Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

PRODUKTIONSCHEF

Produktionschef søges til Reproflex Scandinavia A/S
Prepress virksomhed i Kolding

Om Virksomheden

Reproflex Scandinavia A/S er en moderne og yderst veldreven digital Prepress virksomhed, som er leverandør til emballagebranchen, med stor fokus på prepress til flexotryk. Virksomheden er beliggende i attraktive lokaler i Kolding og beskæftiger ca. 30 medarbejdere.

Kunderne består af Trykkerier, Mærkevare producenter, Reklamebureauer samt Designproducenter. Hovedparten af kunderne er hjemmehørende i Skandinavien, men moderne teknologi har muliggjort eksport til fjernere destinationer, et voksende antal opgaver sendes derfor direkte til andre markeder.

Selskabet har på baggrund af stærk performance over de seneste 5 år indgået et partnerskab med kapitalfonden VækstPartner Kapital, og der er igangsat en ambitiøs vækstplan som skal tilsikre at selskabet står endnu stærkere i fremtiden. Det betyder også en signifikant øget investering i kommercielle aktiviteter og styrkelse af selskabets positionering.

Reproflex Scandinavia A/S er kendetegnet ved at levere en høj kvalitet og innovative løsninger.

Om Jobbet

Reproflex Scandinavia A/S søger en proaktiv og resultatorienteret Produktionschef der har fokus på at vedligeholde og styrke kernekunde-relationer baseret på en stærk teknisk forståelse. Med reference til direktionen får du det overordnede ansvar for virksomhedens produktion fra ordre til levering. Som produktionschef skal du sikre, at den daglige drift kører med rettidig levering og høj kvalitet.

Rollen stiller krav til at kunne veksle mellem reaktivt at kunne imødekomme kunders behov for Flexo trykteknisk support, samt proaktivt at forholde sig til kunders opgaver og behov, og identificere og realisere nye forretningsmuligheder. Du vil opleve en dynamisk og varieret hverdag, med opgaver i produktionen og spændende opgaver i samarbejde med kunder og kollegaer.

Der vil være fokus på udnyttelse af ressourcer samt udvikling af organisationen. Som medlem af ledergruppen forventes det, at du bidrager til udvikling på tværs af funktioner i tæt samarbejde med dine kollegaer. Du skal regne med ca. 20 rejsedage pr år.

Stillingen kræver en dedikeret indsats, og der er store forventninger til, at du kan medvirke til den overordnede positive udvikling af virksomheden og dermed fastholde den høje kvalitet og stærke markedsposition.

Dine arbejdsopgaver vil primært indebære

  • Ledelse og udvikling af ca. 10 medarbejdere i direkte reference
  • Kundesupport
  • Trykteknisk hjælp til interne projektledere
  • Overordnet planlægning.
  • Deltagelse i trykstarter i ind- og udland
  • Udvikling af nye emballageproducerende kunder
  • Sikre højt kvalitetsniveau og at kundetilfredsheden holdes på højt niveau
  • Videreføre LEAN-proces i virksomheden med implementering af principper herfra.

Kvalifikationer

Formentlig erfaring fra en lignende stilling, enten fra branchen, eller fra relateret fagligt forretningsområde.

  • God til at forstå og tale med kunder samt være løsningsorienteret
  • Skal være nysgerrig, og have interesse for nyeste teknologi
  • Skal have evner for at arbejde systematisk, og supportere dine kollegaer
  • Skal have karakter, og kunne repræsentere firmaet og dets kerneværdier
  • Engelsk på forhandlingsniveau, kendskab til de nordiske sprog, evt. også tysk
  • Skal være fleksibel med arbejdstiden

Din baggrund

En relevant videregående teknisk uddannelse kombineret med en ledelsesmæssig overbygning og solid erfaring inden for Emballage og/eller den grafiske branche vil være relevant.

Du har god forretningsforståelse og har tidligere med succes vist dit værd. Du har gode analytiske evner og en struktureret arbejdsform med godt blik for at prioritere indsatsen. Du har kunden i fokus og har en fleksibel og samarbejdsorienteret tilgang til dine opgaver. Du er proaktiv og formår at skabe fremdrift i opgaverne.

Du praktiserer synlig ledelse, er åben og udadvendt, har gennemslagskraft og gode sociale kompetencer. Du har gode kommunikative evner både i forhold til interne og eksterne relationer. Du har en veludviklet situationsfornemmelse og gode forhandlingsevner.

Derudover skal du have erfaring med moderne og effektive produktions systemer, og en opdateret erfaring indenfor grafisk produktion, gerne i Flexo emballagebranchen. Kundekontakt på specialistniveau fra tidligere jobfunktion vil være en fordel.

Som person er du

  • Forretningsorienteret, uformel, åben og med en god udstråling
  • Kundedrevet og evner at være både reaktiv og proaktiv
  • Praktisk anlagt og får tingene til at ske
  • Resultatorienteret og har en klar holdning til kvaliteten

Du indeholder også karakteristika som højt energiniveau, et blik for muligheder og selvstændighed. Du har desuden et godt og sikkert grafisk øje for kvalitet kombineret med en god portion humor og en hands-on holdning.

