samarbejdsorienteret tilgang til dine opgaver. Du er proaktiv og formår at skabe fremdrift i opgaverne. Du praktiserer synlig ledelse, er åben og udadvendt, har gennemslagskraft og gode sociale kompetencer. Du har gode kommunikative evner både i forhold til interne og eksterne relationer. Du har en veludviklet situationsfornemmelse og gode forhandlingsevner. Derudover skal du have erfaring med moderne og effektive produktions systemer, og en opdateret erfaring indenfor grafisk produktion, gerne i Flexo emballagebranchen. Kundekontakt på specialistniveau fra tidligere jobfunktion vil være en fordel. Som person er du Forretningsorienteret, uformel, åben og med en god udstråling Kundedrevet og evner at være både reaktiv og proaktiv Praktisk anlagt og får tingene til at ske Resultatorienteret og har en klar holdning til kvaliteten Du indeholder også karakteristika som højt energiniveau, et blik for muligheder og selvstændighed. Du har desuden et godt og sikkert grafisk øje for kvalitet kombineret med en god portion humor og en hands-on holdning. Du tilbydes Der er tale om et spændende job, hvor du kan bruge dine erfaringer og sætte dit præg på udviklingen. Du bliver en del af en stærk organisation med glade og dedikerede, erfarne og kompetente medarbejdere. Du får mulighed for at anvende og udvikle dine faglige og ledelsesmæssige kvalifikationer og derigennem bidrage til virksomhedens fortsatte udvikling. Du tilbydes gode og fleksible ansættelsesforhold og en lønpakke, der modsvarer de opstillede krav. Reproflex Scandinavia A S tilbyder dig en spændende rolle i en succesfuld og vækstorienteret virksomhed med muligheder for personlig udvikling. Ansøgning: ERHR Effektiv Rekruttering forestår denne rekrutteringsopgave, hvorfor alle henvendelser skal stiles hertil. ERHR Effektiv Rekruttering vil ikke videregive den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Michael Folmann, e-mail mf@erhr.dk tlf. 21216464. Ansøgninger fremsendt via e-mail accepteres ikke Ansøgningerne behandles løbende og tiltrædelse ønskes snarest muligt, men vi venter på den rette. Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre side.11jobnet7a761dbf100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-11T00:00:000000http://erhr.dk/for-kandidater/ledige-jobs/226490EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3509784Effektiv Rekruttering11Saturnvej 116000KoldingDKDanmark0
mf@erhr.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent746752JobNet4976345497634510016-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7a761dbfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7a761dbfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7a761dbf&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7a761dbf&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/1.jpgEr du en fagligt stærk Produktionschef?12008011Dansk3Læse/ tale122222Produktionschef6Ledelse361492864Michaelmf@erhr.dkDKDanmarkDKDanmark330026409Produktionskoordinator til AU Maison - Autofin A/SRobot Kan du sikre en effektiv produktionsplanlægning? Kan du tage ansvar for råvarelagre og holde styr på disse? Kan du optimere processer og værktøjer i planlægningen? Er du en haj til Excel? Så kan det være dig, vi søger til denne stilling. Hos A.U Maison Autofin A S har vi gang i hjulene og søger derfor en dygtig produktionsplanlægger, som også har lyst og evner til at bidrage med at løse andre opgaver i en dynamisk virksomhed. Du bliver som spilfordeler en vigtig spiller på holdet og får en position med masser af dynamik og indflydelse. Om jobbet Du bliver ansvarlig for at sikre en effektiv og fleksibel produktionsplanlægning, som til enhver tid sikrer den mest profitable løsning. Gennem planlægning sikrer du et optimalt grundlag for god udnyttelse af produktionsmedarbejdere og udstyr, og sikrer et godt fundament for effektive indkøb af råvarer. Du skal sikre synlighed omkring produktionsstatus og evt. kapacitetsudfordringer, samt give info herom, så rettidige beslutninger kan træffes. Du forventes at bidrage til udvikling af best practice, så processer er trimmede og værdiskabende. Om os Vi er en BtB import og produktionsvirksomhed med 35 medarbejdere. - A.U Maison designer, fremstiller og forhandler interiør til hjemmet med stor andel til eksport (www.aumaison.dk) . I Autofin producerer og forhandler vi bundmåtter, overtræk og reklameartikler, samt andet tilbehør. ( www.autofin.dk ). Vi er et innovativt firma med fokus på udvikling, og du vil blive en del af et team i en dansk producerende designvirksomhed hvor kvalitet og funktionalitet er krav til vore produkter, hvilket kræver medarbejdere, der har struktur, effektivitet og service i højsædet som er vilde med en travl, spændende og udfordrende hverdag, med masser af humør og personlighed omkring sig. En hverdag du vil få mulighed for at præge, ved at tage ansvar og ved at udvikle dig sammen med vores udvikling. Om dig Du har solid erfaring der viser, at du kan arbejde systematisk, at du gerne påtager dig ansvar, og at du kan bevare overblikket i pressede situationer. Du skal have stor energi og være stabil, samtidig med du skal turde finde de nødvendige løsninger, træffe beslutninger og afslutte opgaverne. Du har en solid ballast indenfor IT, herunder beherske specielt Excel og C5 på højt plan, samt have generel stor systemforståelse. Du har gode analytiske kompetencer og er stærk i databehandling og statistik. Du skal som person være dygtig på tværs i organisationen, klar på udfordringer og gerne tilføjet et godt humør. Løn og øvrige vilkår vil følge jobindhold og de opstillede krav forventninger. Stillingen ønskes besat snarest og senest medio ultimo juni 2019 og derfor vil ansøgninger blive behandlet løbende. Sidste ansøgningsfrist er 27. maj 2019 og skal ske på mail til HR- og Regnskabsansvarlig Anne-Marie Hedeby på mail HR@aumaison.dk - hvor evt. spørgsmål også kan bedes stillet.

