Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Produktionschef

Produktionschef Østjylland

ERHR søger en erfaren og dygtig Produktionschef, til virksomhed beliggende centralt i den østlige del af Midtjylland.
Virksomheden hviler på gode værdier med stor respekt for medarbejderne, ligesom der altid stræbes efter gode og professionelle relationer til både kunder, leverandører og det "omgivende samfund". Grundlaget er drevet af en høj kvalitetsmæssig standard.
Stillingen indebærer direkte ledelsesansvar af ca. 50 medarbejdere, hvor fokus er driftssikkerhed i overblik og struktur. Denne stuktur skal genspejles i god planlægning og rettidig levering.

PRIMÆRE OPGAVER

Kontinuerlig udvikling og optimering af processer og arbejdsgange i eget ansvarsområde med fokusering på medarbejdertrivsel. Sikre god produktkvalitet samt en høj leveringsevne og overholdelse inden for fastlagte økonomiske rammer.

  • Ledelse og udvikling af ca. 50 dygtige medarbejdere.
  • Sikre optimale arbejdsgange, processer og produktions flow.
  • Overholdelse af mål, såvel økonomiske som produktionsmæssige.
  • Overholde og implementere procedurer og forretningsgange.
  • Deltage aktivt og tage medansvar i forhold til virksomhedens udvikling.
  • Du er en ørn til bemandingsplanlægning og til at motivere dit team.
  • Deltagelse i teknisk problemløsning og sikre løbende optimering og udnyttelse af ressourcer.
  • Sikre at produktionen løbende minimerer spild og udnytter ressourcer bedst muligt.
  • Sikre de bedste kompetencer blandt dine medarbejdere.
  • Involvering af dine medarbejdere ved at motivere på en måde der skaber kompetenceudvikling.

FAGLIG PROFIL

Du har en teknisk uddannelse med en baggrund, helst fra træbranchen. Du har erfaring som leder af min. 30-40 medarbejdere, hvor du har opnået gode resultater gennem Lean eller andre systematiske forbedringsværktøjer.
Dine IT-færdigheder er gode og du er god til at uddelegere og følge op, men kan også involvere medarbejderne i nogle af de daglige beslutninger for at skærpe deres interesse, forståelse og arbejdsglæde.

  • Stillingen kræver min. 5-6 års erfaring med personaleledelse.
  • Erfaring fra en produktionsvirksomhed er et krav.
  • Er serviceminded og har overskud til at håndtere mange opgaver på én gang.
  • Kommunikerer tydeligt.
  • Teknisk interesse og viden til optimering af produktion på proces, kvalitet og lønsomhed.

PERSONLIG PROFIL

Du forstår vigtigheden af en god og struktureret daglig ledelse af dit team. Dagligdagen er fyldt med mange forskellige afbrydelser, så det er vigtigt at du bevarer overblikket, og at du forstår at håndtere problemer på en afbalanceret måde. Kollegaer og medarbejdere forventer, at du er udadvendt og handler konsekvent, når beslutningerne skal tages.

Derudover er du:

  • et ordensmenneske og har god stuktur i dit arbejde.
  • vidende om, hvor meget opfølgning og vedholdenhed betyder
  • kvalitetsbevidst og leverer som aftalt
  • i stand til at se alternative og utraditionelle løsninger
  • selvstændig og handlekraftig
  • god til dialog, samarbejde og håndtering af forandringer
  • systematisk, analytisk og målrettet i både planlægning og udførelse

VIRKSOMHEDEN

Vores kunde er en dansk virksomhed med mange års erfaring i produktion af kundetilpassede produkter i træ.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

  • En travl hverdag med en uformel omgangstone
  • Respekt for engagement og vedholdenhed
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling
  • Et godt arbejdsmiljø og et velfungerende team af motiverede kollegaer
  • Lønpakke i forhold til kvalifikationer
  • Sundhedsordning

Ansøgning

ERHR/Effektiv Rekruttering forestår denne rekrutteringsopgave.

ERHR/Effektiv Rekruttering vil ikke videregive den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale.

For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Michael Folmann, e-mail mf@erhr.dk tlf. 21216464.

Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre side.
Ansøgninger fremsendt som mail, modtages ikke.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330049744Phoenix-fcee0e5912019-06-27T00:00:00ProduktionschefProduktionschef Østjylland

ERHR søger en erfaren og dygtig Produktionschef, til virksomhed beliggende centralt i den østlige del af Midtjylland.
Virksomheden hviler på gode værdier med stor respekt for medarbejderne, ligesom der altid stræbes efter gode og professionelle relationer til både kunder, leverandører og det "omgivende samfund". Grundlaget er drevet af en høj kvalitetsmæssig standard.
Stillingen indebærer direkte ledelsesansvar af ca. 50 medarbejdere, hvor fokus er driftssikkerhed i overblik og struktur. Denne stuktur skal genspejles i god planlægning og rettidig levering.

PRIMÆRE OPGAVER

Kontinuerlig udvikling og optimering af processer og arbejdsgange i eget ansvarsområde med fokusering på medarbejdertrivsel. Sikre god produktkvalitet samt en høj leveringsevne og overholdelse inden for fastlagte økonomiske rammer.

  • Ledelse og udvikling af ca. 50 dygtige medarbejdere.
  • Sikre optimale arbejdsgange, processer og produktions flow.
  • Overholdelse af mål, såvel økonomiske som produktionsmæssige.
  • Overholde og implementere procedurer og forretningsgange.
  • Deltage aktivt og tage medansvar i forhold til virksomhedens udvikling.
  • Du er en ørn til bemandingsplanlægning og til at motivere dit team.
  • Deltagelse i teknisk problemløsning og sikre løbende optimering og udnyttelse af ressourcer.
  • Sikre at produktionen løbende minimerer spild og udnytter ressourcer bedst muligt.
  • Sikre de bedste kompetencer blandt dine medarbejdere.
  • Involvering af dine medarbejdere ved at motivere på en måde der skaber kompetenceudvikling.

FAGLIG PROFIL

Du har en teknisk uddannelse med en baggrund, helst fra træbranchen. Du har erfaring som leder af min. 30-40 medarbejdere, hvor du har opnået gode resultater gennem Lean eller andre systematiske forbedringsværktøjer.
Dine IT-færdigheder er gode og du er god til at uddelegere og følge op, men kan også involvere medarbejderne i nogle af de daglige beslutninger for at skærpe deres interesse, forståelse og arbejdsglæde.

  • Stillingen kræver min. 5-6 års erfaring med personaleledelse.
  • Erfaring fra en produktionsvirksomhed er et krav.
  • Er serviceminded og har overskud til at håndtere mange opgaver på én gang.
  • Kommunikerer tydeligt.
  • Teknisk interesse og viden til optimering af produktion på proces, kvalitet og lønsomhed.

PERSONLIG PROFIL

Du forstår vigtigheden af en god og struktureret daglig ledelse af dit team. Dagligdagen er fyldt med mange forskellige afbrydelser, så det er vigtigt at du bevarer overblikket, og at du forstår at håndtere problemer på en afbalanceret måde. Kollegaer og medarbejdere forventer, at du er udadvendt og handler konsekvent, når beslutningerne skal tages.

Derudover er du:

  • et ordensmenneske og har god stuktur i dit arbejde.
  • vidende om, hvor meget opfølgning og vedholdenhed betyder
  • kvalitetsbevidst og leverer som aftalt
  • i stand til at se alternative og utraditionelle løsninger
  • selvstændig og handlekraftig
  • god til dialog, samarbejde og håndtering af forandringer
  • systematisk, analytisk og målrettet i både planlægning og udførelse

VIRKSOMHEDEN

Vores kunde er en dansk virksomhed med mange års erfaring i produktion af kundetilpassede produkter i træ.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

  • En travl hverdag med en uformel omgangstone
  • Respekt for engagement og vedholdenhed
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling
  • Et godt arbejdsmiljø og et velfungerende team af motiverede kollegaer
  • Lønpakke i forhold til kvalifikationer
  • Sundhedsordning

Ansøgning

ERHR/Effektiv Rekruttering forestår denne rekrutteringsopgave.

