Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

PRODUKTIONSDIREKTØR TIL ALPHA-ELEKTRONIK A/S

ALPHA-elektronik A/S i Næstved er en privatejet virksomhed med en professionel direktion og bestyrelse, der siden 1990 har produceret avanceret elektronik til den professionelle elektronikindustri, hvor de primære kunder i dag findes inden for især medico-, fødevareindustrien og telekommunikationsindustrien. Herudover bl.a. udstyr samt netværkssystemer til IT-branchen og alarmsystemer.

Virksomheden hviler på stærke værdier med stor respekt for medarbejderne, ligesom der altid stræbes efter gode og professionelle relationer til både kunder, leverandører og det "omgivende samfund". Grundlaget er drevet af en høj kvalitetsmæssig standard.

2.500 m2 produktionsfaciliteter danner rammerne om den moderne elektronikproduktion. Virksomheden hviler på stærke værdier, og grundlaget er en meget høj kvalitetsmæssig standard. Der skal være gode relationer til både kunder, leverandører, medarbejdere og det "omgivende samfund".

Stillingen

Der er tale om en nyoprettet nøglestilling, der sammen med den administrerende direktør udgør direktionen for virksomheden. Produktionsdirektøren deltager i bestyrelsesmøderne og indgår samtidigt i virksomhedens lederteam med ansvar for den samlede produktion, inklusiv den overordnede ledelse af PTA, test og lager.

Opgaven

Som medlem af direktionen får du ansvar for aktivt at udvikle og implementere produktionsstrategien der både tager højde for de helt kortsigtede udfordringer og samtidig sikre virksomhedens langsigtede ambition, der bl.a. indebærer investeringer i yderligere højteknologisk produktionskapacitet for at møde kundernes krav.

Virksomheden har gennem de sidste år øget sin salgspipeline og ordrebeholdningen viser betydelig vækst, hvorfor der er behov for nytænkning og samtidig konsolidering, udvikling, effektivisering og tilpasning af produktionen med et helhedssyn gennem hele værdikæden.

Ansvarsområder

  • Ansvar for ledelse af en højkvalitets produktion/supply chain organisation.
  • Formulere performance mål, rapportering, budgettering og KPI for drift og resultatopfølgning i tæt samarbejde med Adm. Dir og Økonomichef.
  • Løbende forbedrer produktionsprocesser, herunder udnyttelse af maskinkapaciteter.
  • Medvirke til en optimal lagerprofil i tæt samarbejde med salgsafdelingen.
  • Fastholde og medvirke til videreudvikling af kvalitetsstandarder.

Profil

Du har teoretisk baggrund som Produktions-, Elektronikingeniør eller lign.

Du har solid ledelsesmæssig erfaring fra elektronikbranchen eller en beslægtet branche.
Du er robust, struktureret og har gennemslagskraft samt faglighed.

Du er strategisk tænkende, men har også fuldt fokus på den operationelle dagligdag.
Du er en aktiv og tydelig leder, ligesom du har en naturlig evne og vilje til at skabe en åben og konstruktiv dialog på tværs af organisationen på alle niveauer.

Du har et højt energiniveau, er åben, proaktiv og målrettet

Øvrige kvalifikationer

  • Kvalitetssikringssystemer, herunder ISO og IPC.
  • Gerne kendskab til AX.
  • Certificering/Erfaring med Six Sigma, Kaizen eller anden Lean proces.
  • Flydende på dansk og engelsk i skrift og tale.


Ansøgning

ERHR-Effektiv Rekruttering varetager denne opgave for Alpha-Elektronik A/S, hvorfor alle henvendelser og ansøgninger skal igennem vores ansøgersystem.

Virksomheden får ikke kendskab til dit kandidatur, før du giver din accept.

Har du spørgsmål eller ønsker noget uddybet, er du velkommen til at kontakte Lars Toft på 27225420 eller lt@erhr.dk.