Kan du sikre en effektiv produktionsplanlægning? Kan du tage ansvar for råvarelagre og holde styr på disse? Kan du optimere processer og værktøjer i planlægningen? Er du en haj til Excel? – Så kan det være dig, vi søger til denne stilling.

 

Hos A.U Maison – Autofin A/S har vi gang i hjulene og søger derfor en dygtig produktionsplanlægger, som også har lyst og evner til at bidrage med at løse andre opgaver i en dynamisk virksomhed. Du bliver som spilfordeler en vigtig spiller på holdet og får en position med masser af dynamik og indflydelse.

 

Om jobbet

Du bliver ansvarlig for at sikre en effektiv og fleksibel produktionsplanlægning, som til enhver tid sikrer den mest profitable løsning. Gennem planlægning sikrer du et optimalt grundlag for god udnyttelse af produktionsmedarbejdere og – udstyr, og sikrer et godt fundament for effektive indkøb af råvarer. Du skal sikre synlighed omkring produktionsstatus og evt. kapacitetsudfordringer, samt give info herom, så rettidige beslutninger kan træffes. Du forventes at bidrage til udvikling af best practice, så processer er trimmede og værdiskabende.

 

Om os

Vi er en BtB import– og produktionsvirksomhed med 35 medarbejdere. - A.U Maison designer, fremstiller og forhandler interiør til hjemmet med stor andel til eksport (www.aumaison.dk) . I Autofin producerer og forhandler vi bundmåtter, overtræk og reklameartikler, samt andet tilbehør. ( www.autofin.dk ).

 

Vi er et innovativt firma med fokus på udvikling, og du vil blive en del af et team i en dansk producerende designvirksomhed – hvor kvalitet og funktionalitet er krav til vore produkter, hvilket kræver medarbejdere, der har struktur, effektivitet og service i højsædet – som er vilde med en travl, spændende og udfordrende hverdag, med masser af humør og personlighed omkring sig. En hverdag du vil få mulighed for at præge, ved at tage ansvar og ved at udvikle dig sammen med vores udvikling.