Du tilbydes

Der er tale om et spændende job, hvor du kan bruge dine erfaringer og sætte dit præg på udviklingen. Du bliver en del af en stærk organisation med glade og dedikerede, erfarne og kompetente medarbejdere.

Du får mulighed for at anvende og udvikle dine faglige og ledelsesmæssige kvalifikationer og derigennem bidrage til virksomhedens fortsatte udvikling. Du tilbydes gode og fleksible ansættelsesforhold og en lønpakke, der modsvarer de opstillede krav.

Reproflex Scandinavia A/S tilbyder dig en spændende rolle i en succesfuld og vækstorienteret virksomhed med muligheder for personlig udvikling.

Ansøgning:

ERHR/Effektiv Rekruttering forestår denne rekrutteringsopgave, hvorfor alle henvendelser skal stiles hertil.

ERHR/Effektiv Rekruttering vil ikke videregive den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale.

For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Michael Folmann, e-mail mf@erhr.dk tlf. 21216464.

Ansøgninger fremsendt via e-mail accepteres ikke

Ansøgningerne behandles løbende og tiltrædelse ønskes snarest muligt, men vi venter på den rette.

Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre side.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330008492Phoenix-7a761dbf12019-06-03T00:00:00PRODUKTIONSCHEF

Produktionschef søges til Reproflex Scandinavia A/S
Prepress virksomhed i Kolding

Om Virksomheden

Reproflex Scandinavia A/S er en moderne og yderst veldreven digital Prepress virksomhed, som er leverandør til emballagebranchen, med stor fokus på prepress til flexotryk. Virksomheden er beliggende i attraktive lokaler i Kolding og beskæftiger ca. 30 medarbejdere.

Kunderne består af Trykkerier, Mærkevare producenter, Reklamebureauer samt Designproducenter. Hovedparten af kunderne er hjemmehørende i Skandinavien, men moderne teknologi har muliggjort eksport til fjernere destinationer, et voksende antal opgaver sendes derfor direkte til andre markeder.

Selskabet har på baggrund af stærk performance over de seneste 5 år indgået et partnerskab med kapitalfonden VækstPartner Kapital, og der er igangsat en ambitiøs vækstplan som skal tilsikre at selskabet står endnu stærkere i fremtiden. Det betyder også en signifikant øget investering i kommercielle aktiviteter og styrkelse af selskabets positionering.

Reproflex Scandinavia A/S er kendetegnet ved at levere en høj kvalitet og innovative løsninger.

Om Jobbet

Reproflex Scandinavia A/S søger en proaktiv og resultatorienteret Produktionschef der har fokus på at vedligeholde og styrke kernekunde-relationer baseret på en stærk teknisk forståelse. Med reference til direktionen får du det overordnede ansvar for virksomhedens produktion fra ordre til levering. Som produktionschef skal du sikre, at den daglige drift kører med rettidig levering og høj kvalitet.

Rollen stiller krav til at kunne veksle mellem reaktivt at kunne imødekomme kunders behov for Flexo trykteknisk support, samt proaktivt at forholde sig til kunders opgaver og behov, og identificere og realisere nye forretningsmuligheder. Du vil opleve en dynamisk og varieret hverdag, med opgaver i produktionen og spændende opgaver i samarbejde med kunder og kollegaer.

Der vil være fokus på udnyttelse af ressourcer samt udvikling af organisationen. Som medlem af ledergruppen forventes det, at du bidrager til udvikling på tværs af funktioner i tæt samarbejde med dine kollegaer. Du skal regne med ca. 20 rejsedage pr år.

Stillingen kræver en dedikeret indsats, og der er store forventninger til, at du kan medvirke til den overordnede positive udvikling af virksomheden og dermed fastholde den høje kvalitet og stærke markedsposition.

Dine arbejdsopgaver vil primært indebære

  • Ledelse og udvikling af ca. 10 medarbejdere i direkte reference
  • Kundesupport
  • Trykteknisk hjælp til interne projektledere
  • Overordnet planlægning.
  • Deltagelse i trykstarter i ind- og udland
  • Udvikling af nye emballageproducerende kunder
  • Sikre højt kvalitetsniveau og at kundetilfredsheden holdes på højt niveau
  • Videreføre LEAN-proces i virksomheden med implementering af principper herfra.

Kvalifikationer

Formentlig erfaring fra en lignende stilling, enten fra branchen, eller fra relateret fagligt forretningsområde.

  • God til at forstå og tale med kunder samt være løsningsorienteret
  • Skal være nysgerrig, og have interesse for nyeste teknologi
  • Skal have evner for at arbejde systematisk, og supportere dine kollegaer
  • Skal have karakter, og kunne repræsentere firmaet og dets kerneværdier
  • Engelsk på forhandlingsniveau, kendskab til de nordiske sprog, evt. også tysk
  • Skal være fleksibel med arbejdstiden

Din baggrund

En relevant videregående teknisk uddannelse kombineret med en ledelsesmæssig overbygning og solid erfaring inden for Emballage og/eller den grafiske branche vil være relevant.