Søg jobbet via vores ansøgningsformular på www.erhr.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329983399Phoenix-da688cfb12019-03-25T00:00:00PRODUKTIONSDIREKTØR TIL ALPHA-ELEKTRONIK A/S

ALPHA-elektronik A/S i Næstved er en privatejet virksomhed med en professionel direktion og bestyrelse, der siden 1990 har produceret avanceret elektronik til den professionelle elektronikindustri, hvor de primære kunder i dag findes inden for især medico-, fødevareindustrien og telekommunikationsindustrien. Herudover bl.a. udstyr samt netværkssystemer til IT-branchen og alarmsystemer.

Virksomheden hviler på stærke værdier med stor respekt for medarbejderne, ligesom der altid stræbes efter gode og professionelle relationer til både kunder, leverandører og det "omgivende samfund". Grundlaget er drevet af en høj kvalitetsmæssig standard.

2.500 m2 produktionsfaciliteter danner rammerne om den moderne elektronikproduktion. Virksomheden hviler på stærke værdier, og grundlaget er en meget høj kvalitetsmæssig standard. Der skal være gode relationer til både kunder, leverandører, medarbejdere og det "omgivende samfund".

Stillingen

Der er tale om en nyoprettet nøglestilling, der sammen med den administrerende direktør udgør direktionen for virksomheden. Produktionsdirektøren deltager i bestyrelsesmøderne og indgår samtidigt i virksomhedens lederteam med ansvar for den samlede produktion, inklusiv den overordnede ledelse af PTA, test og lager.

Opgaven

Som medlem af direktionen får du ansvar for aktivt at udvikle og implementere produktionsstrategien der både tager højde for de helt kortsigtede udfordringer og samtidig sikre virksomhedens langsigtede ambition, der bl.a. indebærer investeringer i yderligere højteknologisk produktionskapacitet for at møde kundernes krav.

Virksomheden har gennem de sidste år øget sin salgspipeline og ordrebeholdningen viser betydelig vækst, hvorfor der er behov for nytænkning og samtidig konsolidering, udvikling, effektivisering og tilpasning af produktionen med et helhedssyn gennem hele værdikæden.

Ansvarsområder

  • Ansvar for ledelse af en højkvalitets produktion/supply chain organisation.
  • Formulere performance mål, rapportering, budgettering og KPI for drift og resultatopfølgning i tæt samarbejde med Adm. Dir og Økonomichef.
  • Løbende forbedrer produktionsprocesser, herunder udnyttelse af maskinkapaciteter.
  • Medvirke til en optimal lagerprofil i tæt samarbejde med salgsafdelingen.
  • Fastholde og medvirke til videreudvikling af kvalitetsstandarder.

Profil

Du har teoretisk baggrund som Produktions-, Elektronikingeniør eller lign.

Du har solid ledelsesmæssig erfaring fra elektronikbranchen eller en beslægtet branche.
Du er robust, struktureret og har gennemslagskraft samt faglighed.

Du er strategisk tænkende, men har også fuldt fokus på den operationelle dagligdag.
Du er en aktiv og tydelig leder, ligesom du har en naturlig evne og vilje til at skabe en åben og konstruktiv dialog på tværs af organisationen på alle niveauer.

Du har et højt energiniveau, er åben, proaktiv og målrettet

Øvrige kvalifikationer

  • Kvalitetssikringssystemer, herunder ISO og IPC.
  • Gerne kendskab til AX.
  • Certificering/Erfaring med Six Sigma, Kaizen eller anden Lean proces.
  • Flydende på dansk og engelsk i skrift og tale.


Ansøgning

ERHR-Effektiv Rekruttering varetager denne opgave for Alpha-Elektronik A/S, hvorfor alle henvendelser og ansøgninger skal igennem vores ansøgersystem.

Virksomheden får ikke kendskab til dit kandidatur, før du giver din accept.

Har du spørgsmål eller ønsker noget uddybet, er du velkommen til at kontakte Lars Toft på 27225420 eller lt@erhr.dk.