 

Om dig

Du har solid erfaring der viser, at du kan arbejde systematisk, at du gerne påtager dig ansvar, og at du kan bevare overblikket i pressede situationer. Du skal have stor energi og være stabil, samtidig med du skal turde finde de nødvendige løsninger, træffe beslutninger og afslutte opgaverne. Du har en solid ballast indenfor IT, herunder beherske specielt Excel og C5 på ”højt” plan, samt have generel stor systemforståelse. Du har gode analytiske kompetencer og er stærk i databehandling og statistik. Du skal som person være dygtig på tværs i organisationen, klar på udfordringer og gerne tilføjet et godt humør.

 

Løn og øvrige vilkår vil følge jobindhold og de opstillede krav/forventninger.

Stillingen ønskes besat snarest og senest medio/ultimo juni 2019 og derfor vil ansøgninger blive behandlet løbende.

 

Sidste ansøgningsfrist er 27. maj 2019 og skal ske på mail til HR- og Regnskabsansvarlig Anne-Marie Hedeby på mail HR@aumaison.dk - hvor evt. spørgsmål også kan/bedes stillet.

 

AU Maison - Autofin A/SHammel2019-05-16T00:00:002019-05-27T00:00:00
330006260Produktionsleder - MidtjyllandRobot For vores kunde søger vi en resultat- og udviklingsorienteret leder, der med visioner, entusiasme og en stærk værktøjskasse kan udvikle fabrikken til et endnu højere niveau. Vores kunde er en international koncern med produktion i Midtjylland. Virksomheden er produktmæssigt globalt førende indenfor sit område. Om jobbet Som produktionsleder er det dit ansvar, at sørge for at fabrikken lever op til de opstillede mål for arbejdsmiljø, kapacitet, leveringsevne, effektivitet og økonomi. Din ledelse tager afsæt i virksomhedens visioner og værdier, og du går sikkert forrest og skaber det gode eksempel. Det er et erklæret mål at blive koncernens bedst performende fabrik, og du bliver derfor den primære driver i en udviklingsproces, der kommer til at indeholde Lean, medarbejderudvikling, mellemledertræning, teamorganisering m.m. Du forventes selvstændigt at finde de afgørende værktøjer, lave den rette prioritering, kommunikere og eksekvere dine planer, så målene indfries. Du har ca. 100 medarbejdere i dit ansvarsområde herunder teamledere og produktionsmedarbejdere, der arbejder i 24 5 skiftehold. Din reference er til Fabrikschefen, der har ansvaret for de supportfunktioner, der støtter produktionen i såvel driften som udviklingsprocessen. For den rette person, der kan skabe resultaterne, kan der på sigt være mulighed for udvidet ansvarsområde. Om dig Du har formentlig en teoretisk uddannelse på ingeniørniveau suppleret med nogle års produktionsledelseserfaring. Branche er ikke afgørende, men det er vigtigt, du har erfaring med at gå i front i forandringsprojekter med afsæt i Lean eller lignende processer. Du har en solid værktøjskasse til optimering af produktion og en personlighed, der sikrer, at du får dine medarbejdere og andre interessenter med på rejsen. Du kommunikerer, skaber tillid, træner og udfordrer på processer, disciplin og idegenerering og med fælles kræfter løfter I fabrikken til et nyt niveau. Du har evnen til at samle folk omkring dig, så der opstår en stærk teamånd og helhedstænkning på tværs af organisationen. Du er inspirerende og flytter grænsen for, hvad der kan lade sig gøre og skaber derfor et lærende miljø med høj grad af medarbejderinvolvering. Koncernsproget er engelsk, hvorfor du skal tale og skrive engelsk på forretningsniveau. Du tilbydes Et attraktivt og ansvarsfuldt job i en ambitiøs international koncern, hvor du får plads til at lede din produktion, og vise at du kan indfri målene. For den rette kan der være gode karrieremuligheder, når du har vist du kan levere. Konkurrencedygtig løn, pension, forsikring og kantineordning. Har du spørgsmål til jobbet, for eksempel hvis du ønsker at høre nærmere om afstand mellem din bopæl og virksomheden, er du velkommen til at kontakte Kristian Reinevald på 31 45 12 40 eller på kr@proogco.dk Send din ansøgning og CV til pro co allerede i dag via knappen Søg stillingen . Ansøgningerne behandles løbende.