Du har god forretningsforståelse og har tidligere med succes vist dit værd. Du har gode analytiske evner og en struktureret arbejdsform med godt blik for at prioritere indsatsen. Du har kunden i fokus og har en fleksibel og samarbejdsorienteret tilgang til dine opgaver. Du er proaktiv og formår at skabe fremdrift i opgaverne.

Du praktiserer synlig ledelse, er åben og udadvendt, har gennemslagskraft og gode sociale kompetencer. Du har gode kommunikative evner både i forhold til interne og eksterne relationer. Du har en veludviklet situationsfornemmelse og gode forhandlingsevner.

Derudover skal du have erfaring med moderne og effektive produktions systemer, og en opdateret erfaring indenfor grafisk produktion, gerne i Flexo emballagebranchen. Kundekontakt på specialistniveau fra tidligere jobfunktion vil være en fordel.

Som person er du

  • Forretningsorienteret, uformel, åben og med en god udstråling
  • Kundedrevet og evner at være både reaktiv og proaktiv
  • Praktisk anlagt og får tingene til at ske
  • Resultatorienteret og har en klar holdning til kvaliteten

Du indeholder også karakteristika som højt energiniveau, et blik for muligheder og selvstændighed. Du har desuden et godt og sikkert grafisk øje for kvalitet kombineret med en god portion humor og en hands-on holdning.

Du tilbydes

Der er tale om et spændende job, hvor du kan bruge dine erfaringer og sætte dit præg på udviklingen. Du bliver en del af en stærk organisation med glade og dedikerede, erfarne og kompetente medarbejdere.

Du får mulighed for at anvende og udvikle dine faglige og ledelsesmæssige kvalifikationer og derigennem bidrage til virksomhedens fortsatte udvikling. Du tilbydes gode og fleksible ansættelsesforhold og en lønpakke, der modsvarer de opstillede krav.

Reproflex Scandinavia A/S tilbyder dig en spændende rolle i en succesfuld og vækstorienteret virksomhed med muligheder for personlig udvikling.

Ansøgning:

ERHR/Effektiv Rekruttering forestår denne rekrutteringsopgave, hvorfor alle henvendelser skal stiles hertil.

ERHR/Effektiv Rekruttering vil ikke videregive den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale.

For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Michael Folmann, e-mail mf@erhr.dk tlf. 21216464.

Ansøgninger fremsendt via e-mail accepteres ikke

Ansøgningerne behandles løbende og tiltrædelse ønskes snarest muligt, men vi venter på den rette.

Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre side.