Søg jobbet via vores ansøgningsformular på www.erhr.dk

2019-05-20T00:50:23.860 ALPHA-elektronik A S i Næstved er en privatejet virksomhed med en professionel direktion og bestyrelse, der siden 1990 har produceret avanceret elektronik til den professionelle elektronikindustri, hvor de primære kunder i dag findes inden for især medico-, fødevareindustrien og telekommunikationsindustrien. Herudover bl.a. udstyr samt netværkssystemer til IT-branchen og alarmsystemer. Virksomheden hviler på stærke værdier med stor respekt for medarbejderne, ligesom der altid stræbes efter gode og professionelle relationer til både kunder, leverandører og det omgivende samfund . Grundlaget er drevet af en høj kvalitetsmæssig standard. 2.500 m2 produktionsfaciliteter danner rammerne om den moderne elektronikproduktion. Virksomheden hviler på stærke værdier, og grundlaget er en meget høj kvalitetsmæssig standard. Der skal være gode relationer til både kunder, leverandører, medarbejdere og det omgivende samfund . Stillingen Der er tale om en nyoprettet nøglestilling, der sammen med den administrerende direktør udgør direktionen for virksomheden. Produktionsdirektøren deltager i bestyrelsesmøderne og indgår samtidigt i virksomhedens lederteam med ansvar for den samlede produktion, inklusiv den overordnede ledelse af PTA, test og lager. Opgaven Som medlem af direktionen får du ansvar for aktivt at udvikle og implementere produktionsstrategien der både tager højde for de helt kortsigtede udfordringer og samtidig sikre virksomhedens langsigtede ambition, der bl.a. indebærer investeringer i yderligere højteknologisk produktionskapacitet for at møde kundernes krav. Virksomheden har gennem de sidste år øget sin salgspipeline og ordrebeholdningen viser betydelig vækst, hvorfor der er behov for nytænkning og samtidig konsolidering, udvikling, effektivisering og tilpasning af produktionen med et helhedssyn gennem hele værdikæden. Ansvarsområder Ansvar for ledelse af en højkvalitets produktion supply chain organisation. Formulere performance mål, rapportering, budgettering og KPI for drift og resultatopfølgning i tæt samarbejde med Adm. Dir og Økonomichef. Løbende forbedrer produktionsprocesser, herunder udnyttelse af maskinkapaciteter. Medvirke til en optimal lagerprofil i tæt samarbejde med salgsafdelingen. Fastholde og medvirke til videreudvikling af kvalitetsstandarder. Profil Du har teoretisk baggrund som Produktions-, Elektronikingeniør eller lign. Du har solid ledelsesmæssig erfaring fra elektronikbranchen eller en beslægtet branche. Du er robust, struktureret og har gennemslagskraft samt faglighed. Du er strategisk tænkende, men har også fuldt fokus på den operationelle dagligdag. Du er en aktiv og tydelig leder, ligesom du har en naturlig evne og vilje til at skabe en åben og konstruktiv dialog på tværs af organisationen på alle niveauer. Du har et højt energiniveau, er åben, proaktiv og målrettet Øvrige kvalifikationer Kvalitetssikringssystemer, herunder ISO og IPC. Gerne kendskab til AX. Certificering Erfaring med Six Sigma, Kaizen eller anden Lean proces. Flydende på dansk og engelsk i skrift og tale. Ansøgning ERHR-Effektiv Rekruttering varetager denne opgave for Alpha-Elektronik A S, hvorfor alle henvendelser og ansøgninger skal igennem vores ansøgersystem. Virksomheden får ikke kendskab til dit kandidatur, før du giver din accept. Har du spørgsmål eller ønsker noget uddybet, er du velkommen til at kontakte Lars Toft på 27225420 eller lt@erhr.dk. Søg jobbet via vores ansøgningsformular på www.erhr.dk11jobnetda688cfb100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-19T00:00:000000http://erhr.dk/for-kandidater/ledige-jobs/226300EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3492941Effektiv Rekruttering11Lunavej 64700NæstvedDKDanmark0