For vores kunde søger vi en resultat- og udviklingsorienteret leder, der med visioner, entusiasme og en stærk værktøjskasse kan udvikle fabrikken til et endnu højere niveau. Vores kunde er en international koncern med produktion i Midtjylland. Virksomheden er produktmæssigt globalt førende indenfor sit område.

Om jobbet
Som produktionsleder er det dit ansvar, at sørge for at fabrikken lever op til de opstillede mål for arbejdsmiljø, kapacitet, leveringsevne, effektivitet og økonomi. Din ledelse tager afsæt i virksomhedens visioner og værdier, og du går sikkert forrest og skaber det gode eksempel. Det er et erklæret mål at blive koncernens bedst performende fabrik, og du bliver derfor den primære driver i en udviklingsproces, der kommer til at indeholde Lean, medarbejderudvikling, mellemledertræning, teamorganisering m.m. Du forventes selvstændigt at finde de afgørende værktøjer, lave den rette prioritering, kommunikere og eksekvere dine planer, så målene indfries.

Du har ca. 100 medarbejdere i dit ansvarsområde herunder teamledere og produktionsmedarbejdere, der arbejder i 24/5 skiftehold. Din reference er til Fabrikschefen, der har ansvaret for de supportfunktioner, der støtter produktionen i såvel driften som udviklingsprocessen. For den rette person, der kan skabe resultaterne, kan der på sigt være mulighed for udvidet ansvarsområde.

Om dig
Du har formentlig en teoretisk uddannelse på ingeniørniveau suppleret med nogle års produktionsledelseserfaring. Branche er ikke afgørende, men det er vigtigt, du har erfaring med at gå i front i forandringsprojekter med afsæt i Lean eller lignende processer. Du har en solid værktøjskasse til optimering af produktion og en personlighed, der sikrer, at du får dine medarbejdere og andre interessenter med på rejsen.

Du kommunikerer, skaber tillid, træner og udfordrer på processer, disciplin og idegenerering og med fælles kræfter løfter I fabrikken til et nyt niveau. Du har evnen til at samle folk omkring dig, så der opstår en stærk teamånd og helhedstænkning på tværs af organisationen. Du er inspirerende og flytter grænsen for, hvad der kan lade sig gøre og skaber derfor et lærende miljø med høj grad af medarbejderinvolvering. Koncernsproget er engelsk, hvorfor du skal tale og skrive engelsk på forretningsniveau.

Du tilbydes
Et attraktivt og ansvarsfuldt job i en ambitiøs international koncern, hvor du får plads til at lede din produktion, og vise at du kan indfri målene. For den rette kan der være gode karrieremuligheder, når du har vist du kan levere. Konkurrencedygtig løn, pension, forsikring og kantineordning.