2019-06-12T00:53:01.893 Produktionschef søges til Reproflex Scandinavia A S Prepress virksomhed i Kolding Om Virksomheden Reproflex Scandinavia A S er en moderne og yderst veldreven digital Prepress virksomhed, som er leverandør til emballagebranchen, med stor fokus på prepress til flexotryk. Virksomheden er beliggende i attraktive lokaler i Kolding og beskæftiger ca. 30 medarbejdere. Kunderne består af Trykkerier, Mærkevare producenter, Reklamebureauer samt Designproducenter. Hovedparten af kunderne er hjemmehørende i Skandinavien, men moderne teknologi har muliggjort eksport til fjernere destinationer, et voksende antal opgaver sendes derfor direkte til andre markeder. Selskabet har på baggrund af stærk performance over de seneste 5 år indgået et partnerskab med kapitalfonden VækstPartner Kapital, og der er igangsat en ambitiøs vækstplan som skal tilsikre at selskabet står endnu stærkere i fremtiden. Det betyder også en signifikant øget investering i kommercielle aktiviteter og styrkelse af selskabets positionering. Reproflex Scandinavia A S er kendetegnet ved at levere en høj kvalitet og innovative løsninger. Om Jobbet Reproflex Scandinavia A S søger en proaktiv og resultatorienteret Produktionschef der har fokus på at vedligeholde og styrke kernekunde-relationer baseret på en stærk teknisk forståelse. Med reference til direktionen får du det overordnede ansvar for virksomhedens produktion fra ordre til levering. Som produktionschef skal du sikre, at den daglige drift kører med rettidig levering og høj kvalitet. Rollen stiller krav til at kunne veksle mellem reaktivt at kunne imødekomme kunders behov for Flexo trykteknisk support, samt proaktivt at forholde sig til kunders opgaver og behov, og identificere og realisere nye forretningsmuligheder. Du vil opleve en dynamisk og varieret hverdag, med opgaver i produktionen og spændende opgaver i samarbejde med kunder og kollegaer. Der vil være fokus på udnyttelse af ressourcer samt udvikling af organisationen. Som medlem af ledergruppen forventes det, at du bidrager til udvikling på tværs af funktioner i tæt samarbejde med dine kollegaer. Du skal regne med ca. 20 rejsedage pr år. Stillingen kræver en dedikeret indsats, og der er store forventninger til, at du kan medvirke til den overordnede positive udvikling af virksomheden og dermed fastholde den høje kvalitet og stærke markedsposition. Dine arbejdsopgaver vil primært indebære Ledelse og udvikling af ca. 10 medarbejdere i direkte reference Kundesupport Trykteknisk hjælp til interne projektledere Overordnet planlægning. Deltagelse i trykstarter i ind- og udland Udvikling af nye emballageproducerende kunder Sikre højt kvalitetsniveau og at kundetilfredsheden holdes på højt niveau Videreføre LEAN-proces i virksomheden med implementering af principper herfra. Kvalifikationer Formentlig erfaring fra en lignende stilling, enten fra branchen, eller fra relateret fagligt forretningsområde. God til at forstå og tale med kunder samt være løsningsorienteret Skal være nysgerrig, og have interesse for nyeste teknologi Skal have evner for at arbejde systematisk, og supportere dine kollegaer Skal have karakter, og kunne repræsentere firmaet og dets kerneværdier Engelsk på forhandlingsniveau, kendskab til de nordiske sprog, evt. også tysk Skal være fleksibel med arbejdstiden Din baggrund En relevant videregående teknisk uddannelse kombineret med en ledelsesmæssig overbygning og solid erfaring inden for Emballage og eller den grafiske branche vil være relevant. Du har god forretningsforståelse og har tidligere med succes vist dit værd. Du har gode analytiske evner og en struktureret arbejdsform med godt blik for at prioritere indsatsen. Du har kunden i fokus og har en fleksibel og samarbejdsorienteret tilgang til dine opgaver. Du er proaktiv og formår at skabe fremdrift i opgaverne. Du praktiserer synlig ledelse, er åben og udadvendt, har gennemslagskraft og gode sociale kompetencer. Du har gode kommunikative evner både i forhold til interne og eksterne relationer. Du har en veludviklet situationsfornemmelse og gode forhandlingsevner. Derudover skal du have erfaring med moderne og effektive produktions systemer, og en opdateret erfaring indenfor grafisk produktion, gerne i Flexo emballagebranchen. Kundekontakt på specialistniveau fra tidligere jobfunktion vil være en fordel. Som person er du Forretningsorienteret, uformel, åben og med en god udstråling Kundedrevet og evner at være både reaktiv og proaktiv Praktisk anlagt og får tingene til at ske Resultatorienteret og har en klar holdning til kvaliteten Du indeholder også karakteristika som højt energiniveau, et blik for muligheder og selvstændighed. Du har desuden et godt og sikkert grafisk øje for kvalitet kombineret med en god portion humor og en hands-on holdning. Du tilbydes Der er tale om et spændende job, hvor du kan bruge dine erfaringer og sætte dit præg på udviklingen. Du bliver en del af en stærk organisation med glade og dedikerede, erfarne og kompetente medarbejdere. Du får mulighed for at anvende og udvikle dine faglige og ledelsesmæssige kvalifikationer og derigennem bidrage til virksomhedens fortsatte udvikling. Du tilbydes gode og fleksible ansættelsesforhold og en lønpakke, der modsvarer de opstillede krav. Reproflex Scandinavia A S tilbyder dig en spændende rolle i en succesfuld og vækstorienteret virksomhed med muligheder for personlig udvikling. Ansøgning: ERHR Effektiv Rekruttering forestår denne rekrutteringsopgave, hvorfor alle henvendelser skal stiles hertil. ERHR Effektiv Rekruttering vil ikke videregive den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Michael Folmann, e-mail mf@erhr.dk tlf. 21216464. Ansøgninger fremsendt via e-mail accepteres ikke Ansøgningerne behandles løbende og tiltrædelse ønskes snarest muligt, men vi venter på den rette. Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre side.11jobnet7a761dbf100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-11T00:00:000000http://erhr.dk/for-kandidater/ledige-jobs/226490EuropaDanmarkJyllandØstjyllandSkanderborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-BrandeEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3509784Effektiv Rekruttering11Saturnvej 116000KoldingDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent746752JobNet4976345497634510016-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7a761dbfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7a761dbfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7a761dbf&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7a761dbf&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/5.jpgPRODUKTIONSCHEF12008001Dansk3Læse/ tale122222Produktionschef6Ledelse361492864Michaelmf@erhr.dkDKDanmarkDKDanmark330087056Faglært tekniker til PTA afdelingRobot Brimas søger en faglært tekniker til PTA afdelingen Trives du i et job, hvor du er ansvarlig for ordreprocessen fra A-Z, med frihed under ansvar og i en virksomhed med et godt arbejdsmiljø? Så er du måske Brimas nye tekniske medarbejder. Velkommen til Brimas Brimas er en smedevirksomhed med speciale i bearbejdning af kundespecifikke opgaver i rustfrit stål, jern og aluminium til industrien i Danmark, Norge og Sverige. Vores kunder er bl.a. beskæftiget indenfor vindmølleindustrien, fødevareindustrien og offshore. Vi beskæftiger i øjeblikket omkring 50 medarbejdere i 5000 m2 topmoderne produktionsfaciliteter. Vi har oplevet konstant vækst fra virksomhedens start i 1998 og har blandt andet været Gazellevirksomhed 6 gange. Læs mere om os på: www.brimas.dk. Alsidig hverdag og frihed under ansvar I jobbet får du en spændende og alsidig hverdag, hvor du følger ordren helt fra forespørgslen kommer ind, og til fakturaen afsendes. Hos Brimas arbejder hver enkelt medarbejder ud fra et produktionskoncept, hvor medarbejderen følger sit produkt og ordre fra start til slut. Som PTA medarbejder hos Brimas får du din egen kundeportefølje, som du servicerer i tæt samarbejde med virksomhedens seks andre teknikere. Vi sidder i et åbent kontorlandskab, hvor der er en god stemning, og hvor vi hjælper hinanden. Helt konkret vil din arbejdsdag være fyldt med kontakt med kunder via telefon og e-mail, du står for tilbudsgivning, ordreoprettelse i ERP-system, indkøb ved diverse leverandører, konstruktion, efterkalkulation og afsendelse af faktura. Dine opgaver bliver derudover at overdrage opgaven til produktion samt at følge op på ordren undervejs i produktionen, og du vil derfor have daglig kontakt med vores dygtige klejnsmede. Vi forestiller os, at du: Har en håndværksmæssig uddannelse inden for jern og metal, fx som rustfast klejnsmed, maskinarbejder eller har stor erfaring fra branchen. Er uddannet Produktionsteknolog Maskintekniker - alternativt maskiningeniør eller maskinmester eller har erfaring fra et lignende job i branchen, gerne med pladeudfoldning og tegningslæsning. Har erfaring med konstruktion, gerne i Inventor eller andet 3D CAD-program. Arbejdsdagen: Din hverdag bliver i høj grad præget af at holde styr på mange forskellige ordrer på samme tid, samtidig med at du giver dine kunder den bedste service. Det er derfor vigtigt, at du er fleksibel, evner at omstille dig ift. opgaver og trives i en hverdag med stor alsidighed. Hos Brimas får du gode kolleger, hvoraf mange af dem har været i virksomheden i mange år, vi har et godt og positivt arbejdsmiljø, som vi også forventer, at du bidrager til. Vi tilbyder gode arbejds-, løn- og ansættelsesvilkår, pension og sundhedsforsikring. Derudover er der mulighed for personlig og faglig udvikling, der hvor du har kompetencer og idéer. Sådan ansøger du Interesseret? Der afholdes løbende samtaler, så send CV og ansøgning hurtigst muligt. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat. Vi glæder os til at høre fra dig. Ansøgning og CV bedes sendt til: Thomas Iversen, CEO ti@brimas.dk