lt@erhr.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent732927JobNet4964457496445710025-03-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=da688cfbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=da688cfbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=da688cfb&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=da688cfb&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/1.jpgPRODUKTIONSDIREKTØR TIL ALPHA-ELEKTRONIK A/S12008011Dansk3Læse/ tale122222Produktionschef6Ledelse361153870Larslt@erhr.dkDKDanmarkDKDanmark330087056Faglært tekniker til PTA afdelingRobot Brimas søger en faglært tekniker til PTA afdelingen Trives du i et job, hvor du er ansvarlig for ordreprocessen fra A-Z, med frihed under ansvar og i en virksomhed med et godt arbejdsmiljø? Så er du måske Brimas nye tekniske medarbejder. Velkommen til Brimas Brimas er en smedevirksomhed med speciale i bearbejdning af kundespecifikke opgaver i rustfrit stål, jern og aluminium til industrien i Danmark, Norge og Sverige. Vores kunder er bl.a. beskæftiget indenfor vindmølleindustrien, fødevareindustrien og offshore. Vi beskæftiger i øjeblikket omkring 50 medarbejdere i 5000 m2 topmoderne produktionsfaciliteter. Vi har oplevet konstant vækst fra virksomhedens start i 1998 og har blandt andet været Gazellevirksomhed 6 gange. Læs mere om os på: www.brimas.dk. Alsidig hverdag og frihed under ansvar I jobbet får du en spændende og alsidig hverdag, hvor du følger ordren helt fra forespørgslen kommer ind, og til fakturaen afsendes. Hos Brimas arbejder hver enkelt medarbejder ud fra et produktionskoncept, hvor medarbejderen følger sit produkt og ordre fra start til slut. Som PTA medarbejder hos Brimas får du din egen kundeportefølje, som du servicerer i tæt samarbejde med virksomhedens seks andre teknikere. Vi sidder i et åbent kontorlandskab, hvor der er en god stemning, og hvor vi hjælper hinanden. Helt konkret vil din arbejdsdag være fyldt med kontakt med kunder via telefon og e-mail, du står for tilbudsgivning, ordreoprettelse i ERP-system, indkøb ved diverse leverandører, konstruktion, efterkalkulation og afsendelse af faktura. Dine opgaver bliver derudover at overdrage opgaven til produktion samt at følge op på ordren undervejs i produktionen, og du vil derfor have daglig kontakt med vores dygtige klejnsmede. Vi forestiller os, at du: Har en håndværksmæssig uddannelse inden for jern og metal, fx som rustfast klejnsmed, maskinarbejder eller har stor erfaring fra branchen. Er uddannet Produktionsteknolog Maskintekniker - alternativt maskiningeniør eller maskinmester eller har erfaring fra et lignende job i branchen, gerne med pladeudfoldning og tegningslæsning. Har erfaring med konstruktion, gerne i Inventor eller andet 3D CAD-program. Arbejdsdagen: Din hverdag bliver i høj grad præget af at holde styr på mange forskellige ordrer på samme tid, samtidig med at du giver dine kunder den bedste service. Det er derfor vigtigt, at du er fleksibel, evner at omstille dig ift. opgaver og trives i en hverdag med stor alsidighed. Hos Brimas får du gode kolleger, hvoraf mange af dem har været i virksomheden i mange år, vi har et godt og positivt arbejdsmiljø, som vi også forventer, at du bidrager til. Vi tilbyder gode arbejds-, løn- og ansættelsesvilkår, pension og sundhedsforsikring. Derudover er der mulighed for personlig og faglig udvikling, der hvor du har kompetencer og idéer. Sådan ansøger du Interesseret? Der afholdes løbende samtaler, så send CV og ansøgning hurtigst muligt. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat. Vi glæder os til at høre fra dig. Ansøgning og CV bedes sendt til: Thomas Iversen, CEO ti@brimas.dk