ERHR/Effektiv Rekruttering vil ikke videregive den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale.

For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Michael Folmann, e-mail mf@erhr.dk tlf. 21216464.

Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre side.
Ansøgninger fremsendt som mail, modtages ikke.

2019-07-16T02:53:13.430 Produktionschef Østjylland ERHR søger en erfaren og dygtig Produktionschef, til virksomhed beliggende centralt i den østlige del af Midtjylland. Virksomheden hviler på gode værdier med stor respekt for medarbejderne, ligesom der altid stræbes efter gode og professionelle relationer til både kunder, leverandører og det omgivende samfund . Grundlaget er drevet af en høj kvalitetsmæssig standard. Stillingen indebærer direkte ledelsesansvar af ca. 50 medarbejdere, hvor fokus er driftssikkerhed i overblik og struktur. Denne stuktur skal genspejles i god planlægning og rettidig levering. PRIM RE OPGAVER Kontinuerlig udvikling og optimering af processer og arbejdsgange i eget ansvarsområde med fokusering på medarbejdertrivsel. Sikre god produktkvalitet samt en høj leveringsevne og overholdelse inden for fastlagte økonomiske rammer. Ledelse og udvikling af ca. 50 dygtige medarbejdere. Sikre optimale arbejdsgange, processer og produktions flow. Overholdelse af mål, såvel økonomiske som produktionsmæssige. Overholde og implementere procedurer og forretningsgange. Deltage aktivt og tage medansvar i forhold til virksomhedens udvikling. Du er en ørn til bemandingsplanlægning og til at motivere dit team. Deltagelse i teknisk problemløsning og sikre løbende optimering og udnyttelse af ressourcer. Sikre at produktionen løbende minimerer spild og udnytter ressourcer bedst muligt. Sikre de bedste kompetencer blandt dine medarbejdere. Involvering af dine medarbejdere ved at motivere på en måde der skaber kompetenceudvikling. FAGLIG PROFIL Du har en teknisk uddannelse med en baggrund, helst fra træbranchen. Du har erfaring som leder af min. 30-40 medarbejdere, hvor du har opnået gode resultater gennem Lean eller andre systematiske forbedringsværktøjer. Dine IT-færdigheder er gode og du er god til at uddelegere og følge op, men kan også involvere medarbejderne i nogle af de daglige beslutninger for at skærpe deres interesse, forståelse og arbejdsglæde. Stillingen kræver min. 5-6 års erfaring med personaleledelse. Erfaring fra en produktionsvirksomhed er et krav. Er serviceminded og har overskud til at håndtere mange opgaver på n gang. Kommunikerer tydeligt. Teknisk interesse og viden til optimering af produktion på proces, kvalitet og lønsomhed. PERSONLIG PROFIL Du forstår vigtigheden af en god og struktureret daglig ledelse af dit team. Dagligdagen er fyldt med mange forskellige afbrydelser, så det er vigtigt at du bevarer overblikket, og at du forstår at håndtere problemer på en afbalanceret måde. Kollegaer og medarbejdere forventer, at du er udadvendt og handler konsekvent, når beslutningerne skal tages. Derudover er du: et ordensmenneske og har god stuktur i dit arbejde. vidende om, hvor meget opfølgning og vedholdenhed betyder kvalitetsbevidst og leverer som aftalt i stand til at se alternative og utraditionelle løsninger selvstændig og handlekraftig god til dialog, samarbejde og håndtering af forandringer systematisk, analytisk og målrettet i både planlægning og udførelse VIRKSOMHEDEN Vores kunde er en dansk virksomhed med mange års erfaring i produktion af kundetilpassede produkter i træ. VIRKSOMHEDEN TILBYDER En travl hverdag med en uformel omgangstone Respekt for engagement og vedholdenhed Gode muligheder for faglig og personlig udvikling Et godt arbejdsmiljø og et velfungerende team af motiverede kollegaer Lønpakke i forhold til kvalifikationer Sundhedsordning Ansøgning ERHR Effektiv Rekruttering forestår denne rekrutteringsopgave. ERHR Effektiv Rekruttering vil ikke videregive den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Michael Folmann, e-mail mf@erhr.dk tlf. 21216464. Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre side. Ansøgninger fremsendt som mail, modtages ikke.11jobnetfcee0e59100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-20T00:00:000000http://erhr.dk/for-kandidater/ledige-jobs/226780EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3553245Effektiv Rekruttering11Granhøjvej 88600SilkeborgDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent783659JobNet5009840500984010026-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fcee0e59https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fcee0e59https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fcee0e59&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fcee0e59&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/8.jpgBrænder du for at blive Produktionschef?12008001Dansk3Læse/ tale122222Produktionschef6Ledelse362145800noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330049696Head of Product Management - Electricity Solutions and ServicesRobot Do you want to make a strategic impact on the digitalization of electricity utilities? Are you passionate about innovation of solutions and services? Can you inspire and lead a professional Product Management team? Become a part of our Management team in the Electricity Division Kamstrup is a Danish technology company and one of the world s leading manufacturer of intelligent metering solutions. We experience rapid growth and focus massively on development and production of intelligent metering equipment and systems for wireless solutions for energy and water consumption. Because of an increased demand for our innovative and intelligent solution, we are looking for a strategic Head of Product Management for our Electricity Division. With direct reference to the Senior Vice President of our Electricity Division, you will join a professional working environment both within your own Product Management Team and as part of the Electricity Business Management Team. You will be responsible for a team of 10 Product Managers and Technical Writers. Besides that, you will work closely with other managers across the business. A job with technical and commercial challenges In the position as Head of Product Management you will drive a strategic, commercial and technical Product Management. You will manage the strategic solution and service portfolio for the electricity utilities and have an important role in specification of new solutions, technical documentation and technical support. To succeed with this, it is important that you have a combined technical and commercial mindset to understand market needs and tender requirements. More specific your main responsibility will be to: Ensure value creating solutions and portfolio lifecycle management based on clear customer segmentation and dedicated value proposition Manage roadmap and release plans in close coordination with sales, solution delivery and R D Coordinate with the sales, marketing, delivery and operations teams to develop the right business models, pricing strategies, staff trainingand effective market launch Ensure development and education of your team In the job, you can expect around 40-50 travel days per year. Personality matters As a person you are innovative and able to see solutions where other see problems. You are a good communicator with a cheerful spirit and people respect your decisions. As a leader you have a natural holistic and strategic perspective and in a structured way can handle many tasks. You have a commercial background with technical skills or a technical background with commercial skills including knowledge about value proposition and customer segmentation. In addition, it is a requirement that you: Have minimum 5 years of leadership experience from a similar position Have international experience and know-how to handle difference customer needs Master English fluently both written and oral Scandinavian languages will be an advance as many of our customers is located in Scandinavian. We offer more than just a job As our new Head of Product Management, we offer you a central position in the Kamstrup Electricity Division at our Headquarter. You will have a high level of responsibility and a big influence on the development of our solutions and strategic decisions. You will be part of a learning environment with professional and motivated people. We offer you flexible working hours and a lot of fringe benefits, such as: great cantina, free fruit, fitness-centre, in-house dentist, in-house hairdresser and free health care clinic. We also have an active employee association. Do you want to be part of Kamstrup? Please submit your application online. Applications are reviewed on a continuous basis, but you can expect a response within 6 weeks. If you have any questions about the position, please contact Vice President HR, Michael Stubbe on telephone number: 45 89 93 10 00. About Kamstrup Kamstrup develops and manufactures innovative solutions for measuring energy and water consumption. Kamstrup is the world s leading manufacturer of advanced and innovative equipment for the district heating sector and is one of the leading European suppliers of smart meters and other equipment for the electricity sector. Kamstrup has over 1500 employees in more than 20 countries with headquarters in Denmark. Kamstrup has a healthy economy, high growth rates and a strong focus on development of technology and staff.

Do you want to make a strategic impact on the digitalization of electricity utilities? Are you passionate about innovation of solutions and services? Can you inspire and lead a professional Product Management team?