Brimas søger en faglært tekniker til PTA afdelingen

Trives du i et job, hvor du er ansvarlig for ordreprocessen fra A-Z, med frihed under ansvar og i en virksomhed med et godt arbejdsmiljø? Så er du måske Brimas nye tekniske medarbejder.

Velkommen til Brimas

Brimas er en smedevirksomhed med speciale i bearbejdning af kundespecifikke opgaver i rustfrit stål, jern og aluminium til industrien i Danmark, Norge og Sverige. Vores kunder er bl.a. beskæftiget indenfor vindmølleindustrien, fødevareindustrien og offshore.

Vi beskæftiger i øjeblikket omkring 50 medarbejdere i 5000 m2 topmoderne produktionsfaciliteter. Vi har oplevet konstant vækst fra virksomhedens start i 1998 og har blandt andet været Gazellevirksomhed 6 gange. Læs mere om os på: www.brimas.dk.

Alsidig hverdag og frihed under ansvar

I jobbet får du en spændende og alsidig hverdag, hvor du følger ordren helt fra forespørgslen kommer ind, og til fakturaen afsendes. Hos Brimas arbejder hver enkelt medarbejder ud fra et produktionskoncept, hvor medarbejderen følger sit produkt og ordre fra start til slut.

Som PTA medarbejder hos Brimas får du din egen kundeportefølje, som du servicerer i tæt samarbejde med virksomhedens seks andre teknikere. Vi sidder i et åbent kontorlandskab, hvor der er en god stemning, og hvor vi hjælper hinanden. Helt konkret vil din arbejdsdag være fyldt med kontakt med kunder via telefon og e-mail, du står for tilbudsgivning, ordreoprettelse i ERP-system, indkøb ved diverse leverandører, konstruktion, efterkalkulation og afsendelse af faktura.

Dine opgaver bliver derudover at overdrage opgaven til produktion samt at følge op på ordren undervejs i produktionen, og du vil derfor have daglig kontakt med vores dygtige klejnsmede.

Vi forestiller os, at du:

  • Har en håndværksmæssig uddannelse inden for jern og metal, fx som rustfast klejnsmed,      maskinarbejder eller har stor erfaring fra branchen.
  • Er uddannet Produktionsteknolog / Maskintekniker - alternativt maskiningeniør eller maskinmester eller har erfaring fra et lignende job i branchen, gerne med pladeudfoldning og tegningslæsning.
  • Har erfaring med konstruktion, gerne i Inventor eller andet 3D CAD-program.

 

Arbejdsdagen:

Din hverdag bliver i høj grad præget af at holde styr på mange forskellige ordrer på samme tid, samtidig med at du giver dine kunder den bedste service. Det er derfor vigtigt, at du er fleksibel, evner at omstille dig ift. opgaver og trives i en hverdag med stor alsidighed.