Brimas søger en faglært tekniker til PTA afdelingen

Trives du i et job, hvor du er ansvarlig for ordreprocessen fra A-Z, med frihed under ansvar og i en virksomhed med et godt arbejdsmiljø? Så er du måske Brimas nye tekniske medarbejder.

Velkommen til Brimas

Brimas er en smedevirksomhed med speciale i bearbejdning af kundespecifikke opgaver i rustfrit stål, jern og aluminium til industrien i Danmark, Norge og Sverige. Vores kunder er bl.a. beskæftiget indenfor vindmølleindustrien, fødevareindustrien og offshore.

Vi beskæftiger i øjeblikket omkring 50 medarbejdere i 5000 m2 topmoderne produktionsfaciliteter. Vi har oplevet konstant vækst fra virksomhedens start i 1998 og har blandt andet været Gazellevirksomhed 6 gange. Læs mere om os på: www.brimas.dk.

Alsidig hverdag og frihed under ansvar

I jobbet får du en spændende og alsidig hverdag, hvor du følger ordren helt fra forespørgslen kommer ind, og til fakturaen afsendes. Hos Brimas arbejder hver enkelt medarbejder ud fra et produktionskoncept, hvor medarbejderen følger sit produkt og ordre fra start til slut.

Som PTA medarbejder hos Brimas får du din egen kundeportefølje, som du servicerer i tæt samarbejde med virksomhedens seks andre teknikere. Vi sidder i et åbent kontorlandskab, hvor der er en god stemning, og hvor vi hjælper hinanden. Helt konkret vil din arbejdsdag være fyldt med kontakt med kunder via telefon og e-mail, du står for tilbudsgivning, ordreoprettelse i ERP-system, indkøb ved diverse leverandører, konstruktion, efterkalkulation og afsendelse af faktura.

Dine opgaver bliver derudover at overdrage opgaven til produktion samt at følge op på ordren undervejs i produktionen, og du vil derfor have daglig kontakt med vores dygtige klejnsmede.

Vi forestiller os, at du:

  • Har en håndværksmæssig uddannelse inden for jern og metal, fx som rustfast klejnsmed,      maskinarbejder eller har stor erfaring fra branchen.
  • Er uddannet Produktionsteknolog / Maskintekniker - alternativt maskiningeniør eller maskinmester eller har erfaring fra et lignende job i branchen, gerne med pladeudfoldning og tegningslæsning.
  • Har erfaring med konstruktion, gerne i Inventor eller andet 3D CAD-program.

 

Arbejdsdagen:

Din hverdag bliver i høj grad præget af at holde styr på mange forskellige ordrer på samme tid, samtidig med at du giver dine kunder den bedste service. Det er derfor vigtigt, at du er fleksibel, evner at omstille dig ift. opgaver og trives i en hverdag med stor alsidighed.

Hos Brimas får du gode kolleger, hvoraf mange af dem har været i virksomheden i mange år, vi har et godt og positivt arbejdsmiljø, som vi også forventer, at du bidrager til.

Vi tilbyder gode arbejds-, løn- og ansættelsesvilkår, pension og sundhedsforsikring. Derudover er der mulighed for personlig og faglig udvikling, der hvor du har kompetencer og idéer.

Sådan ansøger du

Interesseret?

Der afholdes løbende samtaler, så send CV og ansøgning hurtigst muligt.

Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Ansøgning og CV bedes sendt til:

Thomas Iversen, CEO
ti@brimas.dk

 