Become a part of our Management team in the Electricity Division
Kamstrup is a Danish technology company and one of the world’s leading manufacturer of intelligent metering solutions. We experience rapid growth and focus massively on development and production of intelligent metering equipment and systems for wireless solutions for energy and water consumption. Because of an increased demand for our innovative and intelligent solution, we are looking for a strategic Head of Product Management for our Electricity Division.

With direct reference to the Senior Vice President of our Electricity Division, you will join a professional working environment both within your own Product Management Team and as part of the Electricity Business Management Team. You will be responsible for a team of 10+ Product Managers and Technical Writers. Besides that, you will work closely with other managers across the business.

A job with technical and commercial challenges
In the position as Head of Product Management you will drive a strategic, commercial and technical Product Management. You will manage the strategic solution and service portfolio for the electricity utilities and have an important role in specification of new solutions, technical documentation and technical support. To succeed with this, it is important that you have a combined technical and commercial mindset to understand market needs and tender requirements.

More specific your main responsibility will be to:

  • Ensure value creating solutions and portfolio lifecycle management based on clear customer segmentation and dedicated value proposition

  • Manage roadmap and release plans in close coordination with sales, solution delivery and R&D

  • Coordinate with the sales, marketing, delivery and operations teams to develop the right business models, pricing strategies, staff trainingand effective market launch

  • Ensure development and education of your team

In the job, you can expect around 40-50 travel days per year.

Personality matters
As a person you are innovative and able to see solutions where other see problems. You are a good communicator with a cheerful spirit and people respect your decisions. As a leader you have a natural holistic and strategic perspective and in a structured way can handle many tasks.

You have a commercial background with technical skills or a technical background with commercial skills including knowledge about value proposition and customer segmentation. In addition, it is a requirement that you:

  • Have minimum 5 years of leadership experience from a similar position

  • Have international experience and know-how to handle difference customer needs

  • Master English fluently both written and oral

Scandinavian languages will be an advance as many of our customers is located in Scandinavian.

We offer more than just a job
As our new Head of Product Management, we offer you a central position in the Kamstrup Electricity Division at our Headquarter. You will have a high level of responsibility and a big influence on the development of our solutions and strategic decisions. You will be part of a learning environment with professional and motivated people.

We offer you flexible working hours and a lot of fringe benefits, such as: great cantina, free fruit, fitness-centre, in-house dentist, in-house hairdresser and free health care clinic. We also have an active employee association.

Do you want to be part of Kamstrup?
Please submit your application online. Applications are reviewed on a continuous basis, but you can expect a response within 6 weeks.

If you have any questions about the position, please contact Vice President HR, Michael Stubbe on telephone number: +45 89 93 10 00.

About Kamstrup
Kamstrup develops and manufactures innovative solutions for measuring energy and water consumption. Kamstrup is the world's leading manufacturer of advanced and innovative equipment for the district heating sector and is one of the leading European suppliers of smart meters and other equipment for the electricity sector.

Kamstrup has over 1500 employees in more than 20 countries with headquarters in Denmark. Kamstrup has a healthy economy, high growth rates and a strong focus on development of technology and staff. 