Har du spørgsmål til jobbet, for eksempel hvis du ønsker at høre nærmere om afstand mellem din bopæl og virksomheden, er du velkommen til at kontakte Kristian Reinevald på 31 45 12 40 eller på kr@proogco.dk

Send din ansøgning og CV til pro&co allerede i dag via knappen "Søg stillingen". Ansøgningerne behandles løbende.

pro&co a/sIkast2019-04-12T00:00:002019-06-07T00:00:00
330030211Produktions-/kundechef i København/Sjælland hos DinnerdeLuxeRobot Vi er hos DinnerdeLuxe i den heldige situation, at vi grundet vækst igen udvider vores team på Hovedkontoret. Jobbet omfatter et geografisk afgrænset område med udgangspunkt i København. Du er passioneret omkring mad, er en dygtig leder og har flair for økonomi Du vil som vores nye Produktions- kundechef tage ansvaret for, at vi kan honorere vores aftaler med kunder ved optimering af indkøb og produktion uden at gå på kompromis med smag og kvalitet. Herunder at følge indkøb og budget på ugemenu samt månedligt økologiregnskab og løbende rapportering til ledelsen. Du vil således skulle arbejde med minimering af madspild, bæredygtighed og økologi med respekt for bundlinjen. Derfor får du også en vigtig rolle i indgåelse af og opfølgning på leverandøraftaler. Ligeledes vil det være din opgave i samarbejde med den enkelte køkkenchef at sikre stabil og solid drift samt fremme den positive kultur i vores køkkener kantiner, og være deres sparringspartner for håndtering af personaleudfordringer og sammensætning af teams, herunder opnåelse et lønomkostningsniveau som budgettet. I samarbejde med vores HR-afdeling vil du skulle bidrage forestå rekruttering af nye medarbejdere i egne køkkener og sikre et optimalt introforløb. Vi forventer naturligvis, at du sætter en ære i at sikre at vores køkkener og kantiner er af meget høj standard indenfor renlighed, kvalitetssikring og fødevaresikkerhed. Du skal være klar på ved udførelse af events og implementering af nye tiltag, at du tager en operationel rolle og deltager i produktion og afvikling. Du vil også blive inddraget i konceptudvikling og udarbejdelse af diverse materialer. Du vil i denne stilling blive en del af en landsdækkende cateringkæde med afdelinger fordelt i hele landet og et hovedkontor placeret i Århus, hvor den daglige kontakt til de forskellige afdelinger og kunder foregår igennem. På den måde giver det køkkenerne mulighed for at gøre det, de er bedst til nemlig at give kunderne nogle rigtig gode madoplevelser. Grundet skærpelse af kravene for modtagelse og håndtering af personlige oplysninger ved ændret lovgivning om persondata, beder vi dig være opmærksom på, at ansøgninger kun kan mailes til job@dinnerdeluxe.dk. Desuden beder vi dig kun at oplyse os om nødvendige personoplysninger som navn, telefonnummer og mailadresse, så vi kan rette henvendelse for eventuelle spørgsmål eller tilbud om samtale. Vi vil gerne høre om dine kvalifikationer, gennemførte uddannelser, opnåede kompetencer og relevant erhvervserfaring, dog vil vi gøre opmærksom på, at hvis du vælger at angive referencer, vil det blive betragtet som et samtykke til at måtte kontakte dem. Der er tale om en fuldtidsstilling. Tiltrædelse: Efter aftale. Frist for indsendelse af ansøgning: 14 06 2019. Send ansøgning og CV (meget gerne med referencer) til job@dinnerdeluxe.dk. Direktør Ren Laursen svarer på eventuelle spørgsmål på 22 44 28 04. Vi håber, at ovenstående har vakt din interesse, og vi glæder os til at høre fra dig.

Vi er hos DinnerdeLuxe i den heldige situation, at vi grundet vækst igen udvider vores team på Hovedkontoret. Jobbet omfatter et geografisk afgrænset område med udgangspunkt i København.

Du er passioneret omkring mad, er en dygtig leder og har flair for økonomi

Du vil som vores nye Produktions-/kundechef tage ansvaret for, at vi kan honorere vores aftaler med kunder ved optimering af indkøb og produktion uden at gå på kompromis med smag og kvalitet. Herunder at følge indkøb og budget på ugemenu samt månedligt økologiregnskab og løbende rapportering til ledelsen. Du vil således skulle arbejde med minimering af madspild, bæredygtighed og økologi med respekt for bundlinjen. Derfor får du også en vigtig rolle i indgåelse af og opfølgning på leverandøraftaler. 