BrimasHorsens2019-09-10T00:00:002019-10-06T00:00:00
330085365PTA medarbejder til laserskærings afdelingRobot Brimas søger en PTA medarbejder til sin laserskære afdeling Brimas er en smedevirksomhed med speciale i bearbejdning af kundespecifikke opgaver i rustfrit stål, jern og aluminium til industrien i Danmark, Norge og Sverige. Virksomheden beskæftiger i øjeblikket 50 mand i 5000 m2 topmoderne produktionsfaciliteter og har oplevet konstant vækst fra virksomhedens start i 1998 og har blandt andet været Gazellevirksomhed 6 gange. Se og læs mere på http: www.brimas.dk Hos Brimas arbejder hver enkelt medarbejder ud fra et produktionskoncept, hvor medarbejderen følger sit produkt og ordre fra start til slut. Laserskærings afdelingen består blandt andet af 3 fuldautomatiske laserskærings maskiner (Hvor der netop er investeret i en ny fiberlaser med tilhørende pladelager). Afdelingen beskæftiger pt. 2 funktionærer og 7 operatører på to skift. Jobbet som PTA medarbejder i laserskære afdelingen indeholder bl.a.: - Kundekontakt - Tilbudsgivning - Ordreoprettelse - Indkøb - Planlægning og ledelse - koordinering med virksomhedens andre afdelinger Vi forventer, at du: - Har erfaring med metalbranchen. - Trives med at styre flere projekter ordre - Bidrager til et positivt arbejdsmiljø - Er fleksibel - Trives med at servicere virksomhedens kunder gennem god dialog Vi kan tilbyde: - Gode arbejds-, løn- og ansættelsesvilkår - En spændende og alsidig arbejdsdag Tiltrædelse: - Hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette person Sådan ansøger du Ansøgning og CV bedes sendt til: Thomas Iversen, CEO ti@brimas.dk

Brimas søger en PTA medarbejder til sin laserskære afdeling

Brimas er en smedevirksomhed med speciale i bearbejdning af kundespecifikke
opgaver i rustfrit stål, jern og aluminium til industrien i Danmark, Norge og Sverige.
Virksomheden beskæftiger i øjeblikket 50 mand i 5000 m2 topmoderne produktionsfaciliteter og har oplevet konstant vækst fra virksomhedens start i 1998 og har blandt andet været Gazellevirksomhed
6 gange. Se og læs mere på http://www.brimas.dk
Hos Brimas arbejder hver enkelt medarbejder ud fra et produktionskoncept, hvor medarbejderen følger sit produkt og ordre fra start til slut.
Laserskærings afdelingen består blandt andet af 3 fuldautomatiske laserskærings maskiner (Hvor der netop er investeret i en ny fiberlaser med tilhørende pladelager). Afdelingen beskæftiger pt. 2 funktionærer og 7 operatører på to skift.

Jobbet som PTA medarbejder i laserskære afdelingen indeholder bl.a.:
- Kundekontakt
- Tilbudsgivning
- Ordreoprettelse
- Indkøb
- Planlægning og ledelse
- koordinering med virksomhedens andre afdelinger

Vi forventer, at du:
- Har erfaring med metalbranchen.
- Trives med at styre flere projekter/ordre
- Bidrager til et positivt arbejdsmiljø
- Er fleksibel
- Trives med at servicere virksomhedens kunder gennem god dialog

Vi kan tilbyde:
- Gode arbejds-, løn- og ansættelsesvilkår
- En spændende og alsidig arbejdsdag

Tiltrædelse:

- Hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette person

Sådan ansøger du

Ansøgning og CV bedes sendt til:

Thomas Iversen, CEO
ti@brimas.dk

 

BrimasHorsens2019-09-06T00:00:002019-10-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Faglært tekniker til PTA afdeling

Brimas

Horsens
Brimas søger en faglært tekniker til PTA afdelingen Trives du i et job, hvor du er ansvarlig for ordreprocessen fra A-Z, med frihed under ansvar og i en virksomhed med et godt arbejdsmiljø? Så er du måske Brimas nye tekniske medarbejder. Velkommen t...
Indrykket:10. september 2019
Udløbsdato:6. oktober 2019

PTA medarbejder til laserskærings afdeling

Brimas

Horsens
Brimas søger en PTA medarbejder til sin laserskære afdeling Brimas er en smedevirksomhed med speciale i bearbejdning af kundespecifikke opgaver i rustfrit stål, jern og aluminium til industrien i Danmark, Norge og Sverige. Virksomheden beskæftiger i...
Indrykket:6. september 2019
Udløbsdato:4. oktober 2019