KAMSTRUP A/SSkanderborg2019-06-27T00:00:002019-08-20T00:00:00
330061910ProduktionschefRobot Vi søger Produktion Manager til træproduktion ASK Headhunting søger en erfaren og dygtig Produktion Manager. Stillingen indebærer direkte ledelsesansvar af ca. 35-40 medarbejdere, hvor fokus er driftssikkerhed i overblik og struktur. Den stuktur skal genspejles i god planlægning og rettidig levering. Virksomheden er beliggende i Silkeborg Kommune. PRIM RE OPGAVER Kontinuerlig udvikling og optimering af processer og arbejdsgange i eget ansvarsområde med fokusering på medarbejdertrivsel. Sikre god produktkvalitet samt en høj leveringsevne og overholdelse inden for fastlagte økonomiske rammer. Ledelse og udvikling af ca. 35-40 dygtige medarbejdere. Sikre optimale arbejdsgange, processer og produktions flow. Overholdelse af mål, såvel økonomiske som produktionsmæssige. Overholde og implementere procedurer og forretningsgange. Deltage aktivt og tage medansvar i forhold til virksomhedens udvikling. Du er en ørn til bemandingsplanlægning og til at motivere dit team. Deltagelse i teknisk problemløsning og sikre løbende optimering og udnyttelse af ressourcer. Sikre at produktionen løbende minimere spild og udnytter ressourcer bedst muligt. Sikre de bedste kompetencer blandt dine medarbejdere. Involvering af dine medarbejdere ved at motivere på en måde der skaber kompetenceudvikling. FAGLIG PROFIL Du har en teknisk uddannelse med en baggrund fra træbranchen. Du har erfaring som leder af min. 30-40 medarbejdere, hvor du har opnået gode resultater gennem Lean eller andre systematiske forbedringsværktøjer. Dine IT-færdigheder er gode og du er god til at uddelegere og følge op, men kan også involvere medarbejderne i nogle af de daglige beslutninger for at skærpe deres interesse, forståelse og arbejdsglæde. Stillingen kræver min. 5-6 års erfaring med personaleledelse. Erfaring fra en produktionsvirksomhed er selvklart. Er serviceminded og har overskud til at håndtere mange opgaver på n gang. Kommunikerer tydeligt. Teknisk interesse og viden til optimering af produktion på proces, kvalitet og lønsomhed. PERSONLIG PROFIL Du forstår vigtigheden af en god og struktureret daglig ledelse af dit team. Dagligdagen er fyldt med mange forskellige afbrydelser, så det er vigtigt at du bevarer overblikket, og at du forstår at håndtere konflikter på en afbalanceret måde. Kollegaer og medarbejdere forventer, at du er udadvendt og handler konsekvent, når beslutningerne skal tages. Derudover er du: et ordensmenneske og har god stuktur i dit arbejde. vidende om, hvor meget opfølgning og vedholdenhed betyder kvalitetsbevidst og leverer som aftalt i stand til at se alternative og utraditionelle løsninger selvstændig og handlekraftig god til dialog, samarbejde og håndtering af forandringer systematisk, analytisk og målrettet i både planlægning og udførelse VIRKSOMHEDEN Vores kunde er en dansk virksomhed med mange års erfaring i produktion af kundetilpassede produkter i træ. VIRKSOMHEDEN TILBYDER En travl hverdag med en uformel omgangstone Respekt for engagement og vedholdenhed Gode muligheder for faglig og personlig udvikling Et godt arbejdsmiljø og et velfungerende team af motiverede kollegaer Lønpakke i forhold til kvalifikationer Sundhedsordning ANSØGNING For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Headhunter Annette Sofia Skotte på mobil 23986144 eller mail: ask@headhunting.dk. Alle henvendelser behandles med behørig diskretion og fuld fortrolighed. Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre kolonne. Ansøgningsfrist snarest muligt.Vi søger Produktion Manager til træproduktion

ASK Headhunting søger en erfaren og dygtig Produktion Manager. Stillingen indebærer direkte ledelsesansvar af ca. 35-40 medarbejdere, hvor fokus er driftssikkerhed i overblik og struktur. Den stuktur skal genspejles i god planlægning og rettidig levering. Virksomheden er beliggende i Silkeborg Kommune.

PRIMÆRE OPGAVER

Kontinuerlig udvikling og optimering af processer og arbejdsgange i eget ansvarsområde med fokusering på medarbejdertrivsel. Sikre god produktkvalitet samt en høj leveringsevne og overholdelse inden for fastlagte økonomiske rammer.

  • Ledelse og udvikling af ca. 35-40 dygtige medarbejdere.
  • Sikre optimale arbejdsgange, processer og produktions flow.
  • Overholdelse af mål, såvel økonomiske som produktionsmæssige.
  • Overholde og implementere procedurer og forretningsgange.
  • Deltage aktivt og tage medansvar i forhold til virksomhedens udvikling.
  • Du er en ørn til bemandingsplanlægning og til at motivere dit team.
  • Deltagelse i teknisk problemløsning og sikre løbende optimering og udnyttelse af ressourcer.
  • Sikre at produktionen løbende minimere spild og udnytter ressourcer bedst muligt.
  • Sikre de bedste kompetencer blandt dine medarbejdere.
  • Involvering af dine medarbejdere ved at motivere på en måde der skaber kompetenceudvikling.