Hos Brimas får du gode kolleger, hvoraf mange af dem har været i virksomheden i mange år, vi har et godt og positivt arbejdsmiljø, som vi også forventer, at du bidrager til.

Vi tilbyder gode arbejds-, løn- og ansættelsesvilkår, pension og sundhedsforsikring. Derudover er der mulighed for personlig og faglig udvikling, der hvor du har kompetencer og idéer.

Sådan ansøger du

Interesseret?

Der afholdes løbende samtaler, så send CV og ansøgning hurtigst muligt.

Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Ansøgning og CV bedes sendt til:

Thomas Iversen, CEO
ti@brimas.dk

 

BrimasHorsens2019-09-10T00:00:002019-10-06T00:00:00
330085365PTA medarbejder til laserskærings afdelingRobot Brimas søger en PTA medarbejder til sin laserskære afdeling Brimas er en smedevirksomhed med speciale i bearbejdning af kundespecifikke opgaver i rustfrit stål, jern og aluminium til industrien i Danmark, Norge og Sverige. Virksomheden beskæftiger i øjeblikket 50 mand i 5000 m2 topmoderne produktionsfaciliteter og har oplevet konstant vækst fra virksomhedens start i 1998 og har blandt andet været Gazellevirksomhed 6 gange. Se og læs mere på http: www.brimas.dk Hos Brimas arbejder hver enkelt medarbejder ud fra et produktionskoncept, hvor medarbejderen følger sit produkt og ordre fra start til slut. Laserskærings afdelingen består blandt andet af 3 fuldautomatiske laserskærings maskiner (Hvor der netop er investeret i en ny fiberlaser med tilhørende pladelager). Afdelingen beskæftiger pt. 2 funktionærer og 7 operatører på to skift. Jobbet som PTA medarbejder i laserskære afdelingen indeholder bl.a.: - Kundekontakt - Tilbudsgivning - Ordreoprettelse - Indkøb - Planlægning og ledelse - koordinering med virksomhedens andre afdelinger Vi forventer, at du: - Har erfaring med metalbranchen. - Trives med at styre flere projekter ordre - Bidrager til et positivt arbejdsmiljø - Er fleksibel - Trives med at servicere virksomhedens kunder gennem god dialog Vi kan tilbyde: - Gode arbejds-, løn- og ansættelsesvilkår - En spændende og alsidig arbejdsdag Tiltrædelse: - Hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette person Sådan ansøger du Ansøgning og CV bedes sendt til: Thomas Iversen, CEO ti@brimas.dk

Brimas søger en PTA medarbejder til sin laserskære afdeling

Brimas er en smedevirksomhed med speciale i bearbejdning af kundespecifikke
opgaver i rustfrit stål, jern og aluminium til industrien i Danmark, Norge og Sverige.
Virksomheden beskæftiger i øjeblikket 50 mand i 5000 m2 topmoderne produktionsfaciliteter og har oplevet konstant vækst fra virksomhedens start i 1998 og har blandt andet været Gazellevirksomhed
6 gange. Se og læs mere på http://www.brimas.dk
Hos Brimas arbejder hver enkelt medarbejder ud fra et produktionskoncept, hvor medarbejderen følger sit produkt og ordre fra start til slut.
Laserskærings afdelingen består blandt andet af 3 fuldautomatiske laserskærings maskiner (Hvor der netop er investeret i en ny fiberlaser med tilhørende pladelager). Afdelingen beskæftiger pt. 2 funktionærer og 7 operatører på to skift.

Jobbet som PTA medarbejder i laserskære afdelingen indeholder bl.a.:
- Kundekontakt
- Tilbudsgivning
- Ordreoprettelse
- Indkøb
- Planlægning og ledelse
- koordinering med virksomhedens andre afdelinger

Vi forventer, at du:
- Har erfaring med metalbranchen.
- Trives med at styre flere projekter/ordre
- Bidrager til et positivt arbejdsmiljø
- Er fleksibel
- Trives med at servicere virksomhedens kunder gennem god dialog

Vi kan tilbyde:
- Gode arbejds-, løn- og ansættelsesvilkår
- En spændende og alsidig arbejdsdag

Tiltrædelse:

- Hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette person

Sådan ansøger du

Ansøgning og CV bedes sendt til:

Thomas Iversen, CEO
ti@brimas.dk

 