Ligeledes vil det være din opgave i samarbejde med den enkelte køkkenchef at sikre stabil og solid drift samt fremme den positive kultur i vores køkkener/kantiner, og være deres sparringspartner for håndtering af personaleudfordringer og sammensætning af teams, herunder opnåelse et lønomkostningsniveau som budgettet. I samarbejde med vores HR-afdeling vil du skulle bidrage/forestå rekruttering af nye medarbejdere i egne køkkener og sikre et optimalt introforløb. 

Vi forventer naturligvis, at du sætter en ære i at sikre at vores køkkener og kantiner er af meget høj standard indenfor renlighed, kvalitetssikring og fødevaresikkerhed. Du skal være klar på ved udførelse af events og implementering af nye tiltag, at du tager en operationel rolle og deltager i produktion og afvikling. Du vil også blive inddraget i konceptudvikling og udarbejdelse af diverse materialer. 

Du vil i denne stilling blive en del af en landsdækkende cateringkæde med afdelinger fordelt i hele landet og et hovedkontor placeret i Århus, hvor den daglige kontakt til de forskellige afdelinger og kunder foregår igennem. På den måde giver det køkkenerne mulighed for at gøre det, de er bedst til – nemlig at give kunderne nogle rigtig gode madoplevelser.

Grundet skærpelse af kravene for modtagelse og håndtering af personlige oplysninger ved ændret lovgivning om persondata, beder vi dig være opmærksom på, at ansøgninger kun kan mailes til job@dinnerdeluxe.dk. Desuden beder vi dig kun at oplyse os om nødvendige personoplysninger som navn, telefonnummer og mailadresse, så vi kan rette henvendelse for eventuelle spørgsmål eller tilbud om samtale. 

Vi vil gerne høre om dine kvalifikationer, gennemførte uddannelser, opnåede kompetencer og relevant erhvervserfaring, dog vil vi gøre opmærksom på, at hvis du vælger at angive referencer, vil det blive betragtet som et samtykke til at måtte kontakte dem. 

Der er tale om en fuldtidsstilling. 

Tiltrædelse: Efter aftale. Frist for indsendelse af ansøgning: 14/06/2019.

Send ansøgning og CV (meget gerne med referencer) til job@dinnerdeluxe.dk.

Direktør René Laursen svarer på eventuelle spørgsmål på 22 44 28 04.

Vi håber, at ovenstående har vakt din interesse, og vi glæder os til at høre fra dig.

DINNERDELUXE ApSKøbenhavn N2019-05-23T00:00:002019-06-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Produktionskoordinator til AU Maison - Autofin A/S

AU Maison - Autofin A/S

Hammel
Kan du sikre en effektiv produktionsplanlægning? Kan du tage ansvar for råvarelagre og holde styr på disse? Kan du optimere processer og værktøjer i planlægningen? Er du en haj til Excel? Så kan det være dig, vi søger til denne stilling. Hos A.U Mai...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:27. maj 2019

Produktionsleder - Midtjylland

pro&co a/s

Ikast
For vores kunde søger vi en resultat- og udviklingsorienteret leder, der med visioner, entusiasme og en stærk værktøjskasse kan udvikle fabrikken til et endnu højere niveau. Vores kunde er en international koncern med produktion i Midtjylland. Virks...
Indrykket:12. april 2019
Udløbsdato:7. juni 2019

Produktions-/kundechef i København/Sjælland hos DinnerdeLuxe

DINNERDELUXE ApS

København N
Vi er hos DinnerdeLuxe i den heldige situation, at vi grundet vækst igen udvider vores team på Hovedkontoret. Jobbet omfatter et geografisk afgrænset område med udgangspunkt i København. Du er passioneret omkring mad, er en dygtig leder og har flair...
Indrykket:23. maj 2019
Udløbsdato:14. juni 2019