FAGLIG PROFIL

Du har en teknisk uddannelse med en baggrund fra træbranchen. Du har erfaring som leder af min. 30-40 medarbejdere, hvor du har opnået gode resultater gennem Lean eller andre systematiske forbedringsværktøjer. Dine IT-færdigheder er gode og du er god til at uddelegere og følge op, men kan også involvere medarbejderne i nogle af de daglige beslutninger for at skærpe deres interesse, forståelse og arbejdsglæde.

  • Stillingen kræver min. 5-6 års erfaring med personaleledelse.
  • Erfaring fra en produktionsvirksomhed er selvklart.
  • Er serviceminded og har overskud til at håndtere mange opgaver på én gang.
  • Kommunikerer tydeligt.
  • Teknisk interesse og viden til optimering af produktion på proces, kvalitet og lønsomhed.

PERSONLIG PROFIL

Du forstår vigtigheden af en god og struktureret daglig ledelse af dit team. Dagligdagen er fyldt med mange forskellige afbrydelser, så det er vigtigt at du bevarer overblikket, og at du forstår at håndtere konflikter på en afbalanceret måde. Kollegaer og medarbejdere forventer, at du er udadvendt og handler konsekvent, når beslutningerne skal tages.

Derudover er du:

  • et ordensmenneske og har god stuktur i dit arbejde.
  • vidende om, hvor meget opfølgning og vedholdenhed betyder
  • kvalitetsbevidst og leverer som aftalt
  • i stand til at se alternative og utraditionelle løsninger
  • selvstændig og handlekraftig
  • god til dialog, samarbejde og håndtering af forandringer
  • systematisk, analytisk og målrettet i både planlægning og udførelse

VIRKSOMHEDEN

Vores kunde er en dansk virksomhed med mange års erfaring i produktion af kundetilpassede produkter i træ.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

  • En travl hverdag med en uformel omgangstone
  • Respekt for engagement og vedholdenhed
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling
  • Et godt arbejdsmiljø og et velfungerende team af motiverede kollegaer
  • Lønpakke i forhold til kvalifikationer
  • Sundhedsordning

ANSØGNING

For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Headhunter Annette Sofia Skotte på mobil 23986144 eller mail: ask@headhunting.dk.
Alle henvendelser behandles med behørig diskretion og fuld fortrolighed.

Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre kolonne. Ansøgningsfrist snarest muligt.

ASK HeadhuntingRanders C2019-07-19T00:00:002019-09-11T00:00:00
330033163Experienced Production Planner - AarhusRobot Do you have a mind for numbers and a taste for optimal utilisation of capacity and resources? If yes, join the Global Planning department in a job where your efforts will indeed influence the results. As part of the Global Planning department you will work with a number of dedicated and professional colleagues. The department is based in Aarhus, but you will also have close colleagues working in Sweden, Germany and UK. This job will give you the opportunity to develop your skills both on a personal and professional level. This is a maternity cover which will be for approximately one year and is the ideal springboard for starting your career in Arla Foods. Your role is crucial to the success of our sites You will be the coordinating link between our sales and production units and your major objective will be to follow up on plans for both areas. You will be responsible for the Master Production Planning of 1-2 sites balancing available milk and capacity with the demand. As such, you will play a decisive role ensuring that we apply and use our milk and capacities optimally from a global perspective. You will: Prepare material and analysis for the monthly Sales Operation Planning process Establish and maintain planning principles and master data in SAP APO Monitor global stock levels in SAP APO Optimize and move production across sites in different countries to fulfil all demand Lead planning meetings at sites and other relevant meetings with stakeholders Have close collaboration with leaders and employees at all levels and gain a unique insight into Arla Foods business across units and functions Furthermore, this job will give you the opportunity to develop your skills personally and professionally Proactive logistician with strong analytical and communication skills You hold a degree either within Economics or Supply Chain Management e.g. cand.Merc, and if you have been working with planning and logistics for some years, that would be a benefit. You are an advanced IT-user with solid understanding of the supply chain activities, processes and tools. As you will depend on a variety of stakeholders you will need to master executing through others in a matrix organisation. In your approach, you are positive, goal-oriented and thrive on working autonomously. You are able to retain a customer and service-oriented approach and possess excellent stakeholder management skills. You are proactive, able to remain calm under pressure and you use your analytical skills when solving problems. Additionally, you are a skillful communicator with good written and verbal English skills. Application and contact If you want to seize this exciting opportunity to kickstart your career in Arla, please apply as soon as possible. We process applications on a continuous basis and close the job opening once the right candidate has been found. Ideal you will be able to start before the Summer.