BrimasHorsens2019-09-06T00:00:002019-10-04T00:00:00
330070729ProduktionslederRobot Vi søger en erfaren produktionsleder til produktionsafdelingen for brinttankstationer. Brænder du for at arbejde i et internationalt og teknisk inspirerende miljø, hvor du bidrager til udviklingen af brinttankstationer? Så kan dette være jobbet for dig! Nel Hydrogen A S. Virksomheden har mere end 100 ansatte i den danske afdeling, og forventer at opretholde en stor vækst i de kommende år. Organisationen er dynamisk, omgangstonen er uformel og fleksibilitet er et nøgleord. Virksomheden er helt i front når det gælder udvikling af brinttankstationer, der anvendes til tankning af brintbiler og som nu skal serieproduceres. Markedet for brintstationer vil i de kommende år opleve en kraftig vækst, da brintbiler i stor skala bliver lanceret i fremtiden fra en række af verdens største bilproducenter. Om stillingen Produktionsafdelingen vil i løbet af 2019 vækste betragteligt i antallet af medarbejdere, så derfor søges nu endnu en produktionsleder, der i samarbejde med den nuværende produktionsleder, skal lede en velfungerende afdeling. Du vil indgå i produktionsafdelingen, der p.t. består af ca. 40 fagligt dygtige medarbejdere, som arbejder med produktionsteknik, planlægning, indkøb, lager, montage og test af brinttankstationer. Stillingen er ny og indeholder gode muligheder for, at du selv kan påvirke indholdet og appellerer således til en kandidat med ledererfaring fra en ordreproducerende virksomhed, som har lyst og motivation til selv at være med til at forme både jobbet, produktionsmetoderne samt afdelingen. Du vil få ledelsesansvaret for et montageområde med 15-20 timelønnede medarbejdere, herunder ansvar for rekruttering, oplæring og medarbejderudvikling. Du skal være den synlige, nærværende og handlingsorienterede leder på gulvet, der følger op på den daglige drift og sikrer, at kvalitet og mål overholdes i produktionen, og som samtidig kan drive kontinuerlige forbedringer i processerne ved hjælp af tavlemøder, 5S og øvrige Leanværktøjer. Din kontakt ud i organisationen vil være bred, fra den daglige koordinering af driften med planlægning og lager, til samarbejde med udviklings- og installationsafdelingen. Grundet produkternes kompleksitet er det vigtigt, at du har en bred teknisk forståelse for elektromekaniske systemer eller procesanlæg. Du vil til daglig rapportere til produktionschefen. Om dig Vi forestiller os, at: Du har en stærk teknisk baggrund Du har erfaring med drift og ledelse af timelønnede, til serieproduktion af komplekse produkter med mange varianter, gerne på flere skift. Erfaring med at arbejde efter overenskomst er en fordel Du er dynamisk, men struktureret og kvalitetsbevidst Du evner at arbejde selvstændigt og ansvarsfuldt samt at indgå i et dynamisk team med mange bolde i luften samtidig Du er flydende på dansk, og god til at kommunikere på engelsk i skrift og tale Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til sporbarhed på komponenter, 3-partsgodkendelse (PED-direktiv og UL) eller ISO-certificering Nel Hydrogen tilbyder Du tilbydes et spændende og udviklende job, hvor du bliver en del af produktionsafdelingen, som i dag består af 40 medarbejdere. Du vil komme til at arbejde i et miljø, hvor forandring er en del af hverdagen, og hvor du med din erfaring og viden i høj grad vil kunne påvirke opgaven. Nel Hydrogen er beliggende i Lind ved Herning, i topmoderne faciliteter, og tilbyder medarbejderne mange personalegoder som eksempelvis en god kantineordning, pension med sundhedssikring og massageordning. Ansøgning og kontakt Send din ansøgning samt CV hurtigst muligt til PRO CO via knappen Søg stillingen . Samtaler afholdes løbende. Såfremt du ønsker yderligere oplysninger omkring stillingen, er du velkommen til at kontakte Kristian Reinevald PRO CO på tlf. 45 96 60 32 00 Karsten Poulsen Nel Production Director på tlf. 45 29 90 61 13 eller kpoul@nelhydrogen.com Om Nel Hydrogen A S www.nel-hydrogen.com Nel Hydrogen A S tidligere H2 Logic er en førende producent af H2Station brintstationer, som giver brintbiler den samme hurtige optankning og rækkevidde som konventionelle biler. Nel Hydrogen har investeret i udviklingen af H2Station siden 2003 og teknologien markedsføres i dag til markeder, hvor større netværk af brintstationer er under etablering. Nel Hydrogen er en del af NEL ASA, som er noteret på Oslo Børsen. NEL ASA er en førende producent af hydrogen teknologi til industri og energiformål med over 500 leverancer i mere end 50 lande. Vi søger en erfaren produktionsleder til produktionsafdelingen for brinttankstationer. Brænder du for at arbejde i et internationalt og teknisk inspirerende miljø, hvor du bidrager til udviklingen af brinttankstationer? Så kan dette være jobbet for dig!

Nel Hydrogen A/S. Virksomheden har mere end 100 ansatte i den danske afdeling, og forventer at opretholde en stor vækst i de kommende år. Organisationen er dynamisk, omgangstonen er uformel og fleksibilitet er et nøgleord. Virksomheden er helt i front når det gælder udvikling af brinttankstationer, der anvendes til tankning af brintbiler – og som nu skal serieproduceres. Markedet for brintstationer vil i de kommende år opleve en kraftig vækst, da brintbiler i stor skala bliver lanceret i fremtiden fra en række af verdens største bilproducenter.