Do you have a mind for numbers and a taste for optimal utilisation of capacity and resources? If yes, join the Global Planning department in a job where your efforts will indeed influence the results. As part of the Global Planning department you will work with a number of dedicated and professional colleagues.

The department is based in Aarhus, but you will also have close colleagues working in Sweden, Germany and UK. This job will give you the opportunity to develop your skills both on a personal and professional level. This is a maternity cover which will be for approximately one year and is the ideal springboard for starting your career in Arla Foods.

Your role is crucial to the success of our sites

You will be the coordinating link between our sales and production units and your major objective will be to follow up on plans for both areas. You will be responsible for the Master Production Planning of 1-2 sites balancing available milk and capacity with the demand. As such, you will play a decisive role ensuring that we apply and use our milk and capacities optimally from a global perspective.

You will:

  • Prepare material and analysis for the monthly Sales & Operation Planning process
  • Establish and maintain planning principles and master data in SAP/APO
  • Monitor global stock levels in SAP/APO
  • Optimize and move production across sites in different countries to fulfil all demand
  • Lead planning meetings at sites and other relevant meetings with stakeholders
  • Have close collaboration with leaders and employees at all levels and gain a unique insight into Arla Foods’ business across units and functions
  • Furthermore, this job will give you the opportunity to develop your skills personally and professionally

 

Proactive logistician with strong analytical and communication skills

You hold a degree either within Economics or Supply Chain Management e.g. cand.Merc, and if you have been working with planning and logistics for some years, that would be a benefit. You are an advanced IT-user with solid understanding of the supply chain activities, processes and tools. As you will depend on a variety of stakeholders you will need to master executing through others in a matrix organisation.

In your approach, you are positive, goal-oriented and thrive on working autonomously. You are able to retain a customer and service-oriented approach and possess excellent stakeholder management skills.

You are proactive, able to remain calm under pressure and you use your analytical skills when solving problems. Additionally, you are a skillful communicator with good written and verbal English skills.

Application and contact

If you want to seize this exciting opportunity to kickstart your career in Arla, please apply as soon as possible. We process applications on a continuous basis and close the job opening once the right candidate has been found. Ideal you will be able to start before the Summer.

ARLA FOODS AMBAViby J2019-05-28T00:00:002019-07-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Head of Product Management - Electricity Solutions and Services

KAMSTRUP A/S

Skanderborg
Do you want to make a strategic impact on the digitalization of electricity utilities? Are you passionate about innovation of solutions and services? Can you inspire and lead a professional Product Management team? Become a part of our Management te...
Indrykket:27. juni 2019
Udløbsdato:20. august 2019

Produktionschef

ASK Headhunting

Randers C
Vi søger Produktion Manager til træproduktion ASK Headhunting søger en erfaren og dygtig Produktion Manager. Stillingen indebærer direkte ledelsesansvar af ca. 35-40 medarbejdere, hvor fokus er driftssikkerhed i overblik og struktur. Den stuktur ska...
Indrykket:19. juli 2019
Udløbsdato:11. september 2019

Experienced Production Planner - Aarhus

ARLA FOODS AMBA

Viby J
Do you have a mind for numbers and a taste for optimal utilisation of capacity and resources? If yes, join the Global Planning department in a job where your efforts will indeed influence the results. As part of the Global Planning department you wi...
Indrykket:28. maj 2019
Udløbsdato:23. juli 2019