Om stillingen
Produktionsafdelingen vil i løbet af 2019 vækste betragteligt i antallet af medarbejdere, så derfor søges nu endnu en produktionsleder, der i samarbejde med den nuværende produktionsleder, skal lede en velfungerende afdeling. Du vil indgå i produktionsafdelingen, der p.t. består af ca. 40 fagligt dygtige medarbejdere, som arbejder med produktionsteknik, planlægning, indkøb, lager, montage og test af brinttankstationer.

Stillingen er ny og indeholder gode muligheder for, at du selv kan påvirke indholdet og appellerer således til en kandidat med ledererfaring fra en ordreproducerende virksomhed, som har lyst og motivation til selv at være med til at forme både jobbet, produktionsmetoderne samt afdelingen. Du vil få ledelsesansvaret for et montageområde med 15-20 timelønnede medarbejdere, herunder ansvar for rekruttering, oplæring og medarbejderudvikling. Du skal være den synlige, nærværende og handlingsorienterede leder på gulvet, der følger op på den daglige drift og sikrer, at kvalitet og mål overholdes i produktionen, og som samtidig kan drive kontinuerlige forbedringer i processerne ved hjælp af tavlemøder, 5S og øvrige Leanværktøjer.

Din kontakt ud i organisationen vil være bred, fra den daglige koordinering af driften med planlægning og lager, til samarbejde med udviklings- og installationsafdelingen. Grundet produkternes kompleksitet er det vigtigt, at du har en bred teknisk forståelse for elektromekaniske systemer eller procesanlæg. Du vil til daglig rapportere til produktionschefen.

Om dig
Vi forestiller os, at:

  • Du har en stærk teknisk baggrund
  • Du har erfaring med drift og ledelse af timelønnede, til serieproduktion af komplekse produkter med mange varianter, gerne på flere skift. Erfaring med at arbejde efter overenskomst er en fordel
  • Du er dynamisk, men struktureret og kvalitetsbevidst
  • Du evner at arbejde selvstændigt og ansvarsfuldt samt at indgå i et dynamisk team med mange bolde i luften samtidig
  • Du er flydende på dansk, og god til at kommunikere på engelsk i skrift og tale
  • Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til sporbarhed på komponenter, 3-partsgodkendelse (PED-direktiv og UL) eller ISO-certificering

Nel Hydrogen tilbyder
Du tilbydes et spændende og udviklende job, hvor du bliver en del af produktionsafdelingen, som i dag består af 40 medarbejdere. Du vil komme til at arbejde i et miljø, hvor forandring er en del af hverdagen, og hvor du med din erfaring og viden i høj grad vil kunne påvirke opgaven. Nel Hydrogen er beliggende i Lind ved Herning, i topmoderne faciliteter, og tilbyder medarbejderne mange personalegoder som eksempelvis en god kantineordning, pension med sundhedssikring og massageordning.

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning samt CV hurtigst muligt til PRO&CO via knappen ”Søg stillingen”.

Samtaler afholdes løbende.

Såfremt du ønsker yderligere oplysninger omkring stillingen, er du velkommen til at kontakte
Kristian Reinevald – PRO&CO på tlf. +45 96 60 32 00
Karsten Poulsen – Nel Production Director på tlf. +45 29 90 61 13 eller kpoul@nelhydrogen.com

Om Nel Hydrogen A/S | www.nel-hydrogen.com
Nel Hydrogen A/S – tidligere H2 Logic – er en førende producent af H2Station® brintstationer, som giver brintbiler den samme hurtige optankning og rækkevidde som konventionelle biler. Nel Hydrogen har investeret i udviklingen af H2Station® siden 2003 og teknologien markedsføres i dag til markeder, hvor større netværk af brintstationer er under etablering. Nel Hydrogen er en del af NEL ASA, som er noteret på Oslo Børsen. NEL ASA er en førende producent af hydrogen teknologi til industri og energiformål med over 500 leverancer i mere end 50 lande.

PRO&CO A/SHerning2019-08-09T00:00:002019-10-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Faglært tekniker til PTA afdeling

Brimas

Horsens
Brimas søger en faglært tekniker til PTA afdelingen Trives du i et job, hvor du er ansvarlig for ordreprocessen fra A-Z, med frihed under ansvar og i en virksomhed med et godt arbejdsmiljø? Så er du måske Brimas nye tekniske medarbejder. Velkommen t...
Indrykket:10. september 2019
Udløbsdato:6. oktober 2019

PTA medarbejder til laserskærings afdeling

Brimas

Horsens
Brimas søger en PTA medarbejder til sin laserskære afdeling Brimas er en smedevirksomhed med speciale i bearbejdning af kundespecifikke opgaver i rustfrit stål, jern og aluminium til industrien i Danmark, Norge og Sverige. Virksomheden beskæftiger i...
Indrykket:6. september 2019
Udløbsdato:4. oktober 2019

Produktionsleder

PRO&CO A/S

Herning
Vi søger en erfaren produktionsleder til produktionsafdelingen for brinttankstationer. Brænder du for at arbejde i et internationalt og teknisk inspirerende miljø, hvor du bidrager til udviklingen af brinttankstationer? Så kan dette være jobbet for ...
Indrykket:9. august 2019
Udløbsdato:4. oktober 2019